Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090106/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090106/1302-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Kościelec: DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM NA TERENIE GMINY KOŚCIELEC W ROKU 2009</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 1302 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Turecka 7/3, 62-604 Kościelec, woj. wielkopolskie, tel. 063 2716290 wew. 50, 51, faks 063 2716270.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://koscielec.nowoczesnagmina.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM NA TERENIE GMINY KOŚCIELEC W ROKU 2009.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dożywianie uczniów w szkołach podstawowych i gimnazjum na terenie Gminy Kościelec: w Szkole Podstawowej w Trzęśniewie ok. 45 osób, w Szkole Podstawowej w Dobrowie ok. 15 osób, w Szkole Podstawowej w Ruszkowie I ok. 15 osób, w Zespole Szkół w Kościelcu (Szkoła Podstawowa i Gimnazjum) ok. 75 osób Realizacja powyższego zadania polegała będzie na przygotowaniu i dowiezieniu gorącego posiłku dla dzieci przez co rozumie się porcję zupy z wkładką spełniającą następujące minimalne warunki: pojemność 500 ml kaloryczność zupy około 350 kcal temperatura 75 o C z wkładką mięsną 50 g porcja pieczywa 75 g. Ciepły posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia, posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych produktów posiadających aktualne terminy ważności. Ciepłe posiłki przygotowywane i dowożone przez dostawcę winny być urozmaicone tj. każdego dnia winien być przygotowany inny zestaw i nie mogą się powtarzać w ciągu jednej dekady danego miesiąca. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie w godzinach pomiędzy 10,15 10,45 własnym transportem, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. O czystość termosów, ich wyparzanie i dezynfekcję zadba dostawca. Dostawca dostarczy ponadto jednorazowe naczynia dla szkół w ilościach zgodnych z dostarczanymi porcjami zupy. Ilość dożywianych uczniów około 150. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamówionych posiłków, w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości posiłków.</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> </p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe: spełniające wymogi określone w SIWZ Ocena spełniania warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów, które zamawiający określił w SIWZ, przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę spełnia natomiast oferta nie spełniająca wymogów otrzyma ocenę nie spełnia..</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 1.2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat wykonał minimum 2 usługi zbliżone zakresem do usług objętych przedmiotem zamówienia. Za usługę zbliżoną Zamawiający uzna przygotowanie i dostarczenie minimum 300 posiłków miesięcznie. 1.5. decyzję właściwego terenowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, dotyczącą spełniania warunków do przygotowywania posiłków i potraw 1.6. oświadczenie o transporcie wraz z zaświadczeniem lub decyzją właściwego terenowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu pojazdu do przewozu żywności - wg załącznika nr 3 1.7. oświadczenie, że stosowane opakowania: termosy, skrzynki na pieczywo, naczynia jednorazowe spełniają normy sanitarne - wg załącznika nr 4. 1.8. zaakceptowany projekt umowy - wg załącznika nr 5. 2. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, wyłącznie wtedy, gdy złożona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób..</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://koscielec.nowoczesnagmina.pl/?c=248.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Turecka 7/3 lub za pośrednictwem poczty, za zaliczeniem pocztowym, oraz w BIP na stronie http://koscielec.nowoczesnagmina.pl.</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Turecka 7/3 Pokój nr 12.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>