JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250828/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250828/0039542401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2025r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dynów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650016360</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jaklów 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Dynów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-065</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dynow@krosno.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://dynow.krosno.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2025r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-abcc6040-7037-4498-b70d-e32bf528d962</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00395424</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00575463/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2025r</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1166333 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1166333</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą wynosi 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można skompresować zgodnie z ust. 9), przy maksymalnej wielkości pojedynczego pliku 150 MB. Podczas komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej w jednej wiadomości wynosi 30 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Dynów, e-mail: dynow@krosno.lasy.gov.pl , tel. 16 652 12 29 Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się na adres e-mail: iod@comp-net.pl <br/>2.	Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. <br/>3.	Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. <br/>4.	Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, po wybraniu Wykonawcy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>5.	Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 PZP.<br/>6.	Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>7.	Dane osobowe są i będą przetwarzane przez okres czasu wyznaczony przepisami o rachunkowości – nie dłużej niż 6 lat licząc od wystawienia ostatniej faktury, jak również wyznaczony przepisami kodeksu cywilnego o przedawnieniu roszczeń – podstawowy termin 6 lat od wymagalności roszczenia, jak również przez okres czasu wyznaczony przepisami (w tym wewnętrznymi) o archiwizacji dokumentów – w zależności od tego, który z tych okresów będzie najdłuższy. <br/>8.	Niezależnie od postanowień pkt 1.6. oraz 1.7 powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>9. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania <br/>o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych osobowych np. podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, firmom zapewniającym niszczenie materiałów itp.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego<br/>postępowania dane osobowe, ma prawo:<br/>a: dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO, przy czym Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych<br/>informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>b: do sprostowania swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu oraz jego załączników;<br/>c: do żądania od Zamawiającego - jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to<br/>nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>d: wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,<br/>00-193 Warszawa) w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w<br/>tym przepisy RODO.<br/>29.12. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:<br/>a: prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,<br/>b: prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>c: określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną<br/>przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.28.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 Likwidacja szkód powstałych w wyniku nawalnych opadów deszczu<br/> Likwidacja szkody powstałej w wyniku nawalnych opadów deszczu - Droga na skład nr inw. 220/1525 <br/>1.Odmulenie koparko-odmularkami rowów o szer.dna do 0.4 m. Grub.warstwy odmulanej 10 cm	- 40	m	<br/>2.Odmulenie koparko-odmularkami rowów o szer.dna do 0.4 m. Grub.warstwy odmulanej 30 cm	-38	m	<br/>3.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.40 m3 w gr.kat.III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km - zebranie oberwanej warstwy gruntu z korektą spadku skarpy - 87,4	m3	<br/>4.Roboty ziemne wykonywane koparkami zgarniakowymi 0.60 m3 w gruncie kat.I-II z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odleg.do 1 km - zebranie z powierzchni składu warstwy naniesionego błota- 7,5 m3	<br/>5.Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI - Profilowanie i zagęszczenie nawierzchni placu składowego-280m2	<br/>	Likwidacja szkody powstałej w wyniku nawalnych opadów deszczu - Droga leśna Iskań-Dylągowa nr inw 220/311 <br/>6.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm - Uzupełnienie istniejącej nawierzchni klińcem frakcji 0-31,5mm w miejscach powstałych wyrw erozyjnych. Profilowanie i zagęszczenie całej szerokości nawierzchni drogi w pozycji kosztorysowej nr 2-31,172	m3	<br/>7.Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI - Profilowanie i zagęszczenie nawierzchni drogi z kamienia łamanego-3.090,5m2	<br/>8.Mechaniczne ścinanie poboczy o grub. 10 cm -50,25 m2	<br/>9.Odmulenie koparko-odmularkami rowów o szer.dna do 0.4 m. Grub.warstwy odmulanej 20 cm - Oczyszczenie rowów z naniesionego rumoszu kamiennego i namułu wraz w wywiezieniem urobku do 1 km i rozplantowaniem -99m	<br/>	Likwidacja szkody powstałej w wyniku nawalnych opadów deszczu - Droga leśna Huta Poręby-Łazy nr inw. 220/1320 <br/>10.Wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm - Uzupełnienie istniejącej nawierzchni klińcem frakcji 0-31,5mm w miejscach powstałych wyrw erozyjnych (profilowanie i zagęszczenie całej szerokości nawierzchni w poz kosztorysowej nr 2)-20,829m3<br/>11.Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI - Profilowanie i zagęszczenie nawierzchni drogi z kamienia łamanego-2.702m2	<br/>12.Mechaniczne ścinanie poboczy o grub. 10 cm - lokalizacja w obrębie wodospustów- 79,5m2	<br/>13.Odmulenie koparko-odmularkami rowów o szer.dna do 0.4 m. Grub.warstwy odmulanej 20 cm - Oczyszczenie rowów z naniesionego rumoszu kamiennego i namułu wraz w wywiezieniem urobku do 1 km i rozplantowaniem -191m	<br/>14. Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0.6 m przy stosunku głębok. zamulenia do średnicy 1/2-18m	<br/>15.Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0.6 m przy stosunku głębok .zamulenia do średnicy 1/3-10m	<br/>	Likwidacja szkody powstałej w wyniku nawalnych opadów deszczu - Droga leśna Jabłonica - Las nr inw 220/1544 <br/>16. Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm - Uzupełnienie istniejącej nawierzchni klińcem frakcji 0-31,5mm w miejscach powstałych wyrw erozyjnych. Profilowanie i zagęszczenie całej szerokości nawierzchni w poz kosztorysowej nr 2)-13,715m3	<br/>17.Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI - Profilowanie i zagęszczenie nawierzchni drogi z kamienia łamanego-1.435m2	<br/>18.Odmulenie koparko-odmularkami rowów o szer.dna do 0.4 m. Grub.warstwy odmulanej 20 cm - Oczyszczenie rowów z naniesionego rumoszu kamiennego i namułu wraz w wywiezieniem urobku do 1 km i rozplantowaniem	-30m	<br/>	Likwidacja szkody powstałej w wyniku nawalnych opadów deszczu - Droga leśna Dąbrówka-Żohatyn nr inw 242/139 <br/> <br/>19.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm - Wyrównanie istniejącej nawierzchni klińcem frakcji 0-31,5mm w miejscach powstałych wyrw erozyjnych. Profilowanie i zagęszczenie całej szerokości nawierzchni w poz. kosztorysowej nr 2-20,548m3	<br/>20.Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI - Profilowanie i zagęszczenie nawierzchni drogi z kamienia łamanego-2.560	m2	<br/>21.Mechaniczne ścinanie poboczy o grub. 10 cm - lokalizacja na wysokości wodospustów 84m2	<br/>22. Odmulenie koparko-odmularkami rowów o szer.dna do 0.4 m. Grub.warstwy odmulanej 20 cm - Oczyszczenie rowów z naniesionego rumoszu kamiennego i namułu wraz w wywiezieniem urobku do 1 km i rozplantowaniem - 165m	<br/>	lokalizacja II <br/>23. Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0.6 m przy stosunku głębok. zamulenia do średnicy 1/2-8m	<br/>24.Odmulenie koparko-odmularkami rowów o szer.dna do 0.4 m. Grub.warstwy odmulanej 40 cm-70m	<br/>	Likwidacja szkody powstałej w wyniku nawalnych opadów deszczu - Droga leśna Reszów - Dylągowa nr inw. 242/243 <br/>25.Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm - Uzupełnienie istniejącej nawierzchni klińcem frakcji 0-31,5mm w miejscach powstałych wyrw erozyjnych. Profilowanie i zagęszczenie całej szerokości nawierzchni w poz. kosztorysowej nr 2-33,372m3	<br/>26.Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. V-VI - Profilowanie i zagęszczenie nawierzchni drogi z kamienia łamanego-3.200	m2	<br/>27.Mechaniczne ścinanie poboczy o grub. 10 cm - 33,6m2	<br/>28. Odmulenie koparko-odmularkami rowów o szer.dna do 0.4 m. Grub.warstwy odmulanej 20 cm - Oczyszczenie rowów z naniesionego rumoszu kamiennego i namułu wraz w wywiezieniem urobku do 1 km i rozplantowaniem	140	m </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów</p> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg</p> <p class="mb-0">45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.<br/> Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 8 ust 2 umowy stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.<br/> Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. <br/> Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">62 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane następująco:<br/>1)	Zasady oceny dla kryterium cena (C). Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: <br/>Ocena Kryterium cena dokonywana będzie wg wzoru: <br/>Cena = 100 pkt. x 0,60 x wartość najniższej oferty wyrażona w zł/ wartość badanej oferty wyrażona w zł<br/><br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena&#34; podlegać będzie cena brutto podana w formularzu oferty zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).<br/><br/><br/>2)	W ramach kryterium „Wydłużenie terminu płatności-T” oceniane będzie wydłużenie terminu płatności wg następującego schematu:<br/>- wydłużenie terminu płatności do 7 dni - 0 pkt.<br/>- wydłużenie terminu płatności do 14 dni- 20 pkt<br/>- wydłużenie terminu płatności do 21 dni – 40 pkt<br/><br/>Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty termin zadeklarowany w formularzu ofertowym.<br/><br/>5.	Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem: <br/>O = C + T<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2 Roboty na szlakach zrywkowych i drogach leśnych leśnictwach: Wybrzeże, Piątkowa, Żohatyn, Borownica, Ulucz, Jabłonica, Dąbrówka -Wyręby, Dąbrówka, Siedliska <br/>Wybrzeże	Oddz./ nr inw. 22,19/ 01 - 0 8 Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 2000 mb szer 3,5m	7000	m2<br/>droga 220/969	Montaż wodospustów winylowych na ławie betonowej długości 6m w ilości 5 szt, - łącznie 30 mb	30	mb<br/>Ulepszenie nawierzchni drogi kruszywem łamanym klińcem frakcji32-63 mm w ilości 50 ton, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 150m2. -300m2<br/>Leśnictwo Piątkowa<br/>Oddz./ nr inw. 116a/05-28	<br/>Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 580 mb szer 3,5m - 2030	m2<br/>Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych dł 120mb szerokości 3,5m - 420m2<br/>Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe 200	mb<br/>Karczowanie pni średnicy 46-65 cm	15	szt.<br/>Karczowanie pni średnicy do 45 cm	10	szt.<br/>Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie 18	mb<br/>Oddz./ nr inw. 113-c/05-24<br/>Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 500 mb szer 3,5m	-1750	m2<br/>Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (6szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m w miejscu przejazdu przez nawodnione i nienośne grunty-	27 m2<br/>Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m	-80 m3<br/>Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -10 mb<br/>Karczowanie pni średnicy 46-65 cm – 15 szt.<br/>Karczowanie pni średnicy do 45 cm – 10 szt.<br/>Wykonanie przejazdu w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie - 6	mb<br/>Leśnictwo Żohatyn	<br/>Oddz. 148b	Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 100 mb szer 3,5m- 350 m2<br/>Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe - 150	mb<br/>Wykonanie 2 przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie -12 mb<br/>Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m -	50 m3<br/>Oddz 147b	Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 250 mb szer 3,5m-	875m2 Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -150 mb<br/>Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m -20 m3<br/>Oddz 163b	Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -10 mb<br/>Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie -6	mb<br/>Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych dł 50mb szerokości 3,5m -175 m2<br/>Karczowanie pni średnicy do 45 cm- 3	szt.<br/>Oddz 156g	Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (6szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m w miejscu przejazdu przez nawodnione i nienośne grunty - 27m2<br/>Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe - 20mb<br/>Nr inw. 242/173	Ulepszenie nawierzchni zjazdu z drogi tłuczniem kamiennym frakcji 2-32mm w ilości 25 ton wraz z wykonaniem koryta, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 150m2. -150m2<br/>Wykonanie przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 40 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z prefabrykatów betonowych - 6mb<br/>Leśnictwo Borownica<br/>180A b Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m -	20m3<br/>Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych dł 100mb szerokości 3,5m -	350	m2<br/>Oddz 187b/c/d	Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 100 mb szer 3,5m - 350	m2<br/>Ulepszenie nawierzchni zjazdu z drogi tłuczniem kamiennym frakcji 32- 63mm w ilości 25 ton wraz z wykonaniem koryta, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 150m2. -150	m2<br/>Oddz 203c	Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych dł 100mb szerokości 3,5m - 350 m2<br/>Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -100	mb<br/>Leśnictwo Ulucz	<br/>oddz 262b	Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 1000 mb szer 3,5m – 3500 m2<br/>Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -100 mb<br/>Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie -12mb<br/>Oddz 253a	Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzecze 50m mb szer 3,5m-175m2<br/>Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -50mb<br/>Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie -8mb<br/>Karczowanie pni średnicy do 45 cm-6szt.<br/>Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m	- 50m3<br/>Oddz 260a	Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -100mb<br/>Wykonanie przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 60 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z żerdzi drewnianych-6	mb<br/>Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m-50m3<br/>Karczowanie pni średnicy do 45 cm-2szt.<br/>Oddz 247c	Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 50 mb szer 3,5m-175m2<br/>Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -50mb<br/>Karczowanie pni średnicy do 45 cm-4szt.<br/>Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m-50m3<br/>Oddz 247b	Wykonanie szlaku zrywkowego - 50mb, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych-175m2<br/>Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie -8	mb<br/>Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -30	mb<br/>droga 220/1516	Niwelacja istniejącej nawierzchni gruntowej w bezpośrednim sąsiedzwie wodospustów (odcinki 8m długości szer 2m w 40 lokalizacjach) wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Nawierzchnia powinna być zabezpieczona przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne -640m2<br/>Ręczne roboty ziemne - odmulenie wodospustów drewnianych -240mb<br/>Leśnictwo Jabłonica	<br/>oddz. 296k	Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -10mb<br/>Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 100 mb szer 3,5m	-350m2<br/>Wykonanie przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 60 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z <br/> drewnianych-6	mb<br/>Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m-50m3<br/>Wykonanie przejazdów w postaci sączka 2 szt. wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie -12mb<br/>Oddz. 288a	Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m	- 50m3<br/>Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 50 mb szer 3,5m-175m2<br/>Wykonanie przejazdów w postaci sączka 2 szt. wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie -12mb<br/>Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -20mb<br/>Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (6 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m na składzie drewna-27m2<br/>Oddz 287b	Wykonanie przejazdów w postaci sączka ( 2 szt) wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie -12mb<br/>Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m-3,6m3<br/>Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -30mb<br/>Montaż wodospustu drewnianego długości 6m -6mb<br/>Niwelacja istniejących szlaków zrywkowych wyrównanie nawierzchni równiarką lub spycharką. Szlaki powinny być zabezpieczone przed erozyjnym działaniem wody poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 140mb szer 3,5m	490	m2<br/>Ciąg dalszy w informacjach dodatkowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej</p> <p class="mb-0">45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów</p> <p class="mb-0">44132000-4 - Elementy przepustów</p> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg</p> <p class="mb-0">45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W stosunku do każdej części Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy w stosunku do łącznej ilości wszystkich czynności wycenionych w każdej z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą takie same (analogiczne) prace, jak opisane w SWZ i wycenione przez Wykonawcę w którejkolwiek z pozycji kosztorysu ofertowego stanowiącego część Oferty. W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub tylko jedna z prac wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.<br/> Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie będzie przekraczała 20 % Wartości Przedmiotu Umowy określonej zgodnie z § 8 ust 2 umowy stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w kosztorysie ofertowym stanowiącym część Oferty.<br/> Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. <br/> Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">62 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane następująco:<br/>1)	Zasady oceny dla kryterium cena (C). Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: <br/>Ocena Kryterium cena dokonywana będzie wg wzoru: <br/>Cena = 100 pkt. x 0,60 x wartość najniższej oferty wyrażona w zł/ wartość badanej oferty wyrażona w zł<br/><br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena&#34; podlegać będzie cena brutto podana w formularzu oferty zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).<br/><br/><br/>2)	W ramach kryterium „Wydłużenie terminu płatności-T” oceniane będzie wydłużenie terminu płatności wg następującego schematu:<br/>- wydłużenie terminu płatności do 7 dni - 0 pkt.<br/>- wydłużenie terminu płatności do 14 dni- 20 pkt<br/>- wydłużenie terminu płatności do 21 dni – 40 pkt<br/><br/>Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty termin zadeklarowany w formularzu ofertowym.<br/><br/>5.	Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem: <br/>O = C + T<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.<br/>2)	W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.<br/>3)	W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.<br/>4)	W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	W zakresie doświadczenia <br/>W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi lub szlaku zrywkowego o wartości co najmniej <br/>Część nr 1- 25 000 zł brutto,<br/>Część nr 2- 25 000 zł brutto,<br/>b)	Warunek w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:<br/> Część nr 1: <br/>- co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności inżynieryjnej drogowej, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, <br/>- jedną osobą z uprawnieniami do prowadzenia samochodu ciężarowego (minimum Kat. C),<br/>-jedną osobą z uprawnieniami do obsługi koparki. <br/>-jedną osobą z uprawnieniami do obsługi spycharki gąsienicowej<br/>Zamawiający w zakresie uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334).<br/>Część nr 2 <br/>- co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami o specjalności inżynieryjnej drogowej, która pełnić będzie funkcję kierownika robót, <br/>- jedną osobą z uprawnieniami do prowadzenia samochodu ciężarowego (minimum Kat. C),<br/>-jedną osobą z uprawnieniami do obsługi koparki. <br/>-jedną osobą z uprawnieniami do obsługi spycharki gąsienicowej<br/>Zamawiający w zakresie uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334).<br/>c)	W zakresie dysponowania potencjałem technicznym<br/>W zakresie dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponować) co najmniej następującymi maszynami i pojazdami: <br/>Część nr 1 <br/>- Walec min 3 ton. – 1szt<br/>- Koparka – 1 szt.<br/>- Samochód ciężarowy – 1 szt. <br/>- Spycharka gąsienicowa- 1 szt<br/>Część nr 2<br/>- Walec min 3 ton. – 1szt<br/>- Koparka – 1 szt.<br/>- Samochód ciężarowy – 1 szt. <br/> - Spycharka gąsienicowa- 1 szt<br/>3.	Oceniając zdolność techniczną, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>4.	W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/><br/>5. Jeżeli Wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia na kilka Części, nie może celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazywać w więcej niż jednej Części tych samych osób przewidzianych do realizacji zamówienia do pełnienia takich samych funkcji, przy czym Zamawiający dopuszcza, aby osoba, która pełni funkcję kierownika robót, była wskazywana w więcej niż w jednej Części. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2)	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda: <br/>a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ);<br/><br/>c)	oświadczenia wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 10 o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w:<br/> – art. 108 ust. 1 i 2 ustawy<br/>–	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>–	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>–	art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>–	art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, jako dokument tymczasowo zastępujący podmiotowe środki dowodowe.<br/>1)	Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego odpowiednio w rozdziale 6 oraz w rozdziale 5 SWZ. Oświadczenie to stanowić będzie dowód, potwierdzający brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. <br/>Podmiotowe środki dowodowe, które na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień ich złożenia. <br/>1)	W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda: <br/>a)	Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ);<br/>b)	Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ);<br/>c) Wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w rozdz. 5 ust. 2. pkt 3) niniejszego SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ).<br/>	Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych lub usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w lit. a), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawcy ma obowiązek złożyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. <br/> Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia powyższych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>2)	Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z powyższych dokumentów, należy złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby.<br/>Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu sporządzonego w postaci papierowej (elektronicznej kopii), poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę albo notarialnie <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:<br/>Część nr 1 – 2 400,00 zł<br/>Cześć nr 2 - 700,00 zł<br/><br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. <br/>2.	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 419).<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: BNP Paribas nr rachunku: 79 1600 1462 1016 7863 6000 0006 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2025r. Część …. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/>4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11 ust. 2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>7.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w ust. 1, w terminie określonym w ust. 1 lub w formie lub formach określonych w ust. 2, zostanie odrzucona.<br/>8. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>1) upływu terminu związania ofertą;<br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/> 3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 12.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>12.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:<br/>1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;<br/>2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;<br/>3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>12.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do złożenia oświadczenia, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>12.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana postanowień Umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany, może być dokonana przez obie strony w formie pisemnej, w drodze aneksu do Umowy. Zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia jednej lub kilku wymienionych poniżej okoliczności:<br/>1)	spowodowanych warunkami zewnętrznymi, w szczególności:<br/>a) działaniem sił przyrody, uniemożliwiającym wykonywanie prac w sposób ciągły przez okres minimum 7 dni, które winno być potwierdzone w sposób obiektywny (np. przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, informacje z punktów prognostycznych LP itp.);<br/>b) przez okoliczność siły wyższej Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec które uniemożliwia jednej ze Stron wypełnienie w całości lub części zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy Za okoliczności siły wyższej Strony nie uznają sezonowości pór roku i związanych z tym zmian warunków atmosferycznych.<br/>2)	spowodowanych warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności:<br/>a)	odnalezieniem niewypałów i niewybuchów,<br/>b)	stwierdzeniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (np. kategorie gruntu);<br/>3)	będących następstwem zdarzeń leżących po stronie Zamawiającego, takich jak w szczególności:<br/>a)	wstrzymaniem robót przez Zamawiającego,<br/>b)	koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; <br/>4)	będących następstwem działania organów administracji, w szczególności takich jak np.:<br/>a)	odmową wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,<br/>b)	wstrzymaniem robót budowlanych przez organy nadzoru ;<br/>5)	stanowiących inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac m.in. takie jak np. błędy oraz niedopatrzenia powstałe w wyniku działalności człowieka, których skutki mogą doprowadzić do znacznej modyfikacji pierwotnych założeń projektu.<br/>W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1)-5) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, stosowanie do okresu trwania tych okoliczności oraz skutków, które te okoliczności wywołały<br/>2.	Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:<br/>1)	zmiany technologiczne, w szczególności:<br/>a)	konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,<br/>b)	odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (np. kategorie gruntu) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych;<br/>c)	konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa <br/>1)	Zmiany wskazywane w lit. c będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. <br/>2)	Każda ze wskazywanych w lit. a – c zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-12 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1166333</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-12 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-10-11</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Ciąg dalszy opisu przedmiotu zamówienia części 2 Leśnictwo Dąbrówka/ Wyręby <br/>Oddz.	41a	Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych 600 ( mb)-2100	m2<br/>	Wykonanie rowów przy szlakach zrywkowych -35mb<br/>	Karczowanie pni średnicy 46-65 cm – 12 szt.<br/>	Karczowanie pni średnicy &lt; 45 cm – 8 szt.<br/>Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m-75 m3<br/>Wykonanie przejazdów w postaci sączka 7 szt wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie – 42 mb<br/>Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (6 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m na składzie drewna - 27m2<br/>Oddz. 48d	Montaż wodospustów drewnianych długości 6m 4 szt -24 mb<br/>Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m-115m3<br/>Ulepszenie nawierzchni drogi kruszywem łamanym klińcem frakcji32-63 mm w ilości 50 ton, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 150m2.-300m2<br/>Oddz. 50f/ 04-07-0224	Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m-115m3<br/>Ulepszenie nawierzchni drogi kruszywem łamanym klińcem frakcji32-63 mm w ilości 50 ton, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 150m2.-300m2<br/>Oddz. 38g	Ułożenie płyt drogowych betonowych zbrojonych gr. 15 cm (6 szt.) o wymiarach 1,5m x 3,0 m na składzie drewna-27m2<br/>Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m-75m3<br/>Karczowanie pni średnicy 46-65 cm-10	szt.<br/>Oddz. 38g,38k,38d,38f	Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych 1030mb-3605m2<br/>Leśnictwo Dąbrówka	<br/>droga 242/243	Odmulenie rowów przydrożnych - 100mb<br/>Ulepszenie nawierzchni drogi kruszywem łamanym klińcem frakcji32-63 mm w ilości 25 ton, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 150m2. -150m2<br/>Montaż wodospustów winylowych na ławie betonowej długości 6m w ilości 3 szt, - łącznie 18 mb-18mb<br/>	Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie -5	mb<br/>	Oddz. 63d,62a Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych 70mb-245m2<br/>	Wykonanie rowów przydrożnych	100mb<br/>	Wykonanie 2 przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 50 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z żerdzi drewnianych-12mb<br/>	Wykonanie przejazdów w postaci sączka wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie -6mb<br/>	Oddz. 69d	Wykonanie rowów przydrożnych	-30mb<br/>Ulepszenie nawierzchni drogi kruszywem łamanym klińcem frakcji32-63 mm w ilości 50 ton, rozplantowanie kruszywa w warstwie śr. 10 cm z wyprofilowaniem spadków i zagęszczeniem na powierzchni 300 m2. -300m2<br/>Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiebiernymi z przerzutem na odległość do 10 m-100m3<br/>Leśnictwo Siedliska	<br/>oddz. 212f	Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych 100mb-350m2<br/>Wykonanie przepustów jednootworowych z rur HDPE lub PP przepustowych o średnicy 50 cm i długości 6mb wraz z wykonaniem przyczółków z prefabrykatów betonowych-6mb<br/>Wykonanie rowów odwadniających i odprowadzających wodę poza szlaki zrywkowe -15mb<br/>Montaż wodospustów 3 drewnianych długości 6m -18mb<br/>Oddz. 235a	Wykonanie szlaku zrywkowego, wyprofilowanie trasy szlaku wraz z wykonaniem spadków poprzecznych 160mb-560m2<br/>Wykonanie przejazdów w postaci sączka 2 szt. wykonanego z pozostałości zrębowych zasypanych gruntem na rowie -5	mb<br/>Karczowanie pni średnicy &lt; 45 cm-20szt.<br/>Karczowanie pni średnicy 46-65 cm-2szt.<br/>droga 242/1320	Montaż wodospustów winylowych na ławie betonowej długości 6m w ilości 6 szt, - łącznie 36 mb -36mb

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com