JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251103/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251103/0051225901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Zakup namiotów pneumatycznych z osprzętem i nagrzewnicą, agregatem i oświetleniem – 4 zestawy.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ZAWIERCIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">GMINA ZAWIERCIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276258871</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">LEŚNA 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zawiercie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@zawiercie.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zawiercie.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zakup namiotów pneumatycznych z osprzętem i nagrzewnicą, agregatem i oświetleniem – 4 zestawy.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b52cfe2e-5857-4f15-8d57-40b9ff2a6141</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00512259</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00048617/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.8 Zakup 4 sztuk namiotów pneumatycznych z osprzętem i nagrzewnicą, agregatem i oświetleniem</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale XI SWZ oraz w ust. 2 i w ust. 4<br/>rozdziału VIII SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2024 r. poz.<br/>1513 z późn. zm), tj.:<br/>1) pocztą elektroniczną na adres e-mail: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu oraz adresy e mail Wykonawców podane w<br/>formularzach ofertowych. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail będzie możliwy tylko poprzez adres(adresy) wskazany w<br/>formularzu ofertowym<br/>lub<br/>2) poprzez Platformę przetargową pod adresem: https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (zwanej dalej zamiennie<br/>Platformą przetargową), w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający złożyć<br/>ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy<br/>przetargowej - dostępnymi pod adresem https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin<br/>korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html<br/>2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1.<br/>3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy<br/>przetargowej - pod adresem:<br/>https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html<br/>4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal<br/>B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 -<br/>1600.<br/>5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru<br/>opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.<br/>6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy,<br/>zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się<br/>w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego<br/>2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2024 r. poz. 1513 z późn. zm.), z<br/>zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>Pozostał wymagania zgodnie z SWZ, z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 <br/>z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Prezydent Miasta Zawiercie – z siedzibą władz w Urzędzie Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie,<br/>	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Pana – Michała Furgacz, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: e-mail: iod@zawiercie.eu, tel. 32 494 12 00,<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” w celu związanym z celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:<br/>•	osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;<br/>•	firma PZP24.pl Sp. z o.o. oraz Logintrade S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 57D. lok. B/J, z którą administrator zawarł umowę na obsługę Platformy Przetargowej, na której prowadzone są postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>•	podmiot uprawniony do obsługi doręczeń (Poczta Polska S.A.).<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane, a następnie w celach archiwalnych przechowywane będą przez 5 lat, chyba, że przepisy szczególne będą stanowić inaczej;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>•	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>•	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);<br/>•	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);<br/>•	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/><br/><br/><br/><br/><br/>(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/><br/>(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.60.2025.ED</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Zakup namiotów pneumatycznych z osprzętem i nagrzewnicą, agregatem i oświetleniem – 4 zestawy.<br/>2.	Dostawa na terenie miasta Zawiercie na koszt i ryzyko Wykonawcy (miejsce wskazane przez Zamawiającego przed planowaną dostawą). <br/>3.	Wykonawca przeprowadzi szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i eksploatacji przedmiotu zamówienia.<br/>4.	Przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty, opinie techniczne i dopuszczenia.	<br/>5.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>6.	Zamówienie objęte jest dotacją Wojewody Śląskiego na finansowanie zadań własnych jednostki samorządu terytorialnego z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026.<br/>Minimalne warunki oraz parametry wymagane przez Zamawiającego:<br/>Namiot pneumatyczny z osprzętem – 4 szt.<br/>1. 4 zestawy namiotów pneumatycznych, fabrycznie nowych, nieużywanych.<br/>2. Tkanina zasadnicza poszycia zewnętrznego oraz podłogi wytrzymała, wodoodporna oraz posiadająca wysoką odporność na przetarcia. <br/>3. Podłoga po stronie roboczej z powierzchnią antypoślizgową. <br/>Kolorystyka zewnętrzna w odcieku koloru pomarańczowego lub czerwonego.<br/>Kolorystyka wewnętrzna (w tym podłoga) w odcieku koloru: szarego.<br/>4. Podłoga wraz z poszyciem muszą być łączone po całości (nie punktowo), po całym obwodzie podłogi i ścian bocznych. Łączenia podłogi do ścian w sposób zabezpieczający przed przenikaniem wody do wewnątrz namiotu rozłożonego na ternie podmokłym.<br/>5. Powierzchnia podłogi namiotu w zakresie min. 34 m2 – max. 40 m2.<br/>6. Namiot pneumatyczny z dwoma przeciwległymi wejściami umieszczonymi w ścianach szczytowych. <br/>7. Wejścia zamykane systemem zamków błyskawicznych. <br/>8. Zabezpieczone przed przenikaniem wody do wewnątrz namiotu. <br/>9. Konstrukcja pneumatyczna namiotu wykonana w sposób zapobiegający spadkowi ciśnienia roboczego. <br/>10. Bryła namiotu w opływowym kształcie zapewniającym stabilność w zmiennych warunkach atmosferycznych.<br/>11. Wyposażenie namiotu:<br/>- minimum cztery okna rozmieszczone na dłuższych bokach namiotu po obu stronach posiadające moskitiery oraz klapki boczne okien zabezpieczające przed wnikaniem wody deszczowej do wewnątrz,<br/>- drzwi umieszczone na ścianach szczytowych namiotu, w pełni zamykane na zamki błyskawiczne, z możliwością rolowania; nie dopuszcza się zamykania drzwi za pomocą systemów rzepowych,<br/>- próg namiotu chroniący przed wnikaniem wody, <br/>- otwory umożliwiające podłączenie nagrzewnicy oraz przewodów elektrycznych, połączone z poszyciem namiotu w sposób zabezpieczający potencjalne przesiąkanie wody deszczowej do wnętrza namiotu,<br/>- uchwyty do przenoszenia namiotu,<br/>- zestaw służący do kotwiczenia,<br/>- zawór bezpieczeństwa zapobiegający rozerwaniu konstrukcji np. podczas napełniania sprężonym powietrzem;<br/>- pokrowiec,<br/>- poszczególne części wyposażenia muszą być tak dobrane, aby zapewnić właściwe funkcjonowanie zestawu w różnych warunkach pogodowych.<br/>12. Namiot wyposażony w zawory pozwalające na napełnianie komór powietrza za pomocą różnych urządzeń: pompki manualnej, pompki/sprężarki elektrycznej oraz butli ze sprężonym powietrzem.<br/>13. Wszystkie zawory wyposażone w trzpień zwrotny, pozwalający na zablokowanie upływu powietrza po odpięciu wężyka pompki.<br/>14. Wymagane jest, aby konstrukcję pneumatyczną namiotu można było w pełni napełnić, podpinając pompkę do jednego zaworu, bez konieczności jej przepinania między zaworami. Czas napełnienia całej konstrukcji przez jeden zawór – max. 10 min.<br/>15. Pompka/sprężarka elektryczna 230 V do pompowania i odsysania powietrza ze stelaża, o wydajności dostosowanej do parametrów namiotu.<br/>16. Materiały użyte do budowy namiotu muszą umożliwiające jego użytkowanie w zakresie temperatur od min.– 25 °C do + 50 °C, w których zachowa elastyczność i będzie łatwo naprawialny w warunkach polowych za pomocą dołączonego zestawu naprawczego.<br/>Warunki gwarancji i serwisu:<br/>17. Warunki gwarancji: <br/>Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca udziela Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji. Okres trwania gwarancji ulegnie zakończeniu w momencie upływu wskazanego okresu gwarancji w miesiącach.<br/>18. Serwis: <br/>1.	Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy na okres zgodny z postanowieniami Kodeksu cywilnego.<br/>2.	W okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się zapewnić:<br/>a)	czas reakcji serwisu, obowiązujący w dni robocze, od chwili zgłoszenia – max. 48h,<br/>b)	czas przystąpienia serwisu, obowiązujący w dni robocze, do naprawy po zgłoszeniu – max. 48h,<br/>c)	czas dokonania naprawy: max. 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia. W uzasadnionych przypadkach termin ten za zgodą Zamawiającego może zostać wydłużony (np. ze względu na termin dostarczenia części),<br/>usunięcie usterki, wady lub awarii na koszt Wykonawcy, łącznie z ewentualnym transportem do serwisu, kosztami części i robocizny.<br/>Nagrzewnica – 4 szt.<br/>19. Nagrzewnica olejowa z odprowadzeniem spalin – 4 szt. <br/>20. Urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane<br/>21. Moc grzewcza min. 20 KW<br/>22. Uchwyt i kółka transportowe<br/>23. Zasilanie w zakresie: 220-240/50 V/Hz,<br/>24. Czas pracy na pełnym zbiorniku min. 10 h.<br/>Warunki gwarancji i serwisu:<br/>25. Warunki gwarancji: <br/>Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca udziela Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji. Okres trwania gwarancji ulegnie zakończeniu w momencie upływu wskazanego okresu gwarancji w miesiącach.<br/>26. Serwis: <br/>1.	Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy na okres zgodny z postanowieniami Kodeksu cywilnego.<br/>2.	W okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się zapewnić:<br/>a)	czas reakcji serwisu, obowiązujący w dni robocze, od chwili zgłoszenia – max. 48h,<br/>b)	czas przystąpienia serwisu, obowiązujący w dni robocze, do naprawy po zgłoszeniu – max. 48h,<br/>c)	czas dokonania naprawy: max. 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia. W uzasadnionych przypadkach termin ten za zgodą Zamawiającego może zostać wydłużony (np. ze względu na termin dostarczenia części),<br/>d)	usunięcie usterki, wady lub awarii na koszt Wykonawcy, łącznie z ewentualnym transportem do serwisu, kosztami części i robocizny.<br/>Agregat prądotwórczy - 4 szt.<br/>Agregaty prądotwórcze o mocy min. 2,2 KW - 4 szt.<br/>26.	Urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane<br/>27. Min. dwa gniazda AC: 2 x 230V 16 A<br/>28. Ostrzeżenie pracy i przeciążenia<br/>29. Rozruch ręczny/elektryczny<br/>30. Stabilizacja napięcia AVR.<br/>31.	Warunki gwarancji i serwisu:<br/>32. Warunki gwarancji: <br/>Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca udziela Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji. Okres trwania gwarancji ulegnie zakończeniu w momencie upływu wskazanego okresu gwarancji w miesiącach.<br/>33. Serwis: <br/>1.	Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy na okres zgodny z postanowieniami Kodeksu cywilnego.<br/>2.	W okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się zapewnić:<br/>a)	czas reakcji serwisu, obowiązujący w dni robocze, od chwili zgłoszenia – max. 48h,<br/>b)	czas przystąpienia serwisu, obowiązujący w dni robocze, do naprawy po zgłoszeniu – max. 48h,<br/>c)	czas dokonania naprawy: max. 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia. W uzasadnionych przypadkach termin ten za zgodą Zamawiającego może zostać wydłużony (np. ze względu na termin dostarczenia części),<br/>usunięcie usterki, wady lub awarii na koszt . Wykonawcy, łącznie z ewentualnym transportem do serwisu, kosztami części i robocizny.<br/>Maszt oświetleniowy - 4 szt.<br/>34. Maszt oświetleniowy led - 4 szt<br/>35. Urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane<br/>36. Moc min. 2x50W<br/>37. Klasa szczelności min. IP65<br/>38. Statyw składany. Pozycja rozłożona z trzema nogami zapewniającymi stabilność.<br/>39. Wysokość statywu: min. 150 cm<br/>40. - Zasilanie: AC 230V, 50Hz (sieć/agregat).<br/>Warunki gwarancji i serwisu:<br/>41. Warunki gwarancji: <br/>Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca udziela Zamawiającemu 24 miesięcznej gwarancji. Okres trwania gwarancji ulegnie zakończeniu w momencie upływu wskazanego okresu gwarancji w miesiącach.<br/>42. Serwis: <br/>1.	Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy na okres zgodny z postanowieniami Kodeksu cywilnego.<br/>2.	W okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się zapewnić:<br/>a)	czas reakcji serwisu, obowiązujący w dni robocze, od chwili zgłoszenia – max. 48h,<br/>b)	czas przystąpienia serwisu, obowiązujący w dni robocze, do naprawy po zgłoszeniu – max. 48h,<br/>c)	czas dokonania naprawy: max. 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia. W uzasadnionych przypadkach termin ten za zgodą Zamawiającego może zostać wydłużony (np. ze względu na termin dostarczenia części),<br/>usunięcie usterki, wady lub awarii na koszt. Wykonawcy, łącznie z ewentualnym transportem do serwisu, kosztami części i robocizny.<br/><br/>Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy – PPU.<br/><br/>Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ust. 1 ustawy Pzp. <br/><br/>Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przy wykonywaniu zamówienia: Z uwagi, na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudnienia osób na umowę o pracę. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39522530-1 - Namioty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31122000-7 - Jednostki prądotwórcze</p> <p class="mb-0">31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne</p> <p class="mb-0">39721300-5 - Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z wymogami SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta lub rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia (zaoferowane urządzenia zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, nie gorszych od wymaganych w OPZ stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ). Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).<br/>2.	Opis oferowanego przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a do SWZ – Szczegółowa oferta przedmiotowa), jako przedmiotowy środek dowodowy, będzie podlegał uzupełnieniu na podstawie przepisu art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, ale wyłącznie w części obejmującej pozycje, w których Wykonawcy winni potwierdzić zgodność parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego - na zasadzie „Spełnia/Nie spełnia”.<br/>3.	Natomiast opis ofertowanego przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1a do SWZ – Szczegółowa oferta przedmiotowa) w pozycjach, w których Wykonawcy winni podać markę, model, rok produkcji oferowanego przedmiotu zamówienia w celu jego jednoznacznej identyfikacji i/lub skonkretyzować wielkości parametrów technicznych, lub cechy oferowanego przedmiotu zamówienia, nie będzie podlegał uzupełnieniu, gdyż sprecyzowanie tych informacji składa się na treść oferty. <br/>4.	Dlatego też, ewentualne niezłożenie Szczegółowej oferty przedmiotowej w dacie składania ofert, albo niewypełnienie, lub nieprawidłowe wypełnienie Szczegółowej oferty przedmiotowej, uniemożliwiające Zamawiającemu identyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, albo niemożność ustalenia: czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymagania techniczne o których mowa we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ, spowoduje bezwzględne odrzucenie oferty, na podstawie przepisów art. 226 ust. 1 pkt 2 lit.c) i/lub art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Opis oferowanego sprzętu (Załącznik nr 1a do SWZ – Szczegółowa oferta przedmiotowa), jako przedmiotowy środek<br/>dowodowy, będzie podlegał uzupełnieniu na podstawie przepisu art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, ale wyłącznie w części<br/>obejmującej pozycje, w których Wykonawcy winni potwierdzić zgodność parametrów oferowanego sprzętu z minimalnymi<br/>wymaganiami Zamawiającego - na zasadzie „Spełnia/Nie spełnia”. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Wraz z ofertą należy złożyć:<br/>1.1.	Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, w zakresie wskazanym w rozdziale V SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>1.2.	Załącznik nr 1A do SWZ – Szczegółowa oferta przedmiotowa, który należy złożyć pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>1.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub notariusz. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika zdołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne<br/>pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 4.3. rozdz. XI SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do<br/>występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Uwaga:<br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą albo z umowy<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie<br/>(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.<br/>125 ustawy (ust. 4.1. rozdziału XI SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.<br/>Powyższe oznacza, iż: Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 3 do SWZ.<br/>1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455<br/>ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami<br/>zawartymi w załączniku nr 3 do SWZ.<br/>1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.<br/>2. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w Rozdziale XXIII SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-13 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-13 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do<br/>SWZ.<br/>2. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.<br/>3. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem Platformy przetargowej.<br/>Zamawiający zaleca, aby oferta została utworzona w formacie .pdf oraz podpisana wewnętrznym podpisem elektronicznym<br/>– zgodnie z rozdz. VIII ust. 2 SWZ.<br/>W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego należy pamiętać o obowiązku dołączenia do pliku stanowiącego ofertę<br/>także pliku podpisującego, który generuje się automatycznie podczas złożenia podpisu.<br/>4. Zamawiający wykluczy z post. Wykonawcę w przypadkach, o których mowa<br/>w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) oraz w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1<br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczeg. rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>5. Zamawiający wymaga złożenia ośw., o którym mowa w art 125 ust 1 ustawy Pzp tylko w zakresie potwierdzającym brak<br/>podstaw wykluczenia z postępowania.<br/>6. Ze wzgl. na ogr. ilość znaków pozostałe informacje w SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com