JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250804/0036047701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad poprawą stanu infrastruktury w gminie Kutno </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KUTNO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 611015744</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wincentego Witosa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kutno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">99-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL715 - Skierniewicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gminakutno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.gminakutno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad poprawą stanu infrastruktury w gminie Kutno </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bb88a201-365c-4d87-a033-547f9c20f475</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00360477</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00037822/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad poprawą stanu infrastruktury w gminie Kutno</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1154809 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w języku<br/>polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl) (zwanej dalej jako „Platforma”) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kutno</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Przeglądanie i pobieranie dokumentacji nie wymaga posiadania konta na Platformie zakupowej (https://platformazakupowa.pl) ani logowania<br/>2.Komunikacja w postęp. między Zamawiającym a Wykonawcami w tym składanie ofert, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”<br/>3.Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń wniosków zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośred Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat że wiadomość została wysłana do Zamawiającego <br/>4.W szczególnie uzasad. przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośred Platformy Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty e-mail zamowienia@gminakutno.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu)<br/>5.Zamawiający będzie przekaz. Wykonawcom info. za pośred Platformy Infor. dot. odp. na pyt. zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji “Komunikaty” Koresp której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca będzie przekaz. za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy <br/>6.Wykonawca ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM<br/>7.Zamawiający zgodnie z §11 ust 2 RPRM z dn 30.12.2020r w sprawie sposobu sporządzania i przekaz. informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem Platformy tj:<br/>a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s <br/>b)komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c)zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer e)włączona obsługa JavaScript d)włączona obsługa JavaScript; e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf<br/>f)Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej kodowanie UTF8<br/>g)oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) gen. wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar <br/>8.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania:<br/>a)akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej „Regulamin&#34; pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący<br/>b)zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje<br/>9.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy, w szczegól. za sytuację gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art 221 Ustawy Pzp<br/>10.W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, Wykonawca winien kontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego OPEN NEXUS Sp. z o.o. tel. +48221010202 w godz 8.00–17.00 lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl<br/>11.Zamawiający nie dopuszcza sposobu komunikowania w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Ze względu na ograniczona liczbę znaków do wpisania w niniejsze pole Zamawiający informuję, iż dane na ten temat zawarte są w pkt 23 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Ze względu na ograniczona liczbę znaków do wpisania w niniejsze pole Zamawiający informuję, iż dane na ten temat zawarte są w pkt 23 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">INW.271.46.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad pracami projektowymi oraz robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania polegającego na poprawie stanu infrastruktury w gminie Kutno.<br/>2.	Zamówienie zostało podzielone na części:<br/>Część I – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową hali sportowej przy Szkole Podstawowej we Wroczynach.<br/>3.	Zakres robót budowlanych, nad realizacją których ma być pełniony nadzór inwestorski opisują:<br/>Dla Części I - Program Funkcjonalno – Użytkowy, stanowiący załącznik nr 1A do SWZ;<br/>4.	Zadaniem osób odpowiedzialnych za świadczenie usługi objętej przedmiotem niniejszego zamówienia będzie w szczególności wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych, objętych nadzorem inwestorskim, wszystkich obowiązków wynikających z umowy na wykonanie robót budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725).<br/>5.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres obowiązków Wykonawcy (osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi) zawiera w odniesieniu do:<br/>1)	Części I zamówienia – Projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5A do SWZ.<br/>6.	Zamawiający informuje, iż dokumenty postępowania zmierzającego do wyłonienia wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim dostępne są na platformie e-Zamówienia, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1067374 <br/>7.	Zamawiający wymaga obecności Inspektora nadzoru na terenie budowy w okresie trwania umowy na roboty budowlane – w zależności od potrzeb i w sposób zapewniający należyte pełnienie nadzoru, w celu zapewnienia prawidłowej kontroli budowy pod względem zgodności wykonywanych prac z opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, umową o roboty budowlane wraz z jej ewentualnymi zmianami, harmonogramem rzeczowo – finansowym, z zastrzeżeniem że Zamawiający wymaga obecności Inspektora nadzoru / Koordynatora inspektorów nadzoru w liczbie minimum 2 (dwóch) pobytów w tygodniu na terenie budowy podczas wykonywania robót. Każdorazowy pobyt inspektora nadzoru / Koordynatora inspektorów nadzoru na terenie budowy musi być potwierdzony wpisem do Dziennika Budowy. Ostateczna liczba pobytów Inspektora nadzoru robót drogowych na terenie budowy wynikać będzie z oferty Wykonawcy.<br/>8.	Zamawiający nie zapewnia zaplecza Wykonawcy (Inspektorowi nadzoru / Inspektorom nadzoru), a godziny pracy Wykonawcy (Inspektora nadzoru / Inspektorzy nadzoru) muszą być dostosowane do godzin pracy wykonawcy robót budowlanych. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy niezbędne zasoby, w szczególności pomieszczenia, urządzenia i środki służące do wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>9.	INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: Wykonawcy mogą zapoznać się z warunkami realizacji zamówienia w miejscu wykonywania robót budowlanych po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu planowanego terminu odbycia wizji lokalnej. Wykonawca chcący odbyć wizję lokalną musi o tym z wyprzedzeniem poinformować Zamawiającego środkami komunikacji elektronicznej na adres poczty elektronicznej zamowienia@gminakutno.pl.<br/>Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin odbycia wizji lokalnej. Wizja lokalna może być przeprowadzona w dniach pracy Urzędu Gminy Kutno (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach od 8:00 do 14:00, w obecności pracowników Zamawiającego.<br/>Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w trakcie odbywania wizji lokalnej nie będzie udzielać odpowiedzi na ewentualne pytania Wykonawców. Po odbyciu wizji lokalnej, Wykonawcy będą mogli zadawać pytania w trybie określonym w art. 284 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający, w odniesieniu do treści art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, oświadcza, iż nie wymaga obligatoryjnego odbycia wizji lokalnej przez Wykonawców, którzy będą składać oferty w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>10.	WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY:<br/>nie dotyczy<br/>11.	W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji robót budowlanych, dla których nadzór inwestorski jest przedmiotem zamówienia, Wykonawcy nadzoru inwestorskiego nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie o zaistnieniu takich okoliczności. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w zdaniu pierwszym skutkowało będzie rozwiązaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego w terminie 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym. W takim przypadku żadnej ze stron nie przysługują żadne roszczenia.<br/>12.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.<br/>13.	Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w PFU, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i SST.<br/>Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia.<br/>14.	Z uwagi, iż nadzór inwestorski będzie sprawowany nad zadaniem inwestycyjnym dofinansowanym ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zgodnie z zasadami finansowania Programu wypłata wynagrodzenia (zarówno za realizację Części I, Części II, Części III jak i Części IV zamówienia) następowała będzie w czterech transzach. Każda z czterech transz płatności (zarówno za realizację Części I, Części II, Części III jak i Części IV zamówienia) wypłacona będzie po wykonaniu i odebraniu przez Zamawiającego niżej wskazanych wartości przedmiotu zamówienia objętego zamówienia:<br/>1)	pierwsza transza w wysokości 10,05 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto po wykonaniu przez Wykonawcę i odebraniu przez Zamawiającego co najmniej 10,05 % wartości przedmiotu umowy;<br/>2)	druga transza w wysokości 20,00 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto po wykonaniu przez Wykonawcę i odebraniu przez Zamawiającego kolejnych co najmniej 20,00 % wartości przedmiotu umowy;<br/>3)	trzecia transza w wysokości 30,00 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto po wykonaniu przez Wykonawcę i odebraniu przez Zamawiającego kolejnych co najmniej 30,00 % wartości przedmiotu umowy;<br/>4)	czwarta transza w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia ryczałtowego brutto po wykonaniu i odbiorze końcowym przez Zamawiającego przedmiotu umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71500000-3 - Usługi związane z budownictwem</p> <p class="mb-0">71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy</p> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">22 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ilość pobytów Inspektora nadzoru robót ogólnobudowlanych - Koordynatora inspektorów nadzoru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad pracami projektowymi oraz robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania polegającego na poprawie stanu infrastruktury w gminie Kutno.<br/>2.	Zamówienie zostało podzielone na części:<br/>Część II – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg gminnych.<br/>3.	Zakres robót budowlanych, nad realizacją których ma być pełniony nadzór inwestorski opisują:<br/>Dla Części II:<br/>a)	Program Funkcjonalno – Użytkowy dla zadania nr 1 – Przebudowa drogi w miejscowości Gołębiew Nowy gm. Kutno (dz. ew. nr 263 i 271), stanowiący załącznik nr 1B do SWZ;<br/>b)	Przedmiar robót dla zadania nr 1, stanowiący załącznik nr 1C do SWZ;<br/>(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiały poglądowo – informacyjne)<br/>c)	Program Funkcjonalno – Użytkowy dla Zadania nr 2 – Przebudowa drogi w miejscowości Strzegocin gm. Kutno (dz. ew. nr 82), stanowiący załącznik nr 1D do SWZ;<br/>d)	Przedmiar robót dla zadania nr 1, stanowiący załącznik nr 1E do SWZ;<br/>(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiały poglądowo – informacyjne)<br/>4.	Zadaniem osób odpowiedzialnych za świadczenie usługi objętej przedmiotem niniejszego zamówienia będzie w szczególności wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych, objętych nadzorem inwestorskim, wszystkich obowiązków wynikających z umowy na wykonanie robót budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725).<br/>5.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres obowiązków Wykonawcy (osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi) zawiera w odniesieniu do:<br/>1)	Części II zamówienia – Projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5B do SWZ.<br/>6.	Zamawiający informuje, iż dokumenty postępowania zmierzającego do wyłonienia wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim dostępne są na platformie e-Zamówienia, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1067374 <br/>7.	Zamawiający wymaga obecności Inspektora nadzoru na terenie budowy w okresie trwania umowy na roboty budowlane – w zależności od potrzeb i w sposób zapewniający należyte pełnienie nadzoru, w celu zapewnienia prawidłowej kontroli budowy pod względem zgodności wykonywanych prac z opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, umową o roboty budowlane wraz z jej ewentualnymi zmianami, harmonogramem rzeczowo – finansowym, z zastrzeżeniem że Zamawiający wymaga obecności Inspektora nadzoru / Koordynatora inspektorów nadzoru w liczbie minimum 2 (dwóch) pobytów w tygodniu na terenie budowy podczas wykonywania robót. Każdorazowy pobyt inspektora nadzoru / Koordynatora inspektorów nadzoru na terenie budowy musi być potwierdzony wpisem do Dziennika Budowy. Ostateczna liczba pobytów Inspektora nadzoru robót drogowych na terenie budowy wynikać będzie z oferty Wykonawcy.<br/>8.	Zamawiający nie zapewnia zaplecza Wykonawcy (Inspektorowi nadzoru / Inspektorom nadzoru), a godziny pracy Wykonawcy (Inspektora nadzoru / Inspektorzy nadzoru) muszą być dostosowane do godzin pracy wykonawcy robót budowlanych. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy niezbędne zasoby, w szczególności pomieszczenia, urządzenia i środki służące do wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>9.	INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: Wykonawcy mogą zapoznać się z warunkami realizacji zamówienia w miejscu wykonywania robót budowlanych po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu planowanego terminu odbycia wizji lokalnej. Wykonawca chcący odbyć wizję lokalną musi o tym z wyprzedzeniem poinformować Zamawiającego środkami komunikacji elektronicznej na adres poczty elektronicznej zamowienia@gminakutno.pl.<br/>Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin odbycia wizji lokalnej. Wizja lokalna może być przeprowadzona w dniach pracy Urzędu Gminy Kutno (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach od 8:00 do 14:00, w obecności pracowników Zamawiającego.<br/>Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w trakcie odbywania wizji lokalnej nie będzie udzielać odpowiedzi na ewentualne pytania Wykonawców. Po odbyciu wizji lokalnej, Wykonawcy będą mogli zadawać pytania w trybie określonym w art. 284 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający, w odniesieniu do treści art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, oświadcza, iż nie wymaga obligatoryjnego odbycia wizji lokalnej przez Wykonawców, którzy będą składać oferty w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>10.	WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY:<br/>nie dotyczy<br/>11.	W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji robót budowlanych, dla których nadzór inwestorski jest przedmiotem zamówienia, Wykonawcy nadzoru inwestorskiego nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie o zaistnieniu takich okoliczności. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w zdaniu pierwszym skutkowało będzie rozwiązaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego w terminie 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym. W takim przypadku żadnej ze stron nie przysługują żadne roszczenia.<br/>12.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.<br/>13.	Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w PFU, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i SST.<br/>Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia.<br/>14.	Z uwagi, iż nadzór inwestorski będzie sprawowany nad zadaniem inwestycyjnym dofinansowanym ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zgodnie z zasadami finansowania Programu wypłata wynagrodzenia (zarówno za realizację Części I, Części II, Części III jak i Części IV zamówienia) następowała będzie w czterech transzach. Każda z czterech transz płatności (zarówno za realizację Części I, Części II, Części III jak i Części IV zamówienia) wypłacona będzie po wykonaniu i odebraniu przez Zamawiającego niżej wskazanych wartości przedmiotu zamówienia objętego zamówienia:<br/>1)	pierwsza transza w wysokości 10,05 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto po wykonaniu przez Wykonawcę i odebraniu przez Zamawiającego co najmniej 10,05 % wartości przedmiotu umowy;<br/>2)	druga transza w wysokości 20,00 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto po wykonaniu przez Wykonawcę i odebraniu przez Zamawiającego kolejnych co najmniej 20,00 % wartości przedmiotu umowy;<br/>3)	trzecia transza w wysokości 30,00 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto po wykonaniu przez Wykonawcę i odebraniu przez Zamawiającego kolejnych co najmniej 30,00 % wartości przedmiotu umowy;<br/>4)	czwarta transza w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia ryczałtowego brutto po wykonaniu i odbiorze końcowym przez Zamawiającego przedmiotu umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71500000-3 - Usługi związane z budownictwem</p> <p class="mb-0">71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy</p> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ilość pobytów Inspektora nadzoru robót drogowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad pracami projektowymi oraz robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania polegającego na poprawie stanu infrastruktury w gminie Kutno.<br/>2.	Zamówienie zostało podzielone na części:<br/>Część III – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową budynku OSP wraz z wykonaniem wewnętrznej i doziemnej instalacji gazowej z kotłownią na gaz płynny z butlą podziemną 2700l.<br/>3.	Zakres robót budowlanych, nad realizacją których ma być pełniony nadzór inwestorski opisują:<br/>Dla Części III:<br/>a)	Projekt budowlany – branża budowlana - załącznik nr 1F do SWZ;<br/>b)	Projekt techniczny – branża budowlana - załącznik nr 1G do SWZ;<br/>c)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – branża budowlana (dalej zwane również STWiORB / SST) - załącznik nr 1H do SWZ;<br/>d)	Projekt techniczny – branża elektryczna - załącznik nr 1I do SWZ;<br/>e)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – branża elektryczna (dalej zwane również STWiORB / SST) - załącznik nr 1J do SWZ;<br/>f)	Projekt budowlany – zbiornik podziemny LPG 2700 oraz instalacja gazowa wewnętrzna - załącznik nr 1K do SWZ;<br/>g)	Projekt techniczny – zbiornik podziemny LPG 2700 oraz instalacja gazowa wewnętrzna - załącznik nr 1L do SWZ;<br/>h)	Projekt techniczny – instalacje sanitarne - załącznik nr 1M do SWZ;<br/>i)	Projekt techniczny – przyłącze wodociągowe - załącznik nr 1N do SWZ;<br/>j)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – branża sanitarna (dalej zwane również STWiORB / SST) - załącznik nr 1O do SWZ;<br/>k)	Specyfikacja techniczna elementów wyposażenia – sprzęt kuchenny - załącznik nr 1P do SWZ;<br/>l)	Przedmiar robót - załącznik nr 1R do SWZ;<br/>(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiały poglądowo – informacyjne)<br/>4.	Zadaniem osób odpowiedzialnych za świadczenie usługi objętej przedmiotem niniejszego zamówienia będzie w szczególności wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych, objętych nadzorem inwestorskim, wszystkich obowiązków wynikających z umowy na wykonanie robót budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725).<br/>5.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres obowiązków Wykonawcy (osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi) zawiera w odniesieniu do:<br/>Części III zamówienia – Projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5C do SWZ.<br/>6.	Zamawiający informuje, iż dokumenty postępowania zmierzającego do wyłonienia wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim dostępne są na platformie e-Zamówienia, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1067374 <br/>7.	Zamawiający wymaga obecności Inspektora nadzoru na terenie budowy w okresie trwania umowy na roboty budowlane – w zależności od potrzeb i w sposób zapewniający należyte pełnienie nadzoru, w celu zapewnienia prawidłowej kontroli budowy pod względem zgodności wykonywanych prac z opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, umową o roboty budowlane wraz z jej ewentualnymi zmianami, harmonogramem rzeczowo – finansowym, z zastrzeżeniem że Zamawiający wymaga obecności Inspektora nadzoru / Koordynatora inspektorów nadzoru w liczbie minimum 2 (dwóch) pobytów w tygodniu na terenie budowy podczas wykonywania robót. Każdorazowy pobyt inspektora nadzoru / Koordynatora inspektorów nadzoru na terenie budowy musi być potwierdzony wpisem do Dziennika Budowy. Ostateczna liczba pobytów Inspektora nadzoru robót drogowych na terenie budowy wynikać będzie z oferty Wykonawcy.<br/>8.	Zamawiający nie zapewnia zaplecza Wykonawcy (Inspektorowi nadzoru / Inspektorom nadzoru), a godziny pracy Wykonawcy (Inspektora nadzoru / Inspektorzy nadzoru) muszą być dostosowane do godzin pracy wykonawcy robót budowlanych. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy niezbędne zasoby, w szczególności pomieszczenia, urządzenia i środki służące do wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>9.	INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: Wykonawcy mogą zapoznać się z warunkami realizacji zamówienia w miejscu wykonywania robót budowlanych po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu planowanego terminu odbycia wizji lokalnej. Wykonawca chcący odbyć wizję lokalną musi o tym z wyprzedzeniem poinformować Zamawiającego środkami komunikacji elektronicznej na adres poczty elektronicznej zamowienia@gminakutno.pl.<br/>Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin odbycia wizji lokalnej. Wizja lokalna może być przeprowadzona w dniach pracy Urzędu Gminy Kutno (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach od 8:00 do 14:00, w obecności pracowników Zamawiającego.<br/>Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w trakcie odbywania wizji lokalnej nie będzie udzielać odpowiedzi na ewentualne pytania Wykonawców. Po odbyciu wizji lokalnej, Wykonawcy będą mogli zadawać pytania w trybie określonym w art. 284 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający, w odniesieniu do treści art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, oświadcza, iż nie wymaga obligatoryjnego odbycia wizji lokalnej przez Wykonawców, którzy będą składać oferty w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>10.	WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY:<br/>nie dotyczy<br/>11.	W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji robót budowlanych, dla których nadzór inwestorski jest przedmiotem zamówienia, Wykonawcy nadzoru inwestorskiego nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie o zaistnieniu takich okoliczności. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w zdaniu pierwszym skutkowało będzie rozwiązaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego w terminie 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym. W takim przypadku żadnej ze stron nie przysługują żadne roszczenia.<br/>12.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.<br/>13.	Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w PFU, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i SST.<br/>Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia.<br/>14.	Z uwagi, iż nadzór inwestorski będzie sprawowany nad zadaniem inwestycyjnym dofinansowanym ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zgodnie z zasadami finansowania Programu wypłata wynagrodzenia (zarówno za realizację Części I, Części II, Części III jak i Części IV zamówienia) następowała będzie w czterech transzach. Każda z czterech transz płatności (zarówno za realizację Części I, Części II, Części III jak i Części IV zamówienia) wypłacona będzie po wykonaniu i odebraniu przez Zamawiającego niżej wskazanych wartości przedmiotu zamówienia objętego zamówienia:<br/>1)	pierwsza transza w wysokości 10,05 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto po wykonaniu przez Wykonawcę i odebraniu przez Zamawiającego co najmniej 10,05 % wartości przedmiotu umowy;<br/>2)	druga transza w wysokości 20,00 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto po wykonaniu przez Wykonawcę i odebraniu przez Zamawiającego kolejnych co najmniej 20,00 % wartości przedmiotu umowy;<br/>3)	trzecia transza w wysokości 30,00 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto po wykonaniu przez Wykonawcę i odebraniu przez Zamawiającego kolejnych co najmniej 30,00 % wartości przedmiotu umowy;<br/>4)	czwarta transza w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia ryczałtowego brutto po wykonaniu i odbiorze końcowym przez Zamawiającego przedmiotu umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71500000-3 - Usługi związane z budownictwem</p> <p class="mb-0">71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy</p> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">16 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ilość pobytów Inspektora nadzoru robót ogólnobudowlanych - Koordynatora inspektorów nadzoru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad pracami projektowymi oraz robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania polegającego na poprawie stanu infrastruktury w gminie Kutno.<br/>2.	Zamówienie zostało podzielone na części:<br/>Część IV – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową i rozbudową oczyszczalni ścieków w Lesznie.<br/>3.	Zakres robót budowlanych, nad realizacją których ma być pełniony nadzór inwestorski opisują:<br/>Dla Części IV:<br/>a)	Projekt architektoniczno-budowlany - załącznik nr 1S do SWZ;<br/>b)	Załączniki do projektu budowlanego - załącznik nr 1T do SWZ;<br/>c)	Projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 1U do SWZ;<br/>d)	Projekt techniczny - załącznik nr 1W do SWZ;<br/>e)	Informacja dot. ochrony i bezpieczeństwa zdrowia - załącznik nr 1X do SWZ;<br/>f)	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dalej zwane również STWiORB / SST) - załącznik nr 1Y do SWZ;<br/>g)	Przedmiar robót - załącznik nr 1Z do SWZ;<br/>(Uwaga: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Zamawiający udostępnia przedmiar robót jako materiały poglądowo – informacyjne)<br/>4.	Zadaniem osób odpowiedzialnych za świadczenie usługi objętej przedmiotem niniejszego zamówienia będzie w szczególności wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych, objętych nadzorem inwestorskim, wszystkich obowiązków wynikających z umowy na wykonanie robót budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725).<br/>5.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres obowiązków Wykonawcy (osoby odpowiedzialnej za świadczenie usługi) zawiera w odniesieniu do:<br/>Części IV zamówienia – Projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5D do SWZ.<br/>6.	Zamawiający informuje, iż dokumenty postępowania zmierzającego do wyłonienia wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim dostępne są na platformie e-Zamówienia, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1067374 <br/>7.	Zamawiający wymaga obecności Inspektora nadzoru na terenie budowy w okresie trwania umowy na roboty budowlane – w zależności od potrzeb i w sposób zapewniający należyte pełnienie nadzoru, w celu zapewnienia prawidłowej kontroli budowy pod względem zgodności wykonywanych prac z opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, umową o roboty budowlane wraz z jej ewentualnymi zmianami, harmonogramem rzeczowo – finansowym, z zastrzeżeniem że Zamawiający wymaga obecności Inspektora nadzoru / Koordynatora inspektorów nadzoru w liczbie minimum 2 (dwóch) pobytów w tygodniu na terenie budowy podczas wykonywania robót. Każdorazowy pobyt inspektora nadzoru / Koordynatora inspektorów nadzoru na terenie budowy musi być potwierdzony wpisem do Dziennika Budowy. Ostateczna liczba pobytów Inspektora nadzoru robót drogowych na terenie budowy wynikać będzie z oferty Wykonawcy.<br/>8.	Zamawiający nie zapewnia zaplecza Wykonawcy (Inspektorowi nadzoru / Inspektorom nadzoru), a godziny pracy Wykonawcy (Inspektora nadzoru / Inspektorzy nadzoru) muszą być dostosowane do godzin pracy wykonawcy robót budowlanych. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy niezbędne zasoby, w szczególności pomieszczenia, urządzenia i środki służące do wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>9.	INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: Wykonawcy mogą zapoznać się z warunkami realizacji zamówienia w miejscu wykonywania robót budowlanych po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu planowanego terminu odbycia wizji lokalnej. Wykonawca chcący odbyć wizję lokalną musi o tym z wyprzedzeniem poinformować Zamawiającego środkami komunikacji elektronicznej na adres poczty elektronicznej zamowienia@gminakutno.pl.<br/>Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin odbycia wizji lokalnej. Wizja lokalna może być przeprowadzona w dniach pracy Urzędu Gminy Kutno (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach od 8:00 do 14:00, w obecności pracowników Zamawiającego.<br/>Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w trakcie odbywania wizji lokalnej nie będzie udzielać odpowiedzi na ewentualne pytania Wykonawców. Po odbyciu wizji lokalnej, Wykonawcy będą mogli zadawać pytania w trybie określonym w art. 284 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający, w odniesieniu do treści art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp, oświadcza, iż nie wymaga obligatoryjnego odbycia wizji lokalnej przez Wykonawców, którzy będą składać oferty w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>10.	WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY:<br/>nie dotyczy<br/>11.	W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji robót budowlanych, dla których nadzór inwestorski jest przedmiotem zamówienia, Wykonawcy nadzoru inwestorskiego nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie o zaistnieniu takich okoliczności. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w zdaniu pierwszym skutkowało będzie rozwiązaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego w terminie 7 dni od dnia przekazania Wykonawcy informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym. W takim przypadku żadnej ze stron nie przysługują żadne roszczenia.<br/>12.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.<br/>13.	Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w PFU, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i SST.<br/>Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w dokumentach zamówienia.<br/>14.	Z uwagi, iż nadzór inwestorski będzie sprawowany nad zadaniem inwestycyjnym dofinansowanym ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zgodnie z zasadami finansowania Programu wypłata wynagrodzenia (zarówno za realizację Części I, Części II, Części III jak i Części IV zamówienia) następowała będzie w czterech transzach. Każda z czterech transz płatności (zarówno za realizację Części I, Części II, Części III jak i Części IV zamówienia) wypłacona będzie po wykonaniu i odebraniu przez Zamawiającego niżej wskazanych wartości przedmiotu zamówienia objętego zamówienia:<br/>1)	pierwsza transza w wysokości 10,05 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto po wykonaniu przez Wykonawcę i odebraniu przez Zamawiającego co najmniej 10,05 % wartości przedmiotu umowy;<br/>2)	druga transza w wysokości 20,00 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto po wykonaniu przez Wykonawcę i odebraniu przez Zamawiającego kolejnych co najmniej 20,00 % wartości przedmiotu umowy;<br/>3)	trzecia transza w wysokości 30,00 % wynagrodzenia ryczałtowego brutto po wykonaniu przez Wykonawcę i odebraniu przez Zamawiającego kolejnych co najmniej 30,00 % wartości przedmiotu umowy;<br/>4)	czwarta transza w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia ryczałtowego brutto po wykonaniu i odbiorze końcowym przez Zamawiającego przedmiotu umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">71500000-3 - Usługi związane z budownictwem</p> <p class="mb-0">71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy</p> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ilość pobytów Inspektora nadzoru robót instalacyjnych - Koordynatora inspektorów nadzoru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Ze względu na ograniczona liczbę znaków do wpisania w niniejsze pole Zamawiający informuję, iż dane na ten temat warunków udziału w postępowaniu zawarte są w pkt 9 SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy złożenia:<br/>a)	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 4A do SWZ);<br/>b)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 1 lit. b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Zapisy pkt 3 stosuje się.<br/>5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają w odniesieniu do każdego z nich dokumenty wymienione w pkt 1 lit. a – b, z zastrzeżeniem postanowień pkt 2-4.<br/>6. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, zobowiązany będzie do przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1 lit. b, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zapisy pkt 2-4 stosuje się odpowiednio.<br/>7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy złożenia:<br/>a)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami<br/>(sporządzonego:<br/>zgodnie z załącznikiem nr 4Ba do SWZ – dotyczy Części I zamówienia;<br/>zgodnie z załącznikiem nr 4Bb do SWZ – dotyczy Części II zamówienia;<br/>zgodnie z załącznikiem nr 4Bc do SWZ – dotyczy Części III zamówienia;<br/>zgodnie z załącznikiem nr 4Bd do SWZ – dotyczy Części IV zamówienia).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Jeżeli zachodzą niżej wskazane okoliczności:<br/>1) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:<br/>a) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;<br/>b) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – w zakresie określonym w załączniku nr 3B do SWZ, zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 3B do SWZ;<br/>2) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, w takiej sytuacji wykonawcy dołączają do oferty:<br/>a) pełnomocnictwo, dla pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o którym mowa w pkt 11.1 SWZ (Zamawiający udostępnia przykładowy wzór pełnomocnictwa w załączniku nr 6 do SWZ);<br/>b) zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy;<br/>3) jeżeli osoba/osoby podpisująca(e) ofertę działa/działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi zostać załączone do oferty. Z treści dokumentu pełnomocnictwa winno wynikać uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty (Zamawiający udostępnia przykładowy wzór pełnomocnictwa w załączniku nr 6 do SWZ). W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej (np. umowa spółki cywilnej).<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Ze względu na ograniczoną liczbę znaków do wpisania w tym polu Zamawiający informuje, iż przewidywany rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone są w:<br/>a) projekcie umowy - załącznik nr 5A do SWZ – dla Części I,<br/>b) projekcie umowy - załącznik nr 5B do SWZ – dla Części II,<br/>c) projekcie umowy - załącznik nr 5C do SWZ – dla Części III,<br/>d) projekcie umowy - załącznik nr 5D do SWZ – dla Części IV. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę, wraz z wymaganymi załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy, która jest dostępna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kutno</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-13 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-09-11</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:<br/>1) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507), 2) w art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 ustawy Pzp.<br/><br/>2. Informacje dodatkowe do pkt 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <br/><br/>1) Część I: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową hali sportowej przy Szkole Podstawowej we Wroczynach.<br/>a)	Wykonawca zobowiązany będzie pełnić czynności nadzoru inwestorskiego od dnia podpisania umowy aż do zakończenia robót budowlanych objętych nadzorem, przy czym za zakończenie świadczenia usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego uważa się zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego robót i ostatecznego finansowego rozliczenia robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim.<br/>Zakłada się, że wykonawca robót budowlanych, zakończy realizację robót budowlanych (zgłosi gotowość do odbioru końcowego robót) w terminie do 24 maja 2027 roku.<br/><br/>2) Część II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg gminnych.<br/>a)	Wykonawca zobowiązany będzie pełnić czynności nadzoru inwestorskiego od dnia podpisania umowy aż do zakończenia robót budowlanych objętych nadzorem, przy czym za zakończenie świadczenia usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego uważa się zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego robót i ostatecznego finansowego rozliczenia robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim.<br/>Zakłada się, że wykonawca robót budowlanych, zakończy realizację robót budowlanych (zgłosi gotowość do odbioru końcowego robót) w terminie do 24 marca 2027 roku.<br/><br/>3) Część III: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową budynku OSP wraz z wykonaniem wewnętrznej i doziemnej instalacji gazowej z kotłownią na gaz płynny z butlą podziemną 2700l.<br/>a)	Wykonawca zobowiązany będzie pełnić czynności nadzoru inwestorskiego od dnia podpisania umowy aż do zakończenia robót budowlanych objętych nadzorem, przy czym za zakończenie świadczenia usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego uważa się zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego robót i ostatecznego finansowego rozliczenia robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim.<br/>Zakłada się, że wykonawca robót budowlanych, zakończy realizację robót budowlanych (zgłosi gotowość do odbioru końcowego robót) w terminie do 24 listopada 2026 roku.<br/><br/>4) Część IV: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową i rozbudową oczyszczalni ścieków w Lesznie.<br/>a)	Wykonawca zobowiązany będzie pełnić czynności nadzoru inwestorskiego od dnia podpisania umowy aż do zakończenia robót budowlanych objętych nadzorem, przy czym za zakończenie świadczenia usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego uważa się zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego robót i ostatecznego finansowego rozliczenia robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim.<br/>Zakłada się, że wykonawca robót budowlanych, zakończy realizację robót budowlanych (zgłosi gotowość do odbioru końcowego robót) w terminie do 24 września 2026 roku.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com