JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250828/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250828/0039692001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi cateringu podczas wydarzeń szkoleniowych i konferencyjnych dla Sano w 2025 i 2026 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Sano - Centrum Zindywidualizowanej Medycyny Obliczeniowej - Międzynarodowa Fundacja Badawcza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Sano - Centrum Zindywidualizowanej Medycyny Obliczeniowej - Międzynarodowa Fundacja Badawcza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 384298430</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Czarnowiejska 36 budynek C5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-054</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">procurement@sanoscience.org</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">sano.science</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi cateringu podczas wydarzeń szkoleniowych i konferencyjnych dla Sano w 2025 i 2026 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f0e88fa0-8440-4595-85e4-61d85c8e2b4a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00396920</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt Sano (H2020, Teaming for Excellence Phase 2); nr umowy: 857533 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/sano_czmo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Strona internetowa prowadzonego postępowania:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/sano_czmo<br/><br/>Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści niniejszej specyfikacji warunków zamówienia<br/>(„SWZ”) oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/sano_czmo<br/><br/>Zamawiający informuje, że komunikacja z Wykonawcami odbywa się wyłącznie za pomocą odnośnika „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego”, który znajduje się na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj.:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/sano_czmo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Oferta powinna być sporządzona w<br/>języku polskim, podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Za datę wpływu oświadczeń,<br/>dokumentów, wniosków, zawiadomień oraz informacji w postaci elektronicznej, przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na<br/>Platformie.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne związane z wykorzystaniem Platformy znajdują się na stronie Platformy w:<br/>- instrukcjach dla wykonawców „platformazakupowa.pl” OpenNexus dostępnych pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-<br/>instrukcje<br/>- Regulaminie platformazakupowa.pl dostępnym pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin<br/>W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu Wykonawca może skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta<br/>platformazakupowa.pl,<br/>pod numerem 22 101 02 02, adres mailowy: cwk@platformazakupowa.pl<br/>Komunikacja za pośrednictwem Platformy Zakupowej (nie dotyczy składania i wycofania ofert) odbywa się za pośrednictwem<br/>dedykowanego formularza dostępnego na platformie https://platformazakupowa.pl/pn/sano_czmo, wszelkie dokumenty w<br/>postępowaniu składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy jako załączniki.<br/>Szczegółowe wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków<br/>komunikacji elektronicznej służących do odbioru dokumentów elektronicznych zostały określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych osobowych Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem<br/>danych osobowych jest Sano - Centrum Zindywidualizowanej Medycyny Obliczeniowej –Międzynarodowa Fundacja Badawcza z<br/>siedzibą w (30-072) Kraków, KRS 0000797490, NIP 6772446472, REGON 38429843000000. Administrator wyznaczył Inspektora<br/>Ochrony Danych Osobowych p. Michała Kosobudzkiego, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych<br/>można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@sanoscience.org.<br/>Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą<br/>przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.<br/>Niezależnie od postanowień pkt 21.7. SWZ w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą<br/>przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:<br/>1) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO;<br/>2) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub<br/>uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać<br/>integralności 3) ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym<br/>prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze<br/>środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu<br/>publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz do organu nadzorczego w państwie członkowskim<br/>swojego zwykłego pobytu, swojego miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.<br/>Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.<br/>Dane osobowe zostały pozyskane od podmiotu, który odpowiedział na ogłoszenie o zamówieniu publicznym.<br/>Zamawiający będzie przetwarzał kategorie danych osobowych podane w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu publicznym, w<br/>szczególności dane kontaktowe, ewentualnie dane potwierdzające określone kwalifikacje czy też miejsce zatrudnienia jak i dane<br/>identyfikujące.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające<br/>upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności<br/>Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki<br/>określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także<br/>udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o<br/>przepisy PZP oraz inne podmioty realizujące zadania na rzecz Zamawiającego czy też podmioty, którym Zamawiający jest<br/>zobowiązany udostępnić przedmiotowe dane osobowe z uwagi na obowiązujące powszechnie przepisy prawa w tym do organów<br/>publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących<br/>zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów<br/>prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane<br/>w imieniu administratora danych osobowych<br/>Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">21/2025/Z</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I- Usługa cateringu dla Sano na wydarzeniu „KIDS Foundation Gala w 2025 roku”<br/><br/>Realizacja zamówienia odbędzie się w dniu 21 listopada 2025 r. w godzinach<br/>a) godzina rozpoczęcia wydarzenia 18:00<br/>b)godzina zakończenia wydarzenia 22:00.<br/><br/>Catering powinien zostać przygotowany najpóźniej do godziny 17:30, a posprzątany i wywieziony po godzinie 22:00, maksymalnie do godziny 23:00.<br/><br/>Miejscem realizacji zamówienia będzie Centralny Dom Technologii, ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa.<br/><br/>Usługa cateringu obejmuje:<br/>a) transport cateringu;<br/>b) dojazd do i z miejsca realizacji zamówienia;<br/>c) wniesienie i rozłożenie miejsc cateringowych<br/>d) udostępnienie niezbędnej zastawy porcelanowej, szklanek, naczyń, sztućców, podgrzewaczy, zaparzaczy, ekspresów do kawy (ciśnieniowych), serwetek i innych urządzeń, naczyń oraz akcesoriów potrzebnych do realizacji zamówienia;<br/>e) obsługę kelnerską adekwatną do liczby konsumentów, która zapewni na bieżąco sprzątanie brudnych naczyń, a także odpadów powstałych w trakcie cateringu, dostarczanie czystych naczyń, uzupełnianie miejsca kawowego i poszczególnych bufetów;<br/>f) stoły wraz z nakryciem potrzebne do przygotowania miejsca kawowego oraz bufetów;<br/>g) stoły koktajlowe w ilości odpowiedniej dla 120 osób wraz z obrusami (pokrowcami) z tkaniny w jednakowym kolorze, odpowiednimi dla tych stołów,<br/>h) sprzątanie cateringu wraz z zebraniem i wywiezieniem odpadów powstałych po cateringu.<br/><br/>Catering powinien zostać przygotowany w ilości odpowiedniej dla 120 osób.<br/><br/>Catering obejmuje (dokładny zakres cateringu został wskazany w Tabeli nr 1- OPZ):<br/>a) zaplecze kawowe – 1 stanowisko na 120 osób;<br/>b) bufet słony - 1 stanowisko na 120 osób;<br/>c) bufet słodki- 1 stanowisko na 120 osób;<br/><br/>Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. Warunki realizacji zamówienia znajdują się w SWZ oraz załącznikach do SWZ w tym w Projektowanych Postanowieniach Umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</p> <p class="mb-0">55320000-9 - Usługi podawania posiłków</p> <p class="mb-0">55310000-6 - Restauracyjne usługi kelnerskie</p> <p class="mb-0">55330000-2 - Usługi kawiarniane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-11-21 do 2025-11-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przyjęte kryteria oceny ofert: Cena - waga kryterium 100%<br/><br/>Sposób obliczania punktów:<br/>W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru wskazanego w pkt. 18.2 SWZ.<br/><br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie (załącznik nr 2 do SWZ).<br/><br/>Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta wykonawcy, która uzyska największą, liczbę punktów.<br/><br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II- Usługa cateringu na Krakow Conference on Computational Medicine w 2025 roku<br/><br/>Realizacja zamówienia odbędzie się w dniach od 15 do 17.10.2025 r. W miejscu i w godzinach wskazanych poniżej:<br/>a) 15.10.2025 r. - Centrum Energetyki, ul. Czarnowiejska 36 budynek C5, 30-054 Kraków, 3 piętro (w budynku jest winda):<br/>−godzina rozpoczęcia wydarzenia 13:00- catering powinien zostać przygotowany najpóźniej do godziny 12:30;<br/>−godzina zakończenia wydarzenia 18:30- catering powinien zostać posprzątany i wywieziony po godzinie 19:00, maksymalnie do godziny 20:00.<br/>b) 16. 10.2025 r.- AGH budynek D17 ul. Kawiory 21, 30-055 Kraków, parter budynku:<br/>− godzina rozpoczęcia wydarzenia 09:00- catering powinien zostać przygotowany najpóźniej do godziny 08:30;<br/>− godzina zakończenia wydarzenia 18:30.- catering powinien zostać posprzątany i wywieziony po godzinie 19:00, maksymalnie do godziny 20:00.<br/>c) 17.10.2025 r.-AGH budynek D17, ul. Kawiory 21, 30-055 Kraków, parter budynku:<br/>− godzina rozpoczęcia wydarzenia 09:00- catering powinien zostać przygotowany najpóźniej do godziny 08:30;<br/>− godzina zakończenia wydarzenia 17:30.- catering powinien zostać posprzątany i wywieziony po godzinie 18:00, maksymalnie do godziny 20:00.<br/><br/><br/>Usługa cateringu obejmuje:<br/>a) transport cateringu;<br/>b) dojazd do i z miejsca realizacji zamówienia;<br/>c) wniesienie i rozłożenie miejsc cateringowych<br/>d) udostępnienie niezbędnej zastawy porcelanowej, szklanek, naczyń, sztućców, podgrzewaczy, zaparzaczy, ekspresów do kawy (ciśnieniowych), serwetek i innych urządzeń, naczyń oraz akcesoriów potrzebnych do realizacji zamówienia;<br/>e) obsługę kelnerską adekwatną do liczby konsumentów, która zapewni na bieżąco sprzątanie brudnych naczyń, a także odpadów powstałych w trakcie cateringu, dostarczanie czystych naczyń, uzupełnianie miejsca kawowego i poszczególnych bufetów;<br/>f) stoły wraz z nakryciem potrzebne do przygotowania miejsca kawowego oraz bufetów;<br/>g) stoły koktajlowe w ilości 35 sztuk wraz z obrusami (pokrowcami) z tkaniny w jednakowym kolorze, odpowiednimi dla tych stołów - w 2 i 3 dniu wydarzenia;<br/>h) sprzątanie cateringu wraz z zebraniem i wywiezieniem odpadów powstałych po cateringu.<br/><br/>Catering powinien zostać przygotowany w ilości odpowiedniej dla:<br/>• 40 osób- w 1 dzień wydarzenia;<br/>• 150 osób- w 2 i 3 dzień wydarzenia.<br/><br/>Catering obejmuje (dokładny zakres cateringu został wskazany w Tabeli nr 2 OPZ):<br/>a) w 1 dzień wydarzenia:<br/>• miejsce/zaplecze kawowe –1 stanowisko dla łącznie 40 osób;<br/><br/>b) w 2 i 3 dzień wydarzenia:<br/>• zaplecza kawowe- w każdym dniu 2 zaplecza kawowe, na łącznie 150 osób;<br/>• zaplecze z napojami chłodnymi- w każdym dniu 1 zaplecze, na łącznie 150 osób;<br/>• bufet przekąsek słonych i słodkich- w każdy dzień 2 bufety przekąsek dla łącznie 150 osób;<br/>• lunch- w każdy dzień dla łącznie 150 osób;<br/><br/>Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. Warunki realizacji zamówienia znajdują się w SWZ oraz załącznikach do SWZ w tym w Projektowanych Postanowieniach Umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</p> <p class="mb-0">55320000-9 - Usługi podawania posiłków</p> <p class="mb-0">55310000-6 - Restauracyjne usługi kelnerskie</p> <p class="mb-0">55330000-2 - Usługi kawiarniane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-10-15 do 2025-10-17</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przyjęte kryteria oceny ofert: Cena - waga kryterium 100%<br/><br/>Sposób obliczania punktów:<br/>W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru wskazanego w pkt. 18.2 SWZ.<br/><br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie (załącznik nr 2 do SWZ).<br/><br/>Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta wykonawcy, która uzyska największą, liczbę punktów.<br/><br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III- Usługa cateringu na konferencję Scary Science w 2025 roku<br/><br/>Realizacja zamówienia odbędzie się w dniu 31.10.2025 r.:<br/>a) godzina rozpoczęcia wydarzenia- 16:00<br/>b) godzina zakończenia wydarzenia- 23:00.<br/><br/>Catering powinien zostać przygotowany w godzinach wskazanych w Tabeli nr 3, a posprzątany i wywieziony maksymalnie do godziny 23:30 w dniu 31.10.2025 r.<br/><br/>Miejscem realizacji zamówienia będzie w Pałacu Nieśmiertelności, ul. Krakowska 13, Kraków.<br/><br/>Catering zostanie ustawiony na piętrze 3. W budynku nie jest dostępna winda.<br/><br/>Usługa cateringu obejmuje:<br/>a) transport cateringu;<br/>b) dojazd do i z miejsca realizacji zamówienia;<br/>c) wniesienie i rozłożenie miejsc cateringowych<br/>d) udostępnienie niezbędnej zastawy porcelanowej, szklanek, naczyń, sztućców, podgrzewaczy, zaparzaczy, ekspresów do kawy (ciśnieniowych), serwetek i innych urządzeń, naczyń oraz akcesoriów potrzebnych do realizacji zamówienia;<br/>e) obsługę kelnerską adekwatną do liczby konsumentów, która zapewni na bieżąco sprzątanie brudnych naczyń, a także odpadów powstałych w trakcie cateringu, dostarczanie czystych naczyń, uzupełnianie miejsca kawowego i poszczególnych bufetów;<br/>f) stoły wraz z nakryciem potrzebne do przygotowania miejsca kawowego oraz bufetów;<br/>g) stoły koktajlowe w ilości 12 szt. wraz z obrusami odpowiednimi dla tych stołów z tkaniny w jednakowych kolorach,<br/>h) sprzątanie cateringu wraz z zebraniem i wywiezieniem odpadów powstałych po cateringu.<br/><br/>Catering powinien zostać przygotowany w ilości odpowiedniej dla 80 osób.<br/><br/>Catering obejmuje (dokładny zakres cateringu został wskazany w Tabeli nr 3 OPZ):<br/>a) zaplecze kawowe –1 stanowisko dla łącznie 80 osób;<br/>b) bufet przekąsek- 1 stanowisko dla łącznie 80 osób;<br/><br/>Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. Warunki realizacji zamówienia znajdują się w SWZ oraz załącznikach do SWZ w tym w Projektowanych Postanowieniach Umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</p> <p class="mb-0">55320000-9 - Usługi podawania posiłków</p> <p class="mb-0">55310000-6 - Restauracyjne usługi kelnerskie</p> <p class="mb-0">55330000-2 - Usługi kawiarniane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-10-31 do 2025-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przyjęte kryteria oceny ofert: Cena - waga kryterium 100%<br/><br/>Sposób obliczania punktów:<br/>W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru wskazanego w pkt. 18.2 SWZ.<br/><br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie (załącznik nr 2 do SWZ).<br/><br/>Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta wykonawcy, która uzyska największą, liczbę punktów.<br/><br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część IV- Usługi cateringu na seminaria wewnętrzne w Sano w 2025 i 2026 roku<br/><br/>Realizacja zamówienia będzie odbywać się cyklicznie, raz w miesiącu, rozpoczynając od października 2025, kończąc w czerwcu 2026 r. (za wyjątkiem marca 2026 r.). Łącznie usługa cateringu realizowana będzie 8 razy, w następujących terminach:<br/>1) 27.10.2025 r.<br/>2) 24.11.2025 r.<br/>3) 29.12.2025 r.<br/>4) 26.01.2026 r.<br/>5) 23.02.2026 r.<br/>6) 27.04.2026 r.<br/>7) 25.05.2026 r.<br/>8) 29.06.2026 r.<br/><br/>Miejscem realizacji zamówienia będzie Centrum Energetyki, ul. Czarnowiejska 36 budynek C5, 30-054 Kraków.<br/>a) godzina rozpoczęcia wydarzenia- 13:00<br/>b) godzina zakończenia wydarzenia- 15:00<br/><br/>Catering powinien zostać przygotowany do godziny 13:00, a posprzątany i wywieziony po godzinie 15:30 maksymalnie do godziny 17:00.<br/><br/>Catering zostanie ustawiony na 1, 2 lub 3 piętrze. W budynku dostępna jest winda.<br/><br/>Usługa cateringu obejmuje:<br/>a) transport cateringu;<br/>b) dojazd do i z miejsca realizacji zamówienia;<br/>c) wniesienie i rozłożenie miejsc cateringowych<br/>d) udostępnienie niezbędnej zastawy porcelanowej, szklanek, naczyń, sztućców, podgrzewaczy, zaparzaczy, ekspresów do kawy (ciśnieniowych), serwetek i innych urządzeń, naczyń oraz akcesoriów potrzebnych do realizacji zamówienia;<br/>e) obsługę kelnerską adekwatną do liczby konsumentów, która zapewni na bieżąco sprzątanie brudnych naczyń, a także odpadów powstałych w trakcie cateringu, dostarczanie czystych naczyń, uzupełnianie miejsca kawowego i poszczególnych bufetów;<br/>f) stoły wraz z nakryciem potrzebne do przygotowania miejsca kawowego oraz bufetów;<br/>g) sprzątanie cateringu wraz z zebraniem i wywiezieniem odpadów powstałych po cateringu.<br/><br/>Catering powinien zostać przygotowany w ilości odpowiedniej dla 30 osób.<br/><br/>Catering obejmuje (dokładny zakres cateringu został wskazany w Tabeli nr 4 OPZ):<br/>a) zaplecze kawowe- na łącznie 30 osób;<br/>b) bufet śniadaniowy- na łącznie 30 osób.<br/><br/>Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. Warunki realizacji zamówienia znajdują się w SWZ oraz załącznikach do SWZ w tym w Projektowanych Postanowieniach Umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</p> <p class="mb-0">55320000-9 - Usługi podawania posiłków</p> <p class="mb-0">55310000-6 - Restauracyjne usługi kelnerskie</p> <p class="mb-0">55330000-2 - Usługi kawiarniane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-10-27 do 2026-06-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przyjęte kryteria oceny ofert: Cena - waga kryterium 100%<br/><br/>Sposób obliczania punktów:<br/>W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru wskazanego w pkt. 18.2 SWZ.<br/><br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie (załącznik nr 2 do SWZ).<br/><br/>Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta wykonawcy, która uzyska największą, liczbę punktów.<br/><br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część V- Usługa cateringu na szkolenie integracyjne w grudniu 2025 roku dla pracowników Sano<br/><br/>Realizacja zamówienia odbędzie się w dniu 12.12.2025 r.:<br/>a) godzina rozpoczęcia wydarzenia- 14:00<br/>b) godzina zakończenia wydarzenia- 17:00.<br/><br/>Catering powinien zostać przygotowany maksymalnie do godziny 13:30, a posprzątany i wywieziony po godzinie 17:30 maksymalnie do godziny 19:00 .<br/><br/>Miejscem realizacji zamówienia będzie Centrum Energetyki AGH, ul. Czarnowiejska 36 budynek C5, 30-054 Kraków.<br/><br/>Catering zostanie ustawiony na piętrze 1 lub 3. W budynku dostępna jest winda.<br/><br/>Usługa cateringu obejmuje:<br/>a) transport cateringu;<br/>b) dojazd do i z miejsca realizacji zamówienia;<br/>c) wniesienie i rozłożenie miejsc cateringowych<br/>d) udostępnienie niezbędnej zastawy porcelanowej, szklanek, naczyń, sztućców, podgrzewaczy, zaparzaczy, ekspresów do kawy (ciśnieniowych), serwetek i innych urządzeń, naczyń oraz akcesoriów potrzebnych do realizacji zamówienia;<br/>e) obsługę kelnerską adekwatną do liczby konsumentów, która zapewni na bieżąco sprzątanie brudnych naczyń, a także odpadów powstałych w trakcie cateringu, dostarczanie czystych naczyń, uzupełnianie miejsca kawowego i poszczególnych bufetów;<br/>f) stoły wraz z nakryciem potrzebne do przygotowania miejsca kawowego oraz bufetów;<br/>g) stoły koktajlowe- 5 szt., wraz z obrusami (pokrowcami) z tkaniny w jednakowych kolorach, odpowiednimi dla tych stołów,<br/>h) sprzątanie cateringu wraz z zebraniem i wywiezieniem odpadów powstałych po cateringu.<br/><br/>Catering powinien zostać przygotowany w ilości odpowiedniej dla 45 osób.<br/><br/>Catering obejmuje (dokładny zakres cateringu został wskazany w Tabeli nr 5 OPZ):<br/>a) zaplecze kawowe- dla 45 osób;<br/>b) bufet- dla 45 osób.<br/><br/>Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. Warunki realizacji zamówienia znajdują się w SWZ oraz załącznikach do SWZ w tym w Projektowanych Postanowieniach Umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</p> <p class="mb-0">55320000-9 - Usługi podawania posiłków</p> <p class="mb-0">55310000-6 - Restauracyjne usługi kelnerskie</p> <p class="mb-0">55330000-2 - Usługi kawiarniane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-12-12 do 2025-12-12</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przyjęte kryteria oceny ofert: Cena - waga kryterium 100%<br/><br/>Sposób obliczania punktów:<br/>W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru wskazanego w pkt. 18.2 SWZ.<br/><br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie (załącznik nr 2 do SWZ).<br/><br/>Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta wykonawcy, która uzyska największą, liczbę punktów.<br/><br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część VI- Usługa cateringu na szkolenie integracyjne w marcu 2026 roku dla pracowników Sano.<br/><br/>Realizacja zamówienia odbędzie się w dniu 30.03.2026 r.:<br/>a) godzina rozpoczęcia wydarzenia- 13:00<br/>b) godzina zakończenia wydarzenia- 15:00.<br/><br/>Catering powinien zostać przygotowany maksymalnie do godziny 13:00, a posprzątany i wywieziony po godzinie 15:30 maksymalnie do godziny 17:00.<br/><br/>Miejscem realizacji zamówienia będzie Centrum Energetyki AGH, ul. Czarnowiejska 36 budynek C5, 30-054 Kraków.<br/><br/>Catering zostanie ustawiony na piętrze 1 lub 3. W budynku dostępna jest winda.<br/><br/>Usługa cateringu obejmuje:<br/>a) transport cateringu;<br/>b) dojazd do i z miejsca realizacji zamówienia;<br/>c) wniesienie i rozłożenie miejsc cateringowych<br/>d) udostępnienie niezbędnej zastawy porcelanowej, szklanek, naczyń, sztućców, podgrzewaczy, zaparzaczy, ekspresów do kawy (ciśnieniowych), serwetek i innych urządzeń, naczyń oraz akcesoriów potrzebnych do realizacji zamówienia;<br/>e) obsługę kelnerską adekwatną do liczby konsumentów, która zapewni na bieżąco sprzątanie brudnych naczyń, a także odpadów powstałych w trakcie cateringu, dostarczanie czystych naczyń, uzupełnianie miejsca kawowego i poszczególnych bufetów;<br/>f) stoły wraz z nakryciem potrzebne do przygotowania miejsca kawowego oraz bufetów;<br/>g) stoły koktajlowe w ilości 5 szt. wraz z obrusami odpowiednimi dla tych stołów z tkaniny w jednakowych kolorach,<br/>h) sprzątanie cateringu wraz z zebraniem i wywiezieniem odpadów powstałych po cateringu.<br/><br/>Catering powinien zostać przygotowany w ilości odpowiedniej dla 45 osób.<br/><br/>Catering zarówno obejmuje (dokładny zakres cateringu został wskazany w Tabeli nr 6 OPZ) :<br/>a) zaplecze kawowe- dla 45 osób;<br/>b) bufet- dla 45 osób.<br/><br/>Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. Warunki realizacji zamówienia znajdują się w SWZ oraz załącznikach do SWZ w tym w Projektowanych Postanowieniach Umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</p> <p class="mb-0">55320000-9 - Usługi podawania posiłków</p> <p class="mb-0">55310000-6 - Restauracyjne usługi kelnerskie</p> <p class="mb-0">55330000-2 - Usługi kawiarniane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-03-30 do 2026-03-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przyjęte kryteria oceny ofert: Cena - waga kryterium 100%<br/><br/>Sposób obliczania punktów:<br/>W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru wskazanego w pkt. 18.2 SWZ.<br/><br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie (załącznik nr 2 do SWZ).<br/><br/>Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta wykonawcy, która uzyska największą, liczbę punktów.<br/><br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część VII- Usługi cateringu na szkolenia w Sano w 2025 i 2026 roku<br/><br/>Realizacja zamówienia obejmuje usługi cateringu na następujące wydarzenia:<br/><br/>a) Usługa cateringu na szkolenia zewnętrzne- opis zakresu cateringu w Tabeli nr 7 OPZ. Ilość osób na który zostanie przygotowany catering- 35. Ilość zamawianych usług w ramach zamówienia podstawowego- 1. Ilość zamawianych usług w ramach prawa opcji- 2. Obejmuje zaplecze kawowe i lunch, 5 stołów koktajlowych.<br/><br/>b) Usługa cateringu na szkolenie dla liderów- opis zakresu cateringu w Tabeli nr 8. Ilość osób na który zostanie przygotowany catering-10. Ilość zamawianych usług w ramach zamówienia podstawowego- 1. Brak opcji. Obejmuje zaplecze kawowe i lunch.<br/><br/><br/>c) Usługa cateringu na szkolenie dla supportu- opis zakresu cateringu w Tabeli nr 9. Ilość osób na który zostanie przygotowany catering- 20. Ilość zamawianych usług w ramach zamówienia podstawowego- 1. Brak opcji. Obejmuje zaplecze kawowe i lunch.<br/><br/><br/>Wydarzenia odbywać się będą w następujących terminach:<br/>a) Usługa cateringu na szkolenia zewnętrzne – jeden dzień między 17 a 21 listopada 2025 roku. O dokładnym terminie Wykonawca zostanie poinformowany po podpisaniu umowy, nie później niż do 3 listopada 2025 r.<br/><br/>b) Usługa cateringu na szkolenie dla liderów – jeden dzień między 20 a 24 października 2025 roku. O dokładnym terminie Wykonawca zostanie poinformowany po podpisaniu umowy, nie później niż do 6 października 2025 r.<br/>c) Usługa cateringu na szkolenie dla supportu- jeden dzień między 1 a 5 grudnia 2025 roku. O dokładnym terminie Wykonawca zostanie poinformowany po podpisaniu umowy, nie później niż do 7 listopada 2025 r.<br/><br/>Zamówienia w ramach Opcji Zamawiający zgłosi Wykonawcy maksymalnie do 30 dni kalendarzowych przed planowanym dniem realizacji usługi. Realizacja Opcji może nastąpić w okresie styczeń- czerwiec 2026 roku. Dokładne warunki korzystania z Opcji określone zostały w pkt. 3.6 SWZ.<br/><br/>Catering powinien zostać przygotowany maksymalnie do godziny 10:00, a poskładany po godzinie 17:30, ale nie później niż do godziny 19:00.<br/><br/>Miejscem realizacji zamówienia będzie Centrum Energetyki AGH, ul. Czarnowiejska 36 budynek C5, 30-054 Kraków, również w przypadku realizacji Opcji.<br/><br/>Catering zostanie ustawiony na piętrze 1 lub 3. W budynku dostępna jest winda.<br/><br/>Usługa cateringu obejmuje:<br/>a) transport cateringu;<br/>b) dojazd do i z miejsca realizacji zamówienia;<br/>c) wniesienie i rozłożenie miejsc cateringowych<br/>d) udostępnienie niezbędnej zastawy porcelanowej, szklanek, naczyń, sztućców, podgrzewaczy, serwetek i innych urządzeń, naczyń oraz akcesoriów potrzebnych do realizacji zamówienia;<br/>e) obsługę kelnerską adekwatną do liczby konsumentów, która zapewni na bieżąco sprzątanie brudnych naczyń, a także odpadów powstałych w trakcie cateringu, dostarczanie czystych naczyń;<br/>f) stoły wraz z nakryciem z tkaniny w jednakowych kolorach potrzebne do przygotowania lunchu;<br/>g) sprzątanie cateringu wraz z zebraniem i wywiezieniem odpadów powstałych po cateringu.<br/><br/>Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ. Warunki realizacji zamówienia znajdują się w SWZ oraz załącznikach do SWZ w tym w Projektowanych Postanowieniach Umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</p> <p class="mb-0">55320000-9 - Usługi podawania posiłków</p> <p class="mb-0">55310000-6 - Restauracyjne usługi kelnerskie</p> <p class="mb-0">55330000-2 - Usługi kawiarniane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Prawo Opcji - 2 usługi cateringu dotyczące szkoleń zewnętrznych<br/><br/>Zgodnie z art. 441 ust 1 ustawy PZP Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji dodatkowego zakresu zamówienia obejmującego usługi cateringu opisane w pkt 2.7.1 OPZ, tj. Część VII – dotycząca usługi cateringu na szkolenia zewnętrzne (Tabela nr 7 OPZ) i wycenione przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym stanowiącym część Oferty („Opcja”).<br/><br/>Zamawiający nie jest zobowiązany do realizowania usług objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich realizację.<br/><br/>Usługi będące przedmiotem Opcji mogą zostać zrealizowane w ilości maksymalnej wskazanej w SWZ.<br/><br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z Opcji jedno lub wielokrotnie w zależności od jego realnych potrzeb.<br/><br/>Podstawą określenia wartości usług realizowanych w ramach Opcji będą ceny jednostkowe poszczególnych pozycji zawarte w Formularzu Ofertowym.<br/><br/>Zamówienia w ramach Opcji Zamawiający zgłosi Wykonawcy maksymalnie do 30 dni kalendarzowych przed planowanym dniem realizacji usługi. Realizacja Opcji może nastąpić w okresie styczeń- czerwiec 2026 roku. Zamawiający może skorzystać z Prawa Opcji nie później niż do 31 maja 2026 roku.<br/><br/>Uruchomienie Opcji następuje poprzez złożenie przez Zamawiającego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z Opcji, przesłanego na adres mailowy Wykonawcy wskazany w Umowie, w określonym przez Zamawiającego zakresie.<br/><br/>Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku zwiększenia potrzeb Zamawiającego.<br/><br/>Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego Opcją będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-10-20 do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przyjęte kryteria oceny ofert: Cena - waga kryterium 100%<br/><br/>Sposób obliczania punktów:<br/>W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru wskazanego w pkt. 18.2 SWZ.<br/><br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie (załącznik nr 2 do SWZ).<br/><br/>Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta wykonawcy, która uzyska największą, liczbę punktów.<br/><br/>Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda złożenia przez Wykonawców podmiotowych środków dowodowych<br/><br/>Kwalifikacja podmiotowa Wykonawców dokonywana będzie na podstawie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty - załączniki nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie określa warunków udziału w postepowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy załączyć:<br/>a) oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.2 SWZ;<br/>b) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ppkt b), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>c) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt b), Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.<br/>d) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej i w swej treści zawierać wskazanie niniejszego postępowania. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>2) oferta musi być podpisana w sposób, prawnie wiążący wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3) oświadczenie o którym mowa w pkt 9.2 i 9.3 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/><br/>W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dotyczy części I, II, III,V, VII<br/><br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem określonych w niniejszym paragrafie warunków ich wprowadzenia:<br/>1) wystąpienia siły wyższej rozumianej jako nadzwyczajne okoliczności niezależne od Stron, których nie można było przewidzieć, jak m.in.: wojna, stany wyjątkowe, strajki generalne, blokady, embargo, działania sił przyrody o charakterze klęsk żywiołowych jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi, pożary, epidemie, pandemie itp., co uniemożliwia wykonanie co najmniej części lub całości Przedmiotu Umowy;<br/>2) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, w szczególności przepisów normujących wysokość stawki podatku VAT w odniesieniu do części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy;<br/>3) nastąpi zmiana miejsca realizacji Usługi Cateringowej, z powodów organizacyjnych lub przyczyn, których nie dało się przewidzieć przy zawarciu Umowy, z tym, że zmiana ta może być dokonana wyłącznie na miejsce leżące w obrębie miasta wskazanego w § 1 ust. 3 i zmiana ta nie może pociągać pociągnąć za sobą zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o jakim mowa w § 5 ust. 1;<br/><br/>4) zmiana godziny rozpoczęcia Wydarzenia wskazanej w OPZ, z powodów organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego;<br/><br/><br/>Dotyczy części IV, VI, - dodatkowo, oprócz powyższych:<br/><br/>zmiany przez Zamawiającego i w okolicznościach leżących po jego Stronie terminu realizacji Usługi Cateringu, z zastrzeżeniem, że zmiana taka może być dokonana najpóźniej na 10 dni roboczych przed pierwotnie wskazanym terminem realizacji i jednocześnie nie później niż na 5 dni roboczych przed nowym terminem.<br/><br/>Wszystkie zapisy dotyczące zmian umowy zostały zawarte w załącznikach nr 4a, 4b, 4c i 4d do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-09 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/sano_czmo</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-09 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Podwykonawcy<br/><br/>Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia<br/><br/>Wykonawca może powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom.<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Wskazanie takie należy umieścić w ofercie.<br/><br/>W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w Umowie.<br/><br/>Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):<br/><br/>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/><br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/><br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com