JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250820/0038257401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przeprowadzenie zajęć i warsztatów grupowych dla Klubu Międzypokoleniowego w ramach projektu „CUS w Gminie Wojcieszków” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W WOJCIESZKOWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 005184631</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Kościelna 44</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wojcieszków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-411</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">257554334</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">cus@wojcieszkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">cus.wojcieszkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie zajęć i warsztatów grupowych dla Klubu Międzypokoleniowego w ramach projektu „CUS w Gminie Wojcieszków” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-eaaa2641-6035-47fc-bbe0-bd9a8583415b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00382574</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00380924/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługi wsparcia dla osób starszych i integracji międzypokoleniowej – Klub Międzypokoleniowy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „CUS w Gminie Wojcieszków” projekt realizowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eaaa2641-6035-47fc-bbe0-bd9a8583415b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl . 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-eaaa2641-6035-47fc-bbe0-bd9a8583415b Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych <br/>w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający preferuje w szczególności następujący formaty przesłanych danych: pdf. <br/>Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&amp;drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.<br/>Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SWZ” w pierwszym polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”). Wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą.<br/>W związku z tym, że zamawiający udostępnia wykonawcom własny „Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SWZ (tj. nie za pośrednictwem interaktywnego Formularza ofertowego , który umożliwia Platforma e-Zamówienia), podczas czynności składania oferty może pojawić się komunikat o następującej treści: „Czy chcesz kontynuować? Postępowanie nie posiada opublikowanego formularza do tego etapu postepowania. Plik [w tym miejscu pojawia się nazwa pliku] nie jest poprawnym formularzem interaktywnym wygenerowanym na Platformie.” <br/>W takim przypadku należy wybrać opcję „Tak, chce kontynuować”.<br/>Oferta zostanie złożona z wykorzystaniem tego formularza ofertowego.<br/>Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Podpis Formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnętrznym również jest możliwy, tylko w tym przypadku, powstały oddzielny plik podpisu dla tego formularza należy załączyć <br/>w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”. <br/>Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia <br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:<br/>1) Jest administratorem danych osobowych wykonawcy oraz osób, których dane wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Zamawiającego: Małgorzata Potręć, e.mail: inspektor@cbi24.pl ;<br/>3)	Dane osobowe wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.<br/>4) Odbiorcami danych osobowych wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.<br/>5) Dane osobowe wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz czas archiwizacji zgodnie z obowiązującym prawem.<br/>6) Obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>7) W odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>8) Wykonawca posiada:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących wykonawcy (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku wykonawca może zostać zobowiązany do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych (skorzystanie <br/>z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, <br/>w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>9) Wykonawcy nie przysługuje:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10) Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CUS.252.1.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 obejmuje przeprowadzenie zajęć usprawniających oraz animacyjno-ruchowych dla uczestników Klubu Międzypokoleniowego, obejmujących:<br/>- ćwiczenia usprawniające i rehabilitacyjne dla seniorów (wzmacnianie sprawności ruchowej, koordynacji i równowagi),<br/>- animacje ruchowe oraz gry i zabawy dla dzieci i młodzieży,<br/>- zajęcia sportowe dostosowane do wieku i możliwości uczestników, m.in. lekkoatletyka, gry zespołowe (np. piłka nożna, siatkówka), zajęcia ogólnorozwojowe,<br/>- aktywności międzypokoleniowe wspierające współpracę, integrację i wspólne spędzanie czasu.<br/>Zajęcia mają na celu poprawę sprawności fizycznej, integrację międzypokoleniową oraz wspieranie zdrowego stylu życia. <br/><br/>Ilość osób: 120 osób (80 seniorów oraz 40 dzieci i młodzieży)<br/>Ilość grup: 8 grup po 15 osób<br/>Ilość godzin zajęć dla 1 grupy: 96 h<br/>Wymiar godzinowy dla 1 zajęć: 1 godzina zegarowa<br/>Wymiar godzinowy łącznie: 96 h x 8 grup = 768 godzin zegarowych<br/>Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.03.2027 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85320000-8 - Usługi społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <p class="mb-0">92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe</p> <p class="mb-0">98336000-7 - Usługi treningowe, poprawiające kondycję i w zakresie aerobiku</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2027-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>1) Cena (C) – waga kryterium 80%; <br/>2)	Aspekty społeczne – waga kryterium 20%. <br/>2.	Sposób obliczania punktów w kryterium Cena (C):<br/><br/>C = (Cn / Cb) x 80%<br/>gdzie:<br/>C – otrzymane punkty w ramach kryterium Cena<br/>Cn – cena brutto oferty najtańszej, spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu <br/>Cb – cena brutto oferty badanej <br/><br/>3. Sposób obliczania punktów w kryterium Aspekty społeczne (S):<br/>Jeżeli wykonawca zadeklaruje w ofercie, że zatrudni do bezpośredniej realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę zagrożoną wykluczeniem społecznym:<br/>a) bezrobotnego, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy <br/>i służbach zatrudnienia,<br/>b) poszukującego pracy, o którym mowa w art. 2 pkt 24 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. <br/>o rynku pracy i służbach zatrudnienia, bez zatrudnienia:<br/>– w wieku do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia lub<br/>– niewykonującego innej pracy zarobkowej, o której mowa w art. 2 pkt 9 tej ustawy,<br/>c) osobę niepełnosprawną w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,<br/><br/>- otrzyma 5 pkt za każdą taką osobę (nie więcej niż 20 pkt). <br/><br/><br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji powyższego kryterium przez cały okres realizacji zamówienia. Składana w ofercie deklaracja musi być realnym zapewnieniem rzeczywistego zrealizowania aspektu społecznego, ważnego z punktu widzenia zamówienia. Poprzez „zatrudnienie” zamawiający rozumie zarówno zatrudnienie nowych osób, o których mowa w pkt a – c powyżej (na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej), jak <br/>i oddelegowanie do realizacji zamówienia osób zatrudnionych już przez wykonawcę nie wcześniej niż 6 miesięcy przed zawarciem umowy w sprawie realizacji zamówienia. Kluczowe jest, aby w wyniku realizacji zamówienia i oddelegowania określonej osoby z grupy marginalizowanej do realizacji zamówienia, wystąpił efekt w postaci rzeczywistego, realnego <br/>i efektywnego zaangażowania takiej osoby w wykonanie zamówienia.<br/><br/>4. Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów: SUMA = C + S. <br/>5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. <br/>7.	Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów <br/>w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekty społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 obejmuje przeprowadzenie cyklu warsztatów edukacyjno-integracyjnych dla uczestników Klubu Międzypokoleniowego, obejmujących: <br/>- aktywność społeczną – rozwój postaw obywatelskich, wolontariatu i działań lokalnych,<br/>- zasady etykiety i wychowania – kształtowanie dobrych manier, szacunku, komunikacji międzypokoleniowej,<br/>- elementy harcerstwa – praca zespołowa, współdziałanie, tradycje i wartości harcerskie, podstawowe umiejętności terenowe i organizacyjne.<br/>Warsztaty mają na celu wzmocnienie więzi międzypokoleniowych, integrację społeczną uczestników oraz rozwój kompetencji społecznych i obywatelskich poprzez wspólne działania edukacyjne i wychowawcze.<br/><br/>Ilość osób: 120 osób (80 seniorów oraz 40 dzieci i młodzieży)<br/>Ilość grup: 8 grup po 15 osób<br/>Ilość godzin warsztatów dla 1 grupy: 5 grup x 3 godz. x 5 dni<br/>3 grupy x 3 godz. x 24 dni<br/>Wymiar godzinowy dla 1 warsztatu: 3 godziny zegarowe<br/>Wymiar godzinowy łącznie: 291 godzin zegarowych<br/>Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.03.2027 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85320000-8 - Usługi społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <p class="mb-0">92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe</p> <p class="mb-0">98336000-7 - Usługi treningowe, poprawiające kondycję i w zakresie aerobiku</p> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2027-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>1) Cena (C) – waga kryterium 80%; <br/>2)	Aspekty społeczne – waga kryterium 20%. <br/>2.	Sposób obliczania punktów w kryterium Cena (C):<br/><br/>C = (Cn / Cb) x 80%<br/>gdzie:<br/>C – otrzymane punkty w ramach kryterium Cena<br/>Cn – cena brutto oferty najtańszej, spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu <br/>Cb – cena brutto oferty badanej <br/><br/>3. Sposób obliczania punktów w kryterium Aspekty społeczne (S):<br/>Jeżeli wykonawca zadeklaruje w ofercie, że zatrudni do bezpośredniej realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę zagrożoną wykluczeniem społecznym:<br/>a) bezrobotnego, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy <br/>i służbach zatrudnienia,<br/>b) poszukującego pracy, o którym mowa w art. 2 pkt 24 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. <br/>o rynku pracy i służbach zatrudnienia, bez zatrudnienia:<br/>– w wieku do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia lub<br/>– niewykonującego innej pracy zarobkowej, o której mowa w art. 2 pkt 9 tej ustawy,<br/>c) osobę niepełnosprawną w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,<br/><br/>- otrzyma 5 pkt za każdą taką osobę (nie więcej niż 20 pkt). <br/><br/><br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji powyższego kryterium przez cały okres realizacji zamówienia. Składana w ofercie deklaracja musi być realnym zapewnieniem rzeczywistego zrealizowania aspektu społecznego, ważnego z punktu widzenia zamówienia. Poprzez „zatrudnienie” zamawiający rozumie zarówno zatrudnienie nowych osób, o których mowa w pkt a – c powyżej (na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej), jak <br/>i oddelegowanie do realizacji zamówienia osób zatrudnionych już przez wykonawcę nie wcześniej niż 6 miesięcy przed zawarciem umowy w sprawie realizacji zamówienia. Kluczowe jest, aby w wyniku realizacji zamówienia i oddelegowania określonej osoby z grupy marginalizowanej do realizacji zamówienia, wystąpił efekt w postaci rzeczywistego, realnego <br/>i efektywnego zaangażowania takiej osoby w wykonanie zamówienia.<br/><br/>4. Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów: SUMA = C + S. <br/>5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. <br/>7.	Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów <br/>w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekty społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 obejmuje przeprowadzenie cyklu warsztatów o tematyce prozdrowotnej dla uczestników Klubu Międzypokoleniowego, obejmujących: <br/>- edukację zdrowotną – zasady zdrowego stylu życia, racjonalne żywienie, higiena życia codziennego,<br/>- profilaktykę uzależnień – rozpoznawanie zagrożeń i budowanie postaw prozdrowotnych,<br/>- sposoby dbania o zdrowie fizyczne i psychiczne w każdym wieku,<br/>- aktywne postawy wobec choroby, niepełnosprawności i procesu leczenia,<br/>- bezpieczeństwo osobiste i pierwszą pomoc.<br/>Warsztaty mają na celu zwiększenie świadomości zdrowotnej, kształtowanie prozdrowotnych nawyków oraz promowanie odpowiedzialności za zdrowie własne i innych w duchu międzypokoleniowej współpracy.<br/><br/>Ilość osób: 120 osób (80 seniorów oraz 40 dzieci i młodzieży)<br/>Ilość grup: 8 grup po 15 osób<br/>Ilość godzin warsztatów dla 1 grupy: 8 grup x 3 godz. x 24 dni<br/>Wymiar godzinowy dla 1 warsztatu: 3 godziny zegarowe<br/>Wymiar godzinowy łącznie: 576 godzin zegarowych<br/>Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.03.2027 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85320000-8 - Usługi społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <p class="mb-0">92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe</p> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <p class="mb-0">98336000-7 - Usługi treningowe, poprawiające kondycję i w zakresie aerobiku</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2027-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>1) Cena (C) – waga kryterium 80%; <br/>2)	Aspekty społeczne – waga kryterium 20%. <br/>2.	Sposób obliczania punktów w kryterium Cena (C):<br/><br/>C = (Cn / Cb) x 80%<br/>gdzie:<br/>C – otrzymane punkty w ramach kryterium Cena<br/>Cn – cena brutto oferty najtańszej, spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu <br/>Cb – cena brutto oferty badanej <br/><br/>3. Sposób obliczania punktów w kryterium Aspekty społeczne (S):<br/>Jeżeli wykonawca zadeklaruje w ofercie, że zatrudni do bezpośredniej realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę zagrożoną wykluczeniem społecznym:<br/>a) bezrobotnego, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy <br/>i służbach zatrudnienia,<br/>b) poszukującego pracy, o którym mowa w art. 2 pkt 24 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. <br/>o rynku pracy i służbach zatrudnienia, bez zatrudnienia:<br/>– w wieku do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia lub<br/>– niewykonującego innej pracy zarobkowej, o której mowa w art. 2 pkt 9 tej ustawy,<br/>c) osobę niepełnosprawną w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,<br/><br/>- otrzyma 5 pkt za każdą taką osobę (nie więcej niż 20 pkt). <br/><br/><br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji powyższego kryterium przez cały okres realizacji zamówienia. Składana w ofercie deklaracja musi być realnym zapewnieniem rzeczywistego zrealizowania aspektu społecznego, ważnego z punktu widzenia zamówienia. Poprzez „zatrudnienie” zamawiający rozumie zarówno zatrudnienie nowych osób, o których mowa w pkt a – c powyżej (na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej), jak <br/>i oddelegowanie do realizacji zamówienia osób zatrudnionych już przez wykonawcę nie wcześniej niż 6 miesięcy przed zawarciem umowy w sprawie realizacji zamówienia. Kluczowe jest, aby w wyniku realizacji zamówienia i oddelegowania określonej osoby z grupy marginalizowanej do realizacji zamówienia, wystąpił efekt w postaci rzeczywistego, realnego <br/>i efektywnego zaangażowania takiej osoby w wykonanie zamówienia.<br/><br/>4. Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów: SUMA = C + S. <br/>5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. <br/>7.	Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów <br/>w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekty społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 obejmuje przeprowadzenie cyklu warsztatów artystycznych dla uczestników Klubu Międzypokoleniowego, obejmujących: <br/>- działania manualne i plastyczne, takie jak rysunek, malarstwo, rękodzieło, dekoracje, kolaże,<br/>- tworzenie wspólnych prac artystycznych, sprzyjających integracji i wymianie międzypokoleniowej,<br/>- rozwój kreatywności, zdolności manualnych oraz wrażliwości estetycznej.<br/>Warsztaty mają na celu budowanie relacji międzypokoleniowych poprzez wspólne działania twórcze, rozwijanie pasji oraz kształtowanie umiejętności współpracy, wzajemnego szacunku <br/>i wyrażania siebie przez sztukę.<br/>Ilość osób: 120 osób (80 seniorów oraz 40 dzieci i młodzieży)<br/>Ilość grup: 8 grup po 15 osób<br/>Ilość godzin warsztatów dla 1 grupy: 8 grup x 3 godz. x 18 dni<br/>Wymiar godzinowy dla 1 warsztatu: 3 godziny zegarowe<br/>Wymiar godzinowy łącznie: 432 godziny zegarowe<br/>Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.03.2027 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85320000-8 - Usługi społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <p class="mb-0">98336000-7 - Usługi treningowe, poprawiające kondycję i w zakresie aerobiku</p> <p class="mb-0">92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe</p> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2027-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>1) Cena (C) – waga kryterium 80%; <br/>2)	Aspekty społeczne – waga kryterium 20%. <br/>2.	Sposób obliczania punktów w kryterium Cena (C):<br/><br/>C = (Cn / Cb) x 80%<br/>gdzie:<br/>C – otrzymane punkty w ramach kryterium Cena<br/>Cn – cena brutto oferty najtańszej, spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu <br/>Cb – cena brutto oferty badanej <br/><br/>3. Sposób obliczania punktów w kryterium Aspekty społeczne (S):<br/>Jeżeli wykonawca zadeklaruje w ofercie, że zatrudni do bezpośredniej realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę zagrożoną wykluczeniem społecznym:<br/>a) bezrobotnego, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy <br/>i służbach zatrudnienia,<br/>b) poszukującego pracy, o którym mowa w art. 2 pkt 24 ustawy z dnia 20 marca 2025 r. <br/>o rynku pracy i służbach zatrudnienia, bez zatrudnienia:<br/>– w wieku do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia lub<br/>– niewykonującego innej pracy zarobkowej, o której mowa w art. 2 pkt 9 tej ustawy,<br/>c) osobę niepełnosprawną w rozumieniu art. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,<br/><br/>- otrzyma 5 pkt za każdą taką osobę (nie więcej niż 20 pkt). <br/><br/><br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji powyższego kryterium przez cały okres realizacji zamówienia. Składana w ofercie deklaracja musi być realnym zapewnieniem rzeczywistego zrealizowania aspektu społecznego, ważnego z punktu widzenia zamówienia. Poprzez „zatrudnienie” zamawiający rozumie zarówno zatrudnienie nowych osób, o których mowa w pkt a – c powyżej (na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej), jak <br/>i oddelegowanie do realizacji zamówienia osób zatrudnionych już przez wykonawcę nie wcześniej niż 6 miesięcy przed zawarciem umowy w sprawie realizacji zamówienia. Kluczowe jest, aby w wyniku realizacji zamówienia i oddelegowania określonej osoby z grupy marginalizowanej do realizacji zamówienia, wystąpił efekt w postaci rzeczywistego, realnego <br/>i efektywnego zaangażowania takiej osoby w wykonanie zamówienia.<br/><br/>4. Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów: SUMA = C + S. <br/>5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>6. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. <br/>7.	Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów <br/>w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Aspekty społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale V SWZ, oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. <br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek w tym zakresie, jeżeli wykaże, że: <br/>a) w zakresie części 1 dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej jedną osobą, spełniającą następujące wymagania:<br/>	•	wykształcenie wyższe kierunkowe w dziedzinie fizjoterapii, rehabilitacji ruchowej, wychowania fizycznego lub pokrewne,<br/>•	co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć fizycznych, usprawniających lub rehabilitacyjnych z osobami starszymi, dziećmi i młodzieżą,<br/>•	umiejętność dostosowania ćwiczeń do możliwości uczestników o zróżnicowanym poziomie sprawności (w tym osób z niepełnosprawnościami);<br/>b) w zakresie części 2 dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej jedną osobą, spełniającą następujące wymagania:<br/>•	wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie pedagogiki, animacji społeczno-kulturalnej, pracy socjalnej lub psychologii,<br/>•	co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów edukacyjnych lub wychowawczych dla dzieci, młodzieży i/lub seniorów,<br/>•	doświadczenie w realizacji programów międzypokoleniowych lub edukacyjnych dotyczących zasad etykiety, wychowania, aktywności społecznej, harcerstwa itp.;<br/>c) w zakresie części 3 dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej jedną osobą, spełniającą następujące wymagania:<br/>•	wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie zdrowia publicznego, dietetyki, pielęgniarstwa, psychologii zdrowia lub pokrewne,<br/>•	co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu edukacji zdrowotnej lub profilaktycznej,<br/>•	wiedzę i kompetencje w zakresie promocji zdrowia, profilaktyki uzależnień, zdrowego stylu życia oraz wspierania osób z chorobami i niepełnosprawnościami<br/>d) w zakresie części 4 dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej jedną osobą, spełniającą następujące wymagania:<br/>•	wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie sztuki, edukacji artystycznej, terapii zajęciowej lub animacji kultury,<br/>•	co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć artystycznych lub manualnych dla grup międzypokoleniowych,<br/>•	umiejętność tworzenia warunków do twórczej współpracy pomiędzy osobami starszymi a dziećmi i młodzieżą..<br/><br/>3.	Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez wykonawców. <br/>4.	Zamawiający, na każdym etapie postępowania, może uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, <br/>w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia <br/>z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>2.	Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3.	Zamawiający wezwie wykonawców, których oferty zostały najwyżej ocenione (w zakresie każdej części przedmiotu zamówienia), do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. <br/>4.	Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie zamawiającego obejmują: <br/>1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz <br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 4 do SWZ; <br/>2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; <br/>3) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SWZ. <br/>5.	Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: <br/>1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał <br/>w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków; <br/>2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. <br/>6.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość <br/>i aktualność. <br/>7.	W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia <br/>30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia na stronie UZP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-29 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com