Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090105/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090105/578-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Rawicz: Dostawy polimeru/polimerów na potrzeby stacji odwadniania osadów oczyszczalni ścieków w Rawiczu w 2009 roku.</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 578 - 2009; data zamieszczenia: 05.01.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji , ul. Półwiejska 20, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 546-10-59, faks 065 546-70-04.</p> <ul class="kh_indent_1"> </ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy polimeru/polimerów na potrzeby stacji odwadniania osadów oczyszczalni ścieków w Rawiczu w 2009 roku..</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dobór oraz dostawy polimeru-polimerów. 2. Dobór polimeru-polimerów powinien likwidować efektu pienienia wód ociekowych z wirówki. 3. Ofertę należy przygotować uwzględniając następujące parametry: - rodzaj polimeru-polimerów ( dla osadu wstępnego i osadu nadmiernego ), - stężenie polimeru-polimerów, - dawkę polimeru-polimerów. 4. Ofertę należy sporządzić w oparciu o niżej podane informacje: Stacja odwadniania osadów pracuje w systemie : a) linia odwadniania osadu wstępnego - wirówka Noxon DC-20 o wydajności 15m3 na h, b) linia odwadniania osadu nadmiernego - prasa taśmowa Andritz TE 25 o wydajności nominalnej 20 m3 na h, c) linia higienizacji osadów - wspólna dla odwadnianych obu rodzajów osadów, d) ilość osadów ( ustalono na podstawie danych eksploatacyjnych ) wynosi w skali roku od 5500 ton do 7000ton w tym: - średniodobowa ilość odwodnionego, ustabilizowanego osadu wstępnego po higienizacji wapnem wynosi około 4-6 m3 dobę o uwodnieniu około 80%. - średniodobowa ilość odwodnionego częściowo ustabilizowanego osadu nadmiernego po higienizacji wynosi około 11-13 m3 dobę o uwodnieniu około 80-86%. 5. Dostawy polimeru-polimerów ZAMAWIAJĄCY ustali w ilościach wynikających z doboru polimeru-polimerów, sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem. 6. Ofertę cenową należy sporządzić uwzględniając transport polimeru-polimerów loco ZWiK w Rawiczu ul. Półwiejska 20..</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.12.23.00-1.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> </p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy : - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykażą wykonaną, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Oferent przedstawi wykonanie dostaw koagulantów o wartości netto nie mniejszej niż 350.000 złotych. 3. Akceptują bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w postępowaniu warunki Oferent spełnia..</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wypełniony formularz oferty ( wg wzoru Zamawiającego, załącznik nr 1 ), 2. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01. 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( wg wzoru Zamawiającego, załącznik nr 2 ), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, 4. Sporządzi wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( wg wzoru Zamawiającego, załącznik nr 3 ), 5. Oświadczenie Oferenta, że zapoznał się ze SIWZ a w szczególności z warunkami opisu przedmiotu zamówienia i akceptuje bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w SIWZ oraz w projekcie umowy, oraz zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty ( wg wzoru Zamawiającego, załącznik nr 4 ), 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile składa pełnomocnik, 7. Złoży oświadczenie o przedłożeniu, w przypadku realizacji dostaw certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną oraz innych dokumentów do dostarczanego koagulantu/koagulantów wg obowiązujących przepisów ( wg wzoru Zamawiającego, załącznik nr 5 ), 8. Złoży do oferty notatkę z przeprowadzonych prób i osiągniętych wyników odrębnie dla linii osadu wstępnego oraz dla linii osadu nadmiernego, 9. Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wydane nie później niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Załączone do oferty dokumenty muszą potwierdzać spełnienie opisanych wyżej warunków..</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br> <li>1 - Cena - 80</li> <li>2 - Kryterium odwodnienia osadu - 20</li> </ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.rawicz.zapis.net.pl/cache/10//1195/3234/3236/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji 63-900 Rawicz, ul. Półwiejska 20, pokój 11..</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.01.2009 godzina 11:30, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji, 63-900 Rawicz, ul. Półwiejska 20, sekretariat pokój nr 3..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>