JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250820/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250820/0038370301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczów, konserw rybnych, konserw mięsnych i innych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD KARNY W JASTRZĘBIU -ZDROJU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000319807</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. C.K. Norwida 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jastrzębie-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-268</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp_jastrzebie_zdroj@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczów, konserw rybnych, konserw mięsnych i innych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9719ee67-8e75-4524-af33-ddfd97d29aa4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00383703</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00105002/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.6 Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczów, konserw rybnych, konserw mięsnych i innych artykułów spożywczych (część II)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1162387 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl pod adresem : https://platformazakupowa.pl/transakcja/1162387</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Ofertę wraz z wymaganymi<br/>dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl<br/>2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.<br/>3.Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu<br/>nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku<br/>wraz z jednoczesnym jednoznacznym opisem w nazwie pliku.<br/>4. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformazakupowa.pl, Wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na<br/>dokumentach przesłanych za pośrednictwem platformazakupowa.pl.<br/>5. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez<br/>kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożenia.<br/>6. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>7. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.<br/>8. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24 godzin, aby zdążyć w terminie przewidzianym<br/>na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z<br/>brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp.<br/>9. W celu założenia Konta Użytkownika na platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez Wykonawcę aktywnego konta<br/>poczty elektronicznej (e-mail).<br/>10. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanych<br/>formularzy dostępnych na platformazakupowa.pl lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres oisw_katowice@sw.gov.pl.<br/>Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.<br/>11. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić<br/>wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert pod warunkiem że<br/>wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. W<br/>przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ<br/>oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.<br/>12. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt 11, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny<br/>do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia<br/>ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>13. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej<br/>prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 <br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju, ul. C. K. Norwida 23, 44-268 Jastrzębie-Zdrój;<br/>	u zamawiającego powołany został Inspektor Ochrony Danych (IOD), z którym można się kontaktować drogą elektroniczną, pisząc na adres mailowy: iod_zk_jastrzebie_zdroj@sw.gov.pl lub pocztą tradycyjną na adres siedziby zamawiającego.<br/>	dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym <br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczów, konserw rybnych, konserw mięsnych i innych artykułów spożywczych <br/>do Zakładu Karnego w Jastrzebiu-Zdroju” DKW.2232.11.2025.OS<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”; <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DKw.2232.11.2025.OS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 517674,90 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 315071,03 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I (Art. ogólnospożywcze) CPV 15890000-3<br/>lp	Nazwa produktu	J.m.	Ilość<br/>1	Liść laurowy	kg	16<br/>2	Ziele angielskie	kg	16<br/>3	Majeranek	kg	16<br/>4	Pieprz naturalny czarny mielony	kg	140<br/>5	Papryka słodka mielona	kg	50<br/>6	Przyprawa sucha warzywna (typu Vegeta lub równoważna)	kg	140<br/>7	Ocet w butelkach o pojemności 1 litra	litr	350<br/>8	Herbata ekspres (torebki 1,5g - opakowanie 100 szt.)	op.	2000<br/>9	Sól jadalna jodowana	kg	2000<br/>10	Przyprawa do zup w płynie w butelkach o pojemności 1 litra	litr	1200<br/>11	Marmolada (opakowanie wiaderka 1 - 5 kg)	kg	2200<br/>12	Koncentrat pomidorowy 30% w opakowaniach o wadze netto 900g-1000g	kg	1700<br/>13	Fasola Jaś średni (worki o wadze do 15 kg)	kg	1200<br/>14	Groch łuskany połówki (worki o wadze do 15 kg)	kg	1500<br/>15	Syrop wysokosłodzony (owocowy do sporządzania napojów, dopuszczalne smaki: malina, wiśnia, truskawka) w opakowaniach 0,2 - 1 litr	litr	250<br/>16	Zupa w proszku &#34;Żurek&#34; w opakowaniach 1 - 5 kg, termin przydatności min. 5 m-cy	kg	250<br/>17	Zupa w proszku &#34;Barszcz biały&#34; w opakowaniach 1 - 5 kg, termin przydatności min. 5 m-cy	kg	250<br/>18	Zupa w proszku ,,Pieczarkowa” w opakowaniach 1 - 5 kg, termin przydatności min. 5 m-cy	kg	200<br/>19	Zupa w proszku ,,Brokułowa” w opakowaniach 1 - 5 kg, termin przydatności min. 5 m-cy	kg	200<br/>20	Budyń bez cukru w opakowaniach 1 - 5 kg, termin przydatności min. 5 m-cy	kg	180<br/>21	Cynamon mielony	kg	45<br/>22	Czosnek granulowany	kg	45<br/>23	Oregano suszone	kg	15<br/>24	Kminek mielony	kg	10<br/>25	Pietruszka zielona sucha	kg	45<br/>26	Soczewica	kg	150<br/>27	Koper suchy	kg	50<br/>28	Musztarda w pojemnikach do 1 kg	kg	110<br/><br/>Uwaga: aby oferta dotycząca danej części była ważna musi być kompletna tzn. zawierać ceny wszystkich art. wchodzących w skład danej części. Do oceny oferty brana jest pod uwagę tylko <br/>cena całej części. Asortyment będzie dostarczany sukcesywnie, zgodnie z indywidualnymi zamówieniami w okresie od 01.10.2025 do 31.03.2026 według poniższych zasad:<br/>Artykuły ogólnospożywcze – dostawy nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu<br/>Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane będą w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Do każdego opakowania powinna być dołączona etykieta z opisem jego zawartości, powinno zawierać: nazwę dostawcy – producenta, adres, nazwę produktu, masę netto produktu, datę – termin produkcji i przydatności do spożycia (należy spożyć do ... miesiąc, rok), <br/>oraz warunki przechowywania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 51729,05 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-10-01 do 2026-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze ofert, zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium:<br/>a) cena – waga kryterium – 60 punktów.<br/>Ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do wzoru:<br/>liczba punktów = (najniższa cena brutto spośrdó oferowanych) / (cena brutto oferty badanej) x 60<br/>b) maksymalny termin płatności – 20 punktów<br/>ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do poniższego zestawienia:<br/>Termin płatności równy 14 dni 0 punktów<br/>Termin płatności od 15 do 20 dni 10 punktów<br/>Termin płatności od 21 do 25 dni 15 punktów<br/>Termin płatności od 26 do 30 dni 20 punktów<br/>przy czym przyjmuje się minimalny termin płatności nie krótszy niż 14 dni. Termin płatności liczony od dnia wpływu prawidłowo<br/>wystawionej faktury bądź rachunku do siedziby Zamawiającego.<br/>Wybrany termin płatności należy wpisać do formularza cenowego. W przypadku nie wpisania w formularzu cenowym<br/>proponowanego terminu płatności Zamawiający przyjmuje automatycznie termin płatności równy 14 dni i przyznaje 0 punktów w tym<br/>kryterium. W przypadku wpisania w formularzu cenowym terminu dłuższego niż 30 dni Zamawiający przyzna maksymalną liczbę<br/>punktów – 20 punktów.<br/>c) termin realizacji reklamacji – 20 punktów<br/>ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do poniższego zestawienia:<br/>Reklamacja od 48 godzin do 72 godzin 0 punktów<br/>Reklamacja od 24 godzin do 48 godzin 10 punktów<br/>Reklamacja do 24 godzin 20 punktów<br/>przy czym przyjmuje się najdłuższy termin realizacji reklamacji nie dłuższy niż 72 godziny. Termin realizacji reklamacji liczony od<br/>daty i godziny zgłoszenia reklamacji na piśmie przy pomocy faksu lub poczty e-mail.<br/>Wybrany termin realizacji reklamacji należy wpisać do formularza cenowego.<br/>W przypadku nie wpisania w formularzu cenowym proponowanego terminu Zamawiający przyjmuje automatycznie termin realizacji<br/>reklamacji równy 72 godziny i przyznaje 0 punktów w tym kryterium.<br/>2. Wartość punktowa całej oferty jest sumą wartości punktowej ocenianej oferty za cenę, wartości punktowej ocenianej oferty za<br/>proponowany termin płatności oraz termin realizacji reklamacji.<br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i będzie najkorzystniejsza w oparciu<br/>o w/w kryterium. O wyborze oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Maksymalny termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II Tłuszcze) CPV 15412200-1 <br/>L.p.	Nazwa produktu	J.m.	Ilość<br/>1	Margaryna w opakowaniach 200 – 250 g – produkt spożywczy w formie plastycznej, głównie typu woda w oleju wytwarzany z tłuszczów i olejów jadalnych. Smakowitość co najmniej dostateczna, Barwa co najmniej Dostateczna, Konsystencja co najmniej dostateczna. Zawartość substancji tłuszczowe nie mniej niż 39%. Liczba kwasowa osnowy nie więcej niż 1,5mg KOH na 1 kg produktu. Zawartość nadtlenków w osnowie jako milirównoważnik tlenu aktywnego nie więcej niż 4,0 na 1 kg produktu. Opakowania jednostkowe powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych. Opakowania powinny być wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania transportowe – pudła kartonowe o masie od 5 do 10 kg. Materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością. Opakowania transportowe powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów, zabrudzeń, śladów pleśni, załamań i innych uszkodzeń mechanicznych. Minimalny okres przydatności do spożycia liczony od dnia dostarczenia do magazynu odbiorcy nie mniej niż 1 miesiąc	kg	2000<br/>2	Mix tłuszczowy w opakowaniach 200 – 250g - Produkt otrzymany ze zmiksowania tłuszczu mlecznego (co najmniej 16%) i tłuszczu roślinnego (co najmniej 49%) z dodatkiem zakwasu czystych kultur bakteryjnych lub dodatkiem kwasu mlekowego. Wygląd: produkt starannie uformowany w opakowaniu, wygniecenie prawidłowe, powierzchnia gładka, sucha. Barwa żółta, jednolita. Konsystencja jednolita, smarowna, dopuszcza się lekko kruchą, lekko mazistą. Smak i zapach czysty mlekowy, lekki posmak pasteryzacji, lekko kwaśny i tłuszczowy, bez posmaków i zapachów obcych. Zawartość tłuszczu nie mniej niż 60%. Opakowania jednostkowe powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych. Opakowania powinny być wykonane z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania transportowe – pudła kartonowe o masie od 5 do 10 kg. Materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością. Opakowania transportowe powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, bez obcych zapachów, zabrudzeń, śladów pleśni, załamań i innych uszkodzeń mechanicznych. Minimalny okres przydatności do spożycia liczony od dnia dostarczenia do magazynu odbiorcy nie mniej niż 1 miesiąc<br/>	kg	10000<br/> <br/><br/>3	Olej roślinny w butelkach o pojemności 1,0 litr. Olej otrzymany z surowego oleju roślinnego (słonecznikowego, rzepakowanego), który został poddany następującym procesom rafinacyjnym: odśluzowaniu (odszlamowaniu), odkwaszaniu (neutralizacji i/lub destylacji), odbarwianiu (bieleniu) oraz odwadnianiu (dezodoryzacji). Smakowitość, co najmniej dostateczność. Klarowność oleju przechowowywanego przez 24h w temperaturze 20oC +/- 2oC: przejrzysty klarowny, bez osadu. Barwa oznaczona: wedug skali jodowej nie więcej niż 8 mg jodu n 100ml, spektrometrycznie nie więcej niż 30 jednostek. Liczba kwasowa nie więcej niż 0,3 mg KOH/g; Liczba nadtlenkowa nie więcej niż 5 milirównoważniki aktywnego tlenu/kg. Liczba anizydynowa nie więcej niż 8. Zawartość substancji lotnych nie więcej niż 0,05 % (m/m). Zawartość zanieczyszczeń nierozpuszczalnych nie więcej niż 0,02 % (m/m). Zawartość mydeł nie więcej niż 0,5 mg sodu na kg. Zawartość substancji niezmydlających się ogółem nie więcej niż 1,5 % (m/m). Zawartość izometrów trans kwasów tłuszczowych ogółem nie więcej niż 2,0% (m/m). Zawartość kwasu erukowego w kwasach tłuszczowych oleju nie więcej niż 2% (m/m). Minimalny okres przydatności do spożycia liczony od dnia dostarczenia do magazynu odbiorcy nie mniej niż 4 miesiące	litr	1200<br/>Uwaga: aby oferta dotycząca danej części była ważna musi być kompletna tzn. zawierać ceny wszystkich art. wchodzących w skład danej części. Do oceny oferty brana jest pod uwagę tylko <br/>cena całej części. Asortyment będzie dostarczany sukcesywnie, zgodnie z indywidualnymi zamówieniami w okresie od 01.10.2025 do 31.03.2026 według poniższych zasad:<br/><br/>Tłuszcze – dostawy nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 114400,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15412200-1 - Tłuszcze roślinne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-10-01 do 2026-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze ofert, zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium:<br/>a) cena – waga kryterium – 60 punktów.<br/>Ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do wzoru:<br/>liczba punktów = (najniższa cena brutto spośrdó oferowanych) / (cena brutto oferty badanej) x 60<br/>b) maksymalny termin płatności – 20 punktów<br/>ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do poniższego zestawienia:<br/>Termin płatności równy 14 dni 0 punktów<br/>Termin płatności od 15 do 20 dni 10 punktów<br/>Termin płatności od 21 do 25 dni 15 punktów<br/>Termin płatności od 26 do 30 dni 20 punktów<br/>przy czym przyjmuje się minimalny termin płatności nie krótszy niż 14 dni. Termin płatności liczony od dnia wpływu prawidłowo<br/>wystawionej faktury bądź rachunku do siedziby Zamawiającego.<br/>Wybrany termin płatności należy wpisać do formularza cenowego. W przypadku nie wpisania w formularzu cenowym<br/>proponowanego terminu płatności Zamawiający przyjmuje automatycznie termin płatności równy 14 dni i przyznaje 0 punktów w tym<br/>kryterium. W przypadku wpisania w formularzu cenowym terminu dłuższego niż 30 dni Zamawiający przyzna maksymalną liczbę<br/>punktów – 20 punktów.<br/>c) termin realizacji reklamacji – 20 punktów<br/>ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do poniższego zestawienia:<br/>Reklamacja od 48 godzin do 72 godzin 0 punktów<br/>Reklamacja od 24 godzin do 48 godzin 10 punktów<br/>Reklamacja do 24 godzin 20 punktów<br/>przy czym przyjmuje się najdłuższy termin realizacji reklamacji nie dłuższy niż 72 godziny. Termin realizacji reklamacji liczony od<br/>daty i godziny zgłoszenia reklamacji na piśmie przy pomocy faksu lub poczty e-mail.<br/>Wybrany termin realizacji reklamacji należy wpisać do formularza cenowego.<br/>W przypadku nie wpisania w formularzu cenowym proponowanego terminu Zamawiający przyjmuje automatycznie termin realizacji<br/>reklamacji równy 72 godziny i przyznaje 0 punktów w tym kryterium.<br/>2. Wartość punktowa całej oferty jest sumą wartości punktowej ocenianej oferty za cenę, wartości punktowej ocenianej oferty za<br/>proponowany termin płatności oraz termin realizacji reklamacji.<br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i będzie najkorzystniejsza w oparciu<br/>o w/w kryterium. O wyborze oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Maksymalny termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III (Mleko granulowane) CPV 15511700-0 <br/>L.p.	Nazwa produktu	J.m.	Ilość<br/>1	Mleko w proszku odtłuszczone. Mleko krowie poddane pasteryzacji, odparowane i sproszkowane, bez<br/>zawilgocenia, bez zbrylowania, bez konserwantów. Mleko wyprodukowane metodą rozpyłową z mleka pasteryzowanego i znormalizowanego. Wygląd: proszek sypki, jednolity, drobno rozpylony, dopuszcza się lekkie zbrylenia, łatwo rozyspujące się. Barwa: białokremowa, jednolita. Smak i zapach: typowy dla mleka pasteryzowanego, bez obcych smaków i zapachów. Niedopuszczalne zanieczyszczenia mechaniczne. Zawartość wody, ułamek masowy wynoszący nie więcej niż 5%. Zawartość tłuszczu nie więcej niż 1,25%. Kwasowość mleka regenerowanego nie wyższa niż 7,5oSH. Wskaźnik rozpuszczalności wyrażony jako osad nie więcej niż 1 cm3, Zawartość azotanów w przeliczeniu na NaNO3 nie więcej niż 70 mg/kg. Zawartość azotynów w przeliczeniu na NaNO2 nie więcej 1,5 mg/kg. Niedopuszczalne zanieczyszczenia antybiotykami i innymi substancjami hamującymi. Minimalny okres przydatności do spożycia liczony od dnia dostarczenia do magazynu odbiorcy 4 miesiące	kg	600<br/><br/>Uwaga: aby oferta dotycząca danej części była ważna musi być kompletna tzn. zawierać ceny wszystkich art. wchodzących w skład danej części. Do oceny oferty brana jest pod uwagę tylko <br/>cena całej części. Asortyment będzie dostarczany sukcesywnie, zgodnie z indywidualnymi zamówieniami w okresie od 01.10.2025 do 31.03.2026 według poniższych zasad:<br/><br/>Mleko granulowane – dostawy nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu<br/>Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane będą w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Do każdego opakowania powinna być dołączona etykieta z opisem jego zawartości, powinno zawierać: nazwę dostawcy – producenta, adres, nazwę produktu, masę netto produktu, datę – termin produkcji i przydatności do spożycia (należy spożyć do ... miesiąc, rok), <br/>oraz warunki przechowywania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 7200,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15511700-0 - Mleko w proszku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-10-01 do 2026-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze ofert, zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium:<br/>a) cena – waga kryterium – 60 punktów.<br/>Ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do wzoru:<br/>liczba punktów = (najniższa cena brutto spośrdó oferowanych) / (cena brutto oferty badanej) x 60<br/>b) maksymalny termin płatności – 20 punktów<br/>ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do poniższego zestawienia:<br/>Termin płatności równy 14 dni 0 punktów<br/>Termin płatności od 15 do 20 dni 10 punktów<br/>Termin płatności od 21 do 25 dni 15 punktów<br/>Termin płatności od 26 do 30 dni 20 punktów<br/>przy czym przyjmuje się minimalny termin płatności nie krótszy niż 14 dni. Termin płatności liczony od dnia wpływu prawidłowo<br/>wystawionej faktury bądź rachunku do siedziby Zamawiającego.<br/>Wybrany termin płatności należy wpisać do formularza cenowego. W przypadku nie wpisania w formularzu cenowym<br/>proponowanego terminu płatności Zamawiający przyjmuje automatycznie termin płatności równy 14 dni i przyznaje 0 punktów w tym<br/>kryterium. W przypadku wpisania w formularzu cenowym terminu dłuższego niż 30 dni Zamawiający przyzna maksymalną liczbę<br/>punktów – 20 punktów.<br/>c) termin realizacji reklamacji – 20 punktów<br/>ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do poniższego zestawienia:<br/>Reklamacja od 48 godzin do 72 godzin 0 punktów<br/>Reklamacja od 24 godzin do 48 godzin 10 punktów<br/>Reklamacja do 24 godzin 20 punktów<br/>przy czym przyjmuje się najdłuższy termin realizacji reklamacji nie dłuższy niż 72 godziny. Termin realizacji reklamacji liczony od<br/>daty i godziny zgłoszenia reklamacji na piśmie przy pomocy faksu lub poczty e-mail.<br/>Wybrany termin realizacji reklamacji należy wpisać do formularza cenowego.<br/>W przypadku nie wpisania w formularzu cenowym proponowanego terminu Zamawiający przyjmuje automatycznie termin realizacji<br/>reklamacji równy 72 godziny i przyznaje 0 punktów w tym kryterium.<br/>2. Wartość punktowa całej oferty jest sumą wartości punktowej ocenianej oferty za cenę, wartości punktowej ocenianej oferty za<br/>proponowany termin płatności oraz termin realizacji reklamacji.<br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i będzie najkorzystniejsza w oparciu<br/>o w/w kryterium. O wyborze oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Maksymalny termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część V (Nabiał) CPV 15542100-0:<br/>1. Ser twaróg półtłusty lub chudy w kostkach o wadze 200-250g. Ser twarogowy niedojrzewający zwany twarogiem,<br/>wyprodukowany z mleka pasteryzowanego przez odpowiednią obróbkę skrzepu uzyskanego przez dodatek zakwasu<br/>czystych kultur mleczarskich lub zakwasu czystych kultur mleczarskich i podpuszczki -1300kg<br/>2. Serki śniadaniowy typu fromage naturalny w opakowaniach jednostkowych o wadze 80 - 100 g. Ser twarogowy z<br/>dodatkiem tłuszczu roślinnego, różnych przypraw i cząstek warzyw -350kg<br/>3. Ser twarogowy ziarnisty w opakowaniach 100 - 150g. Ser twarogowy ziarnisty, półtłusty, kwasowo-podpuszczkowy,<br/>termizowany z dodatkiem śmietanki i soli wyprodukowany z odtłuszczonego mleka pasteryzowanego z dodatkiem<br/>pasteryzowanej śmietanki przez odpowiednią obróbkę skrzepu uzyskanego przez dodatek zakwasu czystych kultur<br/>mleczarskich lub zakwasu czystych kultur mleczarskich i podpuszczki - 100kg<br/>4. Śmietana 12 %. Produkt mleczny w formie emulsji tłuszczu w mleku odtłuszczonym, otrzymywany przez separację<br/>tłuszczu metodami fizycznymi, pasteryzowany o zawartości tłuszczu nie mniej niż 12%, poddany procesowi fermentacji z<br/>użyciem kultur startowych bakterii kwasu mlekowego powodujących obniżenie pH i koagulację. - 1200kg<br/>5. Ser topiony czysty o zawartości tłuszczu nie mniej niż 27% w opakowaniach o wadze 100g. Produkt powstały z sera oraz<br/>mleka w proszku odtłuszczonego, częściowo utwardzonego/uwodornionego tłuszczu roślinnego, zawierający 14-30%<br/>tłuszczu. Barwa jednolita, bez ziarnistości, konsystencja smarowna - 300kg<br/>6. Jogurt owocowy w opakowaniach jednostkowych o wadze 100 - 150 g. Jogurt z sosem owocowym z widocznymi<br/>kawałkami owoców Barwa charakterystyczna dla użytych składników. Konsystencja jednolita, gęsta, lekko galaretowata,<br/>charakterystyczna dla użytych składników -300kg<br/>7. Jogurt naturalny w opakowaniach jednostkowych o wadze 100 - 150 g. Napój wyprodukowany z mleka<br/>znormalizowanego, zagęszczonego przez dodatek odtłuszczonego mleka w proszku, białek mleka lub odparowanie części<br/>wody, poddanego procesowi pasteryzacji, a następnie ukwaszonego zakwasem czystych kultur bakterii -470kg<br/>8. Serek kanapkowy 125g. Produkt otrzymany z mleka pasteryzowanego przez odpowiednią obróbkę skrzepu uzyskanego<br/>przez dodatek zakwasu czystych kultur mleczarskich -350kg<br/>9. Serek homogenizowany naturalny w opakowaniach 150 g, Serek twarogowy kwasowo-podpuszczkowy, wyprodukowany<br/>z mleka pasteryzowanego metodą wirówkową lub ultrafiltracji, a następnie znormalizowany śmietanką -450kg<br/>10 Serek homogenizowany owocowy w opakowaniach 150 g. Serek homogenizowany owocowy jest serkiem twarogowym<br/>kwasowo-podpuszczkowym z dodatkami smakowymi owocowymi, otrzymanym z mleka pasteryzowanego, ukwaszonego za<br/>pomocą czystych kultur bakteryjnych, metodą wirówkową lub ultrafiltracji - 200kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 59905,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15542100-0 - Ser twarogowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-10-01 do 2026-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze ofert, zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium:<br/>a) cena – waga kryterium – 60 punktów.<br/>Ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do wzoru:<br/>liczba punktów = (najniższa cena brutto spośrdó oferowanych) / (cena brutto oferty badanej) x 60<br/>b) maksymalny termin płatności – 20 punktów<br/>ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do poniższego zestawienia:<br/>Termin płatności równy 14 dni 0 punktów<br/>Termin płatności od 15 do 20 dni 10 punktów<br/>Termin płatności od 21 do 25 dni 15 punktów<br/>Termin płatności od 26 do 30 dni 20 punktów<br/>przy czym przyjmuje się minimalny termin płatności nie krótszy niż 14 dni. Termin płatności liczony od dnia wpływu prawidłowo<br/>wystawionej faktury bądź rachunku do siedziby Zamawiającego.<br/>Wybrany termin płatności należy wpisać do formularza cenowego. W przypadku nie wpisania w formularzu cenowym<br/>proponowanego terminu płatności Zamawiający przyjmuje automatycznie termin płatności równy 14 dni i przyznaje 0 punktów w tym<br/>kryterium. W przypadku wpisania w formularzu cenowym terminu dłuższego niż 30 dni Zamawiający przyzna maksymalną liczbę<br/>punktów – 20 punktów.<br/>c) termin realizacji reklamacji – 20 punktów<br/>ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do poniższego zestawienia:<br/>Reklamacja od 48 godzin do 72 godzin 0 punktów<br/>Reklamacja od 24 godzin do 48 godzin 10 punktów<br/>Reklamacja do 24 godzin 20 punktów<br/>przy czym przyjmuje się najdłuższy termin realizacji reklamacji nie dłuższy niż 72 godziny. Termin realizacji reklamacji liczony od<br/>daty i godziny zgłoszenia reklamacji na piśmie przy pomocy faksu lub poczty e-mail.<br/>Wybrany termin realizacji reklamacji należy wpisać do formularza cenowego.<br/>W przypadku nie wpisania w formularzu cenowym proponowanego terminu Zamawiający przyjmuje automatycznie termin realizacji<br/>reklamacji równy 72 godziny i przyznaje 0 punktów w tym kryterium.<br/>2. Wartość punktowa całej oferty jest sumą wartości punktowej ocenianej oferty za cenę, wartości punktowej ocenianej oferty za<br/>proponowany termin płatności oraz termin realizacji reklamacji.<br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i będzie najkorzystniejsza w oparciu<br/>o w/w kryterium. O wyborze oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Maksymalny termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część V (Sojowe) CPV 15890000-3<br/>l.p.	Nazwa produktu	J.m.	ilość<br/>1	Kotlety sojowe ala schabowe w opakowaniu do 15kg. Produkt z wysokiej jakości odtłuszczonej mąki sojowej, w 100% roślinny, naturalny - w procesie produkcji jedynym dodatkiem jest woda. Swój ostateczny kształt uzyskuje w wyniku zastosowania w produkcji procesu ekstruzji pod wysokim ciśnieniem. <br/>Wymagania klasyfikacyjne: konsystencja – twarda, chrupka; wygląd – kotlety w kształcie zbliżonym do kwadratu; barwa – charakterystyczna dla mąki sojowej. Minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy – 6 miesięcy.	kg	100<br/>2	Kostka sojowa w opakowaniu do 15 kg. Produkt z wysokiej jakości odtłuszczonej mąki sojowej, w 100% roślinny, naturalny - w procesie produkcji jedynym dodatkiem jest woda. Swój ostateczny kształt uzyskuje w wyniku zastosowania w produkcji procesu ekstruzji pod wysokim ciśnieniem <br/>Wymagania klasyfikacyjne: konsystencja – twarda, chrupka; wygląd – kostka; barwa – charakterystyczna dla mąki sojowe. Minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy – 6 miesięcy.	kg	700<br/>3	Granulat sojowy w opakowaniu do 15 kg. Produkt z wysokiej jakości odtłuszczonej mąki sojowej, w 100% roślinny, naturalny - w procesie produkcji jedynym dodatkiem jest woda. Swój ostateczny kształt uzyskuje w wyniku zastosowania w produkcji procesu ekstruzji pod wysokim ciśnieniem. <br/>Wymagania klasyfikacyjne: konsystencja – twarda, chrupka, ; wygląd – kostka; barwa – charakterystyczna dla mąki sojowej. Minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy – 6 miesięcy.	kg	200 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 9440,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-10-01 do 2026-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze ofert, zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium:<br/>a) cena – waga kryterium – 60 punktów.<br/>Ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do wzoru:<br/>liczba punktów = (najniższa cena brutto spośrdó oferowanych) / (cena brutto oferty badanej) x 60<br/>b) maksymalny termin płatności – 20 punktów<br/>ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do poniższego zestawienia:<br/>Termin płatności równy 14 dni 0 punktów<br/>Termin płatności od 15 do 20 dni 10 punktów<br/>Termin płatności od 21 do 25 dni 15 punktów<br/>Termin płatności od 26 do 30 dni 20 punktów<br/>przy czym przyjmuje się minimalny termin płatności nie krótszy niż 14 dni. Termin płatności liczony od dnia wpływu prawidłowo<br/>wystawionej faktury bądź rachunku do siedziby Zamawiającego.<br/>Wybrany termin płatności należy wpisać do formularza cenowego. W przypadku nie wpisania w formularzu cenowym<br/>proponowanego terminu płatności Zamawiający przyjmuje automatycznie termin płatności równy 14 dni i przyznaje 0 punktów w tym<br/>kryterium. W przypadku wpisania w formularzu cenowym terminu dłuższego niż 30 dni Zamawiający przyzna maksymalną liczbę<br/>punktów – 20 punktów.<br/>c) termin realizacji reklamacji – 20 punktów<br/>ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do poniższego zestawienia:<br/>Reklamacja od 48 godzin do 72 godzin 0 punktów<br/>Reklamacja od 24 godzin do 48 godzin 10 punktów<br/>Reklamacja do 24 godzin 20 punktów<br/>przy czym przyjmuje się najdłuższy termin realizacji reklamacji nie dłuższy niż 72 godziny. Termin realizacji reklamacji liczony od<br/>daty i godziny zgłoszenia reklamacji na piśmie przy pomocy faksu lub poczty e-mail.<br/>Wybrany termin realizacji reklamacji należy wpisać do formularza cenowego.<br/>W przypadku nie wpisania w formularzu cenowym proponowanego terminu Zamawiający przyjmuje automatycznie termin realizacji<br/>reklamacji równy 72 godziny i przyznaje 0 punktów w tym kryterium.<br/>2. Wartość punktowa całej oferty jest sumą wartości punktowej ocenianej oferty za cenę, wartości punktowej ocenianej oferty za<br/>proponowany termin płatności oraz termin realizacji reklamacji.<br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i będzie najkorzystniejsza w oparciu<br/>o w/w kryterium. O wyborze oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Maksymalny termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część VIII (Sypkie) CPV 15600000-4<br/>L.p. Nazwa produktu J.m. Ilość<br/>1 Mąka pszenna - typ 500 - produkt spożywczy otrzymany przez rozdrobnienie oczyszczonych ziaren pszenicy zwyczajnej,<br/>struktura i konsystencja – sypka, drobnoziarnista bez grudek, barwa - biała z odcieniem żółtym. Cechy dyskwalifikujące:<br/>obce posmaki, zapachy, np. stęchły, pleśni, gorzki, zanieczyszczenia mechaniczne i organiczne, objawy pleśnienia, psucia,<br/>zawilgocenie, obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, ich<br/>uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia.<br/>Opakowanie i oznakowanie dostawy: opakowanie jednostkowe – torba papierowa 1kg, opakowanie zbiorcze – zgrzewa<br/>termokurczliwa 10 - 12kg.<br/>Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. - 2000kg<br/>2 Mąka ziemniaczana (skrobia ziemniaczana) - produkt spożywczy otrzymany z bulw ziemniaczanych zgodnie z recepturą<br/>przemysłową, struktura i konsystencja – sypka, drobnoziarnista bez grudek, barwa - biała, smak i zapach –<br/>charakterystyczny dla mąki ziemniaczanej. Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, np. stęchły, pleśni, gorzki,<br/>zanieczyszczenia mechaniczne i organiczne, objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenie, trwałe zbrylenia, obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości, brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne,<br/>zabrudzenia. Opakowanie i oznakowanie dostawy: Opakowanie jednostkowe – torba papierowa 1kg, opakowanie zbiorcze –<br/>zgrzewa termokurczliwa 10 - 12kg.<br/>Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. - 150kg<br/>3 Płatki owsiane - produkt spożywczy otrzymany przez przetworzenie ziaren owsa – zgniecenie na walcach całego<br/>obłuszczonego ziarna owsa i poddanie obróbce hydrotermicznej, struktura i konsystencja – sypka, w postaci drobnych<br/>płatków bez grudek, barwa - szarobiała z różnymi odcieniami. Smak i zapach – charakterystyczny dla płatków owsianych<br/>lekko orzeszkowy.<br/>Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. - 1300 kg<br/>4 Kasza manna - produkt spożywczy otrzymany przez rozdrobnienie ziaren pszenicy, struktura i konsystencja – sypka,<br/>drobnoziarnista bez grudek, barwa - biała z odcieniem żółtawym. Cechy dyskwalifikujące: obecność mąki, otrębów, całych<br/>ziaren, piasku, obce posmaki, zapachy, np. stęchły, pleśni, gorzki, zanieczyszczenia mechaniczne i organiczne, objawy<br/>pleśnienia, psucia, zawilgocenie, obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości, brak oznakowania<br/>opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia. Opakowanie i oznakowanie dostawy: pakowanie jednostkowe –<br/>torba polietylenowa spawana (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością) lub torba papierowa 1 kg<br/>opakowanie zbiorcze – zgrzewa termokurczliwa 10 - 12 kg<br/>Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. - 1300 kg<br/>5 Kasza jęczmienna perłowa drobna - produkt spożywczy otrzymywany z ziarna jęczmienia, struktura i konsystencja -<br/>sypka, średnioziarnista bez grudek, barwa - jasnoszara z odcieniem zielonkawym lub żółtawym, zapach i smak swoisty.<br/>Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, np. stęchły, pleśni, gorzki, zanieczyszczenia mechaniczne i organiczne,<br/>objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenie, obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości, brak oznakowania<br/>opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia. Opakowanie i oznakowanie dostawy: opakowanie jednostkowe –<br/>torba polietylenowa spawana (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością) lub torba papierowa 1 kg,<br/>opakowanie zbiorcze – zgrzewa termokurczliwa 10 - 12 kg<br/>Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. - 3500 kg<br/>6 Ryż długoziarnisty - całkowicie obłuskane ziarno, tzw. ryż biały. produkt spożywczy, struktura i konsystencja – sypka,<br/>sucha, dobrze barwa - biała. Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, np. stęchły, pleśni, gorzki, zanieczyszczenia<br/>mechaniczne i organiczne, objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenie, obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich<br/>pozostałości, obecność ziaren połamanych i mączki. Brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne,<br/>zabrudzenia. Opakowanie i oznakowanie dostawy: opakowanie jednostkowe – torba papierowa 1 kg opakowanie zbiorcze –<br/>zgrzewa termokurczliwa 10 - 12 kg<br/>Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. - 4500 kg<br/>7 Cukier - (cukier biały kryształ), produkt spożywczy uzyskiwany z buraków cukrowych, postać: sucha o jednolitej granulacji i<br/>sypkich kształtach. Wymagania dla produktu winny być zgodne z zapisami Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju<br/>Wsi z dnia 23 grudnia 2003r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie jakości handlowej niektórych półproduktów i<br/>produktów przemysłu cukrowniczego (Dz. U. 04. poz 5 nr 36). Opakowanie i oznakowanie dostawy: opakowanie<br/>jednostkowe – torba papierowa 1 kg. Opakowanie zbiorcze – zgrzewa termokurczliwa 10-12 kg<br/>Termin przydatności do spożycia min. 6 miesięcy od daty dostawy. - 3500 kg<br/>8 Makaron – produkt wykonany na bazie wody i surowców pochodzących z przemiału pszenicy durum i dodatkiem mąki<br/>pszennej bez dodatku jaj i innych składników. Odpowiednio uformowany i wysuszony. Wygląd makaronu swoisty dla danego<br/>rodzaju i formy, kształt właściwy przyjąwszy kryteria zróżnicowania dla kształtu: świderki, rurki, nitki cięte, spaghetti, łazanki<br/>(rozmiar 15 mm na 15 mm), kolanka. Barwa jednolita, swoista dla użytych surowców, w przypadku makaronu bez dodatków<br/>– białożółta. Cechy dyskwalifikujące: niejednolita barwa przed i po ugotowaniu, zniekształcenia oraz pęknięcia przed i po<br/>ugotowaniu, rozpadanie się i kleista konsystencja. Niedogotowanie makaronu mimo zastosowania zaleconego czasu<br/>przyrządzania. Ponadto niedopuszczalne są obce zapachy, zanieczyszczenia mineralne. Utrata suchej masy podczas<br/>gotowania nie powinna przekraczać 10%. Opakowanie i oznakowanie dostawy: Pakowany w opakowaniach do 10 kg<br/>dopuszczonych do kontaktu żywnością.<br/>Termin przydatności do spożycia min. 3 miesiące od daty dostawy. - 6000 kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 63240,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-10-01 do 2026-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze ofert, zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium:<br/>a) cena – waga kryterium – 60 punktów.<br/>Ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do wzoru:<br/>liczba punktów = (najniższa cena brutto spośrdó oferowanych) / (cena brutto oferty badanej) x 60<br/>b) maksymalny termin płatności – 20 punktów<br/>ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do poniższego zestawienia:<br/>Termin płatności równy 14 dni 0 punktów<br/>Termin płatności od 15 do 20 dni 10 punktów<br/>Termin płatności od 21 do 25 dni 15 punktów<br/>Termin płatności od 26 do 30 dni 20 punktów<br/>przy czym przyjmuje się minimalny termin płatności nie krótszy niż 14 dni. Termin płatności liczony od dnia wpływu prawidłowo<br/>wystawionej faktury bądź rachunku do siedziby Zamawiającego.<br/>Wybrany termin płatności należy wpisać do formularza cenowego. W przypadku nie wpisania w formularzu cenowym<br/>proponowanego terminu płatności Zamawiający przyjmuje automatycznie termin płatności równy 14 dni i przyznaje 0 punktów w tym<br/>kryterium. W przypadku wpisania w formularzu cenowym terminu dłuższego niż 30 dni Zamawiający przyzna maksymalną liczbę<br/>punktów – 20 punktów.<br/>c) termin realizacji reklamacji – 20 punktów<br/>ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do poniższego zestawienia:<br/>Reklamacja od 48 godzin do 72 godzin 0 punktów<br/>Reklamacja od 24 godzin do 48 godzin 10 punktów<br/>Reklamacja do 24 godzin 20 punktów<br/>przy czym przyjmuje się najdłuższy termin realizacji reklamacji nie dłuższy niż 72 godziny. Termin realizacji reklamacji liczony od<br/>daty i godziny zgłoszenia reklamacji na piśmie przy pomocy faksu lub poczty e-mail.<br/>Wybrany termin realizacji reklamacji należy wpisać do formularza cenowego.<br/>W przypadku nie wpisania w formularzu cenowym proponowanego terminu Zamawiający przyjmuje automatycznie termin realizacji<br/>reklamacji równy 72 godziny i przyznaje 0 punktów w tym kryterium.<br/>2. Wartość punktowa całej oferty jest sumą wartości punktowej ocenianej oferty za cenę, wartości punktowej ocenianej oferty za<br/>proponowany termin płatności oraz termin realizacji reklamacji.<br/>3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i będzie najkorzystniejsza w oparciu<br/>o w/w kryterium. O wyborze oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Maksymalny termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1)	Nie podlegają wykluczeniu;<br/>2)	Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>a)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie określa warunku w tym zakresie<br/> <br/>b)	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie określa warunki w tym zakresie<br/>c)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiający nie określa warunki w tym zakresie <br/>d)	Zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek w przypadku gdy w ciągu ostatnich 3 lat wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem oraz o łącznej wartości odpowiadającej co najmniej kwotom: <br/>Dla części I (art. Ogólnospożywcze) - 50 000,00 złotych<br/>Dla części II (tłuszcze) - 110 000,00 złotych<br/>Dla części III (mleko granulowane) - 7 000,00 złotych<br/>Dla części IV (nabiał) - 55 000,00 złotych<br/>Dla części V (sojowe) - 10 000,00 złotych<br/>Dla części VI (sypkie) - 60 000,00 złotych<br/><br/>Ocena spełniania przez Wykonawców ww. warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń zgodnie z kryterium: spełnia/ nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa<br/>każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu lub kryteriów selekcji. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w okolicznościach określonych w art. 455 ust.1 pkt 1 Prawa<br/>Zamówień Publicznych, poprzez:<br/>a) obniżenie wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu przedmiotu umowy w<br/>wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość asortymentu<br/>b) zmianę cen jednostkowych poszczególnego asortymentu w przypadku promocji lub obniżki cen, obniżenie cen<br/>jednostkowych może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga aneksu do umowy<br/>c) dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa w przypadku wystąpienia zmian powszechnie<br/>obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na wykonywanie umowy<br/>d) zmianę asortymentu, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania produkcji poszczególnych asortymentów, o czym<br/>Wykonawca nie mógł wiedzieć w chwili zawarcia umowy, na tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie<br/>wymogi Zamawiającego, w szczególności określone w umowie i będzie to produkt o parametrach nie gorszych od<br/>asortymentu i cenie nie wyższej niż dany asortyment<br/>e) cena jednostkowa danego asortymentu może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i<br/>usług VAT , przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena jednostkowa brutto, ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian<br/>f) ceny jednostkowe mogą podlegać waloryzacji, jednak nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy obowiązywania umowy, w<br/>oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez GUS (tzw. klauzula waloryzacyjna), na<br/>wniosek Dostawcy. Wniosek powinien zawierać uzasadnienie proponowanego wskaźnika. Zamawiający dopuszcza<br/>możliwość jednorazowej waloryzacji cen.<br/>2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić, w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych<br/>w art. 455 ust. 1 pkt 2b) i pkt 4, art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>3. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-02 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-10-01</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com