JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251107/0052247601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Areszt Śledczy w Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000590409</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Smutna 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">91-729</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">426750000</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">as_lodz@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-614c75ba-4933-4bef-a2e9-ee5c03c3a7e0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00522476</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00117648/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.5 Dostawy wyrobów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego i podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-614c75ba-4933-4bef-a2e9-ee5c03c3a7e0 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej: as_lodz@sw.gov.pl.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji znajdują się w rozdziale III podrozdział 1 niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Wykonawca musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Interaktywne instrukcje do wszystkich funkcjonalności Platformy e-Zamówienia znajdują się pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponentedukacyjny/. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozp. PRM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. Dokumenty elektroniczne, o których<br/>mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia PRM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i<br/>przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozp. PRM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: w formatach danych określonych w przepisach rozp. RM w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania<br/>ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości. W przypadku załączników, które zgodnie z ustawą Pzp lub rozp. PRM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, opatrzone są kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego<br/>się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DKW.2232.13.2025.IS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia część I zamówienia są dostawy produktów mięsno-wędliniarskich drobiowych do Aresztu Śledczego w Łodzi w asortymencie:<br/><br/>ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE<br/><br/>Parówki drobiowe - 3300 kg<br/>Serdelki drobiowe - 2000 kg<br/>Kiełbasa śląska drobiowa - 500 kg<br/>Kiełbasa śniadaniowa drobiowa - 750 kg<br/>Kiełbasa kanapkowa drobiowa - 400 kg<br/>Kiełbasa szynkowa drobiowa - 850 kg<br/>Kiełbasa żywiecka drobiowa - 700 kg<br/>Mortadela drobiowa - 2000 kg<br/>Kiełbasa biała drobiowa parzona - 500 kg<br/>Rolada drobiowa - 500 kg<br/>Blok drobiowy - 500 kg<br/>Polędwica drobiowa - 450 kg<br/>Szynka drobiowa - 400 kg<br/>Pasztetowa drobiowa - 1500 kg<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ), opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 8 do SWZ, projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.<br/><br/>Faktyczne zamówienie (co do ilości i asortymentu) z uwagi na zmienną ilość osób żywionych, wynikać będzie ze składanego przez Zamawiającego zapotrzebowania. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich towarów. Podane w formularzu ofertowym wielkości zapotrzebowania na towary w ciągu trwania umowy mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania na towary będące przedmiotem zamówienia w okresie obowiązywania umowy. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Ilość towarów określona w tabeli powyżej, jest ilością maksymalną jaką może zamówić Zamawiający w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia całkowitej ilości dostaw poszczególnego przedmiotu zamówienia do 30%, ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można przewidzieć, zwłaszcza spowodowanych zmniejszeniem liczby osadzonych bądź innymi nadzwyczajnymi zdarzeniami lub sytuacjami oraz zmiany ilości danego asortymentu z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie zostanie przekroczona. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie</p> <p class="mb-0">15131130-5 - Wędliny</p> <p class="mb-0">15131135-0 - Wędliny drobiowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Przedmiotem zamówienia część I zamówienia są dostawy produktów mięsno-wędliniarskich drobiowych do Aresztu Śledczego w Łodzi w asortymencie:<br/><br/>ZAMÓWIENIE OBJĘTE PRAWEM OPCJI<br/><br/>Parówki drobiowe - 1200 kg<br/>Serdelki drobiowe - 1000 kg<br/>Kiełbasa śląska drobiowa - 250 kg<br/>Kiełbasa śniadaniowa drobiowa - 250 kg<br/>Kiełbasa kanapkowa drobiowa - 200 kg<br/>Kiełbasa szynkowa drobiowa - 250 kg<br/>Kiełbasa żywiecka drobiowa - 350 kg<br/>Mortadela drobiowa - 1000 kg<br/>Kiełbasa biała drobiowa parzona - 250 kg<br/>Rolada drobiowa - 250 kg<br/>Blok drobiowy - 250 kg<br/>Polędwica drobiowa - 250 kg<br/>Szynka drobiowa - 200 kg<br/>Pasztetowa drobiowa - 1500 kg<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ), opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 8 do SWZ, projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.<br/><br/>W przypadku gdy w okresie obowiązywania umowy nastąpi zwiększenie zaludnienia (uruchomienie wyłączonych oddziałów mieszkalnych) w jednostce Zamawiający, zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego. W związku z powyższym szacowana ilość zamawianego asortymentu może ulec zwiększeniu, którego maksymalną ilość przedstawiono powyżej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: <br/><br/>Nazwa kryterium - „Cena” (C) <br/>Waga kryterium – 60%, sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt<br/>W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60,00 pkt. <br/><br/>Kryterium „Ceny” (C) jest podzielone na dwa podkryteria z różnymi wagami w ramach 60 punktów:<br/>Cena zamówienia podstawowego: waga 40 pkt (na 60 możliwych w kryterium ceny)<br/>Cena zamówienia opcjonalnego: waga 20 pkt (na 60 możliwych w kryterium ceny)<br/><br/>Wzór dla Podkryterium 1 – Cena Zamówienia Podstawowego (waga 40 pkt)<br/>PPodstawa: (C min_podstawa/Coferty_podstawa) x 40 , gdzie: <br/>PPodstawa – punkty przyznane danej ofercie za cenę dla zamówienia podstawowego<br/>Cmin_podstawa – najniższa cena brutto zamówienia podstawowego spośród wszystkich złożonych ofert<br/>Coferty_podstawa – cena brutto zamówienia podstawowego ocenianej oferty<br/>40 – maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym podkryterium oceny<br/><br/>Wzór dla Podkryterium 2 – Cena Zamówienia Opcjonalnego (waga 20 pkt)<br/>POpcja: (C min_opcja/Coferty_opcja) x 20 , gdzie: <br/>POpcja – punkty przyznane danej ofercie za cenę dla zamówienia objętego prawem opcji<br/>Cmin_opcja – najniższa cena brutto zamówienia opcjonalnego spośród wszystkich złożonych ofert<br/>Coferty_opcja – cena brutto zamówienia opcjonalnego ocenianej oferty<br/>20 – maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym podkryterium oceny<br/><br/>Punkty za cenę ogółem to suma: Pcena = P Podstawa + POpcja<br/><br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. <br/><br/>Nazwa kryterium - „Czas realizacji reklamacji” (Tr) <br/>Waga kryterium – 40 %, sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.<br/>W kryterium „Czas realizacji reklamacji” można uzyskać maksymalnie 40,00 pkt. <br/><br/>Zamawiający przyzna Wykonawcy 20 pkt. za każde skrócenie czasu realizacji reklamacji o 24 godziny w stosunku do wymaganego czasu realizacji reklamacji określonego przez zamawiającego w SWZ, czyli najpóźniej do 96 godzin od momentu zgłoszenia niezgodności. <br/><br/>Zgodnie z powyższym, oferta z czasem realizacji reklamacji:<br/> do 96 godzin otrzyma 0 pkt.<br/> do 72 godzin otrzyma 20 pkt.<br/> do 48 godzin otrzyma 40 pkt.<br/><br/>W przypadku gdy wykonawca zaoferuje inny czas realizacji reklamacji niż jedna z opcji wskazanych powyżej, oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 Pzp.<br/><br/>Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. O wyborze wykonawcy, zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas realizacji reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia części II zamówienia są dostawy produktów mięsno-wędliniarskich wieprzowo-wołowych do Aresztu Śledczego w Łodzi w asortymencie:<br/><br/>ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE<br/><br/>Kiełbasa parówkowa - 1000 kg<br/>Mortadela - 2200 kg<br/>Kiełbasa zwyczajna - 1500 kg<br/>Salceson czarny - 2000 kg<br/>Kiełbasa krakowska - 800 kg<br/>Kiełbasa żywiecka - 600 kg<br/>Pasztet wołowo-wieprzowy - 1000 kg<br/>Kaszanka - 3800 kg<br/>Salceson włoski - 1100 kg<br/>Szynka wieprzowa gotowana grubo rozdrobniona - 500 kg<br/>Pieczeń rzymska - 1100 kg<br/>Pieczeń myśliwska - 1100 kg<br/>Kiełbasa mielonka wieprzowa - 1100 kg<br/>Szynka tyrolska - 1400 kg<br/>Kiełbasa zielonogórska - 500 kg<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ), opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załączniki nr 8 do SWZ, projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.<br/><br/>Faktyczne zamówienie (co do ilości i asortymentu) z uwagi na zmienną ilość osób żywionych, wynikać będzie ze składanego przez Zamawiającego zapotrzebowania. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich towarów. Podane w formularzu ofertowym wielkości zapotrzebowania na towary w ciągu trwania umowy mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania na towary będące przedmiotem zamówienia w okresie obowiązywania umowy. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Ilość towarów określona w tabeli powyżej, jest ilością maksymalną jaką może zamówić Zamawiający w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia całkowitej ilości dostaw poszczególnego przedmiotu zamówienia do 30%, ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można przewidzieć, zwłaszcza spowodowanych zmniejszeniem liczby osadzonych bądź innymi nadzwyczajnymi zdarzeniami lub sytuacjami oraz zmiany ilości danego asortymentu z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie zostanie przekroczona. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie</p> <p class="mb-0">15131130-5 - Wędliny</p> <p class="mb-0">15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Przedmiotem zamówienia części II zamówienia są dostawy produktów mięsno-wędliniarskich wieprzowo-wołowych do Aresztu Śledczego w Łodzi w asortymencie:<br/><br/>ZAMÓWIENIE OBJĘTE PRAWEM OPCJI<br/><br/>Kiełbasa parówkowa - 500 kg<br/>Mortadela - 800 kg<br/>Kiełbasa zwyczajna - 500 kg<br/>Salceson czarny - 1000 kg<br/>Kiełbasa krakowska - 400 kg<br/>Kiełbasa żywiecka - 300 kg<br/>Pasztet wołowo-wieprzowy - 1000 kg<br/>Kaszanka - 1200 kg<br/>Salceson włoski - 900 kg<br/>Szynka wieprzowa gotowana grubo rozdrobniona - 250 kg<br/>Pieczeń rzymska - 700 kg<br/>Pieczeń myśliwska - 700 kg<br/>Kiełbasa mielonka wieprzowa - 700 kg<br/>Szynka tyrolska - 800 kg<br/>Kiełbasa zielonogórska - 250 kg<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ), opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załączniki nr 8 do SWZ, projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.<br/><br/>W przypadku gdy w okresie obowiązywania umowy nastąpi zwiększenie zaludnienia (uruchomienie wyłączonych oddziałów mieszkalnych) w jednostce Zamawiający, zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego. W związku z powyższym szacowana ilość zamawianego asortymentu może ulec zwiększeniu, którego maksymalną ilość przedstawiono powyżej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: <br/><br/>Nazwa kryterium - „Cena” (C) <br/>Waga kryterium – 60%, sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt<br/>W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60,00 pkt. <br/><br/>Kryterium „Ceny” (C) jest podzielone na dwa podkryteria z różnymi wagami w ramach 60 punktów:<br/>Cena zamówienia podstawowego: waga 40 pkt (na 60 możliwych w kryterium ceny)<br/>Cena zamówienia opcjonalnego: waga 20 pkt (na 60 możliwych w kryterium ceny)<br/><br/>Wzór dla Podkryterium 1 – Cena Zamówienia Podstawowego (waga 40 pkt)<br/>PPodstawa: (C min_podstawa/Coferty_podstawa) x 40 , gdzie: <br/>PPodstawa – punkty przyznane danej ofercie za cenę dla zamówienia podstawowego<br/>Cmin_podstawa – najniższa cena brutto zamówienia podstawowego spośród wszystkich złożonych ofert<br/>Coferty_podstawa – cena brutto zamówienia podstawowego ocenianej oferty<br/>40 – maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym podkryterium oceny<br/><br/>Wzór dla Podkryterium 2 – Cena Zamówienia Opcjonalnego (waga 20 pkt)<br/>POpcja: (C min_opcja/Coferty_opcja) x 20 , gdzie: <br/>POpcja – punkty przyznane danej ofercie za cenę dla zamówienia objętego prawem opcji<br/>Cmin_opcja – najniższa cena brutto zamówienia opcjonalnego spośród wszystkich złożonych ofert<br/>Coferty_opcja – cena brutto zamówienia opcjonalnego ocenianej oferty<br/>20 – maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym podkryterium oceny<br/><br/>Punkty za cenę ogółem to suma: Pcena = P Podstawa + POpcja<br/><br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. <br/><br/>Nazwa kryterium - „Czas realizacji reklamacji” (Tr) <br/>Waga kryterium – 40 %, sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.<br/>W kryterium „Czas realizacji reklamacji” można uzyskać maksymalnie 40,00 pkt. <br/><br/>Zamawiający przyzna Wykonawcy 20 pkt. za każde skrócenie czasu realizacji reklamacji o 24 godziny w stosunku do wymaganego czasu realizacji reklamacji określonego przez zamawiającego w SWZ, czyli najpóźniej do 96 godzin od momentu zgłoszenia niezgodności. <br/><br/>Zgodnie z powyższym, oferta z czasem realizacji reklamacji:<br/> do 96 godzin otrzyma 0 pkt.<br/> do 72 godzin otrzyma 20 pkt.<br/> do 48 godzin otrzyma 40 pkt.<br/><br/>W przypadku gdy wykonawca zaoferuje inny czas realizacji reklamacji niż jedna z opcji wskazanych powyżej, oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 Pzp.<br/><br/>Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. O wyborze wykonawcy, zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas realizacji reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia części III zamówienia są dostawy mięsa drobiowego do Aresztu Śledczego w Łodzi w asortymencie:<br/><br/>ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE<br/><br/>Ćwiartka tylna z kurczaka nie mrożona - 700 kg<br/>Wątroba drobiowa nie mrożona - 250 kg<br/>Skrzydełka z kurczaka nie mrożone - 800 kg<br/>Mięso mielone drobiowe nie mrożone - 3300 kg<br/>Mięso gulaszowe drobiowe nie mrożone - 2800 kg<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ), opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 8 do SWZ, projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.<br/><br/>Faktyczne zamówienie (co do ilości i asortymentu) z uwagi na zmienną ilość osób żywionych, wynikać będzie ze składanego przez Zamawiającego zapotrzebowania. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich towarów. Podane w formularzu ofertowym wielkości zapotrzebowania na towary w ciągu trwania umowy mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania na towary będące przedmiotem zamówienia w okresie obowiązywania umowy. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Ilość towarów określona w tabeli powyżej, jest ilością maksymalną jaką może zamówić Zamawiający w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia całkowitej ilości dostaw poszczególnego przedmiotu zamówienia do 30%, ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można przewidzieć, zwłaszcza spowodowanych zmniejszeniem liczby osadzonych bądź innymi nadzwyczajnymi zdarzeniami lub sytuacjami oraz zmiany ilości danego asortymentu z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie zostanie przekroczona. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15110000-2 - Mięso</p> <p class="mb-0">15112000-6 - Drób</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Przedmiotem zamówienia części III zamówienia są dostawy mięsa drobiowego do Aresztu Śledczego w Łodzi w asortymencie:<br/><br/>ZAMÓWIENIE OBJĘTA PRAWEM OPCJI<br/><br/>Ćwiartka tylna z kurczaka nie mrożona - 400 kg<br/>Wątroba drobiowa nie mrożona - 100 kg<br/>Skrzydełka z kurczaka nie mrożone - 700 kg<br/>Mięso mielone drobiowe nie mrożone - 2000 kg<br/>Mięso gulaszowe drobiowe nie mrożone - 1700 kg<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ), opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 8 do SWZ, projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.<br/><br/>W przypadku gdy w okresie obowiązywania umowy nastąpi zwiększenie zaludnienia (uruchomienie wyłączonych oddziałów mieszkalnych) w jednostce Zamawiający, zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego. W związku z powyższym szacowana ilość zamawianego asortymentu może ulec zwiększeniu, którego maksymalną ilość przedstawiono powyżej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: <br/><br/>Nazwa kryterium - „Cena” (C) <br/>Waga kryterium – 60%, sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt<br/>W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60,00 pkt. <br/><br/>Kryterium „Ceny” (C) jest podzielone na dwa podkryteria z różnymi wagami w ramach 60 punktów:<br/>Cena zamówienia podstawowego: waga 40 pkt (na 60 możliwych w kryterium ceny)<br/>Cena zamówienia opcjonalnego: waga 20 pkt (na 60 możliwych w kryterium ceny)<br/><br/>Wzór dla Podkryterium 1 – Cena Zamówienia Podstawowego (waga 40 pkt)<br/>PPodstawa: (C min_podstawa/Coferty_podstawa) x 40 , gdzie: <br/>PPodstawa – punkty przyznane danej ofercie za cenę dla zamówienia podstawowego<br/>Cmin_podstawa – najniższa cena brutto zamówienia podstawowego spośród wszystkich złożonych ofert<br/>Coferty_podstawa – cena brutto zamówienia podstawowego ocenianej oferty<br/>40 – maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym podkryterium oceny<br/><br/>Wzór dla Podkryterium 2 – Cena Zamówienia Opcjonalnego (waga 20 pkt)<br/>POpcja: (C min_opcja/Coferty_opcja) x 20 , gdzie: <br/>POpcja – punkty przyznane danej ofercie za cenę dla zamówienia objętego prawem opcji<br/>Cmin_opcja – najniższa cena brutto zamówienia opcjonalnego spośród wszystkich złożonych ofert<br/>Coferty_opcja – cena brutto zamówienia opcjonalnego ocenianej oferty<br/>20 – maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym podkryterium oceny<br/><br/>Punkty za cenę ogółem to suma: Pcena = P Podstawa + POpcja<br/><br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. <br/><br/>Nazwa kryterium - „Czas realizacji reklamacji” (Tr) <br/>Waga kryterium – 40 %, sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.<br/>W kryterium „Czas realizacji reklamacji” można uzyskać maksymalnie 40,00 pkt. <br/><br/>Zamawiający przyzna Wykonawcy 20 pkt. za każde skrócenie czasu realizacji reklamacji o 24 godziny w stosunku do wymaganego czasu realizacji reklamacji określonego przez zamawiającego w SWZ, czyli najpóźniej do 96 godzin od momentu zgłoszenia niezgodności. <br/><br/>Zgodnie z powyższym, oferta z czasem realizacji reklamacji:<br/> do 96 godzin otrzyma 0 pkt.<br/> do 72 godzin otrzyma 20 pkt.<br/> do 48 godzin otrzyma 40 pkt.<br/><br/>W przypadku gdy wykonawca zaoferuje inny czas realizacji reklamacji niż jedna z opcji wskazanych powyżej, oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 Pzp.<br/><br/>Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. O wyborze wykonawcy, zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas realizacji reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia części IV zamówienia są dostawy podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi w asortymencie:<br/><br/>ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE<br/><br/>Serce wieprzowe - 2000 kg <br/>Wątroba wieprzowa - 2000 kg<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ), opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 8 do SWZ, projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.<br/><br/>Faktyczne zamówienie (co do ilości i asortymentu) z uwagi na zmienną ilość osób żywionych, wynikać będzie ze składanego przez Zamawiającego zapotrzebowania. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich towarów. Podane w formularzu ofertowym wielkości zapotrzebowania na towary w ciągu trwania umowy mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania na towary będące przedmiotem zamówienia w okresie obowiązywania umowy. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Ilość towarów określona w tabeli powyżej, jest ilością maksymalną jaką może zamówić Zamawiający w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: zmniejszenia całkowitej ilości dostaw poszczególnego przedmiotu zamówienia do 30%, ze względu na wystąpienie okoliczności, których nie można przewidzieć, zwłaszcza spowodowanych zmniejszeniem liczby osadzonych bądź innymi nadzwyczajnymi zdarzeniami lub sytuacjami oraz zmiany ilości danego asortymentu z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie zostanie przekroczona. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15114000-0 - Podroby</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Przedmiotem zamówienia części IV zamówienia są dostawy podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi w asortymencie:<br/><br/>ZAMÓWIENIE OBJĘTE PRAWEM OPCJI<br/><br/>Serce wieprzowe - 1200 kg <br/>Wątroba wieprzowa - 1200 kg<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ), opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – załącznik nr 8 do SWZ, projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 9 do SWZ.<br/><br/>W przypadku gdy w okresie obowiązywania umowy nastąpi zwiększenie zaludnienia (uruchomienie wyłączonych oddziałów mieszkalnych) w jednostce Zamawiający, zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego. W związku z powyższym szacowana ilość zamawianego asortymentu może ulec zwiększeniu, którego maksymalną ilość przedstawiono powyżej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: <br/><br/>Nazwa kryterium - „Cena” (C) <br/>Waga kryterium – 60%, sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt<br/>W kryterium „Cena” można uzyskać maksymalnie 60,00 pkt. <br/><br/>Kryterium „Ceny” (C) jest podzielone na dwa podkryteria z różnymi wagami w ramach 60 punktów:<br/>Cena zamówienia podstawowego: waga 40 pkt (na 60 możliwych w kryterium ceny)<br/>Cena zamówienia opcjonalnego: waga 20 pkt (na 60 możliwych w kryterium ceny)<br/><br/>Wzór dla Podkryterium 1 – Cena Zamówienia Podstawowego (waga 40 pkt)<br/>PPodstawa: (C min_podstawa/Coferty_podstawa) x 40 , gdzie: <br/>PPodstawa – punkty przyznane danej ofercie za cenę dla zamówienia podstawowego<br/>Cmin_podstawa – najniższa cena brutto zamówienia podstawowego spośród wszystkich złożonych ofert<br/>Coferty_podstawa – cena brutto zamówienia podstawowego ocenianej oferty<br/>40 – maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym podkryterium oceny<br/><br/>Wzór dla Podkryterium 2 – Cena Zamówienia Opcjonalnego (waga 20 pkt)<br/>POpcja: (C min_opcja/Coferty_opcja) x 20 , gdzie: <br/>POpcja – punkty przyznane danej ofercie za cenę dla zamówienia objętego prawem opcji<br/>Cmin_opcja – najniższa cena brutto zamówienia opcjonalnego spośród wszystkich złożonych ofert<br/>Coferty_opcja – cena brutto zamówienia opcjonalnego ocenianej oferty<br/>20 – maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym podkryterium oceny<br/><br/>Punkty za cenę ogółem to suma: Pcena = P Podstawa + POpcja<br/><br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty. <br/><br/>Nazwa kryterium - „Czas realizacji reklamacji” (Tr) <br/>Waga kryterium – 40 %, sposób punktowania - przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.<br/>W kryterium „Czas realizacji reklamacji” można uzyskać maksymalnie 40,00 pkt. <br/><br/>Zamawiający przyzna Wykonawcy 20 pkt. za każde skrócenie czasu realizacji reklamacji o 24 godziny w stosunku do wymaganego czasu realizacji reklamacji określonego przez zamawiającego w SWZ, czyli najpóźniej do 96 godzin od momentu zgłoszenia niezgodności. <br/><br/>Zgodnie z powyższym, oferta z czasem realizacji reklamacji:<br/> do 96 godzin otrzyma 0 pkt.<br/> do 72 godzin otrzyma 20 pkt.<br/> do 48 godzin otrzyma 40 pkt.<br/><br/>W przypadku gdy wykonawca zaoferuje inny czas realizacji reklamacji niż jedna z opcji wskazanych powyżej, oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 Pzp.<br/><br/>Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. O wyborze wykonawcy, zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas realizacji reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.<br/><br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.<br/><br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadania zdolności ekonomicznej lub finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł.<br/><br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczył lub świadczy dostawy produktów będących przedmiotem zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia:<br/>I - których sumaryczna wartość przekracza wartość 100 000,00 zł brutto<br/>II - których sumaryczna wartość przekracza wartość 120 000,00 zł brutto<br/>III - których sumaryczna wartość przekracza wartość 80 000,00 zł brutto<br/>IV - których sumaryczna wartość przekracza wartość 15 000,00 zł brutto<br/><br/>W tym celu do wykazu Wykonawca załączy dowody - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia: <br/><br/>- odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; <br/><br/>- w przypadku przesłanki z art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 2 ustawy Pzp, w zakresie tej podstawy wykluczenia.<br/><br/>Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.<br/><br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/><br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/><br/>- opłaconej polisy lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł<br/><br/>- wykazu dostaw produktów będących przedmiotem zamówienia (załącznik nr 11 do SWZ), realizowanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiednio dla każdej z części zamówienia wraz z potwierdzeniem, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>- I część zamówienia dla których sumaryczna wartość przekracza wartość 100 000,00 zł brutto<br/>- II część zamówienia dla których sumaryczna wartość przekracza wartość 120 000,00 zł brutto<br/>- III część zamówienia dla których sumaryczna wartość przekracza wartość 80 000,00 zł brutto<br/>- IV część zamówienia dla których sumaryczna wartość przekracza wartość 15 000,00 zł brutto<br/><br/>W tym celu do wykazu wykonawca załączy dowody - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. <br/><br/>Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.<br/><br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/><br/>Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa powinien<br/>być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza. W/w dokument załączony się do oferty powinien zawierać w szczególności wskazanie:<br/>a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>W przypadku oferty wspólnej musi być ona podpisana przez wszystkich wykonawców lub przez pełnomocnika. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. W przypadku oferty wspólnej musi być ona podpisana przez wszystkich wykonawców lub przez pełnomocnika. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (załączniki nr 6 i 7 do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (każdy z wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnieniu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu powierza jego spełnianie). Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 9 do SWZ. <br/><br/>Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platforma e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-19 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-12-18</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com