JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250825/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250825/0039020601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa i wyposażenie wiat rekreacyjnych w sołectwach Gminy Kleszczów z podziałem na 9 części. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kleszczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590647983</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Główna 47</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kleszczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-410</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia-publiczne@kleszczow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kleszczow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa i wyposażenie wiat rekreacyjnych w sołectwach Gminy Kleszczów z podziałem na 9 części. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-93f95932-e062-4a7d-8b13-03cf0e7604de</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00390206</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00040839/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.17 Budowa i wyposażenie wiat rekreacyjnych w sołectwach Gminy Kleszczów z podziałem na 9 części</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-zp.kleszczow.pl/procurements <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://e-zp.kleszczow.pl/procurements</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej, a także szczegółowy opis sposobu komunikacji, składania ofert, oświadczeń i dokumentów elektronicznych (formy dokumentów) określono w pkt 18 SWZ dostępnej pod adresem https://e-zp.kleszczow.pl/procurements, numer/znak sprawy: IGZP.271.5.2025.<br/>Zamawiający wskazuje w szczególności:<br/>1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie<br/>dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;<br/>2.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Systemu<br/>E-Zamówienia Publiczne (dalej jako: e-ZP/System e-ZP, lub System) https://e-zp.kleszczow.pl/procurements lub poczty<br/>elektronicznej, adres email: zamowienia-publiczne@kleszczow.pl;<br/>3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto w Systemie<br/>eZP;<br/>4.W Systemie e-ZP znajduje się także instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz<br/>filmy instruktażowe - prezentujące podstawowe czynności dokonywane przez Wykonawców za pomocą Systemu (rejestracja,<br/>zadawanie pytań, złożenie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/<br/>5.Złożenie oferty poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub<br/>podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.<br/>6.Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:<br/>a. Format kodowania treści w obrębie Systemu - UTF8,<br/>b. Komunikacja pomiędzy przeglądarką Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS,<br/>c. Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera<br/>synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.<br/>7.Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu<br/>przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):<br/>a. stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s;<br/>b. zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze;<br/>c. system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux.<br/>d. korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalności składania podpisu elektronicznego (kwalifikowany podpis<br/>elektroniczny, osobisty i zaufany) możliwe jest pod warunkiem, że system teleinformatyczny, z którego korzysta Wykonawca,<br/>wyposażony jest w jeden z poniższych komponentów:<br/>- wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java<br/>SE JRE 8 Update 221) z obsługą technologii Java Web Start (JavaWS) lub<br/>-wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem IcedTea Web Start.<br/>8.Powyższe wymagania nie ograniczają możliwości korzystania przez Wykonawcę z zewnętrznego oprogramowania do składania<br/>podpisu elektronicznego,<br/>a. kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES - pozostałe formaty);<br/>b. podpis zaufany;<br/>c. certyfikat osobisty;<br/>d. dopuszczalne formaty danych, w szczególności: .txt, .pdf, .xls, .doc,.docx, .rtf, .odt, .zip, .xml, .rar (zalecany .pdf);<br/>e. Maksymalny rozmiar przesyłanych plików złożenia, wycofania: oferty w trybie podstawowym oraz innych wiadomości-wynosi 150<br/>MB;<br/>f. w zakresie dotyczącym kodowania i czasu odbioru danych Zamawiający informuje, że złożona przez Wykonawcę za pomocą<br/>Systemu e-ZP oferta jest widoczna w systemie, jako zaszyfrowana, a możliwość jej odszyfrowania i otworzenia przez<br/>Zamawiającego możliwa jest po upływie terminu składania ofert. Szerszy zakres inf. o wymaganiach tech. i org. dot. korespondencji<br/>elektronicznej-pkt 18 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://e-zp.kleszczow.pl/procurements</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:<br/>a)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kleszczów, mająca swoją siedzibę w Urzędzie Gminy w Kleszczowie,<br/>przy ul. Głównej 47, 97-410 Kleszczów.<br/>b) Wyznaczyliśmy Inspektora ochrony danych, od którego można uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych.<br/>Kontakt do Inspektora: e-mail: iod@kleszczow.pl, adres: Inspektor ochrony danych, ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów.<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w związku z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego IGZP.271.5.2025 prowadzonym w trybie podstawowym określonym w art. 275 pkt 1 ustawy<br/>Pzp.<br/>d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp” oraz ustawy z<br/>dnia 6 września 2001 roku – o dostępie do informacji publicznej.<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,<br/>jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych dokumentacja<br/>zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawarta w wyniku<br/>postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat).<br/>f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,<br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Pzp.<br/>g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.<br/>h) Posiada Pani/Pan:<br/>- prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>- prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie<br/>żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IGZP.271.5.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1: „Budowa i wyposażenie wiaty w sołectwie Antoniówka”<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest budowa i wyposażenie wiaty w sołectwie Antoniówka. <br/>Inwestycja została zlokalizowana na działkach o numerach: 297, 300/1, 301/1. Teren objęty jest MPZP. Zgodnie z Uchwałą nr XLIX/469/2014 Rady Gminy Kleszczów z dnia 20 czerwca 2014 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Antoniówka przedmiotowe działki znajdują się na obszarze oznaczonym symbolem U – teren zabudowy usługowej.<br/>Zakres zadania obejmuje:<br/>- budowę wiaty drewnianej, wolnostojącej, z pełnym deskowaniem, krytej blachą z orynnowaniem, dach dwuspadowy, posadowiona na stopach fundamentowych, wiata na planie prostokąta o wymiarach 5x10m, <br/>- wyposażenie: stoły – 6szt., ławki drewniane – 12 szt., kosze na śmieci – 3szt.,<br/>- przełożenie istniejącej kostki z uwzględnieniem spływu wód deszczowych, <br/>- zabudowę balustrady w wiacie od strony północnej i zachodniej do połowy wysokości (110cm), <br/>- od połowy wysokości żaluzje drewniane ręcznie regulowane.<br/>2. Obowiązki Wykonawcy i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, a także projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 3a i 3b do SWZ – dotyczy każdej części zamówienia.<br/>3. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej są wyłącznie materiałem pomocniczym. <br/>Oferta musi obejmować wszelkie prace budowlane, które należy wykonać w oparciu o załączoną do SWZ dokumentację projektową.<br/>4. Wykonawca udzieli 5-letniej gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia, w szczególności: wykonane roboty, wbudowane materiały, urządzenia instalacje itp. - licząc od daty odbioru końcowego, zgodnie z ofertą Wykonawcy – dotyczy każdej części zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34928210-3 - Wiaty drewniane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45262210-6 - Fundamentowanie</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <p class="mb-0">45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">56 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.<br/>1 Pzp oraz przedstawi najniższą cenę.<br/>2. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny: cena.<br/>3. Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta to oferta z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie<br/>przesłanek określonych w art. 226 ust. 1 Pzp.<br/>Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:<br/>cena – waga 100 %.<br/>Cena (C)<br/>Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów<br/>W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena),<br/>zostanie zastosowany następujący wzór:<br/>Nazwa kryterium: cena (C)<br/>C = Comin/Cobad x Kp x Wc<br/>Przy czym:<br/>Comin – najniższa oferowana cena brutto poddana ocenie, tj. spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cobad – cena ofertowa brutto badanej oferty<br/>Kp – współczynnik proporcjonalności/wskaźnik stały = 100<br/>Wc – waga kryterium ceny – 100 %<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert<br/>nieodrzuconych przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono<br/>na 100%. Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 100,00 pkt.<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyniku do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z regułą matematyczną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2: „Budowa i wyposażenie wiaty w sołectwie Czyżów”<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest budowa i wyposażenie wiaty w sołectwie Czyżów.<br/>Inwestycja została zlokalizowana na działce o numerze: 1287/2. Teren objęty jest MPZP. Zgodnie z Uchwałą nr IV/29/2015 Rady Gminy Kleszczów z dnia 26 stycznia 2015 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Czyżów przedmiotowa działka znajduje się na obszarze oznaczonym symbolem U – teren zabudowy usługowej.<br/>Zakres zadania obejmuje:<br/>- budowę wiaty drewnianej, wolnostojącej, z pełnym deskowaniem, krytej blachą z orynnowaniem, dach dwuspadowy, posadowiona na stopach fundamentowych, wiata na planie prostokąta o wymiarach 5x10m, <br/>- z utwardzeniem terenu kostką brukową gr. 6cm, (należy rozebrać istniejącą nawierzchnię asfaltową, a w jej miejscu wykonać nową z kostki brukowej),<br/>- wyposażenie: stoły – 6szt., ławki drewniane – 12 szt., kosze na śmieci – 3szt.<br/>2. Obowiązki Wykonawcy i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, a także projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 3a i 3b do SWZ – dotyczy każdej części zamówienia.<br/>3. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej są wyłącznie materiałem pomocniczym. <br/>Oferta musi obejmować wszelkie prace budowlane, które należy wykonać w oparciu o załączoną do SWZ dokumentację projektową.<br/>4. Wykonawca udzieli 5-letniej gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia, w szczególności: wykonane roboty, wbudowane materiały, urządzenia instalacje itp. - licząc od daty odbioru końcowego, zgodnie z ofertą Wykonawcy – dotyczy każdej części zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34928210-3 - Wiaty drewniane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45262210-6 - Fundamentowanie</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <p class="mb-0">45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">56 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.<br/>1 Pzp oraz przedstawi najniższą cenę.<br/>2. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny: cena.<br/>3. Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta to oferta z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie<br/>przesłanek określonych w art. 226 ust. 1 Pzp.<br/>Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:<br/>cena – waga 100 %.<br/>Cena (C)<br/>Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów<br/>W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena),<br/>zostanie zastosowany następujący wzór:<br/>Nazwa kryterium: cena (C)<br/>C = Comin/Cobad x Kp x Wc<br/>Przy czym:<br/>Comin – najniższa oferowana cena brutto poddana ocenie, tj. spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cobad – cena ofertowa brutto badanej oferty<br/>Kp – współczynnik proporcjonalności/wskaźnik stały = 100<br/>Wc – waga kryterium ceny – 100 %<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert<br/>nieodrzuconych przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono<br/>na 100%. Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 100,00 pkt.<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyniku do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z regułą matematyczną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3: „Budowa wiaty w sołectwie Kamień”<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wiaty w sołectwie Kamień.<br/>Inwestycja została zlokalizowana na działce o numerze: 134. Teren objęty jest MPZP. Zgodnie z Uchwałą nr XXXVII/348/2017 Rady Gminy Kleszczów z dnia 11 października 2017 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Bogumiłów i Karolów przedmiotowa działka znajduje się na obszarze oznaczonym symbolem 3MN – teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, ZLD – teren zalesień.<br/>Zakres zadania obejmuje:<br/>- budowę wiaty drewnianej, wolnostojącej, z pełnym deskowaniem, krytej blachą z orynnowaniem, dach dwuspadowy, posadowiona na stopach fundamentowych, wiata na planie prostokąta o wymiarach 5x10m, <br/>- bez utwardzenia terenu.<br/>2. Obowiązki Wykonawcy i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, a także projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 3a i 3b do SWZ – dotyczy każdej części zamówienia.<br/>3. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej są wyłącznie materiałem pomocniczym. <br/>Oferta musi obejmować wszelkie prace budowlane, które należy wykonać w oparciu o załączoną do SWZ dokumentację projektową.<br/>4. Wykonawca udzieli 5-letniej gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia, w szczególności: wykonane roboty, wbudowane materiały, urządzenia instalacje itp. - licząc od daty odbioru końcowego, zgodnie z ofertą Wykonawcy – dotyczy każdej części zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34928210-3 - Wiaty drewniane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45262210-6 - Fundamentowanie</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <p class="mb-0">45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">56 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.<br/>1 Pzp oraz przedstawi najniższą cenę.<br/>2. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny: cena.<br/>3. Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta to oferta z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie<br/>przesłanek określonych w art. 226 ust. 1 Pzp.<br/>Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:<br/>cena – waga 100 %.<br/>Cena (C)<br/>Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów<br/>W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena),<br/>zostanie zastosowany następujący wzór:<br/>Nazwa kryterium: cena (C)<br/>C = Comin/Cobad x Kp x Wc<br/>Przy czym:<br/>Comin – najniższa oferowana cena brutto poddana ocenie, tj. spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cobad – cena ofertowa brutto badanej oferty<br/>Kp – współczynnik proporcjonalności/wskaźnik stały = 100<br/>Wc – waga kryterium ceny – 100 %<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert<br/>nieodrzuconych przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono<br/>na 100%. Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 100,00 pkt.<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyniku do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z regułą matematyczną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4: „Budowa i wyposażenie wiaty w sołectwie Kleszczów”<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest budowa i wyposażenie wiaty w sołectwie Kleszczów.<br/>Inwestycja została zlokalizowana na działce o numerze: 135/2. Teren objęty jest MPZP. Zgodnie z Uchwałą nr III/20/2014 Rady Gminy Kleszczów z dnia 22 grudnia 2014 r. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Kleszczów przedmiotowa działka znajduje się na obszarze oznaczonym symbolem U – zabudowa usługowa, R – tereny rolnicze.<br/>Zakres zadania obejmuje:<br/>- budowę wiaty drewnianej, wolnostojącej, z pełnym deskowaniem, krytej blachą z orynnowaniem, dach dwuspadowy, posadowiona na stopach fundamentowych, wiata na planie prostokąta o wymiarach 5x10m, <br/>- z utwardzeniem terenu kostką brukową gr. 6cm, <br/>- wyposażenie: stoły – 6szt., ławki drewniane – 12 szt., kosze na śmieci – 3szt.<br/>2. Obowiązki Wykonawcy i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, a także projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 3a i 3b do SWZ – dotyczy każdej części zamówienia.<br/>3. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej są wyłącznie materiałem pomocniczym. <br/>Oferta musi obejmować wszelkie prace budowlane, które należy wykonać w oparciu o załączoną do SWZ dokumentację projektową.<br/>4. Wykonawca udzieli 5-letniej gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia, w szczególności: wykonane roboty, wbudowane materiały, urządzenia instalacje itp. - licząc od daty odbioru końcowego, zgodnie z ofertą Wykonawcy – dotyczy każdej części zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34928210-3 - Wiaty drewniane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45262210-6 - Fundamentowanie</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <p class="mb-0">45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">56 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.<br/>1 Pzp oraz przedstawi najniższą cenę.<br/>2. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny: cena.<br/>3. Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta to oferta z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie<br/>przesłanek określonych w art. 226 ust. 1 Pzp.<br/>Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:<br/>cena – waga 100 %.<br/>Cena (C)<br/>Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów<br/>W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena),<br/>zostanie zastosowany następujący wzór:<br/>Nazwa kryterium: cena (C)<br/>C = Comin/Cobad x Kp x Wc<br/>Przy czym:<br/>Comin – najniższa oferowana cena brutto poddana ocenie, tj. spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cobad – cena ofertowa brutto badanej oferty<br/>Kp – współczynnik proporcjonalności/wskaźnik stały = 100<br/>Wc – waga kryterium ceny – 100 %<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert<br/>nieodrzuconych przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono<br/>na 100%. Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 100,00 pkt.<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyniku do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z regułą matematyczną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5: „Budowa i wyposażenie wiaty rekreacyjnej w sołectwie Łękińsko”<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest budowa i wyposażenie wiaty rekreacyjnej w sołectwie Łękińsko.<br/>Inwestycja została zlokalizowana na działkach o numerach: 100/1, 100/2, 101/1, 99/2. Teren objęty jest MPZP. Zgodnie z Uchwałą nr XLIV/430/2014 Rady Gminy Kleszczów z dnia 31 stycznia 2014r. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Łękińsko przedmiotowe działki znajdują się na obszarze oznaczonym symbolem US – usługi sportu.<br/>Zakres zadania obejmuje:<br/>- budowę wiaty drewnianej, wolnostojącej, z pełnym deskowaniem, krytej blachą z orynnowaniem, dach dwuspadowy, posadowiona na stopach fundamentowych, wiata na planie prostokąta o wymiarach 5x10m,<br/>- z utwardzeniem terenu kostką brukową gr. 6cm,<br/>- w miejscu wiaty należy zabezpieczyć rurami osłonowymi instalacje kanalizacji deszczowej,<br/>- wyposażenie: stoły – 6szt., ławki drewniane – 12 szt., kosze na śmieci – 3szt.<br/>2. Obowiązki Wykonawcy i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, a także projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 3a i 3b do SWZ – dotyczy każdej części zamówienia.<br/>3. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej są wyłącznie materiałem pomocniczym. <br/>Oferta musi obejmować wszelkie prace budowlane, które należy wykonać w oparciu o załączoną do SWZ dokumentację projektową.<br/>4. Wykonawca udzieli 5-letniej gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia, w szczególności: wykonane roboty, wbudowane materiały, urządzenia instalacje itp. - licząc od daty odbioru końcowego, zgodnie z ofertą Wykonawcy – dotyczy każdej części zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34928210-3 - Wiaty drewniane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45262210-6 - Fundamentowanie</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <p class="mb-0">45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">56 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.<br/>1 Pzp oraz przedstawi najniższą cenę.<br/>2. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny: cena.<br/>3. Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta to oferta z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie<br/>przesłanek określonych w art. 226 ust. 1 Pzp.<br/>Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:<br/>cena – waga 100 %.<br/>Cena (C)<br/>Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów<br/>W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena),<br/>zostanie zastosowany następujący wzór:<br/>Nazwa kryterium: cena (C)<br/>C = Comin/Cobad x Kp x Wc<br/>Przy czym:<br/>Comin – najniższa oferowana cena brutto poddana ocenie, tj. spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cobad – cena ofertowa brutto badanej oferty<br/>Kp – współczynnik proporcjonalności/wskaźnik stały = 100<br/>Wc – waga kryterium ceny – 100 %<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert<br/>nieodrzuconych przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono<br/>na 100%. Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 100,00 pkt.<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyniku do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z regułą matematyczną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 6: „Budowa i wyposażenie wiaty w sołectwie Łuszczanowice”<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest budowa i wyposażenie wiaty w sołectwie Łuszczanowice.<br/>Inwestycja została zlokalizowana na działkach o numerach: 550/1, 551/2. Teren objęty jest MPZP. Zgodnie z Uchwałą nr XLII/398/2013 Rady Gminy Kleszczów z dnia 20 listopada 2013 r. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Łuszczanowice przedmiotowe działki znajdują się na obszarze oznaczonym symbolem UO – usługi oświaty.<br/>Zakres zadania obejmuje:<br/>- budowę wiaty drewnianej, wolnostojącej, z pełnym deskowaniem, krytej blachą z orynnowaniem, dach dwuspadowy, posadowiona na stopach fundamentowych, wiata na planie prostokąta o wymiarach 5x10m,<br/>- z utwardzeniem terenu kostką brukową gr. 6cm,<br/>- wyposażenie: stoły – 6szt., ławki drewniane – 12 szt., kosze na śmieci – 3szt.,<br/>- poręcz na wysokości 110cm, poniżej płotek w formie kantówek,<br/>- wejście do wiaty po środku od strony zachodniej,<br/>- rolety zewnętrzne aluminiowe w wiacie uruchamiane ręcznie,<br/>- istniejący system nawodnienia w miejscu posadowienia wiaty do przebudowy (skrócenia).<br/>2. Obowiązki Wykonawcy i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, a także projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 3a i 3b do SWZ – dotyczy każdej części zamówienia.<br/>3. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej są wyłącznie materiałem pomocniczym. <br/>Oferta musi obejmować wszelkie prace budowlane, które należy wykonać w oparciu o załączoną do SWZ dokumentację projektową.<br/>4. Wykonawca udzieli 5-letniej gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia, w szczególności: wykonane roboty, wbudowane materiały, urządzenia instalacje itp. - licząc od daty odbioru końcowego, zgodnie z ofertą Wykonawcy – dotyczy każdej części zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34928210-3 - Wiaty drewniane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45262210-6 - Fundamentowanie</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <p class="mb-0">45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">56 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.<br/>1 Pzp oraz przedstawi najniższą cenę.<br/>2. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny: cena.<br/>3. Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta to oferta z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie<br/>przesłanek określonych w art. 226 ust. 1 Pzp.<br/>Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:<br/>cena – waga 100 %.<br/>Cena (C)<br/>Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów<br/>W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena),<br/>zostanie zastosowany następujący wzór:<br/>Nazwa kryterium: cena (C)<br/>C = Comin/Cobad x Kp x Wc<br/>Przy czym:<br/>Comin – najniższa oferowana cena brutto poddana ocenie, tj. spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cobad – cena ofertowa brutto badanej oferty<br/>Kp – współczynnik proporcjonalności/wskaźnik stały = 100<br/>Wc – waga kryterium ceny – 100 %<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert<br/>nieodrzuconych przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono<br/>na 100%. Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 100,00 pkt.<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyniku do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z regułą matematyczną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 7: „Budowa i wyposażenie wiaty w sołectwie Wolica wraz z ogrodzeniem na dz. 629/2 i 630 w sołectwie Wolica”<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest budowa i wyposażenie wiaty w sołectwie Wolica wraz z ogrodzeniem na dz. 629/2 i 630 w sołectwie Wolica.<br/>Inwestycja została zlokalizowana na działkach o numerze: 629/2, 630. Teren objęty jest MPZP. Zgodnie z Uchwałą nr XLIX/470/2014 Rady Gminy Kleszczów z dnia 20 czerwca 2014 r. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Wolica przedmiotowa działka znajduje się na obszarze oznaczonym symbolem 19MN – zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna.<br/>Zakres zadania obejmuje:<br/>- budowę wiaty drewnianej, wolnostojącej, z pełnym deskowaniem, krytej blachą z orynnowaniem, dach dwuspadowy, posadowiona na stopach fundamentowych, wiata na planie prostokąta o wymiarach 5x20m,<br/>- z utwardzeniem terenu kostką brukową gr. 6cm,<br/>- wyposażenie: stoły – 6szt., ławki drewniane – 12 szt., kosze na śmieci – 3szt.,<br/>- ogrodzenie działki nr 629/2 i 630, w ogrodzeniu od strony północnej brama i furtka,<br/>- od strony zachodniej i północnej zabudowa ścian wiaty do wysokości 150 cm,<br/>- powyżej zabudowy żaluzje drewniane ręcznie regulowane,<br/>- ogrodzenie panelowe metalowe wraz z systemową podmurówką betonową.<br/>2. Obowiązki Wykonawcy i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, a także projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 3a i 3b do SWZ – dotyczy każdej części zamówienia.<br/>3. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej są wyłącznie materiałem pomocniczym. <br/>Oferta musi obejmować wszelkie prace budowlane, które należy wykonać w oparciu o załączoną do SWZ dokumentację projektową.<br/>4. Wykonawca udzieli 5-letniej gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia, w szczególności: wykonane roboty, wbudowane materiały, urządzenia instalacje itp. - licząc od daty odbioru końcowego, zgodnie z ofertą Wykonawcy – dotyczy każdej części zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34928210-3 - Wiaty drewniane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45262210-6 - Fundamentowanie</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <p class="mb-0">45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">56 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.<br/>1 Pzp oraz przedstawi najniższą cenę.<br/>2. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny: cena.<br/>3. Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta to oferta z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie<br/>przesłanek określonych w art. 226 ust. 1 Pzp.<br/>Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:<br/>cena – waga 100 %.<br/>Cena (C)<br/>Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów<br/>W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena),<br/>zostanie zastosowany następujący wzór:<br/>Nazwa kryterium: cena (C)<br/>C = Comin/Cobad x Kp x Wc<br/>Przy czym:<br/>Comin – najniższa oferowana cena brutto poddana ocenie, tj. spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cobad – cena ofertowa brutto badanej oferty<br/>Kp – współczynnik proporcjonalności/wskaźnik stały = 100<br/>Wc – waga kryterium ceny – 100 %<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert<br/>nieodrzuconych przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono<br/>na 100%. Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 100,00 pkt.<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyniku do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z regułą matematyczną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 8: „Budowa i wyposażenie wiaty w sołectwie Żłobnica”<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest budowa i wyposażenie wiaty w sołectwie Żłobnica.<br/>Inwestycja została zlokalizowana na działce o numerze: 154/2. Teren objęty jest MPZP. Zgodnie z Uchwałą nr III/21/2014 Rady Gminy Kleszczów z dnia 22 grudnia 2014 r. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Żłobnica przedmiotowa działka znajduje się na obszarze oznaczonym symbolem 4MN/U – teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej i usługowej, R – tereny rolnicze.<br/>Zakres zadania obejmuje:<br/>- budowę wiaty drewnianej, wolnostojącej, z pełnym deskowaniem, krytej blachą z orynnowaniem, dach dwuspadowy, posadowiona na stopach fundamentowych, wiata na planie prostokąta o wymiarach 5x10m,<br/>- z utwardzeniem terenu kostką brukową gr. 6cm,<br/>- wyposażenie: stoły – 6szt., ławki drewniane – 12 szt., kosze na śmieci – 3szt.<br/>2. Obowiązki Wykonawcy i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, a także projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 3a i 3b do SWZ – dotyczy każdej części zamówienia.<br/>3. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej są wyłącznie materiałem pomocniczym. <br/>Oferta musi obejmować wszelkie prace budowlane, które należy wykonać w oparciu o załączoną do SWZ dokumentację projektową.<br/>4. Wykonawca udzieli 5-letniej gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia, w szczególności: wykonane roboty, wbudowane materiały, urządzenia instalacje itp. - licząc od daty odbioru końcowego, zgodnie z ofertą Wykonawcy – dotyczy każdej części zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34928210-3 - Wiaty drewniane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45262210-6 - Fundamentowanie</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <p class="mb-0">45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">56 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.<br/>1 Pzp oraz przedstawi najniższą cenę.<br/>2. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny: cena.<br/>3. Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta to oferta z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie<br/>przesłanek określonych w art. 226 ust. 1 Pzp.<br/>Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:<br/>cena – waga 100 %.<br/>Cena (C)<br/>Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów<br/>W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena),<br/>zostanie zastosowany następujący wzór:<br/>Nazwa kryterium: cena (C)<br/>C = Comin/Cobad x Kp x Wc<br/>Przy czym:<br/>Comin – najniższa oferowana cena brutto poddana ocenie, tj. spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cobad – cena ofertowa brutto badanej oferty<br/>Kp – współczynnik proporcjonalności/wskaźnik stały = 100<br/>Wc – waga kryterium ceny – 100 %<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert<br/>nieodrzuconych przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono<br/>na 100%. Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 100,00 pkt.<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyniku do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z regułą matematyczną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 9: „Budowa trzech altan wraz z wyposażeniem”<br/>1. Przedmiotowa inwestycja polega na budowie trzech altan o wymiarach 3m x 3m każda, wraz z wyposażeniem w postaci ławek i stołów w oparciu o dokumentację projektową i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót.<br/>Prace należy wykonać w oparciu o:<br/>•	Zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę <br/>Uwaga! Zamawiający zobowiązuje się do przekazania zgłoszeń robót nie wymagających pozwolenia na budowę po ich otrzymaniu.<br/>•	Projekt Budowlano-wykonawczy :<br/>- „Budowa elementu małej architektury w miejscu publicznym - budowa i wyposażenie altany w sołectwie Łuszczanowice”, <br/>- „Budowa elementu małej architektury w miejscu publicznym - altany do placu zabaw w sołectwie Żłobnica – działka 406/6”,<br/>- „Budowa elementu małej architektury w miejscu publicznym - altany do placu zabaw w sołectwie Żłobnica – działka 342/4”,<br/>•	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych<br/>•	Przedmiary<br/><br/>2. Obowiązki Wykonawcy i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, a także projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 3a i 3b do SWZ – dotyczy każdej części zamówienia.<br/>3. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej są wyłącznie materiałem pomocniczym. <br/>Oferta musi obejmować wszelkie prace budowlane, które należy wykonać w oparciu o załączoną do SWZ dokumentację projektową.<br/>4. Wykonawca udzieli 5-letniej gwarancji i rękojmi na cały przedmiot zamówienia, w szczególności: wykonane roboty, wbudowane materiały, urządzenia instalacje itp. - licząc od daty odbioru końcowego, zgodnie z ofertą Wykonawcy – dotyczy każdej części zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34928210-3 - Wiaty drewniane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45262210-6 - Fundamentowanie</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <p class="mb-0">45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">56 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.<br/>1 Pzp oraz przedstawi najniższą cenę.<br/>2. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny: cena.<br/>3. Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta to oferta z najniższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie<br/>przesłanek określonych w art. 226 ust. 1 Pzp.<br/>Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:<br/>cena – waga 100 %.<br/>Cena (C)<br/>Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów<br/>W kryterium cena (C), w którym Zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena),<br/>zostanie zastosowany następujący wzór:<br/>Nazwa kryterium: cena (C)<br/>C = Comin/Cobad x Kp x Wc<br/>Przy czym:<br/>Comin – najniższa oferowana cena brutto poddana ocenie, tj. spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>Cobad – cena ofertowa brutto badanej oferty<br/>Kp – współczynnik proporcjonalności/wskaźnik stały = 100<br/>Wc – waga kryterium ceny – 100 %<br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert<br/>nieodrzuconych przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono<br/>na 100%. Maksymalna ilość punktów w tym kryterium wynosi 100,00 pkt.<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyniku do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z regułą matematyczną.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda poniższych podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie określa przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw,<br/>usług lub robót budowlanych z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub<br/>opisie kryteriów oceny ofert, lub wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia z wyjątkiem przypadków, gdy<br/>Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. W takim przypadku, Wykonawca jest obowiązany udowodnić równoważność,<br/>w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych złożonych wraz z ofertą. Jeżeli wykonawca nie złożył<br/>przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa<br/>do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> W przypadku, gdy Wykonawca poinformował zamawiającego w ofercie o stosowaniu rozwiązań równoważnych oraz nie<br/>złożył przedmiotowych środków dowodowych niezbędnych do weryfikacji równoważności, lub złożone przedmiotowe środki<br/>dowodowe są niekompletne (zgodnie z opisem zamieszczonym w pkt 5.7.-5.9. SWZ), zamawiający wzywa do ich złożenia<br/>lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Do oferty wykonawca dołącza:<br/>1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.<br/>2) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie informacje jako tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa;<br/>3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania, jeżeli dotyczy.<br/>4) dowody równoważności, o których mowa w pkt 6 SWZ, w związku z pkt 5.7.-5.9. SWZ - jeżeli dotyczą. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	W przypadku, o którym mowa w pkt 16.1., wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3.	Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>4.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących:<br/>1)	zamówień na roboty budowlane lub usługi;<br/>2)	prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Strony oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:<br/>a)	przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1. może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej;<br/>b)	przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt. 3.1. może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploratorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;<br/>c) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt 3.1. może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z sieciami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub błędnie wskazanymi, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcę, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z instalacjami wewnętrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbę dni niezbędnych do wykonania robót przez innego wykonawcę – o ile usunięcie kolizji wymagać będzie przedłużenia terminu realizacji;<br/>2. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostały rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera pkt. 32 Projektu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-09 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć poprzez System e-ZP - https://e-zp.kleszczow.pl/procurements</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-09 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-10-08</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Zamawiający dla każdej części odrębnie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane niżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, ponieważ wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.), tzn. chodzi o osoby wykonujące prace fizyczne występujące w przedmiocie zamówienia, w tym wykonywanych przez:<br/>a)	robotników wykonujących prace w branży budowlanej w zakresie budowy obiektów budowlanych;<br/>b)	a także kierowców samochodów osobowych, ciężarowych, operatorów pojazdów i maszyn budowlanych, operatorów sprzętu i urządzeń.<br/>Ww. czynności potrzebne do realizacji przedmiotu zamówienia mają cechy wynikające z kodeksowej definicji stosunku pracy – mamy więc do czynienia z aktywizacją obowiązku wynikającego z art. 95 ustawy Pzp. Zakres ww. czynności został określony w dokumentacji projektowej (ze zm.);<br/>Zakres ww. czynności został określony w dokumentacji projektowej i STWiORB.<br/>Zastrzeżenie – ww. obowiązek nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, a także nie dotyczy osób wykonujących czynności: kierownika robót, geodetów.<br/>2.	Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań - Zamawiający określił w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 3a i 3b do SWZ – odrębnie dla każdej części.<br/>3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1<br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>4. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, wykonawca składa pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com