JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250805/0036246301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Zagórzu w roku szkolnym 2025/2026 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE W ZAGÓRZU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">PRZEDSZKOLE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 121309264</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ŻELATOWA 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zagórze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-555</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(32)6231995</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pszagorze@babice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zagorze.schoolpage.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Zagórzu w roku szkolnym 2025/2026 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-db135509-10be-4fca-b9b6-8060964540ff</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00362463</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00097324/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Zagórzu w roku zkolnym 2025/2026</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db135509-10be-4fca-b9b6-8060964540ff <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu strony internetowej ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej: pszagorze@babice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulaminserwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w Rozdziale I SWZ - KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w Rozdziale I SWZ - KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">1.1.2025.PSZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Zagórzu w roku szkolnym 2025/2026.<br/><br/>Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, DROBIOWE, WĘDLINY<br/><br/>BOCZEK WĘDZONY, KL I BEZ ŻEBEREK	kg	25<br/>DRAMSTIKI	kg	150<br/>FILET Z INDYKA BEZ SKÓRY I KOŚCI	kg	136<br/>FILET Z KURCZAKA BEZ SKÓRY I KOŚCI I PRZEBARWIEŃ	kg	93<br/>KABANOS WIEPRZOWY	kg	45<br/>KIEŁBASA CIENKA Z DUŻĄ ZAWARTOŚCIĄ MIĘSA (pow. 83% mięsa) kg	66<br/>KIEŁBASA DROBIOWA Z DUŻĄ ZAWARTOŚCIĄ MIĘSA	kg	38<br/>KIEŁBASA LISIECKA	kg	25<br/>KURA ROSOŁOWA	kg	50<br/>10.	KURCZAK bez uszkodz. mechanicznych, bez miejsc przekrwionych, min. 2kg, kl.I	kg	190<br/>ŁOPATKA WIEPRZOWA BEZ KOŚCI	kg	20<br/>MIĘSO SZYNKA KL I ORZECH	kg	380<br/>PARÓWKA CIENKA Z SZYNKI MIN 90% MIĘSA	op	310<br/>PASZTET PIECZONY Z DUŻĄ ZAWARTOŚCIĄ MIĘSA	kg	15<br/>POLĘDWICZKI WIEPRZOWE	kg	75<br/>SCHAB B/K	kg	85<br/>SZYNKA DROBIOWA Z FILETA	kg	84<br/>SZYNKA WIEPRZOWA	kg	20<br/><br/>• Mięso najwyższej jakości, świeże, niemrożone, nierozmrażane, o barwie i zapachu charakterystycznych dla danego rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej.<br/>• Wędliny najwyższej jakości, świeże, osłony ściśle przylegające do farszu, o czystej, suchej powierzchni i charakterystycznym dla danego asortymentu zapachu i wyglądzie.<br/>• Wędliny powinny być pakowane w atmosferze chronionej.<br/>• Barwa mięsa wieprzowego świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, mięso powinno być soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu, dopuszczana niewielka naturalna ilość okrywy tłuszczowej.<br/>• W przypadku mięs tłustych np. karczek oraz błon np. schab b/k. Wędliny, szynki i kiełbasy – zawartość mięsa min. 70 %, wytwarzane bez MOM, smak i zapach charakterystyczny.<br/>• Dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw, konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa.<br/>• Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy do Zamawiającego dla wędlin i kiełbas oraz 5 dni dla mięsa świeżego.<br/>• Mięso drobiowe nie może być pakowane próżniowo.<br/>• Barwa mięsa drobiowego świeżego powinna być bladoróżowa, mięso powinno być soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15113000-3 - Wieprzowina</p> <p class="mb-0">15111100-0 - Wołowina</p> <p class="mb-0">15131130-5 - Wędliny</p> <p class="mb-0">15131135-0 - Wędliny drobiowe</p> <p class="mb-0">15131500-0 - Produkty drobiowe</p> <p class="mb-0">15131400-9 - Produkty wieprzowe</p> <p class="mb-0">15112000-6 - Drób</p> <p class="mb-0">15112100-7 - Świeży drób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-09-01 do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: <br/>Łączna cena oferty brutto – 80,00 pkt = 80 % <br/>Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 20,00 pkt = 20 % <br/><br/>Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: <br/>cena najniższa z ważnych ofert/ cena badanej oferty x 80 <br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 80. <br/><br/><br/>Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymiane lub uzupełnienie towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Zagórzu w roku szkolnym 2025/2026.<br/><br/>CZĘŚĆ 2: NABIAŁ<br/><br/>Jogurt grecki	400 g	szt.	350<br/>Jogurt naturalny kubek	370 g	szt.	410<br/>Jogurt owocowy – kubeczek zawierający owoce lub sok naturalny i kultury bakterii probiotycznych	100 g	szt.	710<br/>Margaryna	250 g	szt.	25<br/>Masło roślinne	250 g	op	15<br/>Masło zawartość tłuszczu minimum 82%	200 g	szt.	1050<br/>Mleczko smakowe	200 ml	szt.	1610<br/>Mleko 2 % UHT	1 litr	szt.	2600<br/>Napój owsiany	1000 ml	szt.	60<br/>Paluszki serowe	84 g	op	255<br/>Ser Gouda kostka	350 g	szt.	60<br/>Ser Mozzarella	150 g	op	62<br/>Ser Mozzarella kostka	250 g	szt	60<br/>Ser żółty pełnotłusty o zaw. tłuszczu min. 25%, typu gouda w plastrach	500 g	kg	210<br/>Serek homogenizowany smakowy - kubeczek, waniliowy lub owocowy	100 g	szt.	865<br/>Serek Marscapone	500 g	op	65<br/>Serek ziarnisty /wiejski	200 g	szt.	240<br/>Śmietana 18 % gęsta	400 g	szt.	156<br/>Śmietana 18%	500 g	szt.	155<br/>Śmietana słodka 36%	1000 ml	szt.	20<br/>Twaróg półtłusty	1000 g	kg	350<br/><br/><br/>• Produkty mleczarskie cechować ma świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty.<br/>• Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 14 dni od dnia dostawy do Zamawiającego dla produktów: twarogi, kefir maślanka, nie krótszy niż 21 dni od daty dostawy dla następujących produktów: masło, jogurty, śmietany, sery żółte, serki twarogowe do smarowania, pozostałe sery oraz nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy dla następujących produktów: mleko krowie, mleko sojowe, ser topiony, masło klarowane. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15530000-2 - Masło</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-09-01 do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: <br/>Łączna cena oferty brutto – 80,00 pkt = 80 % <br/>Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 20,00 pkt = 20 % <br/><br/>Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: <br/>cena najniższa z ważnych ofert/ cena badanej oferty x 80 <br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 80. <br/><br/><br/>Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymiane lub uzupełnienie towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Zagórzu w roku szkolnym 2025/2026.<br/><br/>Część 3: WARZYWA I OWOCE<br/><br/>Ananas świeży	szt.	48<br/>Arbuz	kg	58<br/>Banan dł.ok.18-20 cm, bez brązowych plam i zmian mikrobiologicznych<br/>	kg	378<br/>Borówka amerykańska pakowana po 300g	op	77<br/>Brzoskwinia	kg	77<br/>Burak czerwony (korzeń)	kg	193<br/>Buraki suszone	op	90<br/>Cebula	kg	95<br/>Cukinia	kg	23<br/>Cytryny	kg	85<br/>Czosnek główka	szt.	60<br/>Gruszka	kg	185<br/>Jabłka krajowe, klasy I	kg	890<br/>Jarmuż	szt.	10<br/>Kapusta biała (główka)	kg	15<br/>Kapusta czerwona	kg	45<br/>Kapusta kiszona (bez dodatku octu) woreczek 1 kg	kg	105<br/>Kapusta pekińska główka	szt.	45<br/>Khaki	szt.	15<br/>Kiełki rzodkiewki	op	25<br/>Kiwi	kg	234<br/>Koperek zielony – pęczek duży (pakowany po 10 szt.)	szt.	25<br/>Mandarynki	kg	251<br/>Marchew korzeń	kg	290<br/>Nektarynka	kg	40<br/>Ogórek kiszony (bez dodatku octu) woreczek 500g	kg	450<br/>Ogórek zielony	kg	232<br/>Papryka czerwona	kg	165<br/>Pieczarki	kg	15<br/>Pietruszka korzeń	kg	110<br/>Pietruszka zielona - pęczek duży (pakowany po 10 szt.)	szt.	23<br/>Pomarańcze	kg	193<br/>Pomidor malinowy	kg	101<br/>Pomidorek koktajlowy pakowany po 500g	kg	30<br/>Por	szt.	262<br/>Rzodkiewka (pęczek)	szt.	222<br/>Sałata zielona główka	szt.	195<br/>Seler korzeń	kg	110<br/>Szczypiorek (pęczek)	szt.	72<br/>Szpinak	op	20<br/>Śliwka	kg	68<br/>Śliwka suszona	op	78<br/>Truskawka świeża	kg	27<br/>Winogrono ciemne	kg.	50<br/>Winogrono jasne bez pestek	kg	88<br/>Ziemniaki krajowe kl. I	kg	2105<br/><br/>• Owoce i warzywa wszystkie klasy pierwszej – powinny być świeże, nie zwiędnięte, bez uszkodzeń zewnętrznych.<br/>• Owoce i warzywa cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danego gatunku, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, wolne od oznak więdnięcia, wyschnięcia, gnicia.<br/>• Warzywa nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe.<br/>• Warzywa korzenne – korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam.<br/>• Ziemniaki – powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku,<br/>nieuszkodzone, jednolitej odmiany, kształt owalny.<br/>• Warzywa liściaste – bez plam, uszkodzeń.<br/>• Owoce – skóra gładka, miąższ soczysty, bez jakichkolwiek oznak nieświeżości i zepsucia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa</p> <p class="mb-0">03212100-1 - Ziemniaki</p> <p class="mb-0">03221000-6 - Warzywa</p> <p class="mb-0">03222000-3 - Owoce i orzechy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-09-01 do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: <br/>Łączna cena oferty brutto – 80,00 pkt = 80 % <br/>Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 20,00 pkt = 20 % <br/><br/>Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: <br/>cena najniższa z ważnych ofert/ cena badanej oferty x 80 <br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 80. <br/><br/><br/>Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymiane lub uzupełnienie towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Zagórzu w roku szkolnym 2025/2026.<br/><br/>Część 4: MROŻONKI, RYBY<br/>Brokuły mrożone 2,5 kg	op	80<br/>Dynia 2,5 kg	op	15<br/>Fasolka szparagowa żółta cięta mrożona 2,5 kg	op	15<br/>Filet rybny z miruny 6,8 kg	op	35<br/>Filet z dorsza bez skóry 6,8 kg	op	15<br/>Frytki 2,5 kg	op	16<br/>Groszek mrożony 2,5 kg	op	6<br/>Jagoda2,5 kg	op	8<br/>Jeżyna 2,5 kg	op	8<br/>Kalafior mrożony 2,5 kg	op	55<br/>Malina 2,5 kg	op	8<br/>Mango 2,5 kg	op	5<br/>Marchewka mini mrożona 2,5 kg	op	30<br/>Marchewka mrożona kostka 2,5 kg	op	15<br/>Mieszanka kompotowa (owocowa) mrożona 2,5 kg	op	79<br/>Mieszanka warzywna -warzywka na patelnie 2,5 kg	op	20<br/>Papryka mrożona kolorowa 2,5 kg	op	10<br/>Szpinak 400 g	op	15<br/>Truskawki mrożone 2,5 kg	op	56<br/>Uszka z kapustą i grzybami 2,5kg	op	2<br/>Uszka z mięsem 2,5kg	op	8<br/>Wiśnia 2,5 kg	op	3<br/><br/>• Owoce i warzywa mrożone najwyższej jakości, pierwszego gatunku, o kształcie i barwie<br/>charakterystycznej dla produktu wyjściowego, sypkie, niezbrylone.<br/>• Mrożone warzywa i owoce będą w odpowiedni sposób zamrożone, nie będą nosić oznak rozmrożenia i ponownego zamrożenia (poszczególne warzywa i owoce są w worku luźne, nie stanowią jednej zmrożonej bryły – za wyjątkiem szpinaku rozdrobnionego, który jest mrożony w formie bryły lub jako małe zmielone kulki-bryły).<br/>• Mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy towaru do Zamawiającego.<br/>• Ryby mrożone – bez glazury, zapach smak świeży, po odmrożeniu nie rozpadają się.<br/>• Mrożone filety i inne produkty rybne mrożone mają być mrożone metodą SHP lub IQF.<br/>• Termin przydatności do spożycia świeżych oraz wędzonych ryb ma być nie krótszy niż 5 dni od daty dostawy do Zamawiającego, a w przypadku produktów mrożonych –nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15331170-9 - Warzywa mrożone</p> <p class="mb-0">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</p> <p class="mb-0">15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-09-01 do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: <br/>Łączna cena oferty brutto – 80,00 pkt = 80 % <br/>Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 20,00 pkt = 20 % <br/><br/>Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: <br/>cena najniższa z ważnych ofert/ cena badanej oferty x 80 <br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 80. <br/><br/><br/>Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymiane lub uzupełnienie towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Zagórzu w roku szkolnym 2025/2026.<br/><br/>Część 5: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE<br/><br/>Ananas puszka	565 gr	szt.	63<br/>Andrut mały	100 gr	szt.	217<br/>Barszcz czerwony koncentrat	300 ml	szt.	24<br/>Biszkopty okrągłe	120 gr	op	40<br/>Brzoskwinia puszka	820 gr	szt.	117<br/>Budyń z cukrem	40 gr	szt.	190<br/>Chia nasiona	1000 gr	kg	2<br/>Chrupki bananowe	15 gr	szt.	425<br/>Chrupki kukurydziane (paluchy)	50 gr	op	248<br/>Chrupsy owocowe	18 gr	op	70<br/>Ciastko owsiane typu Belvita	300 gr	szt.	250<br/>Cukier biały kryształ	1000 gr	kg	160<br/>Cukier brązowy	1000 gr	szt.	10<br/>Cukier waniliowy	16 gr	szt.	88<br/>Cynamon	20 gr	szt.	20<br/>Czekoladka	100 gr	szt.	210<br/>Czosnek granulowany	20 gr	szt.	150<br/>Dynia pestki łuskane	100 gr	szt.	17<br/>Dżem 100%	210 gr	szt.	225<br/>Fasola biała	1000 gr	kg	25<br/>Filet rybny z makreli w oleju konserwa	160 gr	szt.	59<br/>Filet rybny z makreli w pomidorach z papryką konserwa	160 gr	szt.	88<br/>Galaretka owocowa	75 gr	szt.	255<br/>Groch łuskany, pozbawiony łuski, połówki	500 gr	szt.	48<br/>Groszek konserwowy w puszce	400 gr	szt.	20<br/>Groszek ptysiowy	125 gr	szt.	150<br/>Grysik kasza manna	500 gr	szt.	68<br/>Herbata czarna granulowana typu Lipton	100 gr	szt.	50<br/>Herbata ekspresowa w saszetkach Lipton	100 szt. x 1,3g	op	84<br/>Herbata owocowa z suszu owocowego w saszetkach	20 szt. x 2g	op	287<br/>Herbatniki	100 gr	op	15<br/>Humus w słoiczku	180 gr	szt.	150<br/>Kakao Extra ciemne z wiatrakiem	150 gr	szt.	50<br/>Kasza bulgur	1000 gr	kg	40<br/>Kasza jęczmienna wiejska	1000 gr	kg	80<br/>Kawa zbożowa instant	150 gr	szt.	58<br/>Ketchup łagodny	480 gr	szt.	45<br/>Kinder jajko	20 gr	szt.	540<br/>Kisiel owocowy	77 gr	szt.	200<br/>Krem z gorczycy w słoiczku	200 gr	szt.	14<br/>Kukurydza konserwowa	400 gr	szt.	45<br/>Kuskus w pudełku	300	op	8<br/>Liść laurowy	20 gr	szt.	40<br/>Lizak pakowany po 100 szt.	12 gr	op	4<br/>Lubczyk	20 gr	szt.	70<br/>Majeranek	20 gr	szt.	30<br/>Majonez	170 ml	szt.	77<br/>Maka ziemniaczana	1000 gr	kg	22<br/>Makaro kokardka	400 gr	szt.	97<br/>Makaron drobny	400 gr	szt.	120<br/>Makaron fale	400 gr	szt.	54<br/>Makaron kolanka	500 gr	szt.	84<br/>Makaron łazanki	400 gr	szt.	72<br/>Makaron nitki mąka pszenna	250 gr	szt.	40<br/>Makaron pełnoziarnisty	400 gr	szt.	52<br/>Makaron pióra	400 gr	szt.	90<br/>Makaron spaghetti	400 gr	szt.	244<br/>Makaron świderki	400 gr	szt.	110<br/>Makaron wstążka	400 gr	szt.	18<br/>Makaron zacierka	250 gr	szt.	20<br/>Mąka pszenna typu 450-550	1000 gr	kg	380<br/>Migdały	100 gr	szt.	48<br/>Miód wielokwiatowy	1200 g	op	165<br/>Morela suszona	200 gr	szt.	160<br/>Mus owocowy w tubce do wyciskania	100 gr	szt.	1890<br/>Musztarda łagodna	175 gr	szt.	3<br/>Nutella	230 gr	szt.	33<br/>Ocet winny jabłkowy	500 ml	szt.	32<br/>Olej rzepakowy 100 %	1000 ml	szt.	220<br/>Olejek do ciasta cytrynowy	9 ml	szt.	50<br/>Oliwa	500 ml	szt.	28<br/>Oliwka zielona bez pestki w słoiku	290 gr	szt.	45<br/>Oregano	20 gr	szt.	10<br/>Orzech nerkowca	100 gr	szt.	30<br/>Orzech włoski	100 gr	szt.	55<br/>Papryka słodka mielona	20 gr	szt.	80<br/>Pasztet drobiowy w słoiczku	180 gr	szt.	24<br/>Pieczywo lekkie pszenne	110 gr	op	41<br/>Pieprz mielony	20 gr	szt.	153<br/>Płatki kukurydziane typu Nestle	600 gr	szt	65<br/>Płatki owsiane błyskawiczne	500 gr	szt.	38<br/>Płatki ryżowe	250 gr	szt.	33<br/>Pomidor bez skóry w puszce	400 gr	szt.	18<br/>Pomidor suszony słoik	270 gr	szt.	56<br/>Powidła śliwkowe	290 gr	szt.	51<br/>Precel pszenny Max	1 kg	op	32<br/>Proszek do pieczenia	18 gr	szt.	29<br/>Przecier pomidorowy	190 gr	szt.	305<br/>Przyprawa warzywna do potraw naturalna bez glutaminianu sodu	300g	szt.	28<br/>Rodzynki	200 gr	szt.	48<br/>Rurka waflowa pusta	1 kg	op	7<br/>Ryż	1000 gr	kg	33<br/>Ryż biały paraboliczny w pudełku	400 gr	op	144<br/>Ryż brązowy w pudełku	400 gr	op	144<br/>Słonecznik łuskany	100 gr	szt.	15<br/>Soczek mały z rurką	200 ml	szt.	600<br/>Soczewica	1000 gr	kg	91<br/>Sok Kubuś 100% duży	850 ml	szt.	91<br/>Sok Kubuś 100% mały	300 ml	szt.	1358<br/>Sok pomarańczowy 100 %	1000 ml	szt.	85<br/>Sól morska o niskiej zawartości sodu	1000g	szt.	110<br/>Syrop klonowy	250 ml	szt.	13<br/>Wafitki ryżowe	45 gr	szt.	185<br/>Wafle ryżowe krążki typu Sonko	130 gr	szt.	125<br/>Wafle ryżowe w polewie owocowej	24 gr	szt.	180<br/>Wafle zbożowo-ryżowe duże (talerzyki)	70 gr	szt.	52<br/>Woda Junior niegazowana	330 ml	szt.	554<br/>Woda lekko gazowana	500 ml	szt.	80<br/>Woda naturalnie gazowa na nisko nasycona	600 ml	szt.	80<br/>Woda niegazowana 5 l	5000 ml	szt.	55<br/>Woda niegazowana certyfikowana, źródlana typu „Mama i ja”	1500 ml	szt.	3300<br/>Ziele angielskie	20 gr	szt.	35<br/>Zioła prowansalskie	20 gr	szt.	10<br/>Żurawina	100 gr	szt.	36<br/><br/>• Każdy oferowany artykuł powinien być oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego, nazwa producenta, wykaz składników występujących w środku spożywczym, termin przydatności do spożycia.<br/>• Produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego.<br/>• Makarony mają być sporządzone z najwyższej jakości mąki durum, po ugotowaniu makaron nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor.<br/>• Przyprawy – zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek.<br/>• Fasola, groch – nasiona nie powinny być zbutwiałe, spleśniałe.<br/>• Produkty sypkie, takie jak ryż, kasze – mają być najwyższej jakości, po ugotowaniu nie sklejać się.<br/>• Produkty z puszek bez pleśni, mętnej konsystencji.<br/>• Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego (bez konieczności używania otwieracza mechanicznego). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</p> <p class="mb-0">15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne</p> <p class="mb-0">15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze</p> <p class="mb-0">15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego</p> <p class="mb-0">15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne</p> <p class="mb-0">15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone</p> <p class="mb-0">15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych</p> <p class="mb-0">15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</p> <p class="mb-0">15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa</p> <p class="mb-0">15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-09-01 do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: <br/>Łączna cena oferty brutto – 80,00 pkt = 80 % <br/>Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 20,00 pkt = 20 % <br/><br/>Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: <br/>cena najniższa z ważnych ofert/ cena badanej oferty x 80 <br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 80. <br/><br/><br/>Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymiane lub uzupełnienie towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Zagórzu w roku szkolnym 2025/2026.<br/><br/><br/>CZĘŚĆ 6: PIECZYWO<br/><br/>Bułeczka hamburgerowa	50g	szt.	400<br/>Bułka pszenna	60g	szt.	480<br/>Bułka tarta z bułek 500g	kg	70<br/>Bułka żytnia	75g	szt.	420<br/>Chałka	350g	szt.	40<br/>Chleb orkiszowy	350g	szt.	210<br/>Chleb zwykły krojony	900g	szt.	820<br/>Chleb żytni ze słonecznikiem	1000g	szt.	440<br/>Drożdże	1000g	kg	40<br/>Weka pszenna	300g	szt.	370<br/>Zakwas chlebowy /żurek	500ml	szt.	240<br/><br/>• Dostarczane pieczywo nie może być mrożone ani rozmrażane.<br/>• Pieczywo nie może być wypiekane z ciasta mrożonego.<br/>• Pieczywo świeże, wyprodukowane w nie wcześniej niż 6 godzin od planowanej dostawy do Zamawiającego, niegumiaste, miękkie, chrupiące, wyprodukowane z najwyższej jakości składników, bez śladów wody i wilgoci. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-09-01 do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: <br/>Łączna cena oferty brutto – 80,00 pkt = 80 % <br/>Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 20,00 pkt = 20 % <br/><br/>Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: <br/>cena najniższa z ważnych ofert/ cena badanej oferty x 80 <br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 80. <br/><br/><br/>Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymiane lub uzupełnienie towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Samorządowego w Zagórzu w roku szkolnym 2025/2026.<br/><br/>Część 7: JAJA<br/><br/>Jaja świeże L – kl.I szt.	3650<br/><br/>• Jaja świeże, czyste, które nie mają uszkodzonej skorupki.<br/>• Jaja konsumpcyjne muszą być oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu produkcyjnego. Jaja w dniu dostawy do Zamawiającego nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03142500-3 - Jaja</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-09-01 do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: <br/>Łączna cena oferty brutto – 80,00 pkt = 80 % <br/>Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 20,00 pkt = 20 % <br/><br/>Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: <br/>cena najniższa z ważnych ofert/ cena badanej oferty x 80 <br/><br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 80. <br/><br/><br/>Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 4 do SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas konieczny na wymiane lub uzupełnienie towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na ofertę składają się:<br/>a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1. – 1.7. do SWZ, w języku polskim. Zamawiający nie korzysta w niniejszym postępowaniu z formularza interaktywnego, dostępnego na platformie e zamówieni;<br/>b) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale XI, <br/>c) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,<br/>d) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zgodnie z załącznikiem na r do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Załącznik nr 3 do SWZ - wzór umowy § 8 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-13 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-13 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-09-11</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com